[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 250 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.061 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44
enomiss schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:37:
Sinds ik per ongeluk die video van die gekke Duitser in die Lambo in Dubai heb gezien krijg ik dit niet uit mijn hoofd:

effery zatoschi countz!

_O-
MMCRYPTO!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja die is wel aardig leip en het lijken wel Dan Bilzarian praktijken 8)7

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:16

YES

Moderator General Chat
:(:)

Ik wil wel op je lijstje hoor. Ik weet hoe belangrijk lijstjes voor je zijn. Net als regelmaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 11:50
schumi1986 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:34:
Ik heb het vermoeden dat iedereen hier voor de crypto aanwezig is?

Ik ben hier juist om een lijstje samen te stellen van tweakers die bij groene kaarsen zeggen “morgen 68k, eind van het jaar 100k bla bla “ en zodra het even niet zo lekker gaat ook vooraan staan om te zeggen ik zij het toch bear market! Het doel is dan om dat lijstje met namen onderin dit topic als topicwarning voor nieuwe bezoekers te plaatsen. 😁
8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:50
Khaelos schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:45:
[...]

MMCRYPTO!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja die is wel aardig leip en het lijken wel Dan Bilzarian praktijken 8)7
Alleen dan zonder de schaarsgeklede dames. Zeg maar de Aldi versie van Dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:56
Zou het Tesla aandeel vanmiddag in gaan storten van $580 (ongeveer) naar $???
Pre market prijs TSLA:
https://www.nasdaq.com/ma...ks/tsla/pre-market-trades

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Eigenlijk ook wel mooi. Ik heb net even uitgerekend dat de waarde van mijn PF in die ouderwetse rommel, dollars, met 18% gedaald is de afgelopen dagen. En toch ben ik tevreden want ik heb meer sats dan voorheen :+

Ben ik nou een echte crypto fanatiekeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Als BTC de weg omhoog weer heeft gevonden gaat SOL knallen vandaag.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ik ben hier juist om een lijstje samen te stellen van tweakers die bij groene kaarsen zeggen “morgen 68k, eind van het jaar 100k bla bla “ en zodra het even niet zo lekker gaat ook vooraan staan om te zeggen ik zij het toch bear market! Het doel is dan om dat lijstje met namen onderin dit topic als topicwarning voor nieuwe bezoekers te plaatsen. 😁
Ik denk dat we overmorgen de bear market in gaan, tenzij Sparta wint. Als BTC de 100k aantikt is het duidelijk bearmarket. Onder de 40k blijf ik bullish. Bij 50k verkoop ik de helft van m'n BTC om kindslaafjes in Congo te kopen die Tesla minen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:49:
Eigenlijk ook wel mooi. Ik heb net even uitgerekend dat de waarde van mijn PF in die ouderwetse rommel, dollars, met 18% gedaald is de afgelopen dagen. En toch ben ik tevreden want ik heb meer sats dan voorheen :+

Ja, je bent een fanatiekeling.
Terugkijken kan gevaarlijk zijn, want het kan ook andersom werken.

(ik heb minder sats dan in de vorige bull)

[ Voor 4% gewijzigd door MicroWhale op 17-05-2021 10:53 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 03-06 09:50

mso

fRiEtJeSaTe schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:50:
Als BTC de weg omhoog weer heeft gevonden gaat SOL knallen vandaag.
En de rest van de crypto.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16:08

Wat dat betreft sta ik er ook zo in maar dat komt omdat ik er echt zelf helemaal geen geld in heb zitten (op stroomkosten na) alle BTC/ETH dat ik heb heb ik zelf gemined en het moet wel heel gek lopen wil het op een moment minder waard zijn dan mijn verbruikte stroomkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Glenn Hoddle schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:51:
[...]

Ik denk dat we overmorgen de bear market in gaan, tenzij Sparta wint. Als BTC de 100k aantikt is het duidelijk bearmarket. Onder de 40k blijf ik bullish. Bij 50k verkoop ik de helft van m'n BTC om kindslaafjes in Congo te kopen die Tesla minen.
Mogen we posts nomineren voor de inhoudelijk beste post ooit? Dan wil ik deze graag nomineren. Stampensvol met wijsheid, kennis en overduidelijk geschreven door iemand die bulkt van de ervaring. Zou me ook niet verbazen als de auteur hiervan aan het hoofd staat van een crypto-band.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:49

WhySoSerious

Be the change.

Glenn Hoddle schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:51:
[...]

Mag het wat minder :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:51:
[...]

Ja, je bent een fanatiekeling.
Terugkijken kan gevaarlijk zijn, want het kan ook andersom werken.

