[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 226 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.350 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:07
Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:50:

Dat maakt elkaar dus niet zoveel. En dan is er nog niet gekeken naar de werkomstandigheden en directe impact op de omgeving bij goudmijnen.

En dan zeg jij: "Maar goud heeft een toepassing in electronica". Ja, maar we hebben meer dan genoeg goud gedolven om aan de vraag vanuit de industrie te voldoen. We zouden ook onze goudbaren hiervoor kunnen gaan gebruiken. Dus is alle energie en vervuiling van de goudmijnbouw zo niet nog slechter?
Eventueel iets interessants om te kijken.
Fout goud.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Zelfde als Evade#CUNT denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-10 21:11

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

-Sander- schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:43:
Dogecoin weer dik in de plus, ETH die meer dan 50% marketcap heeft gesnoept van BTC.. waar gaan we naartoe?
Hoe zie jij dit eigenlijk (serieuze vraag)?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-10 22:23

-Sander-

///M Powerrrrrr

Da_maniaC schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:03:
[...]

Hoe zie jij dit eigenlijk (serieuze vraag)?
Coinmarketcap: https://coinmarketcap.com/ Bovenin kun je de dominance terugvinden :)

[ Voor 9% gewijzigd door -Sander- op 14-05-2021 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Rien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:59:
Gaan we weer een leuke weekenddip tegemoet?
Hebben we al gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Rien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:59:
Gaan we weer een leuke weekenddip tegemoet?
Ik had woensdag al weekend en Ome Elon kennelijk ook dus die dip is al voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof wel dat we nog een dip zullen krijgen komende dagen. Mooie moment op zo laag mogelijk in te kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-10 15:57

Tourniquet

Hiya, fellas!

Heleen van Royen (!!) nu als crypto-"expert" bij De Vooravond (NPO1). :P

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-10 14:18
Tourniquet schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:07:
Heleen van Royen (!!) nu als crypto-expert bij De Vooravond (NPO1). :P
De top is daar. Alles in stables en de crypto winter in jon snow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

-Sander- schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:04:
[...]

Coinmarketcap: https://coinmarketcap.com/ Bovenin kun je de dominance terugvinden :)
Ahhh...thanks

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:27

YES

Moderator General Chat
keepitfrosty schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:08:
[...]

De top is daar. Alles in stables en de crypto winter in jon snow
Ach nee joh. Iedereen is aan het eten (denk ik) en Van Rooyen luistert ook niemand (meer) naar (hoop ik). Kijkcijfer zal ergens rond 0 hangen (hoop ik).

Moon soon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xantilyst2
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12:13
Wat een ballentopic is dit zeg, jullie zijn toch ook ooit begonnen

Beetje lollig doen maar helpen ho maar 😂😭

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:48

WhySoSerious

Be the change.

Tourniquet schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:07:
Heleen van Royen (!!) nu als crypto-"expert" bij De Vooravond (NPO1). :P
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DTC1YFDV4AAr0z0.jpg

Goeie bagholder, dat wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Xantilyst2 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:10:
[...]

Zie de topicstart.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013

YES

Moderator General Chat
[...]

Zelfs een absolute beginneling kan met 10 minuten zoeken leren hoe je DOGE schrijft en leert dan ook gelijk dat het een coin is die echt op niets gebaseerd is.

Mijn ervaring, als beginner, hier is dat je bij goede, doordachte vragen meer dan prima hulp en adviezen krijgt en als je met domme ondoordachte vragen komt, je hier heel gauw van op de hoogte gebracht wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-10 18:03
Bad Brains schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:59:
[...]

Eventueel iets interessants om te kijken.
Fout goud.
Zeker. Dat soort shit kijk ik altijd

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

:D
Heleen van Rooyen met haar dochter Heleen van Blauwen.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Mooody schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:14:
[...]

:D
Heleen van Rooyen mer haar dochter Heleen van Blauwen.
_O- _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren en dames kunnen we ons focus houden bij crypto en rijk worden :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

[...]

Ik moet wel toegeven dat zelfs het shitcoin-topic meer on-topic blijft dan dit stelletje mafkezen hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
WhySoSerious schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:16:
[...]

