[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.058 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:46
Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:25:
Heb mijn winst gepakt. En met de dip gewoon weer met een klein bedrag ingestapt. We zien wel waar het schip strand.

Als deze shitstorm voorbij is, ga ik weer naar de gewone projecten kijken met toekomst. Maar er komt nu in ieder geval een warmtepomp hier dankzij die Safemoon. Investering in het klimaat. Zowel in huis als milieutechnisch.
Gefeliciteerd! Mooie nuttige aankoop. Hier worden morgen de zonnepanelen van eth, dot en bnb geplaatst. Wel veel te vroeg verkocht, maar met gratis panelen mag je niet klagen en moet je gewoon lekker je mond houden verder. :Y)

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:57

knakworst

Get more sats!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSRcZqs2CIcxCbuBqm2xJhGKvKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large

Hij mag weer hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Waah schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:25:
Heb mijn winst gepakt. En met de dip gewoon weer met een klein bedrag ingestapt. We zien wel waar het schip strand.

Als deze shitstorm voorbij is, ga ik weer naar de gewone projecten kijken met toekomst. Maar er komt nu in ieder geval een warmtepomp hier dankzij die Safemoon. Investering in het klimaat. Zowel in huis als milieutechnisch.
Ja, bij mij is het ook zo. Dit is even goeie fun met kleingeld :D
Ik heb nog steeds mijn HODL pf maar eerlijk heb ik hier nu al meer geld mee verdiend...

edit: weggehaald

[ Voor 25% gewijzigd door freshprince op 20-04-2021 20:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-09 16:35
Nu je het zegt, inderdaad ja. Cake knalt ook ff flink omhoog. PancakeSwap doet goede zaken door die shitcoins allemaal :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
freshprince schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:28:
[...]

Ja, bij mij is het ook zo. Dit is even goeie fun met kleingeld :D
Ik heb nog steeds mijn HODL pf maar eerlijk heb ik hier nu al meer geld mee verdiend...

Ik stel jullie met plezier mijn shitcoin pf voor:
Ik zou ff de amounts weghalen.. Nu is het nog niet veel waard maar je weet maar nooit wanneer 1 van die muntjes een 100x doet..

[ Voor 19% gewijzigd door Raaafie op 20-04-2021 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:00
kx22 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:24:
[...]

Het is aan de andere kant behoorlijk moeilijk om van 600k holders af te komen. Dus het zal vast en zeker nog wel bestaan. Enige positieve van Safemoon (en waarom ik heel vroeg instapte) is de community. Allemaal schreeuwerds die niks van crypto weten (incl mezelf). Zet 1000 gekken naast elkaar en ze maken er een goed feestje van. Met 600k helemaal.
600k is binnen no time weg als de koers ff -95% doet. Dit is al zoooo vaak gebeurt ook. Geniet er van, pak winst, maar zorg gewoon dat je eruit bent voor het klapt

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
Ik wil niet zuur doen, maar is het echt nodig dat iedereen zijn of haar shitcoin positie te pas en te onpas loopt te herhalen in dit topic? :P

Als ik al mijn shitcoins zou benoemen, ben ik ook dagen bezig (en velen in dit topic doen dit ook al maanden). Het is niet per se iets nieuws om in lowcap coins met veel risico te investeren. Dat er nu zo veel van zijn, maakt het wat mij betreft nog niet dat je verplicht bent al je trades te belichten.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q4TJAPU9T-iCY14r6O_kuteEGnI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yAGN8IOK7wtU1g2DI5i7wYHY.jpg?f=fotoalbum_large
ETH/BTC is alvast begonnen en uitgebroken naar boven :)
De volgende weerstand ligt pas op 42000, dus we kunnen een mooie rit maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
0108daniel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:31:
[Afbeelding]
Of BTC een mooie rit naar onder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04:18
Nu nog instappen in safemoon lijkt mij gekken werk. De grote vroege holder verkopen constant nu. dan ben je puur aangewezen op nieuwe instappers nu om je bagje op te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik moet bekennen, het kopen/houden van shitcoins voor een tientje of 2 is wel leuker als het gestress met serieus geld in de top coins.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Palindrome schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:34:
Nu nog instappen in safemoon lijkt mij gekken werk. De grote vroege holder verkopen constant nu. dan ben je puur aangewezen op nieuwe instappers nu om je bagje op te kopen.
Eén voordeel, Safemoon is goedkoper dan btc.

