Dat is juist wel het moment voor een paar tientjes. Straks wordt het een paar honderd!kx22 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:03:
[...]
Ik kan je vertellen waarom ik niet hierin paar tientjes gooi: geen/kleine community.
Een deel van mijn CRO komt in Juni vrij uit de stake, ergens hoop ik dat deze dan een mooie run heeft meegepakt zodat ik kan switchen naar Ethereum en met een leuke ETH bag (rest aankoop mei 2020) klaar zit voor de London Fork.
Het zal wel anders uitdraaien maar dromen mag 😎
Een deel DeFi CRO kijk ik nog even wat ik daar mee doe, wel rekening houden met 28 dagen idd.
Het zal wel anders uitdraaien maar dromen mag 😎
Een deel DeFi CRO kijk ik nog even wat ik daar mee doe, wel rekening houden met 28 dagen idd.
[ Voor 14% gewijzigd door Alpina op 20-04-2021 21:37 ]
Dat was wel na een piek van 347. Het is een hobbelige weg naar de 1.000, maar we komen er zeker wel.B-Bandit schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:32:
Uitbraak van BNB. Waar zijn mijn mede bagholders? Hier nog iemand die heeft gekocht tijdens de sprint omhoog bij 600.
Gaat wel erg hard nu. Volgt niet de BTC trend en dat is positief! Zal denk ik wel op enig moment inkakken. Of niet. De rit van 200 naar 550 was in 1 ruk!
Ik vertrouw het ook nog niet met BNB. Als btc af gaat kan het zo de andere kant op. Anderzijds komt er een punt dat alts hun koppeling met BTC moeten loslaten. Hopelijk gaat dat nu weer gebeuren voor BNB.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Dat klopt ook wel maar ik heb een redelijk aantal vast gezet voor de hoge stake vergoeding. Maar toen deze minder werd en BTC het wat liet afweten zag ik het al voor me om bagholder te worden van CRO. Ik koop ze liever in de bearmarket terug. En in een volatiele markt is 28 dagen lang. Half mei komen ze vrij. Dan zie ik wel of ik ze nog ga vasthouden of iets anders voor haal.Antifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:33:
[...]
Dat is idd ruk, maar dat is met wel meer munten het geval, om een validator exit scam te voorkomen. Dus in principe een goed iets. En als echte hodler natuurlijk ook minder een probleem.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Even een waarschuwing van een bagholder uit 2017: het kan heel snel misgaan met alts.
Ik heb het nu niet over SAFEMOON of Elongate, dat is namelijk gegarandeerd dat het ooit klapt. Het is eerder de low market cap projecten die geshilld worden op basis van potentie. In 2017 werden bijvoorbeeld Bounty0x, Oyster Pearl en REQ gigantisch hard geshilld op reddit. Zoek die maar eens op. Ben er gigantisch rekt op gegaan en gelukkig heeft mijn VET bag ervoor gezorgd dat ik enigszins de cryptowinter overleefde.
Tip: op tijd winst pakken, het grootste deel van je portfolio in de top 10/20 houden en vooral: zodra de bear market aanzet niet de moed verliezen en besluiten om een paar maanden niet naar je pf te kijken. Dan kunnen verliezen van -60% opeens -100% worden.
Ik heb het nu niet over SAFEMOON of Elongate, dat is namelijk gegarandeerd dat het ooit klapt. Het is eerder de low market cap projecten die geshilld worden op basis van potentie. In 2017 werden bijvoorbeeld Bounty0x, Oyster Pearl en REQ gigantisch hard geshilld op reddit. Zoek die maar eens op. Ben er gigantisch rekt op gegaan en gelukkig heeft mijn VET bag ervoor gezorgd dat ik enigszins de cryptowinter overleefde.
Tip: op tijd winst pakken, het grootste deel van je portfolio in de top 10/20 houden en vooral: zodra de bear market aanzet niet de moed verliezen en besluiten om een paar maanden niet naar je pf te kijken. Dan kunnen verliezen van -60% opeens -100% worden.
Oyster Pearl...vrrs schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:41:
Even een waarschuwing van een bagholder uit 2017: het kan heel snel misgaan met alts.

Zero.
Bear market? Wat is dat? Oj zoiets wat die oude veteranen hebben meegemaaktvrrs schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:41:

https://opensea.io/seaart
Ik zal me proberen in te houden met screenshots posten, dus waarschijnlijk zal dit de laatste worden...van vandaag 
Ik heb misschien nog een leuke gevonden als de koers zo door blijft gaan uiteraard.
Dit keer PPT/BTC
:strip_exif()/f/image/HFDrtjSucD0Nkoa1kLHdJikg.jpg?f=fotoalbum_large)
Het gaat vooral om de diagonale lijnen.
De welbekende driehoek is gevormd.
De 2 horizontale lijnen laten zien hoe de koers zich beweegt, dat is dus zijwaarts.
De onderste horizontale lijn is een support lijn.
Dat komt omdat er vanaf 5 april 3 keer de koers tegen de onderkant van de toen nog weerstand lijn heeft getikt en uiteindelijk is doorgebroken.
TIP VOOR BEGINNERS Als de weerstand/resistance lijn word doorbroken naar boven dan word de weerstand.resistance lijn een support lijn.
