Klopt. Je moet ADA HODL. Hold on for dear LIFEMighty schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 13:35:
Echt knettergek dat jullie ADA verkopen. Zelfs al gaat hij naar de $10 dan verkoop ik nog niet. Ik geniet er gewoon van dat ik deel mag uitmaken van Charles Hoskinson zijn droom.
Wat moet ik dan met m'n leven?MaStar schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:22:
Jongsns. Gewoon eens 3 maanden niet kijken. Geen koersen, geen Tweakers, geen dag profits, geen crypto apps.
Wie durft?
Werken & kind?
Dat ik in 2010 geen bitcoin gekocht heb ookMisprinter schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 13:27:
[Afbeelding]
Deze trade doet elke dag een beetje meer pijn
En dan? Mijn endorfines van de drugs of Candy Crush krijgen?MaStar schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:22:
Jongsns. Gewoon eens 3 maanden niet kijken. Geen koersen, geen Tweakers, geen dag profits, geen crypto apps.
Wie durft?
Rode candle crush is je alternatief?We.are.cake schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:25:
[...]
En dan? Mijn endorfines van de drugs of Candy Crush krijgen?
Als de echte bear market in full swing is dan gaan genoeg hier dat wel doen hahaha. Eerst ga je nog kijken van ach komt nog wel goed het gaat denk ik wel weer omhoog. En na een paar weken komt de reality check.MaStar schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:22:
Wie durft?
[ Voor 16% gewijzigd door keepitfrosty op 15-05-2021 14:29 ]
Hè bah, wat ordinair inderdaad.WhySoSerious schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:24:
[...]
Wat moet ik dan met m'n leven?
Werken & kind?
Dat, of troep kopen van Partners op bol.com en dan een geschil starten met de klantenservice, maar alleen als Matic dipt, dus dat heb ik al ongeveer een maand niet gedaan.
Winst is winst!Misprinter schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 13:27:
[Afbeelding]
dit inderdaadknakworst schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:03:
[...]
Deze kun je inderdaad doortrekken tot 6 cent. Daarna als je geluk hebt, kans op uitbraak. Anders nog een paar maandjes zijwaarts. Sowieso.
[Afbeelding]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ja goed idee misschien, dan wel met m'n geld aan de zijlijn uiteraard. In september weer eens kijken of het een mooi instapmoment is als BTC op 20k staat ofzo.MaStar schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:22:
Wie durft?
[ Voor 7% gewijzigd door Het Fantoom op 15-05-2021 14:30 ]
Voor diegene die zeuren dat ik geen uitleg post ik had een paar uur geleden dit gepost met een uitleg er bij
https://tweakers.net/camo...FyP7bp20%2FNaddamloos.jpg
geen zin om de uitleg er weer bij te zetten maar minder groen= MFI index is in deze markt condities geen goed teken nu wel de 50000-43000 aan het testen zijn.
Daily zakt nog omlaag de daily wave, ja dat kan ook opeens omhoog gaan maar markt ziet er bar slecht uit
https://tweakers.net/camo...FyP7bp20%2FNaddamloos.jpg
geen zin om de uitleg er weer bij te zetten maar minder groen= MFI index is in deze markt condities geen goed teken nu wel de 50000-43000 aan het testen zijn.
Daily zakt nog omlaag de daily wave, ja dat kan ook opeens omhoog gaan maar markt ziet er bar slecht uit
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 14:31 ]
Als iemand anders compleet andere dingen gebruikt in TA prima maar dan moeten ze me niet aanvallen met machinegeweren en al. Ik gebruik geen moving averages en dat soort dingengraceful schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 13:51:
[...]
Ah joh. Ben nog steeds wel benieuwd wat je precies dacht/denkt te zien in die graph. Als ik zo brutaal mag zijn? Gewoon nieuwsgierig
Heb mijn eigen manier van indicatoren die ik gebruik. Gister zag het er nog positief uit op 15min, imo
Geen idee wat de MA's doen ik gebruik dat niet, nogmaals
[ Voor 21% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 14:35 ]
Zijn hier nog meer mensen met PCX en/of PHA in de porto? Zijn lekker meegegaan met DOT/KSM.
