[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.076 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

YES schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:58:
[...]

Nee, meer geld (of desnoods sats/andere crypto). Ik waag een gokje in de hoop dat het schijtmuntje dat een correlatie heeft met Binance flink in waarde toeneemt. Lukt dit, dan kan ik later meer BTC verwerven met behulp hiervan. Lukt het niet dan heb ik een klein bedrag verloren. Overigens is het zo'n klein bedrag/deel van mij PF dat "je kiest vol voor Binance" nogal overdreven is.
Sorry, kan niet alle allocaties van iedereen onthouden :P

Maar hopelijk ben je het wel met me eens dat je je gewoon moet focussen op de adoptie. Desnoods zit BNB daar ook bij, al denk ik dat Coinbase het Binance nog lastig gaat maken, nu ze "gereguleerd" zijn.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:05
Afbeeldingslocatie: https://r11.fodey.com/2676/4e975b620ef6454b9b569bbf6b50da47.0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
Bitcoin kruipt omhoog. Mijn muntjes blijven als aangeschoten wild liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingoo
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:33
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:05:
USDT? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Nee hoor. Verzameling shitcoins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Tabacca schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 22:49:
[...]

Ja als je het zo bekijkt wel, als je echte uitschieters er vanaf haalt is het van 64,5k naar 53,5k. Nog steeds ongeveer 17% natuurlijk
Vorige run was 17% niks. Maar zoals gezegd, higher lows lower highs. Het wordt steeds iets vlakker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:17
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:05:
Ik hoor jou altijd klagen over je munten :P
Tijd om eens je PF te herzien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Antifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:10:
[...]
Ik hoor jou altijd klagen over je munten :P
Tijd om eens je PF te herzien?
Zodra ze in de plus staan graag.
Fiat houden, dat heb ik wel geleerd deze dip. Al is het alleen maar om het gevoel te hebben dat je mee profiteert. Ik kan wel hodlen maar alleen met dca-en.

[ Voor 25% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 20-04-2021 23:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zo! Wat een avond zeg gisteren, en vanochtend wakker worden was ook niet heel fijn. Paar dagen geleden nog 20k in de plus en vanochtend 20k in de min. Ik was iets te hebberig en heb mijn winst niet gepakt. Gelukkig loopt het allemaal weer wat op en zit ik nu weer op het niveau van mijn inleg. Hopen dat het vannacht nog wat verder omhoog kruipt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:37

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:04:
[...]

Sorry, kan niet alle allocaties van iedereen onthouden :P

Maar hopelijk ben je het wel met me eens dat je je gewoon moet focussen op de adoptie. Desnoods zit BNB daar ook bij, al denk ik dat Coinbase het Binance nog lastig gaat maken, nu ze "gereguleerd" zijn.
Ik had het gevoel dat je teveel zocht achter wat voor mij een klein gokje is ;)

Verder ben ik het helemaal met je eens. De coins/platformen/whatever die goede adoptie bewerkstelligen hebben de toekomst. Uiteindelijk is mijn doel er voor de lange termijn wat aan over te houden dus mijn gokje(s) zijn altijd op korte termijn winst gericht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
VET O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Eindelijk gaat die hond down!
Is er hoop dat we terug naar een normale markt gaan nu?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 14:17

ErA

edit

[ Voor 109% gewijzigd door ErA op 20-04-2021 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
fRiEtJeSaTe schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:11:
[...]

Zodra ze in de plus staan graag.
Fiat houden, dat heb ik wel geleerd deze dip. Al is het alleen maar om het gevoel te hebben dat je mee profiteert. Ik kan wel hodlen maar alleen met dca-en.
Dat doe ik ook áltijd. Ik heb een tradepot en die zet ik nooit ineens in. Ik zit meestal in max 2 munten tegelijk en heb dan altijd minstens genoeg achter de hand om vanaf de entry nog 2 drops te dca-en..

En als ik dan moet dca-n haal ik die extra inleg er zsm uit na een bounce, zodat ik bij een nieuwe/verdere daling hetzelfde kan doen. Werkt hier uitstekend voor kortlopende trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Gaat VET als Chinees muntje ons rijk maken denk je? Het is trade materiaal en zo moet je het ook behandelen.

VeChain kan wellicht groot worden (ik verwacht het niet), maar dan ga je met je flufje VET geen deel uitmaken van die vreugde. Lekker links laten liggen....OF vol voor gaan als je er echt in geloofd. Niet een flufje....jammer van je geld.

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 20-04-2021 23:23 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:49

St@m

@ Your Service

@ErA Dat is toch voor iedereen verschillend..
Spelen met geld dat je kunt missen.

[ Voor 35% gewijzigd door St@m op 20-04-2021 23:23 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
ErA schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:19:
Wat voor verhoudingen (Belegd vermogen, Totaal vermogen o.b.v. Referentiekader(bijvoorbeeld maandsalaris)) hebben we het hier over als ik de chat lees?
Dat varieert denk ik van - bij velen - 0% van het vermogen tot een enkeling die er zo'n 50% van z'n vermogen heeft in zitten.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA

ErA

St@m schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:22:
Dat is toch voor iedereen verschillend..
Vandaar dat ik het vraag te relativeren ten aanzien van de eigen situatie obv (bijvoorbeeld) een door mij genoemd voorbeeld referentiekader (maandsalaris)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 09:17
Als een informatiegierig persoon vind ik het leuk om alles mee te krijgen en in de gaten te houden. Zo ook Bitcoin.