Ik moet wel toegeven dat zelfs het shitcoin-topic meer on-topic blijft dan dit stelletje mafkezen hier.
Aldus Sjoerd, met 80%+ reacties in [SC] Cryptocurrency Slowchat topics :D :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

graceful schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:20:
[...]

Moet je nagaan dat ik me probeer op te trekken aan het niveau hier :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-10 14:28
graceful schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 19:20:
[...]

Je past je aan aan je omgeving zeggen ze altijd hè. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:38
Die hond is weer los ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Licko

ZVDK

Het wordt tijd dat ze die hond 's in laten slapen.

offtopic:
of had je 't niet over Elon?

[ Voor 11% gewijzigd door Licko op 14-05-2021 19:33 ]

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-10 20:00
Ah thanks, nu weet ik pas om wie het gaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:07
Gaat Phala dan eindelijk een keer wat doen?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
darkangel456 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:35:
Beste lezers,

Ik gebruik Bitvavo.
Wat ik al merk dat hier wel veel coints op staan maar blijkbaar niet alles (denk aan dogecoin)
Welke apps gebruiken jullie, of raden jullie aan?
Bitvavo is wel de beste keus als je je als beginner nog niet wil wagen aan Binance ofzo.
Wegblijven bij litebit, veel te duur en onbetrouwbaar.
Gebruik eventueel de simpele BLOX app, maar alleen voor wat daghandel, je hebt er namelijk geen wallet en voelt niet echt als iets waar ik mijn crypto lang zou hodlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 26-09 21:00
Ik zit sinds 2 dagen 100% in de coin FIAT.. erg sterk.. blijft maar staan op dezelfde waarde.. fuck Elon! 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 22-10 10:18
Ricardovv schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:04:
Ik zit sinds 2 dagen 100% in de coin FIAT.. erg sterk.. blijft maar staan op dezelfde waarde.. fuck Elon! 😂
Schijn bedriegt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:09:
Ik heb vanaf dag 1 alleen maar winst gemaakt met daytraden en ik kan nog amper een degelijke TA maken.
Kom nog maar eens roepen als de beer is aangekomen _O-

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:23

aex351

I am the one

Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:50:
@aex351

Bitcoin heeft het voor het is in de geschiedenis mogelijk gemaakt een transactie te doen met iedereen ter wereld zonder hulp van een 3e partij.

Bitcoin heeft het voor het eerst mogelijk gemaakt dat iets digitaals niet gekopieerd kan worden.

De Bitcoin blockchain is het grootste en meest veilige computernetwerk dat er ooit geweest is. Zonder hacks en met een 100% uptime. En niemand is in staat het uit te zetten.

Bitcoin is zo onderhand een bekende naam over de hele wereld. Dit netwerkeffect heeft indirect waarde. Vergelijk het met WhatsApp. De eerste die deze app had kon er niks mee. Maar nu heel veel mensen de app gebruiken is het enorm waardevol.

Door het trage netwerk is Bitcoin voorlopig niet geschikt als vervanger van het betaalverkeer. De vergelijking met goud is zodoende logischer.

Bitcoin is in vergelijking met goud:
makkelijker en goedkoper te verplaatsen
makkelijker en goedkoper op te slaan
makkelijker en goedkoper op te delen
makkelijker en goedkoper te controleren op echtheid
Werkelijk schaars. Van goud weten we niet hoeveel we nog gaan vinden of hoeveel er uberhaupt in omloop is.

Maar al deze dingen hebben blijkbaar 0 waarde...?

Om het netwerk veilig te houden. Daar is stroom voor nodig. Veel stroom.

"Volgens een schatting van de University of Cambridge is jaarlijks ongeveer 151 TWh aan elektriciteit nodig voor de Bitcoin. 39 procent van de computersystemen die de complexe wiskundige formules voor de bitcoin oplossen draait op duurzame energie"

Is dat veel? Er is in elk geval al veel duurzaam. We kunnen dit ook met goud vergelijken.

"De goudindustrie produceert jaarlijks tussen de 2.500 en 3.000 ton nieuw goud en verbruikt daarvoor volgens Don Wyper, de COO van het Amerikaanse cryptoplatform DigitalMint, 475 miljoen gigajoule aan elektriciteit. Dat staat gelijk aan ongeveer 132 TWh..."

