Of ETH, ik weet het nog niet zeker.Kol Nedra schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:28:
[...]
Alle winst hieruit gaat via BNB weer naar BTC
Al mijn winst gaat in BTC of ETH. Fiat heb ik niet nodig, spullen ook niet.
Hier een hometrainer gekocht door anderhalve dag mee te draaien in Safemoon. De eerste goed getimede trade van 2021. En met het resultaat kan ik weer gaan afzien...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik verkoop voorlopig nog niet, maar mijn winst zal waarschijnlijk in ETH en DOT gaan.Kol Nedra schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:28:
[...]
Alle winst hieruit gaat via BNB weer naar BTC
ik weet het ook nog niet, misschien 33% voor elk verdelen over btc, eth en bnbRaaafie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:30:
Al mijn winst gaat in BTC of ETH. Fiat heb ik niet nodig, spullen ook niet.
voor de overige 1% kan ik een frietje speciaal halen
nothing stops this train
Heb (grotendeels) een ritje van x27 gemaakt met Safemoon.
Staat nu voor 25% als cake op bifi en 75% als BTC.
Had ik nu maar een maandsalaris erin gestopt ipv een uurtarief
Maar ben er blij mee. Is nu ook weer achter de rug en ik was erbij. Nu weer over op de orde van de dag en de top10 coins hun werk laten doen.
Geen geknoei meer op pancakeswap via trustwallet waarbij je het tokenadres iedere keer moet kopiëren uit Coinmarketcap, maar gewoon lekker de app van Binance openen en tevreden kijken wat er is opgebouwd.
Staat nu voor 25% als cake op bifi en 75% als BTC.
Had ik nu maar een maandsalaris erin gestopt ipv een uurtarief
Maar ben er blij mee. Is nu ook weer achter de rug en ik was erbij. Nu weer over op de orde van de dag en de top10 coins hun werk laten doen.
Geen geknoei meer op pancakeswap via trustwallet waarbij je het tokenadres iedere keer moet kopiëren uit Coinmarketcap, maar gewoon lekker de app van Binance openen en tevreden kijken wat er is opgebouwd.
Mijn eth, dot en bnb zijn lekker aan het stakenPelox schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:27:
[...]
Gefeliciteerd! Mooie nuttige aankoop. Hier worden morgen de zonnepanelen van eth, dot en bnb geplaatst. Wel veel te vroeg verkocht, maar met gratis panelen mag je niet klagen en moet je gewoon lekker je mond houden verder.
:strip_exif()/f/image/JU0D9IokX4TlOAg90LUyAWGf.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Waah schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:29:
Hier gaan de winsten in een warmtepomp. Nu nog beslissen: water/lucht of lucht/lucht
Hier vind je daar vast meer over.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ik ga 1 ding vandaag over shitcoins zeggen. Pitbull is een van de weinige die steeds een hogere ATH neer zet. Maar whales cashen zo nu en dan uit. Echter komt Pit altijd sterker terug. Maar mensen verkopen blijkbaar allemaal in de dip. En helemaal de afgelopen dagen verwachten alle nieuwe mensen dat al die shitcoins 1000% per dag moeten doen anders maar weer naar de volgende. Mijn dikke Safemoon winst is ook niet in 3 weken gekomen. Gewoon Max 50 -250$ inzetten en mooi laten staan. En er vanuit gaan dat je het geld kwijt bent. En doe aub wel minimaal onderzoek want het stikt van de rug pulls.Remy!!!! schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:22:
[...]
Pitbull kruipt weer een beetje omhoog, ik laat hem voor vandaag in ieder geval staan.
En wat mij betreft zijn al die ubershit coins morgen niks meer waard en gaan we alt season weer voortzetten met de normale shitcoins als ADA, NEO , etc en een Bitcoin die steady weer zijn weg omhoog vind. Dat is natuurlijk het beste voor de hele crypto markt. Ik ben blij met de winsten van die ubershitcoins maar tegelijkertijd zie ik mijn grootste investering steeds verder dalen. En als Bitcoin down gaat is het voor iedereen over en uit.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zijn er (betrouwbare) analisten die jullie volgen op YouTube of Twitter o.i.d.? Als beginnende crypto fanaat is het fijn als iemand je aan het handje kan houden en je hen kan nadoen qua investeringen. Ik heb nu namelijk een maandsalaris erin zitten (BTC 80%, ETH 10% en XRP, 10%) en ik ben in de 1.5 weken dat ik bezig ben al bijna 10% kwijt 😪
haha waarom zouden ze in godsnaam 250 miljoen gedag zeggen? Nu gaat iedereen er weer in, kunnen zij de boel dumpen en toedeledoki!
