Pitbull when moon
Wat is de consensus hier over safemoon en het al dan niet nog instappen nu?
Nu is een goed instapmoment.Skalders schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:38:
https://opensea.io/seaart
Positief, gaan nog veel leuke ritjes zien met Safemoon naar mijn idee. Net een dip gaande, dus je kan goedkoop inkopen.Skalders schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:38:
Haha grappige van deze shitcoins zijn.
Je kan makkelijk geld maken/verliezen.
Maar zelfs als je de coin scamcoin noemt en je uitleg is dat je ermee vandoor gaat. Zullen mensen blindelings gewoon geld erin pompen. Puur op de hoop. Hoe slechter de naam hoe meer je ook kan pakken volgens mij
Ik houd van shitcoins haha.
Maar zelfs als je de coin scamcoin noemt en je uitleg is dat je ermee vandoor gaat. Zullen mensen blindelings gewoon geld erin pompen. Puur op de hoop. Hoe slechter de naam hoe meer je ook kan pakken volgens mij
High risk - high reward. Zo werkt het nu eenmaal.Fordius schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:39:
Haha grappige van deze shitcoins zijn.
Ik denk dat het wat laat is. Maar ik ben dan ook iemand met een wellicht misplaatst gevoel van verhevenheid over deze coin, ondanks dat mijn PF wel schreeuwt om die ranzige winst.Skalders schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:38:
Dit is geen financieel advies.
Beste manier om safemoon te kopen is nog steeds via binance -> pancakeswap?
Yep, of via Bitmart / Whitebit, maar daar kun je alleen met creditcard afrekenen dacht ik.Skalders schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:42:
Ok m'n Safemoon staat nu op BitMart. Heeft dus 2 uur en 50 minuten geduurd.
Anoniem: 1032405
Dat kan ik je wel vertellen hoor.Kol Nedra schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:25:
Safemoon gaat vast nog veel rollercoaster ritjes maken maar ik denk eigenlijk dat Safemoon wel een toekomst heeft. Grote community en een project wat functioneel werkt. We zullen zien waar het naartoe gaat....
1 berenmarkt en je hoort er nooit weer wat over.
Bijna 3 uur billenknijpen dus?The Realone schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:44:
Ok m'n Safemoon staat nu op BitMart. Heeft dus 2 uur en 50 minuten geduurd.
Ik twijfel om binnenkort Pitbull, Elongate en Hungry te verkopen met winst en dit in een Safemoon dip te stoppen. Het kan gewoon niet dat er zoveel shitcoins het goed gaan doen. Volgens mij heeft Safemoon de grootste en beste community en is het dev team ook zeer transparant. Hoe zit het bij die andere copies?
Toch in ieder geval een uur toen ik nieuwsgierig werd of het er al op stond en alleen maar 0 zag.
Dat is juist. De andere coins proberen het zo goed mogelijk na te doen door tokenomics toe te passen en zgn. transparant te zijn, maar de community achter safemoon is zo bizar groot. Ik heb voor de gein vandaag wel Safemars en SafeBTC gekocht, gewoon om te kijken wat het zou gaan doen. Ik zou er niet dik in investeren.enomiss schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:45:
Ik twijfel om binnenkort Pitbull, Elongate en Hungry te verkopen met winst en dit in een Safemoon dip te stoppen. Het kan gewoon niet dat er zoveel shitcoins het goed gaan doen. Volgens mij heeft Safemoon de grootste en beste community en is het dev team ook zeer transparant. Hoe zit het bij die andere copies?
Mijne staat er ook op nu. Na 3-4 uur wachten. Dus het is ellende. Moet je nu al wat gaan overzetten om morgen te verkopen. Heb het nu omgezet naar USDT en dat staat ook al een uur te processen bij bitmart
Het is begonnen als een shitcoin met een hele goede tokenomics. Je wordt beloond als je hoddled.Skalders schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:38:
Dus zolang de coin niet te hard zakt, zal je nooit verlies maken (is het idee).
Enige pluspunt aan de coin is dat er paar bekende mensen zijn die het promoten (veelal youtubers zonder enig kennis van crypto.
Dus bepaal zelf maar of je erin stapt.
Als je het wilt Hoddlen voor 10 jaar, zou ik er niet instappen. Als je niks te doen hebt en de hele dag grafiek wilt kijken, zou je het best kunnen overwegen. Hij gaat nog wel rare sprongen maken.