Ik denk serieus dat btc 60k een drempel is, waarom niet alles in sats, dan was btc allang veel harder doorgestegen.

[ Voor 15% gewijzigd door knakworst op 20-04-2021 20:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
Zonder glazenbol weten we niet wat het gaat doen.. Zou zomaar nog 3x kunnen gaan op korte termijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:38:
[...]

Eén voordeel, Safemoon is goedkoper dan btc.
Nóg wel ja.

Eens kijken overmorgen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worstkaas
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-03 22:12
Ik heb de helft van mijn safemoon verkocht. Buy the rumour, sell the news.

Nu misschien dubbel profiteren. Iedereen wil bnb om safemoon te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Raaafie schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:32:
[...]

Of BTC een mooie rit naar onder :9
Nahh BTC is nu zo mooi opweg om de 47K euro te testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-05-2023
Is het niet zo dat Safemoon een mega boost krijgt in value zodra het live gaat op grotere trading sites zoals binance ? Wat mogelijk deze week gaat gebeuren ? Dan is het veel toegankelijker dan nu via pancake swap....

Ik heb persoonlijk gevoel dat je voor doge nu aan de late kant bent, maar voor safemoon nog niet.

[ Voor 19% gewijzigd door Anakin_ op 20-04-2021 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Worstkaas schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:39:
Ik heb de helft van mijn safemoon verkocht. Buy the rumour, sell the news.

Nu misschien dubbel profiteren. Iedereen wil bnb om safemoon te kopen
Je krijgt dadelijk een dikke groene middelvinger van SM zodra BSC het weer doet. :*)

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Raaafie schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:39:
[...]

Zonder glazenbol weten we niet wat het gaat doen.. Zou zomaar nog 3x kunnen gaan op korte termijn.
Zolang de marketing blijft draaien, blijft er een pull. En zolang men niet en masse verkoopt....

De whales die er in zitten verkopen al weken slechts mondjesmaat. Die bleven langzaam verkopen en toch bleef die groeien.

Dat zijn denk ik de devs en familie. Maar op Reddit zijn elke dag geruststellende Posts die dus kijken wat de whales doen.

Het werkt blijkbaar goed om mensen gerust te stellen. Ik denk dat de rek er nog niet uit is. Maar denk dat veel mensen nu hun winst veiligstellen voor morgen. Omdat men ook op Reddit al meld, morgen waarschijnlijk een dip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Twijfel nu om niet mijn BNB om te zetten in BTC en dan als BTC weer ATH is die BNB terug te kopen. Alleen het risico dat BNB harder stijgt dan BTC houdt mij tegen.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:07

Chaes

#HODL

Toch wel goed dagje vandaag. Verliezen van de afgelopen dagen grotendeels verdwenen. ETH en BNB gaan lekker (samen toch een bijzonder groot deel van de portfolio), en de ultra shitcoins gaan ook prima.

Nu KSM, XLM en HNT nog.

[ Voor 6% gewijzigd door Chaes op 20-04-2021 20:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-09 22:40
Dit is in mijn ogen eentje met potentie. Veel gestegen in 24 uur.

https://www.coingecko.com/nl/coins/carillonium

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Aarebe1 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:24:
ETH is er wel een van de lange adem.
Een nette 1500% gains in 1 jaar tijd met een vrij risicoloze investering (in deze space).

Ik begrijp dat er nu veel ruis (/shit) is, maar dat zal afzwakken....dan ben je straks dubbelblij met je "vrij veilige crypto investering". Lekker DCA-en.

[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 20-04-2021 20:46 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-09 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Wil ik mijn 7000 dollar aan Safemoon omzetten via Pancaceswap / Trust, dan krijg ik er maar 6 BNB voor. Dat kan toch niet kloppen? :( :(

Gulfstream G650

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 19:21
_Gast_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:44:

Potentie omdat ie gestegen is? _O- Wat is dit nou weer? :F ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

SalimRMAF schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:45:
Wil ik mijn 7000 dollar aan Safemoon omzetten via Pancaceswap / Trust, dan krijg ik er maar 6 BNB voor. Dat kan toch niet kloppen? :( :(
Hoeveel miljoen Safemoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Kyumia schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:46:
[...]

