[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 234 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.333 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:07
Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:12:
[...]

Beetje tegengas geven af en toe, anders wordt het allemaal zo zoetsappig :P

Maar als ik iets over Cardano zeg, probeer ik het altijd wel te onderbouwen. Ik snap de hype werkelijk niet, maar dat kan ook gewoon mijn gebrek aan visie zijn zeg ik eerlijk....
Nee zelfde gevoel hier, maar ik ben ook een dot chiller, dus zal daar wel aan liggen ;)

(Maar ook dat Dot veel dichterbij daadwerkelijk exciting use case is).

Aan de andere kant, waarom staat Solana er eigenlijk niet tussen, die doet toch ook al wat eth 2.0 beloofd, alleen dan een stukje sneller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
@Mooody
Kwestie van 'buy the rumor, sell the news'?

Hoewel Cardano laatst een project begonnen is met het ministerie van onderwijs van Ethiopie. Heb nu zo even geen idee van de inhoud etc, maar klinkt alsof ze wel met projecten bezig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Luca schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:29:
[...]

Naar mijn mening is de vraag "wat vind jij goed aan Cardano" een veel betere. Buiten de clichés als "vraag en aanbod" en "land x heeft mogelijk interesse", wat maakt Cardano zo spannend en veel waard vergeleken andere projecten die wel al live zijn?
Helemaal niets in mijn optiek.

Mooi logo, dat wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19-10 09:09

The Chosen One

Zie signature!

ALL IN!! BUY BUY BUY!!! *O*

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Youp1e schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:32:
[...]

Blauw logo. Nuff said. Lambo's everywhere, raining unicorns.
Geen idee waarom het deel uitmaakt van de PF.. ik ben blij dat het ertussen zit!
Jammer als het unicorns gaat regenen als je net een nieuwe lambo hebt.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle24121990
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 30-12-2024
Weer de 47k getest.. Is zondag überhaupt wel eens een groene dag geweest. Anders zakken we nog wel verder door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bierkameel schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:31:
[...]

[YouTube: Salesforce Is Testing VeChain 🚀 Says "Part 1"!? 😲 More To Come??]
Vechain word al gebruikt voor real life applicaties maar het staat nog in de kinderschoenen.

Voor mijn werk ben ik bezig met Industry 4.0, iedereen heeft het erover maar dat duurt ook nog even voordat we het echt gaan doen.
Supply chain is wat mij betreft wel de toekomst en dingen in een blockchain opslaan is slimmer dan een SQL DB die ergens draait.
Ik heb geen tijd om die video te bekijken, maar hij is niet gepost op het Salesforce YouTube kanaal en je beantwoord mijn vraag niet.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:31
jelle24121990 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:40:
Weer de 47k getest.. Is zondag überhaupt wel eens een groene dag geweest. Anders zakken we nog wel verder door?
Het is vaak zat groen geweest in het weekend, dus morgen kan best groen zijn. Rood kan ook..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Scirocco schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:35:
@Mooody

Hoewel Cardano laatst een project begonnen is met het ministerie van onderwijs van Ethiopie. Heb nu zo even geen idee van de inhoud etc, maar klinkt alsof ze wel met projecten bezig zijn.
Ja dat heb ik ook gelezen, kon verder niet vinden wat ze precies gaan doen.
Daarbij moet je enigzins op je hoede zijn met dit soort nieuws. Projecten hebben ook weleens de neiging om te zeggen dat Amazon hun partner is, terwijl ze gewoon AWS afnemen...of Google als partner, terwijl ze Cloud gebruiken.

Kan zijn dat Cardano echt iets in de melk gaat brokkelen en daarmee het kwartje bij mij gaat vallen. Stap ik dan toch in? Tot die tijd kijk ik de poes rustig uit de boom :)

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 20:47 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Taro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:41:
[...]

Ik heb geen tijd om die video te bekijken, maar hij is niet gepost op het Salesforce YouTube kanaal en je beantwoord mijn vraag niet.
Het is een POC, ze gooien vast niet elke samenwerking op Youtube.
Of de samenwerking verder gaat is dus niet 100% zeker.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bierkameel schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:44:
[...]