Voor deze koers zijn beide lijnen horizontaal, dat houd in dat de koers zijwaarts beweegt is de koers afwachtend is.
Dit kan natuurlijk te maken hebben met de bitcoin, maar het kan ook te maken hebben dat er een uitbraak aanstaande is wat te verklaren is door de driehoek.
We hikken momenteel tegen de onderkant van de diagonale lijn aan, dus verwacht niet gelijk vandaag/morgen een uitbraak, dat zal ook afhangen van bitcoin.
Als bitcoin weer moeilijk gaat doen dan zullen we door de diagonale lijn zakken en support vinden rond de 8900.
Ik heb misschien nog een leuke gevonden als de koers zo door blijft gaan uiteraard.
Dit keer PPT/BTC
:strip_exif()/f/image/HFDrtjSucD0Nkoa1kLHdJikg.jpg?f=fotoalbum_large)
De 2 horizontale lijnen laten zien hoe de koers zich beweegt, dat is dus zijwaarts.
Dat komt omdat er vanaf 5 april 3 keer de koers tegen de onderkant van de toen nog weerstand lijn heeft getikt en uiteindelijk is doorgebroken.
TIP VOOR BEGINNERS Als de weerstand/resistance lijn word doorbroken naar boven dan word de weerstand.resistance lijn een support lijn.
Voor deze koers zijn beide lijnen horizontaal, dat houd in dat de koers zijwaarts beweegt is de koers afwachtend is.
Dit kan natuurlijk te maken hebben met de bitcoin, maar het kan ook te maken hebben dat er een uitbraak aanstaande is wat te verklaren is door de driehoek.
We hikken momenteel tegen de onderkant van de diagonale lijn aan, dus verwacht niet gelijk vandaag/morgen een uitbraak, dat zal ook afhangen van bitcoin.
Als bitcoin weer moeilijk gaat doen dan zullen we door de diagonale lijn zakken en support vinden rond de 8900.
Bear market is de handel in hungry bear, niks mis meeenomiss schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:43:
[...]
Bear market? Wat is dat? Oj zoiets wat die oude veteranen hebben meegemaakt
Hoe bedoel je dit? Als de bear market zich aandient juist wel blijven kijken en traden om je verlies te beperken of op de gunstigste (of minst ongunstige) momenten proberen te ontsnappen richting fiat?vrrs schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:41:
Zodra de bear market aanzet niet de moed verliezen en besluiten om een paar maanden niet naar je pf te kijken. Dan kunnen verliezen van -60% opeens -100% worden.
Dan ga je er gemakshalve dankzij dit kleine dipje vanuit dat we nu al in een bear market zitten en CRO niet verder kan stijgen?Antifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:32:
[...]
Daar had ik hem idd voor. Maar nu de apy 16% is stake ik liever een stablecoin tegen 10% of meer, dan dat ik 6% meer krijg in CRO, maar CRO in de bear wel even -50% of meer doet. Dat zie ik namelijk rustig gebeuren.
Een stablecoin staken en in de bear CRO van kopen levert me dan in de volgende run (veel) meer op.
Het hele crypto-fintech-gebeuren is net begonnen. Nu is juist het moment om de kansen te pakken.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Dan was je er wel vroeg bij, of niet?Luuk schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:49:
Toch maar voor een groot deel uit Hungry gestapt. Paar honderd erin, paar duizend eruit. Ik vind helemaal mooi.
MOON!!
God morks in wysterious ways.
Heb jij enige inschatting hoeveel % winst jij meestal op trades van dit soort pakt? Je bent daytrader toch? Ik vind je posts altijd interessant en volgens mij heb je het heel vaak goed, maar ik vraag me altijd af of hoeveel winst je dan ongeveer mikt?0108daniel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:44:
Ik zal me proberen in te houden met screenshots posten, dus waarschijnlijk zal dit de laatste worden...van vandaag
Dit keer PPT/BTC
[Afbeelding]
Juist blijven kijken inderdaad. En voor coins buiten de top 10-20 jezelf afvragen of je investering het risico waard is. Een bear market is nog *enigszins* te overleven met grotere coins, maar bij lagere marketcap coins loop je in een bear market een veel groter risico of de coin uberhaupt nog op haar oude niveau komt in de volgende cyclus.YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:44:
[...]
Hoe bedoel je dit? Als de bear market zich aandient juist wel blijven kijken en traden om je verlies te beperken of op de gunstigste (of minst ongunstige) momenten proberen te ontsnappen richting fiat?
ETH gaat uitbreken t.o.v. Bitcoin. Alt season gaat wellicht beginnen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hoe kom je er zo vroeg al achter dat je die coin moet hebben?
Moet je niet bij mij zijn.. ik ben altijd te laat.Het Fantoom schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:49:
[...]
Zero.
Zowel ADA als ETH leken al een beetje los te gaan lopen van BTC.Mooody schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:49:
ADA is al stukje los, ETH moet nog het laatste zetje krijgen zo lijkt het
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
20 keer rekt gaan en 1 keer geluk hebben.Het Fantoom schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:49:
[...]