Potentie omdat ie gestegen is? _O- Wat is dit nou weer? :F ;(
Houd het in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joostmakaay
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12:14
SalimRMAF schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:45:
Komt omdat de prijs die je ziet waarschijnlijk niet de juiste is, echte koers staat hier;

https://dex.guru/token/0x...2037f31ff0093eeb8c8add8d3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:47

Louw Post

Cerenas

Daarom is het zo'n mooie piramide spel. Vertel het je ouders, je familie, je vrienden! Des te meer mensen kopen des te meer je verdient! d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Toch maar voor een groot deel uit Hungry gestapt. Paar honderd erin, paar duizend eruit. Ik vind helemaal mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
Elke onzin uber shitcoin is aan het stijgen hier, dan geloof ik ook zeker wel dat die van jou gaat stijgen. Maar enige vorm van onderbouwing is wel gewenst (ook al lijkt dat de afgelopen tijd hier misschien niet zo). Dat een coin gestegen is in waarde wil niet direct zeggen dat het ook een goede coin is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 11:16
Iemand hier aan het meerijden met Elongate hype ?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Ik ben wel voor een slow chat topic zonder onedayfly-meuk. Dit is niet zinvol meer.......

Misschien alle "money maker coins zonder enig ander doel" in een nieuw topic gooien? Kan iedereen daar elkaar gek maken en wrekt gaan d:)b

[ Voor 44% gewijzigd door Mooody op 20-04-2021 20:52 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Laatst online: 14:16

YES

Moderator General Chat
Hè shit, ik dacht BTC gaat nu echt eens naar beneden om de 52k/53k te testen, maar hij trekt toch weer aardig bij. Is dit een herstel wat vertrouwen geeft of gewoon geduld houden en op mijn stapeltje fiat blijven zitten, wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:43
joostmakaay schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:48:
[...]

Komt omdat de prijs die je ziet waarschijnlijk niet de juiste is, echte koers staat hier;

https://dex.guru/token/0x...2037f31ff0093eeb8c8add8d3
En de koers op Bitmart dan? Die komt nog hoger uit. Waarom zou je dan willen verkopen via Pancake?

Ik vind het wel hele grote verschillen.

Hoe hebben jullie Safemoon verkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:50:
Hè shit, ik dacht BTC gaat nu echt eens naar beneden om de 52k/53k te testen, maar hij trekt toch weer aardig bij. Is dit een herstel wat vertrouwen geeft of gewoon geduld houden en op mijn stapeltje fiat blijven zitten, wat denken jullie?
Zit met de zelfde twijfel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

stel je voor over 100 jaar leest iemand deze SUB en denkt van Godverdomme 3 dubbeltjes ik heb de hype gemist. Had ik die coins maar kunnen kopen in 2040

[ Voor 16% gewijzigd door A87 op 20-04-2021 20:56 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
jorwas schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:55:
[...]

Zit met de zelfde twijfel.
Ik zoom net even uit naar de 1h maar dan valt het herstel heel erg mee moet ik zeggen. Ik kijk het nog even aan voor ik mijn fiat er weer in kwak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Op de 12u graph klimt CRO weer lekker omhoog. De eerste in m'n (top 30 crypto) PF die weer in het groen staat. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11:34
@Mooody clover in 2 min.

Ik ga voor de 12 maand niet verkopen versie maar durf er geen 1k in te steken.. $100 moet genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Weet iemand of de Binance Smart Chain nog file vorming heeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zolang de weekly MA7 als resistance werkt zou ik zelf niet te snel in fomo'en, laat hem die eerst maar overtuigend breken zou ik zeggen als ik in fiat zat.

En, morgen woensdag dipdag.

Geen financieel advies, ik ben een enorme prutser en papegaai gewoon na wat slimme mensen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
_Gast_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:44:

@_gast_
Laat je niet kisten, onderbouwing en nut doen er niet toe.
Maar kom op...
Geen Safe? Geen planeet? Geen dier?
Dat kan nooit goed gaan he!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
Mooody schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:50:
Ik ben wel voor een slow chat topic zonder onedayfly-meuk. Dit is niet zinvol meer.......

