[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 224 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.354 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
readytoflow schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:46:
Even wat anders...

Ik ben zo wat aan het spelen en leren hoe het allemaal werkt.

Ik heb een metamask wallet. Niet heel overzichtelijk, maar het werkt op zich prima.

Nu heb ik ookaan coinbase wallet en om te testen of ik zo ook makkelijk crypto’s kan overmaken naar anderen heb ik 0,1 BNB van mijn metamask naar mijn coinbase overgemaakt.
Gewoon door het scannen vd QR code.

Dat was rond 01u vannacht. Kreeg een ‘succes’ melding op bscscan. Ik zie daarin ook mijn wallet addresses staan. Maar ik zie nu nog steeds niks in m’n coinbase wallet staan?

Wat gaat hier mis?
Ik kom hier toch even op terug want het gaat te vaak fout. Voordat je crypto verstuurd, controleer altijd of de ontvangende partij het netwerk ondersteund.

Coinbase Wallet ondersteunt geen BSC (Binance Smart Chain). Je hebt je coins via BSC verstuurd naar een (waarschijnlijk) ERC20 adres. Coinbase Wallet kan dat niet uitlezen en laat je munten dus niet zien.

Ben je je coins nu kwijt? Soms.

- Stuur je het via BSC naar een andere exchange die BSC niet ondersteund, dan moet je de exchange vragen om het terug te sturen.
- Stuur je het via BSC naar een verkeerd adres, dan ben je het kwijt. Je transactie is namelijk confirmed op de blockchain.
- Stuur je het via BSC naar een ETH adres dat je zelf in bezit hebt (je hebt de private key / seed), dan kun je met diezelfde key een adres openen op BSC. Die twee zijn namelijk compatible.

In jouw geval zul je dus een BSC compatible wallet moeten aanmaken, met de private key /seed van je Coinbase Wallet, mits je Coinbase Wallet je een ETH compatible private key geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:19

The Executer

Lekker belangrijk!

PilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:21:
[...]

Zie de edit.

Ik denk dat ik wel weet hoe het zit. Met GPU's kan je geen BTC minen. Het kan wel, maar over 100.000 jaar heb je nog niet 1 BTC. Met een GPU minen en uitbetaald krijgen in BTC is iets anders.

Zo'n USB stick kan inderdaad wel sneller zijn dan een GPU in het minen van BTC als de stick daar voor gemaakt is. Maar dan moet je zo'n stick niet vergelijken met een GPU maar met een ASIC.
Hmmm, daar kon je wel eens gelijk hebben. Het loopt via Nicehash, een broker. Eigenlijk mine je dus waarschijnlijk ETH voor iemand anders, en krijg je in BTC uitbetaald. Op zich... als het werkt en je verdient er mee... 120W * 24 uur = 2.88kWh. Stroomprijs iets van € 0.22, dus je bent ongeveer € 0.60 kwijt en je verdient ergens rond de € 5, ruim € 4/d dus.

Dan is het de vraag wat interessanter is, daytraden met flink inleg, of op deze manier BTC bij elkaar sprokkelen zonder risico.
green-tea schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:25:
[...]

Pics or it did not happend! 11€ per 24u met een 2080 is ongeloofwaardig.
Denk dat dit wel klopt, een 1060 op 20Mhz voor € 5 per dag, @Ngangatar doet 45MH/s dus in dat opzicht klopt dat aardig.
RvV schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:21:
[...]

Een beetje miner zoals een S19 haalt 110TH/s. Kun je uitrekenen hoeveel dat gaat kosten als je dat met van die usb stickjes gaan doen? Dan weet je waarom niemand het doet. :*)
Tjah, een S19 kost >10k, dat heeft ook niet iedereen liggen :P.

[ Voor 25% gewijzigd door The Executer op 14-05-2021 15:37 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:09
feye1 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:30:
[...]

Jij: Doe mij maar een stuk kaas, ja die daar. Dat is dan hoeveel satoshi's?

Kaasboer: Huh wtf, gewoon 6 euro kerel.

Zoiets? :+
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/YDwSGQT/Naamloos.png

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Ragger schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:35:
[...]

Enne, crypto.com bestaat tegen die tijd nog? En jouw BTC staat daar veilig?
Vast niet. Er komen vast betere opties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:33:
[...]

Tja, helaas zal met dan waarschijnlijk nog steeds die euro's willen. Maar wat ik nu ook doe, ik heb mijn Bitcoin vastgezet bij Crypto.com. Ik krijg elke dag een stukje rente. Als ik een stuk kaas wil dan zet ik deze rente op de crypto.com betaalkaart en reken af.
Ik hoop voor je dat het genoeg gaat zijn voor je :)

Ik ben wat conservatiever ingesteld en hark vooral gewoon euro's binnen ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
The Executer schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:35:
[...]
Dan is het de vraag wat interessanter is, daytraden met flink inleg, of op deze manier BTC bij elkaar sprokkelen zonder risico.
Daytraden moet je leren. Ga 4 uur per dag naar charts kijken en doe dat een half jaar, misschien kan je dan winst beginnen te maken en dat zou nog heel snel zijn ook. Het is helemaal niet gek dat het 2 jaar kost met meerdere uren per dag om goed te leren traden. Winst maken in een markt die in een bullrun zit maakt je nog geen goede trader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
feye1 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:38:
[...]

