Ik denk TOGTFOMicroWhale schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:45:
[...]
Een leuk nieuw raadspelletje!![]()
Ik denk ATMUSDT
Hij zit nog wel boven 17k toch?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/zVhH6bPDK0uZ7miLylxlZdPa.jpg?f=user_large)
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
BTC grafiek begint idd op een opsekopse bart simpson te lijken. Straks nog een groene kaars naar ~55k en hij is compleet.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Bliksem knappe dikke jetsersMicroWhale schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:49:
[...]
[Afbeelding]
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
haha echt soms voel je je net een groep 3 onderwijzer hierMicroWhale schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:45:
[...]
Een leuk nieuw raadspelletje!![]()
Ik denk ATMUSDT
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
En plastic dus goed houdbaar.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Daar is weinig Micro aan, Whale.MicroWhale schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:49:
[...]
[Afbeelding]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Doe er wat mee, groot tekort aan leraren.A87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:51:
[...]
haha echt soms voel je je net een groep 3 onderwijzer hier
Dat gevoel heb ik nou ookA87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:51:
[...]
haha echt soms voel je je net een groep 3 onderwijzer hier
Verwijderd
Zo ingekocht op 1.10 XRP 1k, schoot uit het niets naar de 1.23. Gelijk verkocht
. Wordt zelfs beweerd dat hij nog door gaat schieten naar de 1.30
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2021 16:54 ]
pffff DOT maakt n mooie stap vandaag. Ik twijfel om alles ff uit de stake te halen.
Als hij ff weer 2 of 3 euro zakt en weer terugkopen levert leuke winst op maaaaaaaaar meestal als ik zoiets probeert gaat het exact de andere kant op als dat ik hoop/verwacht/denk/gok/...
Dus, toch niks doen en waarschijnlijk straks weer balen
Als hij ff weer 2 of 3 euro zakt en weer terugkopen levert leuke winst op maaaaaaaaar meestal als ik zoiets probeert gaat het exact de andere kant op als dat ik hoop/verwacht/denk/gok/...

Het is ook niet Micro aan haar... het is Micro aan m...

laat maar
Op hoeveel heb je ingekocht?ybos schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:53:
pffff DOT maakt n mooie stap vandaag. Ik twijfel om alles ff uit de stake te halen.
1. Als het op Binance Earn staat: Duurt dik een dag voordat je het kan tradenybos schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:53:
2. Polkadot Decoded op 19 mei
Ik zou persoonlijk even wachten.
Niks doen en inleg verdubbelen als het zakt!ybos schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:53:
Weeeeekenlang circulating supply van 419 miljoen. Ik kijk net: 426 miljoen! Blijft storendDarrell schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:00:
Link wordt ook wakker.
Wanneer gaat Vechain nog eens een move doen, geen geduld hier ;-)
Check het laatste filmpje van Coins Kid van vandaag. Kan nog wel even duren.davy_online schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:05:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nee, hoor dat kun je zelf kiezen. Als je gelijk claim dan verlies de beloning (vaak is dat de laatste 24 uur).MicroWhale schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:55:
[...]
1. Als het op Binance Earn staat: Duurt dik een dag voordat je het kan traden
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
16 euro, dus niks te klagen hoor
Maar paar euro's koersverschil is een serieus verschil in mn portfolio.
Dus 2 eurootjes lager inkopen is dan ook interessant.
Maar, vliegt hij dan nog ff door omhoog loop ik ook direct aardig wat mis. Dus maar gewoon hold en wat rente pakken...
Kraken -> paar minuutjes.MicroWhale schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:55:
[...]
1. Als het op Binance Earn staat: Duurt dik een dag voordat je het kan traden
2. Polkadot Decoded op 19 mei
Ik zou persoonlijk even wachten.
Zit er ook op te wachten, heb er 10K dus op naar de 1,50.davy_online schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:05:
dat is lastig want mn inleg heb ik er al uitgehaaldHet Fantoom schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:58:
[...]
Niks doen en inleg verdubbelen als het zakt!
(maar recent wel bijgekocht op 28 euro)
Ja het gaat blijkbaar nog een tijdje duren voordat Vechain gaat pumpen.
Die beloning verlies je sowieso.Zhou schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:07:
[...]