FIL ben ik dan minder happy mee momenteel, maar ja je kunt niet alles hebben he.
FIL ben ik dan minder happy mee momenteel, maar ja je kunt niet alles hebben he.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Ik baal echt zo hard. Ik heb maandenlang alleen maar ADA gehad. Alles gevolgd, zoveel vertrouwen gehad.
Maar 29 april verkocht tegen €1.16. Kleine winst uit kunnen halen na alle swings. Omdat er niks gebeurde alles verkocht, omdat ik andere coins wilde komen. En nu komt precies uit waar ik bang voor was. Even afreageren hier
.
Maar 29 april verkocht tegen €1.16. Kleine winst uit kunnen halen na alle swings. Omdat er niks gebeurde alles verkocht, omdat ik andere coins wilde komen. En nu komt precies uit waar ik bang voor was. Even afreageren hier
Machinegeweren? Is @Ali Baba 1001 weer op strooptocht?A87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:32:
[...]
Als iemand anders compleet andere dingen gebruikt in TA prima maar dan moeten ze me niet aanvallen met machinegeweren en al. Ik gebruik geen moving averages en dat soort dingen
Heb mijn eigen manier van indicatoren die ik gebruik. Gister zag het er nog positief uit op 15min, imo
Geen idee wat de MA's doen ik gebruik dat niet, nogmaals
Hij tikt zojuist de €1,84 aanRayaxi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:35:
Ik baal echt zo hard. Ik heb maandenlang alleen maar ADA gehad. Alles gevolgd, zoveel vertrouwen gehad.
Maar 29 april verkocht tegen €1.16. Kleine winst uit kunnen halen na alle swings. Omdat er niks gebeurde alles verkocht, omdat ik andere coins wilde komen. En nu komt precies uit waar ik bang voor was. Even afreageren hier.

FRayaxi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:35:
Maar 29 april verkocht tegen €1.16. Kleine winst uit kunnen halen na alle swings. Omdat er niks gebeurde alles verkocht, omdat ik andere coins wilde komen. En nu komt precies uit waar ik bang voor was. Even afreageren hier.
😂😂😂😂😂paper hands😂😂😂😂🤡🚀Rayaxi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:35:
Part of the game. Ik weet het.
Frustrerende is dat ik nu in Enjin ben gestapt. Een coin die ik met veel interesse volgde. Recent nog hier geplaatst dat als ik euro's had, dat ik Enjin zou kopen. Steeg 'ie van €1.69 naar €3.14 destijds

Me 2! Sell order van 1,36 gehit en van plan om lager opnieuw te kopen. Vervolgens alleen maar gestegen 😋Rayaxi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:35:
Enige wat je kan doen is er lering uit trekken. En niet te veel terugkijken.Rayaxi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:35:
Ik herken het overigens, met Enjin veel te vroeg uitgestapt na 3 jaar hodl.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik ook, 2 jaar hodl gedaan en op 30 cent uitgestaptBushalte schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:40:
[...]
Enige wat je kan doen is er lering uit trekken. En niet te veel terugkijken.
Ik herken het overigens, met Enjin veel te vroeg uitgestapt na 3 jaar hodl.

Box of Resistance, daar gaat de prijs tussen rammelen denk ik, niet boven 50000 ongeveer
50K is een BIG level en is nu resistance, is een BIG deal. Dat is zeker geen support meer zoals gister nog was.
Dan draait het verhaal toch wel snel om
En gister zat ik LONG en mijn stoploss ging af
[ Voor 69% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 14:44 ]
Ja daag!!1!!! Geen tweakers! Ben je helemaal mal?! Dat gaat niet hoor.MaStar schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:22:
Wie durft?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Die rovers van mij hebben alleen paard en een lasso.WhySoSerious schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:35:
[...]
Machinegeweren? Is @Ali Baba 1001 weer op strooptocht?
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
ADA gaat lekker zeg, jammer dat ik niet all-in ben gegaan.