Nee, binance -> bitmart. Trx bijv.Skalders schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:42:
EDIT
Begrijp dat het daar nog steeds een stuk goedkoper is.. daar dan kopen en verhuizen naar bitmart.
[ Voor 33% gewijzigd door Nopheros op 20-04-2021 18:51 ]
Waarom? Op Pancakeswap is het goedkoper.
EDIT
Nee laat maar, doet het nu niet eens.
[ Voor 10% gewijzigd door kx22 op 20-04-2021 18:50 ]
Ik zie dat ik na een volle dag cursus, niet veel gemist heb hier.
Voordeel dat ik pas vorige week ben begonnen met BTC.... is dat je gemakkelijk even alles naar USDT kan veranderen zonder echt meer verlies te maken dan ik nu al doe
Elke keer denk ik... kom jongen... weer naar boven
Straks eens uitzoeken wat mij dat kost, dan kan ik daar rekening mee houden.
PS... Ik ga zelf niet meedoen met de "hype" (ik vind het een te grote risico) maar om wat meer olie op het vuur te gooien... ooit zeiden ze ook over BTC dat het een bubbel was en dat het geld weggooien was.
just a thought for the evening
Nu eerst in bad en daar de persconferentie bekijken.

Voordeel dat ik pas vorige week ben begonnen met BTC.... is dat je gemakkelijk even alles naar USDT kan veranderen zonder echt meer verlies te maken dan ik nu al doe
Elke keer denk ik... kom jongen... weer naar boven
Straks eens uitzoeken wat mij dat kost, dan kan ik daar rekening mee houden.
PS... Ik ga zelf niet meedoen met de "hype" (ik vind het een te grote risico) maar om wat meer olie op het vuur te gooien... ooit zeiden ze ook over BTC dat het een bubbel was en dat het geld weggooien was.
just a thought for the evening

Nu eerst in bad en daar de persconferentie bekijken.
Weet iemand waarom het saldo van Hungry niet te zien is op bscscan? Betekent dit gewoon dat Hungry nog achterloopt in ontwikkeling?
:fill(white):strip_exif()/f/image/BzTBpKmZaoRSOypdZkAUFgh3.png?f=user_large)
Begint weer een beetje aan te trekken maar had het eerder op de dag verwacht.Kyumia schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:52:
Nou laat de grote jongens nu maar even weer aan het werk. Mooie candles op de BTC en ETH chart
Zie dezelfde beweging nog niet terug in m'n altjes, helaas.
Ik doe een gebedje/mantra waarbij ik op rijm al m'n alt holdings opsom: Oh Gee En, Dee Ow Tee, You Bee Ex etc gaat ooit op een dag werken..
Blijkbaar staan ze nog niet op cmcenomiss schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:54:
Weet iemand waarom het saldo van Hungry niet te zien is op bscscan? Betekent dit gewoon dat Hungry nog achterloopt in ontwikkeling?
[Afbeelding]
Heerlijk! Er zijn zoveel mensen die wel willen kopen maar geen idee hebben. Dat maakt voor mij de toekomst alleen maar mooier.Anoniem: 1032405 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:56:
Wanneer je wilt instappen maar niet weet hoe.
Shut up and take my money van meme naar realiteit.
[Afbeelding]
Genieten.
Als je naar het grotere plaatje kijkt is Safemoon niet eens zoveel gezakt. Is een normale correctie...
Hoeveel bnb moet je op trustwallet hebben staan om naar smart chain te swappen?
Echt he. Vroeger waren alts "shitcoins" maar de definitie shitcoin heeft voor mij de afgelopen weken toch wel een andere betekenis gekregenKyumia schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:52:
Nou laat de grote jongens nu maar even weer aan het werk. Mooie candles op de BTC en ETH chart

Ik ga ook maar eens instappen.
Hier ook Chia. Mine sinds 19 maart direct en heb helaas al 10tb moeten weggooien door een verkeerde raidconfig. Maar laat de servers mooi plotten en de desktops ook. Nvme als tmp drives en dan maar de datastore. Gaat vlot met de TB’s zo.BurnerT schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 19:20:
[...]
Dan heb jij meer geluk haha. Bij mij geeft ie nou al even aan less then a month. En maak elke dag toch wel 2 of 3 plots bij. Nog een week of 3 en dan kan ik een nieuwe SSD bestellen. Hopelijk heb ik dan ook een keer een paar blokken zodat ik die ssd kan terugverdienen.