Hoe stap je nu uit Hungry? Ik krijg op Pancakeswap nogsteeds Pancake K errors als ik Hungry probeer te swappen naar BNB. Slippage staat al op 15%Luuk schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:49:
Toch maar voor een groot deel uit Hungry gestapt. Paar honderd erin, paar duizend eruit. Ik vind helemaal mooi.
Wees gerust die ontkoppeling roepen mensen al jaren. Btc zal en blijft de markt nog wel laaaang dicteren. Als btc vannacht een scheet laat gaat ook bnb wel weer rap naar beneden.B-Bandit schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:38:
Ik vertrouw het ook nog niet met BNB. Als btc af gaat kan het zo de andere kant op. Anderzijds komt er een punt dat alts hun koppeling met BTC moeten loslaten. Hopelijk gaat dat nu weer gebeuren voor BNB.
Pancakeswap kapot? Ik krijg steeds chain error maar hij staat goed.
Ja oké, dan begreep ik het goed. Ik weet niet zeker of ik daadwerkelijk blijf kijken/handelen in de volgende bear market, als ik inmiddels mijn shitcoins gedumpt heb, maar het is een goede om in het achterhoofd te houden. Ik ga denk ik wel dan shitcoins dumpen, zorgen dat ik naar fiat of BTC vlucht en eventueel 1 of 2 shitcoins waar ik vertrouwen in heb dat die het overleven, behoudt. Maar goed, laat eerst de bullrun nog maar even aanhoudenvrrs schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:48:
[...]
Juist blijven kijken inderdaad. En voor coins buiten de top 10-20 jezelf afvragen of je investering het risico waard is. Een bear market is nog *enigszins* te overleven met grotere coins, maar bij lagere marketcap coins loop je in een bear market een veel groter risico of de coin uberhaupt nog op haar oude niveau komt in de volgende cyclus.
Clover is een scamcoin. Is laatst nog voor gewaarschuwd.
Iemand die kucoin gebruikt en mij kan vertellen of ik de enige ben waar bij het tradescherm niet wil laden sinds een minuut of 15?
Nopegreen-tea schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:50:
Ah dit kan ook een reden zijn voor ADA dat het volume toeneemt.
📢ANNOUNCEMENT: Blockchain comes of age. Announcing a very special event. #CardanoAfrica. Thursday 29th April 2021 @ 16:30 UTC. Join us? #Cardano @cardano $ADA #Blockchain https://t.co/gtrEhmDh0p pic.twitter.com/cdpNFrqWIW
— Input Output (@InputOutputHK) 20 april 2021
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
De app werkt hier naar behoren, maar daar heb je wss niets aan.Nopheros schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:51:
Iemand die kucoin gebruikt en mij kan vertellen of ik de enige ben waar bij het tradescherm niet wil laden sinds een minuut of 15?
Ff je browser legen misschien?
Haha, nou de grootste fout die ik heb gemaakt afgelopen tijd is niet maandelijks bijkopen in 2018 en 2019. Dat zou me in deze bullrun geen windeieren hebben gelegd.YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:51:
[...]
Ja oké, dan begreep ik het goed. Ik weet niet zeker of ik daadwerkelijk blijf kijken/handelen in de volgende bear market, als ik inmiddels mijn shitcoins gedumpt heb, maar het is een goede om in het achterhoofd te houden. Ik ga denk ik wel dan shitcoins dumpen, zorgen dat ik naar fiat of BTC vlucht en eventueel 1 of 2 shitcoins waar ik vertrouwen in heb dat die het overleven, behoudt. Maar goed, laat eerst de bullrun nog maar even aanhouden
Ik heb vandaag redelijk wat getrade bij panecake. Veel issues gezien.green-tea schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:50:
Met name bij de shitcoins een hoog slippage (10+%) en ronde getallen. Ik heb gezien dat het met ronde getallen veel beter ging. Is zeer onlogisch, maar wel mijn ervaring van vandaag.
En er was vandaag ook wat overload op BSC
Hoo ja, sorry. Detail vergeten, DCAvrrs schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:52:
[...]
Haha, nou de grootste fout die ik heb gemaakt afgelopen tijd is niet maandelijks bijkopen in 2018 en 2019. Dat zou me in deze bullrun geen windeieren hebben gelegd.
Wel een beetje afhankelijk van hoe de financiën er thuis bij liggen, maar ik ben inderdaad van plan doormiddel van DCA bij te kopen in de bear market.
waarom wil je uit hungry stappen, omdat hij even naar beneden gaat? heb je de grafiek al gezien van afgelopen week en hij is 1 week oud...McPoowl schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:50:
[...]
Hoe stap je nu uit Hungry? Ik krijg op Pancakeswap nogsteeds Pancake K errors als ik Hungry probeer te swappen naar BNB. Slippage staat al op 15%
als het om een paar tientjes gaat zou ik het lekker laten staan, als het om meer geld gaat idd zelf bepalen of je wilt uitstappen
en pancake zou gewoon moeten werken. ik heb vandaag nog wat hungry verkocht
[ Voor 6% gewijzigd door nemesis2212 op 20-04-2021 21:56 ]
Als altseason nog moet beginnen dan word ik gek.Mooody schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:49:

Ik heb er sinds vandaag nog nooit zo goed voor gestaan in sats als nu. Ik zou bijna in de verleiding komen om alles naar BTC om te zetten.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dit houdt nog steeds mooi:
/f/image/iNNtpauqKYFXaXRiyzsdKVwE.png?f=fotoalbum_large)
@0108daniel Goed verhaal, maar PPT heb ik dus laatst die mega verkeerde trade mee uitgevoerd waar ik nog steeds dagelijks bij stil sta, deze keer sla ik over
Inmiddels heb ik 90% van de altcoins waarvan ik de naam niet zal noemen omgezet in BNB. PF is nu: BNB, ETH, NEO en BTC. Voor vannacht, morgen en overmorgen ben ik erg voorzichtig, donderdagavond/vrijdagochtend ga ik er weer voor.
