Tja, nu nog uitstappen heeft weinig zin meer denk ik. HODL dan maar lijkt mij.
Ik heb serieus respect voor jou hoe jij trade. Ik heb het lef niet om uit te stappen omdat ik elke keer denk dat ik dan de stijgende boot mis. Hierdoor heb ik ook heel veel winsten laten liggen helaas. Hoe graag ik mijn tactiek ook zou willen aanpassen, dat lukt mij gewoon niet. Ik heb een paar keer geprobeerd te traden, maar schiet dan toch te snel in paniek waardoor ik munten verlies. Nu maar gewoon hodlen in de hoop dat alles weer gaat stijgen.Taro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:37:
Bitcoin 20x short staat op +25,48%, mooi benutten die dips om later de bullrun met meer BTC te kunnen vervolgen
Jammer genoeg heb ik alle beschikbare fiat in eerdere dips deze week gestoken. Buy the dip zit er hier niet meer in. HODL en wachten.
Terwijl we wachten - is HODL nu een foutief gespelde hold of Hold On for Dear Life?
Terwijl we wachten - is HODL nu een foutief gespelde hold of Hold On for Dear Life?
Ja. Wegwezendorbie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:41:
Ist nu al over ? ...
Zelfs mijn kinderen hebben nog meer gedulddorbie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:41:
Ist nu al over ? ...
Edit: De dip bedoelde je toch? Niet de bullrun...
[ Voor 13% gewijzigd door Taro op 15-05-2021 18:43 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ja.wian schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:42:
is HODL nu een foutief gespelde hold of Hold On for Dear Life?
VERKOOP JE HUIS!!wian schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:42:
Jammer genoeg heb ik alle beschikbare fiat in eerdere dips deze week gestoken. Buy the dip zit er hier niet meer in. HODL en wachten.
Dit ^MarcB1978 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:39:
Tja, nu nog uitstappen heeft weinig zin meer denk ik. HODL dan maar lijkt mij.
Fuck it
https://www.investopedia.com/terms/h/hodl.aspwian schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:42:
Nee hoor. Gewoon hold hierBananeman schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:35:
[...]
Bij jezelf bedoel je?
Gewoon ff rustig ademhalen.
Het valt me wel op dat de alts laatste tijd bij een ETH/BTC scheet hier minder op reageren. Ze corrigeren wel wat, maar voor mijn gevoel ging enkele maanden bij een scheet -/- 10% van BTC/ETH de alts -/- 20%?
Is puur een gevoel, verklaring vanuit markt (door bijv. 'altseason')?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Je weet dat je niet hoeft uit te stappen om een short te openen op een coin die je ook hold?Rien43 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:40:
[...]
Ik heb serieus respect voor jou hoe jij trade. Ik heb het lef niet om uit te stappen omdat ik elke keer denk dat ik dan de stijgende boot mis. Hierdoor heb ik ook heel veel winsten laten liggen helaas. Hoe graag ik mijn tactiek ook zou willen aanpassen, dat lukt mij gewoon niet. Ik heb een paar keer geprobeerd te traden, maar schiet dan toch te snel in paniek waardoor ik munten verlies. Nu maar gewoon hodlen in de hoop dat alles weer gaat stijgen.
Thanks voor weer het ophalen van dit sentiment:
Maakt de dip wat dragelijkerI AM HODLING
At 10:03 a.m. UTC on Dec. 18, GameKyuubi posted "I AM HODLING," a drunk, semi-coherent, typo-laden rant about his poor trading skills and determination to simply hold his bitcoin from that point on. "I type d that tyitle twice because I knew it was wrong the first time. Still wrong. w/e," he wrote about the now-famous misspelling of "holding." "WHY AM I HOLDING? I'LL TELL YOU WHY," he continued. "It's because I'm a bad trader and I KNOW I'M A BAD TRADER. Yeah you good traders can spot the highs and the lows pit pat piffy wing wong wang just like that and make a millino bucks sure no problem bro."
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
I know, maar als de coins op een ledger staan gaat het sowieso niet lukkenwouterwouter2 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:50:
[...]
Je weet dat je niet hoeft uit te stappen om een short te openen op een coin die je ook hold?
