Ik kom hier toch even op terug want het gaat te vaak fout. Voordat je crypto verstuurd, controleer altijd of de ontvangende partij het netwerk ondersteund.readytoflow schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:46:
Even wat anders...
Ik ben zo wat aan het spelen en leren hoe het allemaal werkt.
Ik heb een metamask wallet. Niet heel overzichtelijk, maar het werkt op zich prima.
Nu heb ik ookaan coinbase wallet en om te testen of ik zo ook makkelijk crypto’s kan overmaken naar anderen heb ik 0,1 BNB van mijn metamask naar mijn coinbase overgemaakt.
Gewoon door het scannen vd QR code.
Dat was rond 01u vannacht. Kreeg een ‘succes’ melding op bscscan. Ik zie daarin ook mijn wallet addresses staan. Maar ik zie nu nog steeds niks in m’n coinbase wallet staan?
Wat gaat hier mis?
Coinbase Wallet ondersteunt geen BSC (Binance Smart Chain). Je hebt je coins via BSC verstuurd naar een (waarschijnlijk) ERC20 adres. Coinbase Wallet kan dat niet uitlezen en laat je munten dus niet zien.
Ben je je coins nu kwijt? Soms.
- Stuur je het via BSC naar een andere exchange die BSC niet ondersteund, dan moet je de exchange vragen om het terug te sturen.
- Stuur je het via BSC naar een verkeerd adres, dan ben je het kwijt. Je transactie is namelijk confirmed op de blockchain.
- Stuur je het via BSC naar een ETH adres dat je zelf in bezit hebt (je hebt de private key / seed), dan kun je met diezelfde key een adres openen op BSC. Die twee zijn namelijk compatible.
In jouw geval zul je dus een BSC compatible wallet moeten aanmaken, met de private key /seed van je Coinbase Wallet, mits je Coinbase Wallet je een ETH compatible private key geeft.
/f/image/lNTqydoXSM2B41kHSzFT6oSK.png?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/LLK5w0c22032EvgMeMuzYkS1.jpg?f=fotoalbum_large)