Als jij het zegt. Dan ga ik het toch maar weer naar m'n bankrekening overmaken. Dank voor je wijze raadRakward schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:11:
[...]
Als ik 200k kon missen/riskeren om in crypto te investeren dan zou ik waarschijnlijk het niet nodig vinden om in crypto te investeren.
Ik ben veel te snel onder de indruk van een klein uitbraakje.
Waaaat. Ik ervaar dat er bijna niets belangrijker is dan volume. Maar dat ligt misschien aan de manier hoe ik trade....0108daniel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:20:
[...]
In het begin toen ik met de crypto begon keek ik ook naar volume.
Dit had voor mij niet genoeg toegevoegde waarde en zet deze er tegenwoordig niet meer bij met de indicatoren die ik gebruik.
WRX is naar mijn inziens geen dooie coin, kijk maar naar de enorme Bull van duizenden sats![]()
We zullen zien wat er gebeurd.
https://opensea.io/seaart
Nou ja, het was ook wel een steengoede acteur.
BTC is wellicht een safe bet, maar als je in BTC vertrouwt en op die waardesprong, kan je ook in alts investeren in de hoop dat je BTC waarde hoger wordt en hiermee dus de dollarwaarde van je PF sterker toeneemt?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Op het moment dat je op dit forum 100 posts in één minuut hebt gemist, dan pas kan je spreken over een uitbraak. Of dit naar beneden of naar boven is, is dan nog de vraag.Misprinter schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:14:
[...]
[...]
Ik ben veel te snel onder de indruk van een klein uitbraakje.Maar inderdaad, te vroeg gejuicht.
Iemand moet natuurlijk de eerste post van die 100 plaatsenRien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:16:
[...]
Op het moment dat je op dit forum 100 posts in één minuut hebt gemist, dan pas kan je spreken over een uitbraak. Of dit naar beneden of naar boven is, is dan nog de vraag.
Helaas voor ons allemaal was jij het dit keer niet. De volhouder wintMisprinter schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:18:
[...]
Iemand moet natuurlijk de eerste post van die 100 plaatsen
Goed, ik ga eens een poging doen;Misprinter schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:18:
[...]
Iemand moet natuurlijk de eerste post van die 100 plaatsen
"Musk is een steengoede uitvinder die de mensheid verder helpt"
@Tominatie @A87 @Glenn Hoddle
Het hoge energieverbruik heeft te maken met hoe Bitcoin werkt. Het gaat over hoeveel stroom kost 1 transactie. En bij Bitcoin is dat exteem hoog. Daar zijn dus alternatieven voor, zoals Litecoin (of een afgeleide daarvan als Dogecoin).Misprinter schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:59:
[...]
Ik kan je de nieuwe aflevering van BNR's Cryptocast aanraden, die relativeert dit verhaal wat en legt goed uit waarom en hoe Bitcoin zoveel energie verbruikt. Zoals @Verwijderd al aangaf: juist doordat Bitcoin zoveel energie verbruikt, is het zo veilig. Ben benieuwd wat je hiervan denkt.
Ik vrees verder absoluut niet voor het effect op de koers van Bitcoin. De oude reus heeft al genoeg van dit soort verhalen overleefd.
Maar eigenlijk alle berichten die mensen nu de wereld in sturen is dat Bitcoin wel energiezuinig is en dat Dogecoin eigenlijk een fork van Bitcoin is. En nog meer van dat onzin.
Die podcast is ook pure slap geouwehoer. Over dat het allemaal niet klopt. En niet handelen uit emotie. En ondertussen wel Bitcoin de lucht in praten (omdat zij daarin heilig geloven - dus emotie).
[ Voor 8% gewijzigd door aex351 op 14-05-2021 17:24 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Zie de laatste zin van mij. Geld verdienen in een bullmarket kan iedereen. Genoeg verhalen van mensen die in 2017 heel veel geld hebben verdient en alles weer hebben verloren toen de bearmaket begon. Niet in paniek verkopen kan goed zijn, maar als het blijft zakken had je beter 10% verlies kunnen pakken dan 90% verlies. Goed kunnen traden is geld verdienen wat de markt ook doet, niet geld verdienen als iedere shitcoin die er is maanden lang blijft stijgen.enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:09:
[...]
