“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Dat geldt voor iedere crypto. Stel Doge kan aanpast worden om veel TPS te doen met een max supply. Dan heeft het prima mogelijkheden. In de huidige staat door geen max supply is het een mega shitcoin tegenover andere coins die wel een max hebben.
Ik herhaal en zal blijven herhalen;zwembroek schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:27:
[...]
Echt waar....zit ik met mijn Bitcoin. Nu vind ik het risico to groot om dot terug te kopen op deze koers. Fucking niet normaal. Hold ik die coins al zo lang om weer de boot te missen. Nah ja als bitcoin nu even naar de 60k gaat dan praten we nergens meer over.
Kijk naar de toekomstige waarde van een munt/techniek, niet naar wat de prijs gedaan heeft of doet.
Verwijderd
Bitcoin fixes this. Bank the unbanked!enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:26:
[...]
En niet te vergeten dat de meerderheid van de wereldbevolking niet geboren is met de dollar of de euro op hun schouder, maar in een land gezegend met constante deflatie van hun valuta.
Ow wacht... Het is verworden tot een zeer commerciële triljarden biljoenen asset gedreven door hyperspeculatie die ontoereikbaar is voor iedereen op deze wereld die de pech heeft in armoede geboren te zijn...
Jammer man.
*Satoshi die omdraaien in graf doet*
Daytrading vs HODLWhySoSerious schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:28:
[...]
Ik herhaal en zal blijven herhalen;
Kijk naar de toekomstige waarde van een munt/techniek, niet naar wat de prijs gedaan heeft of doet.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
47k getest. Gingen vrij rap terug omhoog. Prima dag. Volgende week rustig naar de 60kRien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:14:
Bye bye 50k, hello 40k.
Vind dit persoonlijk soms moeilijk. Sommige projecten (zoals bvb. Origintrail) hebben zo'n goeie real life usecase, en de coin zelf blijft gigantisch achter in vergelijking met vele anderen.WhySoSerious schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:28:
[...]
Ik herhaal en zal blijven herhalen;
Trac bvb gaat van 0.04 naar 0.6 (ruwweg x15) terwijl vele anderen met alleen een theorie x100 doen in een bullmarket...
Het is juist goed dat er geen harde limiet op zit. Er zit wel een limiet op wat er per tijdeenheid bij kan komen. En dat was volgens mij max. 5% per jaar. Tenzij het vertrouwen in de munt verloren gaat, zal Dogecoin nog wel door blijven gaan. En dat is exact hoe het werkt: vertrouwen. Want dit alles is allemaal gebaseerd op excentrieke waarde. Net als Bitcoin (en alle andere coins) of ons bankenstelsel (waar geld ook vanuit het niets komt). Ondanks Dogecoin als 'grap' bedoeld was, staat Elon (hoe je het zelf ook maar wilt zien) er wel achter.PilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:13:
[...]
Die blijft sowieso wel overeind ? Als er een munt is die met 100% garantie gaat crashen is het Doge wel. Met iedere minuut 10k stuks erbij moet er met de huidige prijs ieder jaar een paar miljard euro in om de prijs gelijk te houden. Tenzij Doge gebruikt gaat worden op grote schaal waarbij de vraag oneindig blijft groeien is er de garantie dat ie crashed. Er zit geen limiet aan de hoeveelheid Doge en er worden er veel te veel gemined. Ga je ons nou vertellen dat dit wat in Doge ziet en dit niet weet ?
Zeker nu Bitcoin een negatieve reputatie krijgt i.v.m.. slecht voor het milieu, ben ik wel benieuwd of een andere munt Bitcoin op termijn gaat vangen. Cardano (ADA) is ook wel een mooie munt met potentie.
< dit stukje webruimte is te huur >
Eerder geshill en gelol om Doge was allemaal leuk. Maar iemand die hier serieus begint te doen over Doge is een primeur!....aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:33:
[...]