Je kunt toch elk moment terugkopen? Dus toen het steeg boven de €1,20 dacht je waarschijnlijk van 'laat maar, want straks zakt het toch weer in' of je had ze verkocht als je ze dan nog steeds had. Je hebt tussen de 1,20 en 1,85 zoals nu genoeg kansen gehad om weer aan boord te gaan richting de moon, maar daar zag je vanaf.Rayaxi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:35:
En dan klaag je achteraf dat je de complete rit gemist hebt.
Overigens is dit nog maar het begin, je kunt vandaag nog steeds vreselijk goedkoop inslaan.
Ok, een deel daarvan is dus goed besteed want BTC en ETH zijn daarna ook gestegen.Misprinter schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:21:
[...]
FOMO. Ik zag BTC en ETH gaan en wilde die trein niet missen, dus heb die €300 daar toen naar verplaatst. Als je naar de chart van ADA kijkt snap je het misschien wel: die was amper 3 cent gestegen in de tijd dat ik hem vasthield.
Het klopt dat ADA lange tijd weinig deed maar dat was ook te verwachten.
Er zijn meer van die coins die lange tijd niets deden.
Bv VEN, Vechain, nu VET.
Tijden (wel 2 jaar...) niet vooruit te branden en opeens komt deze tot leven.
Je moet soms veel geduld hebben.
Er wordt niet voor niets gezegd dat HODL loont. Soms denk je de boot te missen maar in werkelijkheid heb je de boot dus niet gemist als je langere tijd terug ergens op ingestapt bent.
Daytraders zien dit anders, zij houden nooit iets vast ook al zijn het diamanten.
All in is nooit een goed idee ook niet bij ADA.spacer schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:47:
ADA gaat lekker zeg, jammer dat ik niet all-in ben gegaan.
Spreiding is het beste om te doen.
Waarom stap je nu in Enjin als ik vragen mag behalve een mooi instapmoment?Rayaxi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:39:
[...]
Part of the game. Ik weet het.
Frustrerende is dat ik nu in Enjin ben gestapt. Een coin die ik met veel interesse volgde. Recent nog hier geplaatst dat als ik euro's had, dat ik Enjin zou kopen. Steeg 'ie van €1.69 naar €3.14 destijds. En nu ben ik bagholder. Maar goed, mijn eigen regel (weet niet of het handig is) is om nooit met verlies te verkopen. Dat heb ik nog nooit gedaan. Dus ik wacht nu net zo lang totdat de koers weer boven mijn aankoop koers zit. [/lief dagboek]
Ik vind het een mooi project maar als gamer zijnde zie ik vooral dat ze weinig draagvlak hebben bij grotere publishers. Het zijn vooral wat kleinere games en indies welke onderling geen relatie lijken te hebben.
Ik vind Enjin een interessantere gaming coin dan vijv Mana van Decantraland maar dat komt puur omdat ik dat soort games nooit begrepen heb, die trokken me niet.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Oke, dus terug naar 28K of 36K. en daarna mischien MOOn 100k. zoiets denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 14:51 ]
Dat is ook zo, maar mijn coins op de.exchange zijn niet echt om te holden. En BNB en BTC zijn de laatste dagen niet zo denderend 😉.HoppyF schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:50:
[...]
All in is nooit een goed idee ook niet bij ADA.
Spreiding is het beste om te doen.
HODL! Deze persoon kocht overigens ook het NFT schilderij voor 70ml
[YouTube: The Secret Bitcoin Billionaire]
[YouTube: The Secret Bitcoin Billionaire]
Iemand met een vette vinger bij NANO
Vraagje van een noob: Ik gebruik nu Coinbase en heb 300eu staan op BTC, ETH en ADA.
Ik ga voor de lange termijn, dus doe geen daytraden en wil daarom staken, of op een andere manier 'rente' genereren, ondanks mijn relatief lage inzet.
Coinbase ondersteund dat nog niet voor mijn coins en Binance heb ik geprobeerd maar was heel ingewikkeld voor een noob zoals ik.
Welke andere exchange is veilig, makkelijk en ondersteunt staken/lenen?
Ik ga voor de lange termijn, dus doe geen daytraden en wil daarom staken, of op een andere manier 'rente' genereren, ondanks mijn relatief lage inzet.