Maar ik heb nu toch een vraag.

Toen corona begon heb ik toen de beurs daalde voor ongeveer een 1/2 maandsalaris netto, olie aandelen gekocht. (mijn vermogen (verder onbelegd) was op dat moment was circa ~15 maandsalarissen netto)

Een aantal weken geleden heb ik mijn positie definitief gesloten. Resultaat: ( + 166%) ofwel ca 1,33 maandsalaris.

De reden, echter, waarom ik mijn positie sloot. Was omdat op dat moment een koersverandering van 10% op een dag toch best een bedrag was, wat ervoor zorgde dat ik naar het aandeel ging kijken en me er zelfs onrustig bij voelde. Ondanks dat het bedrag een relatief (0,5%) klein gedeelte van mijn totale vermogen betrof.

Dat brengt bij bij mijn vragen:

Wat voor verhoudingen (Belegd vermogen, Totaal vermogen o.b.v. Referentiekader(bijvoorbeeld maandsalaris)) hebben we het hier over als ik de chat lees?
Ik heb zelf finance gestudeerd en daar ook wel wat dingen meegekregen over ideale verhoudingen bonds vs stocks vs cash etc. Ik kan je vertellen mijn eigen verhouding lijkt er niet op. Ook hier moet je enigszins voorzichtig zijn met het noemen van getallen maar laten we zeggen het is niet de generieke 2-5% die je misschien in een " normaal " beleggings portfolio in de wat speculatievere assets zou stoppen.

Zeker voor de mensen met flinke gains vanaf 2017 is het niet zo dat ze bewust met 30-40% van hun net worth begonnen waarschijnlijk maar mits je je portfolio niet herbalanceert sindsdien zou je daar natuurlijk inmiddels wel omaar op uit kunnen komen.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Antifon
freshprince schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:18:
Eindelijk gaat die hond down!
Is er hoop dat we terug naar een normale markt gaan nu?
En hoe! M'n short gaat lekker :Y)

Ik denk idd dat dit wel het signaal naar de fomo-lui geeft dat niets onbeperkt moont en je er rekt op kunt gaan, ondanks al het geshill van het Reddit retard army. Doge is namelijk toch wel de leader of the pack qua shitcoins.

[ Voor 32% gewijzigd door Antifon op 20-04-2021 23:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 19:50
Als een informatiegierig persoon vind ik het leuk om alles mee te krijgen en in de gaten te houden. Zo ook Bitcoin.

Toen corona begon heb ik toen de beurs daalde voor ongeveer een 1/2 maandsalaris netto, olie aandelen gekocht. (mijn vermogen (verder onbelegd) was op dat moment was circa ~15 maandsalarissen netto)

Een aantal weken geleden heb ik mijn positie definitief gesloten. Resultaat: ( + 166%) ofwel ca 1,33 maandsalaris.

De reden, echter, waarom ik mijn positie sloot. Was omdat op dat moment een koersverandering van 10% op een dag toch best een bedrag was, wat ervoor zorgde dat ik naar het aandeel ging kijken en me er zelfs onrustig bij voelde. Ondanks dat het bedrag een relatief (0,5%) klein gedeelte van mijn totale vermogen betrof.

Ik weet niet goed of iedereen hier nu all in is, met bijvoorbeeld 5 maandsalarissen en dan ook nog eens 50% van het eigen vermogen. En dus echt krokodillenbloed heeft.

Of dat het hier gaat om, relatief, kleine posities gaat.
Heb er zelf tussen 2017 en 2020 een jaarsalaris in gestopt. Met buikpijn alles zien verdampen tot het sinds eind vorig jaar weer tot leven begon te komen. Inmiddels mijn inleg eruit gehaald en met futures verder gegaan. Tot die flash crash van 3 dagen geleden en alles 0 was. Ik ben er goed ziek van zoals je zult begrijpen. Maar goed, dat was het risico.

Overigens de groeten van een fervent belegger in reguliere aandelen waar ik ook nog wel eens de spanning opzoek met opties.

[ Voor 7% gewijzigd door B-Bandit op 20-04-2021 23:33 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 15-09 09:17
Antifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:24:
[...]

Nice, Zei je gisteren geloof ik al dat je er klaar voor zat. Wat was je entry? x10? x3?

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

ErA schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:23:
[...]

Vandaar dat ik het vraag te relativeren ten aanzien van de eigen situatie obv (bijvoorbeeld) een door mij genoemd voorbeeld referentiekader (maandsalaris)
Maar maakt het uit? Wat win je ermee?
Ik heb deze vraag ook al eens gesteld ergens de afgelopen maanden toen men helemaal lyrisch was over een 1.5% gain.

De een speelt met 50 euro, de ander met 500 en er zijn hier ook spelers met meerdere tonnen volgens mij.

Maar als je het wilt weten, ik speel met geld dat ik kan missen. Waarvan ik uiteraard hoop dat het meer waard wordt en het uiteraard zonde is als het weg is. Wat zal het zijn, 10% van mijn totale vermogen?

Edit: en nu naar bed :) lekker dromen over een x10 van mijn inleg in PIT :p

[ Voor 21% gewijzigd door St@m op 20-04-2021 23:28 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
Antifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:24:
[...]

Waar heb je Doge geshort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Ik klaag niet met m'n bnb

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 19:05

Ik weet niet goed of iedereen hier nu all in is, met bijvoorbeeld 5 maandsalarissen en dan ook nog eens 50% van het eigen vermogen. En dus echt krokodillenbloed heeft.