/f/image/iNNtpauqKYFXaXRiyzsdKVwE.png?f=fotoalbum_large)
@0108daniel Goed verhaal, maar PPT heb ik dus laatst die mega verkeerde trade mee uitgevoerd waar ik nog steeds dagelijks bij stil sta, deze keer sla ik over
Inmiddels heb ik 90% van de altcoins waarvan ik de naam niet zal noemen omgezet in BNB. PF is nu: BNB, ETH, NEO en BTC. Voor vannacht, morgen en overmorgen ben ik erg voorzichtig, donderdagavond/vrijdagochtend ga ik er weer voor.
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat niet zou weten.YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:47:
[...]
Heb jij enige inschatting hoeveel % winst jij meestal op trades van dit soort pakt? Je bent daytrader toch? Ik vind je posts altijd interessant en volgens mij heb je het heel vaak goed, maar ik vraag me altijd af of hoeveel winst je dan ongeveer mikt?
Dat komt omdat ik trade via BTC en in euro's de winst niet snel kan zien.
Soms moet ik zo snel reageren dat ik direct een munt koop.
Ik weet dat via tradingview de liniaal tool is met de percentages.
Die zou ik erbij kunnen houden, misschien doe ik dat wel bij een volgende screenshot.
Wat bij mij een hoge prioriteit heeft is dat mijn bitcoin satoshis meer worden.
Dat is de reden dat ik met de altcoins trade om zo ook winst te kunnen maken ook al daalt de bitcoin.
Dus voor de duidelijkheid.
Stel ik heb 0,00100000 bitcoin dat heeft dan een waarde van 250 euro (ik zeg maar even een getal hoor)
Dat getal wil ik verdubbelen en daar trade ik dus naar.
Heb ik dat bedrag verdubbeld en de bitcoin zou gelijk blijven, wat nooit het geval is, dan heb ik dus 500 euro en 250 euro verdiend.
Dit doe ik dan met meerdere trades.
Omdat ik altijd trade met BTC pairs zet ik rond de 0,003 BTC in.
De minimale inzet op Binance is 0,001, dat is ongeveer 4,70 euro.
Dus ik trade de meeste trades rond de 15 euro.
Ik weet dat het niet veel is, maar ik ben ook maar klein begonnen.
Heb ik mijn waarde verdubbeld dan heb ik dus ook 2x zoveel satoshis en geld waarmee ik kan traden.
Verdubbel ik dat weer en dan weer en dan weer etc etc.
(sorry voor de lap tekst)
Ik ga nergens gemakshalve vanuit en ik zeg niet dat we nu al in een bear zitten. Ik zeg ook niet dat CRO niet verder kan stijgen. Het enige dat ik zeg is dat CRO overreageert als BTC daalt. Dat is niet alleen nu het geval, dat is al vaker gebeurd.Mooody schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:44:
[...]
Dan ga je er gemakshalve dankzij dit kleine dipje vanuit dat we nu al in een bear market zitten en CRO niet verder kan stijgen?
Het hele crypto-fintech-gebeuren is net begonnen. Nu is juist het moment om de kansen te pakken.
Daar anticipeer ik dan graag op vóórdat de bear zich aandient. Als je CRO dan in stake zit en je er 28 dagen niet bij kunt, dan ben je al te laat. En gezien de overreactie van CRO ga ik daar niet graag de bear mee in. Het is geen gebrek aan geloof in CRO longterm, maar simpelweg winstmaximalisatie.
Dat fintech in de kinderschoenen staat daar hoef je mij trouwens niet van te overtuigen; ik ben er as we speak een artikel over aan het schrijven;). Maar dat betekent voor mij niet dat ik de grote swings van de cryptomarkt ga negeren.
ETH had ik het over. Dat is interessant t.o.v. BTC.DutchCrownNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:50:
[...]
Zowel ADA als ETH leken al een beetje los te gaan lopen van BTC.
ADA is al stukje los, ETH moet nog het laatste zetje krijgen zo lijkt het
ADA is net als Polkadot/Kusama, Solana, Cosmos e.d. een van de "runner-ups" die zich nog waar moeten maken. ADA heeft wel een gigantische waarde ontwikkeld, dus de eerste lanceringen op Cardano moeten straks echt gigantisch fabuleus zijn, anders gaan mensen teleurgesteld raken
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 20-04-2021 21:58 ]
Als het om meer dan tientjes gaat moet je het ook lekker laten staan, want anders komt die Lambo nooit.nemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:56:
[...]
waarom wil je uit hungry stappen, omdat hij even naar beneden gaat? heb je de grafiek al gezien van afgelopen week en hij is 1 week oud...
als het om een paar tientjes gaat zou ik het lekker laten staan, als het om meer geld gaat idd zelf bepalen of je wilt uitstappen
Nee ik wil niet uitstappen, ik wil m'n inleg eruit halennemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:56:
[...]
waarom wil je uit hungry stappen, omdat hij even naar beneden gaat? heb je de grafiek al gezien van afgelopen week en hij is 1 week oud...
