Waar ligt de bovenkant van dat neerwaartse kanaal momenteel?Raaafie schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:47:
Niet dat ik een expert ben, maar we zitten nogsteeds in hetzelfde zijwaartse kanaal waar we vanaf feb al inzitten. Er is wel veel FUD nu.. Als mensen uiteindelijk niet meer gaan kopen op 43k dan breekt Bitcoin wel vies naar beneden is mijn verwachting (puur gevoel, geen gegevens verder buiten support/resistance lijnen). Laten we hopen dat dat niet gebeurt
Kreeg ik via app:
BTC VERGELIJKING [2017]
↳ Bijzondere overeenkomsten…
Laat ik beginnen met 2 dingen:
- een dump als deze is normaal tijdens een bullrun.
- het veleden geeft geen garantie voor de toekomst.
Tijdens de bullrun van 2017 hebben we een soorgelijke situatie meegemaakt wat de koers betreft. We bleven een tijdje hangen rond bepaalde levels en zaten een aantal maanden in een duidelijke range (mei, juni & juli).
Ik ben zo vrij geweest deze periode in 2017 te vergelijken met de afgelopen periode en de overeenkomsten zijn bijzonder. Zie de cijfers 1 t/m 9.
Natuurlijk geeft dit helemaal geen garanties, en natuurlijk kunnen we op basis van deze chart niet zoveel. Maar het is iets om mee te nemen in je gedachten. “This happend before, over and over again….”
Voor alsnog geen enkele reden tot paniek in mijn ogen. Trade save, gebruik een SL en maak geen beslissingen uit emotie.

BTC VERGELIJKING [2017]
Tijdens de bullrun van 2017 hebben we een soorgelijke situatie meegemaakt wat de koers betreft. We bleven een tijdje hangen rond bepaalde levels en zaten een aantal maanden in een duidelijke range (mei, juni & juli).
Ik ben zo vrij geweest deze periode in 2017 te vergelijken met de afgelopen periode en de overeenkomsten zijn bijzonder. Zie de cijfers 1 t/m 9.
Natuurlijk geeft dit helemaal geen garanties, en natuurlijk kunnen we op basis van deze chart niet zoveel. Maar het is iets om mee te nemen in je gedachten. “This happend before, over and over again….”
Voor alsnog geen enkele reden tot paniek in mijn ogen. Trade save, gebruik een SL en maak geen beslissingen uit emotie.
Ik keek net naar het schuim op m'n koffie en er verscheen een B in de bubbeltjes. Goed nieuwsRaaafie schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:47:
Niet dat ik een expert ben, maar we zitten nogsteeds in hetzelfde zijwaartse kanaal waar we vanaf feb al inzitten. Er is wel veel FUD nu.. Als mensen uiteindelijk niet meer gaan kopen op 43k dan breekt Bitcoin wel vies naar beneden is mijn verwachting (puur gevoel, geen gegevens verder buiten support/resistance lijnen). Laten we hopen dat dat niet gebeurt
https://opensea.io/seaart
Van je slimme mattie?Ronzz schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:52:
Kreeg ik via app:
BTC VERGELIJKING [2017]
[Afbeelding]
Zijwaartse kanaal met her en der een paar uitschieters.Visca schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:50:
[...]
Waar ligt de bovenkant van dat neerwaartse kanaal momenteel?
Ah ja, daar dus. Ik noemde het overigens onterecht een neerwaarts kanaal, jij sprak over een zijwaarts kanaal. Thanks!Raaafie schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:55:
[...]
Zijwaartse kanaal met her en der een paar uitschieters.
[Afbeelding]
Als je dat kanaal zou tekenen over de toppen en dalen hebben we nu een breakout naar beneden.Raaafie schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:55:
[...]
Zijwaartse kanaal met her en der een paar uitschieters.
[Afbeelding]
Tijd voor een wortelkanaalbehandeling?
Tijdens de bear market gaan die altijd op zwart zodat wij blind varen door de madnessMatthias87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:49:
Tradingview eruit?
Ben afgelopen weekend voor het eerst sinds 2017 compleet uitgestapt naar USDT. Afgelopen half jaar zat het klimaatverhaal al in m'n achterhoofd. Of je het er nu mee eens bent of niet, je kon aanvoelen dat het vroeg of laat impact zou gaan hebben. Ik denk ook dat dit nog een gigantische staart gaat krijgen.
Uiteindelijk merkte ik dat ik er niet echt voor gemaakt ben, want zo'n ~6 uur later ben ik weer voor dezelfde prijzen ingestapt op m'n favoriete munten
Als compromis met mezelf zo'n 30% van m'n portfolio uitgecasht. Helft naar de spaarrekening, helft in een boetevrije aflossing van m'n hypotheek. Die verlaging in maandlasten ga ik de komende 20 jaar nog plezier van hebben.
Heb m'n initiële inleg uit 2017 er ook al lang uit dus sta nu voor eeuwig dik in het groen met m'n portfolio, wat er ook gebeurt. Daar trek ik vanavond een biertje voor open
Uiteindelijk merkte ik dat ik er niet echt voor gemaakt ben, want zo'n ~6 uur later ben ik weer voor dezelfde prijzen ingestapt op m'n favoriete munten