Of dat het hier gaat om, relatief tov de eigen situatie, kleine posities gaat.
Waarom wil je dit weten?

In dit topic gaat regelmatig het nieuwsbericht van vorig jaar rond waarbij een HODLer met een boormachine is bewerkt tot hij zijn crypto bezittingen overmaakte. Het is nou eenmaal relatief makkelijk te 'stelen' als in: het is relatief ontraceerbaar.
Er lezen mogelijk mensen mee met andere intenties als jij. Van vele users is de volledige naam te achterhalen (hell, een hoop verkopen gewoon spullen op V&A, dus dan weet je ook waar ze wonen). Het is altijd af te raden om te delen hoeveel geld je in crypto hebt zitten.
Dit staat ook niet voor niks in de topic start.

Desalniettemin, vooral de langer actieve users zullen vast wel eens een dag hebben gehad waarbij ze meer dan een maandsalaris op 1 dag hebben verloren, of hebben gewonnen. Of je vermogen met 10% zien dalen of stijgen. Ik heb dat zelf in ieder geval wel meegemaakt, voordat ik cashede.

Dit wereldje vereist stalen ballen. Als het impact heeft op je nachtrust moet je sowieso uitstappen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 20-04-2021 23:52 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErA

ErA

Richh schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:30:
[...]

Waarom wil je dit weten?
Persoonlijke interesse. niet in het geld, meer in referentiekader. That's all.

Ik volg graag verder de topic(start) en begraaf mijn vraag graag snel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
twit schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:25:
[...]

Nice, Zei je gisteren geloof ik al dat je er klaar voor zat. Wat was je entry? x10? x3?
Klopt ja, ik heb amper geslapen vannacht haha. Had eerst een entry tegen de 50 cent op het oog. Toen er geen stijging in leek te zitten in de ochtend een 3x short geopend op 41,5 cent vanochtend. Die gesloten op 32 cent in de bounce rond 18:30 net.

En later weer een x2 geopend op 32 cent toen hij weer down ging, die loopt nu nog. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

B-Bandit schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:24:
[...]

Heb er zelf tussen 2017 en 2020 een jaarsalaris in gestopt. Met buikpijn alles zien verdampen tot het sinds eind vorig jaar weer tot leven begon te komen. Inmiddels mijn inleg eruit gehaald en met futures verder gegaan. Tot die flash crash van 3 dagen geleden en alles 0 was. Ik ben er goed ziek van zoals je zult begrijpen. Maar goed, dat was het risico.

Overigens de groeten van een fervent belegger in reguliere aandelen waar ik ook nog wel eens de spanning opzoek met opties.
WAT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pAeGCEZpvzh7ICJqJLn172m4a1Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JGW8TjvMw1Eieb00zL7sjtmo.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
Binance.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
Netjes...
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ezcgk_wVkAQcwSS?format=png&name=900x900

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-09 20:08
De verhouding ga ik niet vrijgeven, maar kan wel zeggen dat het voldoende is om stevig te balen zodra BTC naar de €3000 zakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Dus jij hebt 43 miljoen verdiend? of hoe moet ik dit lezen? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
keinless schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:41:
[...]

Dus jij hebt 43 miljoen verdiend? of hoe moet ik dit lezen? 8)7
Nee, ik helaas niet :)

Maar van 0,1 ETH -> 43 Miljoen USD maken in 45 dagen is wel netjes toch?

Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | Totaal 190 kWh opslag | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Taro schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:42:
[...]

Helaas, was mooi geweest natuurlijk haha.
Maar zeker weten, in 45 dagen financieel onafhankelijk, netjes hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
B-Bandit schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:24:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2NJP2m65N9-Ko-eGVtA3x09Jiw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/AOJGNDZmxg9qOHym496bXGwt.gif?f=user_large

Maar all jokes aside, goed zuur man. Wel goed dat je dit deelt. Futures zijn linke soep soms. Zelf zie je mij daarom ook niet snel meer dan een x2 of x2 doen.

Gelukkig heb je iig wel je initiële investering eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:35
[...]

En dan dat bedrag vervolgens in de volgende shitcoin stoppen en het weer even x100 laten gaan :+

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 19:05
[...]

Tering kriebels.

Waarom hodl ik 7(8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
[...]

Lang verhaal....
Dit wereldje vereist stalen ballen. Als het impact heeft op je nachtrust moet je sowieso uitstappen ;)
Precies

December 2017 leuke run gehad met verge en dat ging niet goed en ben toen overgestapt op Tron meen ik me te herinneren. Ik dacht het te kunnen om te gaan daytraden maar werd er nerveus van en sliep niet goed.

Het was alsof ik in een file steeds op de verkeerde rijbaan gokte die sneller ging.

Heb alles verkocht en op VET gegooid en gedacht ..daar geloof ik in en dat blijkt een paar jaar later.

Nu denk ik er aan wat van de winst te pakken om met een paar honderd dollar naar wat andere muntjes te kijken. Heb alleen geen idee welke. Blijft een gok.

Wat ik zeggen wil is dat je nachtrust beter is als je met geld risico's neemt wat je kan missen.

Ik had het makkelijk kunnen missen hoor maar toen was het mijn enige inleg. En was het jammer. Heb nu vertrouwen in de munt dus laat het lekker zitten. Wanneer pak ik er wat uit is de vraag nu. Want doe ik dat zal mijn rendement minder snel stijgen omdat je immer minder volume hebt.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Antifon schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:45:
[...]