ADA en NEO shitcoins?zwembroek schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:35:
[...]
Ik ga 1 ding vandaag over shitcoins zeggen. Pitbull is een van de weinige die steeds een hogere ATH neer zet. Maar whales cashen zo nu en dan uit. Echter komt Pit altijd sterker terug. Maar mensen verkopen blijkbaar allemaal in de dip. En helemaal de afgelopen dagen verwachten alle nieuwe mensen dat al die shitcoins 1000% per dag moeten doen anders maar weer naar de volgende. Mijn dikke Safemoon winst is ook niet in 3 weken gekomen. Gewoon Max 50 -250$ inzetten en mooi laten staan. En er vanuit gaan dat je het geld kwijt bent. En doe aub wel minimaal onderzoek want het stikt van de rug pulls.
En wat mij betreft zijn al die ubershit coins morgen niks meer waard en gaan we alt season weer voortzetten met de normale shitcoins als ADA, NEO , etc en een Bitcoin die steady weer zijn weg omhoog vind. Dat is natuurlijk het beste voor de hele crypto markt. Ik ben blij met de winsten van die ubershitcoins maar tegelijkertijd zie ik mijn grootste investering steeds verder dalen. En als Bitcoin down gaat is het voor iedereen over en uit.
Coin Bureau is een goeie om in de gaten te houden. Veel video's over van alle soorten coins/crypto.loxO_o schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:36:
Zijn er (betrouwbare) analisten die jullie volgen op YouTube of Twitter o.i.d.? Als beginnende crypto fanaat is het fijn als iemand je aan het handje kan houden en je hen kan nadoen qua investeringen. Ik heb nu namelijk een maandsalaris erin zitten (BTC 80%, ETH 20% en XRP, 10%) en ik ben in de 1.5 weken dat ik bezig ben al bijna 10% kwijt 😪
YouTube: YouTube
Mooie blauwe ogen, dat geloof toch iedereen meteen.
Doel was om Safemoon, na vorige week te zijn ingestapt bij een x10 te cashen (stick to the plan!) en dat werd gistermiddag om 16.00 bereikt. Echt letterlijk 5 minuten daarna is het verval ingezet.
Al jarenlang laat ik deze DeFi NFT Pancake syrup Beefcake Swap hypes aan mij voorbij gaan, leuk om te zien dat de enige short term gok dan ook zo lekker uitpakt.
Ps, iemand MrChickenman nog gezien vandaag?
Al jarenlang laat ik deze DeFi NFT Pancake syrup Beefcake Swap hypes aan mij voorbij gaan, leuk om te zien dat de enige short term gok dan ook zo lekker uitpakt.
Ps, iemand MrChickenman nog gezien vandaag?
Ja heren, en wat gaan we nu doen. Safemoon weer in de armen sluiten?
mijn crush tijdens mijn middelbaar schoolTominatie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 12:58:
Ik zat muziek te luister'n en ik heb een babe gespot @Verwijderd
Wat een prachtige vrouw!![]()
[Video: Alizee - J'en Ai Marre (Tubes D'un Jour) HD]
Eigenlijk voor Safemoon nog geen gek idee, om bijv. hier op het forum kopers en verkopers samen te brengen en dan wallets uit te wisselen. Levert meteen 10% voor beide partijen opVerwijderd schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:36:
Kan iemant mij uitlegge hoe ik nu die muntjes krijg anders wil ik ze ook wel overkope van iemand? Wel mooi prijsje dan ga niet de hoofsprijs betale als je dat denkt.
Goed bezig, te vroeg verkocht misschien maar daarvoor terug wel meer zekerheid/garantie van een ROI inkomenn (hoewel dat salderen wel weer vaag geworden is). Lekker ~25 jaar gratis stroom krijgen (en ergens je omvormer vervangen in die tijd)!Pelox schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:33:
[...]
