[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 223 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.360 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

BootjeVaren schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:55:
[...]

Het is heden ten dage politiek correcter om mensen niet te beoordelen op hun schrijffouten.
Spijtig dat zo de teloorgang van de Nederlandse taal wordt ingezet.

Ik vind het maar normaal als je een thesis oid schrijft dat dit zonder schrijffouten gebeurt. Hoe kan je nu serieus genomen worden op de werkvloer als je al een simpele dt-regel niet kan toepassen? :')
De mensen in mijn teams beoordeel ik op inzet, klantvriendelijkheid, of ze ervoor zorgen dat men zorgt dat de processen zo simpel mogelijk gehouden worden, dat de toko lekker blijft draaien en of ze met respect met collega's en klanten omgaan, ook op de momenten dat de shit de fan raakt.

Spelfouten, liever niet maar het kan gebeuren, ik merk dat mijn leeftijd mij inmiddels (icm het niet bijhouen van spellingsregels) ook soms spelfouten laat maken dus ga ik een ander er zeker niet op afrekenen. Liever zorg ik er dan op een andere manier voor dat deze fouten niet meer worden gemaakt ipv men af te rekenen op taalfouten.

Als het komt door luiheid, dan is het wat anders maar dat komt dan naar boven drijven in alle aspecten van hun werk en dan hebben we heel andere gesprekken dan over een d of een t.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-10 13:15
Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:47:
Mooi is dat hè.

Elon pumpt: "Hij is een visionair, een voorloper!"
Elon dump: "Hij heeft asperger, het is een manipolator!"

Ohja, FUCK Elon, m'n short is REKT :P

En dooorrrrr....
Doge Short? De mijne loopt nog, 50% ROE nu. Ik ga closen denk ik, winst is winst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Simeon1312
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 14-10-2021
Mijn huidige pf bestaat uit VET/ADA/XRP/LINK/HOT/ZIL. Heb nog een bedrag van 1k liggen wat ik er graag nog in wil stoppen.

Iemand nog een leuke coin om het er in te stoppen? Niet voor traden maar lange termijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 0108daniel
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
YES schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:59:
[...]

Long time no see! ;)
Leuk dat je er weer één gevonden hebt, ga er ook eens naar kijken :)
Klopt, ik zat een aantal dagen/weken niet in posities.
Dit had te maken met de pairs waar ik vaak naar kijk allemaal oversold waren en dus op een afkoel periode wachtte.
Voor mijzelf was het 'goed' dat BTC flink omlaag ging waardoor er weer koop kansjes ontstaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BootjeVaren
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-10 13:15
Ngangatar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:02:
[...]

De mensen in mijn teams beoordeel ik op inzet, klantvriendelijkheid, of ze ervoor zorgen dat men zorgt dat de processen zo simpel mogelijk gehouden worden, dat de toko lekker blijft draaien en of ze met respect met collega's en klanten omgaan, ook op de momenten dat de shit de fan raakt.

Spelfouten, liever niet maar het kan gebeuren, ik merk dat mijn leeftijd mij inmiddels (icm het niet bijhouen van spellingsregels) ook soms spelfouten laat maken dus ga ik een ander er zeker niet op afrekenen. Liever zorg ik er dan op een andere manier voor dat deze fouten niet meer worden gemaakt ipv men af te rekenen op taalfouten.

Als het komt door luiheid, dan is het wat anders maar dat komt dan naar boven drijven in alle aspecten van hun werk en dan hebben we heel andere gesprekken dan over een d of een t.
Hangt ook wel af van de job die je doet. Ik denk dat ik ook niet meteen zou afgerekend worden op taalfouten maar dat is denk ik gewoon een klein autistisch kantje van mij. Zeker mensen die beweren heel slim te zijn maar dan kemels van fouten op facebook plaatsen, ja daar kan ik toch wel eens goed mee lachen :+
Nu ja, er zijn nog steeds mensen met dyslexie dus ervan uitgaan dat het van niet willen is, is dan mss ook wel weer te kort door de bocht.

Maar genoeg nu over de wondere wereld van grammatica en spelling.