Niet helemaal waar, ontmoedig ze niet.![]()
Ik heb vanaf dag 1 alleen maar winst gemaakt met daytraden en ik kan nog amper een degelijke TA maken.
De fout bij veel mensen zit hem in paniek verkopen. Heb je een verkeerde inschatting gemaakt en gaat de boel omlaag? Gewoon je sell order laten staan tot die wel geraakt wordt of op break even zetten. Of een ander muntje zoeken waar je het snel mee kan compenseren.
Een andere fout die mensen maken is dat ze all in gaan en dan zit je gegijzeld aan dat muntje. Zolang je nog wat vrij hebt om mee te spelen/compenseren kun je altijd verder.
En altijd uitzoomen en kijken of er een langdurige uptrend is.
Met deze dingen kom je al heel ver.
Pos coins zijn voor regulier betalingsverkeer.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Verwijderd
Musk is een steengoede CEO en succesvol zakenman die op het juiste moment goed heeft geïnvesteerd. Hij heeft gewoon gigantisch snel marktaandeel weten te veroveren met Tesla.WhySoSerious schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:21:
[...]
Goed, ik ga eens een poging doen;
Maar het draait hem uiteindelijk allemaal om zijn producten en daarmee de dikte van zijn broekzakjes, niet zozeer om de natoer.
Anders hadden die Tesla laadstations wel universele stekkers gehad en geen gepatenteerde Tesla aansluiting, toch?
Conclusie: Bullmarket is dus nog lang niet voorbij! Alle mietjes die eergisteren / gisteren al aan het pannikeren waren...Welkom in cryptoland... En vooral welkom in een bullrun. Waarbij correcties zoals gisteren er ook gewoon bijhoren na weken groen. Read my lipps.. Bitcoin dit jaar nog 100K minstens en ETH dichtbij de 10K
[ Voor 7% gewijzigd door Rebbelx op 14-05-2021 17:27 ]
Helemaal niet. Het daalt even met 15k in 1 dag. Dat gebruik je niet voor waardeopslag. Bitcoin is waar het is omdat mensen er geld in hebben gepompt. Niet meer en niet minder. Verder zit er geen waarde aanvast. Zelfde met Dogecoin. Zit ook geen waarde aanvast, puur alleen het geld dat mensen erin hebben gestopt.enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:24:
Bitcoin is voor waarde opslag een grote transacties, denk aan minimaal 5 cijfers.
Pos coins zijn voor regulier betalingsverkeer.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Ik geloof ook dat de bullmarket nog lang niet voorbij is maar ik zie wel de mogelijkheid dat BTC nog een flinke tijd in deze lagere regionen blijft modderen en geen ATHs gaat zetten. Goed voor de altcoins, dat wel.Rebbelx schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:25:
Goed....als dit niet extreem bullish is weet ik het ook niet meer... Mijn portfolio staat nog exact 1% lager dan een week geleden. Even de Musk fud ook gehad en ondertussen alles terug naar de maan.
Conclusie: Bullmarket is dus nog lang niet voorbij! Alle mietjes die eergisteren / gisteren al aan het pannikeren waren...Welkom in cryptoland... En vooral welkom in een bullrun. Waarbij correcties zoals gisteren er ook gewoon bijhoren na weken groen
Edit: past wel mooi in mijn theorie dat BTC sinds feb een stablecoin is
[ Voor 4% gewijzigd door Sluw op 14-05-2021 17:28 ]
Ook mijn lijstje dan maar:stranger1851 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:00:
Ook mijn lijstje dan maar:
40% ETH
20% ADA
10% LINK
10% VET
10% TRON
10% LISK
Any thoughts? Grapjes of commentaar ook bij mij welkom
100% BTC
De vrijdagavond is nog niet voorbij.Misprinter schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:14:
[...]
[...]
Ik ben veel te snel onder de indruk van een klein uitbraakje.Maar inderdaad, te vroeg gejuicht.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Prima zo. Kan ik met mijn alts mooi meer sats verzamelenSluw schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:27:
[...]
Ik geloof ook dat de bullmarket nog lang niet voorbij is maar ik zie wel de mogelijkheid dat BTC nog een flinke tijd in deze lagere regionen blijft modderen en geen ATHs gaat zetten. Goed voor de altcoins, dat wel.