Ik hoop voor je dat het genoeg gaat zijn voor je :)

Ik ben wat conservatiever ingesteld en hark vooral gewoon euro's binnen ;w
Ook gewoon blijven doen. Maar een deel achterhouden is geen slecht idee denk ik. Wat moet je ook met euro's als je er nog niet direct een plan mee hebt?

Met de komende inflatiecijfers gaat je koopkracht in euro's gegarandeerd flink afnemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

The Executer schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:35:
[...]

Hmmm, daar kon je wel eens gelijk hebben. Het loopt via Nicehash, een broker. Eigenlijk mine je dus waarschijnlijk ETH voor iemand anders, en krijg je in BTC uitbetaald. Op zich... als het werkt en je verdient er mee... 120W * 24 uur = 2.88kWh. Stroomprijs iets van € 0.22, dus je bent ongeveer € 0.60 kwijt en je verdient ergens rond de € 5, ruim € 4/d dus.

[...]

Denk dat dit wel klopt, een 1060 op 20Mhz voor € 5 per dag, @Ngangatar doet 45MH/s dus in dat opzicht klopt dat aardig.

[...]

Tjah, een S19 kost >10k, dat heeft ook niet iedereen liggen :P.
Voor mij is het puur een probeersel, tot nog toe een leuke. Ik heb overigens de optie om ook de processor te gebruiken aanstaan inmiddels. Is niet veel extra maar in power wattage scheelt het maar van 102 naar 105. Ook die blijft goed op temperatuur.

Ik las dat de efficiency bij NiceHash goed verbeterd was indien je de tool gebruikt welke ze alleen voor Nvidia users aanbieden.

Jouw berekeningen qua stroom komen aardig overeen met wat ik berekende op het internet en bij mijn provider van stroom. Na de eerste maand zal ik die rekening en de opbrengsten naast elkaar leggen en dan besluiten of ik er mee door ga.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 28-04-2023
Die gekke MATIC blijft ook maar gassen...

Heb hem helaas niet....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:56

aex351

I am the one

PilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:35:
[...]

Dat had Elon ook kunnen weten voordat ie BTC ging accepteren. Er is sinds accepteren en weer mee stoppen niets veranderd. Eerst de boel pumpen en dan weer dumpen met een reden die van te voren bekend was is nogal bagger van hem.
Hoezo had hij dat kunnen weten. Alsof degene die in BTC investeren dit maar moeten weten. Denk dat de meeste hier niet bij stilstaan, waaronder ik. Zaken veranderen. Mensen doen nieuwe inzichten op. En handelen daarna. Doen alsof Elon 'het kwaad' is omdat hij van koers veranderd, omdat je graag wil dat die koers maar blijft stijgen is niet bepaald realistisch.

Feit blijft dat we er vanuit kunnen gaan dat op korte termijn Bitcoin niet ineens energiezuiniger wordt en dat Tesla/Elon graag verder willen met een cryptocurrency die dat wel is.

Dus tenzij Bitcoin energiezuiniger wordt, is het een bubbel dat binnenkort compleet barst. Wat dan alleen overeind gehouden wordt omdat mensen er al geld in hebben zitten en vasthouden. :+. Beetje een stoelendans spel is het.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:43:
[...]

Hoezo had hij dat kunnen weten. Alsof degene die in BTC investeren dit maar moeten weten. Denk dat de meeste hier niet bij stilstaan, waaronder ik. Zaken veranderen. Mensen doen nieuwe inzichten op. En handelen daarna. Doen alsof Elon 'het kwaad' is omdat hij van koers veranderd, omdat je graag wil dat die koers maar blijft stijgen is niet bepaald realistisch.

Feit blijft dat we er vanuit kunnen gaan dat op korte termijn Bitcoin niet ineens energiezuiniger wordt en dat Tesla/Elon graag verder willen met een cryptocurrency die dat wel is.

Dus tenzij Bitcoin energiezuiniger wordt, is het een bubbel dat binnenkort compleet barst. Wat dan alleen overeind gehouden wordt omdat mensen er al geld in hebben zitten en vasthouden. :+. Beetje een stoelendans spel is het.
Ergens 100'en miljoenen instoppen of zelfs miljarden en het niet weten ? Kom op joh.

Edit: Of de koers stijgt of daalt maakt mij trouwens niets uit, zolang er maar beweging in zit. Ik vind het vooral lullig voor mensen die langer vasthouden.

[ Voor 7% gewijzigd door PilatuS op 14-05-2021 15:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou ja, Elon/Tesla had dat best kunnen weten. Zeker met hun visie voor een groenere wereld (Electrische auto's, Powerwall, Solar roofs etc). Van heel veel onderzoek is het niet om achter te komen dat Bitcoin energieverslindend is en er andere crypto's zijn die veel efficienter zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-10 11:48
[...]

Elon die weet ik niet hoe lang al tweet over crypto, tesla, spacex, maar dan zogenaamd niet weten waar btc vandaan komt en wat voor energiebron erachter zit?
Elon kan tweeten wat hij wil, maar om nu te denken dat die het niet wist? Lijkt me erg naief om te denken dat hij het niet wist hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:41:
[...]

Ook gewoon blijven doen. Maar een deel achterhouden is geen slecht idee denk ik. Wat moet je ook met euro's als je er nog niet direct een plan mee hebt?

Met de komende inflatiecijfers gaat je koopkracht in euro's gegarandeerd flink afnemen
Dat klopt hoor, ik laat ook een deel in crypto staan. Maar voel me nu niet helemaal lekker bij de huidige markt, dus ben de laatste weken wat versneld aan het overzetten naar euro's. Met traden verdien ik momenteel leuk bij, het hodl-deel staat redelijk stil. Staken waar mogelijk natuurlijk, blijf ik ook vanaf.