Mijn eth, dot en bnb zijn lekker aan het staken![]()
[Afbeelding]
Kan je dit topic aanraden (wss had je het al gevonden maar toch):
Elektriciteit opwekken met zonnepanelen (PV) Deel 9
[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 21-04-2021 14:48 ]
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Weet je wat het is met alle alt coins ook al hebben ze echt geniale tech, als Bitcoin er klaar mee is dan worden ze niks meer waard. Vandaar shitcoins. Je 0,01, 0,1 of 1 BTC blijft hetzelfde en over 10 jaar heb je daar gegarandeerd winst op. De waarde van al die andere shitcoins bestaat bij de gratie van Bitcoin. Daarom zijn het uiteindelijk allemaal shitcoins behalve Bitcoin. Als ik mijn 1 BTC bij elkaar heb gespaard dan ga ik hem koesteren voor mijn pensioen.Kyumia schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:38:
[...]
ADA en NEO shitcoins?Wil je die niet in hetzelfde hoekje duwen als de mother of shitcoins genaamd DOGE? Bedankt
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Hij stijgt wel weer hard. Bulltrap?SmashCruiser schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:43:
Sowieso nog nieuws vandaag:
Major updates in tonight’s AMA Live stream with the CEO and Head Developer.
Translate Tweet
12:41pm · 21 Apr 2021 · Twitter for iPhone
https://twitter.com/safemoon/status/1384819575661993990
Eerst alles afdoen als fake news en dat het allemaal niet klopt etc. Maar nu toch wel locken , schijnbaar had waronrugs toch een punt .
https://twitter.com/WARONRUGS/status/1384843453423575042
https://twitter.com/WARONRUGS/status/1384843453423575042
VerstandigPelox schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:33:
[...]
Mijn eth, dot en bnb zijn lekker aan het staken![]()
[Afbeelding]
En enjoy de mooie komende dagen!
* WhySoSerious kijkt naar zijn17 opgewekte kWh'tjes vandaag
Ik weet het niet. Ik had wel geroepen dat ik in een langere termijn geloof, maar ik ben toch wel gezwicht voor deze dip.SmashCruiser schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:43:
Ja dat topic ken ik al. Uiteraard heb ik veel te vroeg verkocht, maar met pure winst aangeschaft dus het is wel best zo. 6 maanden zonder werk, maar toch zo'n investering kunnen doen is niet verkeerdwatercoolertje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:44:
[...]
Goed bezig, te vroeg verkocht misschien maar daarvoor terug wel meer zekerheid/garantie van een ROI (hoewel dat salderen wel weer vaag geworden is). Lekker ~25 jaar gratis stroom krijgen!
Zero.
A. Je hebt buy high gedaan (goedzo!)loxO_o schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:36:
Zijn er (betrouwbare) analisten die jullie volgen op YouTube of Twitter o.i.d.? Als beginnende crypto fanaat is het fijn als iemand je aan het handje kan houden en je hen kan nadoen qua investeringen. Ik heb nu namelijk een maandsalaris erin zitten (BTC 80%, ETH 10% en XRP, 10%) en ik ben in de 1.5 weken dat ik bezig ben al bijna 10% kwijt 😪
B. Traden = verliezen. Laat 75 a 80% van je crypto gewoon staan, en zorg dat het meerendeel BTC en ETH is.
C. Bijstorten aub zodat onze gains hoger worden.
D. Wachten
Van serieuze kenners die meer over long term spreken naar short term technisch analisten:loxO_o schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:36:
1. Benjamin Cowen
2. Bob Loukas
3. Andreas Antonopoulos
4. Crypto Crew University
5. Coin Bureau
6. JRNY Crypto
7. Tyler S
8. Crypto Anup
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
A. Haha ja volgens mij heb ik BTC letterlijk op ATH gekocht 😅WhySoSerious schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:48:
[...]
A. Je hebt buy high gedaan (goedzo!)
B. Traden = verliezen. Laat 75 a 80% van je crypto gewoon staan, en zorg dat het meerendeel BTC en ETH is.
C. Bijstorten aub zodat onze gains hoger worden.
D. Wachten
B. Helder, gewoon hodlen dus.
C. Misschien doe ik dit nog wel, gemiddelde verlies een beetje gladstrijken
D. Will do!
Dank! Dat wordt de komende tijd flink wat research doenJedi_Pimp schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:52:
[...]