Edit: past wel mooi in mijn theorie dat BTC sinds feb een stablecoin is
BoomerQunix schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:27:
[...]
Ook mijn lijstje dan maar:
100% BTC
Sorry, langdurige waardeopslag. Je moet niet kijken naar dat soort dips. Uiteindelijk is het inherent dat de volatiliteit omlaag gaat.aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:27:
[...]
Helemaal niet. Het daalt even met 15k in 1 dag. Dat gebruik je niet voor waardeopslag. Bitcoin is waar het is omdat mensen er geld in hebben gepompt. Niet meer en niet minder. Verder zit er geen waarde aanvast. Zelfde met Dogecoin. Zit ook geen waarde aanvast, puur alleen het geld dat mensen erin hebben gestopt.
Zo slecht is dat niet.
Als je vergelijkt met USA wordt er veel langer en vaker gesproken over crypto.
Ze lopen ook technisch voorop. NL loopt gewoon achter.
Ah joh, op nu.nl staan inmiddels het 4e artikel in 48u over crypto in negatief daglicht. Van de nu.nl-achtige Nederlanders moet je het nog ff niet hebben anyway
Inmiddels 12x achter elkaar een higher low op de 1H en onderweg naar nummer 13PHPResource schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:13:
Wat een powerhouse is die ETH geworden joh. Enorme outperformance op de eth/btc chart
Nee, het is ook geen langdurige waarde opslag. Op basis van wat. Zulke statements zijn echt uit de hoge hoed gegrepen. Bitcoin heeft geen intrinsieke waarde, alleen een excentrieke waarde. En dat is puur het geld dat mensen erin hebben gestopt. Zodra bij iedereen het sentiment gaat leven, en vooral bij de grotere spelers, dat Bitcoin inderdaad niet meer toekomstbestendig is dan stappen ze uit.enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Sorry, langdurige waardeopslag. Je moet niet kijken naar dat soort dips. Uiteindelijk is het inherent dat de volatiliteit omlaag gaat.
Het punt over de energiezuinigheid van Bitcoin is gewoon een hele grote punt. Wat denk je dat er gebeurd wanneer de miners klaar zijn. Die stoppen ermee en het Bitcoin netwerk dondert in elkaar, omdat het energieverbruik versus transactie kosten gewoon gigantisch zijn. Dus tenzij iemand Bitcoin energiezuinig maakt, zal Bitcoin op een gegeven moment echt alleen maar gaan dalen. Of stroom moet ergens gratis zijn
Ik weet niet wat de context is maar:WhySoSerious schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:21:
[...]
Goed, ik ga eens een poging doen;
Musk is überhaupt helegaar geen uitvinder. Hij is een succesvol ondernemer, en ooit een prima codeklopper - maar hij doet niks dat iemand anders zonder rijke ouders niet ook zou kunnen. Zijn invloed op de mensheid - de mogelijkheden die hij heeft gekregen in acht genomen - geef ik hem een 7 voor.
Volgens mij valt verband beurzen en crypto best wel mee ( correct me if im wrong)Het Fantoom schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:39:
Beurzen staan ook weer in het groen, dus crypto mag ook weer mee omhoog.
Maart 2020. BTC en de beurs. Zoek maar eens oproflexx schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:41:
[...]
Volgens mij valt verband beurzen en crypto best wel mee ( correct me if im wrong)
Geld heeft wel een intrinsieke waarde. Een paar cent voor het papier en een paar cent voor de legering waar de munten mee geslagen worden.aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:38:
[...]
Nee, het is ook geen langdurige waarde opslag. Op basis van wat. Zulke statements zijn echt uit de hoge hoed gegrepen. Bitcoin heeft geen intrinsieke waarde, alleen een excentrieke waarde. En dat is puur het geld dat mensen erin hebben gestopt. Zodra bij iedereen het sentiment gaat leven, en vooral bij de grotere spelers, dat Bitcoin inderdaad niet meer toekomstbestendig is dan stappen ze uit.