En bij de volgende bear met die euro's hopelijk weer een mooie slag slaan, net als in de vorige :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misprinter
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-10-2023
[...]

Hoezo had hij dat kunnen weten. Alsof degene die in BTC investeren dit maar moeten weten. Denk dat de meeste hier niet bij stilstaan, waaronder ik.
Als je er 100 euro in stopt kan ik me voorstellen dat je je hier niet in verdiept, maar dit is natuurlijk compleet niet van toepassing op een bedrijf dat meer dan een miljard in een asset investeert. Dit was al lang bekend bij Tesla/Musk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-10 23:38
ADA doet even een moon hoor, met het daytrade potje toch iets te vroeg uitgestapt net.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:50
PilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:40:
[...]

Daytraden moet je leren. Ga 4 uur per dag naar charts kijken en doe dat een half jaar, misschien kan je dan winst beginnen te maken en dat zou nog heel snel zijn ook. Het is helemaal niet gek dat het 2 jaar kost met meerdere uren per dag om goed te leren traden. Winst maken in een markt die in een bullrun zit maakt je nog geen goede trader.
Waar moet je dan 2 jaar lang 4 uur per dag op letten? Het gaat het toch om bepaalde patronen die je moet zien, waarom moet dat zo lang duren voordat het winstgevend wordt? En als om bepaalde patronen/regels gaat, dan zou daar toch ook software voor gemaakt kunnen worden die hier op controleert?
Ik blijf het altijd vaag vinden die TA, uiteindelijk blijft het nog steeds een voorspelling die totaal niet hoeft te kloppen. En als er nieuws of tweets rondgaan dan helpt die TA ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Overdag zit mijn gamepc toch niks te doen want werklaptop is in gebruik. Kan ik er maar beter gebruik van maken tot Ethereum over is op POS. De 6800xt heb ik niet eens met dit idee gekocht. Gamen op een 4k oled vergt wel wat gpu power dus daarom besloot ik hem te kopen.

Ik mine Ethereum via Nanopool. Zit met mijn rx 6800 xt op 62.5Mh/s hashrate en 170 watt verbruik. Dus 4, 08kWh per dag x 19 eurocent = 77,52 cent x 31 = 24 euro op maandbasis. Zit na 4 dagen minen nu op 48 euro, dus na 2 dagen heb ik mijn stroomkosten er al uit. En dan nog het overschot van mijn 9 zonnepanelen buiten beschouwing gelaten.

Met de huidige koersen is het met 1 enkele gpu dus rendabel als je hashrate een beetje OK is tov het stroomverbruik. Eigenlijk zet ik 24 euro aan stroomkosten om in x opbrengst in ether. Gezien daytraden niet mijn ding is (bleek wel in 2014/2015) vind ik dit een mooie methode om mijn eth stash te laten groeien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 14-10 13:13
[...]

Moet zeggen dat je vrij alleen staat in die mening, maakt niet uit wat je opzet: bloomberg, cnbc, reuters en zelfs RTLz iedere analist is van mening dat juist dit punt dat hij dit kon weten heel duidelijk is.
Sterker nog, Elon wist het echt want hij heeft een reactie gegeven “met de woorden: true’ op een tweet waar dit debunked werd.
Nee... hier zit zoveel meer achter.
Je kan ook naar de tijdlijn kijken:
Elon is fan van BTC
Tesla neemt een BCT positie
Elon is ineens heel erg fan van Doge
Elon verschijnt op SNL
Elon vraagt op twitter of Dogecoin een mogelijke betaaloptie voor tesla zou zijn
Tesla is 1 van de 8 bedrijven die meedingen in een nieuw emissie schema in de USA
Elon vind ineens BTC een energie probleem
BTC dump gigantisch
Elon werkt samen met ‘de ontwikkelaars van Doge’

Tja.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

Misprinter schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:47:
[...]

Als je er 100 euro in stopt kan ik me voorstellen dat je je hier niet in verdiept, maar dit is natuurlijk compleet niet van toepassing op een bedrijf dat meer dan een miljard in een asset investeert. Dit was al lang bekend bij Tesla/Musk.
Dat zijn allemaal aannames en het maakt ook allemaal niets uit. Feit blijft toch echt dat hij hier nu wel een punt van maakt.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-10 14:28
[...]

Hoezo had hij dat kunnen weten. Alsof degene die in BTC investeren dit maar moeten weten.
Oh ja sorry, natuurlijk raar van ons dat we denken dat als je als Tesla zijnde voor $1.500.000.000 aan Bitcoin haalt, je onderzoek doet naar zoiets. Als bedrijf zijnde dat zich nota bene profileert als milieuvriendelijk schaf je dat gewoon aan zonder verder te kijken.

:/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Het Fantoom schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:48:
[...]

Waar moet je dan 2 jaar lang 4 uur per dag op letten? Het gaat het toch om bepaalde patronen die je moet zien, waarom moet dat zo lang duren voordat het winstgevend wordt? En als om bepaalde patronen/regels gaat, dan zou daar toch ook software voor gemaakt kunnen worden die hier op controleert?
Ik blijf het altijd vaag vinden die TA, uiteindelijk blijft het nog steeds een voorspelling die totaal niet hoeft te kloppen. En als er nieuws of tweets rondgaan dan helpt die TA ook niet.
Het is heel veel fouten maken en daar van leren. Je hebt ervaring nodig om op de langere termijn succesvol te zijn en die ervaring komt alleen door heel veel te traden en alle fouten te maken. Als je je rijbewijs hebt dan kan je een auto besturen, kunnen rijden komt 40k km verder pas. Met traden moet ook zeer veel ervaring hebben om het goed te kunnen doen. Op welke manier je trade moet je ook leren. Er zijn tig manieren om iets te doen en het is ook vinden wat voor jou persoonlijk werkt.

