[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 249 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.063 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Matthias87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:24:
[...]

Mooie percentage!

Ik zit momenteel weer in een short. Converging triangle moet nog zijn nieuwe richting bepalen, maar gezien het sentiment van dit weekend denk ik dat de trip omlaag wordt hervat.
Met ADA weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matthias87
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-08 10:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:59

knakworst

Get more sats!

Mipla schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:21:
Zit me ineens te bedenken...zou het een belastingdingetje zijn waarom Musk zo zit te trollen? Ben niet heel bekend met het Amerikaanse stelsel, maar ook ons zou het goed uitkomen als je pf 40% of meer zakt op 1 januari.
Scheelt nogal als je 1,5 miljard aan btc hebt.
Dan kun je beter die tweets eind december eruit gooien dan nu lijkt me.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xavorius
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 15:35
technoaddict schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:24:
Precies in het diepste dal heb ik alles verkocht :) 5 minuten later die groene kaars omhoog.
Soms heb ik het idee dat een munt 4 weken lang kan dalen en als ik verkoop stijgt het 5 minuten na verkoop..
Grappig dat het zo altijd gaat.. Gisteren twijfelde ik om te verkopen.. Je bent altijd te laat :)
Nog even een paar uurtjes afwachten wat BTC gaat doen... Maar 1 ding weet ik zeker, als ik weer instap daalt het weer..
Kortom wat leer je daar uit? Als je gevoel zegt ik moet kopen, dan moet je verkopen. Als je gevoel zegt ik moet verkopen, dan kopen. :+
Maar ik herken het wel. Ik twijfel zelf vaak te lang, komt ook door te weinig ervaring. Dan koop/verkoop je te laat. Niet opgeven en we zijn allemaal ooit zoals Taro en wat anderen. Bij het herkennen van evt fouten begint het. :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

Het wordt geen volpension. Misschien halfpension? :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mipla
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 06-12-2021
knakworst schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:26:
[...]

Dan kun je beter die tweets eind december eruit gooien dan nu lijkt me.
Hier in Nederland wel, ik weet niet hier het daar werkt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:16

YES

Moderator General Chat
Precies in het diepste dal heb ik alles verkocht :) 5 minuten later die groene kaars omhoog.
Soms heb ik het idee dat een munt 4 weken lang kan dalen en als ik verkoop stijgt het 5 minuten na verkoop..
Grappig dat het zo altijd gaat.. Gisteren twijfelde ik om te verkopen.. Je bent altijd te laat :)
Nog even een paar uurtjes afwachten wat BTC gaat doen... Maar 1 ding weet ik zeker, als ik weer instap daalt het weer..
Het is inderdaad moeilijk te timen en in te schatten, ik herken dat op zich wel. Maar er zijn wel echt support levels te vinden bij BTC waarvan je kan inschatten dat hij daar blijft hangen of niet ver onder zal duiken. Kan je nog mis zitten overigens, maar dat hoort erbij.

Wat mij helpt is met name in het NK topic meelezen en dan vooral niet blind volgen wat daar geroepen wordt, maar ook echt proberen te begrijpen wat er gezegd wordt en waarop dat gebaseerd is. Dan kan je misschien leren zelf ook bepaalde dingen te gaan herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:29:
[...]

Het wordt geen volpension. Misschien halfpension? :P
Ah fuck, ik was te snel hè. Pensioen in het Engels is natuurlijk retirement.
Hm, als ik het opzoek lijkt pension ook te mogen.. Nou ja ik ga hem gewoon ff aanpassen :+

Geen flauw idee waar je het over hebt hoor. 8)

[ Voor 25% gewijzigd door YES op 17-05-2021 09:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:31:
[...]

Hm, als ik het opzoek lijkt pension ook te mogen.. Nou ja ik ga hem gewoon ff aanpassen :+

Geen flauw idee waar je het over hebt hoor. 8)
Afaik is 'pension' UK Engels en 'retirement' US Engels.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:34:
[...]

Afaik is 'pension' UK Engels en 'retirement' US Engels.
Ah, oké. Dus mijn variant was gewoon netjes in tegenstelling tot de brutale, obese, school-shooting dumbfuckistan versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:31:
[...]

Ook, beide is goed... maar ik kon t niet laten vanwege toepasselijkheid in deze rode markt.

BTW Die groene candle was hopelijk groot genoeg om de bears weer weg te jagen, dus het komt denk ik wel goed met dat pensioen.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Mipla schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:21:
Zit me ineens te bedenken...zou het een belastingdingetje zijn waarom Musk zo zit te trollen? Ben niet heel bekend met het Amerikaanse stelsel, maar ook ons zou het goed uitkomen als je pf 40% of meer zakt op 1 januari.
Scheelt nogal als je 1,5 miljard aan btc hebt.
Tesla heeft de mogelijkheid om wat met afschrijvingen te spelen als de koers daalt, maar mag in de toekomst de stijging hiermee compenseren. Winst/omzet wordt belast bij uitcashen.
Personen in de VS betalen belasting bij uitbetalen meen ik over de gemaakte winst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Onthoud een ding, als je iets koopt daalt het altijd in waarde.
Ook in de aandelenwereld is dat zo.
Zelfs met spullen, koop maar een nieuwe auto, zodra je de showroom uitrijdt -10 %

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:35:
[...]