Het punt over de energiezuinigheid van Bitcoin is gewoon een hele grote punt. Wat denk je dat er gebeurd wanneer de miners klaar zijn. Die stoppen ermee en het Bitcoin netwerk dondert in elkaar, omdat het energieverbruik versus transactie kosten gewoon gigantisch zijn. Dus tenzij iemand Bitcoin energiezuinig maakt, zal Bitcoin op een gegeven moment echt alleen maar gaan dalen. Of stroom moet ergens gratis zijn
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Helemaal mee eens. Ik zit er in sinds 2017 en snap nog niet eens de helft van wat hier voorbij komt maar ik lees veel mee en leer. Het komt er idd op neer dat je je niet moet laten meeslepen en te snel in- of verkoopt. Natuurlijk is het nu makkelijk om enigszins winst te maken en je hoofd ‘koel’ houden helpt wel.enomiss schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:09:
[...]
Niet helemaal waar, ontmoedig ze niet.![]()
Ik heb vanaf dag 1 alleen maar winst gemaakt met daytraden en ik kan nog amper een degelijke TA maken.
De fout bij veel mensen zit hem in paniek verkopen. Heb je een verkeerde inschatting gemaakt en gaat de boel omlaag? Gewoon je sell order laten staan tot die wel geraakt wordt of op break even zetten. Of een ander muntje zoeken waar je het snel mee kan compenseren.
Een andere fout die mensen maken is dat ze all in gaan en dan zit je gegijzeld aan dat muntje. Zolang je nog wat vrij hebt om mee te spelen/compenseren kun je altijd verder.
En altijd uitzoomen en kijken of er een langdurige uptrend is.
Met deze dingen kom je al heel ver.
Ik heb wel een aantal x gedacht bij een mooie stand van mijn PF om wat om te zetten naar fiat net zoals eergister. Baal vervolgens dat ik het niet heb gedaan en vervolgens geen speelgeld over heb in een dip. Overigens is me dat een aantal keren wél gelukt. Ik merk dat ik me beter voel als ik soms wat omzet naar fiat en er wat leuks mee doe. En ik merk dat ik steeds meer ga traden ipv te hodlen.
Op basis van de waardestijging sinds het ontstaan.aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:38:
[...]
Nee, het is ook geen langdurige waarde opslag. Op basis van wat. Zulke statements zijn echt uit de hoge hoed gegrepen. Bitcoin heeft geen intrinsieke waarde, alleen een excentrieke waarde. En dat is puur het geld dat mensen erin hebben gestopt. Zodra bij iedereen het sentiment gaat leven, en vooral bij de grotere spelers, dat Bitcoin inderdaad niet meer toekomstbestendig is dan stappen ze uit.
Energiezuinigheid is totaal niet relevant want het gaat om de verhouding energieverbruik : nut.
De wereld zit vol met energieverspilling, puur omdat men het nut ervan een grotere waarde toekent.
Gelukkig is dit allemaal digitaalAli Baba 1001 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:46:
[...]
Geld heeft wel een intrinsieke waarde. Een paar cent voor het papier en een paar cent voor de legering waar de munten mee geslagen worden.
Verwijderd
Vergeet het vertrouwen in de overheid niet!Ali Baba 1001 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:46:
[...]
Geld heeft wel een intrinsieke waarde. Een paar cent voor het papier en een paar cent voor de legering waar de munten mee geslagen worden.
Dollar strong when humans need oil.
Stimulus checks mate, stimulus checks.Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:48:
[...]
Vergeet het vertrouwen in de overheid niet!
Dollar strong when humans need oil.
37% Link
17% ETH
17% BTC
12% ADA
11% EURO
5% others (BNB/ETC)
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Volgens mij moet je je even inlezen in wat 'mijnen' nou precies is. En met name het stukje over difficulty adjustment.aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:38:
[...]
Ahaa the big reset!!
Al het geld van de echte boomers stroomt straks zo onze zakken in! Die generatie krijgt het toch niet op, koop maar lekker de bitcoin en de iterems een accufiets, matchende jassen, nieuwe hybride auto, caravan, vrijstaand huis en dik pensioen heb je toch al.
Zero.
Ik lees hier de hele tijd mijnen (niet tegen jou gericht @wouterwouter2), maar kun je dat nou echt zo gebruiken? In het Nederlands is dat toch gewoon delven? Klinkt raar omdat je altijd over crypto mining leest maar in het Engels klopt dat dan weer wel. Klinkt ook wel lekker trouwens, Bitcoin delven.wouterwouter2 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:56:
[...]