TA werkt vooral op zeer korte termijn. Een TA die het over de komende weken of maanden heeft heb je niets aan. Een stukje TA voor de komende 10 minuten of de komende uren is iets heel anders. Support kopen voor een ritje van 3% na een run omlaag is ook TA.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Youp1e schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:47:
ADA doet even een moon hoor, met het daytrade potje toch iets te vroeg uitgestapt net.
Goed dat er support lijkt te zijn rond $1.80 inmiddels, als ie door de $2 gaat spreek ik echt van moon :) ATH is nu 1.97.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:32
PilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:45:
[...]

Ergens 100'en miljoenen instoppen of zelfs miljarden en het niet weten ? Kom op joh.

Edit: Of de koers stijgt of daalt maakt mij trouwens niets uit, zolang er maar beweging in zit. Ik vind het vooral lullig voor mensen die langer vasthouden.
Dit is een aardig filmpje over Elon over wat hij wel wist over BTC en energie.
YouTube: Cryptocurrency Crash! - What is going on? | Crypto News

[ Voor 3% gewijzigd door Bad Brains op 14-05-2021 16:10 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Misprinter
aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:53:
[...]

Dat zijn allemaal aannames en het maakt ook allemaal niets uit. Feit blijft toch echt dat hij hier nu wel een punt van maakt.
Het is geen aanname dat er grondig onderzoek wordt gedaan alvorens ergens 1,5 miljard in wordt geïnvesteerd, dat is een feit. Investeringen moeten worden verantwoord voor de aandeelhouders, richting overheid etc. Ik vermoed dat het hier vooral gaat om het 'groene' imago van Tesla dat schade dreigde op te lopen. Daarnaast - en dit is wel een aanname - zou het me niet verbazen dat dit ook gewoon een stukje marktmanipulatie is, waardoor Elon en consorten hun positie verder uit kunnen breiden. Elon is zich dondersgoed bewust dat hij met zijn tweets de prijs kan beïnvloeden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
AAVE gaat ook lekker omhoog, veel defi projecten lijken niet heel erg geraakt door de BTC dip.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sluw schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:03:
AAVE gaat ook lekker omhoog, veel defi projecten lijken niet heel erg geraakt door de BTC dip.
Ik ben wel blij om die defi projecten en dat sommige zich goed staande houden. Daardoor lijkt het er bijna op, heel bijna, dat usecase etc er wel degelijk toe doen :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:53:
[...]

dan is het wel verschrikkelijk dom van hem of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtPhil-Flower
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 31-08-2022
The Executer schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:16:
[...]

Yes, gaat idd om een BTC miner: https://www.amazon.nl/Bit...ence-NewPac/dp/B07L8PFHZ4

[...]

Eh, GH/s is sneller als MH/s, of ben ik gek? Dan zou hij 500x sneller zijn. Zie ook https://bitcoin.stackexch...tween-kh-s-mh-s-and-gh-s:

[...]

Overigens ook diverse video's op Youtube, waarbij er een running miner te zien is die daadwerkelijk enkele tientallen GH/s doet.

[YouTube: How To Setups USB Gekkoscience NewPac Bitcoin Mining]

[YouTube: Gekkoscience NewPac - USB BTC Mining (100 GH/s + on Bitcoin) Setup / How to]
Je weet dat die miner zelfs op maar 2 watt verlies draait (een fractie van een cent; zelfs op jaarbasis)?

God morks in wysterious ways.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Bananeman schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:54:
[...]

Goed dat er support lijkt te zijn rond $1.80 inmiddels, als ie door de $2 gaat spreek ik echt van moon :) ATH is nu 1.97.
Blijft leuk ADA, HODL nog een zakje. Ondertussen in DOT, die ook alweer goed gaat! :9~ :D

En de stoploss die op 2% winst stond gehit ondertussen. Nu laat ik het weer even in fiat. Lekker de tuin in, toedels.

[ Voor 15% gewijzigd door Youp1e op 14-05-2021 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Niet online
Blaim schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:00:
[...]

Uit nieuwsgierigheid, hoe neem jij het trade volume mee in je afweging om (op welk moment) in te stappen? WRX lijkt me een hartstikke dooie coin en zo te zien na een vlugge Google ronde en op CMC events te kijken staat er niks in de komende weken maanden te gebeuren... Kijk ik niet ver genoeg?
In het begin toen ik met de crypto begon keek ik ook naar volume.
Dit had voor mij niet genoeg toegevoegde waarde en zet deze er tegenwoordig niet meer bij met de indicatoren die ik gebruik.
WRX is naar mijn inziens geen dooie coin, kijk maar naar de enorme Bull van duizenden sats :)
We zullen zien wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik haat Tesla, De techniek om auto's op zout water etc, te laten rijden is er al lang.. het is allemaal onderdrukt.
Het probleem is de overheid en onderdrukking op internationale schaal, kijk na alle moorden van bepaalde ''uitvinders''

Die man die een auto op water liet lopen eene Stanley werd ook kort daarna dood gevonden.
Al die oude troep van NASA en Elon schieten we niets mee op, zeker het mileu ook niet.