Bitcoin, when moon?

Long klaarzetten voor als ETH de 4k doorbreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-10 12:48
Simeon1312 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:04:
Mijn huidige pf bestaat uit VET/ADA/XRP/LINK/HOT/ZIL. Heb nog een bedrag van 1k liggen wat ik er graag nog in wil stoppen.

Iemand nog een leuke coin om het er in te stoppen? Niet voor traden maar lange termijn.
Lukso (LYXe) of MTO (Merchant token)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Misprinter
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 12-10-2023

BTC en ETH. Essentieel voor een gebalanceerd portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
BootjeVaren schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:06:
[...]

Hangt ook wel af van de job die je doet. Ik denk dat ik ook niet meteen zou afgerekend worden op taalfouten maar dat is denk ik gewoon een klein autistisch kantje van mij. Zeker mensen die beweren heel slim te zijn maar dan kemels van fouten op facebook plaatsen, ja daar kan ik toch wel eens goed mee lachen :+
Nu ja, er zijn nog steeds mensen met dyslexie dus ervan uitgaan dat het van niet willen is, is dan mss ook wel weer te kort door de bocht.

Maar genoeg nu over de wondere wereld van grammatica en spelling.

Bitcoin, when moon?

Long klaarzetten voor als ETH de 4k doorbreekt?
ETH is net aan het stijgen, dus hopelijk haalt die de 4k :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:15
MicroWhale schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:57:
[...]

Alles wat Elon over de crypto wereld tweet had van mij nooit gehoeven. Al die tweets zijn verschrikkelijk, wat ze ook veroorzaken. Het doet wat mij betreft af aan zijn status als vernieuwer. En sinds die laatste twee tweets over Doge en Bitcoin is het voor mij helemaal klaar. Niet omdat het een pump of dump heeft veroorzaakt, want dat doet me niet zoveel... maar meer om de inhoud:

- Met Tesla voor 1.5miljard aan Btc kopen
- Btc als betaalmiddel accepteren
- Doge maanmissie aankondigen
- Vraag Doge als betaalmiddel Tesla
- Beginnen zeiken over energieverbruik Btc (en dus ook Doge omdat dat een antieke fork is van...)

Dan ben je als bedrijfsleider wat mij betreft gewoon af. En zeker voor iemand waarvoor het voor de buitenwereld lijkt dat ie zijn zaakjes altijd zo goed op orde heeft en weloverwogen en op feiten gebaseerde beslissingen neemt. Dat betekent dat hij die 1.5M in een opwelling gekocht heeft en pas daarna onderzoek heeft gedaan óf dat het onderzoek echt enorm brak is.... wat in mijn ogen totaal niet spreek voor zijn persoonlijkheid en wat hij met Tesla/Space-X/etc... uitdraagt.
Ken je Mcaffee nog? Die zit in de bak. En Elon mag SNL presenteren. 7(8)7

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oJRIo80LbnMUZZoEpOfgZYoRcIE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/sDxtCjsBxSbXwALUwAFUkZMH.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:43
Blender_01 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:57:
[...]

Snap jij dan ook het verschil tussen:

"Man betaalt voor sex"

en

"Man betaald voor sex"

?
Jij snapt duidelijk mijn visie niet...

Als je een zin neer typt waarvan de ander niet duidelijk kan begrijpen wat je bedoeld op basis van een d of een t dan communiceer je verkeerd..

Als je in 1 van beide zinnen 'heeft' of 'krijgt' toevoegd achter 'man' dan maakt die d of die t al weer een stuk minder uit.. niet? :O

Zooo en weer terug on topic... Moon Lambo Dodge Chevrolet Fiat.. Hmm wel veel automerken in die coin taal. Zou Elon dan toch Satoshi Nakamoto zijn? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55

HBAR? Heeft gisteren wel een flinke pump gehad (heb het wel verkocht, om hopelijk in de dip te kunnen verkopen, maar het loopt redelijk leeg). Heb me er nog eens in verdiept gisteravond na die giga pump en weet wel waarom ik hier een tijd geleden in heb geïnvesteerd.
MANA, BAT, IOTA en ALGO zijn denk ik ook nog leuke projecten met een leuke LT optie en afgelopen tijd zijn die vrij stabiel gebleven.
AVAX, COTI en KSM ben ik LT ook bullish over, maar hebben laatste tijd al een redelijke pump gehad dus snap dat dat minder interessant is voor instapmomenten.