Met alle berichten uit 2017/2018 in gedachten neem ik dit dus met een paar kilo zout :)

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we zo omhoog schieten.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik probeer je ook niet te overtuigen om VET te kopen, iedereen moet zelf weten in welk muntje hij zn geld steekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballie2210
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 03-06 13:26
Weten jullie misschien waarom Grayscale niet investeert in Ada?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
Taro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:45:
[...]

Met alle berichten uit 2017/2018 in gedachten neem ik dit dus met een paar kilo zout :)
Ik krijg met VET hetzelfde gevoel als met ADA.. leuk voor short maar meer dan 4-5 euro zal het niet worden met ADA en VET maximaal 20 cent op langere termijn...

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 23:38
Pelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:47:
Ik krijg steeds meer het gevoel dat we zo omhoog schieten.
Dat voel ik ook. We gaan een pumpje tegemoet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Bierkameel schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:19:
Klopt is wel een lange termijn coin maar ik verwacht er veel van, zeker nu Salesforce interesse heeft.
Artikel/posting op LinkedIn: https://www.linkedin.com/...ins-part-1-daniel-nortje/

Betreft een Director of Strategy & Architecture van Salesforce die een test heeft uitgevoerd m.b.t. de mogelijkheden om Salesforce CRM te integreren met verschillende blockchain-technologieën, waarvan VET de eerste is.

Hij doet dit op persoonlijke titel met een duidelijke disclaimer dat zijn artikel/bevindingen niet endorsed zijn door SFDC:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/GfQgWA_asMqFF9isgdSMh5HoxC4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/4mXs077bk6I40Cp96r7Fiuwk.png?f=user_large

Zou dus niet willen stellen dat SFDC "interesse" heeft.

[ Voor 5% gewijzigd door Bananeman op 15-05-2021 20:59 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@Bierkameel Dat weet ik, maar je hebt het over een samenwerking met Salesforce, dat is gewoon pure marketing. Laten we hier wel proberen zaken te onderbouwen en niet mee te gaan roeptoeteren met de YouTube shilltrein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertwa
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 13-07-2022
Remko.me schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:48:
[...]

Ik krijg met VET hetzelfde gevoel als met ADA.. leuk voor short maar meer dan 4-5 euro zal het niet worden met ADA en VET maximaal 20 cent op langere termijn...
VET 4 euro teken ik voor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Youp1e schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:48:
[...]

Dat voel ik ook. We gaan een pumpje tegemoet.
Meestal zit ik mis. ;)

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youp1e
Zelf zit ik vaak goed, behalve als een Elon langs komt zweven. Dat is de enige die ik in recentere tijd niet had zien aankomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 10-10 19:06
Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:59:
[...]

Maar wat een vervelende man is die Hoskinson....

[Afbeelding]
Charles heeft groot gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Ik blijf het erbij... We gaan de grote beer tegemoet komen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:26

knakworst

Get more sats!

Prutzertje schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:51:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d-74A040GtYVIcT667oQLJ3TVdQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qg5KJFtn7lBIlO1iYPnnBfNn.jpg?f=user_large

[ Voor 34% gewijzigd door knakworst op 15-05-2021 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Prutzertje schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:51:
Nu? Of ooit?

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnzm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10 21:47

dnzm

Knorrig

Gewoon even ter leering ende vermaeck, over de rug van deze nub die developer is en dus RTFM vooral ziet als een enge ziekte die vooral anderen treft:

Ik heb op Binance een sprotje ETH gestaked, met als idee dat dat op termijn iets gaat doen ivm ETH 2.0 en mij rijk maken of zo. Algemeen bekend principe hier, vermoed ik.

Ik kwam bij de passief-verdienen-mogelijkheden van het platform ook nog het verschijnsel liquid swaps tegen, en je kunt daar als liquidity provider een paar van twee munten stallen die Binance dan weer gebruikt om swaps tussen die munten uit te financieren, simpel samengevat. Als provider vang je dan transactiekosten in de vorm van een hoeveelheid BNB.

Nog even los van de risico's van het veranderen van de onderlinge waarde (impermanent loss), is er ook nog de kanttekening dat als je een gestaked paar inbrengt, die stake geen beloningen levert zolang die in de liquidity pool zit.