Als compromis met mezelf zo'n 30% van m'n portfolio uitgecasht. Helft naar de spaarrekening, helft in een boetevrije aflossing van m'n hypotheek. Die verlaging in maandlasten ga ik de komende 20 jaar nog plezier van hebben.
Heb m'n initiële inleg uit 2017 er ook al lang uit dus sta nu voor eeuwig dik in het groen met m'n portfolio, wat er ook gebeurt. Daar trek ik vanavond een biertje voor open

Sst.. Ik wou wat hoop verspreiden hierFirestorm schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:57:
[...]
Als je dat kanaal zou tekenen over de toppen en dalen hebben we nu een breakout naar beneden.

Ik ga op korte termijn vergelijkbare dingen doen.yinx84 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:59:
Ben afgelopen weekend voor het eerst sinds 2017 compleet uitgestapt naar USDT. Afgelopen half jaar zat het klimaatverhaal al in m'n achterhoofd. Of je het er nu mee eens bent of niet, je kon aanvoelen dat het vroeg of laat impact zou gaan hebben. Ik denk ook dat dit nog een gigantische staart gaat krijgen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Haha indeed. Heb overigens ook een stoploss ingesteld. Dus sowieso set for exit, nu gerommel in de marge.Pelox schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:04:
[...]
Het is alleen wachten op een leuke "correctie" naar boven..
[Voor 19% gewijzigd door hmr op 17-05-2021 15:05]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Gelukkig heeft iedereen *kuch* niet meer geinvesteerd dan bereid te verliezen *kuch*.Visca schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:01:
[...]
Het is al verloren, alles gaat kapot. Alles naar de kloten.
Tip: https://voedselbankennede.../voedselbank-in-de-buurt/
Heb dat ook gedaan, hypotheekrente flink verlaagd t/m 2041, zonnepanelen, warmtepomp, isolatie, vorige week net bericht gehad dat mijn energierekening weer 30 euro omlaag is gegaan (jaarnota).yinx84 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:59:
Alle vaste lasten bij elkaar nu 499,60

Waar is dat BTC volume jonge!
Mooi in de goot...
Mooi in de goot...
ADA lijkt zn richting te kiezen. Ben benieuwd of het doorzet.
Ik ben bereid alles te verliezen dus ik heb een extra lening genomen zodat ik meer kan verliezen dan ik zelf überhaupt bezit.Raaafie schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:05:
[...]
Gelukkig heeft iedereen *kuch* niet meer geinvesteerd dan bereid te verliezen *kuch*.
Tip: https://voedselbankennede.../voedselbank-in-de-buurt/
Sorry, ik heb jou geblokkeerd dus zie je berichten niet.

Ja, nee, dan houdt het op inderdaadSjoerdV nl schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:18:
[...]
Sorry, ik heb jou geblokkeerd dus zie je berichten niet.