Van serieuze kenners die meer over long term spreken naar short term technisch analisten:
1. Benjamin Cowen
2. Bob Loukas
3. Andreas Antonopoulos
4. Crypto Crew University
5. Coin Bureau
6. JRNY Crypto
7. Tyler S
8. Crypto Anup
[ Voor 28% gewijzigd door loxO_o op 21-04-2021 14:53 ]
Heb nu 6kwh in 2 uur tijd en bewolkt, valt me helemaal niks tegen. Maar we gaan weer on topic.WhySoSerious schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:46:
[...]
Verstandig
En enjoy de mooie komende dagen!
* WhySoSerious kijkt naar zijn17 opgewekte kWh'tjes vandaag
Moon! Of moet ik nu zon roepen??
Zero.
En wat doet die Ether dan even? Zo haalt BNB hem nooit in....
:fill(white):strip_exif()/f/image/77hZOFzVAycrLQLgX52uDT5x.png?f=user_large)
gaat bij mij nog wat sneller doordat ik een lader heb hangen voor mijn tesla en dat verbruik krijg ik elke maand terug gestort door mijn werkgever. Zo krijg ik altijd 23 cent per kwh. Lijkt me nu binnen 2,5 tot 3 jaar te lukkenwatercoolertje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:44:
[...]
Goed bezig, te vroeg verkocht misschien maar daarvoor terug wel meer zekerheid/garantie van een ROI inkomenn (hoewel dat salderen wel weer vaag geworden is). Lekker ~25 jaar gratis stroom krijgen (en ergens je omvormer vervangen in die tijd)!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
Damn, je lijkt al op een ervaren GME hodler!loxO_o schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:52:
[...]
A. Haha ja volgens mij heb ik BTC letterlijk op ATH gekocht 😅
B. Helder, gewoon hodlen dus.
C. Misschien doe ik dit nog wel, gemiddelde verlies een beetje gladstrijken
D. Will do!
[...]
Dank! Dat wordt de komende tijd flink wat research doen
This is the way!
Dit is groots! ETH is begonnen aan de inhaalrace. Bekijk de ETH/BTC chart en je ziet een mooie groene candle op de 1h. Tijd om los te trekken van BTC
Boven de 0.046 zal t pas echt hard kunnen gaan met ETHknakworst schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:53:
En wat doet die Ether dan even? Zo haalt BNB hem nooit in....
[Afbeelding]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Op de 1d zou je al een mooie cup kunnen tekenen vanaf 5 feb 0.046, cup n handle incoming?Mooody schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:59:
[...]
Boven de 0.046 zal t pas echt hard kunnen gaan met ETHWe zitten nu bijna op 0.043.
Iedereen ?hmr schreef op woensdag 21 april 2021 @ 13:31:
Toch mooi dat iedereen hier flinke shitcoin winsten pakt. Zelfs alle guru's die je hier niet vaker hebt gezien.
Het lijkt hier wel een verzameling analisten van het NL-elftal.
Nou dacht het niet.
Het is echt om te janken ik ben in dodge en safemoon gesprongen met aardig wat geld en nu gaat het vlak erna direct helemaal mis
Het gaat nog die kant op ook! $62 momenteel. $0,17 aan BNB geïnvesteerd is nu $0,42 in BAR.resusaapje schreef op woensdag 21 april 2021 @ 09:50:
[...]
Als ik dat zo zie moeten we ons richten op een prijs van $100/BAR?
Jammer dat je het er pas vanaf $10 uit kan trekken, maar hé, het is de droom die telt

Go Barça!
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Precies.Kyumia schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:02:
[...]
Op de 1d zou je al een mooie cup kunnen tekenen vanaf 5 feb 0.046, cup n handle incoming?MoonSoonTM
En vanaf januari 2020 elke paar maand een nieuwe higher low
Nieuwe higher low zou wel eens 0.034 (bearish) kunnen worden of anders 0.037 (bullish).
Veel mensen beseffen wellicht niet helemaal dat ETH de catalysator is van de alt markt. BNB begint daar ondertussen ook bij te horen (helaas
[ Voor 28% gewijzigd door Mooody op 21-04-2021 15:06 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Best zuur voor je maar er werd hier al flink voor gewaardschuwd, dit soort tokens zijn echt enorm hoog risico.Anakin_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:02:
[...]
Iedereen ?
Nou dacht het niet.
Het is echt om te janken ik ben in dodge en safemoon gesprongen met aardig wat geld en nu gaat het vlak erna direct helemaal mis
Het gaat mis? Het gaat zoals verwacht bedoel je?Anakin_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:02:
[...]