Ah, oké. Dus mijn variant was gewoon netjes in tegenstelling tot de brutale, obese, school-shooting dumbfuckistan versie?
Nou ja, netjes. * sOid mompelt iets over brexitidioterie :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:29

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:36:
[...]

Ook, beide is goed... maar ik kon t niet laten vanwege toepasselijkheid in deze rode markt.

BTW Die groene candle was hopelijk groot genoeg om de bears weer weg te jagen, dus het komt denk ik wel goed met dat pensioen.
Ja het is sowieso een goede candle om de week af te trappen, geeft de burger moed!
Ik hoop met je mee dat we gaan klimmen, en flink ook. Heb gisteren van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn PF op te schonen en winst (in sats) te pakken op een aantal muntjes. Mijn PF is er klaar voor.

En de 19e staat voor de deur, ben heel benieuwd wat DOT/KSM in de aanloop er naartoe nog doen en nog meer wat ze daarna gaan uitspoken. Vooral KSM lijkt er al heel veel zin in te hebben d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
sOid schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:38:
[...]

Nou ja, netjes. * sOid mompelt iets over brexitidioterie :+
Oi, wot the fok are u tookin about, you bloody fookin c*nt!?

Best net taaltje hoor! :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-09 23:40

dnzm

Knorrig

Mooi Reddit-draadje over one Elon, mag dat hier of is iedereen pro-Elon en lig ik er nu gruwelijk uit?

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• PiB
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 05-06-2021

PiB

Ik heb ook verkocht gisteren...
Ik heb er ooit €300 ingestopt en kon er nu ruim 20k uithalen en het ging maar omlaag.

Ik werd zenuwachtig en toen verkocht.

Waar ik vooral bang voor ben, Tesla gaat hoe dan ook verkopen. 1,5 miljard aan BTC verkopen gaat de prijs drukken en op het moment dat het in het volgende kwartaalrapport staat, gaan we nog wel wat zakken.

Elon is zo negatief op twitter, gezien de macht die hij bij Tesla heeft: Tesla is aan het verkopen op dit moment.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:39:
[...]

Ja het is sowieso een goede candle om de week af te trappen, geeft de burger moed!
Ik hoop met je mee dat we gaan klimmen, en flink ook. Heb gisteren van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn PF op te schonen en winst (in sats) te pakken op een aantal muntjes. Mijn PF is er klaar voor.

En de 19e staat voor de deur, ben heel benieuwd wat DOT/KSM in de aanloop er naartoe nog doen en nog meer wat ze daarna gaan uitspoken. Vooral KSM lijkt er al heel veel zin in te hebben d:)b
Ik zal 't aan Elon doorgeven, zodat hij ff een tweet uit kan doen waardoor de BTC ff 10k stijgt.

Sell the news? KSM heeft natuurlijk al enorm veel stijging achter de rug. Zelfs met die drop van BTC bleef hij gewoon stijgen. Dus ik hoop voor je dat hij dat nog verder gaat/blijft doen. (omdat het nieuws zo goed is dat iedereen erin FOMOot, bijv door live start van auction eerste parachain?)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PiB

PiB

dnzm schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:46:
Mooi Reddit-draadje over one Elon, mag dat hier of is iedereen pro-Elon en lig ik er nu gruwelijk uit?
Hahaha, dit was mijn eerste en zeker ook laatste Tesla ooit, wat een man... Als John McAfee aangeklaagd is voor het bewust beinvloeden van de markt, mag Elon ook wel aangepakt worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 17:44

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PiB schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:47:
[...]

Ik heb ook verkocht gisteren...
Ik heb er ooit €300 ingestopt en kon er nu ruim 20k uithalen en het ging maar omlaag.

Ik werd zenuwachtig en toen verkocht.

Waar ik vooral bang voor ben, Tesla gaat hoe dan ook verkopen. 1,5 miljard aan BTC verkopen gaat de prijs drukken en op het moment dat het in het volgende kwartaalrapport staat, gaan we nog wel wat zakken.

Elon is zo negatief op twitter, gezien de macht die hij bij Tesla heeft: Tesla is aan het verkopen op dit moment.
Ik vraag het me af, of Tesla daadwerkelijk gaat verkopen of aan het verkopen is. Dat gaan we pas zeker weten als het in een kwartaalrapport staat inderdaad. Ik acht Musk ertoe in staat om dit hele circus op te tuigen om wat bij te kunnen kopen voor iets minder dollars. Al zou het ook weer dom en opzichtige marktmanipulatie zijn. Maar goed.

Goed dat je winst gepakt hebt, dat is, ongeacht of ene Elon Musk ons probeert te begeleiden naar de afgrond of niet, altijd een prima beslissing. Zeker als je op zulke enorme winsten staat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:02
dnzm schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:46:
Iedereen was pro-Elon toen 'ie 1.5 miljard dollar aan Bitcoin kocht begin dit jaar.
Nu is iedereen boos natuurlijk :P

Maar verder ben ik het eigenlijk wel eens met de strekking van die thread. Sowieso is Musk aan de ene kant echt een genie, en aan de andere kant natuurlijk een to-ta-le retard.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:30:
[...]