Ik heb zelf nog geen coins terwijl vrienden al wel een of twee coins hebben verdiend na 5 blocks. Nu nog best leuk dus. Waardering lag vanmiddag al op 1549 USD per XCH. Prijs is nu 2400 oid. Maar handelen kan nog niet. Kan dus nog alle kanten op.
https://www.hotbit.io/exchange?symbol=XCH_USDT
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Het zou mooi zijn als Binance SafeMoon gaat listen.Amens schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:57:
[...]
Heerlijk! Er zijn zoveel mensen die wel willen kopen maar geen idee hebben. Dat maakt voor mij de toekomst alleen maar mooier.
Het zou de gekte wel compleet maken.
Lijkt me moreel een lastige kwestie voor CZ. Hij weet dondersgoed dat de mega pump die een listing zou geven uit zal monden in financiële verliezen cq bagholden voor veel mensen.
Eens kijken waar zijn prio's liggen. Morele verantwoording als markt influencer, of harken.
Jammer dat je daar geen gokje op kunt zetten eigenlijk
Over het algemeen kijkt Binance naar de grootte van de community voor een listing. Nu is Safemoon natuurlijk nog super nieuw, dus hier valt nog niet zoveel van te zeggen.
Het is juist goed voor Binance als ze juist niet listen. Nu wordt iedereen geforceerd echt met de bsc te interacten. Adoptie van de bsc is voor Binance natuurlijk veel belangrijker dan een listing op binance.com
Het is juist goed voor Binance als ze juist niet listen. Nu wordt iedereen geforceerd echt met de bsc te interacten. Adoptie van de bsc is voor Binance natuurlijk veel belangrijker dan een listing op binance.com
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Pitbull vind ik er niet goed uitzien.Luuk schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:01:
Ook de weekgrafiek van Hungry ziet er nog prima uit. Ik hou het nog even aan.
Euhm laten we alsjeblieft geen TA toe proberen te passen op deze drolletjes
Wat denken jullie dat BTC gaat doen? Hij lijkt wel omhoog te willen maar het volume is wel erg laag
Thanks voor het bespreken van dit project ziet er leuk uit en heb nog enorm veel tb over. Morgen eens induikenKecin schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:02:
[...]
Hier ook Chia. Mine sinds 19 maart direct en heb helaas al 10tb moeten weggooien door een verkeerde raidconfig. Maar laat de servers mooi plotten en de desktops ook. Nvme als tmp drives en dan maar de datastore. Gaat vlot met de TB’s zo.
Ik heb zelf nog geen coins terwijl vrienden al wel een of twee coins hebben verdiend na 5 blocks. Nu nog best leuk dus. Waardering lag vanmiddag al op 1549 USD per XCH. Prijs is nu 2400 oid. Maar handelen kan nog niet. Kan dus nog alle kanten op.
Is dit de open deur van de week?kx22 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:48:
[...]
Dus zolang de coin niet te hard zakt, zal je nooit verlies maken (is het idee).
Al zou de helft van die 2400 over blijven dan zou het bij een hele coin nog waard geweest zijn haha.Kecin schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:02:
[...]
Hier ook Chia. Mine sinds 19 maart direct en heb helaas al 10tb moeten weggooien door een verkeerde raidconfig. Maar laat de servers mooi plotten en de desktops ook. Nvme als tmp drives en dan maar de datastore. Gaat vlot met de TB’s zo.
Vraagje. Ik krijg die safemoon niet in m'n wallet zichtbaar. Die token die ik invoerde bij het zoeken werd niet herkend. Wat doe ik verkeerd?
Edit: gefikst. Heb het op custom zoeken gevonden.
Edit 2: waar kan ik goede chart volgen van safemoon?
[ Voor 27% gewijzigd door Niann-Tsyr op 20-04-2021 19:39 ]
Allemaal lood om oud ijzer.MRDutchfreakNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:00:
[...]
Echt he. Vroeger waren alts "shitcoins" maar de definitie shitcoin heeft voor mij de afgelopen weken toch wel een andere betekenis gekregenHet teruglezen van de pagina's is na 2 pagina's genoeg shittalk voor een hele maand.
Ik ga ook maar eens instappen.
Want het grappige is; er is juist helemaal niets veranderd. Alleen de naam van de hypecoin met momentum die veelvuldig voorbij komt

Of dat nu SAFEMOON, ADA, HUNGRY of VET is...
Same shit, different day.