[Afbeelding]

Maar all jokes aside, goed zuur man. Wel goed dat je dit deelt. Futures zijn linke soep soms. Zelf zie je mij daarom ook niet snel meer dan een x2 of x2 doen.

Gelukkig heb je iig wel je initiële investering eruit.
De enige ultieme tip om niet depressief te worden als je je op volatiele wateren begeeft.

Maar het blijft hier akelig stil over BNB jongens. Heb eerder vanavond een long x10 geopend bij 560 en afgesloten op 584. Inleg van vanavond verdubbeld met die stijging! Zei tegen mijn vrouw dat ik het wel mooi vond voor vanavond en dan gaat ie nog een keer in de uitverkoop voor 560! Dus zojuist @567 een x20 long geopend. Gaat lekker tot nu toe. Twijfel of hij zijn trend volgt en nu dan boven de 600 gaat afketsen of dat ik nu al verkoop met 35% winst.

[ Voor 25% gewijzigd door B-Bandit op 20-04-2021 23:52 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:35
Richh schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:46:
[...]

Tering kriebels.

Waarom hodl ik 7(8)7
Dit is niet heel erg bemoedigend nee :'(

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 19:41
Hahah wat machtig.
Maar dit is een tactiek die sommige doen in altseason. Op elke nieuwe coin op een exchange zetten ze 100 a 200 dollar. Geen idee hoeveel coins er per dag bijkomen, maar als je dat op pancakeswap doet, valt het wel mee in aantal.

Of hij moet uit de toekomst komen, want dit soort dingen verzin je zelfs als eigenaar van SAFEMOON niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
B-Bandit schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:48:
[...]

De enige ultieme tip om niet depressief te worden als je je op volatiele wateren begeeft.

Maar het blijft hier akelig stil over BNB jongens. Heb eerder vanavond een long x10 geopend bij 560 en afgesloten op 584. Inleg van vanavond verdubbeld met die stijging! Zei tegen mijn vrouw dat ik het wel mooi vond voor vanavond en dan gaat ie nog een keer in de uitverkoop voor 560! Dus zojuist @567 een x20 long geopend. Gaat lekker tot nu toe. Twijfel of hij zijn trend volgt en nu dan boven de 600 gaat afketsen of dat ik nu al verkoop met 35% winst.
Holding for years. Natuurlijk ook net pas 650 dollar gezien, dus we zijn al een beetje verwend ;)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-09 12:24
[...]

Well.. gewoon grote wallets volgen en wanneer zij kopen.. ook kopen.. vooral met coins die net begonnen zijn.. met geld dat je kan missen.. zo heb ik net HAPPY (https://bscscan.com/token...581a7f78f57cee1e65736be1d) gekocht op Pancakeswap. Toen ik net een paar minuten geleden kocht had het 529 holders. Nu al 613 holders. Wat een circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 19:49

Chaes

#HODL

B-Bandit schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:48:
[...]

Jezus man. Waarom zou je spelen met futures in deze volatiele markten. Één flash crash en je bent alles kwijt. Je kan net zo goed hodl’en. Minder risico, waarschijnlijk een hogere ROI op de langetermijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:35
[...]

Waarom wil je dit weten?

In dit topic gaat regelmatig het nieuwsbericht van vorig jaar rond waarbij een HODLer met een boormachine is bewerkt tot hij zijn crypto bezittingen overmaakte. Het is nou eenmaal relatief makkelijk te 'stelen' als in: het is relatief ontraceerbaar.
Er lezen mogelijk mensen mee met andere intenties als jij. Van vele users is de volledige naam te achterhalen (hell, een hoop verkopen gewoon spullen op V&A, dus dan weet je ook waar ze wonen). Het is altijd af te raden om te delen hoeveel geld je in crypto hebt zitten.
Dit staat ook niet voor niks in de topic start.

Desalniettemin, vooral de langer actieve users zullen vast wel eens een dag hebben gehad waarbij ze meer dan een maandsalaris op 1 dag hebben verloren, of hebben gewonnen. Of je vermogen met 10% zien dalen of stijgen. Ik heb dat zelf in ieder geval wel meegemaakt, voordat ik cashede.

Met alles eens. Bij mij had en heeft het soms ook impact op mijn nacht en dagrust en daarom ook al grotendeels uitgestapt.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:38
[...]

Ballen van staal. Safemoon heeft de afgelopen dagen elke dag minimaal 100% gedaan. Dus die persoon dacht vorige week niet eens van, ik heb van 0,1 ETH een miljoen gemaakt. Laat ik maar eens cashen...

In plaats daarvan gaat je PF van 1,2,4,8,16,32 miljoen en verder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
57K aangetikt. Nu wordt het spannend.

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik vind het wel treurig dat zoveel mensen zoveel negatieve stress beleven aan crypto verliezen. Dan zit je er toch verkeerd in denk ik.

Ik heb psychologisch al lang afstand genomen van alle fiat die ik in crypto heb gestopt. Is 100% weg? Prima, heb ik al lang verwerkt.

Het is een bedrag wat ik binnen overzienbare tijd terug kan sparen in euro's. En dat is voor mij mijn max. Alle groei moet vanuit trading succes komen, niet vanuit meer fiat erin pompen.

