Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ja intussen oud nieuws alApC_IcE schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:02:
'Belastingdienst VS onderzoekt grootste cryptobeurs ter wereld Binance’
https://www.rtlnieuws.nl/...tomunt-illegaal-witwassen
Dit zou ook nog wel eens wat teweeg brengen.
Wellicht al gepost. Maar zag het niet
Spel is uit 1993. Kinderen uit de '80 zijn de opa's van de nabije toekomst toch?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
CZ zei dat hij de zaakjes voor elkaar heeft. Dus gaat goed komenApC_IcE schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:02:
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Op de 1M grafiek zeker!WoodyWindoW schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:05:
Best wel een overtuigende bounce of niet?
Ja maar dat mag je niet zeggen nog. Ssst.WoodyWindoW schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:05:
Zero.
En mijn club Besiktas is kampioen.. echt een mooie avond
Shit. Zocht al maar kon het niet vinden.sOid schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:03:
[...]
Ja intussen oud nieuws alPaar dagen terug gepost.
Fucking clickbait artikel ook
Helaas nog niet in de Bitcoin bolide.
Ja, enormWoodyWindoW schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:05:
/f/image/sC6XLecAlubSgD9ojo9TlBj0.png?f=fotoalbum_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Denk dat we binnenkort (wellicht dit weekend al) naar de $45k gaan. Prima, kan er wat lucht uit de alts.WoodyWindoW schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:05:
Correcties zijn gezond.
Don't jinx it.WoodyWindoW schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:05:
wat? een stoploss hunt overtuigend? liquiditeit hunting. kijk ook eens naar iets groter dan een 1 min chart.. open eens een 4HWoodyWindoW schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:05:
[ Voor 18% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 22:10 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dit is nieuws van afgelopen woensdag..ApC_IcE schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:02:
Joh,moest zelfs opzoeken hoe die eruit zag. Ik rij nog een of ander oud barrel van 3k ooit en nu dagwaarde ijzerprijs. Als iets me niet boeit is het een auto wel eigenlijk. Koop welwat groter als de kinderen er zijn
Kinderen zijn nog minder boeiend dan auto'sfeye1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:11:
[...]
Joh,moest zelfs opzoeken hoe die eruit zag. Ik rij nog een of ander oud barrel van 3k ooit en nu dagwaarde ijzerprijs. Als iets me niet boeit is het een auto wel eigenlijk. Koop welwat groter als de kinderen er zijn
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Het mes van Musk.. recht door de support heen.. bedankt elon.feye1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:15:
[...]
Elon motherfucker, kijk die rode dildo ook van 3 dagen terug
Zero.

Heb nog wel wat messen voor Elon liggen hoorPelox schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:17:
[...]
Het mes van Musk.. recht door de support heen.. bedankt elon.
Live gezien, lange uitzending was datTomTorquay schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:18:
Toen Elon voor een raket omhoog zorgde, hoorde ik jullie niet
Wat bedoel je precies?
Niet zo actief op forum. Maar zulke mensen moeten zich vooral koest houden. Ze weten wat hun tweets/uitspraken doen.TomTorquay schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:18:
Toen Elon voor een raket omhoog zorgde, hoorde ik jullie niet
Toen Elon bullish berichten omtrent BTC of Doge de wereld in zond, werd er hier niet geklaagd. Terwijl het even grote marktmanipulatie was...Mooody schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:19:
Wat bedoel je precies?
Ik heb mij nu gericht op ETH, ADA, DOT, XRP en VET
Ik rij ook een barrel uit dezelfde prijsklasse. Voor die prijs een prima ding voor A naar B. Maar ik zou het wel weten mocht ik met crypto een leuke ROI kunnen halen. Reed vandaag in een MY Zoe, heb al eens in een demo Tesla S gezeten. Nu nog eens proefrijden in een Tesla of dus Polestar 2.feye1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:11:
[...]
De meme is dan wel when moon, when Lambo. Ik maak er voor mezelf when moon, when EV van. Mocht bitcoin nu werkelijk richting 34k kort wicken, dan is het inslaan en kijken hoe ie opnieuw gaat klimmen naar de 69k. Tot die tijd doet mijn huidige barrel prima dienst.