Misschien alle "money maker coins zonder enig ander doel" in een nieuw topic gooien? Kan iedereen daar elkaar gek maken en wrekt gaan d:)b
Je bent altijd welkom bij ons te komen chillen, tot zover is het nog vrij normaal zonder al te veel eendagsvliegen :9

Dit is ook al aangegeven in het suggestietopic volgens mij. Even afwachten of de mods er wat mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PFY
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-08-2024

PFY

Dyna20 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:53:
[...]

En de koers op Bitmart dan? Die komt nog hoger uit. Waarom zou je dan willen verkopen via Pancake?

Ik vind het wel hele grote verschillen.

Hoe hebben jullie Safemoon verkocht?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lzQ64L9QdXPp1hAKHbQMkgYKsMk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/smb8X8W7M3iFwSEQKAgxsJmJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Fuck, op plaats 150k voor de clover sale. Gaat 'm niet worden blijkbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 22:18
19464, ga ik dat redden in Clover waitingslist?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nopheros schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:58:
@Mooody clover in 2 min.

Ik ga voor de 12 maand niet verkopen versie maar durf er geen 1k in te steken.. $100 moet genoeg zijn.
Klavertjevier d:)b

Plekje 53k. Gaat m niet worden. Jammer dan :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 20-04-2021 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Waar kun je makkelijk de top 10 van ubershitcoins op volume zien met actuele data?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:58:
[...]

Zolang de weekly MA7 als resistance werkt zou ik zelf niet te snel in fomo'en, laat hem die eerst maar overtuigend breken zou ik zeggen als ik in fiat zat.

En, morgen woensdag dipdag.

Geen financieel advies, ik ben een enorme prutser en papegaai gewoon na wat slimme mensen zeggen.
Mooi, ik was zelf ook al tot de afwacht-conclusie gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Ik kan je vertellen waarom ik niet hierin paar tientjes gooi: geen/kleine community.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niann-Tsyr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
enomiss schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:58:
Geen idee. Ik had om iets over zevenen m'n BNB gewisseld voor safemoon en toen duurde het 12 minuten dat het klaar was. Alleen ik zat te prutsen om het zichtbaar te krijgen in m'n wallet. Dus dan 20 minuten totaal zag ik die zooi staan. Daarna werd het heel druk geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Laatst online: 08:07

Chaes

#HODL

kx22 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:03:
[...]

Ik kan je vertellen waarom ik niet hierin paar tientjes gooi: geen/kleine community.
6k members in de Telegram chat, dat is een stuk meer dan gemiddeld voor zulke shitcoins.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-09 21:42
Clover, plekkie 42391.... waarschijnlijk te ver van de finish ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

enomiss schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:02:
Waar kun je makkelijk de top 10 van ubershitcoins op volume zien met actuele data?
Google.nl
Doe eens wat moeite voor je x6 gains..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mooody schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:50:

Dus jij zit er in voor de techniek????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
knakworst schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:06:
[...]

Waar anders voor zou je in crypto zitten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
Chaes schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:04:
[...]

6k members in de Telegram chat, dat is een stuk meer dan gemiddeld voor zulke shitcoins.
Nee, elke shitcoin heeft vandaag minimaal 6k op telegram. Sorteer maar eens op pancakeswap exchange op coinmarketcap.
SAFEMOON had voordat ze 0,00000018 als ruim 15k in telegram en op coingecko als ruim 10k op watchlist.

Maar wie weet heb ik ongelijk en gaat deze ook 100x. Zit vaker naast dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaRSTeaM
  • Laatst online: 01-09 21:44
Cloversale:
64K en 108K hier, gaat hem ook niet worden, hoop op de volgende ronde dan maar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12:06
Rebbelx schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:50:
Iemand hier aan het meerijden met Elongate hype ?
Had ik het maar gedaan, denk dat het nu te laat is hehe :P Hoewel, je weet het nooit met dit soort dingen. Lijkt me wel gevaarlijk om er nu nog in te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
24k voor Clover hier. Wacht het wel even af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:02:
[...]

Mooi, ik was zelf ook al tot de afwacht-conclusie gekomen :)
Met Bitcoin moet je geduld hebben. Gewoon het grote plaatje bekijken voor een indicatie van de trend. Geen minuten of uren maar dagen of weken.

Vanaf het begin van deze run tot afgelopen zondag nacht was de 1W MA7 support, nu resistance. Dat is dus erg vers.