Het is 2021 en geen 1931, toch rijden we allemaal nog op fosielen. 8)7. In de jaren 60 hadden de Russen al een raket op Venus gezet met foto's en al @ 400graden Celcius =- Venus.
EN nu zijn we Elon Musk aan het aanbidden? omfg

[ Voor 82% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 16:28 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Youp1e
A87 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:23:
Ik haat Tesla, De techniek om auto's op zout water etc, te laten rijden is er al lang.. het is allemaal onderdrukt.
Het probleem is de overheid en onderdrukking op internationale schaal, kijk na alle moorden van bepaalde ''uitvinders''

Die man die een auto op water liet lopen eene Stanley werd ook kort daarna dood gevonden.
Al die oude troep van NASA en Elon schieten we niets mee op, zeker het mileu ook niet.

Het is 2021 en geen 1931, toch rijden we allemaal nog op fosielen. 8)7. In de jaren 60 hadden de Russen al een raket op Venus gezet met foto's en al @ 400graden Celcius =- Venus.
EN nu zijn we Elon Musk aan het aanbidden? omfg
Je short is fout afgelopen? Maak nog een grafiekje, worden we allemaal lekker rustig van!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Bitcoin slurpt veel stroom. Daardoor is het netwerk het veiligste netwerk. Mede daardoor heeft Bitcoin waarde.

Als je voor een miljoen dollar genoeg hashpower kan genereren die een 51% aanval mogelijk maken is dat een risico.

Gaat je bij Bitcoin niet lukken.

Is het groen? Nee.

Maar valt nog altijd in het niet bij bijvoorbeeld het delven van goud. En daar wordt ook flink in geïnvesteerd door Jan en alleman.

Tesla wil geen onderdeel zijn van een stroomslurpende crypto, maar hodlt ondertussen nog wel gewoon Bitcoin. Waar ik vandaan kom hebben we daar een prachtig woord voor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

MoneyGram to Allow Bitcoin Buying and Selling Across Retail Network
https://www.coindesk.com/...ing-across-retail-network

Net het nieuws dat BTC vandaag kon gebruiken. Volgens mij gaan we ook ieder moment uitbreken als je het mij vraagt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4gFHulXHUjCvEUY2wwSMNuS-Wec=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/lNTqydoXSM2B41kHSzFT6oSK.png?f=fotoalbum_medium..

[ Voor 6% gewijzigd door Da_maniaC op 14-05-2021 16:32 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kijk KSM even gaan dan!

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-10 13:34
Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:31:
Bitcoin slurpt veel stroom. Daardoor is het netwerk het veiligste netwerk. Mede daardoor heeft Bitcoin waarde.

Als je voor een miljoen dollar genoeg hashpower kan genereren die een 51% aanval mogelijk maken is dat een risico.

Gaat je bij Bitcoin niet lukken.

Is het groen? Nee.

Maar valt nog altijd in het niet bij bijvoorbeeld het delven van goud. En daar wordt ook flink in geïnvesteerd door Jan en alleman.

Tesla wil geen onderdeel zijn van een stroomslurpende crypto, maar hodlt ondertussen nog wel gewoon Bitcoin. Waar ik vandaan kom hebben we daar een prachtig woord voor.
Dit, maar ook dat. Hypocriet?

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:26
Wow, 5% niet normaal, bel de wouten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:04

Chaes

#HODL

mannowlahn schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:33:
[...]

Wel iets meer dan 5%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
mannowlahn schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:33:
[...]

:+

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Ik heb ze gebeld, hadden geen tijd, te druk met alle aangiftes tegen Musk wegens marktmanipulatie.

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Matic heeft er ook weer zin in... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-10 06:22
Gisteren weer ingestapt in crypto voor de 3de keer, hopelijk weer een goede zet. Deze keer een meer gespreide investering dan vorige keren, en het staat alweer op kleine maar toch mooie winst van een paar honderden euros.

Kritiek/mopjes altijd welkom, heb vooral geprobeerd weg te blijven van memecoins.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aIz9kIWVOS2D-GoyNPZ-Us7Qh1M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LLK5w0c22032EvgMeMuzYkS1.jpg?f=fotoalbum_large

EDIT:
op advies van forumleden de actuale bedragen uit de screenshot verwijderd

[ Voor 20% gewijzigd door Rakward op 14-05-2021 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
okay 7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Idd van 520 naar 580 in minder dan een half uur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Rakward schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:38:
Gisteren weer ingestapt in crypto na voor de 3de keer, deze keer een meer gespreide investering dan vroeger, en het staat alweer op kleine maar toch mooie winst van een paar honderden euros.

Kritiek/mopjes altijd welkom, heb vooral geprobeerd weg te blijven van memecoins.
De ongeschreven regel hjer is dat je niet je portfolio met waarde in valuta hier plaatst. Meer ter bescherming van jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingrid ()
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 24-09-2021
0108daniel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:57:
[...]

Nou, WRX/BTC zou toch binnen enkele dagen/uren moeten uitbreken :)

[Afbeelding]
Dat zou toch mooi zijn! Ik wacht er al eventjes op 🥴

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Gisteren weer ingestapt in crypto voor de 3de keer, hopelijk weer een goede zet. Deze keer een meer gespreide investering dan vorige keren, en het staat alweer op kleine maar toch mooie winst van een paar honderden euros.

[Afbeelding]
Zou het aantal coins verlagen en meer in BTC of ETH zetten. Kies een 5-tal projecten uit die er echt toe doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
mannowlahn schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:39:
[...]