Het is juist goed dat er geen harde limiet op zit. Er zit wel een limiet op wat er per tijdeenheid bij kan komen. En dat was volgens mij max. 5% per jaar. Tenzij het vertrouwen in de munt verloren gaat, zal Dogecoin nog wel door blijven gaan. En dat is exact hoe het werkt: vertrouwen. Want dit alles is allemaal gebaseerd op excentrieke waarde. Net als Bitcoin (en alle andere coins) of ons bankenstelsel (waar geld ook vanuit het niets komt). Ondanks Dogecoin als 'grap' bedoeld was, staat Elon (hoe je het zelf ook maar wilt zien) er wel achter.
Zeker nu Bitcoin een negatieve reputatie krijgt i.v.m.. slecht voor het milieu, ben ik wel benieuwd of een andere munt Bitcoin op termijn gaat vangen. Cardano (ADA) is ook wel een mooie munt met potentie.

https://opensea.io/seaart
Dus negeer je voor het gemak maar even hoeveel miljard euro er per jaar in moet om gelijk te blijven in waarde.aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:33:
[...]
Het is juist goed dat er geen harde limiet op zit. Er zit wel een limiet op wat er per tijdeenheid bij kan komen. En dat was volgens mij max. 5% per jaar. Tenzij het vertrouwen in de munt verloren gaat, zal Dogecoin nog wel door blijven gaan. En dat is exact hoe het werkt: vertrouwen. Want dit alles is allemaal gebaseerd op excentrieke waarde. Net als Bitcoin (en alle andere coins) of ons bankenstelsel (waar geld ook vanuit het niets komt). Ondanks Dogecoin als 'grap' bedoeld was, staat Elon (hoe je het zelf ook maar wilt zien) er wel achter.
Doge kan alleen blijven stijgen met extreem veel vertrouwen waarbij mensen de komende jaren blijven kopen als idioten. De kans dat dit een keer stopt en Doge meer dan 90% verliest is extreem hoog. Maar goed, wel wat in Doge zien en niet in BTC, tsja....
Hier ook een klein deel verkocht. Laat de rest wel zitten. Hopelijk knallen we nog omhoog vannacht.Het Fantoom schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:27:
Zo net weer flink verkocht ik vertrouw het nu al niet meer. Zondagavond weer inkopen.
[ Voor 7% gewijzigd door Pelox op 14-05-2021 21:37 ]
Zero.
ETH - 27,79%
ADA - 21,29%
VET - 20,59%
BTC - 13,73%
XRP - 8,24%
WTC - 5,12%
HOT - 3,25%
XRP en WTC kijk ik even aan wat ik daarmee zal doen.
Er komt nog een eenmalige aanschaf van CHZ en daarna maandelijks:
40% BTC
30% ETH
10% VET
10% ADA
10% HOT
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Dan wat?PilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:28:
[...]
Stel Doge kan aanpast worden om veel TPS te doen met een max supply.
Er zit geen team achter, het is geen bedrijf wat er op uit gaat om klanten te werven..
Doge is openlijk een shitcoin en mensen proberen het toch te verdedigen.
So much wow, so much love.
[ Voor 97% gewijzigd door The Redman op 14-05-2021 21:41 ]
[ Voor 100% gewijzigd door A87 op 15-05-2021 12:43 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Lijkt wel een beetje op mijn lijstje, (ook no00b)Ngangatar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:38:
Crypto lijstje van een noob, nog behoorlijk aan verandering onderhevig.
ETH - 27,79%
ADA - 21,29%
VET - 20,59%
BTC - 13,73%
XRP - 8,24%
WTC - 5,12%
HOT - 3,25%
40% BTC
30% ETH
10% VET
10% ADA
10% HOT
40% ETH
25% BTC
20% VET
15% ADA, LTC, LINK, UNI en wat speelmuntjes
Mocht er iets beter kunnen, shoot
Na gisteren het een en ander iets verplaatst, dit is hem nu.Ngangatar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:38:
Crypto lijstje van een noob, nog behoorlijk aan verandering onderhevig.