Coinbase ondersteund dat nog niet voor mijn coins en Binance heb ik geprobeerd maar was heel ingewikkeld voor een noob zoals ik.
Wel heel laag denk je niet?A87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:51:
Oke, dus terug naar 28K of 36K. en daarna mischien MOOn 100k. zoiets denk ik
BitvavoScirocco schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:57:
Om je te troosten......Misprinter schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 13:27:
[Afbeelding]

Spijt van? Neuh.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 14:59 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Over een paar dagen zitten we er weer boven. (50k)A87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:41:
[Afbeelding]
Box of Resistance, daar gaat de prijs tussen rammelen denk ik, niet boven 50000 ongeveer
50K is een BIG level en is nu resistance, is een BIG deal. Dat is zeker geen support meer zoals gister nog was.
Dan draait het verhaal toch wel snel om
En gister zat ik LONG en mijn stoploss ging af
Waarom? Omdat er geen enkele reden is dat het vertrouwen in Btc of haar koers onderuit haalt. Het is nog steeds dezelfde schaarse asset die het was en de run om er meer van te verzamelen gaat gewoon door. Als het iets doet is meer support bouwen op dit level voor de bear. (De koers blijft namelijk al sinds Feb tussen de 50-60k (nu dus 49-60k). Dat betekent dat er heel veel Btc zijn die op deze koers van eigenaar zijn gewisseld. Deze eigenaars willen allemaal winst en dat zit in een veelvoud van die 49-60k.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Jezus wat een dikke wenkbrauwen, nog dikker dan de stacks van @Tominatie
Dank, dat helpt ja! Bikkelaar.Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:58:
[...]
Om je te troosten......
[Afbeelding]
Spijt van? Neuh.
Dips?Verwijderd schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:01:
Weekend of the dips, here we are! hoort erbij!
Mijn PF heeft nog nooit zo hoog gestaan als nu.
In sats zeker 25% gestegen maar in fiat ook flink gestegen.
Vooral dankzij ADA.
mooie humble brag maar ik neem aan dat je weet dat er naast ADA nog meer bestaat of zit je op een ADA only exchange ?HoppyF schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:06:
[...]
Dips?![]()
Vooral dankzij ADA.
ADA heeft 2 maanden stil gelegen maar gaat toch eindelijk moon. Weetje wat ook een goed project is en net zoals ADA 2 maanden niet zoveel deed? Polkadot. Nieuwe ATH is een kwestie van tijd. Staal al op +19% deze week maar hij stond ook ver onder zijn ATH. Als we de ATH doorbreken komen we in price discovery mode hopelijk de 60$ tikken_/-\o_
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Nee, ik zit zeker niet all in op ADA.Palindrome schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:08:
[...]
mooie humble brag maar ik neem aan dat je weet dat er naast ADA nog meer bestaat of zit je op een ADA only exchange ?
De helft ongeveer.
Zo groot is mij PF ook helemaal niet maar dat maakt voor de verhoudingen geen verschil.
Ja, Polkadot had ik ook kunnen kiezen ipv ADA.Aslanboy1905 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:08:
ADA heeft 2 maanden stil gelegen maar gaat toch eindelijk moon. Weetje wat ook een goed project is en net zoals ADA 2 maanden niet zoveel deed? Polkadot. Nieuwe ATH is een kwestie van tijd. Staal al op +19% deze week maar hij stond ook ver onder zijn ATH. Als we de ATH doorbreken komen we in price discovery mode hopelijk de 60$ tikken_/-\o_
Heb ik niet gedaan, er moet een keuze gemaakt worden. Alles kopen lukt immers niet.
ADA MOON!!!!
* Da_maniaC 's PF bestaat al meer dan 6 maanden 80% uit ADA
[Edit]
En ja, ik blijf HODLEN. Ga nog geen winst pakken.

[Edit]
[ Voor 31% gewijzigd door Da_maniaC op 15-05-2021 15:17 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Winst pakken dus.HoppyF schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:06:
[...]
Dips?![]()
Vooral dankzij ADA.
