De mensen in mijn teams beoordeel ik op inzet, klantvriendelijkheid, of ze ervoor zorgen dat men zorgt dat de processen zo simpel mogelijk gehouden worden, dat de toko lekker blijft draaien en of ze met respect met collega's en klanten omgaan, ook op de momenten dat de shit de fan raakt.BootjeVaren schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:55:
[...]
Het is heden ten dage politiek correcter om mensen niet te beoordelen op hun schrijffouten.
Spijtig dat zo de teloorgang van de Nederlandse taal wordt ingezet.
Ik vind het maar normaal als je een thesis oid schrijft dat dit zonder schrijffouten gebeurt. Hoe kan je nu serieus genomen worden op de werkvloer als je al een simpele dt-regel niet kan toepassen?
Spelfouten, liever niet maar het kan gebeuren, ik merk dat mijn leeftijd mij inmiddels (icm het niet bijhouen van spellingsregels) ook soms spelfouten laat maken dus ga ik een ander er zeker niet op afrekenen. Liever zorg ik er dan op een andere manier voor dat deze fouten niet meer worden gemaakt ipv men af te rekenen op taalfouten.
Als het komt door luiheid, dan is het wat anders maar dat komt dan naar boven drijven in alle aspecten van hun werk en dan hebben we heel andere gesprekken dan over een d of een t.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

:strip_exif()/f/image/k1L6lIgJy6P5PrURnQZx3fLJ.jpg?f=fotoalbum_large)