SjoerdV nl in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16"
Deze code in je Customer CSS plaatsen, waarbij je de ID van de gebruiker vindt in de URL nadat je op zijn/haar username geklikt hebt.
Ik zie je nog wel:
code:
1
| div[data-owner-id="<id-hier>"]:not(:hover) { display: none; } |
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:21:
[...]
Ik zie je nog wel:
code:
1 div[data-owner-id="<id-hier>"]:not(:hover) { display: none; }

Zeer interessant en realistisch. En natuurlijk ook goed nieuws long term.Ngangatar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:10:
Iemand dit al eens gezien?
[YouTube: BITCOIN MANIPULATION 2021 - Textbook Wyckoff Distribution Exposed!]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Zag het plaatje voorbij komen. Erg interessant. Geloof ook wel dat dit patroon middels manipulatie tot stand is gekomen. De vraag is of het nu juist geen self fulfilling prophecy gaat worden nu dit filmpje als een lopend vuurtje rondgaat.Ngangatar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:10:
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Ach de banken mogen ook 10x meer uitlenen als ze op rekening hebben staanVisca schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:15:
[...]
Ik ben bereid alles te verliezen dus ik heb een extra lening genomen zodat ik meer kan verliezen dan ik zelf überhaupt bezit.

Voorlopig de verkeerde kant op iig.Matthias87 schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:15:
ADA lijkt zn richting te kiezen. Ben benieuwd of het doorzet.
Met alle respect hoe goed het misschien is, als ik dit filmpje open heb ik het idee dat hij tussen het Netflixen en het boulderen door nog snel met zijn jas aan even iets moet melden aan de wereldNgangatar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:10:

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Maar dit filmpje is van een maand geleden, dat hele patroon past er nu niet meer in want op 6 mei stonden we op 55k en in die video was dat al naar benedenNgangatar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:10:
Ik ben benieuwd hoeveel Tweakers de user "id-hier" hebben geblokkeerd.MicroWhale schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:21:
[...]
Ik zie je nog wel:
code:
1 div[data-owner-id="<id-hier>"]:not(:hover) { display: none; }
De Username bestaat nog niet, maar wie denkt lollig te zijn zal zich enorm genegeerd voelen

Daarom, ik noem mezelf gewoon een bank, en vraag een lekker wijf op me te gaan zitte.. euhm ik bedoel, ik vraag om staatssteun als ik failliet dreig te gaan.Waah schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:23:
[...]
Ach de banken mogen ook 10x meer uitlenen als ze op rekening hebben staan
code:
1
2
| div[data-owner-id="<id>"]:not(:hover) { height: 1rem; overflow: hidden; } div[data-owner-id="<id>"]:hover { height: auto; } |
Je kan ook zoiets doen. Dan zie je een balk en met mouse-over is hij wel zichtbaar.
Dus we worden gemanipuleerd. Goh, dat wisten we eigenlijk al.Ngangatar schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:10:
Maar door wie dan? Ik denk dat we vanavond allemaal asperges eten.....
I love my Health Tech Start-up: ParkinsonSmartwatch.com
Hutspot.Hasse schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:30:
[...]
Dus we worden gemanipuleerd. Goh, dat wisten we eigenlijk al.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Goede vraag!Waah schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:25:
[...]
Ik ben benieuwd hoeveel Tweakers de user "id-hier" hebben geblokkeerd.
De Username bestaat nog niet, maar wie denkt lollig te zijn zal zich enorm genegeerd voelen

Ik houd persoonlijk het meest van witte Zuid-Afrikaanse asperges.Hasse schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:30:
[...]
Dus we worden gemanipuleerd. Goh, dat wisten we eigenlijk al.
Ik zou de asperges voor de zekerheid wel uit de buurt houden van Twitter.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
En jij gegeneerd? Het id is een uniek getal dat je op kan zoeken via de functie "Inspecteren" van je browser.Waah schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:25:
[...]
Ik ben benieuwd hoeveel Tweakers de user "id-hier" hebben geblokkeerd.

Ik weet niet hoe de rest er naar kijkt, maar ik heb het idee dat we nog wel een stukkie lager gaan, want echt sterk is de bounce nog steeds niet...
Eens. Ik wacht daar op.keinless schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:34:
Ik weet niet hoe de rest er naar kijkt, maar ik heb het idee dat we nog wel een stukkie lager gaan, want echt sterk is de bounce nog steeds niet...
Lang genoeg niet verder dalen kan ook voor een omkering zorgen. Net als lang genoeg niet (verder) stijgen.keinless schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:34:
Laat maar effe dalen nog.
Vooral het woordje "kan", maakt deze bewering waterproofMrAcid schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:34:
[...]
Lang genoeg niet verder dalen kan ook voor een omkering zorgen. Net als lang genoeg niet (verder) stijgen.