(ik heb minder sats dan in de vorige bull)
Ik ben er pas weer een paar maand mee bezig en kijk vooral terug om te evalueren en leren van wat ik gedaan heb. Tot nu toe kan ik prima terugkijken, ook als ik domme acties uithaal, zonder allerlei rare dingen te gaan doen om het te compenseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Flinke sellwall op Binance rond de 45,5k-45,6k. Hopelijk gaat ie er doorheen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• akaQ
  • Laatst online: 09-09 11:58
G*dver, lijkt het fok forum wel hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe

Ik moet terug denken aan die aflevering van Kees van der Spek, waarbij een gigantisch wereldwijd oplichternetwerk een beleggingsplatform had opgericht. Telefonische acquisitie door native speakers, mensen investeerden tonnen. Ondertussen keken ze naar een volledig neppe portaal hoe cijfertjes op en neer gingen. Het geld was na de overboeking meteen verdwenen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29
akaQ schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:57:
G*dver, lijkt het fok forum wel hier.
Met dit soort posts lijkt inderdaad wel op het Fok! forum...

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:55:
[...]

Ik ben er pas weer een paar maand mee bezig en kijk vooral terug om te evalueren en leren van wat ik gedaan heb. Tot nu toe kan ik prima terugkijken, ook als ik domme acties uithaal, zonder allerlei rare dingen te gaan doen om het te compenseren.
Heel verstandig. Zolang je bedenkt dat je beslissingen toen op basis van de kennis toen was, kom je er dan wel. :) d:)b

Na de bull zou ik dit in grotere vorm nog eens doen, omdat je dan een hele cycle hebt meegemaakt. Je weet pas hoeveel je hebt gewonnen aan het einde van de bull namelijk. Je kunt er tot die tijd namelijk nog steeds helemaal in FOMOen en rekt gaan (zoals mij (en vast ook anderen hier) in 2018 is overkomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Wat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Opmerkingen mbt kindslavernij & kinderarbeid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 15:58
WhySoSerious schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:01:
[...]

Ach joh, dat houdt het lekker luchtig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Tere zieltjes incoming.
@Glenn Hoddle bedoelde het overduidelijk sarcastisch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PFY
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-08-2024

PFY

[...]

Het hele huidige leven zit helaas vol met kindslavernij en of kinderarbeid. T,is helaas de waarheid van dit tijdperk.

-Kleding
-Telefoons
-Grondstoffen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
PFY schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:05:
[...]

Het hele huidige leven zit helaas vol met kindslavernij en of kinderarbeid. T,is helaas de waarheid van dit tijdperk.

-Kleding
-Telefoons
-Grondstoffen
Ach, zoals ze in Qatar zeggen; Van een beetje slavernij is nog nooit iemand doodgegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PFY

PFY

StevenzeN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:06:
[...]

Ach, zoals ze in Qatar zeggen; Van een beetje slavernij is nog nooit iemand doodgegaan.
Oh ja, voetbal en stadions bouwen in 40+ graden, die was ik nog even vergeten. Denk niet dat dat onder kinderarbeid valt, maar uitbuiting is het zekers.

[ Voor 11% gewijzigd door PFY op 17-05-2021 11:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

PFY schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:05:
[...]

-Kleding
-Telefoons
-Grondstoffen
Precies, en dat is afzichtelijk genoeg. Maar betekent niet dat we daar maar genoegen mee moeten nemen en grappen er over moeten maken.

@fRiEtJeSaTe als je sommige van mijn posts leest zul je zien dat mijn humor zeer zwart & grof kan zijn, maar betekent niet dat we voorbij moeten gaan aan wat we normaal moeten kunnen vinden.

That's all.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:59:
[...]

Heel verstandig. Zolang je bedenkt dat je beslissingen toen op basis van de kennis toen was, kom je er dan wel. :) d:)b

Na de bull zou ik dit in grotere vorm nog eens doen, omdat je dan een hele cycle hebt meegemaakt. Je weet pas hoeveel je hebt gewonnen aan het einde van de bull namelijk. Je kunt er tot die tijd namelijk nog steeds helemaal in FOMOen en rekt gaan (zoals mij (en vast ook anderen hier) in 2018 is overkomen).
Ja dat was mijn les uit de vorige bullrun. Blijf hangen als die voorbij is.
Naast dat ik niet al mijn centen in obscure en minder obscure alts had moeten steken natuurlijk 8)7 Ik had destijds letterlijk 0% BTC in mijn pf :')

Dus deze bullrun houd ik 60-75% BTC/ETH in mijn pf aan en is het doel meer sats vergaren.

Als het voorbij is of lijkt te zijn met de bullrun, ga ik bepalen of ik een tijd uitstap en later weer een boel meer sats kan kopen. Maar dat is niet iets waar ik me op vastpin, want een bear market kan over night natuurlijk heel veel kosten en of het dan nog zin heeft om snel naar fiat te rennen, vraag ik mij af. Ik zie het wel zeg maar.