Maar hé, dat is mijn PF. Ik zie dagelijks projecten/coins waarin ik ook graag zou willen meedoen :9~

[ Voor 15% gewijzigd door RickvN op 14-05-2021 13:23 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

Acidrain schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:11:
[...]

Jij snapt duidelijk mijn visie niet...

Als je een zin neer typt waarvan de ander niet duidelijk kan begrijpen wat je bedoeld op basis van een d of een t dan communiceer je verkeerd..

Als je in 1 van beide zinnen 'heeft' of 'krijgt' toevoegd achter 'man' dan maakt die d of die t al weer een stuk minder uit.. niet? :O

Zooo en weer terug on topic... Moon Lambo Dodge Chevrolet Fiat.. Hmm wel veel automerken in die coin taal. Zou Elon dan toch Satoshi Nakamoto zijn? :o
Het gebruik van tegenwoordige en toekomende tijd in één zin (zoals je nu, waarschijnlijk onbewust, in je tweede zin hebt gedaan) is verwarrend. Bedoel je nu dat iemand dat in het verleden heeft gedaan, of nog gaat doen? Dat is het verschil tussen jouw d's en de t's die je eigenlijk zou moeten gebruiken.

Het heeft niks te maken met of we elkaar begrijpen, maar het gaat erom dat jij, als schrijver, de lezer precies duidelijk maakt wat je bedoelt... en niet laat raden wat je mogelijk bedoeld zou kunnen hebben. De vraag aan jou is dus: Hoe duidelijk wil je als schrijver zijn?

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik moet echt zeggen dat bitcoin zich supersnel hersteld na het bericht van Elon.

Eergister dat bericht knalt naar 43K schiet redelijk snel naar 50k en blijft daar nu op schommelen.

Burp

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Als bitcoin nou ff omhoog breekt richting 52-53k en daar houdt gaan we pas echt hard.

Eth new ath soon

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 24-10 19:28
Als bitcoin nou ff omhoog breekt richting 52-53k en daar houdt gaan we pas echt hard.

Doge new ath soon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hodl22
  • Laatst online: 13-09-2022
Tominatie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:18:

Eth new ath soon
ETH duurt niet lang meer🚀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
  • Laatst online: 28-04-2023

ETH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10 15:49

MicroWhale

The problem is choice

100% DOT => voor de 19e wel. :)

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-10 13:56
MicroWhale schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:23:
[...]

100% DOT => voor de 19e wel. :)
19e? Mis ik iets? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stranger1851
Wii4all schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:18:
ik moet echt zeggen dat bitcoin zich supersnel hersteld na het bericht van Elon.

Eergister dat bericht knalt naar 43K schiet redelijk snel naar 50k en blijft daar nu op schommelen.
43K?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-10 07:18

hmr

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Polkadot decoded, of je iets mist zien we achteraf ;)

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Komt een event aan.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/sKHRWr4/Elon.png

CZ is er ook klaar mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Vooral leuk om te lezen dat ene Layah dacht iemand vast te lullen en daarop een passend antwoord kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StevenzeN
Olie op het vuur voor ons Elon ben ik bang. Het zal mij benieuwen wat ie nu uit de hoge hoed trekt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-10 13:08
Heb hem ook unfollowed.. oprotten.met je FUD _O-
Ben benieuwd wat de algehele consensus over elon binnen de crypto wereld nu is.
Zoals ik het het en der zie zijn er meer mensen klaar met hem :Y

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

StevenzeN schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:33:
[...]

Olie op het vuur voor ons Elon ben ik bang. Het zal mij benieuwen wat ie nu uit de hoge hoed trekt.
Haha, mocht ie zich daartoe werkelijk verlagen dan kunnen we nog wel wat verwachten aangezien het sentiment omtrent hem aan het "sliden" is.