ETH - 27,79%
ADA - 21,29%
VET - 20,59%
BTC - 13,73%
XRP - 8,24%
WTC - 5,12%
HOT - 3,25%
40% BTC
30% ETH
10% VET
10% ADA
10% HOT
:strip_exif()/f/image/RFUEAl2eJNoSURTkavmqHCGo.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
Die ene dip was een stop-loss die te laag zat ._.
/f/image/MMzL49j6ZZclK1BDeXJfJb2M.png?f=fotoalbum_large)
Als de boel aangepast kan worden om geen shit meer te zijn dan is alles mogelijk. Ja, het is nu dikke shit, maar het kan mogelijk eens niet shit worden. Die kans acht ik zeer klein, maar het is wel mogelijk. Ik verdedig Doge zeker niet, dat geven mij laatste reacties prima aan. ik heb het alleen over de mogelijkheid waarbij het misschien wel iets zou kunnen zijn.Aarebe1 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:38:
[...]
Dan wat?
Er zit geen team achter, het is geen bedrijf wat er op uit gaat om klanten te werven..
Doge is openlijk een shitcoin en mensen proberen het toch te verdedigen.
So much wow, so much love.
Ik vind het ook heel jammer dat van alle cryptos ome Elon net die ene kiest die uber shit is. Kan je je voorstellen als ie iets had gekozen dat niet shit was ? Man, die coin had dan echt iets kunnen worden. Met Doge word het zonder aanpassingen nooit wat.

70% BTC
10% FIAT (Spaargeld)
5% ETH
5% BNB
9% DOT
1% CAKE

[ Voor 5% gewijzigd door Aarebe1 op 14-05-2021 21:47 ]
Als jij accumulation ziet op hoge timesframes bij BTC en geen distribution, dan weet ik niet hoe je kijkt. Ik kan echt op geen mogelijkheid zien bij BTC op hoge timeframes wat jij post.A87 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:44:
Ja dat kan ook, maar ik verwacht eerder eerst een run naar 100K met blowoff top compleet
Verwijderd
Crypto is juist payments zonder vertrouwenaex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:33:
[...]

Dude. Crypto 101.
Echt jongens dit topic is niet goed voor mij. Ik weet soms niet meer of ik nou moet lachen of huilen.
Het is net alsof je de Gamma in loopt en een man ziet zitten met een schroevendraaier in een pot pindakaas. En dat er een andere vent aan komt lopen met breekijzer die zegt: 'Dat doe je helemaal fout, laat mij maar even.' En vervolgens met zijn breekijzer in de pot pindakaas begint te porren. En terwijl je verbijsterd toekijkt komt er een andere knaap aanlopen met een pneumatische beitel die zegt: 'Dit gaat helemaal fout jongens, maar hiermee moet het lukken.' En vervolgens weer een andere man die aan komt zetten met een pot Nutella die zegt: 'Ik zie het al, pindakaas. Dat wordt niets boys, jullie moeten Nutella hebben.'
Ik denk dat ik maar een slowchat sabbatical neem binnenkort in de vorm van een 2e baan.

15min/uur had ik het over WYCKOFFPilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:46:
[...]
Als jij accumulation ziet op hoge timesframes bij BTC en geen distribution, dan weet ik niet hoe je kijkt. Ik kan echt op geen mogelijkheid zien bij BTC op hoge timeframes wat jij post.
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 21:47 ]
Er zijn momenteel al zo'n 129 miljard coins in omloop, tegen een huidige koers van 0,49 cent. Denk je nu echt dat die 5 miljard (5%) aan coins die er jaarlijks bijkomen nu echt zo'n grote probleem gaan vormen? Dat is slechts een druppel in de oceaan.PilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:36:
[...]
Dus negeer je voor het gemak maar even hoeveel miljard euro er per jaar in moet om gelijk te blijven in waarde.