Ik heb tegenwoordig groter deel eth dan btc en daar ben ik heel blij mee .
Mooie grafiek!Taro schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:56:
[Afbeelding]
De koers houd het nog goed inderdaad
Ah, ik zag op korte termijn wel een leuke trade met PPT.
Ik trade er nooit lang mee, hooguit een week dat ik hodl.
Ik heb standaard ook BNB, ETH en BTC.
Kijk jij hier in de bear naar sats, als die ook dalen? Of naar stable om relatief beter uit te komen?YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:54:
[...]
Hoo ja, sorry. Detail vergeten, DCA![]()
Wel een beetje afhankelijk van hoe de financiën er thuis bij liggen, maar ik ben inderdaad van plan doormiddel van DCA bij te kopen in de bear market.
Thanks voor de lap tekst!0108daniel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:57:
[...]
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik dat niet zou weten.
Dat komt omdat ik trade via BTC en in euro's de winst niet snel kan zien.
Soms moet ik zo snel reageren dat ik direct een munt koop.
Ik weet dat via tradingview de liniaal tool is met de percentages.
Die zou ik erbij kunnen houden, misschien doe ik dat wel bij een volgende screenshot.
Wat bij mij een hoge prioriteit heeft is dat mijn bitcoin satoshis meer worden.
Dat is de reden dat ik met de altcoins trade om zo ook winst te kunnen maken ook al daalt de bitcoin.
Dus voor de duidelijkheid.
Stel ik heb 0,00100000 bitcoin dat heeft dan een waarde van 250 euro (ik zeg maar even een getal hoor)
Dat getal wil ik verdubbelen en daar trade ik dus naar.
Heb ik dat bedrag verdubbeld en de bitcoin zou gelijk blijven, wat nooit het geval is, dan heb ik dus 500 euro en 250 euro verdiend.
Dit doe ik dan met meerdere trades.
Omdat ik altijd trade met BTC pairs zet ik rond de 0,003 BTC in.
De minimale inzet op Binance is 0,001, dat is ongeveer 4,70 euro.
Dus ik trade de meeste trades rond de 15 euro.
Ik weet dat het niet veel is, maar ik ben ook maar klein begonnen.
Heb ik mijn waarde verdubbeld dan heb ik dus ook 2x zoveel satoshis en geld waarmee ik kan traden.
Verdubbel ik dat weer en dan weer en dan weer etc etc.
(sorry voor de lap tekst)
Prettig dat je de tijd neemt om het uit te leggen. Ik snap wat je bedoelt. Ik ga PPT maar proberen mee te doen maar ik moet dan goed bekijken wanneer ik weer wil uitstappen
ok duidelijk. als het goed is hoef je echt niet meer dan 11 - 12 % slippage te gebruiken. en anders F5'en of later opnieuw proberen. soms werkt het niet vlekkeloos pancakeswap maar meestal wel gelukkigMcPoowl schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:58:
[...]
Nee ik wil niet uitstappen, ik wil m'n inleg eruit halen
Sinds 4 dagen terug.
Ging hier in één goed via pancakeswap met 10% slippage naar BNB. (connected met Metamask)McPoowl schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:50:
[...]
Hoe stap je nu uit Hungry? Ik krijg op Pancakeswap nogsteeds Pancake K errors als ik Hungry probeer te swappen naar BNB. Slippage staat al op 15%
nemesis2212 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:00:
[...]
ok duidelijk. als het goed is hoef je echt niet meer dan 11 - 12 % slippage te gebruiken. en anders F5'en of later opnieuw proberen. soms werkt het niet vlekkeloos pancakeswap maar meestal wel gelukkig
Ik heb normaal gesproken ook echt nooit problemen met PCS, en dat gebruik ik stiekem toch veelLuuk schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:00:
[...]
Sinds 4 dagen terug.
[...]
Ging hier in één goed via pancakeswap met 10% slippage naar BNB.
Hoe bedoel je? Ik heb nog geen bear actief meegemaakt, bij de vorige ben ik gewoon heel de bear market niet meer bezig geweest met crypto.Hou-m-nat schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:59:
[...]
Kijk jij hier in de bear naar sats, als die ook dalen? Of naar stable om relatief beter uit te komen?
Mijn lange termijn idee is sowieso BTC positie uitbreiden. In een bear market zou ik met DCA denk ik alleen in BTC investeren of zelfs als fiat opzij zetten voor als de dip diep genoeg is zeg maar.
Ik heb 100% VET. Al 2 keer op rij gecrashed, bijgekocht in de ochtend.
En ook weer goed hersteld, dus mooie procentjes gepakt.
Zal ik voor vanavond 50% uitkopen?
Spannende dagen...
En ook weer goed hersteld, dus mooie procentjes gepakt.
Zal ik voor vanavond 50% uitkopen?
Spannende dagen...