Krijgt soon gewoon nog 1a3 jaar de tijd om de dip te kopen hoorQunix schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:36:
Als je vanochtend nog niet de dip had gekocht, is dit nu je kans.

Thanks, misspell is veel leuker dan Hold On for Dear Life.
Ik HODL rustig. Gelukkig heb ik rule 1 van crypto speculation gevolgd. Ik kan het geld missen. Verlies nemen hoeft niet.
Mooi koop moment voor de zaterdag avond moon🧐
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ondertussen is de half miljoen aan SHIBA coins minder dan een tientje waard haha HODL.

Die is aan het zoeken om die 20+ miljard die van de week verdampt is bij Tesladorbie schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:55:
Waar is ELON ?

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Zo gaat het toch al weken? Mijn PF swingt per dag rond de 500 dollar, dat is rond de 10%.
Daarom ben ik ook zo huiverig voor altcoins. Bitcoin is de vader van alle crypto. Zolang crypto currency een ding is, komt het uiteindelijk met bitcoin wel goed.Youp1e schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:55:
Ondertussen is de half miljoen aan SHIBA coins minder dan een tientje waard haha HODL.
wian schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:59:
[...]
Daarom ben ik ook zo huiverig voor altcoins. Bitcoin is de vader van alle crypto. Zolang crypto currency een ding is, komt het uiteindelijk met bitcoin wel goed.

Lekker hodl, de dip komt vanzelf.peterhhh schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:01:
Ik merk niks van een dip. ADA keeps going
Zero.
peterhhh schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:01:
Ik merk niks van een dip. ADA keeps going
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AV8unWSvJBEUCAmHyk7ElU1x.jpg?f=user_large)
ATH portfolio in Satoshi’s nu. Al weet ik niet of dat nou zo positief is. Ik zou het op dit moment ook niet willen omzetten in BTC.
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Ik zie het echt niet, waar?elektriekert schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:11:
Wat een paniek weer.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Paniek?elektriekert schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:11:
Wat een paniek weer.
De massa is nog overly bullish

Ik heb t wel gedaan voor een deel. Als je doel is meer btc . Dan moet je niet wachten tot t weer stijgt.Mighty schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:09:
ATH portfolio in Satoshi’s nu. Al weet ik niet of dat nou zo positief is. Ik zou het op dit moment ook niet willen omzetten in BTC.
Als er 1 hard omhoog zal gaan is t btc, die de rest meetrekken
Hoe dan ook heeft tesla er met zn actie voor gezorgd dat een deel van de “nu gaan er andere partijen volgen”-vibe een deuk oploopt volgens mij
Wanneer genoeg van rode en groende candles, men neme de witte. Asperges. Hammetje erbij, gekookte krieltjes, gekookt eitje, botersausje. Neemt alle zorgen weg.
Ik ren altijd letterlijk weg van mijn zorgen.Youp1e schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:27:
Wanneer genoeg van rode en groende candles, men neme de witte. Asperges. Hammetje erbij, gekookte krieltjes, gekookt eitje, botersausje. Neemt alle zorgen weg.
Zero.
Je hebt helemaal gelijk. De alts houden zich ongekend sterk de afgelopen drops van BTC.RickvN schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:50:
Het valt me wel op dat de alts laatste tijd bij een ETH/BTC scheet hier minder op reageren. Ze corrigeren wel wat, maar voor mijn gevoel ging enkele maanden bij een scheet -/- 10% van BTC/ETH de alts -/- 20%?
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Het is weer tijd om te kopen.. misschien.. wie mag er al bijleggen om terug te kopen?
[ Voor 49% gewijzigd door Pelox op 15-05-2021 19:34 ]
Zero.
Juist. Dipjes jagen. Heb ondertussen mijn PF met 100,- de coin uitgebreid. Smakelijk!Pelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:33:
Het is weer tijd om te kopen.. misschien..
Ik twijfel echt wel om in te stappen met wat trade money dat nu niks staat te doen. Denk dat ik morgen nog ff aan kijk.. mja hou ik dat zo lang vol. En welke coin? BTC dan toch maar? Of een alt zoeken waar ik nog niet in zit. Keuzes, keuzes.Pelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:33:
Het is weer tijd om te kopen.. misschien.. wie mag er al bijleggen om terug te kopen?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Net ook weer wat in dot en Ksm gestoken, voor mijn gevoel wat te vroeg maar we zien wel.Pelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:33:
Daar hebben we er zoveel van gezien joh.