Nee, hoor dat kun je zelf kiezen. Als je gelijk claim dan verlies de beloning (vaak is dat de laatste 24 uur).
Als ik nu op Redeem van mijn KSM klik krijg ik:
Dat is 1.5 dag verder en dan heb ik ze dus pas.Redemption Date:
2021-05-17 12:00:00
Dan zal BTC eerst positief moeten gaan bewegen, dan gaat de rest ook wel weer omhoog.davy_online schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:05:
DAAR KOMT IE!!! THE MEGAAA DUMP-Sander- schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:31:
[...]
Dan zal BTC eerst positief moeten gaan bewegen, dan gaat de rest ook wel weer omhoog.
Crypto failed!! DUMP eeeetttttt. nobody cares about crypto
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 17:36 ]
Het mag van mij wel een gaan moonen allemaal...
Ik heb niet alle >250 posts teruggelezen, dus hopelijk geen spuit 11, maar....
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
geen woorden voor..A87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:36:
[...]
DAAR KOMT IE!!! THE MEGAAA DUMP![]()
Crypto zit op zijn piek, ik hoorde laatst buiten (het kuddevolk) iemand praten over/.. ''koop bitcoin''
Was zon persoon die altijd zijn troep buiten laat slingeren (o.a. koningsdag vlaggetjes'', dus lekker voor hem
[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 17:48 ]
Waar gaan we heen... ik heb echt totaal geen idee op dit moment..
[ Voor 5% gewijzigd door Pelox op 15-05-2021 17:50 ]
Zero.
$12KPelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:49:
Waar gaan we heen... ik heb echt geen idee op dit moment..
Naar een plek waar we eerst 2 dagen sideways gaanPelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:49:
He shorted again? Pump eet.A87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:36:
[...]
DAAR KOMT IE!!! THE MEGAAA DUMP![]()
Ik zie jou er ook nog voor aan dat je echt zo denkt. Kansloos.A87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:44:
[...]
Crypto zit op zijn piek, ik hoorde laatst buiten (het kuddevolk) iemand praten over/.. ''koop bitcoin''
Was zon persoon die altijd zijn troep buiten laat slingeren (o.a. koningsdag vlaggetjes'', dus lekker voor hem, ik waarschuw hem niet !! revenge!!
Ik kan ook niet tegen dat soort mensen btw. Dus geef hem groot gelijk, ruim je troep op of ga rekt.Rien43 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:53:
[...]
Ik zie jou er ook nog voor aan dat je echt zo denkt. Kansloos.
Zero.
Wil je hiermee zeggen dat eerst BTC, ETH en LTC vallen en daarna BNB, ADA en DOT?Taro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:42:
Ik heb niet alle >250 posts teruggelezen, dus hopelijk geen spuit 11, maar....[Afbeelding]
Relatief gezien zit je dan veiliger in de laatste drie
Handige tip!
Ik zit in fiat, wachtend op dip met een sausje.
Gister m'n tradepotje weer recht kunnen trekken nadat Elon moest poepen. Dat gedaan via DOT, MATIC en ADA... had beter wat langer kunnen blijven hangen maar goed.
Gister m'n tradepotje weer recht kunnen trekken nadat Elon moest poepen. Dat gedaan via DOT, MATIC en ADA... had beter wat langer kunnen blijven hangen maar goed.
[ Voor 63% gewijzigd door Youp1e op 15-05-2021 17:56 ]
** Let op je taal **
[ Voor 87% gewijzigd door Taro op 15-05-2021 18:00 ]
die troep hangt er nu al 2 wekenPelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:54:
[...]
Ik kan ook niet tegen dat soort mensen btw. Dus geef hem groot gelijk, ruim je troep op of ga rekt.

Weet iemand waar je het beste fysiek goud kan kopen?
Ik helemaal een account aanmaken en verifiëren via goldrepublic, kan je daar alleen kopen en dan in een kluis in Zürich Amsterdam of Frankfurt..
Nee dat wil ik niet..
Dus daadwerkelijk zelf het goud beheren/bewaren en niet ergens anders.
Ik helemaal een account aanmaken en verifiëren via goldrepublic, kan je daar alleen kopen en dan in een kluis in Zürich Amsterdam of Frankfurt..