Wist ik even niet, weet ik nu wel. En achteraf was de keuze BETH/ETH misschien ook niet handig, of niet handig getimed, aangezien die nu op 0,93 staat en ik dus in de vorm van impermanent loss ietwat het schip in ga. Ik kijk het nog wel heel even aan (een dag of wat), dan zie ik ook of die rewards nog wat de moeite waard zijn.

Al krijg ik al met al het gevoel dat dat niet het geval gaat zijn, zeker niet als het ten koste gaat van wat er normaliter uit die stake zou rollen. Gedachten en meningen hierover zijn welkom.

In ieder geval bloedt ik voor u allen, zodat u het niet hoeft te doen.

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:44:
[...]

Ja dat heb ik ook gelezen, kon verder niet vinden wat ze precies gaan doen.
Daarbij moet je enigzins op je hoede zijn met dit soort nieuws. Projecten hebben ook weleens de neiging om te zeggen dat Amazon hun partner is, terwijl ze gewoon AWS afnemen...of Google als partner, terwijl ze Cloud gebruiken.

Kan zijn dat Cardano echt iets in de melk gaat brokkelen en daarmee het kwartje bij mij gaat vallen. Stap ik dan toch in? Tot die tijd kijk ik de poes rustig uit de boom :)
Ik las een artikel waar gesteld werd dat het ministerie zelf de samenwerking had bevestigd. Maar moet indd nog blijken wat ze gaan doen en of het lukt.
Dus dat gaan we wel een keer meemaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prutzertje
Nu langzamerhand inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Taro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:49:
@Bierkameel Dat weet ik, maar je hebt het over een samenwerking met Salesforce, dat is gewoon pure marketing. Laten we hier wel proberen zaken te onderbouwen en niet mee te gaan roeptoeteren met de YouTube shilltrein.
De een haalt zijn informatie uit blogs, de ander uit Youtube video's en dat er een hoop schreeuwerds zijn weet ik ook, niet alles op het internet is de waarheid.
Aangezien je het filmpje niet wil kijken kan je de post van Bananeman in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16" misschien meer waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

https://lh3.googleusercon...XW9qg5d9lYiya8zyVy5C6VmOg

DAAR GAAN WE

[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 20:56 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prutzertje
Not me :P Eergisteren alles naar fiat. Winst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-10 09:20
Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:24:
[...]

Het project an sich lijk me helemaal prima. Ze pakken het heel grondig aan (veel onderzoek -> scientific papers) en hebben een "bank the unbanked visie". Prima. Another smart contract platform, maar prima....

Het "probleem" dat ik heb is dat er nog vrijwel geen waarde op het netwerk zit, maar het project al wel inmiddels een waardering (=market cap) heeft van $73 miljard (!). Dat is multinational-waardig.
Ik kan dat gewoon niet goed plaatsen vanuit een logische beredenering.

Toegegeven, dit wereldje leeft van hype en er zijn ook veel andere "coins" die nog geen kloot'n hebben laten zien en ook al miljarden waard zijn. Polkadot hoort daar ook gewoon bij. Het verschil daarbij is dat bij Polkadot ze veel minder van de hoge toren blazen en zodoende bewust (!) hype (lucht) creëren. Mijn mening is daarom dat de huidige waarde van Polkadot veel meer gebasseerd is op de werkelijk intrinsieke waarde van het project dan dat dat bij Cardano het geval is. We gaan zien of dat ook daadwerkelijk zo is...dat heeft tijd nodig.

Maar nogmaals, ik zeg absoluut niet dat Cardano een slechte investering zou zijn. Integendeel, het zou een van mijn beste investeringen geweest zijn als ik die 100k tokens niet had verkocht vorig jaar 8)7

Je kan natuurlijk ook beide kopen, of ook Solana en Comos en Tron en Tezos en.... maar ik geloof meer in verdieping dan in teveel spreiding. Ik stap ergens in en houd het meestal erg lang vast (meestal laat ik het niet meer los). Wanneer ik dat doe, stel ik eigenlijk altijd de eis dat ik volledig begrijp wat ik koop. Dat is bij Cardano niet het geval, my bad :)

Daarbij denk ik echt dat Ethereum de toekomst heeft en projecten die een "side chain" van Ethereum ambieren te worden een veilige kans hebben om te overleven. Wat dat betreft speel ik liever relatief op safe, want het gaat wel om serieus geld.
Interessant om te lezen. Ook een tegengeluid.