Al zou het inmiddels wel bijna verfrissend zijn om weer eens 3 pagina's over XRP te lezen, nooit gedacht dat ik het zou zeggen

Die Clover was toch een scamcoin? Die wordt nu gelist op Coinlist. Maar als er geen rij is ga ik ook niet meedoen.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Jammer @Anoniem: 1032405 kan ik je geen plus 100 geven.😁
Helemaal vergeten door alle fuzz rond safemoon...Mighty schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:22:
Die Clover was toch een scamcoin? Die wordt nu gelist op Coinlist. Maar als er geen rij is ga ik ook niet meedoen.
Dan maar even iets anders. Iemand die een gooi gaat doen naar de clover sale?
Safemoon is too big to fail. Ik geloof in de lange termijn.
_Gast_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:25:
[EDIT]
Ik hold zelf nog 40% van m'n coins en die ga ik ook niet verkopen. Echter moest ik hier toch wel even om lachen
[ Voor 27% gewijzigd door Nopheros op 20-04-2021 19:26 ]
Ik heb er nog iets meer dan 1000. Mag van mij nog wel effe stijgen_Gast_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:25:
Wat zeg jij @Anoniem: 1032405 . Als man van de humor. Is dit sarcasme of serieus?_Gast_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:25:
Bitcoin - A weapon of mass disruption
@Mooody Was jij ook niet van plan in te stappen op clover?
Sarcasme hoop ik?_Gast_ schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:25:
BNB gaat ook lekker! Niet zo gek natuurlijk want je hebt het nodig op pancakeswap 😊
Dus straks alle shitcoins verkopen voor bnb en dan wachten op een bnb pump (launchpool release hype?)
Dubbel win 👀
Dus straks alle shitcoins verkopen voor bnb en dan wachten op een bnb pump (launchpool release hype?)
Dubbel win 👀
Kijk de perscon van Rutten via Youtube en allemaal comments over SafeMoon haha de hype is aan.
Zelfs Bitcoin is niet too big to fail dus ik hoop het eersteGelukszoekr schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:27:
[...]
Wat zeg jij @Anoniem: 1032405 . Als man van de humor. Is dit sarcasme of serieus?

Die 3 pagina's over XRP klinken mij als muziek in de orenAnoniem: 1032405 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:20:
[...]
Allemaal lood om oud ijzer.
Want het grappige is; er is juist helemaal niets veranderd. Alleen de naam van de hypecoin met momentum die veelvuldig voorbij komt![]()
Of dat nu SAFEMOON, ADA, HUNGRY of VET is...
Same shit, different day.
Al zou het inmiddels wel bijna verfrissend zijn om weer eens 3 pagina's over XRP te lezen, nooit gedacht dat ik het zou zeggen
Maar zonder gekkigheid. Op zich heb je gelijk dat het puur een naampje is. Maar voor Henk en Ingrid(en een paar verloren tweakers) die instappen in safemoon en doge omdat in iedere facebook groep staat dat ze dat moeten kopen zal geen leuke kennismaking zijn met de crypto omdat het grootste gedeelte veels te laat zal zijn met verkopen. Uiteindelijk weten we allemaal dat zulke coins gegarandeerd door het putje gaan als de hype voorbij is.
Ik heb het gevoel dat het de laatste maanden sinds Musk in die Doge hype is gedoken het veel erger is geworden. Voor de korte termijn natuurlijk prachtig want er valt snel geld te verdienen. Maar op de lange termijn gezien is het voor de adoptie misschien juist niet zo goed. Want het beeld wat veel mensen naar mijn idee nog tegen blijft houden om crypto te kopen is de welbekende bubbel/ponzi shit. Maar als we heel realistisch naar zulke coins kijken kunnen we ze wat dat betreft alleen maar gelijk geven.
Misschien denk ik er wel veel te veel over na. Mijn shitcoin MANA gaat momenteel weer lekker. Al is 17% natuurlijk een kruimel tussen al jullie honderden procenten safemoon winsten
Nice, ik voel een Lambo aankomen
En ik baal ervan dat ik mn inleg er al uit heb gehaald, zit te twijfelen om weer bij te storten
[ Voor 11% gewijzigd door Het Fantoom op 20-04-2021 19:40 ]
dit gaat nu wel heel hard, zonet alles verkocht! maar iemand een idee hoe ik kan zien aan welke fee enz dit was ?
ik zie nu enkel het aantal BNB in mijn wallet
ik zie nu enkel het aantal BNB in mijn wallet

Iedereen is weer uit eigenbelang zieltjes aan het winnen om hun coin mee te pumpen... Ik vind het sad eigenlijkDJ-Promo schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:30:
Kijk de perscon van Rutten via Youtube en allemaal comments over SafeMoon haha de hype is aan.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat ik verwacht dat gaat gebeuren nadat ik 1 weekje (
) mezelf verdiep in dit wereldje
De jongere winnen geld want zij zitten op de “juiste fora” en dat de oudere veel geld gaan verliezen.