Als dat zo blijft is de kans dat we (tijdelijk) naar beneden gaan voorlopig groter dan naar boven.

Fuck fomo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
enomiss schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:58:
Half uur geleden niet. Kwam meteen door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Tijdens de enorme daling van de coins dit weekend gezocht naar duiding, maar wat enorm veel fakenews op zowel Youtube als Twitter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raaafie
Louw Post schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:56:
Op de 12u graph klimt CRO weer lekker omhoog. De eerste in m'n (top 30 crypto) PF die weer in het groen staat. *O*
Nice. Zelf sta ik helaas nog in de min momenteel. Ik heb CRO pas telaat ondekt en twee aankopen gedaan voor gem .19usd per CRO. Ik hoopte dat CRO iets minder afhankelijk zou zijn van de BTC prijs, maar net als GRT dat ook een redelijk percentage van m'n PF uitmaakt kreeg CRO een redelijke klap te verduren deze dip. Maar zolang de bull nog rent zal die wel weer bijtrekken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ik dacht dat Clover een scamcoin was en nu staan we er allemaal voor in de rij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Of voor wat langere termijn dan 2 weken???? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:09:
[...]

Met Bitcoin moet je geduld hebben. Gewoon het grote plaatje bekijken voor een indicatie van de trend. Geen minuten of uren maar dagen of weken.

Vanaf het begin van deze run tot afgelopen zondag nacht was de 1W MA7 support, nu resistance. Dat is dus erg vers.

Als dat zo blijft is de kans dat we (tijdelijk) naar beneden gaan voorlopig groter dan naar boven.

Fuck fomo.
Yep. Ik probeer alleen door af en toe te verkopen en weer lager in te stappen mijn positie uit te breiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:02:
[...]

Het zou mooi zijn als Binance SafeMoon gaat listen.

Het zou de gekte wel compleet maken.

Lijkt me moreel een lastige kwestie voor CZ. Hij weet dondersgoed dat de mega pump die een listing zou geven uit zal monden in financiële verliezen cq bagholden voor veel mensen.

Eens kijken waar zijn prio's liggen. Morele verantwoording als markt influencer, of harken.

Jammer dat je daar geen gokje op kunt zetten eigenlijk :+
Nou draai ik nog niet zo lang mee maar als CZ daar eerlijk op zou antwoorden durf in daar wel een paar BNB’tjes op in te zetten hoor.
Wel BNB anders doet ie niet mee (hé, dat...juist)
Maar TLM rings a bell?
En met jouw flowchart erbij enlist ie talloze shitcoins he. Alsof bijv. DODO veel potentie heeft/had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Waar gaat die BNB vandaag nog helemaal heen?? 🧐

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:11:
[...]

Yep. Ik probeer alleen door af en toe te verkopen en weer lager in te stappen mijn positie uit te breiden.
Juist dan is het grote plaatje handig, kleine swings of grote swings.

Maar, dat is spannend inderdaad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Wat gaat het worden, up of down? (Ook eth stoot tegen resistance) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fN175N79wZQW4wJaDMW3N16efAY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PRHYL8VjwIihao9kW6cULZzh.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ronald.42 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:12:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fSRcZqs2CIcxCbuBqm2xJhGKvKQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/fo2XTO3X5Uoq6N1Aktpv2OYl.gif?f=user_large

Dubbelpost. * knakworst houdt 600 euro meme in aanslag en denkt alvast na over de 700 euro meme.

[ Voor 10% gewijzigd door knakworst op 20-04-2021 21:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
knakworst schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:10:
Ik dacht dat Clover een scamcoin was en nu staan we er allemaal voor in de rij?
Nog maar 147k mensen voor me :z

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:11:
[...]

Nou draai ik nog niet zo lang mee maar als CZ daar eerlijk op zou antwoorden durf in daar wel een paar BNB’tjes op in te zetten hoor.
Wel BNB anders doet ie niet mee (hé, dat...juist)
Maar TLM rings a bell?
En met jouw flowchart erbij enlist ie talloze shitcoins he. Alsof bijv. DODO veel potentie heeft/had :D
CZ zou zelfs crystal meth met aardbeiensmaak verkopen aan kinderen uit groep 6 als het fees oplevert of BNB vooruit helpt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

[...]