Dat maakt elkaar dus niet zoveel. En dan is er nog niet gekeken naar de werkomstandigheden en directe impact op de omgeving bij goudmijnen.

En dan zeg jij: "Maar goud heeft een toepassing in electronica". Ja, maar we hebben meer dan genoeg goud gedolven om aan de vraag vanuit de industrie te voldoen. We zouden ook onze goudbaren hiervoor kunnen gaan gebruiken. Dus is alle energie en vervuiling van de goudmijnbouw zo niet nog slechter?

Energie kan en wordt steeds goedkoper. In Saudi Arabië voor onder de $1 per 1kwh. https://www.wattisduurzaa...llarcent-per-kilowattuur/

Voor het minen van Bitcoin een duidelijke drang om de goedkoopste energie te vinden. Dit zal in de toekomst steeds meer duurzame energie zijn. Door het decentrale karakter kan je overal ter wereld Bitcoin minen. Een goudmijn kan je niet verhuizen.

Bitcoin is ontwikkeling zodra het aantal transacties omhoog gaat gaan de energiekosten per transactie naar beneden.

En nu jij weer! :P
Heel veel tekst, echter het maakt allemaal niets uit. Je kan er nog zoveel tekst tegenaan gooien. Maar dat veranderd niets: Bitcoin is niet energiezuinig en dat is een probleem. Dat punt heeft Elon/Tesla nu gemaakt en dus stoppen ze met Bitcoin. En dat is een signaal voor en naar de gebruikers/ontwikkelaars van Bitcoin.

Bitcoin is geen goud. Dat is een utopische gedachtegang. Bitcoin is een cryptomunt. Net als vele anderen. Het enige verschil is dat aardig wat mensen er behoorlijk wat geld in hebben gestoken. Verder zit er niets achter. Het is één grote stoelendans.

Er zijn tegenwoordig cryptomunten beschikbaar die beter zijn uitgedacht dan Bitcoin en vele malen energiezuiniger zijn en meer kunnen. Zodra van deze de koers de lucht in gaan, denk je dat Bitcoin dan nog zoveel aandacht krijgt :+. Mensen handelen vanuit emotie en willen geld verdienen. Zie deze hele topic maar weer. Er zijn maar weinig mensen hier die geen geld eraan proberen te verdienen. En dat gaat wel ten kosten van iemand anders.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
Haha inflatie ik weet het.. maar ik blijf voorlopig even in positie. Afgelopen week heel wat meer winst binnen geharkt met mijn reguliere handel (wat ik maanden niet kon doen vanwege de lockdown) dan met crypto. En daarbij geen stress dat mijn bankrekening 30 procent in de min vliegt omdat ome Elon het weer op de heupen krijgt.

Ik geloof heilig in crypto en ook dat BTC echt wel een keer 288k gaat doen.

Maar op dit moment kun je net zo goed even aan de zijlijn staan als je geen daytrader bent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
TomTorquay schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:08:
[...]

Kom nog maar eens roepen als de beer is aangekomen _O-
En dan vooral dat moment dat ie echt niet meer terugbounced...terwijl je denkt hij gaat weer zo... 😊

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:09:
[...]

Heel veel tekst, echter het maakt allemaal niets uit. Je kan er nog zoveel tekst tegenaan gooien. Maar dat veranderd niets: Bitcoin is niet energiezuinig en dat is een probleem. Dat punt heeft Elon/Tesla nu gemaakt en dus stoppen ze met Bitcoin. En dat is een signaal voor en naar de gebruikers/ontwikkelaars van Bitcoin.
Dit is allemaal Elon Musk mastermind strategie. Vergeet niet dat Tesla ook een bedrijf is dat juist in duurzame technologie zit. Laat die maar eens even bezinken...Juist, ze wisten 3 jaar geleden ook al dat BTC een stroomvreter was....De eerste zet van Tesla om dus zogenaamd BTC te gaan accepteren was dus al een eerste zet om deze strategie uit te voeren.
Binnen nu en een paar maanden gaan ze een product promoten voor duurzame energie, of komen ze met Powerwalls waar je ook bitcoins mee kan minen (mocht je dat willen met de opgeslagen energie) en gaan ze veren in hen eigen reet steken met hoe goed hun oplossing wel niet het probleem op lost en gaan ze plots weer BTC accepteren als betaalmiddel.
Nogmaals "Dont watch what people say, watch what they do with their money". Zowel Elon als Tesla hebben nog altijd bitcoins vast in hun wallet. Als dit probleem hen zo dwars zat, dan hadden ze die coins wel omgerolen voor een 'groenere' coin of niet eens aangeschaft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Die tradingbots en scalpers zijn scheit irritant!!! Hele tijd dat Gezigzag