Iemand anders plots zin in de gouwe ouwe Landslide van Fleetwood Mac, geniaal gecovered door de Pumpkins? Met bijpassend Moon plaatje :).

[ Voor 11% gewijzigd door Ngangatar op 14-05-2021 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Cz is ook echt een moonboy, grappig om te zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 03:09

knakworst

Get more sats!

Deze had ik gepost maar dat had hij (nog) niet gehaald.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yWksMV9ndd9bHa55GJUlfAOkXjI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dYd43R9BzlZw6EYZ3ltIVhOD.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Tominatie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:36:
Cz is ook echt een moonboy, grappig om te zien.
Ik vind CZ wel een mooie kerel. Verteld geen onwaarheden, hij wil gewoon iedereen aan de crypto.

Na ja, natuurlijk wordt hij daar zelf beter van, maar het is helemaal geen materialistische kerel hè. Hij waarschuwd ook altijd dat veel coins crap zijn. Maar als er een vraag is wil hij natuurlijk faciliteren. Alles om het geheel maar meer tractie te geven.

Hoe je ook naar de beste man kijkt, uiteindelijk profiteren wij allemaal van zulke figuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 19:38

m-vw

Dus?

De dag dat ik geen tijd heb om op ETC te letten gaat dat ding als een raket. Was er net uit. 7(8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Elon komt aandacht tekort. Lijkt mij evident want je bent rijk, autist en continue online.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

mijn ta zonder chart

- VMAP Daily gaat recent omhoog
- 4H positief waves
- Weekly is nog zwaar groen in Money Flow Index
- 1H ribbon candles boven ribbon
- 15min is Wyckoff Positief gezinds
- Het is nog geen ''internationaal '' weekend

[ Voor 51% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 13:45 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ik lees dat sommige nog een dump nog naar 40/42k verwachten maar ik neem aan dat ze dat ze dat op de daily verwachten en niet op de weekly close? Als we onder de 20W SMA/EMA eindigen wat (even uit mijn hoofd) op 48.6k staat dan kan het einde bullrun zijn als je naar het verleden kijkt. Zondag kan wellicht nog spannend worden. Als we daarboven eindigen is het wel heel bullish, omdat we de 20W SMA met een wick hebben aangeraakt en als je wederom naar het verleden kijkt gaat BTC meestal dan moon.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• StevenzeN
Ngangatar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:35:
[...]

Haha, mocht ie zich daartoe werkelijk verlagen dan kunnen we nog wel wat verwachten aangezien het sentiment omtrent hem aan het "sliden" is.

Iemand anders plots zin in de gouwe ouwe Landslide van Fleetwood Mac, geniaal gecovered door de Pumpkins? Met bijpassend Moon plaatje :).

[YouTube: Smashing Pumpkins - Landslide]
Heerlijk nummer! Deze versie is ook goud:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Qunix
A87 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:42:
mijn ta zonder chart

- VMAP Daily gaat recent omhoog
- 4H positief waves
- Weekly is nog zwaar groen in Money Flow Index
- 1H ribbon candles boven ribbon
- 15min is Wyckoff Positief gezinds
- Het is nog geen ''internationaal '' weekend

Mijn voorspelling zonder naar een chart te kijken

- nothing on de hand
- Bitcoin gaat gestaag omhoog
- steeds minder weak hands
- prijs eind deze maand op $56k
- prijs eind dit jaar boven $100k

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rien43
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 21-10 12:48
Aslanboy1905 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:48:
Ik lees dat sommige nog een dump nog naar 40/42k verwachten maar ik neem aan dat ze dat ze dat op de daily verwachten en niet op de weekly close? Als we onder de 20W SMA/EMA eindigen wat (even uit mijn hoofd) op 48.6k staat dan kan het einde bullrun zijn als je naar het verleden kijkt. Zondag kan wellicht nog spannend worden. Als we daarboven eindigen is het wel heel bullish, omdat we de 20W SMA met een wick hebben aangeraakt en als je wederom naar het verleden kijkt gaat BTC meestal dan moon.
In het verleden is de koers meermaals onder de wekelijkse 20 MA gekomen (niet alleen met een wick). Het is vervolgens wel van belang dat ie hier op korte termijn weer boven komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:41
Ook het eerste dat ik gisterochtend heb gedaan..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Niet online
Rien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:54:
[...]