Ik zit er in om zonder teveel stress een leuk rendement te behalen :)

Het is nu de tijd om de nieuwe Amazon of Apple te spotten. Met Bitcoin hebben we er eentje te pakken, met Ethereum denk ik dat ik er nog eentje te pakken heb. Niet loslaten dus!

Daarbij nog wat ruis daaronder....zoals de Ethereum-runner-up......Polkadot, Cardano, Cosmos, Solana...of wellicht allemaal. Ik denk dat ik met Polkadot wel goed zit. Dus ook daar alle focus op.

Verder nog Chainlink als kans. Dan houdt het wel op imo. Volgend jaar maar ff kijken hoe het er voor staat. Zal vast niet minder zijn dan vandaag :)

Belangrijk is wel dat je focus moet houden op je zaken waar je je fiat op inzet, anders schiet je er geen ene donder mee op :')

[ Voor 14% gewijzigd door Mooody op 20-04-2021 21:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 11-09 21:40
Gister avond ben ik in fiat gegaan op 46422,- vanochtend om 4;45 weer ingestapt op 44844,-

Vandaag goed de koers in de gaten gehouden, hoog in fiat uitgestapt en 1000 euro lager weer ingekocht. Al met al een flink stuk verlies van het weekend weer goed gemaakt.

Maar ik vertrouw het voor geen flikker dus zojuist op 46812,- euro weer alles in fiat.

Ik zie hem nog wel 1500 tot 2000 euro onderuit zakken aankomende nacht.

Begint een beetje een patroon te worden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Raaafie schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:10:
[...]

Nice. Zelf sta ik helaas nog in de min momenteel. Ik heb CRO pas telaat ondekt en twee aankopen gedaan voor gem .19usd per CRO. Ik hoopte dat CRO iets minder afhankelijk zou zijn van de BTC prijs, maar net als GRT dat ook een redelijk percentage van m'n PF uitmaakt kreeg CRO een redelijke klap te verduren deze dip. Maar zolang de bull nog rent zal die wel weer bijtrekken.
Af en toe lijkt CRO niet echt mee te gaan met de trend van de rest, afgelopen zondag ging het helaas echter wel mee. De enige coin die ik heb vanwege het bedrijf erachter en de bijbehorende groei. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
0108daniel schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:31:
[Afbeelding]
We pakken hem een keer mee ;)

Tomorrow is not today!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ronald.42 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:12:
Kan dat met BSC te maken hebben? Of gewoon handelswaarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:12:
[...]

Juist dan is het grote plaatje handig, kleine swings of grote swings.

Maar, dat is spannend inderdaad :+
Inderdaad. Ik ga het nog even aankijken en als ik nu echt een goed inkoopmoment weet te pakken dan denk ik dat dit ook de laatste keer was.

Dan maar eens goed kijken wat de exitstrategie voor mijn shitcoins wordt, heb er nog een aantal waar ik echt wel vertrouwen in had voor de lange(re) termijn maar die volg ik niet goed genoeg meer, dus ook gewoon kijken of ik daar winst op wil gaan pakken en als ik dat doe, of het dan terug in BTC of juist fiat wordt.

Komend weekend maar eens tijd in steken :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
readytoflow schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:19:
[...]

Denk beide. Veel mensen hebben BNB nodig om shitcoins te kunnen swappen op PancakeSwap én mensen zien groene candles in een wat rode markt en stappen in.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:15:
[...]

CZ zou zelfs crystal meth met aardbeiensmaak verkopen aan kinderen uit groep 6 als het fees oplevert of BNB vooruit helpt.
Ik hoorde laatst uit betrouwbare bron dat Gustavo Fring zijn broer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
readytoflow schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:19:
[...]

Geen idee waar de vraag naar bnb ineens vandaan komt.
Elke keer als ik even kijk is er wel weer 5 dollar bij.

Positief voor mijn pf 90% is al weken BNB :)

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Japiegsxr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09 21:42

Japiegsxr

All glory to the hypnotoad!!!

knakworst schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:22:
[...]

Tijd voor een los pollos hermanos token :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:12
Louw Post schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:56:
Die was ook wel érg hard onderuit gegaan. Nu ben ik ook een CRO holder, maar ik vind dat die toch iets te veel overreageert als bitcoin down gaat.

Daardoor ga ik toch eens een moment kiezen om uit te cashen en in de bear weer in te kopen (op het deel na dat ik voor de cashback stake).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knakworst schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:22:
[...]