Volgens mij moet je je even inlezen in wat 'mijnen' nou precies is. En met name het stukje over difficulty adjustment.
Ja dat mag. Mijnen, jouwen of mijnes en jouwes. Kan allemaal.Sluw schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:59:
[...]
Ik lees hier de hele tijd mijnen (niet tegen jou gericht @wouterwouter2), maar kun je dat nou echt zo gebruiken? In het Nederlands is dat toch gewoon delven? Klinkt raar omdat je altijd over crypto mining leest maar in het Engels klopt dat dan weer wel. Klinkt ook wel lekker trouwens, Bitcoin delven.
Zero.
Pelox schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:59:
[...]
Ja dat mag. Mijnen, jouwen of mijnes en jouwes. Kan allemaal.
Matchende jassenPelox schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:58:
[...]
Ahaa the big reset!!
Al het geld van de echte boomers stroomt straks zo onze zakken in! Die generatie krijgt het toch niet op, koop maar lekker de bitcoin en de iterems een accufiets, matchende jassen, nieuwe hybride auto, caravan, vrijstaand huis en dik pensioen heb je toch al.
Oh crap. Zal ik er serieus op ingaan of niet ..aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:38:
[...]
Laat ik beginnen met "Als de miners klaar zijn dan komen de plussers!"
Misschien straks wat meer inhoud ff uitbuiken...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nou, omdat jij het bent doe ik ook mee:The Chosen One schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:55:
Doen we ook maar mee.
37% Link
17% ETH
17% BTC
12% ADA
11% EURO
5% others (BNB/ETC)
50% BTC
20% HOT
20% LYXe (Lukso)
9,9999% MTO (Merchant Token)
0,0001% BNB
37,5 BTC
37,5 ETH
12,5 ADA
12,5 LINK
Percentages uiteraard
Geen eth. Mind is blown.Rien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:15:
[...]
Nou, omdat jij het bent doe ik ook mee:
50% BTC
20% HOT
20% LYXe (Lukso)
9,9999% MTO (Merchant Token)
0,0001% BNB
Nee, dit is helemaal niks...Damocles1908 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:16:
Is de volgende PF een aanrader op dit moment?
37,5 BTC
37,5 ETH
12,5 ADA
12,5 LINK
Percentages uiteraard
EenVandaag
NPO 1
ACTUALITEITEN
NPO 1 NU 18:15 - 18:45
Nieuws en achtergronden uit binnen- en buitenland. Via het EenVandaag Opiniepanel kunnen 50.000 leden hun stem laten horen en reageren op actuele thema's. De presentatie is in handen van Jojanneke van den Berge, Suzanne Bosman, Pieter Jan Hagens, Roos Moggré en Jaap Jongbloed, Rik van de Westerlaken. Een journalistiek platform op televisie, radio en internet.
Zorgen om criminaliteit op vakantieparken
Fraude met cryptomunten neemt toe
[ Voor 88% gewijzigd door RaptorXS op 14-05-2021 18:27 ]
Ik ben al eeuwenoud.
Verwijderd
Ik heb het losgelatenGelukszoekr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:10:
[...]
Oh crap. Zal ik er serieus op ingaan of niet ..
Laat ik beginnen met "Als de miners klaar zijn dan komen de plussers!"
Misschien straks wat meer inhoud ff uitbuiken...
MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONN
69 69 69 69 K SOOOOON HODLLL
Ik gebruik Bitvavo.
Wat ik al merk dat hier wel veel coints op staan maar blijkbaar niet alles (denk aan dogecoin)
Welke apps gebruiken jullie, of raden jullie aan?
Wat is dodgecoin?darkangel456 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:35:
Beste lezers,
Ik gebruik Bitvavo.
Wat ik al merk dat hier wel veel coints op staan maar blijkbaar niet alles (denk aan dodge coint)
Verwijderd
darkangel456 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:35:
Beste lezers,
Ik gebruik Bitvavo.
Wat ik al merk dat hier wel veel coints op staan maar blijkbaar niet alles (denk aan dodge coint)
Binantce
Zie de topicstart?darkangel456 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:35:
Beste lezers,
Ik gebruik Bitvavo.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Hij heeft het over dodge coint, wel goed spellen ja
69k soon!!Tominatie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:34:
Ik heb heel even de tijd gevonden tijdens mijn avonddienst waarin ik graag wil mededelen
when 420k? Sooooooon!