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Helemaal met je eens, ondanks je vrij felle toonAntifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:57:
[...]
Ik ga nergens gemakshalve vanuit en ik zeg niet dat we nu al in een bear zitten. Ik zeg ook niet dat CRO niet verder kan stijgen. Het enige dat ik zeg is dat CRO overreageert als BTC daalt. Dat is niet alleen nu het geval, dat is al vaker gebeurd.
Daar anticipeer ik dan graag op vóórdat de bear zich aandient. Als je CRO dan in stake zit en je er 28 dagen niet bij kunt, dan ben je al te laat. En gezien de overreactie van CRO ga ik daar niet graag de bear mee in. Het is geen gebrek aan geloof in CRO longterm, maar simpelweg winstmaximalisatie.
Dat fintech in de kinderschoenen staat daar hoef je mij trouwens niet van te overtuigen; ik ben er as we speak een artikel over aan het schrijven;). Maar dat betekent voor mij niet dat ik de grote swings van de cryptomarkt ga negeren.
Feit is nou eenmaal dat CRO (.org / defi) is gebouwd op het Cosmos -platform en daardoor er 28 dagen "unstake" vereist is. Dat heeft nadelen, dat heeft voordelen.
Voor mensen die een vast aantal CRO in stake willen houden en de "kat uit de boom willen kijken", is dat uiteraard prima. Alle CRO winst (zowel via de defi wallet als via Earn) gaat maandelijks in ETH. Het is een vrij stressloze moneymaker, mits je het platform vertrouwd uiteraard.
Het moet uiteraard slechts een deel zijn van je cypto-PF, anders raak je de realiteit kwijt. Maar Crypto.com (samen met Nexo), zijn wel de platforms die ik gigantische stappen zie maken in de komende periode. Lekker meeliften.
[ Voor 7% gewijzigd door Mooody op 20-04-2021 22:10 ]
YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:00:
[...]
Thanks voor de lap tekst!
Prettig dat je de tijd neemt om het uit te leggen. Ik snap wat je bedoelt. Ik ga PPT maar proberen mee te doen maar ik moet dan goed bekijken wanneer ik weer wil uitstappen
Uitstappen mag je zelf bepalen
Haha no offence hoor. Jurist van beroep dus van nature wat direct in discussies. Kan jouw posts ook altijd waarderenMooody schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:03:
[...]
Helemaal met je eens, ondanks je vrij felle toon
Feit is nou eenmaal dat CRO (.org / defi) is gebouwd op het Cosmos -platform en daardoor er 28 dagen "unstake" vereist is. Dat heeft nadelen, dat heeft voordelen.
Voor mensen die een vast aantal CRO in stake willen houden en de "kat uit de boom willen kijken", is dat uiteraard prima. Alle CRO winst (zowel via de defi wallet als via Earn) gaat maandelijks in ETH. Het is een vrij stressloze moneymaker, mits je het platform vertrouwd uiteraard.
BNB heeft een mooie stijgende lijn te pakken en nu stijgt PIT ook t.o.v. BNB zie ik, mooie dubbele winst zou dat zijn als die nog even doorgaat. Sorry overigens dat ik nu weer een ultiem shitcoin-casino geval aanhaal
Oh my god... het is een virus! En het verspreidt zich nog sneller dan Corona. Zelfs de doorgewinterde hodlers raken besmet!YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:09:
BNB heeft een mooie stijgende lijn te pakken en nu stijgt PIT ook t.o.v. BNB zie ik, mooie dubbele winst zou dat zijn als die nog even doorgaat. Sorry overigens dat ik nu weer een ultiem shitcoin-casino geval aanhaal

(wel lekker rustig nu btw)
[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 20-04-2021 22:16 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
DOGE heeft TLM inmiddels ingehaald op de weg naar beneden... 🤪
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Topdag qua pf... topdag qua trades... nog nooit zoveel % verlies in een dag en enkel wat ik hier lees 100% tot 10.000% winst van de meest gure shitcoins. Tijd om te gaan huilen in bed...
Waarom je geld in een exchange token ("one trick pony token") steken als je het in een decentralized ("mass adoption") token als ETH kunt steken?YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:09:
Ik blijf nog wel ff doorgaan met deze eye opener.
Taro, hoezo donderdagavond/vrijdagochtend er weer vol voor gaan?Taro schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:56:
[Afbeelding]
In het weekend klapt de hele bende toch vaak weer in elkaar ? (ok, iets genuanceerder.... het kakt in tov doordeweeks)
Iemand hier die Viberate al kent, en er een mening over heeft?
Vanwege de shitcoincasino ben ik juist even uit BNB gestapt. Ik zie veel spelers namelijk nog wel hun BNB-fiches gaan verzilveren.
@Supershiva Waarschijnlijk stap ik dan zaterdagochtend weer uit. Ik zie wel even.
@MarviinL Wat is je eigen mening?
Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen
Lijkt me voor de (live) muziekindustrie een mooie toevoeging en instap in de crypto wereld.Taro schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:23:
@Supershiva Waarschijnlijk stap ik dan zaterdagochtend weer uit. Ik zie wel even.