_O-

Zou een mooi duo zijn. Gigantische ondergrondse liquidity pool met 97% pure APY.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29
Zolang CZ / bsc geen fuckups maakt zie ik BNB binnenkort nog wel ETH flippen

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Antifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:26:
[...]

Die was ook wel érg hard onderuit gegaan. Nu ben ik ook een CRO holder, maar ik vind dat die toch iets te veel overreageert als bitcoin down gaat.

Daardoor ga ik toch eens een moment kiezen om uit te cashen en in de bear weer in te kopen (op het deel na dat ik voor de cashback stake).
CRO heb je toch om voor 16% te staken en lekker de kat uit de boom te kijken? Anders is het jammer van je hold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:57
Antifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:26:
[...]

Ik vind het vooral irritant dat het unstaken 28 dagen kost.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Antifon
Mooody schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:27:
[...]

CRO heb je toch om voor 16% te staken en lekker de kat uit de boom te kijken? Anders is het jammer van je hold.
Daar had ik hem idd voor. Maar nu de apy 16% is stake ik liever een stablecoin tegen 10% of meer, dan dat ik 6% meer krijg in CRO, maar CRO in de bear wel even -50% of meer doet. Dat zie ik namelijk rustig gebeuren.

Een stablecoin staken en in de bear CRO van kopen levert me dan in de volgende run (veel) meer op.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Uitbraak van BNB. Waar zijn mijn mede bagholders? Hier nog iemand die heeft gekocht tijdens de sprint omhoog bij 600.

Gaat wel erg hard nu. Volgt niet de BTC trend en dat is positief! Zal denk ik wel op enig moment inkakken. Of niet. De rit van 200 naar 550 was in 1 ruk!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
zwembroek schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:31:
[...]

Ik vind het vooral irritant dat het unstaken 28 dagen kost.
Dat is idd ruk, maar dat is met wel meer munten het geval, om een validator exit scam te voorkomen. Dus in principe een goed iets. En als echte hodler natuurlijk ook minder een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
readytoflow schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:59:
[...]

@_gast_
Laat je niet kisten, onderbouwing en nut doen er niet toe.
Maar kom op...
Geen Safe? Geen planeet? Geen dier?
Dat kan nooit goed gaan he!
Hoop dat dit de eerste is die de wetten omzeilt! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Antifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:32:
[...]

Daar had ik hem idd voor. Maar nu de apy 16% is stake ik liever een stablecoin tegen 10% of meer, dan dat ik 6% meer krijg in CRO, maar CRO in de bear wel even -50% of meer doet. Dat zie ik namelijk rustig gebeuren.

Een stablecoin staken en in de bear CRO van kopen levert me dan in de volgende run (veel) meer op.
Op beefy kan je usdt staken tegen 20+%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:51

13art

Moderator Mobile
B-Bandit schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 21:32:
Uitbraak van BNB. Waar zijn mijn mede bagholders? Hier nog iemand die heeft gekocht tijdens de sprint omhoog bij 600.

Gaat wel erg hard nu. Volgt niet de BTC trend en dat is positief! Zal denk ik wel op enig moment inkakken. Of niet. De rit van 200 naar 550 was in 1 ruk!
Heb wat bijgekocht toen hij op 450 euro stond, maar goed heb ook in 2019 wat gekocht, dat heeft best positief uitgepakt ;)

[ Voor 4% gewijzigd door 13art op 20-04-2021 21:35 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss

Jup, gekocht op 560. Go! Met die shitcoins kan het niet anders dat BNB ATH gaat vandaag.

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 20-04-2021 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13

Bijgekocht maar te weinig. Viel gisteren al op door tegen de trend in te bewegen als een van de weinige niet volledig shitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter

Ik ben ook aan boord. Morgen natuurlijk wel weer woensdag, dat was vorige week ook geen feestje. Donderdag ook niet trouwens. Dus ik ben wel voorzichtig, stop loss erop en dan donderdagavond of vrijdagochtend weer instappen.

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online

Heb er ook een paar van inmiddels al gegroeid tot bijna 4 stuks.
Ik scharrel er wat achteraan met een stop limiet.
Ik vertrouw de komende nacht niks.
Als de btc weer een dikke scheet laat....

Pagina: 1 ... 49 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!