De ongeschreven regel hjer is dat je niet je portfolio met waarde in valuta hier plaatst. Meer ter bescherming van jezelf.
Oei, ik had er niet bij nagedacht omdat het in principe geen heel groot bedrag is...?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
BoulaMouzer schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:36:
en ik dacht bij 90 cent dat de top wel bereikt was. Dit blijft maar stijgen.

Mede hierom, hou CELR in de gaten, als Matic een voorbode is kan je daar echt flink op kan verdienen straks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaes

Chaes

#HODL

Rakward schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:40:
[...]

Oei, ik had er niet bij nagedacht omdat het in principe geen heel groot bedrag is...?
Weird flex, m'kay. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:08

oNo

BoulaMouzer schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:36:
Zonet alles deur uit gedaan voor de sell wall van 1.50 USDT. Vaak zie je meerdere pogingen voor zo'n sell wall. Dan zie je dat die of bounced of opgevreten wordt (er iets overheen) en daarna omlaag zakt.

Ik heb wat lager een buy order geplaatst om met hetzelfde aantal door te gaan. De winst parkeer ik voor een buy the dip.

Knalt die verder omhoog dan heb ik pech, dan bepaal ik tzt wel weer een nieuw inkoopmoment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
[...]

Voor jou niet misschien ;)
Je weet nooit wat mensen willen of wat ze gedaan krijgen. En 10x een succesje van dit, is gewoon prima leefgeld.

Ik zou verder ook je PF wat verkleinen aan coins, ik heb zelf 10 alts. Wel verschillende verdeling in waarde (kleinere market cap zit ik met wat minder geld in).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
[...]

dat is relatief he, en als de boel straks keer tien gaat is dat wel een groot bedrag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-10 12:40
[...]

Ik verdien het in elk geval niet in een maand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
Ergens hebben jullie wel gelijk, better safe then(than?) sorry...

Afbeelding aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
Arfalas schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:42:
[...]

Ik verdien het in elk geval niet in een maand :P
Haha, ik ook niet. Maar het vakantiegeld is deze week gestort. En ik had al een gezonde spaarrekening dus had het geld niet meteen nodig.

Ik denk dat het ook veel met leeftijd/loon/persoonlijke situatie te maken heeft natuurlijk. Paar jaar geleden zou ik ook niet zoveel erin hebben gestoken.

[ Voor 11% gewijzigd door Rakward op 14-05-2021 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851

[Afbeelding]

EDIT:
leuk lijstje, link en dot voor de heel lange termijn gok ik? ik heb ze ook maar weggezet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfalas
  • Laatst online: 23-10 12:40
absoluut. Ik zit wat dat betreft denk ik ook in de leeftijdscategorie waar jij op doelt: 35 zonder kinderen met partner. Dus ja, ik hou ook genoeg centen over.
Maar toch vind ik het wel spannend om er dan zoveel tegenaan te gooien.

Nu moet ik ook zeggen dat ik er net een week in zit (met ongeveer 10 x minder), dus ik schrik nog van een verlies van 30 cent 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
Rakward schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:43:
Ergens hebben jullie wel gelijk, better safe then(than?) sorry...

Afbeelding aangepast.
Allebei kan, maar in dit geval bedoel je waarschijnlijk than :)

ETH/BTC inmiddels door de 0,08 heen en nu ook goed, lekker.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
Arfalas schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:49:
absoluut. Ik zit wat dat betreft denk ik ook in de leeftijdscategorie waar jij op doelt: 35 zonder kinderen met partner. Dus ja, ik hou ook genoeg centen over.

Nu moet ik ook zeggen dat ik er net een week in zit (met ongeveer 10 x minder), dus ik schrik nog van een verlies van 30 cent 8)7
De FOMO zij met je, straks weet je niet meer wanneer je moet bijstorten en over een maand heb je in 15 dips bijgekocht, welcome to cryptoland! 8)7 _/-\o_

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351

aex351

I am the one

wehave schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:09:
[...]

dan is het wel verschrikkelijk dom van hem of niet ?
Maakt dat wat uit?

Je moet het puur feitelijk zien. Er is nu een punt gemaakt dat Bitcoin niet energiezuinig is, en die boodschap gaat de wereld over. Bedrijven en mensen die nu dus Bitcoin gebruiken zijn met deze boodschap dus slecht bezig.

Kortom, Bitcoin gaat omlaag. En er zal meer focus komen op een energiezuinige coin. Wellicht dat Bitcoin ontwikkelaars nu van koers veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:50
Als je je PF waarde uit veiligheidsoverwegingen niet mag delen, is het dan wel verstandig om met een dure auto naar huis te rijden over de openbare weg? Het risico dat iemand je volgt om te weten waar ze die auto kunnen oppikken is volgens mij veel groter dan dat iemand hier de PF van een user weet te kraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Het Fantoom schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:53:
Als je je PF waarde uit veiligheidsoverwegingen niet mag delen, is het dan wel verstandig om met een dure auto naar huis te rijden over de openbare weg? Het risico dat iemand je volgt om te weten waar ze die auto kunnen oppikken is volgens mij veel groter dan dat iemand hier de PF van een user weet te kraken.
Zo werkt het niet, prof criminelen hebben al Data van mensen met dure auto;'s komen 's nachts je auto halen en volgende dag is je auto weg zonder inbraaksporen. Maakt niet uit of je een hek hebt met vergrendeling
Vooral spul zoals Audi A8 etc zijn in trek.

