Crypto heeft geen geheugen wat er dus in 2017/18 gebeurd is, is geweest.HaruHaru schreef op maandag 17 mei 2021 @ 12:00:
[...]
Prijs zou (technisch) al dalende zijn, Elon heeft misschien een zetje gegeven, niet bewust, geloof ik niet in, maar genoeg mensen die angstig reageren. Hoe meer mensen nu negatief reageren naar Elon, hoe harder we gaan hahaha. FEAR index is extreem hoog nu ( wat mij overigens bullish maakt) mensen die nu verkopen omdat Mr. Musk tweet heeft geen idee wat Bitcoin is. Alsof Tesla de enige is met BTC, we hadden en hebben nog steeds Tesla niet nodig. Het is idd mooi om multi miljonairs/miljardairs te hebben die investeren in BTC. Dan kijkende naar de andere munten, geen idee waarom die dalen, maar mijn grote ADA wallet doet het zeer goed gelukkig, die houd alles nog staande haha. Zoals je zegt: BTC doesnt give a FCK. Maar de weak hands, uneducated people helaas die geen idee hebben wat er gebeurt dumpen alles, waarna alle BOTS denken: FCK ik moet verkopen, iets met SL, huppa nog meer BTC op de markt en dumpen gaat door.
ik geloof heilig in een return, maar ik zie de komende weken veel aandacht naar Alts gaan.
het moet maar blijken, ik kan de toekomst niet voorspellen. Als je kijkt naar de history van Fear and Greed index en prijs BTC, zit de Fear index net zo laag als toen in febr 2019. Dus (als geschiedenis zich zou herhalen) gaat Bitcoin omhoog.
NFA en tiepfouten onder voorbehaud.
Ik heb in ieder geval genoeg op de Buy knop gedrukt vanacht.
Ondertussen is de markt veranderd ook al blijven de incidenten zoals nu met Elon, voorkomen.
Er zitten veel meer grote investeerders in de markt, Tesla hoeft daar geen deel van uit te maken ook al is Tesla een bekende naam in de wereld.
Het goede nieuws is ook dat Elon dit trucje niet meer kan herhalen.
Niemand neemt hem nu meer serieus dus al plaatst hij straks nog tientallen tweets, dan neemt de impact ervan alleen maar af.