Net als een asperge in een duikpak.
edit: waterproof voor de asperge dan, het duikpak wordt uiteraard nat
[Voor 16% gewijzigd door Mooody op 17-05-2021 15:37]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik kijk regelmatig even vanwege dezelfde redenering maar ook om wat @MrAcid zegt. Mocht ik er op tijd bij zijn dan stap ik wellicht weer even uit met een deel van mijn BTC.keinless schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:34:
Kopen hoor jongens: https://cointelegraph.com...p-opportunity-at-42k-lows
Oops! An Error Occurred
The server returned a "500 Internal Server Error".
Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.
Jongens, blijf nu van die CSS af
Something is broken. Please let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused.

Beetje jammer alleen dat je daar meer karma voor moet hebben dan ik heb...Qunix schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:27:
code:
1 2 div[data-owner-id="<id>"]:not(:hover) { height: 1rem; overflow: hidden; } div[data-owner-id="<id>"]:hover { height: auto; }
Je kan ook zoiets doen. Dan zie je een balk en met mouse-over is hij wel zichtbaar.

Ik dacht even dat ik gebanned wasSjoerdV nl schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:42:
Oops! An Error Occurred

Ah de fantasiemunt staat op dik verlies, dat verklaart de woede van haar adepten. Mijn hemeltje, wat een droeve sekte met anonieme pubers.
— Sander Schimmelpenninck (@SanderSchimmelp) 16 mei 2021
Wat zou ik deze vent graag op zijn bek slaan. Ik weet het geweld lost niks op en is een teken van zwakte. Maar het lucht wel op....
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik heb Rabo idd.Wom schreef op maandag 17 mei 2021 @ 14:14:
[...]
Dergelijke brokers hebben vaak 1 of 2 momenten dat ze betalingen doen. Nu heb ik geen persoonlijke ervaring met Bitonic. Op hun eigen website hebben ze het over 'noon', maar welke tijdzone dat is durf ik niet te zeggen.
https://bitonic.nl/en/faq...ling%20al%20onderweg%20is.
// Nu ik beter lees, ligt beetje aan verwerkingstijd van je bank. Bij Rabobank is dat vaak een uur of twee dat dit kan duren, weet ik uit eigen ervaring.
Wacht inmiddels al 2,5 uur, vandaar de vraag. Dan nog maar even geduld hebben 😅
Okay, ik heb de CSS aangepast naar deze variant!Qunix schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:27:
code:
1 2 div[data-owner-id="<id>"]:not(:hover) { height: 1rem; overflow: hidden; } div[data-owner-id="<id>"]:hover { height: auto; }
We moeten die vent eigenlijk geen aandacht geven. Volgens mij is hij gewoon gefrustreerd omdat hij rekt is gegaan in het verleden. Maar ik snap je gevoel, wat een enorm irritant en pedant mannetje.zwembroek schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:49:
[Embed: title]
Wat zou ik deze vent graag op zijn bek slaan. Ik weet het geweld lost niks op en is een teken van zwakte. Maar het lucht wel op....
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Gewoon Twitter account weggooien. Ik heb alleen een twitter account waarmee ik wat crypto gerelateerde accounts volg. Dit soort stront krijg je alleen over je uitgestort door op twitter te komen.zwembroek schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:49:
Ik zie je liever volledig niet.Qunix schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:27:
code:

Ahhh, journalisten, tuig eerste klasVisca schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:55:
[...]
Gewoon Twitter account weggooien. Ik heb alleen een twitter account waarmee ik wat crypto gerelateerde accounts volg. Dit soort stront krijg je alleen over je uitgestort door op twitter te komen.

A -30% drop seems like much but when we zoom out and compare it to previous cycles we see that it is totally normal. 🧵👇#Bitcoin pic.twitter.com/tKvOdJW1kx
— Root 🥕🟩 (@therationalroot) 17 mei 2021
Based on the consolidation phase of historic cycles this seems like a great 'buy the dip' opportunity!#Bitcoin #BTFD pic.twitter.com/VD4rOQo3Q9
— Root 🥕🟩 (@therationalroot) 17 mei 2021
Haha, hij redeneert ongeveer zo: "Hé vriend X reageert niet op mijn appje, dus moet wel dood zijn nu."zwembroek schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:49:

hou toch eens op. Dit is zijn mening, en om nou alle journalisten als tuig te bestempelen gaat veel te ver, zeker gezien de ellende daaromtrent de laatste tijd.
Daarnaast; als je investeert kun je verliezen. Dat hij daar over meesmuilend doet is zijn ding, je kan hem ook negeren maar om met dit soort reacties te komen.
Zo gebruik ik het ook. Volg een paar crypto munten en andere hobby gerelateerde zaken, geen personen.Visca schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:55:
[...]
Gewoon Twitter account weggooien. Ik heb alleen een twitter account waarmee ik wat crypto gerelateerde accounts volg. Dit soort stront krijg je alleen over je uitgestort door op twitter te komen.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | Anycubic Photon D2
Ark Invest's commentary on Elon Musk's recent decision to stop accepting Bitcoin:
"In our view, the concerns around Bitcoin’s energy consumption are misguided. Contrary to consensus thinking, we believe the impact of bitcoin mining could become a net positive to the environment"
"In our view, the concerns around Bitcoin’s energy consumption are misguided. Contrary to consensus thinking, we believe the impact of bitcoin mining could become a net positive to the environment"
Sander is geen journalist (meer).datadevil schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:02:
[...]
hou toch eens op. Dit is zijn mening, en om nou alle journalisten als tuig te bestempelen gaat veel te ver, zeker gezien de ellende daaromtrent de laatste tijd.
Daarnaast; als je investeert kun je verliezen. Dat hij daar over meesmuilend doet is zijn ding, je kan hem ook negeren maar om met dit soort reacties te komen.
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik vind het een overtuigend filmpje. Bedankt voor het delen.keinless schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:24:
[...]
Maar dit filmpje is van een maand geleden, dat hele patroon past er nu niet meer in want op 6 mei stonden we op 55k en in die video was dat al naar beneden
Bevestigt exact mijn gevoel dat de whales onderling constant communiceren.
Dit is ook duidelijk te zien in de flow naar exchanges; er zijn aantallen die altijd klaar lijken te zijn voor elke move.
Wellicht was het absurde gedrag van Elon Musk nodig (extra FUD) omdat de laatste fase niet volgens plan verliep. Waarschijnlijk zit de cryptowereld toch iets anders in elkaar dan men gewend is. In de toekomst zal er dan waarschijnlijk ook een aangepaste versie van deze manipulatie uitgevoerd worden, toegespitst op de cryptowereld. Of met extra social media FUD, want daar lijkt crypto wel gevoelig voor.
Zoals ik eerder in dit topic aangaf kun je EM's tweets ook positief interpreteren. Dit laat ruimte over om na fase E de boel weer op gang te brengen voor nieuwe stunts.
Dit geklungel van Bitcoin kan alleen maar neerwaartse koers betekenen de komende maanden. Ik ga waarschijnlijk deze week beslissen of ik grotendeels uitstap. Deze weekly close wordt een belangrijke.
Ah ja, investment firms. Die hebben het milieu meestal wel vrij hoog op hun prioriteitenlijstje staan jaQunix schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:04:
Ark Invest's commentary on Elon Musk's recent decision to stop accepting Bitcoin:

Er zijn meer dagen welke niet in het patroon passen, de algehele trend is redelijk gelijk te noemen. Ook bij maipulatie heb je uiteraard te maken met externe factoren.keinless schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:24:
[...]
Maar dit filmpje is van een maand geleden, dat hele patroon past er nu niet meer in want op 6 mei stonden we op 55k en in die video was dat al naar beneden
Ik heb een hekel aan elke van van complot-theorie denken maar ga dit plaatje wel in gedachten houden de komende tijd.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | Anycubic Photon D2
Ik kijk dit soort dingen nooit, doordat het hier gepost is zie ik het, maar hij kan het toch ook normaal zeggen, altijd zo omhooggevallen reageren, weinig goede ervaringen met journalisten.datadevil schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:02:
[...]
Maar goed, moet hij weten, dat ahhh, is alleen zo van, vanwaar de ophef, ahhh een journalist.
Leuk getekend maar de schaal aan de linkerzijde is niet helemaal juist wat een vertekend beeld geeft.
Maar, als je hopium zoekt kan je altijd wel wat vinden.
Iemand met zo'n naam kan je toch niet serieus nemen?zwembroek schreef op maandag 17 mei 2021 @ 15:49:
Penningen zijn niet meer van deze tijd, zeker de schimmelpenningen niet.