Het is inderdaad moeilijk te timen en in te schatten, ik herken dat op zich wel. Maar er zijn wel echt support levels te vinden bij BTC waarvan je kan inschatten dat hij daar blijft hangen of niet ver onder zal duiken. Kan je nog mis zitten overigens, maar dat hoort erbij.

Wat mij helpt is met name in het NK topic meelezen en dan vooral niet blind volgen wat daar geroepen wordt, maar ook echt proberen te begrijpen wat er gezegd wordt en waarop dat gebaseerd is. Dan kan je misschien leren zelf ook bepaalde dingen te gaan herkennen.
Dat maakt het ook leuk.

Daardoor zaterdag te vroeg ADA verkocht maar nog steeds met een dikke plus. Vervolgens een lekkere move in Neo gemaakt met en met het geld verdiend in Neo en Ada gestapt in gedeeltelijk XRP en die munten blijven daar nu voor maanden zitten, wachternde op wat de uitspraak van SEC/Ripple gaat wezen. Daarnaast een stukje in BTC voor HODL en een aantal ENJ gekocht als trade.

Daarna bleef ADA maar gaan en dan voelt het even slecht maar feitelijk moet je dan tevreden zijn. Te lang wachten en weer drops zien is ook niet alles ;).

In en uitstappen op hoogte op dieptepunt is nagenoeg onmogelijk en daarom probeer ik tevreden te zijn met elke move welke weer wat extra muntjes in mijn portfolio laat landen. En probeer ik te leren van elke slechte trade.

Heb ik kansen laten liggen? Hell yeah!
Heb ik kansen gepakt? Zeker weten.

Sta ik nog in de plus sinds mijn start begin april? Ja, nog met 33% dus dat gaat prima. Uiteraard had het veel meer kunnen zijn maar ik ben echt heel tevreden hoe het gaat. Vooral afgelopen zaterdag is een geweldig leermoment geweest en vannacht was ff puur aankijken.

Was zeer moeilijk om niet aan te kopen, aangezien ik echt een aantal keren mijn vinger op de trigger had. Maar heb het niet gedaan omdat ik mij aan mijn budget wil houden en gepland heb alleen nog elke maand DCA te doen.

Daardoor bijna zeker weten wel wat laten liggen maar "stick to the plan" is ook wat waard. Vooral omdat ik er niet meer geld in wil stoppen dan ik zou willen missen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

Goedemorgen allemaal!! Lekker geslapen?? :Y)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/669040059445542942/843609823970983946/image0.png

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JW04
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 09-09 04:25
Richh schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:51:
[...]

Iedereen was pro-Elon toen 'ie 1.5 miljard dollar aan Bitcoin kocht begin dit jaar.

Maar verder ben ik het eigenlijk wel eens met de strekking van die thread. Sowieso is Musk aan de ene kant echt een genie, en aan de andere kant natuurlijk een to-ta-le retard.
Als iemand mij 10.000 euro geeft ben ik ook blij met hem, als hij me daarna in mijn ballen schopt dan ben ik boos, ongeacht het voorgaande.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:46

hmr

Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:52:
Goedemorgen allemaal!! Lekker geslapen??

[Afbeelding]
Die cirkel is zo niet nodig voor de meme.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:12
Slux schreef op maandag 17 mei 2021 @ 08:34:
[...]

Op RTLZ leggen ze het voor een keer wel goed uit.

Mensen stappen in BTC wegens het liberale omdat de banken en regeringen ons in de maling nemen maar bij Bitcoin is het niet anders het is zelfs nog erger.
Maar bij de instituten gebeurd de manipulatie alleen binnen de wet, leggen ze de handel stil als het te hard down gaat, met de suggestie dat het fatsoenlijk is, in btc/Crypto lopen we door de dips heen die weer gekocht worden en we weer verder gaan, vraag en aanbod. In Crypto kun je met ervaring de manipulatie waarnemen en er rekening mee houden, voor leverage daytrading is dat lastiger maar dat is ook high risk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PiB

PiB

YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:51:
[...]

Ik vraag het me af, of Tesla daadwerkelijk gaat verkopen of aan het verkopen is. Dat gaan we pas zeker weten als het in een kwartaalrapport staat inderdaad. Ik acht Musk ertoe in staat om dit hele circus op te tuigen om wat bij te kunnen kopen voor iets minder dollars. Al zou het ook weer dom en opzichtige marktmanipulatie zijn. Maar goed.

Goed dat je winst gepakt hebt, dat is, ongeacht of ene Elon Musk ons probeert te begeleiden naar de afgrond of niet, altijd een prima beslissing. Zeker als je op zulke enorme winsten staat!
Het knaagt... Als ultieme HODL-er.
Ik was er echt vroeg bij, eerste 0,1 BTC voor €20 gekocht als grapje en nooit meer verkocht :X

Maar goed, er moet een badkamer en keuken verbouwd worden.

Blijf twijfelen, was het een goede beslissing, of toch liever houden en de hypotheek wat verruimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

hmr schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:53:
[...]

Die cirkel is zo niet nodig voor de meme.
Is nie mijn meme, maar moest wel gniffelen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:53:
[...]