1. BTC gaat al weken sideways. Een BTC-dipje van 5-10% is niet zo spannend in een bullrun omdat 2)RickvN schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:50:
2. Het marktsentiment is (te) positief. Er staan bij veelbelovende alts veel buy orders klaar om opgegeten te worden als de prijs daalt.
Let wel: Als BTC echt in verval gaat raken (level lager testen), dan ga je echt wel nat met een alt-heavy PF
Ik heb zo'n idee dat dat voor een flink aantal mensen in dit topic een nieuwe ervaring gaat zijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 19:48 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Als je nu instapt moet je naar mijn idee ook bereid zijn om op korte termijn winst te nemen en weer uit te stappen. Natuurlijk kan dit dé dip zijn geweest, maar niet klagen als morgen de koers nog lager staat. Het is vaak goed om uit te zoomen en niet door groene candles op een 1 of 3 minute chart in te stappen als de trend (van Bitcoin teminste) omlaag is.
Ja daar zit dus mijn twijfel. Kan ook voor een paar % winst gaan en dan weer uitstappen. Maar waarom zou ik dat risico nemen voor zeg 3%.. ja als het ineens keihard doorstijgt ben je spekkoper natuurlijk, maar als het daalt de lul.Taro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:43:
Als je nu instapt moet je naar mijn idee ook bereid zijn om op korte termijn winst te nemen en weer uit te stappen. Natuurlijk kan dit dé dip zijn geweest, maar niet klagen als morgen de koers nog lager staat. Het is vaak goed om uit te zoomen en niet door groene candles op een 1 of 3 minute chart in te stappen als de trend (van Bitcoin teminste) omlaag is.
Dit.Taro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:43:
En als je geen of weinig ervaring hebt met traden moet je simpelweg niet instappen op coins die al parabolisch zijn gegaan. Gewoon geduldig zijn en wachten op een flinke dip voordat je instapt. (eventueel gefaseerd buy orders plaatsen flink onder de huidige prijzen)
Of anders gewoon DCA-en in BTC (aanrader) en evt. ETH (iets riskanter op dit moment) als je echt nu je geld wilt inzetten.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 19:47 ]
We zaten al op 30% ik ging uit van 48k ipv 46k.feye1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:46:
[...]
Nog een procentje of 5 en het is eindelijk een redelijke correctie
Zero.
Ik ook eigenlijkPelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:47:
[...]
We zaten al op 30% ik ging uit van 48k ipv 46k.
Nou dan gaan we moon, kan niet anders
Tja.. ik vind het ook lastig, heb btc bijgekocht op 55k en 49k.. mocht ie nou naar 45k.of lager gaan dan koop ik wel weer bij DCA!
En anders HODL!
En anders HODL!
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Zo vertcoin maakte een goede sprong omhoog.
Maar wat een vervelende man is die Hoskinson....AMARONE schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:55:
Fuck btc. Ada zorgt dat mijn pf nog lekker gaat. [Afbeelding]

de foto waar hij het over heeft staat er al niet meer tussen ?Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:59:
[...]
Maar wat een vervelende man is die Hoskinson....
[Afbeelding]
Ik zou eerder die actie van die andere man vervelend vinden..Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:59:
[...]
[Afbeelding]
Waarom is dat vervelend? Er zijn mensen die het voor waarheid aan zullen nemen en daar conclusies aan zullen verbinden.Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:59:
[...]
[Afbeelding]
Ik zou het eerlijk gezegd ook arelaxt vinden als mensen mij in allerlei scènes zouden photoshoppen.Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:59:
[...]
[Afbeelding]
Is dit een psychologisch ding? Dat je denkt dat het minder gaat opleveren wanneer je in bijvoorbeeld een 10 chain links of 10 dot's stapt nu terwijl je voor datzelfde bedrag ook massa's munten van 20 cent had kunnen kopen? Hoe werkt dit in jullie hoofd?
Hoge bomen vangen veel wind. Daar moet je boven staan. Als hij nu al op dit soort dingen gaat reageren, wordt hij nog heel druk wanneer Cardano groter is geworden dan Bitcoin.Youp1e schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:02:
[...]