Voor mij bestaat crypto waarde niet. Is een virtueel iets wat mijn leven pas beter maakt zodra ik er dingen mee koop. Tot dan beschouw ik het als verloren geld. Ik kan daarom ook ijskoud Hodlen. Bear market? I don't care. See you in X years.

[ Voor 7% gewijzigd door enomiss op 21-04-2021 00:37 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pelox
enomiss schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:08:
Ik vind het wel treurig dat zoveel mensen zoveel negatieve stress beleven aan crypto verliezen. Dan zit je er toch verkeerd in denk ik.

Ik heb psychologisch al lang afstand genomen van alle fiat die ik in crypto heb gestopt. Is 100% weg? Prima, heb ik al lang verwerkt.

Het is een bedrag wat ik binnen 1 jaar werken terug kan sparen. En dat is vor mij mijn max.

Voor mij bestaat crypto waarde niet. Is een virtueel iets wat mijn leven pas beter maakt zodra ik er dingen mee koop. Tot dan beschouw ik het als verloren geld. Ik kan daarom ook ijskoud Hodlen. Bear market? I don't care. See you in X years.
Dat is natuurlijk afhankelijk van je privésituatie. Inkomen, spaargeld, gezin. Is voor iedereen anders en een situatie kan natuurlijk ook veranderen. Baby, werkloos, overlijden van dierbare waardoor je andere prioriteiten neemt, dat soort dingen.

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loxO_o
  • Laatst online: 06-08-2022
Dag heren (en dames) een nieuwe crypto gek hier! Vorige week heb ik voor het eerst wat btc gekocht en ethereum op Bitvavo (volgens mij toen de koers op zijn hoogste punt stond, dus wellicht niet zo handig haha). Maar goed, zoals jullie dat zo mooi zeggen ben ik van plan dat te 'hodlen'. Nu wil ik graag ook een beetje speculeren met de shitcoins. Is er ergens een duidelijke handleiding of uitleg te vinden hoe dat in zijn werk gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Pelox schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:10:
[...]

Dat is natuurlijk afhankelijk van je privésituatie. Inkomen, spaargeld, gezin. Is voor iedereen anders en een situatie kan natuurlijk ook veranderen. Baby, werkloos, overlijden van dierbare waardoor je andere prioriteiten neemt, dat soort dingen.
Dat is voor iedereen juist hetzelfde. Als je er met meer ingaat dan wat je binnen overzienbare tijd kan terug sparen door te werken of een bedrijf te runnen, dan speel je al met vuur. De juiste verhouding kiezen kan iedereen, onafhankelijk van de thuissituatie. Op deze manier moet je er wel over nadenken. Kan ik mijn verlies snel genoeg compenseren in RL?

[ Voor 17% gewijzigd door enomiss op 21-04-2021 00:36 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
enomiss schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:12:
[...]

Dat is voor iedereen juist hetzelfde. Als je er met meer ingaat dan wat je binnen 1 jaar kan terug sparen door te werken of een bedrijf te runnen, dan speel je al met vuur. De juiste verhouding kiezen kan iedereen, onafhankelijk van de thuissituatie.
Maar als je je baan verliest, zoals ik afgelopen jaar, dan is dat potje crypto ineens een heel ander verhaal geworden. Ja ik kan het bedrag verliezen, mijn inleg is er al 2x uit, maar ik wil het niet meer verliezen ;)

Komende maand een nieuwe baan, dus dan is de druk minder hoog en kunnen we weer even verder hodlen. En nu ga ik slapen. :)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Laatst online: 07:44

Darrell

Fiat moonboy

Sahara schreef op dinsdag 20 april 2021 @ 23:59:
[...]

Well.. gewoon grote wallets volgen en wanneer zij kopen.. ook kopen.. vooral met coins die net begonnen zijn.. met geld dat je kan missen.. zo heb ik net HAPPY (https://bscscan.com/token...581a7f78f57cee1e65736be1d) gekocht op Pancakeswap. Toen ik net een paar minuten geleden kocht had het 529 holders. Nu al 613 holders. Wat een circus.
Ok en wat moet dit voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
enomiss schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:12:
[...]

Dat is voor iedereen juist hetzelfde. Als je er met meer ingaat dan wat je binnen 1 jaar kan terug sparen door te werken of een bedrijf te runnen, dan speel je al met vuur. De juiste verhouding kiezen kan iedereen, onafhankelijk van de thuissituatie. Het moet niet per se 1 jaar zijn, afh van hoe zeker je je situatie inschat. Maar op die manier moet je er wel over nadenken. Kan ik mijn verlies snel genoeg compenseren in RL?
Ii vind het wel ongelooflijk met wat voor bedragen jullie hier in zitten.
Een jaarsalaris pfff...

Edit: zeg nu niet dat die doge weer omhoog gaat eh...
Markt terug REKT

[ Voor 5% gewijzigd door freshprince op 21-04-2021 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Darrell schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:18:
[...]

Ok en wat moet dit voorstellen?
De zoveelste Safemoon variant, heb nu Safemoon, Bonfire en Happy. Bonfire loopt wat leeg helaas.. Happy loopt gestaag omhoog.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Pelox schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:16:
[...]

Maar als je je baan verliest, zoals ik afgelopen jaar, dan is dat potje crypto ineens een heel ander verhaal geworden. Ja ik kan het bedrag verliezen, mijn inleg is er al 2x uit, maar ik wil het niet meer verliezen ;)

Komende maand een nieuwe baan, dus dan is de druk minder hoog en kunnen we weer even verder hodlen. En nu ga ik slapen. :)
Proficiat! Succes man!
Een risico inschatting is ook niet eenvoudig...
freshprince schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:18:
[...]