Leuk om er mee bezig te zijn, nog leuker om er flink mee te verdienen en er later structureel van te kunnen genieten maar ik wil niet dat het mijn leven beheerst. Daarom zit ik er ook met geld in wat weinig pijn doet, mocht het morgen allemaal verdwenen zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Nee, dat kan niet minder, het lijkt me best een relevant thema, specifiek voor Tesla, maar eigenlijk voor alles, want het zit natuurlijk ook in alle computer-electronica.

https://www.theguardian.c...hild-cobalt-mining-deaths

Tesla onthield zich van commentaar. Dat valt me mee, ik had verwacht dat ome Elon zou zeggen dat Congolese kinderen een hernieuwbare grondstof zijn.

Even serieus dan toch, kan er tussen alle shitcoins geen coin gemaakt worden om wat aan die kinderarbeid in Congo te doen? LumumbaCoin of zo. Op papier kunnen ze dat als 1-na-rijkste land in grondstoffen ter wereld natuurlijk zelf, maar in de praktijk niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Netjes gezakt tot 42k vannacht, zoals te verwachten viel. Nu eens kijken of we de 1H MA21 kunnen doorprikken.

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Goed idee. De meeste mensen hier roepen maar wat.

Ik ook, maar ik heb tenminste die disclaimer in mijn sig :Y)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PFY

PFY

Glenn Hoddle schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:09:
[...]

Nee, dat kan niet minder, het lijkt me best een relevant thema, specifiek voor Tesla, maar eigenlijk voor alles, want het zit natuurlijk ook in alle computer-electronica.

https://www.theguardian.c...hild-cobalt-mining-deaths

Tesla onthield zich van commentaar. Dat valt me mee, ik had verwacht dat ome Elon zou zeggen dat Congolese kinderen een hernieuwbare grondstof zijn.

Even serieus dan toch, kan er tussen alle shitcoins geen coin gemaakt worden om wat aan die kinderarbeid in Congo te doen? LumumbaCoin of zo. Op papier kunnen ze dat als 1-na-rijkste land in grondstoffen ter wereld natuurlijk zelf, maar in de praktijk niet.
https://www.snowplaza.nl/...en-wintersporters-kennen/

#4. Lumumba
Warme chocolademelk met slagroom kennen we allemaal en wordt tijdens de wintersport veel geschonken. Wordt het drankje aangevuld met een flinke hoeveelheid rum dan staat ‘ie te boek als een Lumumba.

Ik ben voor de Lumumba coin.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b8xdPNZjo-Q-k-DSphsx6zWJBsw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mvfp5R4OLhUzmWTBROzW57xg.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
PFY schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:10:
#4. Lumumba
Warme chocolademelk met slagroom kennen we allemaal en wordt tijdens de wintersport veel geschonken. Wordt het drankje aangevuld met een flinke hoeveelheid rum dan staat ‘ie te boek als een Lumumba.
En dat mag tegenwoordig nog van de goegemeente? :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
WhySoSerious schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:07:
[...]

Precies, en dat is afzichtelijk genoeg. Maar betekent niet dat we daar maar genoegen mee moeten nemen en grappen er over moeten maken.

@fRiEtJeSaTe als je sommige van mijn posts leest zul je zien dat mijn humor zeer zwart & grof kan zijn, maar betekent niet dat we voorbij moeten gaan aan wat we normaal moeten kunnen vinden.

That's all.
Wat ik denk van grappen/humor, is dat het juist wel 'helpt' om onderwerpen op tafel te houden. De grap van @Glenn Hoddle was misschien wel heel hard of zelfs ongepast, maar het zorgt er nu wel weer voor dat het onderwerp hier besproken wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:09:
[...]

Goed idee. De meeste mensen hier roepen maar wat.

Ik ook, maar ik heb tenminste die disclaimer in mijn sig :Y)
Ik ben bang dat dit voor sommigen als een geuzennaam zal gaan werken en dan een zeer lange lijst kan gaan worden.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
'Tesla and SpaceX CEO Elon Musk argued on Twitter today that Dogecoin (DOGE) can beat Bitcoin (BTC) “hands down,” with just one small condition—almost every DOGE’s fundamental aspect needs to change, effectively turning it into a different token altogether.'

Bron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30
Beetje sfeermuziek erbij van Def Rhymz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:08:
[...]