In het verleden is de koers meermaals onder de wekelijkse 20 MA gekomen (niet alleen met een wick). Het is vervolgens wel van belang dat ie hier op korte termijn weer boven komt.
Klopt. Vandaar dat ik zei dat het de einde kan zijn. Ben benieuwd!

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justevo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-10 11:09
Vind het altijd eeuwig zonde als zulke muzikale mensen er helaas nooit echt zullen komen en sommige popie jopie artiesten miljoenen verdienen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Qunix
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1Qjs5dXMAMhP3N?format=jpg&name=large

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

0108daniel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:57:
[...]

Nou, WRX/BTC zou toch binnen enkele dagen/uren moeten uitbreken :)

[Afbeelding]
Uit nieuwsgierigheid, hoe neem jij het trade volume mee in je afweging om (op welk moment) in te stappen? WRX lijkt me een hartstikke dooie coin en zo te zien na een vlugge Google ronde en op CMC events te kijken staat er niks in de komende weken maanden te gebeuren... Kijk ik niet ver genoeg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Wat een heerlijke uitvoering inderdaad... Je zou toch zo een paar holochain uitprinten en in zijn pet gooien....

Mooie dag tot dusverre, bijna weekend, het werk gaat heerlijk, goede muziek en groene candles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 11:55
RickvN schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:57:
[...]

Goede vraag, kan inderdaad ook gewoon fiat stallen zie ik :).
De stablecoin EURX welteverstaan. Je moet die wel 3 maanden locken voor de maximale rente.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
Aslanboy1905 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:48:
Nee, dan moet je de 200 DMA hebben. Daaronder heeft de bull market historisch gezien een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Aslanboy1905 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:59:
[...]

Klopt. Vandaar dat ik zei dat het de einde kan zijn. Ben benieuwd!
Elon Musk ontvolgen is voor mij simpelweg onmogelijk.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• resusaapje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:30

resusaapje

h less

Ngangatar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:02:
[...]

Wat zei de Wijze uit het Oosten ook al weer?
"Zeg niet dat ik aan het miereneuken ben, want het is miereNneuken. En dat is geen muggeziften, want het is muggeNziften".

Meeste spellingsregels zijn ook maar verzonnen. "hen" en "hun" bijvoorbeeld. Het is daarvan zelfs bekend wie dat wanneer bedacht heeft.

En recent het volgens mij mooiste voorbeeld: "Ik pluk een paardestaart en steek hem in een paardenstaart" :+

“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Acidrain
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:43
*Bloem.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pletter
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:18
Pffffttt ook geen goed Nederlands LOL ook weer niet.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sIsVgqwZUY8Pya5vopdAS_Flz34=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UQ00E3NsmZbEMiE9vYwimatW.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stranger1851
StevenzeN schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 13:33:
[...]

Dat je Tesla's kunt kopen met Verge.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
resusaapje schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:07:
[...]

Meeste spellingsregels zijn ook maar verzonnen. "hen" en "hun" bijvoorbeeld. Het is daarvan zelfs bekend wie dat wanneer bedacht heeft.
Dat iets is verzonnen betekent niet dat het geen waarde heeft ;) Kijk naar bitcoin. Zowel de naam als het digitale dingetje zelf is verzonnen en heeft een objectieve waarde van $50471 :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-02-2023
Meeste spellingsregels zijn ook maar verzonnen.
Verkeersregels zijn ooit ook maar door iemand verzonnen... Verwittig je ons wanneer je de baan op gaat? :+

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Mijn bitcoin node heeft connectie met 69 peers. Als dat geen voorbode is...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c8ZwVdb2d_YH9tL3psJ_4nIWQhE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k1L6lIgJy6P5PrURnQZx3fLJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
TomTorquay schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:12:
[...]