Een jaarsalaris pfff...
Wie zei jaarsalaris? Ik had het over hetgeen je kunt sparen in een jaar. En daarbinnen een max bedrag kiezen. Dus dat is bij lange na geen jaarsalaris.

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 21-04-2021 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:24
Die was er dan ook vroeg bij, prijs per coin 0,00000000008 USD, moet minimaal voor 10 Maart gebeurt zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loxO_o
  • Laatst online: 06-08-2022
loxO_o schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:11:
Dag heren (en dames) een nieuwe crypto gek hier! Vorige week heb ik voor het eerst wat btc gekocht en ethereum op Bitvavo (volgens mij toen de koers op zijn hoogste punt stond, dus wellicht niet zo handig haha). Maar goed, zoals jullie dat zo mooi zeggen ben ik van plan dat te 'hodlen'. Nu wil ik graag ook een beetje speculeren met de shitcoins. Is er ergens een duidelijke handleiding of uitleg te vinden hoe dat in zijn werk gaat?
Is er iemand die mij op weg kan/wil helpen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sahara
loxO_o schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:26:
[...]

Ik zou je adviseren een account te openen op Binance.com.. tochwel de shitcoin bibliotheek tegenwoordig. Daarnaast verdiep je in de Binance Smart Chain i.c.m. Pancakeswap (exchange.pancakeswap.finance), voor goedkoop handelen.. vergeet Uniswap meteen maar (die is gigantisch duur i.v.m. hoge eth gas fees). En zoals in de openingspost te lezen.. handel alleen met geld dat je kan verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

ArtPhil-Flower schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:07:
57K aangetikt. Nu wordt het spannend.
Twee pogingen gedaan, dus drie maal is scheepsrecht?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]

Koop shitcoin X en verkoop shitcoin X, dat is alles. Dit kan je bijvoorbeeld doen op Binance.

Als je wil leren traden, dan heb je een lange weg te gaan. Reken maar op 1 jaar of langer meerdere uren per dag naar charts kijken, fout na fout maken en blijven leren tot je er misschien bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
[...]

Inmiddels meer dan 1000, voor de lol ook wat gekocht. Had nog niet échte shitcoins :)

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:37
[...]

Wees voorzichtig, op het begin maak je zeker fouten, ik ben in februari begonnen dit jaar en had in de eerste maand ''verlies'' van -15% door domme fouten. Verlies in $$ maar wel veel ervaring opgestoken dat was mijn grote profit. Zeer veel geleerd van Elite Tweakers! doe ook zeker zelf research voordat je CoinX gaat nemen.
https://coinmarketcal.com/en/ kan je als indicatie gebruiken om meer te weten te komen over bepaalde CoinX
gebruik ook https://coinmarketcap.com/ werkt ook heel fijn.
Nu beginnen in een bullrun die al hevig bezig is is wel een gevaarlijke punt. Kans is best groot dat je verlies gaat draaien. Dus wees alert!
Veel succes in deze mooie crypto wereld, er zullen dagen zijn waarbij je slechter gaat slapen :+

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
[...]

Een jaarsalaris pfff...

Markt terug REKT
Tja het is heel simpel. Ik heb geen tijd (werk, gezin, 1 baby en 1 peuter) om te veel tijd in crypto te steken. Het gaat mij dan ook niet lukken die ene coin te zoeken die lekker gaat moonen of gigantisch veel te handelen.

Je kan inderdaad met geluk voor een paar honderd euro een munt scoren die later tienduizenden of meer oplevert. Of je steekt 20k in een redelijk solide munt en gaat voor 2 a 3x je inleg. Ook makkelijk toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
[...]

0.0 info over deze coin? ook geen website ofzo zie ik?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:13
Kol Nedra schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:44:
[...]

Volgens mij is dit hun website: https://www.thehappycoin.co/
In strijd tegen mentale ziektes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Kol Nedra schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:44:
[...]

https://www.reddit.com/r/...ed_with_a_20k_market_cap/

Valt mij wel op dat al deze über shitcoins op Reddit's CryptoMoonShots als eerste geshilled worden. Maar basisregel in Crypto is.. niet teveel piekeren over wat een coin precies doet, want als DOGE op 43 miljard market cap kan komen zonder enige usecase.. dan gaat het nergens meer over. En dat is ook crypto in a nutshell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 02:24
https://bscscan.com/token...249696defed7aa81e9c93931a

dit is het adres

hij heeft dus naast die trade die jij liets zien op 6 maart ook nog 2 andere trades gedaan

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U9hVK4a8xvCMOPN17dNboiKp_08=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ogfe9qObSDJwVoiHhmnVDDJ6.jpg?f=fotoalbum_large

Daarna is ie ook gelijk gaan verkopen tegen BNB en ETH en heeft nu ongeveer 4,372 BNB + 151 ETH binnengeharkt, gezamelijk goed voor (+/- 3,5 miljoen USD)

plus nog eens een miljoen aan BUSD.

Daarnaast heeft ie nog op dit moment voor 74 miljoen USD aan safemoon wat ie nog moet zien te verkopen :+

die 40+ miljoen heeft ie dus nog niet.

Maar al met al wel life changing money

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kyumia schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:50:
[...]

oke ik doe mee met €10!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:13
Het was geen financieel advies :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Kyumia schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:56:
[...]