Ja dat was mijn les uit de vorige bullrun. Blijf hangen als die voorbij is.
Naast dat ik niet al mijn centen in obscure en minder obscure alts had moeten steken natuurlijk 8)7 Ik had destijds letterlijk 0% BTC in mijn pf :')
Dat was voor mij vooral het VERGE en REDDCOIN tijdperk, daar pakte ik de meeste winsten mee 8)7

Oh ja en ook weer de helft van de winst verloren daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:35
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:14:
'Tesla and SpaceX CEO Elon Musk argued on Twitter today that Dogecoin (DOGE) can beat Bitcoin (BTC) “hands down,” with just one small condition—almost every DOGE’s fundamental aspect needs to change, effectively turning it into a different token altogether.'

Bron.
Geldt dat niet voor elke (shit)coin :?

Die kerel kraamt er met de dag grotere onzin uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

stranger1851 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:14:
[...]

Dat was voor mij vooral het VERGE en REDDCOIN tijdperk, daar pakte ik de meeste winsten mee 8)7

Verge op de absolute top verkocht! Mijn mooiste herinnering aan de vorige bullmarkt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

[...]

Dat en wat @YES zegt... ik had ook alleen maar BTC en ETH om te wisselen tussen coins. 7(8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Tja. Ik was overtuigd dat Ripple heel veel waard zou gaan worden.
Echt 0 btc want dat was toch wel een keer klaar, die is al zoveel waard. Als ik terugkijk op die periode is het wel mooi dat ik écht van niets wist. Gelukkig was mijn inleg wel in afstemming met mijn kennis, vrij laag ;)

En dan nog, ook nu doe ik maar wat. In een bullrun is iedereen een goede handelaar. Als ik de bear in ga en overleef en er dan nog met winst, of nog meer sats, uit kom, dan pas durf ik te zeggen dat ik het goed gedaan heb.

En het mooiste van alles is dat ik tot nu toe het meest geleerd heb door in het NK topic en hier mee te lezen en ouwehoeren. Als je hier goed oplet en een goede bullshit-filter hebt, komt er echt veel waardevolle informatie en links naar goede uitleg/websites voorbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stranger1851
hmr schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:16:
[...]

Verge op de absolute top verkocht! Mijn mooiste herinnering aan de vorige bullmarkt.
En the coin of the week door grote vriend John McAfee, haha pumps en dumps in het weekend

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

PFY schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:10:
[...]

https://www.snowplaza.nl/...en-wintersporters-kennen/

#4. Lumumba

Ik ben voor de Lumumba coin.
Het drankje, dat ik overigens graag mag bestellen, is dan weer met een jolig-racistische kwinkslag vernoemd naar zo ongeveer de enige intellectueel die Congo ten tijde van de onafhankelijkheid rijk was, Patrice Lumumba, die, omdat de Amerikanen en Belgen niet echt zin hadden in een functionerend (socialistisch) Afrika maar werd opgelost in een vat zoutzuur: Wikipedia: Patrice Lumumba

Afrikaanse landen zijn over het algemeen inmiddels bijna langer onafhankelijk dan ze ooit gekoloniseerd waren, dus het westen puur de schuld geven van de puinhoop daar is ongepast, maar de kolonisatoren hebben er toch ook wel een potje van gemaakt. Moge crypto de Afrikanen bevrijden van de corrupte zooi waarmee ze opgescheept zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:56
De “mini crash” tgv de uitspraken van Elon brengt ook wat goeds.

Altcoin dominance is at its highest point since June of 2018 after the price of Bitcoin took a tumble over the weekend. At press time, BTC dominance was sitting at 39.98%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:20:
[...]

Echt 0 btc want dat was toch wel een keer klaar, die is al zoveel waard. Als ik terugkijk op die periode is het wel mooi dat ik écht van niets wist. Gelukkig was mijn inleg wel in afstemming met mijn kennis, vrij laag ;)

En dan nog, ook nu doe ik maar wat. In een bullrun is iedereen een goede handelaar. Als ik de bear in ga en overleef en er dan nog met winst, of nog meer sats, uit kom, dan pas durf ik te zeggen dat ik het goed gedaan heb.

En het mooiste van alles is dat ik tot nu toe het meest geleerd heb door in het NK topic en hier mee te lezen en ouwehoeren. Als je hier goed oplet en een goede bullshit-filter hebt, komt er echt veel waardevolle informatie en links naar goede uitleg/websites voorbij.
Ik heb nu ook echt veel geleerd van 2017, als ik daar nu op terugkijk deed ik echt maar wat.
Instappen op ATH's bijvoorbeeld. :D

Ook dacht ik dat ripple naar 100 dollar ging.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
YouTube: CNBC - Proof: Elon Musk Bought Bitcoin When Twitter Was Back Firing

ZEI IK TOCH!!!! Slinkse stiekemert is het, die Elon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
Precies. Het is goed om op dit soort dagen even te relativeren. Lekker boeiend allemaal die crypto.