Doge kan alleen blijven stijgen met extreem veel vertrouwen waarbij mensen de komende jaren blijven kopen als idioten. De kans dat dit een keer stopt en Doge meer dan 90% verliest is extreem hoog. Maar goed, wel wat in Doge zien en niet in BTC, tsja....
Ik ben lang weg geweest, weer even terug, maar denk dat ik ook maar weer weg gaVerwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:46:
[...]
Crypto is juist payments zonder vertrouwen![]()
Dude. Crypto 101.
Echt jongens dit topic is niet goed voor mij. Ik weet soms niet meer of ik nou moet lachen of huilen.
Het is net alsof je de Gamma in loopt en een man ziet zitten met een schroevendraaier in een pot pindakaas. En dat er een andere vent aan komt lopen met breekijzer die zegt: 'Dat doe je helemaal fout, laat mij maar even.' En vervolgens met zijn breekijzer in de pot pindakaas begint te porren. En terwijl je verbijsterd toekijkt komt er een andere knaap aanlopen met een pneumatische beitel die zegt: 'Dit gaat helemaal fout jongens, maar hiermee moet het lukken.' En vervolgens weer een andere man die aan komt zetten met een pot Nutella die zegt: 'Ik zie het al, pindakaas. Dat wordt niets boys, jullie moeten Nutella hebben.'
Ik denk dat ik maar een slowchat sabbatical neem binnenkort in de vorm van een 2e baan.
Dan moet je zeggen dat het om die timeframe gaat
Als jij denkt dat Doge wat is en BTC niet, dan ga ik deze discussie niet meer voeren. Compleet nutteloos. Geen idee hoe je zo blind kan zijn tegenover wat Doge echt is.aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:48:
[...]
Er zijn momenteel al zo'n 129 miljard coins in omloop, tegen een huidige koers van 0,49 cent. Denk je nu echt dat die 5 miljard (5%) aan coins die er jaarlijks bijkomen nu echt zo'n grote probleem gaan vormen? Dat is slechts een druppel in de oceaan.
much wowaex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:48:
[...]
Er zijn momenteel al zo'n 129 miljard coins in omloop, tegen een huidige koers van 0,49 cent. Denk je nu echt dat die 5 miljard (5%) aan coins die er jaarlijks bijkomen nu echt zo'n grote probleem gaan vormen? Dat is slechts een druppel in de oceaan.
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 21:51 ]
aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:48:
[...]
aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:48:
[...]

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:46:
[...]
Dude. Crypto 101.

Ik denk dat 4UUR beste weergeeft, de daily is niet stijl genoeg en lijkt meer op triangles upwardsPilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:50:
[...]
Dan moet je zeggen dat het om die timeframe gaatPersoonlijk denk ik dat het alleen goed werkt op hoge timeframes.
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 21:52 ]
Hallo jij hier tussendoor, er woedt hier een interessante discussie... 4u cup a soup?
[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 14-05-2021 21:53 ]
Niet te hard van stapel lopen nu.enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:53:
[...]
Hallo jij hier tussendoor, er woedt hier een interessante discussie...
Wees welkom!
Precies! Dat dus. En voor degene die er niet in geloven. Hier is de lange termijn technische analyse uitgelegd in een filmpje:
Not sure if serious, haha!aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:57:
[...]
Precies! Dat dus. En voor degene die er niet in geloven. Hier is de lange termijn technische analyse uitgelegd in een filmpje:
[YouTube: Dogecoin Song - To the Moon [Official]]
Doge fanbois i'am talking to you.
[...]
[/quote]
5% INFLATIE op een coin = druppel in de oceaan.
Terwijl banken hypotheekintrest op 25 jaar vragen aan 1.2% en minder!
En je spaarboekje gemiddeld minder dan 0.11%(in BE) opbrengt...
[ Voor 31% gewijzigd door Tiepfoud op 14-05-2021 22:00 ]
If true: Graaier. Graaier van de bovenste plank.
If not: FUD!
Such tech much gainsaex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:57:
[...]