Is nie mijn meme, maar moest wel gniffelen.
Ik weet het, zag hem dit weekend al voorbijkomen zonder cirkel _/-\o_

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

PiB schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:53:
[...]

Ik was er echt vroeg bij, eerste 0,1 BTC voor €20 gekocht als grapje en nooit meer verkocht :X

Blijf twijfelen, was het een goede beslissing, of toch liever houden en de hypotheek wat verruimen...
Hypotheekrente is 0,9%.
De vraag is; verwacht je dat BTC gemiddeld meer dan 0,9% per jaar gaat stijgen? Zo ja, BTC niet verkopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:11

watercoolertje

Untertitel

[...]
Je hebt je inleg er hoop ik wel uitgehaald :+

[ Voor 3% gewijzigd door watercoolertje op 17-05-2021 09:56 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:49:
[...]

Ik zal 't aan Elon doorgeven, zodat hij ff een tweet uit kan doen waardoor de BTC ff 10k stijgt.

Sell the news? KSM heeft natuurlijk al enorm veel stijging achter de rug. Zelfs met die drop van BTC bleef hij gewoon stijgen. Dus ik hoop voor je dat hij dat nog verder gaat/blijft doen. (omdat het nieuws zo goed is dat iedereen erin FOMOot, bijv door live start van auction eerste parachain?)
Top, thanks! Dan verkoop ik straks weer een deel, kan jij Elon weer contacten dat ik weer fiat beschikbaar heb en klaar ben voor een daling, akkoord?

En KSM, tja, die zette nog geen uur geleden nog doodleuk een nieuwe ATH neer. Daarom ben ik ook zo benieuwd wat er na de 19e gebeurd. De verwachtingen lijken zo torenhoog dat ik mij afvraag of ze daaraan kunnen voldoen.

Volgens mij zijn er twee scenario's mogelijk:
1. Het event is niet geweldig of voldoet niet aan de verwachting, DOT/KSM corrigeren behoorlijk. Overigens denk ik nog steeds dat beide echt een prima use case en toekomst hebben dus zelfs dan hoop ik dat een correctie benut wordt om weer in te kopen en het daardoor mee zal vallen. Al denk ik wel dat ik ff uitstap en vanaf de zijkant toe ga kijken, mochten ze gaan corrigeren.
2. Het event voldoet aan de verwachting of overtreft het zelfs en de hype is compleet, beide exploderen nog een keer. Dan wordt het vooral goed kijken en timen wanneer die hype weer tot rust komt en een onvermijdelijke correctie volgt.

Beide vind ik razend interessant!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr

hmr

Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:55:
[...]

Hypotheekrente is 0,9%.
De vraag is; verwacht je dat BTC gemiddeld meer dan 0,9% per jaar gaat stijgen? Zo ja, BTC niet verkopen.
0,9? Doe mij even het nummer van jouw bank....

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:35
[...]

Blijf hodlen. 0,1 btc is nog niet genoeg waard om zowel een badkamer als een keuken te verbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiB

PiB

Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:55:
[...]

Hypotheekrente is 0,9%.
Tja... Nu te laat...
Vanmiddag pas het geld van Bitonic, dus kan nu sowieso niets...

Ik werd zenuwachtig, zag het al gebeuren, terug naar $30k.

Met de badkamer en keuken vond ik het risico iets te groot worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:56:
[...]

Top, thanks! Dan verkoop ik straks weer een deel, kan jij Elon weer contacten dat ik weer fiat beschikbaar heb en klaar ben voor een daling, akkoord?

En KSM, tja, die zette nog geen uur geleden nog doodleuk een nieuwe ATH neer. Daarom ben ik ook zo benieuwd wat er na de 19e gebeurd. De verwachtingen lijken zo torenhoog dat ik mij afvraag of ze daaraan kunnen voldoen.

Volgens mij zijn er twee scenario's mogelijk:
1. Het event is niet geweldig of voldoet niet aan de verwachting, DOT/KSM corrigeren behoorlijk. Overigens denk ik nog steeds dat beide echt een prima use case en toekomst hebben dus zelfs dan hoop ik dat een correctie benut wordt om weer in te kopen en het daardoor mee zal vallen. Al denk ik wel dat ik ff uitstap en vanaf de zijkant toe ga kijken, mochten ze gaan corrigeren.
2. Het event voldoet aan de verwachting of overtreft het zelfs en de hype is compleet, beide exploderen nog een keer. Dan wordt het vooral goed kijken en timen wanneer die hype weer tot rust komt en een onvermijdelijke correctie volgt.

Beide vind ik razend interessant!
Hear Hear!

De usecase is ontzettend groot en opzich is het interessant dat de aankondiging van het event niet zorgde voor een grote stijging van iig DOT. Ook wanneer het event/nieuw tegenvalt blijf ik lekker hodlen zolang er vaste staking is. Mijn inleg heb ik er sowieso al uit.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PiB

PiB

Ray_ schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:57:
[...]

Blijf hodlen. 0,1 btc is nog niet genoeg waard om zowel een badkamer als een keuken te verbouwen.
Ik heb gisteren alles verkocht ;)
Meer dan 0,1... 0,7.

Als ik Bitonic moet geloven staat het vanmiddag op mijn rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

hmr schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:57:
[...]