Welke Corine bezit je momenteel? Of heb je het meeste vertrouwen in om lang vast te houden? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Heerlijk gevoel, bungee-jumpen! Aanrader: Verzasca dam, de welbefaamde 007 jump (openingsscene GoldenEye). Inclusief springen in pak!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
dnzm schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:53:
Gewoon even ter leering ende vermaeck, over de rug van deze nub die developer is en dus RTFM vooral ziet als een enge ziekte die vooral anderen treft:

Ik heb op Binance een sprotje ETH gestaked, met als idee dat dat op termijn iets gaat doen ivm ETH 2.0 en mij rijk maken of zo. Algemeen bekend principe hier, vermoed ik.

Ik kwam bij de passief-verdienen-mogelijkheden van het platform ook nog het verschijnsel liquid swaps tegen, en je kunt daar als liquidity provider een paar van twee munten stallen die Binance dan weer gebruikt om swaps tussen die munten uit te financieren, simpel samengevat. Als provider vang je dan transactiekosten in de vorm van een hoeveelheid BNB.

Nog even los van de risico's van het veranderen van de onderlinge waarde (impermanent loss), is er ook nog de kanttekening dat als je een gestaked paar inbrengt, die stake geen beloningen levert zolang die in de liquidity pool zit.

Wist ik even niet, weet ik nu wel. En achteraf was de keuze BETH/ETH misschien ook niet handig, of niet handig getimed, aangezien die nu op 0,93 staat en ik dus in de vorm van impermanent loss ietwat het schip in ga. Ik kijk het nog wel heel even aan (een dag of wat), dan zie ik ook of die rewards nog wat de moeite waard zijn.

Al krijg ik al met al het gevoel dat dat niet het geval gaat zijn, zeker niet als het ten koste gaat van wat er normaliter uit die stake zou rollen. Gedachten en meningen hierover zijn welkom.

In ieder geval bloedt ik voor u allen, zodat u het niet hoeft te doen.
Ik heb me daar een poosje terug ook een klein beetje in verdiept.
Te volatiel naar mijn smaak, ik zag er geen betrouwbare winst in.

Maar goed ik ben pas een paar maanden met crypto bezig dus ik kan het ook goed mis hebben.

Voorlopig zie ik meer in staken tegen rente van de munten die je toch al zou hodlen.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Ik zit te wachten op de volgende LEG down en dan eventueel er uit want de nacht komt er dan aan.
of er uit in profit of stoploss op entree

Slapen in een trade SLECHTE ervaringen mee gehad, bijna altijd. Slaapt ook niet echt lekker

[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnzm

dnzm

Knorrig

Ronald.42 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:58:
[...]

Ik heb me daar een poosje terug ook een klein beetje in verdiept.
Te volatiel naar mijn smaak, ik zag er geen betrouwbare winst in.

Maar goed ik ben pas een paar maanden met crypto bezig dus ik kan het ook goed mis hebben.

Voorlopig zie ik meer in staken tegen rente van de munten die je toch al zou hodlen.
Dat laatste was ik inderdaad ook aan het doen. Het lijkt inderdaad vrij volatiel, dus als dat met 1 à 2 dagen niet iets groens ipv roods laat zien, dan vreet ik een paar tientjes impermanent loss op en stap ik er ook zo weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Hopium :/

Hmm... launch omlaag?

[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 15-05-2021 21:06 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bierkameel schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:55:
[...]

De een haalt zijn informatie uit blogs, de ander uit Youtube video's en dat er een hoop schreeuwerds zijn weet ik ook, niet alles op het internet is de waarheid.
Aangezien je het filmpje niet wil kijken kan je de post van Bananeman in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16" misschien meer waarderen.
Die had ik gelezen, maar daarin staat dat het iemand is die bij Salesforce werkt en op persoonlijke titel iets heeft getest icm hun eigen product. Dat is iets anders dan zeggen dat Salesforce interesse heeft. Dat "Iemand die bij Salesforce werkt interesse heeft" is juist, maar grote kans dat iemand bij een ander groot bedrijf ook weleens iets met de blockchain heeft geprobeerd, dat betekent niet dat het hele bedrijf er iets mee wil gaan doen zoals men het je wel wil doen laten geloven.