BTC ziet er zwak uit en de kans is aanwezig dat BTC gaat dippen binnenkort. Alts gaan dan wrekt, zodat je huidige sat-winsten compleet zullen verdampen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Waarom niet beide? Ik heb zowel ADA als DOT. Enige spijt die ik heb is dat ik niet nog meer ADA had bijgekocht. Maar dat komt omdat ik net in crypto was gestapt en niet veel geld wilde uitgeven. Ik verwacht wel dat ie nog naar de 5$ kan gaan mits BTC boven de bullrun support blijft.HoppyF schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:13:
[...]
Ja, Polkadot had ik ook kunnen kiezen ipv ADA.
Heb ik niet gedaan, er moet een keuze gemaakt worden. Alles kopen lukt immers niet.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Kan ook een bewuste keuze zijn toch?Aslanboy1905 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:23:
[...]
Waarom niet beide? Ik heb zowel ADA en DOT. Enige spijt die ik heb is dat ik niet meer ADA had gekocht. Maar dat komt omdat ik net in crypto was gestapt en niet veel geld wilde uitgeven. Ik verwacht wel dat ie nog naar de 5$ kan gaan mits BTC boven de bullrun support blijft.
Ik heb bijv. DOT/KSM en geen ADA, omdat ik vol voor het eerste wil gaan. Soms moet je naar je gevoel luisteren en vol voor keuze A (of
Daarbij is de hype van ADA voor een groot deel te danken aan Hoskinson die rete-actief is op alle kanalen.
Polkadot pakt het compleet anders aan. Eerst een werkend product, dan pas promotie maken. Een aanpak die doorgaans veel toekomstbestendiger is (/meer down to earth). Die promotie is overigens nog niet eens begonnen....het eerste stapje zou een Coinbase listing kunnen zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 15:30 ]
Daar gaat je HODLMooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:21:
[...]
Winst pakken dus.
BTC ziet er zwak uit en de kans is aanwezig dat BTC gaat dippen binnenkort. Alts gaan dan wrekt, zodat je huidige sat-winsten compleet zullen verdampen.
https://opensea.io/seaart
Mijn strategie was om te HODLen zolang BTC boven de bullrun support blijft. Maar nu komt het erop aan dat ie daaronder komt te staan en begin ik wel een beetje zenuwachtig te worden eerlijk gezegd omdat ik vaak genoeg aan mijn potje heb gezeten en achteraf onnodig geld heb verloren..
Dit is dan ook onverstandig. En wat ik bij vele hier zie. Kopen en na kleine sprong omhoog verkopen. Waarom verkopen? Omdat je denkt wat winst te halen? Veel te korte termijn gedachte.Rayaxi schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:35:
Btc, ADA etc. verkoop je niet. Die hodl je. En koop je bij. De komende fucking 5 tot 10 jaren.
[ Voor 8% gewijzigd door MaStar op 15-05-2021 15:34 ]
Hier net ook ADA bijgekocht.Da_maniaC schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:15:
ADA MOON!!!!![]()
![]()
[Edit]
Winst pakken en dan?Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:21:
[...]
Winst pakken dus.
Winst nieuw investeren in wat anders of in harde Euro’s ergens anders aan besteden?
Blijft een afweging.
Misschien haal ik er een deel van de winst uit zodat dit nooit verloren kan gaan.
Ik heb het vaker gezegd mijn PF bestaat uit een gering bedrag maar is ondanks dat toch na een tijd de moeite waard geworden.
Als ik wat spaargeld erin had geïnvesteerd had ik de inleg plus wat winst er zeker al uitgehaald.
Ik zit er vooral in om ervan te leren. Dat is tot nu toe best goed gelukt.
Het echte investeren moet nog beginnen.
Zal zeker geen all in worden maar ik kleine stapjes. Deze les heb ik hier wel geleerd uit verhalen van anderen.
Ik ben eind maart op KSM ingestapt en medio april KSM/DOT gekocht. Vrij hoog dus in sats en sta sinds deze week pas in de + daarmee, maar sowieso blijft 50% KSM in LT staking op Kraken en zelfde voor DOT.MicroWhale schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:14:
[...]