Nee dat wil ik niet..
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
SCHEER JE WEGKhaelos schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:58:
Nee dat wil ik niet..![]()
50% van mijn portefeuille even in BUSD gezet.... Weet het even niet nu
Pawn shops hebben vaak wel wat aantrekkelijke prijzen net boven hun inkoop. De echte hebben een koningswater setje met schuurblokje om te kijken hoeveel karaat het is.Khaelos schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:58:
Zoek op een goud wisselkantoor. Er zijn zat "winkels" waar je goud met cash kan kopen, of via online zoals Silvermountain of Amsterdam Gold. Let wel op de premium en vergelijk ze.Khaelos schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:58:
Maar je weet dat je in een crypto topic zit, hè?
Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 11
OmlaagPelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 17:49:
42k zou lekker inkopen zijn
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Sowieso als je BITCOIN bekijkt op rationale manier en ik gebruikt het in 2014 al.. was het vooral bedoel om echt mee te betalen etc.. darkweb etc..
Nu is het gewoon een PUMP pyramide van heb ik jou daar ff
Tip 11 spreid je winkansen
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ik vraag me nu wel echt af hoe jij in crypto zit haha. Ik heb ook nog wel via thuisbezorgd.nl pizza's betaald met BTC. Spijt van hoor.A87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:04:
Sowieso als je BITCOIN bekijkt op rationale manier en ik gebruikt het in 2014 al.. was het vooral bedoel om echt mee te betalen etc.. darkweb etc..
Ja ik weet dat dit crypto is duh.. maar jij stuurt.me naar het aandelen beleggings forumQunix schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:01:
[...]
Zoek op een goud wisselkantoor. Er zijn zat "winkels" waar je goud met cash kan kopen, of via online zoals Silvermountain of Amsterdam Gold. Let wel op de premium en vergelijk ze.
Maar je weet dat je in een crypto topic zit, hè?
Beleggen op de beurs in de praktijk - Deel 11

Daar hoort goud en zilver thuis.Khaelos schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:06:
[...]
Ja ik weet dat dit crypto is duh.. maar jij stuurt.me naar het aandelen beleggings forum
Niet zozeer als je het fysiek verhandelt. Paper gold and silver is just that, paper.
Ik deed nooit iets met BTC wist niet goed wat het was behalve soms iets betalen op darkweb meer ook niet.Youp1e schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:05:
[...]
Ik vraag me nu wel echt af hoe jij in crypto zit haha. Ik heb ook nog wel via thuisbezorgd.nl pizza's betaald met BTC. Spijt van hoor.
Heb nergens spijt van je kunt de toekomst toch nooit voorspellen.
Meer dan 100 euro is BTC niet waard imo
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 18:09 ]
*iets*A87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:08:
Ik deed nooit iets met BTC wist niet goed wat het was behalve soms iets betalen op darkweb meer ook niet
dat is negatief man, ziet er niet goed uit die chart ==========bearish 0.002 rejectedrvu19 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:10:
[Afbeelding]
ICX/BTC laat een mooi patroontje zien, ik heb ingekocht.
Of BUSD. Het mooie is dat CZ dat gewoon kan bijdrukken als Binance ooit gehacked wordtHodl22 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:10:
Het enige wat je nu kan vertrouwen in Tether😅
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Er zijn zat fondsen met physical gold/silver en wat niet. Je kan prima handelen op beurzen in futures.Youp1e schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:08:
[...]
Niet zozeer als je het fysiek verhandelt. Paper gold and silver is just that, paper.
Immers is het een grondstof. Er zijn ook mijnen.
Dat is wel genoeg over goud zo
Jezus. Hij wil het toch fysiek. Screw die fondsen dus. Enne.. goud een grondstof? Huh wat?Qunix schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:12:
[...]
Er zijn zat fondsen met physical gold/silver en wat niet. Je kan prima handelen op beurzen in futures.
Immers is het een grondstof. Er zijn ook mijnen.
Dat is wel genoeg over goud zo
WHAT IS NEXT???????????
Weekly close maandaghttps://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
BUSD wordt beheerd door Paxos, niet Binance. Binance leent alleen de branding.Taro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:12:
[...]