De oudere/mindere technische mensen stappen te laat in, wordt gedaan door zoontje/dochter (die eigenlijk ook niet weet waar ze geld op zetten) en daardoor stappen zij ook te laat uit. En ik vermoed dat zij meer geld gaan inzetten omdat zij ook meer te besteden hebben. Dus meer gaan verliezen
De jongere winnen geld want zij zitten op de “juiste fora” en dat de oudere veel geld gaan verliezen.
De oudere/mindere technische mensen stappen te laat in, wordt gedaan door zoontje/dochter (die eigenlijk ook niet weet waar ze geld op zetten) en daardoor stappen zij ook te laat uit. En ik vermoed dat zij meer geld gaan inzetten omdat zij ook meer te besteden hebben. Dus meer gaan verliezen
Ik heb de smaak wel te pakken. Weet nog niet wat ik met Clover moet (i.t.t. Casper), maar als ik over een jaar die $1000 netjes terug krijg, is het ook goedNopheros schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:27:
@Mooody Was jij ook niet van plan in te stappen op clover?
Sta in de rij nu. Schijnt dat het 2 uur is vertraagd.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
De echte winnaars zullen de jongeren/ouderen zijn die zich goed inlezen, de juiste crypto kopen en niet in paniek raken zodra er een correctie plaatsvind.streamnl schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:44:
Wat ik verwacht dat gaat gebeuren nadat ik 1 weekje () mezelf verdiep in dit wereldje
De oudere/mindere technische mensen stappen te laat in, wordt gedaan door zoontje/dochter (die eigenlijk ook niet weet waar ze geld op zetten) en daardoor verliezen zij ook te laat uit. En ik vermoed dat zij meer geld gaan inzetten omdat zij ook meer te besteden hebben. Dus meer gaan verliezen
P.s. overigens denk ik dat het juist de jongeren zijn die veel hypecoins kopen nu iedereen winst maakt in de bullmarket en dat ze achterblijven als bagholders. Voor die jongeren zal het verlies vaak relatief groot zijn tov de draagkracht/spaargeld. Als je als boomer een keer 5k verliest en je hebt een goede baan/spaargeld dat is het een dure les maar niet meer dan dat..
Ik denk dat veel oudere/minder technische mensen meer naar de langere termijn kijken en dus uiteindelijk genoeg geld daarmee kunnen maken. Plus met wat levenservaring kan je wellicht iets minder op emotie handelen.streamnl schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:44:
Wat ik verwacht dat gaat gebeuren nadat ik 1 weekje () mezelf verdiep in dit wereldje
Het heeft weinig met jong en oud te maken, op het punt na dat ouderen over het algemeen later in moderne dingen stappenstreamnl schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:44:
De oudere/mindere technische mensen stappen te laat in, wordt gedaan door zoontje/dochter (die eigenlijk ook niet weet waar ze geld op zetten) en daardoor verliezen zij ook te laat uit. En ik vermoed dat zij meer geld gaan inzetten omdat zij ook meer te besteden hebben. Dus meer gaan verliezen
Je moet je heel goed afvragen of jij bij de vroege instappers of de late instappers hoort. Daar heeft je leeftijd verder niks mee te maken.
De lijn die bijv Safemoon heeft gezet kan best doorgaan, net als die van DOGE, niks is onmogelijk. Maar hoe hoger de coin staat en hoe groter de gemaakte winsten zijn (x10 zijn er ruim voldoende gegaan al) - hoe groter het risico wordt. Een crash is onvermijdelijk.
Feit blijft dat het gros op pump&dump coins verliest en een select aantal mensen er heel rijk van wordt. Papieren winst is iets anders dan winst.
Goed inlezen is volledig onnodig in de huidige markt.Egeau schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:47:
De echte winnaars zullen de jongeren/ouderen zijn die zich goed inlezen, de juiste crypto kopen en niet in paniek raken zodra er een correctie plaatsvind.