Zero.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Vervelend maar waar, op dit moment is de koers van BTC nog steeds in handen van Elon.
Als Tesla besluit zijn BTC's te dumpen vliegen we verder omlaag. Weet iemand op welke koers ze hebben aangekocht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
stranger1851 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:22:
[...]

Ik heb nu ook echt veel geleerd van 2017, als ik daar nu op terugkijk deed ik echt maar wat.
Instappen op ATH's bijvoorbeeld. :D

Ook dacht ik dat ripple naar 100 dollar ging.
Mooie tijd man. Aangerommeld, verlies geleden en hard gelachen. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PFY

PFY

YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:24:
[...]

Mooie tijd man. Aangerommeld, verlies geleden en hard gelachen. d:)b
Still hodling xrp since 2018.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

WhySoSerious schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:07:
[...]

That's all.
Zoals al door anderen opgemerkt, die grap - of je 'm nou te ver vindt gaan of niet - was niet bedoeld om te lachen met het leed van anderen. Ik wilde er alleen even op wijzen dan bitcoin misschien gemined wordt met vuile stoom, maar dat (kobalt in) Tesla's worden gemined met mensenlevens. En dat daar op dit moment als consument geen ontkomen aan is, is in en in triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:44
fRiEtJeSaTe schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:23:
Vervelend maar waar, op dit moment is de koers van BTC nog steeds in handen van Elon.
Als Tesla besluit zijn BTC's te dumpen vliegen we verder omlaag. Weet iemand op welke koers ze hebben aangekocht?
in de periode december/januari denk ik, dus nog onder de huidige koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
HoppyF schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:21:

Altcoin dominance is at its highest point since June of 2018 after the price of Bitcoin took a tumble over the weekend. At press time, BTC dominance was sitting at 39.98%.
Geen idee wat daar goed aan is. In 2017 haalde de altcoin dominance vergelijkbare waardes en toen ging het gruwelijk fout.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

TomTorquay schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:28:
[...]

Geen idee wat daar goed aan is. In 2017 haalde de altcoin dominance vergelijkbare waardes en toen ging het gruwelijk fout.
Dat was vroeger. Deze bull wordt de dominance van alts mogelijk nog groter door het hele DeFi gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:20:
[...]

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat XRP veel waard kan worden.

Complot theorie: Blockstream devs worden gestuurd door AXA ventures capital. (Daar komt het geld vandaan)
BTC is omgekat tot een store of value.

Ik heb bitcoin maar ik vind het een waardeloze munt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
TomTorquay schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:28:
[...]

Volgens mij bedoelt 'ie, maar ik vind het lastig om te interpreteren wat er precies gezegd wordt, dat de dominantie van BTC nog een stuk hoger ligt dan vlak voor de grote crash destijds en het dus nog niet zover is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Glenn Hoddle schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:26:
En dat daar op dit moment als consument geen ontkomen aan is, is in en in triest.
Geen elektrische wagen aanschaffen helpt al behoorlijk wat, me dunkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 12:50

resusaapje

h less

HoppyF schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:21:

Volgens https://www.blockchaincenter.net/altcoin-season-index/ is het zelfs een Altcoin Year:
"What is an Altcoin Year?
If 75% of the Top 50 coins performed better than Bitcoin over the last year it is Altcoin Year."

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Overgeef Dave
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05:21
elektriekert schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:29:
[...]

Ik ben er nog steeds van overtuigd dat XRP veel waard kan worden.
Hier hou ik ook nog rekening mee, vandaar mijn zakje XRP.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:29:
[...]

Volgens mij bedoelt 'ie, maar ik vind het lastig om te interpreteren wat er precies gezegd wordt, dat de dominantie van BTC nog een stuk hoger ligt dan vlak voor de grote crash destijds en het dus nog niet zover is.
Net als koersen en grafiekjes zijn uitspraken multi-interpretabel, oftewel we kunnen weer eens alle kanten op ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:29:
Dat was vroeger. Deze bull wordt de dominance van alts mogelijk nog groter door het hele DeFi gebeuren.
We gaan het zien. Volgens mij gaat het vrij weinig effect hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:31:
[...]

Net als koersen en grafiekjes zijn uitspraken multi-interpretabel, oftewel we kunnen weer eens alle kanten op ;).
Als je dan ook nog elke keer precies het tegenovergestelde interpreteert dan er bedoelt wordt, is het gewoon net een vrouw, dat hele crypto gebeuren.
Of is dat seksistisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

TomTorquay schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:31:
[...]

We gaan het zien. Volgens mij gaat het vrij weinig effect hebben.
Waarom denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

TomTorquay schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:29:
[...]