0,9? Doe mij even het nummer van jouw bank....
Niet nodig, kun je zelf opzoeken.
https://www.hypotheekrente.nl/rente/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Tja. Snap het wel maar je moet toch knopen doorhakken op gegeven moment. Risico van HODL is en blijft dat je in 'had ik maar'-denken gaat zitten. Had ik maar verkocht dan was alles niet verdampt, had ik maar vastgehouden dan was ik nu schathemeltje rijk geweest.
Voor mij is mijn PF momenteel nog niet zoveel waard dat het een dergelijke impact zou hebben, maar ergens zit ik wel met bedragen in mijn hoofd waar ik er winst uit ga halen. Al weet je niet of dat moment komt en als het moment er is, of je het dan ook alsnog doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

NHG hypotheekrente voor 1 jaar misschien. Redelijk normale 10 jaar vast periode is helaas geen 0,9 en NHG kom ik niet voor in aanmerking. BALEN!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Richh schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:51:
[...]

Ik denk dat Elon boos is omdat zijn o-zo-grote ego gekwetst is. Boehoe. Die gast mag Tesla alles laten verkopen. Bitcoin gaat t ook wel redden zonder hem of Tesla. Het zal me verder aan mijn reet roesten wat hij met crypto doet. Hij laat in ieder geval zijn ware gezicht aan de wereld zien zo.... en it ain't pretty. |:(

(ik vrees wel voor mijn 3 tesla aandelen als de beurzen dadelijk openen...) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

hmr schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:00:
[...]

NHG hypotheekrente voor 1 jaar misschien. Redelijk normale 10 jaar vast periode is helaas geen 0,9 en NHG kom ik niet voor in aanmerking. BALEN!
Je hypotheekrente 10+ jaar vastzetten is iets voor je ouders. Zou ik in deze tijden nooit doen.

Maar goed; 10 jaar vast, 100% woningwaarde: 1,3%. Goedkoopste lening die je kan krijgen, dus in feite jammer om daar je investering voor te moeten uitcashen. Moet je eigen geld inbrengen (> 100% ww), dan is het een ander verhaal en moet je wel ergens cash vandaan toveren.

[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 17-05-2021 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat deed ik een paar weken geleden.

En ik ben inderdaad weer recent (met de helft) ingestapt vlak voor het weer begon te dalen.
Wel m'n inleg eruit gehaald dit keer + $15k winst. Maar zo gaat het inderdaad altijd lijkt het.
Op weg naar boven verkopen lijkt toch een stuk ingewikkelerder te zijn, emotioneel gezien. Want wat als je te vroeg verkoopt. Wat als je millionair had kunnen zijn als je maar niet verkocht had...

Als ik nu zou moeten kiezen tussen m'n huidige assets naar 0 te zien gaan (een aanzienlijk bedrag), of nu uitstappen en het in de toekomst alsnog x50 zien doen, kies ik voor het eerste. Dat laatste heb ik namelijk al meegemaakt toen ik al m'n BTCs voor 800 dollar verkocht. Daar heb ik meer van wakker geleden dan het verliezen van enkele tienduizenden. Paniek om je winsten te zien verdampen vs FOMO dat het omhoog schiet als je verkoopt. Het is echt een zenuwslopende markt.

Dat gezegd hebbende ben ik er op dit moment van overtuigd dat het naar -99% gaat (bear market) maar verkopen kan ik dit keer niet meer 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PiB

PiB

MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:02:
[...]

Ik denk dat Elon boos is omdat zijn o-zo-grote ego gekwetst is. Boehoe. Die gast mag Tesla alles laten verkopen. Bitcoin gaat t ook wel redden zonder hem of Tesla. Het zal me verder aan mijn reet roesten wat hij met crypto doet. Hij laat in ieder geval zijn ware gezicht aan de wereld zien zo.... en it ain't pretty. |:(

(ik vrees wel voor mijn 3 tesla aandelen als de beurzen dadelijk openen...) :|
Het is gewoon een narcist.
Ik zie veel overeenkomsten met Trump, alleen mist Trump wat van Elons genialiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:31

nexhil

BAM!

Over welke tweets gaat het nou eigenlijk? Want ik zie eigenlijk niets op zijn eigen time-line

[ Voor 100% gewijzigd door nexhil op 17-05-2021 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zelf hodl ik gewoon. Ik blijf bij de stelling: 1 pizza = 1 pizza.
En hopelijk wordt de pizza over een tijdje weer veel meer waard.

@Taro
Soms vraag ik me af of jij niet de Whale bent die de markt bepaald.
Je had het behoorlijk bij het juiste eind in het andere topic _/-\o_

PS
Mag ik nu meepraten over een dip?
Want ik vind deze toch best wel heftig.
En als ik jullie (en andere op YouTube) mag geloven, we zijn nog niet helemaal onderaan... ;w

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik moet eerlijk zeggen dat het wat rust geeft als je in altcoins zit die echt wat toevoegen, omdat deze coins minder hard (zullen) dalen. Zo zit ik nog alleen in ETH, ADA, LINK en DOT en deze coins hebben de afgelopen maand redelijk goed gepresteerd, terwijl de rest wat wankelend was. Twee van de vier staan gewoon in de plus op de weekly (ADA en DOT). En die overige twee gingen twee weken geleden moon. Hierdoor staat mijn portfolio nog flink in de plus. Ik ga echt nooit meer in de echte shitcoins investeren, omdat ik daar wel geld mee heb "verloren". Ook al gaan die soms wat harder omhoog, het is het niet waard. Pas als we een close onder de 21W EMA hebben zal ik overwegen om te verkopen. Dan maar met 40% winst verkopen ipv 60%. Dat risico durf ik wel te nemen. Het is volgens de charts nog geen bear market season dus er heerst geen paniek (nog).