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Bitcoin is niet energiezuinig en dat is een probleem.
Of het een probleem is maak jij er van.
Dat punt heeft Elon/Tesla nu gemaakt en dus stoppen ze met Bitcoin. En dat is een signaal voor en naar de gebruikers/ontwikkelaars van Bitcoin.
Om je auto mee af te rekenen ja. Snap ik wel. Ze accepteren ook geen goud. Ten eerste heeft dit waarschijnlijk te maken met een dubbele agenda zoals het gegeven dat Tesla op papier "groen" moet blijven volgens de staat om te verdienen aan de carbonemissierechten. Daarnaast is het wel een essentieel verschil of je iets als betaalmethode accepteert of het volledig afwijst. Wat ze niet hebben gedaan. Ze hebben de Bitcoins namelijk niet verkocht.
Bitcoin is geen goud. Dat is een utopische gedachtegang. Bitcoin is een cryptomunt. Net als vele anderen. Het enige verschil is dat aardig wat mensen er behoorlijk wat geld in hebben gestoken. Verder zit er niets achter. Het is één grote stoelendans.
Ik geef je een hele lijst met waardevolle aspecten...
Er zijn tegenwoordig cryptomunten beschikbaar die beter zijn uitgedacht dan Bitcoin en vele malen energiezuiniger zijn en meer kunnen. Zodra van deze de koers de lucht in gaan, denk je dat Bitcoin dan nog zoveel aandacht krijgt :+. Mensen handelen vanuit emotie en willen geld verdienen. Zie deze hele topic maar weer. Er zijn maar weinig mensen hier die geen geld eraan proberen te verdienen. En dat gaat wel ten kosten van iemand anders.
Er zijn alts die op onderdelen sneller of goedkoper zijn, er is geen munt zo veilig en decentraal als Bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
[...]

Hey je hoeft helemaal niet in dit topic te zijn. Doei.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Da_maniaC schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:15:
[...]

Dit is allemaal Elon Musk mastermind strategie. Vergeet niet dat Tesla ook een bedrijf is dat juist in duurzame technologie zit. Laat die maar eens even bezinken...Juist, dat wisten ze 3 jaar geleden ook al....De eerste zet van Tesla om dus zogenaamd BTC te gaan accepteren was dus al een eerste zet om deze strategie uit te voeren.
Binnen nu en een paar maanden gaan ze een product promoten voor duurzame energie, of komen ze met Powerwalls waar je ook bitcoins mee kan minen (mocht je dat willen met de opgeslagen energie) en gaan ze veren in hen eigen reet steken met hoe goed hun oplossing wel niet het probleem op lost en gaan ze plots weer BTC accepteren als betaalmiddel.
Nogmaals "Dont watch what people say, watch what they do with their money". Zowel Elon als Tesla hebben nog altijd bitcoins vast in hun wallet. Als dit probleem hen zo dwars zat, dan hadden ze die coins wel omgerolen voor een 'groenere' coin of niet eens aangeschaft.
Maakt dat wat uit of Tesla/Elon nog Bitcoins in hun wallet hebben? Die hebben geld zat. Ik zie het voorlopig (lees, komende jaren) niet gebeuren dat Tesla Bitcoin nog als betaalmiddel gaan gebruiken. Immers de Bitcoin ontwikkelaars hebben aangegeven het Bitcoin netwerk te houden zoals die nu is. Kortom: niet energiezuinig. En laat dat nu net het probleem zijn waarmee Tesla nu niet mee geassocieerd wil worden. Die laten nu zien "Hé! wij geloven in cryptocurrency. Kijk maar, we hadden Bitcoin gekocht en we houden het voorlopig nog wel even vast hoor. Maar we gaan wel opzoek naar een munt die beter is voor het milieu". Dat is het afgegeven signaal.