De enige gedachte is dat je er warmpjes bij moet zitten met de stijging van KSM en DOT de afgelopen dagen. Nice!![]()
![]()
Mijn balans:
BTC - 33%
ETH - 33% (wtf! flip-flip met BTC door groei ETH en daling BTC)
DOT - 17%
BNB - 6%
KSM - 5.5%
NEXO - 4.5%
en wat troep.
Afgelopen week wat winst genomen op DOT / KSM. Had veel meer kunnen zijn, achteraf makkelijk praten maar had dat vooraf al zo besloten dus stick to the plan
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Waarom is iedereen bang voor een DIP naar 38 +-. dan weet je iig of het er weer bullish uit gaat zien.
zelfde hier. Had gisteren nog uniswap ingeruild voor ADA, prima timing. Nu 25% ada uit mijn PF.HoppyF schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:06:
[...]
Dips?![]()
Vooral dankzij ADA.
Ja, precies, je kunt niet alles goed hebben. Als je een beslissing neemt, niet meer terugkijken. Hoe moeilijk dat achteraf ook valt. Op dat moment wist je namelijk nog niet wat er ging komen en op basis van de info toen was het een goede beslissing.RickvN schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:37:
[...]
Ik ben eind maart op KSM ingestapt en medio april KSM/DOT gekocht. Vrij hoog dus in sats en sta sinds deze week pas in de + daarmee, maar sowieso blijft 50% KSM in LT staking op Kraken en zelfde voor DOT.
Afgelopen week wat winst genomen op DOT / KSM. Had veel meer kunnen zijn, achteraf makkelijk praten maar had dat vooraf al zo besloten dus stick to the plan
Zo heb ik maar een kleine winst gepakt op (~9% van totale) DOT en wat BNB verkocht en de rest laten staan. Die balancering was nodig omdat mijn BTC % te laag werd. Dat is het nu nog omdat ETH enorm gegroeid is.... dat neem ik even voor lief dan. Maar neemt niet weg dat ik nog steeds moet balanceren, maar ik wacht liever nog even. Er komt nog veel goed nieuws aan voor DOT/KSM de komende weken/maanden verwacht ik. Met name de eerste veilingen op KSM. En als je ziet hoe DOT gewoon meegroeit!
Stick to the plan it is.
En als je erachter komt dat het bearish is wordt het een bloedblad en zien we elkaar weer over 3 jaarA87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:40:
Waarom is iedereen bang voor een DIP naar 38 +-K. dan weet je iig of het er weer bullish uit gaat zien.
of 36k en dan 69. We zitten nog steeds in een markt zonder blowoff top op 4H of groter. Dat maakt het bearish long term wat ingewikkelderAslanboy1905 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:44:
[...]
En als je erachter komt dat het bearish is wordt het een bloedblad en zien we elkaar weer over 3 jaar. No thanks
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 15:46 ]
Knock knock, sell wall 2.2998
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Wat zou KSM gaan doen? Nieuw ATH neerzetten?
Het lijkt mij een mogelijkheid gezien de indicatoren en dan met name de StochRSI die nu rond de 50 zit op de 1H
Het lijkt mij een mogelijkheid gezien de indicatoren en dan met name de StochRSI die nu rond de 50 zit op de 1H
ADA is maar omgedraaid.PlanR schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:47:
Gister na 5x kwam hij ook voorbij de 2.000.
Vanavond 2.4 dollar op het scorebord!
:fill(white):strip_exif()/f/image/9zdakqJdf9hsDqkkemKZ9Qcx.png?f=user_large)
Zou dit ook de reden zijn waarom @Tominatie zijn profielfoto heeft veranderd? Boos mailtje van Charles?
SCALE INVERTED! op zijn kop de 4H BITCOIN Chart BTC USD

Lijkt er nu toch doorheen te gaan...PlanR schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:47:
[Edit] 2.34 al!

[Edit2] 2.37 nu! Ik ga het gewoon nog een keer zeggen.. MOON!!!

Als die coin zo blijft gaan dan op tikken we deze manier over 10 minuten al de 2.40 aan.PlanR schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:50:
[...]