[ Voor 6% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 16:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rakward
Arfalas schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:49:

Yep, 31 en kinderloos met een kleine hypotheek. 8)

Ik heb ook al 2 keer mooi winst gemaakt met crypto en ondanks die winst altijd spijt dat ik niet langer vastgehouden hebt. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02
Probleem is dat als ze je profielnaam linken met een adres, dat ze met een boor voor de deur staan. Die boor was normaal in de auto gegaan, gaat nu in jou.

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Een auto koop je en is een keuze, het posten van je waarde wat je zoal hebt ook (maar makkelijk te voorkomen). Een post met je procentuele verdeling van crypto is dan toch net zo safe?

Beter voorkomen dan genezen. Of spring jij ook van een klif 30 meter hoog 'omdat je toch wel in het water landt', maar niet weet hoe diep het water is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

[Afbeelding]

EDIT:
Zou zelf niet voor NEO, VET en LUNA gekozen hebben. Voor de rest valt er weinig op aan te merken, zijn imo allemaal wel legit.

Belangrijk is ook hoe de verhouding tussen de coins in je PF is. Bijv. 50% BTC, 30% ETH, 20% rest o.i.d.
Onafhankelijk van welk bedrag je geinvesteerd hebt, is enig risicomanagement altjd welkom namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 14-05-2021 16:57 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:51:
[...]

Maakt dat wat uit?

Je moet het puur feitelijk zien. Er is nu een punt gemaakt dat Bitcoin niet energiezuinig is, en die boodschap gaat de wereld over. Bedrijven en mensen die nu dus Bitcoin gebruiken zijn met deze boodschap dus slecht bezig.

Kortom, Bitcoin gaat omlaag. En er zal meer focus komen op een energiezuinige coin. Wellicht dat Bitcoin ontwikkelaars nu van koers veranderen.
Die discussie omtrent het energie verbruik van Bitcoin is niet van vandaag of gisteren ofzo :+

Dat was al voor de bullrun van 2017 bekend zelfs. En niemand die het wat boeit, zolang er geld te halen valt.

PoW gaat niet verdwijnen voor Bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

mannowlahn schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:40:
[...]

en ik dacht bij 90 cent dat de top wel bereikt was. Dit blijft maar stijgen.

Mede hierom, hou CELR in de gaten, als Matic een voorbode is kan je daar echt flink op kan verdienen straks.
Heb inmiddels ook een aardig zakje wat lekker staat te staken met hoge percentages op binance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Laatst online: 16:31

WhySoSerious

Be the change.

Omdat ik er zin in heb;

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:00
Volgens mij is ETH weer op weg naar zijn laatste stand😋

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Misprinter
aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:51:
[...]

Maakt dat wat uit?

Ik kan je de nieuwe aflevering van BNR's Cryptocast aanraden, die relativeert dit verhaal wat en legt goed uit waarom en hoe Bitcoin zoveel energie verbruikt. Zoals @Verwijderd al aangaf: juist doordat Bitcoin zoveel energie verbruikt, is het zo veilig. Ben benieuwd wat je hiervan denkt.

Ik vrees verder absoluut niet voor het effect op de koers van Bitcoin. De oude reus heeft al genoeg van dit soort verhalen overleefd.

[ Voor 8% gewijzigd door Misprinter op 14-05-2021 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:56:
[...]

Die discussie omtrent het energie verbruik van Bitcoin is niet van vandaag of gisteren ofzo :+

Dat was al voor de bullrun van 2017 bekend zelfs. En niemand die het wat boeit, zolang er geld te halen valt.

PoW gaat niet verdwijnen voor Bitcoin.
Stroom staat toch gelijk aan OLIE/Productie, beter gezegd sowieso mileuvervuiling, of het nou Tesla is of niet.. en Batterijen fabriceren gaan ook gepaard met flink wat OLIE, en afvalproducten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stranger1851
Ook mijn lijstje dan maar:

40% ETH
20% ADA
10% LINK
10% VET
10% TRON
10% LISK

Any thoughts? Grapjes of commentaar ook bij mij welkom :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misprinter
Da_maniaC schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:31:
MoneyGram to Allow Bitcoin Buying and Selling Across Retail Network
https://www.coindesk.com/...ing-across-retail-network

Net het nieuws dat BTC vandaag kon gebruiken. Volgens mij gaan we ook ieder moment uitbreken als je het mij vraagt.

[Afbeelding]..
En daar gaan we! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

100% team VET.
M'n ADA had ik net verkocht voor de stijging maar gelukkig wel met winst :)
Ik ga voor alles of niks :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

stranger1851 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:48:
[...]

leuk lijstje, link en dot voor de heel lange termijn gok ik? ik heb ze ook maar weggezet.
Wut?

LINK 1 januari 2021: $11
LINK 14 mei 2021: $46

DOT 1 januari 2021: $9
DOT 14 mei 2021: $44

Zo heeft veel geduld had je niet nodig voor een mooie 420-480% gain op een top-10 coin :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
Mooody schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:03:
[...]

Wut?

LINK 1 januari 2021: $11
LINK 14 mei 2021: $46

DOT 1 januari 2021: $9
DOT 14 mei 2021: $44

Zo heeft veel geduld had je niet nodig voor een mooie 420-480% gain op een top-10 coin :)
Ik ging er vanuit dat hij nu was ingestapt in de dip....of denk je dat ie weer 400% gaat nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Laatst online: 21-10 12:48
Nog niet overtuigend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
Mooody schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:55:
[...]