Alle correcties door hodlen gaat idd lang goed, maar je wil de laatste serieuze crash toch wel voor zijn. Eeuwig hodlen is een slecht advies voor shitcoins.
[ Voor 15% gewijzigd door Richh op 20-04-2021 19:56 ]
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Leuk feitje voor de ETH hodlers, deze is weer op z'n hoogst sinds 8 februari op de ETH/BTC pair
Let's go, road to 0.15

Ik ben een beetje lui (om niet de search function te gebruiken), hoe kun je BNB of BUSD vanuit de Binance Smart Chain / Pancakeswap sturen naar Binance.com? Is daar een soort van MyEtherwallet.com site voor als je gebruik maakt van een Ledger?
JaSahara schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:59:
Ik ben een beetje lui (om niet de search function te gebruiken), hoe kun je BNB of BUSD vanuit de Binance Smart Chain / Pancakeswap sturen naar Binance.com? Is daar een soort van MyEtherwallet.com site voor als je gebruik maakt van een Ledger?
Ik was net aan het kijken waarom in verhouding mijn PF toch nog redelijk er uit ziet vandaag ja met een BTC koers onder de 56k maar zie dat ETH en BNB lekker mee doen . Toch fijn enige diversificatie.Kyumia schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:56:
Leuk feitje voor de ETH hodlers, deze is weer op z'n hoogst sinds 8 februari op de ETH/BTC pairLet's go, road to 0.15
Mijn avontuur in het shitcoin casino van gisteravond eindigde toen ik het niet voor elkaar kreeg safemoon of hungry bear te kopen. Heb maar " veilig" Cake gekocht en gestaked in de Beefy pool voor nu. Wel enorm leerzaam om meer te leren van de hele smart contracts, binance chain, andere wallets gebruiken etc. Geeft me wel echt nog een beter beeld van de kracht van decentralized finance en hoe enorm veel je nu opeens kunt zonder accounts en zonder transacties met derde partijen.
Daarmee zeg ik niet dat de wereld over een jaar met Hungry bear's en Safemoons werkt overigens, ik heb het in dit geval toch even 1x over de techniek er achter.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Nou ja...
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Vul hier je walletadres inNiann-Tsyr schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:19:
Vraagje. Ik krijg die safemoon niet in m'n wallet zichtbaar. Die token die ik invoerde bij het zoeken werd niet herkend. Wat doe ik verkeerd?
https://bscscan.com
En trek daar 12 % vanaf
Scooby is daar weer een fork van met btcb ipv bnb. En pas op want in Moonrat zit een bug. En scooby waarschijnlijk dus ook vanwege de fork. Ik zou daar dus van wegblijven want de bug is al ge-exploit. En daarbij dus alle forks die oppoppen van mratkx22 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:34:
Die MOONRAT, echt een klote naam. Je weet bij voorbaat al dat het een kansloos shitcoin gaat zijn, maar heeft wel een hele interessante tokenomics:
Anti Pump-Dump-Exist Whales
Transactions (sell/buy) that trade more than 0.05% of the total supply will be rejected. Whales who make a transfer (between 2 wallets) that is larger than 0,05% of the total supply will be charged for 2 BNB.
Nu heb ik geen idee hoe ze dit programmeren, maar als het kan.....kan dit wel een nieuwe trend inslaan.
Waar veel bang voor zijn is toch dat ze gedumpt worden door een Whale. Aan de andere kant, Whales hebben schijt aan 2 BNB en echte whales gaat niet in dit soort projecten.
[ Voor 12% gewijzigd door keepitfrosty op 20-04-2021 20:17 ]
Ja dat was ook precies het punt dat ik wilde maken. Als je je goed inleest heb je ook een beter gevoel bij welke coins je koopt voor de lange termijn. Ergo: shitcoins als moonmars-variant87 of doge koop je dan dus nietRichh schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:54:
[...]
[...]
Goed inlezen is volledig onnodig in de huidige markt.
Alle correcties door hodlen gaat idd lang goed, maar je wil de laatste serieuze crash toch wel voor zijn. Eeuwig hodlen is een slecht advies voor shitcoins.
Thanks!Worstkaas schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:02:
[...]
Vul hier je walletadres in
https://bscscan.com
En trek daar 12 % vanaf
Nee. Dit is scam. Als je Reddit even goed doorneemt op wsb sub zal je dit zien.DutchCrownNL schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 10:44:
[...]