ADA is maar omgedraaid.
Gister na 5x kwam hij ook voorbij de 2.000.
Vanavond 2.4 dollar op het scorebord!
[ Voor 58% gewijzigd door Da_maniaC op 15-05-2021 16:03 ]
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Sterker nog: Is Tominatie Dave Oancea?Bananeman schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 15:50:
[Afbeelding]
Zou dit ook de reden zijn waarom @Tominatie zijn profielfoto heeft veranderd? Boos mailtje van Charles?
Heb deels ETH & VET uigekocht vanmiddag.
Omlaaggaande trend. Staat veilig in Fiat.
Cardano wat vergroot.
Speel nu met 50% van m’n inleg.
Ada even op de voet volgen en dan ook deels uitkopen... gaat te lang goed!
Verwacht morgen wel een zondag dip,
Jullie?
Have a nice day!
Omlaaggaande trend. Staat veilig in Fiat.
Cardano wat vergroot.
Speel nu met 50% van m’n inleg.
Ada even op de voet volgen en dan ook deels uitkopen... gaat te lang goed!
Verwacht morgen wel een zondag dip,
Jullie?
Have a nice day!
[ Voor 42% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 16:10 ]
Ah! Dus Tominatie heeft Cardano ontworpen?
Vertcoin was ook weer één lekker een pump en dump
wat een schreeuwer
https://opensea.io/seaart
Mooi instapmoment ADA. 2.30 dollar
Maar even wat ADA omgezet naar BUSD en wat lagere buy orders geplaatst. Die zal zo wel even wat rode candles laten zien.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Nee, maar hij levert wel commentaar bij populaire TV zenders in Amerika schijnbaar.
Ik ben pas recent in crypto gegaan, en heb vooral Matic, lees er niet veel over hier. Is het niet heel populair? Of zitten er nadelen aan?
Wat is het verband tussen dat of hoe vaak een munt hier genoemd wordt en hoe een munt presteert volgens jou?We.are.cake schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:26:
Ik ben pas recent in crypto gegaan, en heb vooral Matic, lees er niet veel over hier. Is het niet heel populair? Of zitten er nadelen aan?
Wat is het verband tussen mijn reactie en jouw idee over mij, dat ik zou denken dat er een verband is tussen de prestaties van een munt en de reacties in dit topic?MicroWhale schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:27:
[...]
Wat is het verband tussen dat of hoe vaak een munt hier genoemd wordt en hoe een munt presteert volgens jou?
Kan ik ook.
Dat verband is er mijns inziens wel degelijk. Ada en eth worden hier om de haverklap genoemd. Die doen het toch behoorlijk goed. ARK (van onze gewaardeerde A87) is hier wel een uitzondering op.MicroWhale schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:27:
[...]
Wat is het verband tussen dat of hoe vaak een munt hier genoemd wordt en hoe een munt presteert volgens jou?
Heel knap, wat jij echter niet kunt is je eigen research doen.We.are.cake schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:30:
[...]
Wat is het verband tussen mijn reactie en jouw idee over mij, dat ik zou denken dat er een verband is tussen de prestaties van een munt en de reacties in dit topic?
Kan ik ook.
Wat zijn we toch weer aardig voor elkaar...StevenzeN schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:31:
[...]
Heel knap, wat jij echter niet kunt is je eigen research doen.
Wat een nare reacties zeg, ja want research in Crypto zorgt ervoor dat alles goed gaatStevenzeN schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:31:
[...]

Tip voor de volgende reageerder, stel geen vraag

Ja omdat dat top10 munten zijn. Ik ben eind maart ingestapt op Bake, toen voor minder dan 1 dollar per stuk, nu 6$, hek nog nooit iemand over heurt in dit topic.Rien43 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:31:
[...]
Dat verband is er mijns inziens wel degelijk. Ada en eth worden hier om de haverklap genoemd. Die doen het toch behoorlijk. Ark (van onze gewaardeerde A87) is hier wel een uitzondering op.
Als jij vraagt wat de nadelen van een coin(?) zijn dan heb je gewoon zelf geen onderzoek gedaan.