Iedereen ?
Nou dacht het niet.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Not sure if trolling or serious..Anakin_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:02:
[...]
Iedereen ?
Nou dacht het niet.
Indien serieus, dat is dan mooi kut, maar het wordt volgens mij wel echt te pas en te onpas geroepen hier, dat je niet met meer geld dan je bereid bent te verliezen moet instappen en als je in die twee ingestapt bent ben je volgens mij ook vooral op de gok ingesprongen in de hoop op grote gains. En ja, dat kan mis gaan.

Ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen...
Safemoon gaat weer de lucht in.Anakin_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:02:
[...]
Iedereen ?
Nou dacht het niet.
Thanks. Weer iets geleerd door het zinnetje "cup n handle"Kyumia schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:02:
[...]
Op de 1d zou je al een mooie cup kunnen tekenen vanaf 5 feb 0.046, cup n handle incoming?MoonSoonTM
En het begint er inderdaad op te lijken. Hopelijk hebben jij/jullie gelijk
September 2019 was de bottomMooody schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:03:
[...]
Precies.
En vanaf januari 2020 elke paar maand een nieuwe higher low
Nieuwe higher low zou wel eens 0.034 (bearish) kunnen worden of anders 0.037 (bullish).
Veel mensen beseffen wellicht niet helemaal dat ETH de catalysator is van de alt markt. BNB begint daar ondertussen ook bij te horen (helaas).
Cowen voorspelde deze movement, (video/screenshot van 3 weken geleden)

Wat is het verschil nu dat ze het hebben gelocked? Meer veiligheid tegen rug pull oid?
Nieuwe cashback levels / BNB niveaus voor Binance Card
:fill(white):strip_exif()/f/image/HfzIhvSf67MTwPKqbB8N2OxO.png?f=user_large)
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Bagholder alertAnakin_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:02:
[...]
Iedereen ?
Nou dacht het niet.

My body is ready.Mooody schreef op woensdag 21 april 2021 @ 14:59:
[...]
Boven de 0.046 zal t pas echt hard kunnen gaan met ETHWe zitten nu bijna op 0.043.
Oeh nicemjjveldt schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:08:
[Afbeelding]
Als de historie zich herhaalt..._Gast_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:06:
[Afbeelding]

Ok, omdat mensen in paniek raken en sellen is het een scam?
Nice, 6 procent binnen handbereik.mjjveldt schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:08:
[Afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door knakworst op 21-04-2021 15:12 ]
Ik ben serieus.YES schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:06:
[...]
Not sure if trolling or serious..
Indien serieus, dat is dan mooi kut, maar het wordt volgens mij wel echt te pas en te onpas geroepen hier, dat je niet met meer geld dan je bereid bent te verliezen moet instappen en als je in die twee ingestapt bent ben je volgens mij ook vooral op de gok ingesprongen in de hoop op grote gains. En ja, dat kan mis gaan.
ik ben er met een aardig zakcentje ingegaan, maar niet met iets wat ik niet kwijt kan natuurlijk.
Als het niet meer goed komt, is het mijn verlies, en moet ik op de blaren zitten, maar ga ik er niet dood van.
Maar een leuk extratje was leuk geweest alleen dat zit er blijkbaar niet in voor mij....
Nog niet helemaal, als ik het 3% cashbacklevel bekijk.Raaafie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:10:
[...]
Oeh niceDaar snoepen ze wel misschien weer klanten weg bij crypto.com.. Laat ik daar nou net ook een flink "aandeel" in hebben.
Binance 3% -> 10 BNB ~5000 usd
CDC 3% -> 4000 usd waarde CRO, & gratis spotify, netflix, skylounge
Maar een stap in de goede richting
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

ja ken de lucht/lucht en lucht/water topics. Maar das toch "wij van WC-eend". Is lastig te achterhalen wat het beste is voor je situatie
(beste is een nieuwbouwhuis, maar zoveel gains had ik nu óók weer niet)
Ja joh, ff 150k aan BNB kopen voor die cashback. Leuk voor de vroege instappers wel. Zou er trouwens niet teveel mee tekoop lopen..
Dan zou ik echt balen van het uitstappen...
Maarja zo gaat het nu eenmaal..