Verkeersregels zijn ooit ook maar door iemand verzonnen... Verwittig je ons wanneer je de baan op gaat? :+
Ik vind het af en toe corrigeren van fouten en daarmee bewaken van onze taal een legitiem tegengeluid voor alle kansloze straattaal die een deel van de huidige generaties bezigt.

Mand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr

hmr

knakworst schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:17:

[Afbeelding]
Vanavond neuken dus.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hmr

hmr

Stokstaart schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:17:
[...]

Ik vind het af en toe corrigeren van fouten en daarmee bewaken van onze taal een legitiem tegengeluid voor alle kansloze straattaal die een deel van de huidige generaties bezigt.

Mand.
Mooi! Het woord bezigen is weer gebezigd. Bravo!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stokstaart
hmr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:17:
[...]

Vanavond neuken dus.
Volgens mij moet jij je nog eens verdiepen in de standjes :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Stokstaart schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:18:
[...]

Volgens mij moet jij je nog eens verdiepen in de standjes :Y)
:> nou vaak is 69 wel aanleiding tot coïtus :>

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudi Vader
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 22:29
[...]

Wat zei de Wijze uit het Oosten ook al weer?
"Zeg niet dat ik aan het miereneuken ben, want het is miereNneuken. En dat is geen muggeziften, want het is muggeNziften".

En recent het volgens mij mooiste voorbeeld: "Ik pluk een paardestaart en steek hem in een paardenstaart" :+
Een andere wijze uit het oosten zei ooit: 'want één verkeerde komma of hoofdletter maakt van Jezus nog een ketter".

Herman Finkers

[ Voor 0% gewijzigd door Rudi Vader op 14-05-2021 14:46 . Reden: typo ]

Ga voor alle vragen over woordblindheid naar www.dyslexie.nl (of was het nu www.dyslexi.nl of eeh www.dislexie.nl of www.dyslexy.nl of www.dysleksie.nl of www.disleksi.nl of www.dysleksi.nl of eeeehh.....)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ali Baba 1001
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 18-05-2022
Rudi Vader schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:23:
[...]

Een andere wijze uit het oosten zij ooit: 'want één verkeerde komma of hoofdletter maakt van Jezus nog een ketter".

Herman Finkers
Oh ja, zij hei dat?

Deze wijze uit het Oosten zal ook eens wat zeggen:
Probeer zo duidelijk en zo correct mogelijk te schrijven.
En probeer zo veel en zo goedkoop mogelijk bitcoinsats aan te schaffen.

Fly safe to the moon? Buy bitcoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:06
knakworst schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:17:

[Afbeelding]
Voorbode voor wat? Snap hier geen reet van.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
Flouw hoor

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Het Fantoom schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:28:
[...]

Voorbode voor wat? Snap hier geen reet van.
69k een voorspelling van @Tominatie die sowieso uit gaat komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:58
Denk dat ze "doge'ing the bullet bedoelden.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• QuattroNL
  • Laatst online: 19:40

QuattroNL

It is I.

knakworst schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:29:
[...]

69k een voorspelling van @Tominatie die sowieso uit gaat komen.
The big question is: when?

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Stokstaart schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:03:
[...]

Nee, dan moet je de 200 DMA hebben. Daaronder heeft de bull market historisch gezien een probleem.
MA's ik zie er niet echt veel nut van behalve voor mensen die er een strategy van exit en ins in hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:23

The Chosen One

Zie signature!

Ik heb dus met Binance de currency naar USD gezet maar hebben jullie de Payment Currency ook op USD gezet of gewoon Euro en dan X crypto/USDT?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

QuattroNL schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:33:
[...]

The big question is: when?
Hij zei eergisteren. Wat er daarna gebeurde....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:10
Gister mijn CRO ingeruild voor BTC waardoor ik nu 100% in Bitcoin zit. Ik blijf voor de zekerheid nog even 100% in BTC tot maandag avond. Als alles redelijk stabiel lijkt ga ik all in Polkadot. Hoop dat de trein nog niet vertrokken is dan. Het is wel een apart verhaal met Polkadot. Bij elke Bitcoin scheet flikkerde DOT in elkaar en moest minstens een paar dagen herstellen. Na deze flinke dip houdt Dot dapper stand. Goed teken!