Het was geen financieel advies :+
het is nog zeer vroeg, dus een gokje wagen is prima!
en die smiley op de website was de doorslag O+

en ook dit:

5% of the initial token supply has been reserved. 2.5% will be invested into financing the project. The other 2.5% belongs to the charity wallet, which donates on a weekly basis.

https://poocoin.app/token...581a7F78F57ceE1E65736Be1D

toch bijzonder: sommige mensen gooien voor de fun +$2.000 tegenaan! ik durf dat niet hoor!

[ Voor 53% gewijzigd door Kol Nedra op 21-04-2021 01:22 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:19
loxO_o schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:11:
Dit is waar ik op let bij het uitkiezen van moonshot shitcoins:
1. Mooi logo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skalders
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 01:13
happy bleek ondertussen een scam te zijn blijkbaar? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Skalders schreef op woensdag 21 april 2021 @ 01:29:
happy bleek ondertussen een scam te zijn blijkbaar? :+
Ik heb t niet echt gevolgd, maar waarom?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Skalders
http://reddit.com/r/Crypt...ed_with_a_20k_market_cap/

post verwijderd, nieuwste comments zeggen dat het een scam was. Verder ook geen idee :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Ik heb nog een leuke gevonden.
Dit keer PIVX/BTC
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TYneyBQ00QLLMYyGUQTHgNQ4Sf4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/roRqOzOHV2KIScCSQXLfPIqx.jpg?f=fotoalbum_large

Ook deze zit aan het eind van de driehoek.
Er is 1 keer een korte uitbraak geweest.
Doordat bitcoin op dat moment hard zakte gingen de altcoins, waaronder PIVX mee naar beneden.
Dit is voor nu ook goed nieuws, want de koers wou toen al uitbreken.
De onderste support lijn word keurig gerespecteerd.
De diagonale lijn zal ook nog wel geraakt worden en daarbij uitbreken.
De MACD indicator staat ook op het punt een kruis te vormen wat positief is.
Morgenochtend weten we wellicht meer :)

[ Voor 12% gewijzigd door 0108daniel op 21-04-2021 02:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:54

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Er is vaak een debat over voordelen van Bitcoin ten opzichte van goud. Ik zit in het buitenland en recent is hier een lockdown doorgevoerd. Veel mensen hebben daardoor geen of minder inkomem.

Het gevolg was dat mensen veel goud gingen verkopen en de prijs hiervan dook omlaag. Met een beetje pech krijg je dus minder geld dan de aanschaf prijs. Het voordeel van Bitcoin is dat de markt wereldwijd draait dus dan heb je dit effect alleen ten tijde van een wereldwijde crisis waarbij iedereen BTC wil verkopen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skalders
HAPPY bijna 4000 holders in nog geen 6 uur. Ik snap er niets meer van 8)7

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Wo Ve
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-02 13:47
Ik ben gisteravond uit Safemoon gestapt, ik vond het mooi geweest, mijn initiële inleg is 46x gegaan uiteindelijk. Mijn portfolio is verdrievoudigd. Toen de MP bijna naar 5 miljard was gegaan ben ik gaan rekenen. Misschien gaat ie nog een x aantal keer maar zie het niet heel snel meer gebeuren.

Ik ben er een tijd geleden ingestapt omdat ik er goed gevoel had bij de tokenomics en vooral de stimulans om te Holden.

Vooral gisteren zag je ook hoeveel fomo dat veroorzaakt onder mensen die nieuw zijn met crypto en heb het forum expres even gelaten.
De rest van die shitcoins laat ik lekker links liggen en ga weer dca'en met mijn winst.

Leuk om een keer zo'n enorme rit te maken en het gevoel te hebben dat je er vanaf het begin bij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
Skalders schreef op woensdag 21 april 2021 @ 04:03:
HAPPY bijna 4000 holders in nog geen 6 uur. Ik snap er niets meer van 8)7
Ben er zelf na die scam melding op Reddit uitgespooked helaas, ben op 1,6x winst uitgegaan in 1 uurtje. Was mijn eerste keer met zo een Safemoon like coin. Er was helemaal geen sprake van een scam uiteindelijk. Was ik gaan slapen en gewoon blijven zitten zou nu op 4,8x staan. Dit dentert nog wel door. Maar zoals ik hierboven schreef moet je gewoon kopen wanneer de grote wallets kopen, zo ben ik op HAPPY uitgekomen. Gok als ik eerder was gaan zoeken naar grote wallets, ik eerder op deze of een andere safemoon like coin zou zijn gestuit. Deze grote wallets kopen heel vroeg heel veel en dumpen in de dagen erna.

Edit 06:48, ben er met mijn 1,6x winst - inleg opnieuw in HAPPY gefomoed. Ben benieuwd waar het schip strandt.

[ Voor 6% gewijzigd door Sahara op 21-04-2021 06:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oJoey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-08 14:23
Hoe lang kan een pancakeswap duren? Ik probeer via Trust wallet de ene shitcoin voor de andere te swappen. we zijn bijna 2 uur verder en de oude coin staat nog in de wallet, de nieuwe verschijnt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahara
oJoey schreef op woensdag 21 april 2021 @ 06:28:
Hoe lang kan een pancakeswap duren? Ik probeer via Trust wallet de ene shitcoin voor de andere te swappen. we zijn bijna 2 uur verder en de oude coin staat nog in de wallet, de nieuwe verschijnt niet.
Hangt af van de liquiditeit en van het aantal gwei. Ik gebruik Pancakeswap via Metamask wallet en dan i.c.m. de Ledger wallet. Metamask zet naar mijn weten telkens 10 gwei in en dan wordt ie heel snel geswapped.