[ Voor 12% gewijzigd door _Gast_ op 21-04-2021 15:15 ]
Oh dat is beter zeg!mjjveldt schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:08:
[Afbeelding]
Zero.
Nog een geluk dat je niet lager kan zakken dan -100%_Gast_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:06:
[Afbeelding]
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Garantie tot de deur
Vanaf welke % cashback is de Binance Visa Card daadwerkelijk rendabel? Er zitten neem ik aan ook transaction fees op wat een korting weer de das omdoet. Iemand hier meer info over?
Nee want van 500 EUR naar 500k EUR in 3 weken tijd is natuurlijk gewoon organische groei, het was namelijk zo'n bizar goed product. Founders zaten gewoon te wachten tot de orderboeken dik genoeg waren..Raaafie schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:11:
[...]
Ok, omdat mensen in paniek raken en sellen is het een scam?Enige verdere toelichting zou gewenst zijn.
Bensimpel
Positieve meneer
Leuk nietszeggend plaatje, gefeliciteerd.
Je kunt nog instappen he.
😆 - Denk ook eens om ;)
Bensimpel
Positieve meneer
** Niet op de man spelen **
[ Voor 93% gewijzigd door Taro op 21-04-2021 19:56 ]
😆 - Denk ook eens om ;)
Dat wist toch iedereen, als ze eerlijk waren?
CDC heeft inmiddels 11 miljoen gebruikers, Binance 14 miljoen.mjjveldt schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:12:
[...]
Nog niet helemaal, als ik het 3% cashbacklevel bekijk.
Binance 3% -> 10 BNB ~5000 usd
CDC 3% -> 4000 usd waarde CRO, & gratis spotify, netflix, skylounge
Maar een stap in de goede richting
Denk dat CDC Binance dit jaar nog wel voorbij gaat qua users met o.a. de F1 ads.
Tijd voor de token CRO om de inhaalslag te maken
edit: hoor net dat deze getallen niet helemaal kloppen. Als iemand de exacte cijfers heeft, graag!
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 21-04-2021 15:45 ]
Dat zit er wel in maar als iets al weken aan het stijgen is mag je ook kritischer zijn en moet je beseffen dat de boel klaptAnakin_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:12:
[...]
Ik ben serieus.
ik ben er met een aardig zakcentje ingegaan, maar niet met iets wat ik niet kwijt kan natuurlijk.
Als het niet meer goed komt, is het mijn verlies, en moet ik op de blaren zitten, maar ga ik er niet dood van.
Maar een leuk extratje was leuk geweest alleen dat zit er blijkbaar niet in voor mij....
Safemoon had je niet kunnen zien aankomen, maar het was van te voren bekend dat het schmmig was
Doge, tja die stond echt zo hoog door pure fomo, dus alles boven die 20 cent was echt gokken.
Als cro alleen al in de buurt van Kucoin tokens komt ben ik een gelukkig manMooody schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:18:
[...]
CDC heeft inmiddels 11 miljoen gebruikers, Binance 14 miljoen.
Denk dat CDC Binance dit jaar nog wel voorbij gaat qua users met o.a. de F1 ads.
Gezonde retrace, organische groei, maan.
Binance exchange heeft toch 300 miljoen gebruikers?Mooody schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:18:
[...]
CDC heeft inmiddels 11 miljoen gebruikers, Binance 14 miljoen.
Ja dat is dan even flink balen.Anakin_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:12:
[...]
Ik ben serieus.
Maar je zegt dat "het er niet in zat voor jou", terwijl ik denk, met DOGE en SAFEMOON ben je wel echt op een slecht moment op absolute shitcoins ingestapt.
DOGE kon je van weten dat die gepumpt zou worden tot 20 april (420, moet je maar eens google-en als je niet weet wat dat is), dat is eigenlijk redelijk algemeen bekend en dan nog weet je niet zeker of iedereen het volhoudt of stiekem toch eerder winst pakt.
SAFEMOON werd hier ook continue besproken maar ook net zo consequent bestempeld en erkend als shitcoin waar je een gokje mee kon wagen maar ook heel snel heel veel verlies op zou kunnen leiden.