[YouTube: Dogecoin Song - To the Moon [Official]]
Ik ben om hoor! Ik gooi m'n waardeloze btc eruit en ga all in Doge!

Bedankt voor de info
Ik lul ook zomaar wat
Ik geloof er weinig van maar áls ie waar is dan is dit een 2000 IQ move door eerst BTC er in te masseren als payment en na een paar weken de shittiest der shitcoins aan te prijzen. Dikke plot twist if true.Aarebe1 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:01:
[...]
If true: Graaier. Graaier van de bovenste plank.
If not: FUD!
Youp1e schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:01:
Oké ik ben om. All in Doge boiis!
shovelhead1340 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:01:
[...]
Such tech much gains
Ik ben om hoor! Ik gooi m'n waardeloze btc eruit en ga all in Doge!![]()
Bedankt voor de info

Dunning Krugereffect noemen ze dat. Erg gevaarlijk.Luuk schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:58:
Echt waar. De mensen die van zichzelf niet weten dat ze er werkelijk niks van begrijpen zijn best hilarisch.![]()
Doge fanbois i'am talking to you.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Wie heeft vroeger wat BTC gehad wat op dat moment "niets" waard was. En jij maar blijven proberen om mensen te overtuigen terwijl je gewoon uitgelachen werd. Je inleg was het geld van een maand krantenwijk lopen.
Je hebt al die jaren 100 BTC geHODLt en rijdt nu met een Tesla voor erbij, voor de tech. Even langs je vrienden van vroeger, vragen waarom ze tussen het harde werken (in loondienst) door geen tijd voor je hebben 😁
Dusja, hoe serieus is hij met Dogecoin is de vraag. We riepen jaren geleden ook dat Tesla onzin was. Dat drukte hij erdoorheen. Zelfde met SpaceX. En ga zo maar door. Mensen volgen hem wel.
Gezien jouw avatar loop je vooropaex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:14:
Ik verwacht wel dat Elon Dogecoin nog verder de hemel in gaat prijzen. Hij noemt zijn satelliet al DOGE-1. Verwijzing naar Dogecoin 1 dollar.
Dusja, hoe serieus is hij met Dogecoin is de vraag. We riepen jaren geleden ook dat Tesla onzin was. Dat drukte hij erdoorheen. Zelfde met SpaceX. En ga zo maar door. Mensen volgen hem wel.
Vraag is: wat is zijn uiteindelijke doel? Want het is niet meer voor de gein, dat lijkt wel duidelijk te zijn.
Waar hij minder controle over kan uitoefenen is adoptie. Je zult dadelijk vast een Tesla kunnen kopen met Doge, maar verder? Heeft hij nog vriendjes bij PayPal zodat zij Doge gaan ondersteunen? Er zullen retailers zijn die betaling via Doge gaan aanbieden, maar er zijn feitelijk al voldoende alternatieven (in opkomst). Die niet eens allemaal van de grond komen nog.
Even een serieuze vraag dan. Hoe wordt dogecoin dan groen?Bananeman schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:21:
Ik geloof intussen wel dat dit een longterm plan van Musk is, waar hij al geruime tijd mee bezig is (zie het hierboven gelinkte artikel, sinds 2019) en waar het shillen via tweets en SNL onderdeel van uitmaakte.
Vraag is: wat is zijn uiteindelijke doel? Want het is niet meer voor de gein, dat lijkt wel duidelijk te zijn.
Waar hij minder controle over kan uitoefenen is adoptie. Je zult dadelijk vast een Tesla kunnen kopen met Doge, maar verder? Heeft hij nog vriendjes bij PayPal zodat zij Doge gaan ondersteunen? Er zullen retailers zijn die betaling via Doge gaan aanbieden, maar er zijn feitelijk al voldoende alternatieven (in opkomst). Die niet eens allemaal van de grond komen nog.
Is het niet gewoon nog steeds een pow coin?
Thanks man, beter kan ik het weekend niet beginnen.Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:46:
[...]