[ Voor 14% gewijzigd door Sahara op 21-04-2021 06:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 16:34
0108daniel schreef op woensdag 21 april 2021 @ 02:40:
Ik heb nog een leuke gevonden.
Dit keer PIVX/BTC
[Afbeelding]

Ook deze zit aan het eind van de driehoek.
Er is 1 keer een korte uitbraak geweest.
Doordat bitcoin op dat moment hard zakte gingen de altcoins, waaronder PIVX mee naar beneden.
Dit is voor nu ook goed nieuws, want de koers wou toen al uitbreken.
De onderste support lijn word keurig gerespecteerd.
De diagonale lijn zal ook nog wel geraakt worden en daarbij uitbreken.
De MACD indicator staat ook op het punt een kruis te vormen wat positief is.
Morgenochtend weten we wellicht meer :)
Hey pivx, nog een oude fossiel uit 2017. Grappig dat die hier weer voorbij komt. Ik dacht dat het project zo goed als dood was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oJoey
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-08 14:23
Sahara schreef op woensdag 21 april 2021 @ 06:31:
[...]

Hangt af van de liquiditeit en van het aantal gwei. Ik gebruik Pancakeswap via Metamask wallet en dan i.c.m. de Ledger wallet. Metamask zet naar mijn weten telkens 10 gwei in en dan wordt ie heel snel geswapped.
Ah, thanks! Ik zie in de transacties de gwei op 5 staan, dus dat verklaart het een en ander. Dan wacht ik gewoon nog even af.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Eigenlijk is dat HAPPY dus een soort crowdfunding waarbij je een goed doel steunt (en de oprichters). Je bent je geld kwijt tenzij er een community is die nog meer zotten vinden die er geld in willen steken. Hmmmm..

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:32

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Mighty schreef op woensdag 21 april 2021 @ 06:56:
Eigenlijk is dat HAPPY dus een soort crowdfunding waarbij je een goed doel steunt (en de oprichters). Je bent je geld kwijt tenzij er een community is die nog meer zotten vinden die er geld in willen steken. Hmmmm..
Daar moet je toch wel blij van worden :+ :X

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09 17:11
Hoeland staat die melding er op dat safe moon flagged as a rug by waronrugs?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3AAZWyFYesyGyrU43GefehasKk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/jIzP1mbjv5nFn7FFNq8wWsSt.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
mannowlahn schreef op woensdag 21 april 2021 @ 07:10:

[Afbeelding]
Gister stond die er nog niet, althans niet gezien

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m

St@m

@ Your Service

Hmm, daar zo maar even de laatste euro's weghalen dan. Op zo'n manier wordt dat helemaal niets meer.
PIT alweer x3, tnx voor degene die de tips gaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 03:48

[Afbeelding]
https://twitter.com/bnblink1/status/1384590499030372353?s=24

Komt dat door dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
DutchCrownNL schreef op woensdag 21 april 2021 @ 07:13:
[...]

Gister stond die er nog niet, althans niet gezien
Sinds 5 uur is dit bekend, maar goed, per definitie moet je er van uitgaan dat dit soort zooi een scam is.

https://mobile.twitter.co...tatus/1384647415597342722

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:36
Hmmm, ik trek het er wel even uit nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagniArtistique
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 06:35
Voor een coin die t van investeerders die uitgaan van poocoin moet hebben lijkt dit me een mooi moment om te exitten zo voor de dageraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
Zit zelf niet in safe moon maar wel in hungry bear en pitbull en carom en ga er van uit dat het ook allemaal scams kunnen zijn. High rewards high risk he.

[ Voor 3% gewijzigd door mannowlahn op 21-04-2021 07:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Kyumia schreef op woensdag 21 april 2021 @ 00:50:
[...]

Zoals cryptoverslaving enzo? Haha goed idee!

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Een jaarsalaris pfff...

Markt terug REKT
Er zitten hier wel mensen die in 2012 al met jaarsalarissen speelde, of 5-10k in BTC stopte toen die nog op 100-150 euro stond.

En die hodlen nog steeds, reken maar uit :P

Ikzelf jammer genoeg niet _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sahara

[Afbeelding]
Hou wel rekening met het simpele feit dat vaak in crypto 't draait om FUD. Zeggen dat iets een scam is omdat je te laag hebt verkocht, te weinig heb gekocht, lager wil inkopen, etc. etc. bijv paar uur terug schreef men dat HAPPY een scam was.. gelijk price dump .. en de whales snoopten de goedkope coins weer op. Uhh. DOGE is net zulke gebakken lucht als HAPPY en SAFEMOON enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 april 2021 @ 07:40:
[...]

Er zitten hier wel mensen die in 2012 al met jaarsalarissen speelde, of 5-10k in BTC stopte toen die nog op 100-150 euro stond.

En die hodlen nog steeds, reken maar uit :P

Ikzelf jammer genoeg niet _O-
Als je zulke stalen ballen hebt, heb je ook genoeg van die troep :9

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Partypsych
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 18:46
Ben ik nou gek of zie je niet 1,2,3 de mogelijkheid om je PIT weer terug te converten naar BNB?
Op pcs zie ik geen optie, wel om aan te kopen maar niet om terug te pairen naar BNB.
Pagina: 1 ... 51 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!