Misschien kan je, mocht je nog een beetje kunnen herstellen of er nog wat geld uit weten te halen waarmee je alsnog opnieuw wil investeren, beter hier eerst meer meelezen (of misschien beter nog in het andere crypto-topic) en je wat meer verdiepen in crypto en allerlei muntjes. Ik heb nu het gevoel dat je puur ingestapt bent op het gevoel dat je even flink winst ging maken, en dat is waar anderen juist veel winst op maken. Op onwetende mensen die zomaar een gokje wagen.
Je kan namelijk met een wat 'verstandiger' PF aan cryptomunten best leuk meedoen en leuke winsten maken, maar nu ben je helaas gewoon in de hype getrapt en ingestapt op precies het verkeerde moment.
Safemoon niet kunnen zien aankomen?mannowlahn schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:22:
[...]
Dat zit er wel in maar als iets al weken aan het stijgen is mag je ook kritischer zijn en moet je beseffen dat de boel klapt
Safemoon had je niet kunnen zien aankomen, maar het was van te voren bekend dat het schmmig was
Doge, tja die stond echt zo hoog door pure fomo, dus alles boven die 20 cent was echt gokken.
Buy the rumor, sell the news.... at it's finest.
2 nieuwe exchanges. Vorige 2 keren naar een exchange gebeurde exact hetzelfde. Nu verwachtte men (onterecht) binance. Dus de waarde was gewoon te hoog voor de hype.
Ik zie het nog wel goedkomen TBH. Dit is een scam die tractie kreeg, en waar men opeens serieus mee aan de slag moet
Geen financieel advies. Maar zie deze niet binnen een week naar 0 gaan. Blijft risicovol. Veiliger is gewoon ETH/BTC etc. DCA'en en klaar
[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 21-04-2021 15:27 ]
Nouja shitcoin voor safemoon is wel heel voorbarig, begon wel als 1.YES schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:24:
[...]
Ja dat is dan even flink balen.
Maar je zegt dat "het er niet in zat voor jou", terwijl ik denk, met DOGE en SAFEMOON ben je wel echt op een slecht moment op absolute shitcoins ingestapt.
DOGE kon je van weten dat die gepumpt zou worden tot 20 april (420, moet je maar eens google-en als je niet weet wat dat is), dat is eigenlijk redelijk algemeen bekend en dan nog weet je niet zeker of iedereen het volhoudt of stiekem toch eerder winst pakt.
SAFEMOON werd hier ook continue besproken maar ook net zo consequent bestempeld en erkend als shitcoin waar je een gokje mee kon wagen maar ook heel snel heel veel verlies op zou kunnen leiden.
Misschien kan je, mocht je nog een beetje kunnen herstellen of er nog wat geld uit weten te halen waarmee je alsnog opnieuw wil investeren, beter hier eerst meer meelezen (of misschien beter nog in het andere crypto-topic) en je wat meer verdiepen in crypto en allerlei muntjes. Ik heb nu het gevoel dat je puur ingestapt bent op het gevoel dat je even flink winst ging maken, en dat is waar anderen juist veel winst op maken. Op onwetende mensen die zomaar een gokje wagen.
Je kan namelijk met een wat 'verstandiger' PF aan cryptomunten best leuk meedoen en leuke winsten maken, maar nu ben je helaas gewoon in de hype getrapt en ingestapt op precies het verkeerde moment.
Hij is nu anders aardig bezig met een herstel. Zegt toch aardig wat over de support.
Veel minder. Volgens mij geven ze geen cijfers vrij, ik vind online schattingen tussen de 15 en de 40 miljoen.knakworst schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:23:
[...]
Binance exchange heeft toch 300 miljoen gebruikers?
Maar nog geen enkele waarde erachter. Er is geen exchange nog. Je zal er niet mee kunnen betalen, etc.Fordius schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:26:
[...]
Nouja shitcoin voor safemoon is wel heel voorbarig, begon wel als 1.
Hij is nu anders aardig bezig met een herstel. Zegt toch aardig wat over de support.
Hoeveel waarschuwingen moet je gehad hebben met die Safemoon en andere slappe aftreksels?
Safemoon zal vast nog wel een stukje stijgen en dan weer dieper gaan en zo een tijdje door tot het echt dood is...
Safemoon zal vast nog wel een stukje stijgen en dan weer dieper gaan en zo een tijdje door tot het echt dood is...
Bron?knakworst schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:23:
[...]
Binance exchange heeft toch 300 miljoen gebruikers?
Dan klopt dit dus voor geen meter?