Bitcoin - A weapon of mass disruption
Als jij denkt dat dit het einde is van crypto, moet je in het geheel uitstappen..-Tweety- schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:21:
Ik ben sinds een week bezig met crypto, maar ik twijfel of het slim is om nu nog in BTC te investeren, ondanks dat deze wat gezakt is? Zou ik jullie advies hierin mogen?
BTC nu inkopen is een prima beslissing als je deze nog niet hebt. Er zijn meerdere mensen ook onlangs ingestapt en die hebben meer betaald voor hun eerste BTC.
En anders kun je altijd dca’en om de kosten te verspreiden.
Nooit een Tesla voor mij. Betaal nog liever 10k meer voor hetzelfde voertuig met een ander logo eropJoosie200 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:22:
[...]
Ik rij ook een barrel uit dezelfde prijsklasse. Voor die prijs een prima ding voor A naar B. Maar ik zou het wel weten mocht ik met crypto een leuke ROI kunnen halen. Reed vandaag in een MY Zoe, heb al eens in een demo Tesla S gezeten. Nu nog eens proefrijden in een Tesla of dus Polestar 2.
De meme is dan wel when moon, when Lambo. Ik maak er voor mezelf when moon, when EV van. Mocht bitcoin nu werkelijk richting 34k kort wicken, dan is het inslaan en kijken hoe ie opnieuw gaat klimmen naar de 69k. Tot die tijd doet mijn huidige barrel prima dienst.
Dat kan, waar kan de rekening heen?feye1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:24:
[...]
Nooit een Tesla voor mij. Betaal nog liever 10k meer voor hetzelfde voertuig met een ander logo erop
Je kunt beter in iets investeren dat na een bepaalde top weer is gedaald, dan op de top zelf te kopen. De vraag is echter of Bitcoin vanaf hier weer gaat stijgen of verder zal dalen en dat kan niemand je met 100% zekerheid vertellen. Daarnaast is de vraag of je er voor de lange termijn (>jaren) in zit, of dit jaar al winst wil hebben. Dus of het slim is moet je echt zelf bepalen.-Tweety- schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:21:
Ik ben sinds een week bezig met crypto, maar ik twijfel of het slim is om nu nog in BTC te investeren, ondanks dat deze wat gezakt is? Zou ik jullie advies hierin mogen?
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Als je ziet wat voor enorme schade de tweet deze week veroorzaakt heeft dan mag je best wel even boos zijn denk ik.TomTorquay schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:20:
[...]
Toen Elon bullish berichten omtrent BTC of Doge de wereld in zond, werd er hier niet geklaagd. Terwijl het even grote marktmanipulatie was...
Crypto zat al een beetje in een downtrend samen met het inflationaire spook wat ook bij draagt maar Elon heeft er waarschijnlijk wel voor gezorgd we nu in een (hopelijk mini) bearish trend zitten en nog belangrijker: dat BTC ineens een liever niet meer coin is geworden.
Dus ja, zijn vorige nieuws pump ben ik persoonlijk wel vergeten
Taro en Sander,Taro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:25:
[...]
Je kunt beter in iets investeren dat na een bepaalde top weer is gedaald, dan op de top zelf te kopen. De vraag is echter of Bitcoin vanaf hier weer gaat stijgen of verder zal dalen en dat kan niemand je met 100% zekerheid vertellen. Daarnaast is de vraag of je er voor de lange termijn (>jaren) in zit, of dit jaar al winst wil hebben. Dus of het slim is moet je echt zelf bepalen.
Bedankt voor jullie reacties. DCAen sowieso.. en ja beter om te investeren dat na top is gedaald, daarom dus nu ook mijn twijfel.. voor mijn gevoel stap ik er veel en veel te laat in. En ja ik weet dat niemand een glazen bol heeft. Sowieso doe ik het voor lange termijn, ik heb de tijd
Haha, achja Elon Musk maakt zich niet echt bemind bij crypto minded people. Tenzij je die hard Doge fan bent he @Verwijderd Feit is dat ie wel de aanjager is geweest om EV's op gang te brengen. Gelukkig komen er steeds meer fabrikanten met mooie EV designs.feye1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:24:
[...]