Geen elektrische wagen aanschaffen helpt al behoorlijk wat, me dunkt.
Zeker, in benzinewagens zit een stuk minder van dat spul. Daar zit dan weer veel meer palladium in, wat bijvoorbeeld de permafrost in Siberië doet smelten door de gore bende in Norilsk, waar het merendeel gedolven wordt. En benzinewagens zorgen weer voor veel meer luchtvervuiling die we er in Nederland en Vlaanderen niet bij kunnen hebben. Het is echt altijd wat zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Glenn Hoddle schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:26:
[...]

Zoals al door anderen opgemerkt, die grap - of je 'm nou te ver vindt gaan of niet - was niet bedoeld om te lachen met het leed van anderen. Ik wilde er alleen even op wijzen dan bitcoin misschien gemined wordt met vuile stoom, maar dat (kobalt in) Tesla's worden gemined met mensenlevens. En dat daar op dit moment als consument geen ontkomen aan is, is in en in triest.
Als ik me goed herinner, zit er haast geen kobalt (meer) in Tesla accu's en zijn ze dat sinds 2020 aan het afbouwen naar 0%. Daarnaast zijn ze eigen (nu ja, investerend) mijnen aan het aankopen/exploiteren in gezelligere gebieden, zoals Amerikaanse woestijnen

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
Omdat je in iedere bull run verhalen hoort die beginnen met 'ja, maar dat was vroeger'. En iedere keer blijkt de hypothese in elkaar te stuiken wanneer BTC beslist om dieprood te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:33:
[...]

Als je dan ook nog elke keer precies het tegenovergestelde interpreteert dan er bedoelt wordt, is het gewoon net een vrouw, dat hele crypto gebeuren.
Of is dat seksistisch?
Ja, maar dat mag best een keertje op de vroege maandagmorgen.

En anders sta je binnenkort in een lijstje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
Nu we het toch over dwangarbeid hadden.

Je kan nog geen zonnepaneel op je dak hebben liggen.
https://www.nu.nl/economi...angarbeiders-gemaakt.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:37:
[...]

Als dat hetgeen is wat je op een lijstje kan doen belanden, vrees ik dat ik al wel op een paar lijstjes sta. Ik hoop ook op een lijstje van toekomstig whales op basis van de hoeveelheid sats in mijn wallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
Klopt, het is in het leven vaak kiezen tussen verscheidene 'kwaden'. Het ligt aan eenieder zelf om ze tegenover elkaar af te wegen. Gelukkig kan het ook anders, maar dat zien we nog te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resusaapje

resusaapje

h less

Ngangatar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:37:
[...]

Leuk! Lijstjes! laten we het FSV noemen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Nog even deze: YouTube: DEBUNKING ELON MUSK Pt1 (1080p)

Was al bijna weer dat incident met die Thaise kids in de grot vergeten. Ben benieuwd of tesla nog geshort wordt vandaag.

Aan de andere kant sta ik lekker groen, grootste gedeelte in fiat gisteren, vanochtend meeste buy orders geraakt. Alleen rune niet allemaal en ksm moest ik ook iets hoger inkopen.

Maar up in sats, eigenlijk zou alles omzetten naar btc nu best safe zijn, aangezien ik dat niet meer naar onder de 20k zie droppen, en dan sta ik nog steeds op dikke winst. Maar zit nu vooral in DOT en KSM omdat ik daar nog wel een run van verwacht.

SOL en SRM pakken lukt me iedere keer niet, tot nu toe vertrekken ze altijd voordat mijn buy orders geraakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Glenn Hoddle schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:35:
[...]

Zeker, in benzinewagens zit een stuk minder van dat spul. Daar zit dan weer veel meer palladium in, wat bijvoorbeeld de permafrost in Siberië doet smelten door de gore bende in Norilsk, waar het merendeel gedolven wordt. En benzinewagens zorgen weer voor veel meer luchtvervuiling die we er in Nederland en Vlaanderen niet bij kunnen hebben. Het is echt altijd wat zo.
Het hele argument "de consument bepaalt" is bij dit soort dingen een drogreden.
Twee voorbeelden:
Auto's: Brandstof vs Electrisch => Beiden zijn vervuilend en werken bepaalde sociaal-economisch en klimaattechnisch negatieve gevolgen in de hand.

Vlees vs Vegetarisch (soja) => Beiden zijn slecht voor het milieu (co2 vs stikstof + luchtvervuiling vs kappen regenwoud)...

... en zo zijn er nog veel meer ("fair trade", etc...). Het bij de consument neerleggen werkt gewoon niet en is imo gewoon een marketing truc.... tenzij alles via blockchains gaat lopen en de koper/verkoper via de blockchain direct invloed heeft/krijgt op de keuzes in het hele proces.

Tot die tijd zijn het de verschillende lobby's die het voor het zeggen hebben vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

resusaapje schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:36:
[...]