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

We zitten nog boven HOURLY ribbon in een Wyckoff formatie, kan het nog positiever?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• graceful
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
En derde bitcoin artikel op nu.nl in 48 uur. Volgens mij een redacteur die de boot gemist heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-10 11:55
Bumpy_NL schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:24:
Als ik mij niet vergis zijn hier een aantal Celcius gebruikers. Wat is jullie aanpak om van EUR op de bank naar USDC (of een andere stable coin) op Celcius te gaan op een kostenefficiënte manier?

Zelf heb ik dit via Nexo gedaan, waar ik maandelijks een aantal kosteloze transacties kan doen. Het omzetten van EUR naar USDC kost via Nexo ongeveer 1,3% (aan spread, ik heb volgens mij ook wel iets lagere percentages gezien). Qua kosten lijkt mij dit niet gek, maar wellicht zijn er beter manieren.

Bij OKEx zijn de transactiekosten voor USDC 2,- dollar. De kosten daar zijn echter ongeveer 4,5% om je EUR naar USDT om te zetten. De weg via OKEx is naar mijn idee dan ook alleen interessant als je op een goekope wijze funds bij de exchange krijgt (XLM verzenden via Binance wellicht?). En dan is het interessant bij transacties vanaf ongeveer 200,- euro.

Na wat zoekwerk heb ik wel wat gevonden over het gebruik van Coinbase, maar die info leek achterhaald/ niet aan te sluiten op het gebruik van EUR(?). Via de fee schedule van Coinbase wordt ik in ieder geval niet wijzer.

Note: Celcius maakt gebruik van een ERC20 adres en accepteert ook redelijk wat andere stable coins.
Na wat speurwerk ben ik op het volgende uitgekomen om voordelig euro's als USDC in je Celcius wallet te krijgen:

- Bij transacties onder ongeveer 180 euro kun je Nexo het best gebruiken.
- Tussen de 180 en 1000 euro (ongeveer) kun je het best op Binance XLM kopen, dat naar OKEx sturen, daar XLM naar USDC omzetten (via USDT).
- Boven de 1000 euro kun je het best via Binance USDT kopen en versturen naar OKEx (via het Tron netwerk), daar omzetten naar USDC.

Voor de XLM optie moet je even kijken wat de koersen zijn op Binance en OKEx. Bij een gunstige koers kan het boven de 1000 euro ook interessant zijn.

- De kosten via Nexo zijn ongeveer 1.3% (maar je moet wel voldoende Nexo coin hebben voor de gratis transactie).
- De kosten via de XLM optie zijn ongeveer 1.65 + 0.3%.
- De kosten via USDT zijn ongeveer 2.50 + 0.2%.

Als iemand betere optie kent dan hoor ik dit graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
A87 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:36:
[...]

MA's ik zie er niet echt veel nut van behalve voor mensen die er een strategy van exit en ins in hebben
Ik mag toch hopen dat iedereen een exitstrategie heeft (op welke termijn dan ook).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Stokstaart schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:47:
[...]

Ik mag toch hopen dat iedereen een exitstrategie heeft (op welke termijn dan ook).
scalpers vooral die 1 min traders

[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 14:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 23:31
Ngangatar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:03:
[...]

Elon Musk ontvolgen is voor mij simpelweg onmogelijk.....
Hier ook, ik heb geen Twitter of instagelul.
Dat constant maar aan de wereld willen laten zien hoe goed je het zogenaamd wel niet hebt, dat gaat mij de pet te boven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

elektriekert schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:55:
[...]

Hier ook, ik heb geen Twitter of instagelul.
Dat constant maar aan de wereld willen laten zien hoe goed je het zogenaamd wel niet hebt, dat gaat mij de pet te boven.
Same here, heb het ook allemaal niet, het is echt een showoff voor vakantie kiekjes etc.. Nooit aan meegedaan.
je ziet enkel 1 kant van het hele verhaal.....