Ja ik zag dat WSB ook een eigen munt gemaakt heeft, maar zeer weinig over te vinden dus blijf daar ver uit de buurt. Zal eens kijken op hun TG
Klinkt qua tokenomics best leuk! Waar gaan die 2 BNB naar toe? De developers of kopen ze daar dan ook automatisch weer Moonrat voor terug?kx22 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:34:
Die MOONRAT, echt een klote naam. Je weet bij voorbaat al dat het een kansloos shitcoin gaat zijn, maar heeft wel een hele interessante tokenomics:
Transactions (sell/buy) that trade more than 0.05% of the total supply will be rejected. Whales who make a transfer (between 2 wallets) that is larger than 0,05% of the total supply will be charged for 2 BNB.
Nu heb ik geen idee hoe ze dit programmeren, maar als het kan.....kan dit wel een nieuwe trend inslaan.
Waar veel bang voor zijn is toch dat ze gedumpt worden door een Whale. Aan de andere kant, Whales hebben schijt aan 2 BNB en echte whales gaat niet in dit soort projecten.
Is 2 BNB niet te verwaarlozen op die transacties?Egeau schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:10:
[...]
Klinkt qua tokenomics best leuk! Waar gaan die 2 BNB naar toe? De developers of kopen ze daar dan ook automatisch weer Moonrat voor terug?
Hmmz nog even en dan zijn mijn alien TLM net zo veel waard als DOGE...
En dat is niet omdat TLM het zo goed doet.
Gister nog 5 tientjes DOGE gekocht op 35 cent ik denk je weet maar nooit met die idioterie.
Helaas niet verdubbeld 😆
Zullen neem ik aan wel een hoop verontwaardigde reacties op DOGE komen.
En dat is niet omdat TLM het zo goed doet.
Gister nog 5 tientjes DOGE gekocht op 35 cent ik denk je weet maar nooit met die idioterie.
Helaas niet verdubbeld 😆
Zullen neem ik aan wel een hoop verontwaardigde reacties op DOGE komen.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Als er iemand hier is die een directe lijn met elon musk heeft vraag dan even of hij vethor token kan hypen verdien ik er is wat op 😂😂😂😂😂
Safemoon en Hodl in 1 zin......moet niet gekker worden, wat een clowns. Laat die troep eerst maar eens de bear markt door komen, en dan noemen we het bagholders ipv Hodlers
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
$BONFIRE schijnt ook wel een mooie kans te zijn. 12M market cap.
Trouwens, man, wat is er van deze slowchat geworden in de laatste paar dagen
. Een apart moonshot topic zou zeer gewenst zijn!
Trouwens, man, wat is er van deze slowchat geworden in de laatste paar dagen
Wil je ook eens wat super shit coins kopen. Kan ik geen BNB opnemen op Binance omdat ze in onderhoud zitten. FML. Dit moet een voorteken zijn 
:fill(white):strip_exif()/f/image/ZVdw1tU69Nctj5QX89lNrpD4.png?f=user_large)
[ Voor 39% gewijzigd door MRDutchfreakNL op 20-04-2021 20:18 ]
Nou ik vind het geen troep hoor. Heb er tot nu toe meer op verdiend dan met BTC.anti elppa schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:15:
[...]
Safemoon en Hodl in 1 zin......moet niet gekker worden, wat een clowns. Laat die troep eerst maar eens de bear markt door komen, en dan noemen we het bagholders ipv Hodlers
Allemaal fout. De developers en de wales verdienen. Dan nog een paar reddit ridders en een verdwaalde ziel op tweakers, en het gros gaat dieprood eindigenstreamnl schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:44:
Stel het volgende: ik drink vanavond een glaasje te veel om te vieren dat de terassen open gaan en ik YOLO via Pancakeswap op die Hungry Bear. Wanneer moet ik dan verkopen?
A. Na 10x de inleg
B. Na 100x de inleg
C. Na 1000x de inleg
D. Na 3 weken
E. Nooit
A. Na 10x de inleg
B. Na 100x de inleg
C. Na 1000x de inleg
D. Na 3 weken
E. Nooit
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Bedankt nog voor die enorme hulp!!! Heb het inmiddels uitgevonden, via Metamask stuur je het naar Binance. Maar Ja antwoorden en verder niks zeggen is beetje laag imho.
Bedankt voor deze tip! early zie ik en lijkt wel ok. 50 euries erin!kx22 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 18:34:
Goeie!keepitfrosty schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:04:
[...]