Dude. Crypto 101.
Doe eens een imaginairy 69k Babe meme? Er zullen er weinig nu nog aan het werk zijn
[ Voor 31% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 22:33 ]
Ik ben hier alleen maar een lurker (sinds een jaar of 4 in dit topic). Ene moment volg ik het wat meer dan het andere moment, maar wat zou het een mooie functie zijn om als filter alleen de post met minimaal 3 duimpjes te kunnen zien. Nu krijg ik een scroll vinger van door het topic blazen op zoek naar de duimpjes omdat dat over het algemeen de lezenswaardige posts zijn.PilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:50:
[...]
Ik ben lang weg geweest, weer even terug, maar denk dat ik ook maar weer weg ga
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik wil die schimmelpik zo hard zien huilen over x jaar.
Story of my life vandaag.... Paar keer ge-short zelfs op BTC vanavond, maar man man man wat was het saai.
Jij hebt maar 2 standen, hè?A87 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:31:
Ik ben uitgestapt, deze markt vertouw ik ff een tijdje niet meer. Mischien weer ff 3 maanden niet traden. Heb er ff genoe van
Het maakt ook niet uit wat die gasten zeggen qua inhoud, dit is gewoon een hufterige / beledigende tweet, nergens voor nodig en grenst aan haatzaaierij. Die toonzetting moet je voor de grap eens bij eenminderheid proberen.Jedi_Pimp schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:32:
Triggered.
enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:36:
[...]

Oh ja nu je het zegt... Ik had m'n scherm verkeerd om.wian schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:36:
BTC gaat aardig omlaag op het moment.
Toch vreemd om op de knop "Quote" te moeten drukken bij een reactie over Sandertje....enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:36:
[...]
Ik vermoed dat hijzelf ook gewoon een berg heeft ingekocht voor de zekerheid in alle anonimiteit.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ja, en die wordt niet groen. Daarom wordt er nu al gestrooid met cijfers over hoeveel lager het energieverbruik van Doge wel niet is in vergelijking met Bitcoin, zonder in te gaan op het feit dat het nog veel lager kan b.v. door PoS te gebruiken.martin_v_z schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:29:
[...]
Even een serieuze vraag dan. Hoe wordt dogecoin dan groen?
Is het niet gewoon nog steeds een pow coin?
Puur marketing dit, Musk heeft nul interesse in het groen maken van welke munt dan ook.
Wat een triest figuur. De haat spat er vanaf
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ik kan gewoon niet geloven dat dit echt zo is.
Ik weet ook niet of Musk nu geniaal is, of echt een flapdrol, of beide?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Mensen, kijk deze nog even terug. De komende tijd gewoon woelige tijden, wat alt coin moves en daarna weer BTC tijd. Kan nog wat weken duren.
[ Voor 5% gewijzigd door Sluw op 14-05-2021 22:44 ]
Verwijderd

Dus, dat is zoiets als: Er is een nieuwe groep automobilisten die geen rijbewijs heeft maar wel een videotje van een influencer gekeken heeft.....

Voor beiden geldt: crash going to happen!
Waarom vraagt niemand zich af wat het belang van die mensen zoals Musk is om Doge te hypen? Het zou mij niet verbazen als de Doge wallet van Musk in die top 10 grootste wallets staat.... ten koste dus van mensen die iets oprechts in zijn tweets zien...
En hoe hij heao’ertjes ligt te dissen. Walgelijk zo een elite kak adel.TweakMDS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:38:
[...]
Het maakt ook niet uit wat die gasten zeggen qua inhoud, dit is gewoon een hufterige / beledigende tweet, nergens voor nodig en grenst aan haatzaaierij. Die toonzetting moet je voor de grap eens bij eenminderheid proberen.

Sandyman538 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:35:
[...]