Hahahaha !!!Dogecoin Co-Creater Calls Elon Musk 'Self-Absorbed Grifter'
bron met grappige tweets erbij: https://www.zerohedge.com...usk-self-absorbed-grifter
Ik denk dat onze dark angel een Dodge Challenger Demon bedoelt:
Oi, wot are you lookin' at, you f**kin' coint!Bierkameel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:37:
[...]
Hij heeft het over dodge coint, wel goed spellen ja
Wtf... ik herkende je gewoon niet meer door je nieuwe avatar.Tominatie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:34:
Ik heb heel even de tijd gevonden tijdens mijn avonddienst waarin ik graag wil mededelen
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
All out.
Welke avatar had hij eerst dan, met die hand?MicroWhale schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:39:
[...]
Wtf... ik herkende je gewoon niet meer door je nieuwe avatar.![]()
Ik herken heel veel users niet eens aan de naam, zoals deze, alleen aan de avatar.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Momenteel vormen @Tominatie's posts nog een resistance voor BTC. Als hij eenmaal door de 69k heen beukt, wat binnen nu en 69 uur wel een keer zou moeten gebeuren, zal het als support dienen.Darrell schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:41:
Wel.frappant dat iedere keer als @Tominatie 69k in zn mond neemt btc zakt. En gister wel erg hard.
All out.
Op hoes aan! Goed weekend allemaal!-Sander- schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:43:
Dogecoin weer dik in de plus, ETH die meer dan 50% marketcap heeft gesnoept van BTC.. waar gaan we naartoe?
Naar huis, terrassen zijn alweer dicht dus snel een beetje!-Sander- schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:43:
Dogecoin weer dik in de plus, ETH die meer dan 50% marketcap heeft gesnoept van BTC.. waar gaan we naartoe?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ClAuO0Woh8K4mhEkTpMsLw5n.jpg?f=user_large)
[ Voor 64% gewijzigd door -Sander- op 14-05-2021 18:49 ]
Verwijderd
Ik trap sowieso niet in Cardano.-Sander- schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:46:
Ik kom trouwens erg veel Cardano “giveaways” tegen, die een oudere echte stream van Cardano afspelen in een giveaway scherm. Trap hier niet in aub..
Haha, geen ideeHet Fantoom schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:41:
[...]
Welke avatar had hij eerst dan, met die hand?
Ik herken heel veel users niet eens aan de naam, zoals deze, alleen aan de avatar.
Maar deze is zeker nieuw!
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dat was die gif met een naar beneden denderende bitcointrein denk ik
Deze:Het Fantoom schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:41:
[...]
Welke avatar had hij eerst dan, met die hand?
:strip_exif()/f/image/emfSo8Qj18qS0t06zedo8r9D.jpg?f=fotoalbum_large)
@MicroWhale
Bitcoin heeft het voor het is in de geschiedenis mogelijk gemaakt een transactie te doen met iedereen ter wereld zonder hulp van een 3e partij.
Bitcoin heeft het voor het eerst mogelijk gemaakt dat iets digitaals niet gekopieerd kan worden.
De Bitcoin blockchain is het grootste en meest veilige computernetwerk dat er ooit geweest is. Zonder hacks en met een 100% uptime. En niemand is in staat het uit te zetten.
Bitcoin is zo onderhand een bekende naam over de hele wereld. Dit netwerkeffect heeft indirect waarde. Vergelijk het met WhatsApp. De eerste die deze app had kon er niks mee. Maar nu heel veel mensen de app gebruiken is het enorm waardevol.
Door het trage netwerk is Bitcoin voorlopig niet geschikt als vervanger van het betaalverkeer. De vergelijking met goud is zodoende logischer.
Bitcoin is in vergelijking met goud:
makkelijker en goedkoper te verplaatsen
makkelijker en goedkoper op te slaan
makkelijker en goedkoper op te delen
makkelijker en goedkoper te controleren op echtheid
Werkelijk schaars. Van goud weten we niet hoeveel we nog gaan vinden of hoeveel er uberhaupt in omloop is.