Dat betekend dus niet dat Elon//Tesla met een oplossing komt om een energie onzuinige munt in stand te houden. Dan denk je dus weer vanuit emotie, dat Bitcoin wel weer de lucht in gaat.
enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:20:
[...]
Dit is niet het "Bitcoin promotie" topic hoor :+

[ Voor 7% gewijzigd door aex351 op 14-05-2021 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H333A
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-02-2022
DOT holden tot na het event?.. of nu wat winst pakken, lastig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Kritische geluiden zijn altijd goed vind ik. Opgaan in onze bubbel is uiteindelijk ook gevaarlijk. Maar wel met argumenten dan graag :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Ricardovv schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:13:
[...]

Maar op dit moment kun je net zo goed even aan de zijlijn staan als je geen daytrader bent.
:?

Ondertussen staat m'n pf qua fiat nog 6% onder m'n ATH en heb ik meer BTC dan ooit.

En juist dat laatste gaat tellen als BTC de 288k gaat aantikken.

Hodl.
This is the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-10 12:48
[...]

Een tegengeluid kan toch geen kwaad?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Oh btw....

KSM _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Rien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:22:
[...]

Tegengeluid stuur ik hier altijd terug de keuken in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Rien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:22:
[...]

Nee dit soort mensen willen alleen crypto bashen. Die staan niet eens open om zich te verdiepen in de materie. Vast en zeker iemand die is komen over vliegen van het nieuws op de voorpagina van Tweakers om hier zijn frustraties te uiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weeekend dip begonnen? zie mijn portfolio achterruit gaan :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricardovv
Hele punt is; er is gewoon geen hond die een Tesla heeft gekocht afgelopen 49 dagen met bitcoin.

99 procent is lease dan wel financiering/afbetaling in de USA.

Het is gewoon een onwerkbaar verkoopmodel wat Elon in een opwelling heeft geïntroduceerd, leuk voor extra exposure maar verder niks.. hij is gewoon terug gefloten door de raad van commissarissen van Tesla.

Eigelijk heeft Elon zichzelf voor joker gezet. Met een een stukje behoud van gezichtsverlies heeft die maar het duurzaamheidslabel van BTC (wat er niet is) uit de kast getrokken.

En dan heb je natuurlijk FUD tot en met in de gloria. Ging BTC ook niet in 1 dag 5000 omhoog toen Elon aankondigde dat je een Tesla met BTC kon kopen om gelijk diezelfde dag weer met 5000 in te kakken?

Het probleem is retail wat als een loopse teef achter fomo aanloopt. Maar retail loopt net zo hard weer weg als BTC gedekt is door fud.

Kortom nog een lange weg te gaan 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Wat een geld is er te verdienen met DOGE zeg als je een beetje lef zou hebben en mee zou gaan in die achtbaan.

Ik waag me er zelf niet aan.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:21:
[...]

Kritische geluiden zijn altijd goed vind ik. Opgaan in onze bubbel is uiteindelijk ook gevaarlijk. Maar wel met argumenten dan graag :P
Eens, maar sommige mensen kun je beter negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
enomiss schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 11:05:
Auction en crowd loan code van KSM staat sinds vandaag op github.
19-20 mei is er een Polkadot event. Ik vermoed dat men dan ook wat aandacht aan KSM schenkt. Wellicht wil men op dat event kunnen aankondigen dat bovenstaande live gaat.

Ik verwacht wanneer BTC en ETH komende dagen stabiel blijven en KSM de 500 weet te bereiken dat we deze week nog een nieuwe ATH zien.
Yay! Wie profiteert er mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:33:
[...]

In! Met een GAK van €115,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:33:
[...]

Ik hopelijk. 25% van mijn PF zit erin _/-\o_ (afgelopen week nog 40%, dacht slim wat te verkopen maar niet genoeg meer gedipt, ach, wat winst genomen, dit blijft vast staan).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Als mijn stoploss @ 49000 af gaat ga ik huilen

We zitten nu al 4 uur lang in een wedge omlaag in de 1min chart.. WTF is dit

[ Voor 46% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15:36

Darrell

Fiat moonboy

A87 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:43:

:(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Crawl NL schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:32:
[...]