Ik ben hier alleen maar een lurker (sinds een jaar of 4 in dit topic). Ene moment volg ik het wat meer dan het andere moment, maar wat zou het een mooie functie zijn om als filter alleen de post met minimaal 3 duimpjes te kunnen zien. Nu krijg ik een scroll vinger van door het topic blazen op zoek naar de duimpjes omdat dat over het algemeen de lezenswaardige posts zijn.
:fill(white):strip_exif()/f/image/eBQqmDUzeYFVrROukLvipMd2.png?f=user_large)
>3 idd niet. Bijna alles krijgt hier >1.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 14-05-2021 22:53 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Haha dan zie je alleen nog maar memes van Jaapio! Goeie functieTaro schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:51:
[...]
[Afbeelding]
>3 idd niet, maar bijna alles krijgt hier >1 idd.
Ik heb een groot rechtvaardigheidsgevoel, maar *ergens* vind ik het heerlijk dat 1 snuggere gast gewoon miljoenen debielen een pak geld afhandig maakt.Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:42:
Ik zag laatst iemand uitleggen waarom Doge zo 'hot' is. Er zou 'een nieuwe groep beleggers' zijn die anders denken dan de traditionele handelaren. Deze nieuwe groep zou zich vooral laten leiden door social media en niet door technische analyses....![]()
![]()
![]()
Dus, dat is zoiets als: Er is een nieuwe groep automobilisten die geen rijbewijs heeft maar wel een videotje van een influencer gekeken heeft.....![]()
![]()
![]()
Voor beiden geldt: crash going to happen!
Waarom vraagt niemand zich af wat het belang van die mensen zoals Musk is om Doge te hypen? Het zou mij niet verbazen als de Doge wallet van Musk in die top 10 grootste wallets staat.... ten koste dus van mensen die iets oprechts in zijn tweets zien...
Imo weet hij heel goed dat er een pak traders geld verdienen op zijn tweets etc.
P.S.: Ergens zit er een lesje in over herd mentality en dangers of influencing...
Interessant voer voor toekomstig sociale psychologen en promovendi in groepsdynamica e.d.
Verwijderd
Mee eens maar ik denk toch dat er zo meer kapot gemaakt wordt dan ons lief is. Dit soort pump & dump scams is bij aandelen verboden. Het is dus een kwestie van tijd voordat er nog meer regels voor crypto komen en als veel mensen geld verloren hebben daalt ook het vertrouwen. The Peoples coin my ass!Tiepfoud schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:58:
[...]
Ik heb een groot rechtvaardigheidsgevoel, maar *ergens* vind ik het heerlijk dat 1 snuggere gast gewoon miljoenen debielen een pak geld afhandig maakt.
Imo weet hij heel goed dat er een pak traders geld verdienen op zijn tweets etc.
P.S.: Ergens zit er een lesje in over herd mentality en dangers of influencing...
Interessant voer voor toekomstig sociale psychologen en promovendi in groepsdynamica e.d.
Ze investeren hun spaargeld in een bijzonder volatiele munt en gaan panic sellen op het moment dat hij wat zakt.
Die mensen kunnen er niks aan doen.
Ze weten niet beter en denken dat als musk iets zegt dan wordt het goud.
En ondertussen knalt elon de doge 1 op hun kosten de hemel in.
Om nog maar te zwijgen over de milieu vervuiling die het hele bouwen en lanceren van het ding kost...
Bovendien hadden al die miljarden beter verdeeld kunnen worden over de coins die wij hodlen dan was btc al 69K geweest 👍
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Haha met jouw gebruikersnaam overleef je het in dit topic niet. RIPTiepfoud schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:58:
[...]
Ik heb een groot rechtvaardigheidsgevoel, maar *ergens* vind ik het heerlijk dat 1 snuggere gast gewoon miljoenen debielen een pak geld afhandig maakt.
Klopt met de +1 functie filter je al iets, maar echt een heel groot slowchat gedeelte krijgt hier ook +1. Ach, het is er het topic voor en er zijn ergere dingen op de wereld haha.Taro schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 22:51:
[...]
[Afbeelding]
>3 idd niet. Bijna alles krijgt hier >1.