Nooit een Tesla voor mij. Betaal nog liever 10k meer voor hetzelfde voertuig met een ander logo erop
Ben benieuwd wanneer ie afstand doet van Doge promoten. Bedoel op sustainability gebied zit er toch verrekte weinig verschil tussen het minen van bitcoin of doge. Of wil ie ze sponsoren met Tesla walls en tesla solar daken om het te verduurzamen hmm? Tesla's eigen mining factory 100% sustainability en green.
Je hebt gelijk maar denk ook dat het goed is om inderdaad te bedenken dat BTC al een beetje aan het modderen was. Ook liep deze cycle voor op de vorige terwijl de cycles daarvoor steeds iets trager gingen qua r.o.i./tijd Nog steeds loopt deze cycle een beetje voor maar we komen nu wel in de buurt van een gezonder punt. Ik zie het als een dikke dip die er aan zat te komen maar nu eerder kwam door Elon. Just my 2 cents.JoebarRC schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:28:
[...]
Als je ziet wat voor enorme schade de tweet deze week veroorzaakt heeft dan mag je best wel even boos zijn denk ik.
Crypto zat al een beetje in een downtrend samen met het inflationaire spook wat ook bij draagt maar Elon heeft er waarschijnlijk wel voor gezorgd we nu in een (hopelijk mini) bearish trend zitten en nog belangrijker: dat BTC ineens een liever niet meer coin is geworden.
Dus ja, zijn vorige nieuws pump ben ik persoonlijk wel vergeten
God morks in wysterious ways.
Dit is een beetje rustig de pleister eraf halen. Maarja we hodlen gewoon
Van mij mag Elon een enkele reis met zijn SpaceX raket maken!Joosie200 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:33:
[...]
Haha, achja Elon Musk maakt zich niet echt bemind bij crypto minded people. Tenzij je die hard Doge fan bent he @Verwijderd Feit is dat ie wel de aanjager is geweest om EV's op gang te brengen. Gelukkig komen er steeds meer fabrikanten met mooie EV designs.
Ben benieuwd wanneer ie afstand doet van Doge promoten. Bedoel op sustainability gebied zit er toch verrekte weinig verschil tussen het minen van bitcoin of doge. Of wil ie ze sponsoren met Tesla walls en tesla solar daken om het te verduurzamen hmm? Tesla's eigen mining factory 100% sustainability en green.
Los daarvan zit er toch een voordeel aan zijn laatste domme uitspraak. ADA heeft hier immers flink van geprofiteerd.
Toch nog een beetje positiviteit.
Is dat die fameuze bull support band? Op 't eerste zicht is die nog niet aangeraakt deze bull run? Hoe zeker ben je dan dat ie überhaupt support biedt?sOid schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:31:
Overigens ziet de weekly er nog best prima uit, toch?
[Afbeelding]
Zul je straks zien dat ie na de Doge hype op de ada trein springtHoppyF schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:36:
[...]
Van mij mag Elon een enkele reis met zijn SpaceX raket maken!
Los daarvan zit er toch een voordeel aan zijn laatste domme uitspraak. ADA heeft hier immers flink van geprofiteerd.
Toch nog een beetje positiviteit.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Yes. En is wel even geleden inderdaad. Oktober 2020 voor het laatst. Dus hangt een beetje af wat je precies als begin van deze bullrun ziet.TomTorquay schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:39:
[...]
Is dat die fameuze bull support band? Op 't eerste zicht is die nog niet aangeraakt deze bull run? Hoe zeker ben je dan dat ie überhaupt support biedt?