Eens, maar sommige mensen kun je beter negeren.
Eens. Maar ik ben ook altijd toch wel opzoek naar argumenten waarom Bitcoin/crypto niks is. Ik denk dat "we" (er van uitgaande dat je werkelijk geloofd in een toekomst) wel in staat moeten zijn om dingen te beargumenten en ontkrachten. Dat verstevigd je positie en maakt je minder kwetsbaar voor de momenten waarop de koers een duikvlucht maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnzm
  • Laatst online: 12-10 21:47

dnzm

Knorrig

RickvN schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:43:
[...]

Ik hopelijk. 25% van mijn PF zit erin _/-\o_ (afgelopen week nog 40%, dacht slim wat te verkopen maar niet genoeg meer gedipt, ach, wat winst genomen, dit blijft vast staan).
Maar nu nog instappen, zou dat zin hebben? En dan DOT, KSM of allebei?

Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ngangatar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:34:
[...]

Really? Foto's demanden en dan nog met uitroeptekens ook? Wat ben jij voor een lekker persoon joh? Ik ben gek dat ik hier een foto ga plaatsen maar hopelijk kan je daardoor beter slapen dit weekend...

[Afbeelding]
Bizar, alle data online geeft andere waardes aan (en ook het minen op mijnn 3080) vandaar mijn verbaasdheid.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
dnzm schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:48:
[...]

Maar nu nog instappen, zou dat zin hebben? En dan DOT, KSM of allebei?
Denk gewoon nog steeds prima moment, zowel voor quick gains als voor LT. Maar BTC kan wel eens roet in het eten gooien, maar dat is met alles.

[ Voor 11% gewijzigd door RickvN op 14-05-2021 20:51 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
H333A schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:21:
DOT holden tot na het event?.. of nu wat winst pakken, lastig.
Buy the rumor, sell the news. Dit gaat 9 van de 10x op bij crypto. Vorige week las ik nog dezelfde vraag over Doge en SNL. Doge ging met 40% onderuit toen Elon begon te praten. Niet dat het met DOT zo moet gaan, maar sell the news is wel echt een ding met crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

PilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:51:
[...]

Buy the rumor, sell the news. Dit gaat 9 van de 10x op bij crypto. Vorige week las ik nog dezelfde vraag over Doge en SNL. Doge ging met 40% onderuit toen Elon begon te praten. Niet dat het met DOT zo moet gaan, maar sell the news is wel echt een ding met crypto.
Tenzij je ze in locked stake hebt staan 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
[...]

Zeker, als het hard omhoog gaat vanwege een event dan is een short plaatsen vanaf een paar uur voor de start wel lekker.

Wanneer was dat event ook alweer? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
[...]

Het is pas 19 mei.... nog genoeg tijd voor rumor? Voor HODL koop ik waarschijnlijk niks bij, maar sluit niet uit dat ik nog een DOT/KSM OCO ritje maak komende week. KSM 600 en DOT 50 moet komende week gewoon gebeuren.

[ Voor 4% gewijzigd door enomiss op 14-05-2021 20:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Dot & ksm gewoon goeie tech.

Zouden beiden 100% van je pf moeten vormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:52:
[...]

Het is pas 19 mei.... nog genoeg tijd voor rumor? Voor HODL koop ik waarschijnlijk niks bij, maar sluit niet uit dat ik nog een DOT/KSM OCO ritje maak komende week. KSM 600 en DOT 50 moet komende week gewoon gebeuren.
Geen idee hoe het gaat. Puur even om aan te geven dat je voor het nieuws er meestal beter niet in kan zitten. Laat staan denken dat het bij het nieuws verder gaat stijgen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gelukszoekr
WhySoSerious schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:54:

100% dot
100% ksm
10% btc
10% eth

droomwallet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Tjemig, die BTC breakout blijft wel echt uit zeg.... het lijkt wel of ik naar de event horizon zit te staren... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Btc gas erop!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:24:
[...]