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PiB

PiB

streamnl schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:06:

@Taro

PS
En als ik jullie (en andere op YouTube) mag geloven, we zijn nog niet helemaal onderaan... ;w
Denk ook minimaal $33k, ben ook bang voor imagoschade door Elon.
Hij heeft zo veel volgelingen die hem blind volgen.

Uiteindelijk denk ik dat het de volgende piek van BTC enkel wat uitstelt. We zouden nu best wel even in een bearish marktet kunnen zitten tot minimaal het volgende kwartaalverslag van Tesla.

Als je ziet wat voor impact de koop door Tesla had, de verkoop al ook zeker impact hebben.

Het is een beetje 1 en 1 is 2.

Zo negatief over Bitcoin, zo erg Doge aan het pushen, Space-X heeft met behulp van winsten door Doge de eerste raket de ruimte in geschoten. Hij wil van BTC af, betalingen in BTC zijn stop gezet.

Voor mij is het echt niet meer de vraag of Tesla gaat verkopen, maar hebben ze het al gedaan? Gaan ze het nu doen? Zijn ze er nu mee bezig? Welke impact heeft het als het in het kwartaalverslag staat?

Tot nu toe hebben we al een week van lower lows. Ik ben er zeker niet van overtuigd dat dit het was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

streamnl schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:06:

@Taro

PS
Ik heb dezelfde filosofie. Stack & Hodl... volgende cycle zit je dan op een flinke pot doekoe.
En je mag altijd meepraten over een dip... je merkt toch vanzelf wel welke mensen ze wel en niet meegemaakt hebben. :D

De dip kan idd nog iets dieper, maar ik betwijfel of die daar naartoe gaat want dan zitten we een stuk dieper (er zit door de harde stijging niet veel tussen qua support) en dan zitten we volgens sommige indicatoren ook weer in of tegen het territorium van de beren... en dat is niet gewenst.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 17:50
Het volgende topic deel heet: Elon Fastchat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 07-09 21:35

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Whales blijven maar dumpen lijkt het wel volgens de CryptoQuant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13:21
Short op Doge met een mooie winst gesloten vannacht, nu blijf ik weg van die stable coin :+
x25 long op btc ook gesloten inmiddels.. Even aankijken nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 16:34
PiB schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:11:
[...]

Voor mij is het echt niet meer de vraag of Tesla gaat verkopen, maar hebben ze het al gedaan? Gaan ze het nu doen? Zijn ze er nu mee bezig? Welke impact heeft het als het in het kwartaalverslag staat?

Tot nu toe hebben we al een week van lower lows. Ik ben er zeker niet van overtuigd dat dit het was.
Hij heeft net getweet dat de BTC er nog is. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat hij het alsnog kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

@PiB Tesla boeit niet. Dat snap je zo te zien zelf ook wel. Ik neem aan dat mensen die er dusdanig weinig van begrijpen dat ze kopen/verkopen omdat Musk iets roept retailhenkies zijn, niet de bedrijven die recent nu hebben ingekocht. En henkies verkopen een keer in paniek en dan is hun BTC op. Michael Saylor lacht zich ondertussen weer kapot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Kijk ik niet goed of heeft Elon veel Bitcoin/crypto gerelateerde tweets verwijderd?

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
enomiss schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:20:
Kijk ik niet goed of heeft Elon veel Bitcoin/crypto gerelateerde tweets verwijderd?
Zit je wel in de tab "reacties"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PFY
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-08-2024

PFY

To DCA or not, that`s the question today.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PFY schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:20:
Dan doe je dus niet aan dca

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
PFY schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:20:
Tja, DCA moet je natuurlijk ook niet teveel op de koers gaan afstemmen want dan DCA je niet meer. Ik zou het gewoon wel doen nu. Wellicht je bedrag doormidden hakken en hopen op nog een dip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PFY

PFY

Gelukszoekr schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:22:
[...]

Dan doe je dus niet aan dca
Niet elke dag idd. Bedoelde eigenlijk meer dat aangezien het zo laag staat allemaal dat DCA nu mooi is. Had het liever rond de 25ste gehad, dan kan mijn zomerbonus erin.

[ Voor 31% gewijzigd door PFY op 17-05-2021 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Dan is het geen DCA.

Zie definitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Qunix schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:20:
[...]

Zit je wel in de tab "reacties"?
Volgens mij stonden eerst ook meer onder zijn main feed, nu is de laatste van 7 mei. Of klopt mijn herinnering niet?