Het lijkt een nuance, maar ik ben er de afgelopen jaren allergisch voor geworden zoals je wel merkt. Dit soort verhalen gaat al snel een eigen leven leiden en zorgt ervoor dat mensen die de feiten niet checken geld in iets gaan stoppen op basis van shillen en marketing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MaStar schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:56:
[...]

Interessant om te lezen. Ook een tegengeluid.

Welke Corine bezit je momenteel? Of heb je het meeste vertrouwen in om lang vast te houden? ;)
Ik bezit geen Corine helaas, ze heeft een andere naam :+

Even serieus; ik heb ETH, BTC, LINK, KSM en DOT (in die volgorde). Daarnaast nog wat NEXO en CRO vanuit praktische overweging. En CSPR in de "ICO wallet", maar die komt pas over 12 maanden vrij. Een vrij overzichtelijke PF naar mijn mening :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-10 22:21
Scirocco schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:35:
@Mooody

Het is niet zomaar een project hè?

Cardano wordt straks meer gebruikt zoals dit, Revuto.
https://crypto.revuto.com/
Hoeveel dit waard is moet nog blijken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
We kunnen over allerlei muntjes praten, maar als btc nog even doorzakt is het hele feestje voorbij.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004

Licko

ZVDK

Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:04:
[...]

Hoge bomen vangen veel wind. Daar moet je boven staan. Als hij nu al op dit soort dingen gaat reageren, wordt hij nog heel druk wanneer Cardano groter is geworden dan Bitcoin.

Het is een zelfingenomen mannetje die Charles, hoort zichzelf graag praten. Werd ook al uitgespuugd bij Ethereum :)
Hoeveel ada heb je eigenlijk gehad en te vroeg verkocht? Je bent altijd zo aan 't haten op de coin en die Hoskinson :P

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Pelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:10:
We kunnen over allerlei muntjes praten, maar als btc nog even doorzakt is het hele feestje voorbij.
43k bodem, dan dikke moon hopelijk..

Laten wedie bodem dan maar snel opzoeken, zijn we daar ook geweest. Dit gesukkel is ook niks spannends aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
feye1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:12:
[...]

43k bodem, dan dikke moon hopelijk..

Laten wedie bodem dan maar snel opzoeken, zijn we daar ook geweest. Dit gesukkel is ook niks spannends aan.
Een snelle wick dan.. want anders gaan we regelrecht de bear in.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Pelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:10:
Damn, mag het een keer? alles is al debiel opgeblazen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

HoppyF schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:09:
[...]

Het is niet zomaar een project hè?

Cardano wordt straks meer gebruikt zoals dit, Revuto.
https://crypto.revuto.com/
Hoeveel dit waard is moet nog blijken.
Ik heb wel vaak het gevoel dat Cardano-hoddlers oogkleppen op hebben. Nofi.

Voor de gein even een overzicht van wat concurrenten. Let op: al deze concurrenten hebben een aanzienlijke lagere waardering.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ey7nmS5VcAURGOt.jpg

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/d8p80cwachn61.jpg?auto=webp&s=85ab51b88ba76ee7dce29a1eb8783936597fcfa5

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EybhCEmUUAARo-N.png

Die van Ethereum pas niet op je scherm, dus laat ik ff achterwege :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HoppyF
Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:15:
[...]

Voor de gein even een overzicht van wat concurrenten. Let op: al deze concurrenten hebben een aanzienlijke lagere waardering.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Prachtig die kleurige plaatjes maar dat is niet altijd waar het omgaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Licko schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:10:
[...]

Hoeveel ada heb je eigenlijk gehad en te vroeg verkocht? Je bent altijd zo aan 't haten op de coin en die Hoskinson :P
Echt haten is het niet toch? Ik heb gewoon een mening.

Ik had 100k tokens in de beta wallet (tegen 15-16% staking rewards). Deze moesten weg, omdat ik Polkadot moest kopen toen ik het op de radar kreeg, een ETH 2.0-killer voordat ETH 2.0 uberhaubt op de markt zou zijn = bullish. Deeltje ADA ging ook in Ethereum. Geen spijt van gehad, dus het is niet "haat door frustratie" oid :)
Het is niet eens haat, het zijn gewoon mijn 2 sats. Ik heb ook geen Tezos of Tron in de PF bijv.