Gaat er, voor zover ik begrijp, vooral om dat het tijdens eerdere bullruns regelmatig als support heeft gediend. Dus op basis daarvan ook eentje om in ieder geval in de gaten te houden lijkt mij
Ik weet niet op welke timezone Twitter de tijd weergeeft en waar hij zich bevond, of dat het onze tijd is die weergegeven wordt:
/f/image/lBQPW4ZLVe99gOJ0doHDaZmu.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/Df4nMWVnpi05cT2c47Y1m7gJ.png?f=user_large)
Op de grotere timeframes is het namelijk de 4e keer dat dat punt wordt aangeraakt, dat is wel vaker de reden dat de koers lager gaat en die is nog niet lager gegaan dan de vorige keren. De eerdere 3x kwam dat ook niet door Elon. Nogmaals: Ik zeg niet dat het geen invloed heeft gehad, het was wel een grotere rode candle dan eerder, het gaat mij erom of het de enige oorzaak was en dat durf ik wel in twijfel te trekken, ook door de lower high die eerder al was neergezet en hoe mooi de koers afketst op de MA7.
/f/image/uRy3DVnBEpHTXhQbl6T5NAMm.png?f=fotoalbum_large)
Vreemde wezens die mensen...
Wat de btc gaat doen geen idee, ik dacht een tijd geleden al dat ie neerwaarts zou gaan. Maar hij heeft me toch verast, laten we hopen dat hij dat weer doet.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Zoveel mensen die btc hebben en Zoveel die deze man niet eens kennen.
Ik heb zn naam voor het eerst hier gehoord toen met doge.
Alsof iedereen die btc heeft ook zijn Twitter bijhouden. Ik heb niet eens twitter
Nee, naar fiat. Aangezien je denkt dat het de piek is, gaat alles daarna omlaag. Koop je dan als het gezakt is meer btc met je fiat.Svenson37 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:43:
Hoe denken jullie hierover, zou etherium en cardano zich langzaam aan het loskoppelen zijn van btc? Veel mensen staken dankzij POS hun ada's en ontvangen hier dan renten over wat toch een bepaalde zekerheid geeft lijkt me. Cardano wordt ook wel eens stablecoin genoemd. Mijn PF bestaat namelijk alleen uit iota en cardano en maak me wat zorgen over het eind van de bullmarkt waarbij de waarde misschien flink zal instorten. Zou het slim zijn om mijn PF zodra ik het gevoel heb dat de piek er is, denk zelf rond augustus september, om te zetten naar btc?
Maar de lijnen zijn nu gekruist. Wat houdt dat hier in?sOid schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:43:
[...]
Yes. En is wel even geleden inderdaad. Oktober 2020 voor het laatst. Dus hangt een beetje af wat je precies als begin van deze bullrun ziet.
Gaat er, voor zover ik begrijp, vooral om dat het tijdens eerdere bullruns regelmatig als support heeft gediend. Dus op basis daarvan ook eentje om in ieder geval in de gaten te houden lijkt mij
Ik gebruik deze grafiek nooit, vandaar mijn vraag.
Jij kon Elon Musk niet voor de DOGE hype? Onder welke steen heb jij geleefd?Ladonna schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:52:
Ik kan me ook niet voorstellen dat elon de btc zo heeft kunnen raken.
Zoveel mensen die btc hebben en Zoveel die deze man niet eens kennen.
Ik heb zn naam voor het eerst hier gehoord toen met doge.
Alsof iedereen die btc heeft ook zijn Twitter bijhouden. Ik heb niet eens twitter
Ben zelf zeer aan het twijfelen aangezien ik DeFi nog wel ff door zie trekken deze en komende cycle.
https://coinmarketcap.com/currencies/card-starter/
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Een andere steen als jij blijkbaar, als jij denkt dat iedereen met elon en teslas bezig isfeye1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:56:
[...]
Jij kon Elon Musk niet voor de DOGE hype? Onder welke steen heb jij geleefd?
Space-X zegt je klaarblijkelijk ook niksLadonna schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:00:
Een andere steen als jij blijkbaar, als jij denkt dat iedereen met elon en teslas bezig is
Dat is toch al gauw een jaar of 20 geleden dat ik dat voor het laatst gerookt heb.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Verre van ben ik daar mee bezig, maar hij is de rijkste (of een na rijkste) man op aarde, het gezicht van de opkomst van de elektrische auto's, de revival van de Amerikaanse ruimte-ambitiesetc etc en bovenal een kwal van een vent. Niet bepaald een nobody tochLadonna schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:00:
[...]