Maar al deze dingen hebben blijkbaar 0 waarde...?
Om het netwerk veilig te houden. Daar is stroom voor nodig. Veel stroom.
"Volgens een schatting van de University of Cambridge is jaarlijks ongeveer 151 TWh aan elektriciteit nodig voor de Bitcoin. 39 procent van de computersystemen die de complexe wiskundige formules voor de bitcoin oplossen draait op duurzame energie"
Is dat veel? Er is in elk geval al veel duurzaam. We kunnen dit ook met goud vergelijken.
"De goudindustrie produceert jaarlijks tussen de 2.500 en 3.000 ton nieuw goud en verbruikt daarvoor volgens Don Wyper, de COO van het Amerikaanse cryptoplatform DigitalMint, 475 miljoen gigajoule aan elektriciteit. Dat staat gelijk aan ongeveer 132 TWh..."
Dat maakt elkaar dus niet zoveel. En dan is er nog niet gekeken naar de werkomstandigheden en directe impact op de omgeving bij goudmijnen.
En dan zeg jij: "Maar goud heeft een toepassing in electronica". Ja, maar we hebben meer dan genoeg goud gedolven om aan de vraag vanuit de industrie te voldoen. We zouden ook onze goudbaren hiervoor kunnen gaan gebruiken. Dus is alle energie en vervuiling van de goudmijnbouw zo niet nog slechter?
Energie kan en wordt steeds goedkoper. In Saudi Arabië voor onder de $1 per 1kwh. https://www.wattisduurzaa...llarcent-per-kilowattuur/
Voor het minen van Bitcoin een duidelijke drang om de goedkoopste energie te vinden. Dit zal in de toekomst steeds meer duurzame energie zijn. Door het decentrale karakter kan je overal ter wereld Bitcoin minen. Een goudmijn kan je niet verhuizen.
Bitcoin is ontwikkeling zodra het aantal transacties omhoog gaat gaan de energiekosten per transactie naar beneden.
En nu jij weer!
Bitcoin - A weapon of mass disruption
God morks in wysterious ways.
Paste wel beter bij 'm. Ik herken mensen ook aan de afbeelding, volgens mij het hele idee ervan ooit, maar noem me gerust millennial
>ArtPhil-Flower schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:53:
Hoe zien jullie avatars? Ik zie ze niet...
https://gathering.tweakers.net/forum/preferences
"Toon usericons" denk ik?
[ Voor 19% gewijzigd door graceful op 14-05-2021 18:55 ]
En ja, ik herken mensen ook sneller aan hun avatar hier
Dat hangt er maar van af. Mijn collega's van de 50 jaar voorbij die kunnen heel gemakkelijk een gouden staafje verplaatsen, maar bitcoin verplaatsen van 1 adres naar een ander is voor hun alles behalve simpel.Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:50:
@aex351 makkelijker en goedkoper te verplaatsen
makkelijker en goedkoper op te slaan
makkelijker en goedkoper op te delen
Ik heb het al vaak proberen uit te leggen maar ze hebben vooral moeite met het concept van "enkel digitaal". Voor hun blijft het een "gebakken lucht" -verhaal heb ik soms de indruk.
Niet dat ik het met je oneens ben hoor. Ik heb dezelfde argumenten ongeveer ook al aangehaald
Dat is Charles Hoskinson de oprichter van Cardano.Skalders schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:54:
Van wat is die foto eigenlijk?
En ja, ik herken mensen ook sneller aan hun avatar hier
https://gtspirit.com/2021...ogecoin-a-bugatti-bolide/
Intussen ziet het er zo uit:
ETH (staked) 32.42%
ETH 27.85%
BTC 25.22%
ADA 11.96%
BNB 2.55%
Idee is om vooral te HODLen, voor dat hele actieve werk mis ik de kennis en de tijd.
De slowchat vind ik alvast heel gezellig, dus dat scheelt.
Blogt (te sporadisch) op doenietzomoeilijk.nl
Bitvavo selecteert alleen coins die ook potentie hebben, vandaar dat doge ontbreekt.darkangel456 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 18:35:
Beste lezers,
Ik gebruik Bitvavo.
Wat ik al merk dat hier wel veel coints op staan maar blijkbaar niet alles (denk aan dogecoin)
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!