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Licko schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:10:
[...]

Ik vermoed heel veel coins voor weinig gekocht (en verkocht….).
Dat laatste is het ergste.
Eerlijk gezegd zou ik daar ook van balen als het mij zou overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

HoppyF schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:17:
[...]

Prachtig die kleurige plaatjes maar dat is niet altijd waar het omgaat.
Nee, adoptie is niet belangrijk als je over 5 jaar nog wilt bestaan. Wat een rare gedachte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:08:
[...]

Even serieus; ik heb ETH, BTC, LINK, KSM en DOT (in die volgorde). Daarnaast nog wat NEXO en CRO vanuit praktische overweging. En CSPR in de "ICO wallet", maar die komt pas over 12 maanden vrij. Een vrij overzichtelijke PF naar mijn mening :)
Was jij degene die het een paar maanden geleden had over sys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
Remko.me schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:48:
[...]

20 cent? VET ATH is al $0,27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:37
Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:19:
[...]

Nee, adoptie is niet belangrijk als je over 5 jaar nog wilt bestaan. Wat een rare gedachte :P
Bagholders is all you need

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:37
Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:08:
[...]

Je dpi weggedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:37
Bierkameel schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:44:
[...]

Het was een POC van iemand die bij salesforece werkt, maar verder totaal onafhankelijk opereerde. Ook heel duidelijk door vechain zelf aangegeven.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jellybrah
  • Laatst online: 19-10 09:47
ADA holding my PF together like

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YJdqm3IK5am9ReLs5hzjwhQoDik=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Gdjf4ZoZBvtu37rxM9l0A2cr.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

DPI tijdje geleden volledig verkocht voor ETH. Achterliggende gedachte was dat DPI zich nu nog volledig richt op Ethereum-defi en ik verwacht dat defi straks sterker gaat ontwikkelen op andere platforms. Die hebben namelijk een behoorlijke inhaalslag te maken.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennie schild
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18-10 13:11
voor mensen die nog geld over hebben. https://www.reddit.com/r/smallcapcoins/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geertwa
  • Laatst online: 13-07-2022
Wat lekker zeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HoppyF
Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:15:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Je was het plaatje van Cardano vergeten….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9OscxC0xzRiwQcHG_tqLrfX0hNI=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/uH8sYoqZ9zZKkwM44jOWERcN.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Bitcoin short sluit op 46.860, zou het lukken... Daarna blijf ik er maar allemaal even vanaf op ADA na om te zien welke richting er wordt gekozen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Dump al je crypto!!! Je kunt later altijd nog instappen !!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raaafie
A87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:31:
Dump al je crypto!!! Je kunt later altijd nog instappen !!
Diamond hands hier.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:10
Rekt hands!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
Valt wel mee, hoef nog niet naar de voedselbank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Mooi toch als we met z'n allen boven met onze neus op het kantelpunt bleken te zitten? Hier worden de mannen van de jochies gescheiden.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:11
Ik vind al die ecosysteem plaatjes maar een hoop geshill

Wat mij betreft mogen de wallets, exchanges en explorers er in elk geval vanaf.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:34:
Ik vind al die ecosysteem plaatjes maar een hoop geshill

Wat mij betreft mogen de wallets, exchanges en explorers er in elk geval vanaf.
Voordat crypto volwassen is zijn we 15-20 jaar verder en dan mag je hopen dat het niet allemaal van de overheden wordt

[ Voor 9% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004

Licko

ZVDK

Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:18:
[...]

Echt haten is het niet toch? Ik heb gewoon een mening.

Ik had 100k tokens in de beta wallet (tegen 15-16% staking rewards). Deze moesten weg, omdat ik Polkadot moest kopen toen ik het op de radar kreeg, een ETH 2.0-killer voordat ETH 2.0 uberhaubt op de markt zou zijn = bullish. Deeltje ADA ging ook in Ethereum. Geen spijt van gehad, dus het is niet "haat door frustratie" oid :)
Het is niet eens haat, het zijn gewoon mijn 2 sats. Ik heb ook geen Tezos of Tron in de PF bijv.
Hij verwoordt het wel mooi, de meningen over cardano zonder smart contracts en de waardering van een coin op basis van beloften.