Schimmelpenninck Huys in Groningen is best een fijn hotel.BootjeVaren schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:07:
[...]
Iemand met zo'n naam kan je toch niet serieus nemen?
Goeie herinneringen aan

[Voor 4% gewijzigd door JDx op 17-05-2021 16:08]
Hoho!BootjeVaren schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:07:
[...]
Iemand met zo'n naam kan je toch niet serieus nemen?
Meneer Schimmelpenninck is wel Graaf he?
Jawel, van adel.
Deze corps bal (want dat is ie ook) voelt zich hoog verheven boven het klootjesvolk.
Ben het d'r wel mee eens dat er altijd een "bitcoin gaat dood" "we gaan rekt" "ik wacht wel even" "dit moet lager" "dit gaat sowieso lager" "kan niet goed zijn zo laag" "het is beneden support ik wacht in fiat" fase is na een bijzondere tijd van omhoog. Maar goed, we weten het allemaal niet. Niemand hier behalve die meid in d'r 7 serie heeft voldoende kapitaal om daar uberhaupt impact op te hebben.oNo schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:07:
[...]
Leuk getekend maar de schaal aan de linkerzijde is niet helemaal juist wat een vertekend beeld geeft.
Maar, als je hopium zoekt kan je altijd wel wat vinden.
AVAX trekt ook even een groene dildo nu
Die is ook eindelijk lekker aan het los gaan.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Jij bent niet echt goed in grafieken lezen, hè?JDx schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:11:
BTC bijna op een laagterecord van de dag?
Nope, 42,2k was dat om 6:00 ongeveerJDx schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:11:
Ik ben zelf geen heao'er, maar dat is toch pure discriminatie? Wat is toch zijn frustratie daarmee? Buiten de inhoudelijke discussie gaat mij dit echt te ver.
[Voor 4% gewijzigd door enomiss op 17-05-2021 16:13]
Nee vanmorgen vroeg stond ie een stuk lager.JDx schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:11:
Alleen als heao'ers uit Heaonië komen.enomiss schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:12:
[...]
Ik ben zelf geen heao'er, maar dat is toch pure discriminatie? Wat is toch zijn frustratie daarmee? Buiten de inhoudelijke discussie gaat mij dit echt te ver.
Oh ik zie het vanaf vanmorgen idd.Sluw schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:13:
[...]
Nee vanmorgen vroeg stond ie een stuk lager.
[Afbeelding]
06:00 is voor mij vannacht

[Voor 3% gewijzigd door JDx op 17-05-2021 16:14]
neeJDx schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:11:
Mooody schreef op maandag 17 mei 2021 @ 09:52:
Goedemorgen allemaal!! Lekker geslapen??![]()
[Afbeelding]

Jongens, ik heb genoten van het sentiment gisteren.
Ik weet wel dat we er allemaal voor de tech en de munten inzitten, dat komt goed!
Maar dat drama gisteren en wat voor grappige opmerkingen, toespelingen of sarcasme was priceless.
XRP = trash
https://i.imgur.com/47Gk91t.png
Edit: plaatje beetje groot

[Voor 41% gewijzigd door JDx op 17-05-2021 16:16]
Niets mis met corpsballen tbh.HoppyF schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:09:
[...]
Hoho!
Jawel, van adel.
Deze corps bal (want dat is ie ook) voelt zich hoog verheven boven het klootjesvolk.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als meneer de Graaf op zondagmorgen gaat schijten na een avondje uit dan stinkt dat even veel als wanneer ik dat doe. Ik eet graven, jonkheren en prinsen als ontbijt.HoppyF schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:09:
[...]
Hoho!
Jawel, van adel.

Waarom maakt iedereen zich zo druk om een één of andere journalist? Ik ken hem verder niet en volg hem ook niet. Probleem opgelost.
< dit stukje webruimte is te huur >
Mja, vind je je eerdere vraag gek dan?JDx schreef op maandag 17 mei 2021 @ 16:14:
https://i.imgur.com/47Gk91t.png
30s timeframe...

Jouw mening, en dat is ok ;-)
Persoonlijk vind ik eigenlijk alles mis met corpsballen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: [NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!