Ik zou eerder die actie van die andere man vervelend vinden..
Het is een zelfingenomen mannetje die Charles, hoort zichzelf graag praten. Werd ook al uitgespuugd bij Ethereum
[ Voor 19% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 20:06 ]
Nop, ik kijk naar absolute totale waarde aan coins van coin X.stranger1851 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:03:
Is dit een psychologisch ding? Dat je denkt dat het minder gaat opleveren wanneer je in bijvoorbeeld een 10 chain links of 10 dot's stapt nu terwijl je voor datzelfde bedrag ook massa's munten van 20 cent had kunnen kopen? Hoe werkt dit in jullie hoofd?
Ga mezelf toch niet voor de gek houden? Dat doen we al genoeg door te denken dat BTC naar 288K gaat
bonbon3993 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:01:
[...]
de foto waar hij het over heeft staat er al niet meer tussen ?
/f/image/384ImCcewTzkU5xj8lRfYLty.png?f=fotoalbum_large)
Maktub
Die baardmans is een user in dit topic toch?
Tsja. Persoonlijk zie ik het andersom. De photoshop van die andere vent, dát is pas een zelfingenomen actie.Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:04:
[...]
Hoge bomen vangen veel wind. Daar moet je boven staan. Als hij nu al op dit soort dingen gaat reageren, wordt hij nog heel druk wanneer Cardano groter is geworden dan Bitcoin.
Het is een zelfingenomen mannetje die Charles, hoort zichzelf graag praten. Werd ook al uitgespuugd bij Ethereum
Heb ik zelf wel eens last van inderdaad. Vooral ook bij BTC waar je voor een paar k slechts een fractie krijgtstranger1851 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:03:
Zeker, daar zit ie. naast de Cardano-God. Jaja, je bevind je onder grootheden in dit topicHet Fantoom schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:06:
[...]
Die baardmans is een user in dit topic toch?
@Tominatie
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Hoeveel photoshops van bijv. Justin Bieber, Madonna of Vitalik Buterin zullen er zijn? Daar moet je als publiekelijk figuur hartelijk om lachen toch? Anders wordt het een dagtaak. Ze hebben hem geen machinegeweer in zijn handen geshopt ofzo....Youp1e schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:06:
[...]
Tsja. Persoonlijk zie ik het andersom. De photoshop van die andere vent, dát is pas een zelfingenomen actie.
[ Voor 11% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 20:10 ]
Geen ADA in de pf?Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:04:
[...]
Hoge bomen vangen veel wind. Daar moet je boven staan. Als hij nu al op dit soort dingen gaat reageren, wordt hij nog heel druk wanneer Cardano groter is geworden dan Bitcoin.
Moody is de ADA anti-chiller hier
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Jij snapt het
Nee, deze mening heb ik al heul lang gelukkig
En als je goud of zilver met USDT koopt, mag het dan wel op dit forum?Qunix schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:12:
[...]
Er zijn zat fondsen met physical gold/silver en wat niet. Je kan prima handelen op beurzen in futures.
Immers is het een grondstof. Er zijn ook mijnen.
Dat is wel genoeg over goud zo
Ik heb wat via Kinesis aangeschaft, vind het een interessant concept.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Verwijderd
Ik kijk eerder naar het project en of er veel potentie in zit/veel technologische meerwaarde dan de muntjes.stranger1851 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:03:
Ik koop liever 10 DOT munten dan 895 Doge munten.
Beetje tegengas geven af en toe, anders wordt het allemaal zo zoetsappig
Maar als ik iets over Cardano zeg, probeer ik het altijd wel te onderbouwen. Ik snap de hype werkelijk niet, maar dat kan ook gewoon mijn gebrek aan visie zijn zeg ik eerlijk....
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 20:13 ]
Verwijderd
Wat vind je niet goed aan Cardano? Oprechte vraag?Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:12:
[...]
Beetje tegengas geven af en toe, anders wordt het allemaal zo zoetsappig
Maar als ik iets over Cardano zeg, probeer ik het altijd wel te onderbouwen. Ik snap de hype werkelijk niet, dat kan dan ook gewoon mijn gebrek aan visie zijn.