Of BUSD. Het mooie is dat CZ dat gewoon kan bijdrukken als Binance ooit gehacked wordt
Alles in fiat?PlanR schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:05:
Heb deels ETH & VET uigekocht vanmiddag.
Omlaaggaande trend. Staat veilig in Fiat.
Hier ook. 50% eruit.Taro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:21:
Maar even wat ADA omgezet naar BUSD en wat lagere buy orders geplaatst. Die zal zo wel even wat rode candles laten zien.
Als zuiver metaal is goud vrijwel onbruikbaar voor industriële toepassingen doordat het erg zacht is. In plaats daarvan wordt het veelvuldig gebruikt in legeringen omdat het element over uitstekende elektrische eigenschappen beschikt en zeer corrosiebestendig is.Youp1e schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:15:
Enne.. goud een grondstof? Huh wat?
46.6k next?
Hoop dat die 48K het houdt, vind dat we weer genoeg in deze regionen gespeeld hebbenTaro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:22:
46.6k next?
Het is een lekker weekje zo. Vooralsnog lijkt de 48 het te houden..
[ Voor 41% gewijzigd door Pelox op 15-05-2021 18:24 ]
Zero.
We gaan rekt jongens. Ik zit hier alleen nog voor de adrenaline. 1) Ik heb geïnvesteerd met het geld die ik kan missen, 2) ik word niet rijker met mijn huidige winst, 3) fuck fiat.
Alternative ending: BTC rises to 69k after a weekly close above 49k.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Maandagnacht sub46k ter bevestiging van de bear?
Ik hoor in verte een beer grommen.. of is dat.omdat ik honger heb??

Jij kijkt net zoals @A87 naar 1s candles?Pelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:23:
Het is een lekker weekje zo. Vooralsnog lijkt de 48 het te houden..
Ik ben vandaag Big Bang Theory weer aan het kijken, was blijven hangen bij seizoen 9. Verschijnt Elon Musk ineens in een aflevering…en ja hoor alles weer in het rood.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Laat alles maar helemaal naar de vinketering gaan. Dan weten we in ieder geval allemaal waar we aan toe zijn. Ook al heb ik mijn volledige inleg eruit gehaald is het gewoon zwaar klote om je portfolio over de afgelopen weken met 50% te zien dalen t.o.v. de ATH van m'n portfoliowaarde.
Alles in fiat, biertje erbij en naar de lijntjes te kijken. Vet relax geen enkel edrenalineAslanboy1905 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:24:
We gaan rekt jongens. Ik zit hier alleen nog voor de adrenaline. 1) Ik heb geïnvesteerd met het geld die ik kan missen, 2) ik word niet rijker met mijn huidige winst, 3) fuck fiat.
Heb je winst? Mojje nie zeuren.Rien43 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:30:
Laat alles maar helemaal naar de vinketering gaan. Dan weten we in ieder geval allemaal waar we aan toe zijn. Ook al heb ik mijn volledige inleg eruit gehaald is het gewoon zwaar klote om je portfolio over de afgelopen weken met 50% te zien dalen t.o.v. de ATH van m'n portfoliowaarde.
Ja, en flink ook, maar toch om één of andere reden voelt het anders. Ik vind het ook slecht van mezelf, maar gevoel kan je helaas niet uitschakelen.
Waar zie je precies paniek?roflexx schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:31:
Wat een paniek weer hier zeg.
Ik herken hier werkelijk 0.0 paniek. Dat we dumpen mag toch vastgesteld worden?roflexx schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:31:
SterfRien43 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:33:
[...]
Ja, en flink ook, maar toch om één of andere reden voelt het anders. Ik vind het ook slecht van mezelf, maar gevoel kan je helaas niet uitschakelen.
Stop the panic, buy the dips!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Bij jezelf bedoel je?roflexx schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:31:
Gewoon ff rustig ademhalen.
Als je vanochtend nog niet de dip had gekocht, is dit nu je kans.
MietjePrutzertje schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:31:
[...]
Alles in fiat, biertje erbij en naar de lijntjes te kijken. Vet relax geen enkel edrenaline
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Bitcoin 20x short staat op +25,48%, mooi benutten die dips om later de bullrun met meer BTC te kunnen vervolgen
Lol was dat het voor XRP dat kleine run ?
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!