Met het verkeerde been uit bed gestapt? Ik probeer je vraag te begrijpen.We.are.cake schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:30:
[...]
Wat is het verband tussen mijn reactie en jouw idee over mij, dat ik zou denken dat er een verband is tussen de prestaties van een munt en de reacties in dit topic?
Kan ik ook.
En in je vraag zeg je dat Matic weinig genoemd wordt in het topic en vraagt daarna of er nadelen aan zitten. Vind je het gek dat ik die vraag stel?
ARK ff uitstappen denk? Dit kan weer terug naar 50 cent gaan, uitkijken. is top project maar duurt erg lang.Rien43 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:31:
[...]
Dat verband is er mijns inziens wel degelijk. Ada en eth worden hier om de haverklap genoemd. Die doen het toch behoorlijk goed. ARK (van onze gewaardeerde A87) is hier wel een uitzondering op.
prijs van ark ging van 6 cent naar 3,3 dollar afgelopen maanden KIJK uit dus dat is al 30x stijging
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 16:35 ]
Kunnen er veel niet, desktopresearch is geen echte research.StevenzeN schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:31:
[...]
Dat is ook helemaal waar. Alleen is het geen klacht, maar een beetje afreagerenHet Fantoom schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 14:48:
[...]
Je kunt toch elk moment terugkopen? Dus toen het steeg boven de €1,20 dacht je waarschijnlijk van 'laat maar, want straks zakt het toch weer in' of je had ze verkocht als je ze dan nog steeds had. Je hebt tussen de 1,20 en 1,85 zoals nu genoeg kansen gehad om weer aan boord te gaan richting de moon, maar daar zag je vanaf.
En dan klaag je achteraf dat je de complete rit gemist hebt.
Overigens is dit nog maar het begin, je kunt vandaag nog steeds vreselijk goedkoop inslaan.
En de reden dat ik niet heb gekocht is dat ik op dat moment een weekje vakantie had en niet de middelen had om goed met crypto bezig te zijn. Ik ben pas vanaf februari begonnen, dus het is een mooi leermoment al met al.
Ik denk dat munten hier vooral worden genoemd omdat ze gehodl of getrade worden door mensen uit het topic. Los van of ze het goed doen.Rien43 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:31:
[...]
Dat verband is er mijns inziens wel degelijk. Ada en eth worden hier om de haverklap genoemd. Die doen het toch behoorlijk goed. ARK (van onze gewaardeerde A87) is hier wel een uitzondering op.
(briljante conclusie al zeg ik het zelf)
Als er dan iemand in een vraagstelling suggereert dat er aan munten die niet genoemd worden nadelen zitten, dan wil ik weten waarom die persoon dat denkt. Dat impliceert voor sommigen namelijk ook het omgekeerde: Munten die in dit topic genoemd worden, 'doen het goed' (whatever dat mag betekenen).
NB ik denk dat de redenering in de vraagstelling een belangrijke zenuw blootlegt in het denken van de vraagsteller.
PS ARK is technisch een briljant project. En was zijn tijd ver vooruit. Heb tot lang na 2018 een bag gehad die ik helaas veel te hoog gekocht heb, dus ik heb hem (bij uitblijven van stijging) toch maar verkocht voor o.a. DOT en BNB. Heeft me geen windeieren gelegd. Respect voor de diamond hands van ARK-hodlers!
[ Voor 15% gewijzigd door MicroWhale op 15-05-2021 16:41 ]
Matic is een van de betere projecten gezien de Layer 2 scaling, vandaar de groei....We.are.cake schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:26:
Wooow 
Kan inderdaad wel ff een tandje lager RED sell dot op monthly

[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 16:43 ]
XRP, EOS, laatste half uur door het dak.
Zou het komen door dit artikel?
https://dailyhodl.com/202...spread-market-correction/
Zou het komen door dit artikel?
https://dailyhodl.com/202...spread-market-correction/
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Wat is ditA87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 16:41:
Wooow [Afbeelding]
Een leuk nieuw raadspelletje!
Ik denk ATMUSDT
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!