Als ik me goed herinner, zit er haast geen kobalt (meer) in Tesla accu's en zijn ze dat sinds 2020 aan het afbouwen naar 0%. Daarnaast zijn ze eigen (nu ja, investerend) mijnen aan het aankopen/exploiteren in gezelligere gebieden, zoals Amerikaanse woestijnen
Ik heb het even opgezocht, nu nog 5%, ze bouwen het inderdaad af. Op zich goed, maar daar is dan weer meer nikkel voor nodig, wat ook nogal milieuvervuilend is. In elk geval worden elektrische auto's hier goedkoper van, en scheelt het wat kinderarbeid. Of het milieu hier beter van wordt vraag ik me serieus af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lennie schild
  • Laatst online: 14-09 20:24
AAVE vandaag van van 395 euro naar 481 euro.

[ Voor 23% gewijzigd door Lennie schild op 17-05-2021 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
nou word het toch tijd voor wat actie, vliegen we door naar de 46K of zakken we weer terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
jorwas schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:45:
nou word het toch tijd voor wat actie, vliegen we door naar de 46K of zakken we weer terug?
69k.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

TomTorquay schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:36:
[...]

Omdat je in iedere bull run verhalen hoort die beginnen met 'ja, maar dat was vroeger'. En iedere keer blijkt de hypothese in elkaar te stuiken wanneer BTC beslist om dieprood te gaan.
O, bedoel je dat zo. Ik ben het eens dat de boel weer in elkaar gaat storten met BTC als touwtrekker. Dat we een bear gaan krijgen staat buiten kijf. En dat alts gaan kelderen vanwege BTC, ook zeer zeker.

Ik bedoelde dat we daarvóór een nog grotere alt dominance gaan zien vanwege onder anderen DeFi (en dus nog kans hebben om sats te stacken). (Het klonk namelijk alsof dit de grootste waarde alt dominance was die we zouden gaan krijgen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
Inderdaad mijn fout!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

jorwas schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:45:
42k hebben we gehad, dus we kunnen naar de 69420$/BTC. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:08
Zijn er mensen die long term op dit punt inkopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thc_Nbl
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-05 22:24
55K -> retest 43k => fail 32k
55K -> retest 43k => sucess 72k
55K -> geen retest => sucess 72k+
The good.. Bull trend is nog niet stuk..
The bad.. hogere Timeframes zijn nog niet gebodemd..

[ Voor 9% gewijzigd door Thc_Nbl op 17-05-2021 11:53 ]

ehhh.. noppes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorwas
MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:51:
[...]

42k hebben we gehad, dus we kunnen naar de 69420$/BTC. :P
Okay tijd voor een 125X long dus! :D :D

Acties:
  • +10 Henk 'm!

Verwijderd

Haha de FUD is strong.

Bitcoin - Hodl.

Altcoins komen en gaan. Sommige gaan moon en daarna -99%, sommige are here to stay.

Ongeacht al die ruis, blijft Bitcoin doorwalsen op termijn.

En walst al die dingen plat waar zoveel mensen naar kijken en op speculeren.

Bitcoin geeft geen fuck. Niet om de dominance, niet om de prijs, niet om altcoins, niet om het milieu, niet om winst of verlies. Niet om wie erin zit, niet om S2F, niet om schreeuwende YouTubers, niet om hype, niet om FUD, niet om greed...

It just is, and will, be.

Komt er een dag dat Bitcoin verdwijnt? Misschien wel. 12 jaar is nog niet zo oud, deze wereld kan daarnaast prima zonder Bitcoin. Maar blijkbaar willen we dat (nog) niet. In 12 jaar tijd van letterlijk 0 naar 1 biljoen dollar aan speculatieve waarding voor het netwerk. En weer terug? Vandaag niet denk ik.

Wat doe toekomst brengt? Wie het weet mag het zeggen. 8)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:53:

Of in geval van Musk: wie het tweet mag het zeggen :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:02
Pagina 1000 en om dat te vieren een mooie groene 5m candle!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tussen al het crypto geweld door is het wel goed om stil te staan bij het feit dat we inmiddels op pagina 1000 van ons gezwets aan zijn beland in dit topic. Ik vind het wel een viering waard.
Proost! :9B

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:52
Richh schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:55:
Pagina 1000 en om dat te vieren een mooie groene 5m candle!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1cyyLRUafH2yJJ24ytgiP2D-_e8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/e56DLthZNT0kQGA6MAqy2lyE.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:55:
Tussen al het crypto geweld door is het wel goed om stil te staan bij het feit dat we inmiddels op pagina 1000 van ons gezwets aan zijn beland in dit topic. Ik vind het wel een viering waard.
Proost! :9B
6969 pagina's vol gezwets soon. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
KSM voor de $ 600? :)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 15:50
Justevo schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:51:
Ik. Of in elk geval wel wat zakken gevuld nog in de dip.