Ik heb 10K VET, elke cent omhoog is 100 euro rijker, vind ik leuker dan een duizenste van een bitcoin bezittenstranger1851 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:03:
ja dat heb ik ook met 18000 VET, dan gaat het heel hardBierkameel schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:13:
[...]
Ik heb 10K VET, elke cent omhoog is 100 euro rijker, vind ik leuker dan een duizenste van een bitcoin bezitten
maar uiteindelijk slaat het natuurlijk nergens op
Dat is wel tof ja, maar ik zie ook dat ie al een maand aan t zakken isBierkameel schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:13:
[...]
Ik heb 10K VET, elke cent omhoog is 100 euro rijker, vind ik leuker dan een duizenste van een bitcoin bezitten
Klopt is wel een lange termijn coin maar ik verwacht er veel van, zeker nu Salesforce interesse heeft.
Verwijderd
Ik wil wel eens zien wat er gebeurd met de alts die nu nog staan als BTC echt gaat crashen. Zeg 35-30k.
Vergeet niet dat we nog steeds flink hoog staan
Ik gok zomaar dat de muntjes die de afgelopen tijd het hardste zijn gepumpt ook het snelste leeglopen. Die zijn tenslotte ook het meest gevuld met snel geld. Vergeet niet dat de grootste pumps ook het meeste tradegeld aantrekken.
Maar misschien ook niet. Het blijft tenslotte crypto, alles kan. Dat heeft DOGE deze run wel bewezen.
Ach we zient wel. Gaat het naar 0 heb ik er een mooie winst op tijd uitgesleept, gaat het naar 100k heb ik nog veel meer winst.
BTC was ik toch al van plan over de huidige top te hodlen, dus dat maakt voor mij verder weinig als dit de top was. Die pluk hodl ik tot de 0 of pensioen.
En een mooie zak fiat om stuk te gooien als Bitcoin toch blijkt te stikken in zijn eigen vervuilende voetprint (lmfao), dan trekt ie toch eerst de hele santekraam mee de afgrond in, dus dan komen er een miljoenmiljard kansen (voor iedereen) om uit de assen van greed een nieuwe crypto portfolio op te bouwen.
Eigenlijk kan het gewoon niet misgaan zou je zeggen.
Vergeet niet dat we nog steeds flink hoog staan
Ik gok zomaar dat de muntjes die de afgelopen tijd het hardste zijn gepumpt ook het snelste leeglopen. Die zijn tenslotte ook het meest gevuld met snel geld. Vergeet niet dat de grootste pumps ook het meeste tradegeld aantrekken.
Maar misschien ook niet. Het blijft tenslotte crypto, alles kan. Dat heeft DOGE deze run wel bewezen.
Ach we zient wel. Gaat het naar 0 heb ik er een mooie winst op tijd uitgesleept, gaat het naar 100k heb ik nog veel meer winst.
BTC was ik toch al van plan over de huidige top te hodlen, dus dat maakt voor mij verder weinig als dit de top was. Die pluk hodl ik tot de 0 of pensioen.
En een mooie zak fiat om stuk te gooien als Bitcoin toch blijkt te stikken in zijn eigen vervuilende voetprint (lmfao), dan trekt ie toch eerst de hele santekraam mee de afgrond in, dus dan komen er een miljoenmiljard kansen (voor iedereen) om uit de assen van greed een nieuwe crypto portfolio op te bouwen.
Eigenlijk kan het gewoon niet misgaan zou je zeggen.
een 0,40 dollarcent moet haalbaar zijn toch binnen 3 maanden?Bierkameel schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:19:
Klopt is wel een lange termijn coin maar ik verwacht er veel van, zeker nu Salesforce interesse heeft.
Hehe geen idee, ik ging uit van 0,50 aan het eind van het jaar, gelukkig is die nu wel redelijk stabiel tijdens de dip.stranger1851 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:20:
[...]
een 0,40 dollarcent moet haalbaar zijn toch binnen 3 maanden?
ja hij staat nog steeds hetzelfde als voor de dip van 19 aprilBierkameel schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:22:
[...]
Hehe geen idee, ik ging uit van 0,50 aan het eind van het jaar, gelukkig is die nu wel redelijk stabiel tijdens de dip.