Nee dit soort mensen willen alleen crypto bashen. Die staan niet eens open om zich te verdiepen in de materie. Vast en zeker iemand die is komen over vliegen van het nieuws op de voorpagina van Tweakers om hier zijn frustraties te uiten.
Boos op de wereld? ik bezit gewoon crypto. Mijn nickname is zelfs een verwijzing naar de Amsterdamse beurs. Ik bezit alleen geen BTC, en al helemaal niet na de huidige berichtgeving. Ik kan het ook even omdraaien. Mensen zoals jij willen alleen maar horen hoe geweldig Bitcoin wel niet is, want immers je zal waarschijnlijk Bitcoin bezitten en de koers ervan 'moet' omhoog. Lekker vanuit emotie handelen noemen we dat of plat gezegd: gewoon één grote bord voor je kop :D.

Ondertussen heb ik aardig wat succes op mijn Dogecoin - to the moon!. Die munt blijft sowieso wel overeind. Nu geen slechte dingen zeggen over Dogecoin he. Beter open je dan maar je eigen topic. :+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:14:
[...]

Waaaat. Ik ervaar dat er bijna niets belangrijker is dan volume. Maar dat ligt misschien aan de manier hoe ik trade....
Als er weinig volume in zit dan trade ik de munt waar ik belang bij heb niet.
Ik gebruik candlesticks, als die klein zijn dan is het een afwachtende markt met dus weinig volume, dan wacht ik nog eventjes af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

0108daniel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:01:
[...]

Ik gebruik candlesticks, als die klein zijn dan is het een afwachtende markt met dus weinig volume, dan wacht ik nog eventjes af.
en dna 2 uur later mis je 20% markbeweging omhoog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
0108daniel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:01:
[...]

Ja precies dat doe ik dus ook, geen volume, geen trade.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:00:
[...]

Boos op de wereld? ik bezit gewoon crypto. Mijn nickname is zelfs een verwijzing naar de Amsterdamse beurs. Ik bezit alleen geen BTC, en al helemaal niet na de huidige berichtgeving. Ik kan het ook even omdraaien. Mensen zoals jij willen alleen maar horen hoe geweldig Bitcoin wel niet is, want immers je zal waarschijnlijk Bitcoin bezitten en de koers ervan 'moet' omhoog. Lekker vanuit emotie handelen noemen we dat of plat gezegd: gewoon één grote bord voor je kop :D.

Ondertussen heb ik aardig wat succes op mijn Dogecoin - to the moon!. Die munt blijft sowieso wel overeind. Nu geen slechte dingen zeggen over Dogecoin he. Beter open je dan maar je eigen topic. :+.
Zoek eens op hoe dogecoin is ontstaan, vanuit welke techniek.

_O- _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:39
Bijzonder die btc koers.. straks de afgrond weer in zeker..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

WhySoSerious schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:06:
[...]

Zoek eens op hoe dogecoin is ontstaan, vanuit welke techniek.

_O- _O-
He! we gaan geen Dogecoin bashen he. Crypto hater. Open je eigen topic! :+

Ja vanuit Litecoin :(:), de energiezuinigere variant van Bitcoin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Pelox schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:07:
Bijzonder die btc koers.. straks de afgrond weer in zeker..
Het zou toch echt iets moeten gaan doen zou je denken...maar trading volumes zijn erg laag momenteel... het lijkt wel slow motion. :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1bwBZBFHlqShEqNmzBPrRfp7NSE=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/TebM2GkL27XYhMUU3Uje2dzS.png?f=fotoalbum_medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
[...]

Sorry kwam misschien een beetje bot over. Excuses daarvoor. Maar had even genoeg van alle FUD.

Veel plezier met Doge, ik hoop dat je all-in gaat.

BTC is nog maar een klein deel in mijn portfolio maar uiteindelijk wel een belangrijke asset waar het heen moet stromen. Nu is er echter meer winst te behalen buiten BTC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 15:28
Arfalas schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:42:
[...]

Ik verdien het in elk geval niet in een maand :P
Je verdient geen paar honderd euro per maand?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
[...]
Die blijft sowieso wel overeind ? Als er een munt is die met 100% garantie gaat crashen is het Doge wel. Met iedere minuut 10k stuks erbij moet er met de huidige prijs ieder jaar een paar miljard euro in om de prijs gelijk te houden. Tenzij Doge gebruikt gaat worden op grote schaal waarbij de vraag oneindig blijft groeien is er de garantie dat ie crashed. Er zit geen limiet aan de hoeveelheid Doge en er worden er veel te veel gemined. Ga je ons nou vertellen dat je wat in Doge ziet en dit niet weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
MaStar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:12:
[...]