Een andere steen als jij blijkbaar, als jij denkt dat iedereen met elon en teslas bezig is
En een tweaker kent deze man toch wel mag ik verwachten
Zo dan.Da_maniaC schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:58:
Iemand hier al eens gehoord van CARDANO STARTER? Van 0.15 ct naar 60 USD in 2 maanden!
Ik zie nog geen doen scenario. Deze drop is ook nog niet veel groter dan die van januari en april.sOid schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:31:
[...]
Overigens ziet de weekly er nog best prima uit, toch?
[Afbeelding]
Daarbij blijft mijn portfolio alleen maar stijgen in btc waarde dus mij hoor je niet klagen

Ik lul ook zomaar wat
TROMGEROFFEL
VRT! 100 euries gepakt
nooit gedacht dat deze dag zou komen
Waarom ik gisteren erop geshort heb? Geen idee een collega van mij deed het ook
Prima ecosysteem.. heb je trouwens wat meer informatie over het Leger des Heils? Hoe en wat als er geen plek meer onder een brug is in de winter?
Ja, ik ga KSM in Karura steken, lijkt me een zekerheidje. En nee, de hoeveel is niet echt op 10 of 20 vingers te tellen. Over exacte aantallen praat ik liever niet. Heb de meeste KSM rond de $35 gekocht en daarna begin dit jaar rond de $100-$120 wat bijgekocht.Blaim schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:57:
@Mooody Heb jij je KSM al vast staan voor de parachain auction van Karura? Heb jij er vertrouwen in dat dit bij de eerste ronde een winner is? Zit je er met een hoeveelheid KSM in die op 10 vingers is te tellen?
Ben zelf zeer aan het twijfelen aangezien ik DeFi nog wel ff door zie trekken deze en komende cycle.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 23:13 ]
Ladonna is naar mijn weten een vrouw, kan mij voorstellen dat ze minder bezig is met auto's of ruimtevaart dan de vele mannen hier.
Mijn vrouw kent hem ook alleen omdat ik het er zo vaak over heb.
[ Voor 10% gewijzigd door Taro op 15-05-2021 23:15 ]
Ik raad je aan even te googelen op bull market support band. Anderen kunnen het veel beter uitleggen dan ik. Benjamin Cowen komt er in z’n video’s vaak op terug.feye1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:55:
[...]
Maar de lijnen zijn nu gekruist. Wat houdt dat hier in?
Ik gebruik deze grafiek nooit, vandaar mijn vraag.
Ik ben net 1,5 maand bezig met crypto’s en ADA was de eerste coin die ik kocht.
Ondertussen €100 winst erop gepakt. Wil vandaag nog proberen om nog eens €50 pakken
Die $0.15 was tijdens de fundraising (ICO) waarschijnlijk. Het gros van het gewone volk kon instappen rond de $15.Da_maniaC schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 22:58:
Iemand hier al eens gehoord van CARDANO STARTER? Van 0.15 ct naar 60 USD in 2 maanden!
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Doe nou ff geloofd aanpassen asjeblieftzwembroek schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:21:
Geloofd iemand hier nog in INJ? Je zou zeggen met mainnet om de hoek en een mogelijke coinbase listing zou het toch een keer moeten gaan shinen deze bull.
Inhoudelijk: Had INJ hier al geshillt maanden geleden en INJ zou een hodl coin kunnen zijn van mij....ware het niet dat ik wilde downsizen. Denk dat het een mooie (Binance-backed) toekomst heeft.
edit: soms twijfel ik of dit soort post arrogant klinken

[ Voor 36% gewijzigd door Mooody op 15-05-2021 23:28 ]
nu nog short? ben je niet te laat??ronnym schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:17:
[...]
Ik ben net 1,5 maand bezig met crypto’s en ADA was de eerste coin die ik kocht.