Zou zelf niet voor NEO, VET en LUNA gekozen hebben. Voor de rest valt er weinig op aan te merken, zijn imo allemaal wel legit.

Belangrijk is ook hoe de verhouding tussen de coins in je PF is. Bijv. 50% BTC, 30% ETH, 20% rest o.i.d.
Onafhankelijk van welk bedrag je geinvesteerd hebt, is enig risicomanagement altjd welkom namelijk.
BTC 50% vind ik enorm veel. Ik heb ongeveer evenveel in elke munt.

VET heeft me in het verleden al mooi winsten bezorgd, LUNA hoop ik gewoon dat de huidige groeitrend doorzet. Dat bedrijfje heeft nog 8 openstaande vacatures op redelijk hoog niveau dus who knows. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

69K voor ETH incoming!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
Rakward schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:06:
[...]

BTC 50% vind ik enorm veel. Ik heb ongeveer evenveel in elke munt.

VET heeft me in het verleden al mooi winsten bezorgd, LUNA hoop ik gewoon dat de huidige groeitrend doorzet. Dat bedrijfje heeft nog 8 openstaande vacatures op redelijk hoog niveau dus who knows. :)
Ik vind 100k in BTC en 100k in altcoins een mooie verdeling hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Als dat toch eens zou gebeuren dan trakteer ik iedereen in de kroeg _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
PilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:40:
[...]

Niet helemaal waar, ontmoedig ze niet. :)
Ik heb vanaf dag 1 alleen maar winst gemaakt met daytraden en ik kan nog amper een degelijke TA maken.
De fout bij veel mensen zit hem in paniek verkopen. Heb je een verkeerde inschatting gemaakt en gaat de boel omlaag? Gewoon je sell order laten staan tot die wel geraakt wordt of op break even zetten. Of een ander muntje zoeken waar je het snel mee kan compenseren.
Een andere fout die mensen maken is dat ze all in gaan en dan zit je gegijzeld aan dat muntje. Zolang je nog wat vrij hebt om mee te spelen/compenseren kun je altijd verder.
En altijd uitzoomen en kijken of er een langdurige uptrend is.
Met deze dingen kom je al heel ver.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-10 15:28
Hoe werkt zo'n NANO Ledger in combinatie met Binance? Als ik wil aankopen, handelen of traden. Moet die ledger Dan goedkeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
keinless schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:08:
[...]

In de dorpskroeg? Dat is dan wel behoorlijk krenterig hoor ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
keinless schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:08:
[...]

Op het terras bedoel je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rakward
Rien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:08:
[...]

Ik vind 100k in BTC en 100k in altcoins een mooie verdeling hoor
Als ik 200k kon missen/riskeren om in crypto te investeren dan zou ik waarschijnlijk het niet nodig vinden om in crypto te investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Rien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:10:
[...]

In de dorpskroeg? Dat is dan wel behoorlijk krenterig hoor ;)
Digitaal kan natuurlijk ook, mag iedereen mij een tikkie sturen voor zijn of haar pilsje O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rien43
MaStar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:09:
Hoe werkt zo'n NANO Ledger in combinatie met Binance? Als ik wil aankopen, handelen of traden. Moet die ledger Dan goedkeuren?
Om te handelen zul je de betreffende munten eerst van je ledger naar de exchange moeten sturen. Een ledger is niet bedoeld om te traden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Misprinter schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 16:59:
[...]

Ik vrees verder absoluut niet voor het effect op de koers van Bitcoin. De oude reus heeft al genoeg van dit soort verhalen overleefd.
Precies, alsof Tesla en Musk ineens de heilige graal zijn die nu wel ff besluit wat er gaat gebeuren met Bitcoin omdat ze er wat geld in hebben gejakkerd _O-

Allemaal spelletjes.

Bitcoin = Bitcoin

Bitcoin pumpte al voordat Musk überhaupt op Twitter zat en zal hoogstwaarschijnlijk nog pumpen als Musk zijn laatste adem uitblaast.

Investeerders blijven vanzelf toestromen zolang de scarcity groeicurve doorgaat. Ook al zou je al die ASIC miners op aggregaten vol rooie diesel zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Mis ik iets? :-(

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

keinless schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:11:
[...]

Digitaal kan natuurlijk ook, mag iedereen mij een tikkie sturen voor zijn of haar pilsje O-)
Ik accepteer BTC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
Iemand die zo snel weet welk vinkje er bij Kraken in je API aan moet wil je staking wel in je Delta app zien? :+
Vrijdagmiddag, dit is wss sneller dan Google :*)

[ Voor 18% gewijzigd door RickvN op 14-05-2021 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
Rien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:11:
[...]

Om te handelen zul je de betreffende munten eerst van je ledger naar de exchange moeten sturen. Een ledger is niet bedoeld om te traden.
Dus ledger is alleen om te Hodlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
stranger1851 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:00:
Ook mijn lijstje dan maar:

40% ETH
20% ADA
10% LINK
10% VET
10% TRON
10% LISK

Any thoughts? Grapjes of commentaar ook bij mij welkom :)
Geen BTC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

RickvN schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 17:12:
Iemand die zo snel weet welk vinkje er bij Kraken in je API aan moet wil je staking wel in je Delta app zien? :+
Vrijdagmiddag, dit is wss sneller dan Google :*)
Volgens mij is dat niet mogelijk. Ik heb gewoon de transacties van het Staken handmatig verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stranger1851
Nope, ga wel wat winsten die ik hoop te maken in BTC zetten straks
Pagina: 1 ... 224 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!