Ik ook niet, voor een paar 100 euro kom ik m'n bed niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
Bye bye 50k, hello 40k.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

MaStar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:12:
[...]

Hij had wel wat meer dan een paar honderd... :)

Acties:
  • +17 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dus je snapt niet wat Bitcoin is en zit in DOGE. De munt die 'sowieso wel overeind blijft' ondanks enorme verwatering, zonder hardcap, maar ondertussen wel hetzelfde PoW algoritme hanteert die juist de reden is waarom je niet in Bitcoin zit?

En dat allemaal om wat fiat te harken, die van alle aardse valuta het meeste stukmaakt aan onze planeet en het milieu, zowel door energie opgeslurpt door de inrichting van ons financiële stelsel als door 100% financiering van het delven en verhandelen van onze fossiele energie voorraden?

Nice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
A87 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:43:

Dat 1min chart geouwehoer. When in doubt zoom out.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rien43
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:16:
[...]

Dus je snapt niet wat Bitcoin is en zit in DOGE. De munt die 'sowieso wel overeind blijft' ondanks enorme verwatering, zonder hardcap, maar ondertussen wel hetzelfde PoW algoritme hanteert die juist de reden is waarom je niet in Bitcoin zit?

Nice.
Wooh Jaapio! Heb je nou ook nog inhoudelijk verstand van crypto :+ ? Je bent ook echt een alleskunner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Rien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:18:
[...]

Wooh Jaapio! Heb je nou ook nog inhoudelijk verstand van crypto :+ ? Je bent ook echt een alleskunner.
Je kent zijn vroegere nickname zeker niet :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
WhySoSerious schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:54:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/13PK1Uhx28iYhCmO5sK38x44jWo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3ReX39WZJvMBpOPgIE29EWaG.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10 20:41
[...]

En dat allemaal om wat fiat te harken, die van alle aardse valuta het meeste stukmaakt aan onze planeet en het milieu, zowel door energie opgeslurpt door de inrichting van ons financiële stelsel als door 100% financiering van het delven en verhandelen van onze fossiele energie voorraden?

Nice.
Is het trouwens niet zo dat ze er wel voor kunnen kiezen om een cap erop te zetten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Laatst online: 15:36

Darrell

Fiat moonboy

Stresskip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Extrix schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:21:
[...]

Is het trouwens niet zo dat ze er wel voor kunnen kiezen om een cap erop te zetten
Dat is het enige dat Doge kan redden van rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 15:28
Stel je niet zo aan. 50k is prima man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
MaStar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:22:
[...]

Stel je niet zo aan. 50k is prima man.
Sorry hoor, maar ik ben gewoon een emotioneel typje dat snel in de hoek zit te huilen. Kan er niets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

PilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:22:
[...]

En wellicht het gebrek aan usecase? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Extrix schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:21:
[...]

Volgens het huidige protocol niet, die poept met een 1 minuut blocktime en 10k blockrewards 600k DOGE per uur uit zonder limiet tot het eind der tijden.

Als je dat wilt wijzigen moet je hardforken en beslissen de miners welke chain valid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
WhySoSerious schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:20:
[...]

Je kent zijn vroegere nickname zeker niet :+
Je maakt mij nieuwsgierig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Aarebe1 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:23:
[...]

En wellicht het gebrek aan usecase? 8)7
Huisje kopen in Portugal ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10:05
PilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:22:
[...]

Naah. Maakt van Doge gewoon de 5de in het lijntje van EUR/USD/YEN/RUB :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
[...]

Nice.
En niet te vergeten dat de meerderheid van de wereldbevolking niet geboren is met de dollar of de euro op hun schouder, maar in een land gezegend met constante deflatie van hun valuta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:57
aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 21:08:
[...]
Litecoin :(:), de energiezuinigere variant van Bitcoin.
8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Het Fantoom
Zo net weer flink verkocht ik vertrouw het nu al niet meer. Zondagavond weer inkopen.
Pagina: 1 ... 226 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!