[ Voor 14% gewijzigd door keepitfrosty op 17-05-2021 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:56:
[...]

6969 pagina's vol gezwets soon. 8)
Ik zou graag willen zeggen dat 69% in dit topic gezwets is, maar helaas is dat een onrealistisch laag percentage. van de 6969 posts hier zijn er nauwelijks 420 serieus vrees ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• HaruHaru
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 14-09 19:47
Verwijderd schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:53:
Haha de FUD is strong.

Bitcoin - Hodl.

Altcoins komen en gaan. Sommige gaan moon en daarna -99%, sommige are here to stay.

Ongeacht al die ruis, blijft Bitcoin doorwalsen op termijn.

En walst al die dingen plat waar zoveel mensen naar kijken en op speculeren.

Bitcoin geeft geen fuck. Niet om de dominance, niet om de prijs, niet om altcoins, niet om het milieu, niet om winst of verlies. Niet om wie erin zit, niet om S2F, niet om schreeuwende YouTubers, niet om hype, niet om FUD, niet om greed...

It just is, and will, be.

Komt er een dag dat Bitcoin verdwijnt? Misschien wel. 12 jaar is nog niet zo oud, deze wereld kan daarnaast prima zonder Bitcoin. Maar blijkbaar willen we dat (nog) niet. In 12 jaar tijd van letterlijk 0 naar 1 biljoen dollar aan speculatieve waarding voor het netwerk. En weer terug? Vandaag niet denk ik.

Prijs zou (technisch) al dalende zijn, Elon heeft misschien een zetje gegeven, niet bewust, geloof ik niet in, maar genoeg mensen die angstig reageren. Hoe meer mensen nu negatief reageren naar Elon, hoe harder we gaan hahaha. FEAR index is extreem hoog nu ( wat mij overigens bullish maakt :P ) mensen die nu verkopen omdat Mr. Musk tweet heeft geen idee wat Bitcoin is. Alsof Tesla de enige is met BTC, we hadden en hebben nog steeds Tesla niet nodig. Het is idd mooi om multi miljonairs/miljardairs te hebben die investeren in BTC. Dan kijkende naar de andere munten, geen idee waarom die dalen, maar mijn grote ADA wallet doet het zeer goed gelukkig, die houd alles nog staande haha. Zoals je zegt: BTC doesnt give a FCK. Maar de weak hands, uneducated people helaas die geen idee hebben wat er gebeurt dumpen alles, waarna alle BOTS denken: FCK ik moet verkopen, iets met SL, huppa nog meer BTC op de markt en dumpen gaat door.

ik geloof heilig in een return, maar ik zie de komende weken veel aandacht naar Alts gaan.

het moet maar blijken, ik kan de toekomst niet voorspellen. Als je kijkt naar de history van Fear and Greed index en prijs BTC, zit de Fear index net zo laag als toen in febr 2019. Dus (als geschiedenis zich zou herhalen) gaat Bitcoin omhoog.

NFA en tiepfouten onder voorbehaud.

Ik heb in ieder geval genoeg op de Buy knop gedrukt vanacht. 8)

BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:57
Domste actie van deze bullrun. Mijn KSM positie omruilen voor DOT. Om DOT daarna te verkopen voor Bitcoin. Wat op dat moment echt een mooie trade leek door de meeste sats ooit. Daarna Bitcoin door het putje en DOT/KSM moon. Loop meer dan 10k$ winst mis met deze trade. Maar goed om dingen dan weer positief te bekijken, na dit rampzalige weekend sta ik er nog steeds goed voor. Ik heb alleen nu een wilde gok gedaan met een dikke INJ aankoop. Dat wordt of naar de maan of bagholder voor life.. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Justevo schreef op maandag 17 mei 2021 @ 11:51:
Ik koop al maanden niets meer. Laatste aankoop BTC was 24K, en dat was per ongeluk, met een fat finger Bitvavo buy.

Gaan we echt 100k+ moon, jammer dan, maar zit ik erin.

Gaan we echt 99% REKT, jammer dan, maar is het geld misbaar.

Wel af en toe wat kleingeld naar Binance om wat te longen en shorten, maar zo succesvol is dat nog niet _O-

En nog wat bags shitcoins die staan te fermenteren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stranger1851
[b]zwembroek in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16"zwembroek schreef op maandag 17 mei 2021

Ik heb alleen nu een wilde gok gedaan met een dikke INJ aankoop. Dat wordt of naar de maan of bagholder voor life.. :P
Respect !!!
Pagina: 1 ... 250 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!