Ondertussen €100 winst erop gepakt. Wil vandaag nog proberen om nog eens €50 pakken
Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik zag ooit een man met zo'n logo op z'n jas. Ik begroette de man. Hij gaf mij een vriendelijke blik terug. Genoeg rede om dit logo toe te voegen aan mijn ecosysteem.Ricardovv schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:10:
[...]
Prima ecosysteem.. heb je trouwens wat meer informatie over het Leger des Heils? Hoe en wat als er geen plek meer onder een brug is in de winter?
Het UWV heb ik wel ervaring mee. Die blijven maar zeuren. Dan is de Voedselbank een stuk vriendelijker kan ik je vertellen!
Benjamin kan dat veel beter uitleggen dan ikTomTorquay schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 21:43:
[...]
Waarom?
Op de daily zitten we nu duidelijk onder de MA99. Volgende level is de weekly MA25 op ~42.5k
Dat is toevallig dan, ik ken Elon Musk alleen via zijn vriendin.Taro schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:14:
[...]
Ladonna is naar mijn weten een vrouw, kan mij voorstellen dat ze minder bezig is met auto's of ruimtevaart dan de vele mannen hier.
Mijn vrouw kent hem ook alleen omdat ik het er zo vaak over heb.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
4x gelezen, maar nergens staat dat hij short is gegaan? Zou ik ook niet doen bij ADA, the hype is real en met het aanstaande event....
[ Voor 5% gewijzigd door RickvN op 15-05-2021 23:27 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ja ik twijfelde om te verkopen. Nu de high gemist vrees ik. Of zou ie nog verder kunnen?feye1 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 19:58:
MATIC stoomt ook maar lekker door. Gewoon +150% bijna in een week tijd. Heb ik amper nog wat van
<rant>Gelukszoekr schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:23:
[...]
Ik heb werkelijk waar geen idee. Ik zag ooit een man met zo'n logo op z'n jas. Ik begroette de man. Hij gaf mij een vriendelijke blik terug. Genoeg rede om dit logo toe te voegen aan mijn ecosysteem.
Ooit eens gesolliciteerd. Leuke functie, maar niet uitgenodigd voor gesprek omdat ik aangaf atheïst te zijn (maar me wel in veel van hun waarden kan vinden). Belachelijk. Nog een hele discussie over gevoerd.
Draai het eens om: iemand voor een functie bij organisatie X niet uitnodigen omdat ‘ie Christelijk is.
</rant>
waarom denkt men dat ada zoveel kan gaan groeien?RickvN schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:27:
[...]
4x gelezen, maar nergens staat dat hij short is gegaan? Zou ik ook niet doen bij ADA, the hype is real en met het aanstaande event....
Misschien nog klein beetje erbij maar echt niet bakken met geld.
Hij gaat ETH en BTC echt niet voorbij qua marketcap
Dat is wel echt serieus slecht zeg.sOid schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:28:
[...]
<rant>
Ooit eens gesolliciteerd. Leuke functie, maar niet uitgenodigd voor gesprek omdat ik aangaf atheïst te zijn (maar me wel in veel van hun waarden kan vinden). Belachelijk. Nog een hele discussie over gevoerd.
Draai het eens om: iemand voor een functie bij organisatie X niet uitnodigen omdat ‘ie Christelijk is.
</rant>
Maar als je gelooft dat BTC naar 100k kan gaan en ETH naar 10k dan zal hun marketcap nog aanzienlijk hard stijgen. Gezien de rest van de markt ook niet stil zal staan kan ADA met een marketcap van 300b bijvoorbeeld boven de 5$ staan. 300B klinkt veel inderdaad maar de marketcap van ETH is bijvoorbeeld in 2 weken bijna verdubbeld. Zo hard kan het gaan. Met de aankondigingen van smart contracts heeft ADA nog best veel groeipotentie.Remko.me schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:28:
[...]
waarom denkt men dat ada zoveel kan gaan groeien?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Daar zeg ik ook niks over. Denk een geval ‘sell the news’. Sommigen zeiden al dat door de marketing ADA wat over gewaardeerd is, kan ik goed in komen, maar goed voor de mensen die erin zitten.Remko.me schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:28:
[...]
waarom denkt men dat ada zoveel kan gaan groeien?