[ Voor 6% gewijzigd door enomiss op 17-05-2021 10:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
PHPResource schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:18:
Short op Doge met een mooie winst gesloten vannacht, nu blijf ik weg van die stable coin :+
x25 long op btc ook gesloten inmiddels.. Even aankijken nu
Mooi! Ik heb mijn long nu nog geopend, op de 15min nog een bullflag die ik afwacht , sluit em daarna gewoon direct.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Het hoeft ook niet elke dag.

Dca gaat erom dat je op een vast moment met een vast bedrag koopt. Ongeacht de koers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PFY

PFY

Gelukszoekr schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:24:
[...]

Dca gaat erom dat je op een vast moment met een vast bedrag koopt. Ongeacht de koers
Vast bedrag wel, maar vaste dag inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
enomiss schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:23:
[...]

Volgens mij stonden eerst ook meer onder zijn main feed, nu is de laatste van 7 mei. Of klopt mijn herinnering niet?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7s2RLWoiLZSiEo7FqARUn1AxGFw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Z812ne73P13Ci6PyzGNsV0iS.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:31

nexhil

BAM!

ik snap niet dat iedereen hier van over de flos gaat :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:32
Ze staan onder tweets en antwoorden dacht ik.

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

nexhil schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:27:
[...]

ik snap niet dat iedereen hier van over de flos gaat :D
Hier wat overzicht:

https://www.zerohedge.com...-arguing-bitcoin-fanatics

Sommige dingen gaan best ver.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:24:
[...]

Tja, ik vind zulke strakke definities soms ook lastig, er is altijd wel wat ruimte voor nuance volgens mij.

De definitie zegt inderdaad at je vaste momenten aanhoudt. Maar ik snap wel dat als je aan DCA doet, je op het moment dat je er weer wat tegenaan gooit en je verwacht dat er binnen een dag een flinke daling in zit, je dan een keer een dagje later je geld erin mikt.

DCA je dan? Volgens mij nog wel, al ben je wat flexibeler dan de definitie voorschrijft.

Dit staat overigens los van wat er net gepost werd, het is meer hoe ik in het algemeen tegen DCA aan kijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Promo
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:24
Had wat CELO gekocht pas wat niet veel deed. Die gaat nu opeens gestaag omhoog. Is niet veel maar alles is wat :P.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:30:
[...]

Tja, ik vind zulke strakke definities soms ook lastig, er is altijd wel wat ruimte voor nuance volgens mij.

De definitie zegt inderdaad at je vaste momenten aanhoudt. Maar ik snap wel dat als je aan DCA doet, je op het moment dat je er weer wat tegenaan gooit en je verwacht dat er binnen een dag een flinke daling in zit, je dan een keer een dagje later je geld erin mikt.

DCA je dan? Volgens mij nog wel, al ben je wat flexibeler dan de definitie voorschrijft.

Dit staat overigens los van wat er net gepost werd, het is meer hoe ik in het algemeen tegen DCA aan kijk
dat vast inkopen doe ik eigenlijk ook nog altijd, elke maand een vast bedrag aan BTC en ETH die ik er niet meer uithaal, ik doe dan ook niet moeilijk over de dag hoog of laag.. over langere termijn zal dit weinig uitmaken.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
Ik heb het vermoeden dat iedereen hier voor de crypto aanwezig is?

Ik ben hier juist om een lijstje samen te stellen van tweakers die bij groene kaarsen zeggen “morgen 68k, eind van het jaar 100k bla bla “ en zodra het even niet zo lekker gaat ook vooraan staan om te zeggen ik zij het toch bear market! Het doel is dan om dat lijstje met namen onderin dit topic als topicwarning voor nieuwe bezoekers te plaatsen. 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Remko.me schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:32:
[...]

dat vast inkopen doe ik eigenlijk ook nog altijd, elke maand een vast bedrag aan BTC en ETH die ik er niet meer uithaal, ik doe dan ook niet moeilijk over de dag hoog of laag.. over langere termijn zal dit weinig uitmaken.
Ik doe dat zelf ook hoor. Alleen is mijn methode wel heel losjes en weet ik niet of je nog kan spreken van DCA in mijn geval. Als ik mijn salaris krijg, maak ik even kort de balans en begroting op voor de komende maand en bepaal wat ik over ga houden. En een deel daarvan DCA ik. Het bedrag en exacte moment dat ik het erin stop varieert dus eigenlijk elke maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Laatst online: 14-09 22:10
Ik zit een beetje tweeledig in dit gebeuren; enerzijds is het jammer dat pf in het rood gaat maar anderzijds had ik van o.a. ADA en DOT meer willen kopen, echter werd de prijs wel erg flink opgedreven vorige week. De huidige situatie biedt hopelijk wel weer mogelijkheden.