YouTube: Cardano, Ethereum 2.0, Shiba, Elon Musk, Oasis Labs, Bitcoin price a...

offtopic:
ik zou 't niet zo goed trekken denk ik als ik ooit 100k tokens had van een coin die misschien wel $ 5 doet deze cycle...respect

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Wat zeg jij ervan @Taro Gaat BTC door een kritieke support vallen..?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Nog 45k te gaan naar de 6 cent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
A87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:35:
[...]

Voordat crypto volwassen is zijn we 15-20 jaar verder en dan mag je hopen dat het niet allemaal van de overheden wordt
Wie weet 5 jaar. We zijn in 12 jaar al een eind gekomen niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
A87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:35:
[...]

Boeie, dan rijden we allemaal 10 lambo's op een zelfgekocht eiland of in een belastingvrije staat. Toch? Toch!!???

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:37:
[...]

Wie weet 5 jaar. We zijn in 12 jaar al een eind gekomen niet?
Nee niet echt.. een memecoin en een idioot op Twitter.. dat was het wel.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

HoppyF schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:29:
[...]

Je was het plaatje van Cardano vergeten….

[Afbeelding]
Dank je :)

Mijn reactie was gericht op het feit dat jij 1 project noemde. Ik was in de veronderstelling dat jij dacht dat al die andere soortgelijke projecten minder goed bezig waren dan Cardano :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Pelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:38:
[...]

Nee niet echt.. een memecoin en een idioot op Twitter.. dat was het wel.
Kwestie van perspectief en welk nieuws je tot je wenst te nemen toch :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman

Alle cryptoyoutubers rijden binnenkort ook gewoon weer een Fiat Panda! :)

[ Voor 30% gewijzigd door The Redman op 15-05-2021 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:36:
Ik ben geen taro en een crypto amateur. Enige belangrijke moment dit weekend is de weekly close morgen.

Als die ruim boven de 48k is zou dat erg bullish zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Verwachten jullie een bounce op de Weekly MA25?

Of zeg ik nu iets compleet noobs?

Niet dat ik er naar ga handelen.. (HODL 2 TO MOONnNnnNNNnn!!!!!)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3KBEFOqFRN2_THUe5PonRSQ0piA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aesAVncpDEnPR0Kjea4dqOtO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Licko schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:35:
[...]

Hij verwoordt het wel mooi, de meningen over cardano zonder smart contracts en de waardering van een coin op basis van beloften.

YouTube: Cardano, Ethereum 2.0, Shiba, Elon Musk, Oasis Labs, Bitcoin price a...

offtopic:
ik zou 't niet zo goed trekken denk ik als ik ooit 100k tokens had van een coin die misschien wel $ 5 doet deze cycle...respect
Ik ken hem wel, hij heeft het vaak over Cardano :) Niet gekeken, maar zijn conclusie zal wel zijn dat de huidige prijs hoog is, maar long term te rechtvaardigen is. Zou veilig zijn om dat te zeggen.

Het probleem is vaak dat wanneer je "verliefd" bent op een coin (cq. investering), je het liefst alleen goed nieuws leest van jouw coin. Wat iedereen zou moeten doen, is ook video's kijken van andere vergelijkbare projecten die je niet bezit (wanneer je dat nog niet doet). Je komt er dan achter dat die Youtube-shillers ook alleen maar goed nieuws vertellen over deze coins - je komt dus geen reet verder.

Youtube kun je gebruiken om het marktsentiment te peilen, maar is absoluut niet de juiste bron om je investering door te laten leiden. Daarvoor moet je imo wat dieper duiken en zelf conclusies trekken.

Dit is niet op jou gericht hoor :)

[ Voor 8% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Darrell schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:40:
Ik ben geen taro en een crypto amateur. Enige belangrijke moment dit weekend is de weekly close morgen.

Als die ruim boven de 48k is zou dat erg bullish zijn.
Waarom?

Op de daily zitten we nu duidelijk onder de MA99. Volgende level is de weekly MA25 op ~42.5k

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Toch wel fijn, een inhoudelijke discussie in dit topic *O*

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 21:44 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:36:
Ik ben wat terughoudend geworden met hier grote voorspellingen te doen, maar ik hou er rekening mee dat de 43k aangetikt kan worden. Maar om eerlijk te zijn heb ik de afgelopen periode ook voor het eerst sinds langere tijd regelmatig geen BTC in de pf en focus ik meer op een aantal alts en BTC shorten, dus ik vind alles prima.