Als je op +1 hebt geklikt komt er een 1 te staan in je URL. Als je die aanpast in een ander cijfer filter je op posts met dat cijfer of hoger.Sandyman538 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:06:
[...]
Klopt met de +1 functie filter je al iets, maar echt een heel groot slowchat gedeelte krijgt hier ook +1. Ach, het is er het topic voor en er zijn ergere dingen op de wereld haha.
Graag gedaan
Wàt! Mijn dank ik groot. Ik kan helaas jouw post maar 1 duimpje geven, maar zie dat ene duimpje maar als een honderdtal.sOid schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:08:
[...]
Als je op +1 hebt geklikt komt er een 1 te staan in je URL. Als je die aanpast in een ander cijfer filter je op posts met dat cijfer of hoger.
Graag gedaan
Goede tip, thanks!sOid schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:08:
[...]
Als je op +1 hebt geklikt komt er een 1 te staan in je URL. Als je die aanpast in een ander cijfer filter je op posts met dat cijfer of hoger.
Graag gedaan
En dan blijkt dit de meest gewaarde posting uit dit topic te zijn: Verwijderd in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16"
Kan ook niet anders
Sterker nog, top 5 posts. 4 van JaapioBananeman schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:10:
[...]
Goede tip, thanks!
En dan blijkt dit de meest gewaarde posting uit dit topic te zijn: Verwijderd in "[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16"
Kan ook niet anders
Ik ben een spellingnazi, met een congenitaal sadomasochistische eigenschap, mensen die deze vorm van sarcasme niet vlot inzien, leven hier meestal niet lang...Blaim schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:04:
[...]
Haha met jouw gebruikersnaam overleef je het in dit topic niet. RIP
* Tiepfoud zou beter stil zijn en zijn flesje loupiac van 2013 verder uitdrinken
Bedankt voor deze, ik zit echt te huilen van het lachen.Bananeman schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:10:
[...]
Goede tip, thanks!
Kan ook niet anders
Tiepfoud schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:13:
[...]
Ik ben een spellingnazi, met een congenitaal sadomasochistische eigenschap, mensen die deze vorm van sarcasme niet vlot inzien, leven hier meestal niet lang...![]()
* Tiepfoud zou beter stil zijn en zijn flesje loupiac van 2013 verder uitdrinken
Net een goede crowdcast gezien over Acala/Karura. Hier: https://www.crowdcast.io/e/the-polkadot--kusama
Belangrijkste te noemen is wellicht dat Acala/Karura eigenlijk "een Ethereum alike multitool platform" gaat worden op Polkadot/Kusama. Waar Polkadot/Kusama al een verbeterde ETH 2.0 is in feite, terwijl 2.0 nog niet eens uit is.
Acala/Karura wordt een defi hub waarbij mogelijkheden die nu nog versplinterd zijn (zoals bijv Uniswap, Synthetix, Aave etc) ondergebracht worden in 1 ecosysteem. Dit ecosysteem gaat eerst live op Kusama (genaamd Karura), daarna pas (met wat tweaks) op Polkadot (genaamd Acala).
Nu komt het interessante deel. Dit is gepland. Er gaat op een gegeven moment een brug komen tussen Kusama en Polkadot, waardoor de liquiditeit en mogelijkheden van beide platforms worden gecombineerd/gefuseerd.
Ik was al sinds de zomer van 2020 enthousiast over Polkadot/Kusama (en heb toen flink toegeslagen), maar ben de laatste 2-3 maand volledig overtuigd dat dit project (web 3.0 / parity / toestroom van ETH developers) echt huge kan gaan worden.
Ik ga me ook niet meer laten afleiden door Cardano of andere chains, anders ga je teveel verdelen.
Vol op Bitcoin, vol op Ethereum, vol op Polkadot/Kusama. (en beetje Chainlink natuurlijk
[ Voor 10% gewijzigd door Mooody op 14-05-2021 23:23 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!