Het project an sich lijk me helemaal prima. Ze pakken het heel grondig aan (veel onderzoek -> scientific papers) en hebben een "bank the unbanked visie". Prima. Another smart contract platform, maar prima....Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:13:
[...]
Wat vind je niet goed aan Cardano? Oprechte vraag?
Het "probleem" dat ik heb is dat er nog vrijwel geen waarde op het netwerk zit, maar het project al wel inmiddels een waardering (=market cap) heeft van $73 miljard (!). Dat is multinational-waardig.
Ik kan dat gewoon niet goed plaatsen vanuit een logische beredenering.
Toegegeven, dit wereldje leeft van hype en er zijn ook veel andere "coins" die nog geen kloot'n hebben laten zien en ook al miljarden waard zijn. Polkadot hoort daar ook gewoon bij. Het verschil daarbij is dat bij Polkadot ze veel minder van de hoge toren blazen en zodoende minder hype (lucht) creëren. Ze staan nog niet eens op Coinbase, daar valt nog heul veel te halen. Mijn mening is daarom dat de huidige waarde van Polkadot veel meer gebasseerd is op de werkelijk intrinsieke waarde van het project dan dat dat bij Cardano het geval is. We gaan zien of dat ook daadwerkelijk zo is...dat heeft tijd nodig.
Maar nogmaals, ik zeg absoluut niet dat Cardano een slechte investering zou zijn. Integendeel, het zou een van mijn beste investeringen geweest zijn als ik die 100k tokens niet had verkocht vorig jaar

Je kan natuurlijk ook beide kopen, of ook Solana en Comos en Tron en Tezos en.... maar ik geloof meer in verdieping dan in teveel spreiding. Ik stap ergens in en houd het meestal erg lang vast (meestal laat ik het niet meer los). Wanneer ik dat doe, stel ik eigenlijk altijd de eis dat ik volledig begrijp wat ik koop. Dat is bij Cardano niet het geval, my bad
Daarbij denk ik echt dat Ethereum de toekomst heeft en projecten die een "side chain" van Ethereum ambieren te worden een veilige kans hebben om te overleven. Wat dat betreft speel ik liever relatief op safe, want het gaat wel om serieus geld.
[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 21:05 ]
hebben jullie het echt over VET?Bierkameel schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:22:
[...]
Hehe geen idee, ik ging uit van 0,50 aan het eind van het jaar, gelukkig is die nu wel redelijk stabiel tijdens de dip.
Is dat er één in de categorie "We gebruiken Office 365 en hosten onze website bij AWS en dus hebben we partnerships met Microsoft en Amazon", of gaan ze er ook echt iets mee doen en is het groots?Bierkameel schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:19:
Naar mijn mening is de vraag "wat vind jij goed aan Cardano" een veel betere. Buiten de clichés als "vraag en aanbod" en "land x heeft mogelijk interesse", wat maakt Cardano zo spannend en veel waard vergeleken andere projecten die wel al live zijn?Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:13:
[...]
Wat vind je niet goed aan Cardano? Oprechte vraag?
[YouTube: Salesforce Is Testing VeChain 🚀 Says "Part 1"!? 😲 More To Come??]Taro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:26:
[...]
Is dat er één in de categorie "We gebruiken Office 365 en hosten onze website bij AWS en dus hebben we partnerships met Microsoft en Amazon", of gaan ze er ook echt iets mee doen en is het groots?
Vechain word al gebruikt voor real life applicaties maar het staat nog in de kinderschoenen.
Voor mijn werk ben ik bezig met Industry 4.0, iedereen heeft het erover maar dat duurt ook nog even voordat we het echt gaan doen.
Supply chain is wat mij betreft wel de toekomst en dingen in een blockchain opslaan is slimmer dan een SQL DB die ergens draait.
Blauw logo. Nuff said. Lambo's everywhere, raining unicorns.Luca schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 20:29:
[...]
Naar mijn mening is de vraag "wat vind jij goed aan Cardano" een veel betere. Buiten de clichés als "vraag en aanbod" en "land x heeft mogelijk interesse", wat maakt Cardano zo spannend en veel waard vergeleken andere projecten die wel al live zijn?
Geen idee waarom het deel uitmaakt van de PF.. ik ben blij dat het ertussen zit!
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!