Dit is het plaatje waar ik naar handel: Zakt Bitcoin door iets heen, dan anticipeer ik op een lagere lijn. Stijgt de koers, dan verkoop ik vlak onder de hogere lijn:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RiCB2Me3B5M55k7K1e3-t4zFUEU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/cbBuP0hr0VcZZCN4e9yYD1pn.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:38:
[...]

Dank je :)

Mijn reactie was gericht op het feit dat jij 1 project noemde. Ik was in de veronderstelling dat jij dacht dat al die andere soortgelijke projecten minder goed bezig waren dan Cardano :)
Ik zeg niet dat Cardano beter is dan de andere genoemde projecten.
Er zijn zeker meer projecten die goed lopen en inderdaad ook wel voorlopen op Cardano.
Op één paard wedden is niet verstandig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Alleen rust en kalmte kan u redden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/arw7b-NuJj61Q1QyBb4ypO0jjOo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0fivhM4EPx2rcluDI4eOqetK.jpg?f=user_large

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
feye1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:37:
[...]

Boeie, dan rijden we allemaal 10 lambo's op een zelfgekocht eiland of in een belastingvrije staat. Toch? Toch!!???
Fuck Lambo, hallo Polestar 2 :9

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Pelox
Zo dat was hem dan. Op naar de 69k.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTC100K2021
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

BTC100K2021

Kijk eens dom, ja ho maar.

Pelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:48:
Het wordt wel weer eens tijd voor een dikke move naar boven, de stijgingen zijn al te lang voorspelbaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dnzm

dnzm

Knorrig

Ik zal even op het knopje drukken, moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Hij bounced op hetzelfde level als op 27 april. Kan een lokale bodem zijn (test, test, dubbeltest), maar dan moeten we nu wel rap weer omhoog. Anders is het #DOOMSDAY })

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 21:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-10 20:56
Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:51:
[...]

Hij bounced op hetzelfde level als op 27 april. Kan een lokale bodem zijn (test, test, dubbeltest), maar dan moeten we nu wel rap weer omhoog. Anders is het #DOOMSDAY })
Laten we hopen op het laatste voor de HODL'ers, zodat ze komende tijd voordelig kunnen DCA'en _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
Volgens mij heb je dit bericht gewoon scheduled om elk uur wel een keer te posten _/-\o_

Vroeg of laat zal een van je calls wel kloppen, duurt mogelijk wel nog jaren :+

[ Voor 15% gewijzigd door The Redman op 15-05-2021 21:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Het Fantoom schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:57:
Laten we hopen op het laatste voor de HODL'ers, zodat ze komende tijd voordelig kunnen DCA'en _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://steemitimages.com/p/3zpz8WQe4SNGWd7TzozjPgq3rggennavDx3XPY35pEAVnpwQr7GkyYyRV759syYA8znSu9XToYS36fPuQ3hb9d8MRFZVL9Vha8vPxubZ3o1eZ6BKZExgjpSF7BAgyjzBfTjak74TnkyNvtpnoSQD?format=match&mode=fit

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
The Redman schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:57:
[...]

Volgens mij heb je dit bericht gewoon scheduled om elk uur wel een keer te posten _/-\o_

Vroeg of laat zal een van je calls wel kloppen, duurt mogelijk wel nog jaren :+
Ik zie anders een bounce van 1500 usd

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Afbeeldingslocatie: https://store-images.s-microsoft.com/image/apps.55563.14303655336501012.2beb08d9-395e-453b-b5e3-0d4ac24d9d15.f9a0e430-b546-45f8-85f1-1d2b90bb84d5?mode=scale&q=90&h=1080&w=1920

Voor de opa's onder ons :P

[ Voor 57% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:40

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

'Belastingdienst VS onderzoekt grootste cryptobeurs ter wereld Binance’

https://www.rtlnieuws.nl/...tomunt-illegaal-witwassen

Dit zou ook nog wel eens wat teweeg brengen.
Wellicht al gepost. Maar zag het niet
Pagina: 1 ... 234 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!