Ook is er al een aardige lijst met aangesloten artiesten en boeking bureaus
Het begint er redelijk op te lijken dat alles weer begint te herstellen, groene kaarsen voelt iig weer ff lekker naar een paar flinke rode dagen
Scheißemünze
Ik kom er niet helemaal uit, kan even aan mij liggen, maar hoe gooi ik mijn alt coins van m'n Binance Smart Chain naar m'n balance in Binance?
Nummer 1 is gelukt. Nu fibra 1200meter van waar nodig.Jack Zomer schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:16:
Zo, het eerste crypto omzetten naar comfort is gedaan..
Een Bose 700 nc headset,. Voornamelijk tijdens van a naar b vliegen..
Op het lijstje staan nog:
1. Fiat gebruiken om fiber beheerder om te kopen en een lijn te installeren.
2. Afhankelijk of dat lukt een nieuw ubiquiti netwerk bouwen.
3. Afhankelijk van 1 een nieuwe trading en game pc.
4. Lenovo x1 nano (i7 met simkaart) als hij uitkomt voor onderweg.
5. Rivian r1t (als in Europa en als ik goed mijn best doe)
Nummer 2 is besteld.
Nummer 3 is 90% uitgezocht.
Nummer 4 is nog niet leverbaar.
Nummer 5 is nog niet leverbaar, en ik moet beter mijn best doen.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ik kijk nog even of 57.2k wordt gebroken (en wordt vastgehouden)Tabacca schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:27:
Het begint er redelijk op te lijken dat alles weer begint te herstellen, groene kaarsen voelt iig weer ff lekker naar een paar flinke rode dagen
Als die rejected wordt is instappen op dit moment geen goed idee imo.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Fundamentals zijn blijkbaar niet meer interessant. De actie is gaande op de bsc. Wie wil er nog eth met z'n hoge fees en trage transacties? De grote massa kiest de weg van de minste weerstand. En dat is niet per definitie het beste product. Het is meedoen of wachten tot de gekte is overgewaaid en dan hopen dat op den duur het rationele het zal winnen...Mooody schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:20:
[...]
Waarom je geld in een exchange token ("one trick pony token") steken als je het in een decentralized ("mass adoption") token als ETH kunt steken?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Geld. Sorry.Mooody schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:20:
[...]
Waarom je geld in een exchange token ("one trick pony token") steken als je het in een decentralized ("mass adoption") token als ETH kunt steken?
Nooit gedacht dat ik miljardair kon worden. Wellicht is Bonfire de opvolger van Safemoon --> https://www.reddit.com/r/..._holders_in_48_hours_the/
Toch jammer dat je DOGE niet kan shorten op Kraken. Die zou ik persoonlijk wel aandurven.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Volgens mij heb ik hetzelfde probleem als jou gehad. Ik kon ook de gehele dag 1 coin niet swappen via PCS.McPoowl schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:02:
[...]
[...]
Ik heb normaal gesproken ook echt nooit problemen met PCS, en dat gebruik ik stiekem toch veel. Ik blijf stug volhouden.
Bij mij is de oplossing: het opnieuw installeren van de trust wallet app geweest. (denk eraan dat je daarna opnieuw moet inloggen)
Ik kon bijvoorbeeld SF wel swappen maar hungry bear niet. Daarbij bleef hij steeds hangen in de approving fase.
Ja het was alles bij elkaar een milde correctie tot nu toe. Verder natuurlijk prima wat mij betreft maar heb toch het gevoel dat er ergens nog een klap voor de bull top later dit jaar moet komen. Toch zie je over het algemeen minder hoge pieken en dalen in BTC, weet nog niet helemaal wat ik er van moet denken.St@m schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:28:
[...]
Ik kijk nog even of 57.2k wordt gebroken (en wordt vastgehouden)
Als die rejected wordt is instappen op dit moment geen goed idee imo.
Een paar dagen geleden kwam er een mooi tabelletje langs, correcties duren meestal langer dan 3 dagen 
Van mij mag ie nu wel weer omhoog hoor, daar niet van. Maar nog ff omlaag en bijkopen is beter. Sowieso moeten alle shitcoins nog leeg geschud worden voor er genoeg volume is om omhoog te kunnen met BTC als je het mij vraagt.
Van mij mag ie nu wel weer omhoog hoor, daar niet van. Maar nog ff omlaag en bijkopen is beter. Sowieso moeten alle shitcoins nog leeg geschud worden voor er genoeg volume is om omhoog te kunnen met BTC als je het mij vraagt.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ik heb juist de beweging andersom gemaakt: BNB gekocht. Er komen dagelijks zoveel nieuwe mensen bij dat de BNB niet aan te slepen zijn. Ook al gaat de 'oude garde' verkopen, zullen de nieuwelingen ze graag over willen kopen.merauder schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:23:
Vanwege de shitcoincasino ben ik juist even uit BNB gestapt. Ik zie veel spelers namelijk nog wel hun BNB-fiches gaan verzilveren.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zou het dan wel een echte correctie zijn? Zelf ziet de 4h chart er toch al wat positiever uit als afgelopen dagen, maar blijf idd toch nog voorzichtig...... maaarrrr hopium is sterk spul
Scheißemünze
Nou ja, besmet. Ik waag op één van die dingen een gokje, bescheiden ook hoor. Was eigenlijk van plan om er niet meer mee te doen. Hopelijk kan ik er mijn aandeel BTC aan het eind mee uitbreiden, zou leuk zijnMicroWhale schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:16:
[...]