Scooby is daar weer een fork van met btcb ipv bnb. En pas op want in Moonrat zit een bug. En scooby waarschijnlijk dus ook vanwege de fork. Ik zou daar dus van wegblijven want de bug is al ge-exploit. En daarbij dus alle forks die oppoppen van mrat
Het is een shitcoin, dus ik ga er hooguit paar tientjes in stoppen, maar het is vooral de tokenomics wat ik wel mooi vond. Hopelijk pakt neemt een goed project (met een normale naam) het straks over.
Weet iemand of je die shitcoins als Safemoon, ElonGate, Hungry en Pitbull in Delta kan tracken op de een of andere manier? Vind al die andere manieren maar omslachtig...
Of een andere app dan Delta, want Bitvavo kan daar ook niet in
Of een andere app dan Delta, want Bitvavo kan daar ook niet in

[ Voor 16% gewijzigd door enomiss op 20-04-2021 20:24 ]
Dit is het belangrijkste nieuws van vandaag inderdaad.Kyumia schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:56:
Leuk feitje voor de ETH hodlers, deze is weer op z'n hoogst sinds 8 februari op de ETH/BTC pairLet's go, road to 0.15
En het wordt direct ondergesneeuwd door trashtalk. Jongens wat worden er kansen gemist

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Laat ze maar kopen. Mijn BNBs gaan in ieder geval omhoog.anti elppa schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:15:
[...]
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Dat je er ff snel wat aan verdient hebt, ontkracht niet dat het gewoon rommel is en dat het over 3 jaar nog bestaatHet Fantoom schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:17:
[...]
Nou ik vind het geen troep hoor. Heb er tot nu toe meer op verdiend dan met BTC.
Je gaat geld in een project stoppen met een exploit die uitgebuit word?kx22 schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:20:
[...]
Goeie!
Het is een shitcoin, dus ik ga er hooguit paar tientjes in stoppen, maar het is vooral de tokenomics wat ik wel mooi vond. Hopelijk pakt neemt een goed project (met een normale naam) het straks over.

[ Voor 13% gewijzigd door keepitfrosty op 20-04-2021 20:25 ]
Het is aan de andere kant behoorlijk moeilijk om van 600k holders af te komen. Dus het zal vast en zeker nog wel bestaan. Enige positieve van Safemoon (en waarom ik heel vroeg instapte) is de community. Allemaal schreeuwerds die niks van crypto weten (incl mezelf). Zet 1000 gekken naast elkaar en ze maken er een goed feestje van. Met 600k helemaal.anti elppa schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:22:
[...]
Dat je er ff snel wat aan verdient hebt, ontkracht niet dat het gewoon rommel is en dat het over 3 jaar nog bestaat
Jeej. Inderdaad door de 0.04 heen.Kyumia schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 19:56:
Hoe zit het met nieuwe support/resistence levels?
ETH is er wel een van de lange adem.
Heb mijn winst gepakt. En met de dip gewoon weer met een klein bedrag ingestapt. We zien wel waar het schip strand.
Als deze shitstorm voorbij is, ga ik weer naar de gewone projecten kijken met toekomst. Maar er komt nu in ieder geval een warmtepomp hier dankzij die Safemoon. Investering in het klimaat. Zowel in huis als milieutechnisch.
Als deze shitstorm voorbij is, ga ik weer naar de gewone projecten kijken met toekomst. Maar er komt nu in ieder geval een warmtepomp hier dankzij die Safemoon. Investering in het klimaat. Zowel in huis als milieutechnisch.
Nice, BNB/BTC is nu 0,01. Niet ver meer naar het ATH van 0,0105113. En daarmee zijn mijn verliezen van de afgelopen dagen weggewerkt én heb ik meer BTC dan ooit.
RSI gaat omhoog, MACD gaat omhoog.
En dat alleen maar door de groene kaarsen naar boven te kijken
RSI gaat omhoog, MACD gaat omhoog.
En dat alleen maar door de groene kaarsen naar boven te kijken

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Ja ik zie het, ik wacht nog heel eventjes. Het idee is er, dit weten ze denk ik wel op te lossen. Met een community van 16k leden op Telegram denk ik dat het vast en zeker wel wat te behalen is. Aan de andere kant. Die paar tientjes zitten anders in BNB niks te doen.keepitfrosty schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 20:23:
[...]
Je gaat geld in een project stoppen met een exploit die uitgebuit word?heb de chart niet bekeken maar wat ik zo las werd er al gedumpt door dit nieuws. Best of luck ook al is het een paar tientjes
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!