Ik zit met een klein bedrag in COTI maar die blijft ook als een dolle meegaan en zit tegen zijn ATH in sats aan. Wederom door instap in maart vrij hoog gekocht, dus winst is beperkt maar wel tussentijds enkele keren kunnen cumuleren wat de winst wat vergroot
Maar in dit verhaal haal je niet de MC van BTC of ETH inAslanboy1905 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:33:
[...]
Maar als je gelooft dat BTC naar 100k kan gaan en ETH naar 10k dan zal hun marketcap nog aanzienlijk hard stijgen. Gezien de rest van de markt ook niet stil zal staan kan ADA met een marketcap van 300b bijvoorbeeld boven de 5$ staan. 300B klinkt veel inderdaad maar de marketcap van ETH is bijvoorbeeld in 2 weken bijna verdubbeld. Zo hard kan het gaan. Met de aankondigingen van smart contracts heeft ADA nog best veel groeipotentie.
[ Voor 24% gewijzigd door RickvN op 15-05-2021 23:36 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik zie het woord "christelijk", dus ik moet deze er in gooien.sOid schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:28:
[...]
<rant>
</rant>
YouTube: Kerstgroet 2020 familie Van der Staaij
Ontopic...sorry, maar dit is beter dan Jiskefet (echt hilarisch!), dus ik moet het ff delen met mijn cryptomatties
Omdat je waarschijnlijk je coins nog ergens anders vastgelegd hebt. Stop loss of limit, ...Lennie schild schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:22:
Weet iemand waarom soms het verkopen op bitvavo niet lukt. Krijg bij (maakt niet uit welk bedrag ik intik, maar er staat genoeg) Oeps, het lijkt erop dat je niet voldoende balans hebt!
Nee inderdaad dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren en zeker niet op korte termijn. Ik heb het meer over dat ADA zeker nog veel kan groeien en veel hoger kan staan mits BTC en ETH ook doorgroeit. Daar gaat het uiteindelijk om toch?RickvN schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 23:34:
[...]
Daar zeg ik ook niks over. Denk een geval ‘sell the news’. Sommigen zeiden al dat door de marketing ADA wat over gewaardeerd is, kan ik goed in komen, maar goed voor de mensen die erin zitten.
Ik zit met een klein bedrag in COTI maar die blijft ook als een dolle meegaan en zit tegen zijn ATH in sats aan. Wederom door instap in maart vrij hoog gekocht, dus winst is beperkt maar wel tussentijds enkele keren kunnen cumuleren wat de winst wat vergroot. Heb die ook al vaak willen verkopen, maar houd dit even aan. Al zou ik COTI persoonlijk graag omruilen voor LINK (tijdje geleden uitgestapt), of een ander potentieel mooi project in het DOT-netwerk.
[...]
Maar in dit verhaal haal je niet de MC van BTC of ETH in
Een "save" optie is BlockFi, Ledn, Celcius, Nexo, CDC etc. Dan krijg je rond de 10%
Wil je maximaal rente, dan moet je ergens liquiditeit aanbieden. Hoge yields, maar ook verlies van funds via impermanent loss.
Nu kwam ik iets tegen, en daar heb ik nu ook meteen maar wat USDT in geknalt. ~63.7% apy op de WAVES exchange. Met kans op het winnen van een LAMBO
"Benefits of Lambo Investments
Lambo stands out among other Waves.Exchange investment products due to its balanced risk/profit strategy: The sustainable reward of about 60% is provided by the lowest risk compared to other algorithmic trading investment strategies. Due to the trading strategy’s adjustment, the maximum drawdown of the USDTLAMBO asset cannot be deeper than 10%."
https://waves.exchange/investments/lambo/USDT
A87 schreef op zaterdag 15 mei 2021 @ 18:11:
[...]
dat is negatief man, ziet er niet goed uit die chart ==========bearish 0.002 rejected
/f/image/jNouQ0vJXxZTMkjgi90yfxYg.png?f=fotoalbum_large)
Oke is goed
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!