Oh my god... het is een virus! En het verspreidt zich nog sneller dan Corona. Zelfs de doorgewinterde hodlers raken besmet!
(wel lekker rustig nu btw)
Van 65k naar 50k is ~25% dus dat vind ik wel een correctie. Vraag is of dit het was natuurlijkTabacca schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:36:
Zou het dan wel een echte correctie zijn? Zelf ziet de 4h chart er toch al wat positiever uit als afgelopen dagen, maar blijf idd toch nog voorzichtig...... maaarrrr hopium is sterk spul
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Prima toch. Dat onderdrukt de ETH-prijs. Laten we zo nog even doorgaan.Gelukszoekr schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:28:
[...]
Fundamentals zijn blijkbaar niet meer interessant. De actie is gaande op de bsc. Wie wil er nog eth met z'n hoge fees en trage transacties? De grote massa kiest de weg van de minste weerstand. En dat is niet per definitie het beste product. Het is meedoen of wachten tot de gekte is overgewaaid en dan hopen dat op den duur het rationele het zal winnen...
Bensimpel
Positieve meneer
doge is klaar, maar maak je maar op voor volgend jaar, $4,20
😆 - Denk ook eens om ;)
Keuzes bedoel je?
Je kiest vol voor Binance. Jouw goed recht uiteraard.
Gaat niet gebeuren. Elon's truukje is gelukt. Geld stroomt straks grotendeels terug in Elon's muntje (BTC).Bensimpel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:40:
doge is klaar, maar maak je maar op voor volgend jaar, $4,20
Hij wilde laten zien hoe manipulatief de hele crypto space nog is. Dat is niet duidelijk geworden?
[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 20-04-2021 22:43 ]
Casino gesloten, everybody OUT!
PSN/Steam: Xamsix
Wat een complexe methode om die coin te kopen.Sahara schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:30:
Nooit gedacht dat ik miljardair kon worden. Wellicht is Bonfire de opvolger van Safemoon --> https://www.reddit.com/r/..._holders_in_48_hours_the/
Life is meant to be experienced
Ja als je het zo bekijkt wel, als je echte uitschieters er vanaf haalt is het van 64,5k naar 53,5k. Nog steeds ongeveer 17% natuurlijkSt@m schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:39:
[...]
Van 65k naar 50k is ~25% dus dat vind ik wel een correctie. Vraag is of dit het was natuurlijk
Scheißemünze
Het is sowieso een vaag verhaal. Ze hebben een link naar Pancakeswap exchange maar als ik zelf op pankcake kijk zie ik bonfire er niet tussen staan. Op reddit klagen mensen over hetzelfde via de trustwallet. En andere klagen dat ze niks ontvangen.kevinr1 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:45:
[...]
Wat een complexe methode om die coin te kopen.
Hungry Bear laat een mooi herstel zien na de halvering van de waarde tussen 16.00 en 17.30 uur.
Veel groene kaarsen, en ook het aantal holders neemt toe. (25k in 4 dagen)
Die gekke amerikanen gaan de avond in, wellicht morgenvroeg wakker worden met een mooie rit naar boven
Veel groene kaarsen, en ook het aantal holders neemt toe. (25k in 4 dagen)
Die gekke amerikanen gaan de avond in, wellicht morgenvroeg wakker worden met een mooie rit naar boven
Nadat je die link aanklikt moet je ff wachten tot de pop up komt.MRDutchfreakNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:53:
[...]
Het is sowieso een vaag verhaal. Ze hebben een link naar Pancakeswap exchange maar als ik zelf op pankcake kijk zie ik bonfire er niet tussen staan. Op reddit klagen mensen over hetzelfde via de trustwallet. En andere klagen dat ze niks ontvangen.
Anders zelf het token address invullen dat is de 0x code die aan het einde van de link staat naar PCS.
Je slippage op 12% zetten en het bonfire token eindigen met ,00.
Ik heb geen prior ervaring met deze Safemoon shit, maar het is wel rete interessant te kijken naar de wallets op bscscan.com die veel stuks dumpen, om te zien welke andere shit safemoon coins ze nog meer hebben en dan vooral te kopen wanneer zij veel stuks kopen.MRDutchfreakNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:53:
[...]
Het is sowieso een vaag verhaal. Ze hebben een link naar Pancakeswap exchange maar als ik zelf op pankcake kijk zie ik bonfire er niet tussen staan. Op reddit klagen mensen over hetzelfde via de trustwallet. En andere klagen dat ze niks ontvangen.
Nee, meer geld (of desnoods sats/andere crypto). Ik waag een gokje in de hoop dat het schijtmuntje dat een correlatie heeft met Binance flink in waarde toeneemt. Lukt dit, dan kan ik later meer BTC verwerven met behulp hiervan. Lukt het niet dan heb ik een klein bedrag verloren. Overigens is het zo'n klein bedrag/deel van mij PF dat "je kiest vol voor Binance" nogal overdreven is.Mooody schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:41:
[...]
Keuzes bedoel je?
Je kiest vol voor Binance. Jouw goed recht uiteraard.
[ Voor 5% gewijzigd door YES op 20-04-2021 22:59 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!