[ Voor 4% gewijzigd door Katseviool op 17-05-2021 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

schumi1986 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:34:

Ik ben hier juist om een lijstje samen te stellen van tweakers die bij groene kaarsen zeggen “morgen 68k, eind van het jaar 100k bla bla “ en zodra het even niet zo lekker gaat ook vooraan staan om te zeggen ik zij het toch bear market! Het doel is dan om dat lijstje met namen onderin dit topic als topicwarning voor nieuwe bezoekers te plaatsen. 😁
Alsof iemand dat leest. :'(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Ik ben hier juist om een lijstje samen te stellen van tweakers die bij groene kaarsen zeggen “morgen 68k, eind van het jaar 100k bla bla “ en zodra het even niet zo lekker gaat ook vooraan staan om te zeggen ik zij zei het toch bear market! Het doel is dan om dat lijstje met namen onderin dit topic als topicwarning voor nieuwe bezoekers te plaatsen. 😁
Jouw naam staat nu op mijn lijstje. Wat voor lijstje en met welk doel, geen idee. Maar je staat erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN

Toch wel 90% van de users lijkt mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
Sinds ik per ongeluk die video van die gekke Duitser in die Lambo in Dubai heb gezien krijg ik dit niet uit mijn hoofd:

effery zatoschi countz!

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Laatst online: 12-09 16:23
AAVE heeft ook zin om snel naar 't pre-dip niveau te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
DJ-Promo schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:31:
Had wat CELO gekocht pas wat niet veel deed. Die gaat nu opeens gestaag omhoog. Is niet veel maar alles is wat :P.
Volgens mij stijgt het meeste na dit weekend momenteel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55

En jij staat nu op de zwarte lijst.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
RickvN schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:37:
[...]

En jij staat nu op de zwarte lijst.
Kan het even wat minder racistisch aub

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Lekker constructief!
Het punt van dit soort lijstjes is hopeloos, want dit soort uitspraken gaan altijd onder een bepaald voorbehoud met de kennis van dat moment. Als ... dan 100k. Als ... dan bearmarket. Ze kunnen dus allebei. Het is natuurlijk lam om 'zie je wel' te roepen, maar ja, die mensen zitten er altijd tussen.

Daarnaast wat @hmr zegt ... ik heb de mijne er uit ge css't, omdat hij inmiddels zo lang is dat ik moet scrollen voordat ik kan replyen. :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:38:
[...]

Lekker constructief!
Het punt van dit soort lijstjes is hopeloos, want dit soort uitspraken gaan altijd onder een bepaald voorbehoud met de kennis van dat moment. Als ... dan 100k. Als ... dan bearmarket. Ze kunnen dus allebei. Het is natuurlijk lam om 'zie je wel' te roepen, maar ja, die mensen zitten er altijd tussen.

Daarnaast wat @hmr ... ik heb de mijne er uit ge css't, omdat hij inmiddels zo lang is dat ik moet scrollen voordat ik kan replyen. :/
69k soon!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:38:
[...]

Lekker constructief!

Daarnaast wat @hmr zegt ... ik heb de mijne er uit ge css't, omdat hij inmiddels zo lang is dat ik moet scrollen voordat ik kan replyen. :/
Why so serious? :X

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Stopped reading at 'ik zij' :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorwas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Vandaag nog toch? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:30:
[...]

De definitie is best wel duidelijk. Het is een manier om zonder zorgen ergens in te investeren. Als je je aan de regels houd dan kan je dus na een lange periode ook makkelijk zien wat je gemiddelde inkoopprijs geweest is.

Als je hier variatie in aanbrengt, waar niks mis mee is. Dan moet je het eigenlijk geen dca meer noemen. Het klinkt natuurlijk interessant op familiefeestjes. "Dag ome Karel, Ik dca tegenwoordig Bitcoin (8> "
Het voegt niks toe denk ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Over 69 minuten of over 4:20 uur. Ergens in die regionen moet het raak zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Even voor mijn lijstje schrijf je Visca of visca?

Het was natuurlijk een grapje hè maar het is soms echt te lachwekkend om te lezen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ik heb aspergers gegeten. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:38:
[...]

Kan het even wat minder racistisch aub
:(:)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
schumi1986 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:41:
[...]

Even voor mijn lijstje schrijf je Visca of visca?

Het was natuurlijk een grapje hè maar het is soms echt te lachwekkend om te lezen
Je kan toch lezen, gewoon met een hoofdletter. Heb je soms je hoofd gestoten tijdens het skiën of zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 16:34
MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:41:
[...]

Ik heb aspergers gegeten. d:)b
assburgers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
YES schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:43:
[...]

Je kan toch lezen, gewoon met een hoofdletter. Heb je soms je hoofd gestoten tijdens het skiën of zo?
😢

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Gelukszoekr schreef op maandag 17 mei 2021 @ 10:41:
[...]

De definitie is best wel duidelijk. Het is een manier om zonder zorgen ergens in te investeren. Als je je aan de regels houd dan kan je dus na een lange periode ook makkelijk zien wat je gemiddelde inkoopprijs geweest is.

Als je hier variatie in aanbrengt, waar niks mis mee is. Dan moet je het eigenlijk geen dca meer noemen. Het klinkt natuurlijk interessant op familiefeestjes. "Dag ome Karel, Ik dca tegenwoordig Bitcoin (8> "
Het voegt niks toe denk ik :P
Ja je hebt gelijk. Maar dca is lekker makkelijk om te gebruiken. Niet alleen omdat het interessant is. Drie letters om duidelijk te maken dat je regelmatig geld inlegt in iets, in plaats van een complete uitleg over hoe je het precies aanpakt. Ik zeg overigens tegen precies nul familieleden uit mijzelf dat ik iets met crypto doe :+
Pagina: 1 ... 249 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!