Bensimpel
Positieve meneer
100k+ mensen zijn het oneens.Nickelodeon schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:31:
Hoeveel waarschuwingen moet je gehad hebben met die Safemoon en andere slappe aftreksels?
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik betaal altijd in eu en heb nog geen fee hoeven betalen, dus vanaf laagste heeft het al zin. Is overigens een apart topic over de binance visaKyumia schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:15:
Vanaf welke % cashback is de Binance Visa Card daadwerkelijk rendabel? Er zitten neem ik aan ook transaction fees op wat een korting weer de das omdoet. Iemand hier meer info over?
Of er support voor is of niet (ik denk gewoon dat er nog veel mensen hopen alsnog winst te maken en dat hij daardoor support vind), maakt het niet minder een shitcoin in mijn ogen. Dat maakt ook niet eens uit, op het moment dat die gekocht werd door Anakin_ was het overduidelijk dat hij ongezond hard groeide.Fordius schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:26:
[...]
De strekking van mijn reactie moest meer zijn:
Balen dat je net verkeerd instapte, balen dat je nu flink verlies hebt gemaakt, maar misschien kan je de volgende keer beter wat anders je intrede maken door iets beter te checken wat solide investeringen zouden zijn, dan kan je alsnog een klein deel gebruiken om te gokken en een lambo te verdienen.
[ Voor 23% gewijzigd door YES op 21-04-2021 15:36 ]
Denk nog wel veel meer, maar niet komen huilen als je je inleg kwijt bent...
Verwijderd
Het feit dat je zelfs de naam Doge niet kan spellen verklaart wel waarom je knaken weg gaan. 0 research of risicobepaling gedaan zeker.Anakin_ schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:02:
[...]
Iedereen ?
Nou dacht het niet.
Hoe oud is dit? Die "+150 more" voor Binance is inmiddels al lang niet meer actueel.Mooody schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:31:
[...]
Bron?
Dan klopt dit dus voor geen meter?
[Afbeelding]
Volgens mij heeft Binance meer users.
Maar los daarvan, BNB is met name gestegen door de activiteit op de BSC. Dat overstijgt ETH momenteel. Daarnaast zijn de betaalkaarten voor Binance een extratje, bij CDC is dit meer onderdeel van de core-business
Maar los daarvan, BNB is met name gestegen door de activiteit op de BSC. Dat overstijgt ETH momenteel. Daarnaast zijn de betaalkaarten voor Binance een extratje, bij CDC is dit meer onderdeel van de core-business
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
'Nouja shitcoin voor safemoon is wel heel voorbarig' hahhahahFordius schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:26:
[...]

De tering. Sinds wanneer zegt een koers ook maar iets over een project...
Laten we gewoon eerlijk zijn, vooral voor mensen die meelezen en geen kennis over crypto hebben... Dit is de guurste, maar dan ook echt dik op nummer 1 de aller guurste shitcoin die de cyptospace in zijn 12 jarige bestaan heeft gezien.
Zelfs DOGE is hierbij vergeleken een degelijk en serieus project.
Kijk, wanneer je met wat risico bereid bent hier een gok op te maken, helemaal prima, niets mis mee.
Maar dit als een potentieel solide project bestempelen... Dat gaat mij een stap te ver.
Als de complete crypto markt de aarde zou zijn, dan was SafeMoon de schijt van microben die leven op de schijt van vliegen die leven op de schijt van een hond.
Bensimpel
Positieve meneer
mijn inleg is er al lang uitNickelodeon schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:36:
[...]
Denk nog wel veel meer, maar niet komen huilen als je je inleg kwijt bent...
😆 - Denk ook eens om ;)
Het begon mss idd als ordinaire shitcoin. Wel, dat is ie nog steeds. De ultieme shitcoin zelfs. En een eerste klas casinocoin. Bedrieglijke scamcoin. Ultra-ponzicoin. Weg ermee. Dank U.Fordius schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:26:
Bensimpel
Positieve meneer
heerlijk deze jaloezieTomTorquay schreef op woensdag 21 april 2021 @ 15:37:
[...]
Het begon mss idd als ordinaire shitcoin. Wel, dat is ie nog steeds. De ultieme shitcoin zelfs. En een eerste klas casinocoin. Bedrieglijke scamcoin. Ultra-ponzicoin. Weg ermee. Dank U.

😆 - Denk ook eens om ;)
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!