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 15:02 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mso
  • Laatst online: 18-10 12:55

mso

Mooody schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 22:38:
[...]

Dat viel mij ook op.

Ik ga morgen op mijn werk voor de 66e keer horen dat Bitcoin geen toekomst heeft, dat hebben die tv-mensen wel weer bereikt d:)b
Jij werkt in een bejaardentehuis? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
BootjeVaren schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:46:
[...]

Zijn Vitalik en Musk de schuldige? Of jij die geld investeert (wss buy high) in ordinaire pump 'n dump memecoins? :')
Wait wat, ik heb het over marktmanipulatie en jij over pump en dump?

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommie.nl
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-11-2022
Beakzz schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:15:
[...]

Heeft niet bijna elke muntje een goed verhaal? Stop er voor de zekerheid maar wat in, maar durf niet meer groot in te springen na al die nieuwe zogenaamd potentiële muntjes :)
Tja das waar, maar deze crypto privacycoin "Keep" moet je rustig vasthouden tot over een jaartje en dan ben je denk ik miljonair. _/-\o_ Vandaar ook de naam Keep snappie :x 8)7 |:( |:( |:(

[ Voor 9% gewijzigd door Thommie.nl op 14-05-2021 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:18

The Executer

Lekker belangrijk!

Hoe zit het eigenlijk met die USB miners? Ik lees er op tweakers weinig over. Amazon biedt een GekkoScience NewPac aan voor € 99, die 22 tot 45GH/s zou doen. Een collega is aan het GPU BTC minen met zijn GTX 1060OC 6GB, en haalt bij 24MH/s een profit van ongeveer € 4. Dat ding trekt ongeveer een 120W. Dan zou zo'n USB miner met 2 keer een Antminer S9 chip die een paar watt via een USB poort trekt, maar wel veeeeele malen sneller is voor een zeer laag bedrag, toch vele malen interessanter zijn? Waarom koopt iedereen dan nog GPU's?

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:12
The Executer schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:11:
Hoe zit het eigenlijk met die USB miners? Ik lees er op tweakers weinig over. Amazon biedt een GekkoScience NewPac aan voor € 99, die 22 tot 45GH/s zou doen. Een collega is aan het GPU minen met zijn GTX 1060OC 6GB, en haalt bij 24MH/s een profit van ongeveer € 4. Dat ding trekt ongeveer een 120W. Dan zou zo'n USB miner met 2 keer een Antminer S9 chip die een paar watt via een USB poort trekt, maar wel veeeeele malen sneller is voor een zeer laag bedrag, toch vele malen interessanter zijn? Waarom koopt iedereen dan nog GPU's?
Amazon zegt ook dat het een Bitcoin miner is? Dus je vergelijkt het BTC minen met (waarschijnlijk) ETH minen?

Heb er niet heel veel verstand van maar ga er vanuit dat dit een onjuist vergelijking is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Hoe zit het eigenlijk met die USB miners? Ik lees er op tweakers weinig over. Amazon biedt een GekkoScience NewPac aan voor € 99, die 22 tot 45GH/s zou doen. Een collega is aan het GPU minen met zijn GTX 1060OC 6GB, en haalt bij 24MH/s een profit van ongeveer € 4. Dat ding trekt ongeveer een 120W. Dan zou zo'n USB miner met 2 keer een Antminer S9 chip die een paar watt via een USB poort trekt, maar wel veeeeele malen sneller is voor een zeer laag bedrag, toch vele malen interessanter zijn? Waarom koopt iedereen dan nog GPU's?
MH/s of GH/s scheelt een factor 1000. Zo'n USB stick is dan 500x langerzamer.

Edit: Ik lees niet goed. Maar een USB stick die sneller is dan een GPU ? Verder is BTC minen sowieso niet te doen met GPU's, Tenzij je 100.000 jaar wil wachten op 0.1 BTC.

[ Voor 10% gewijzigd door PilatuS op 14-05-2021 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Executer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:18

The Executer

Lekker belangrijk!

Nopheros schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:13:
[...]

Amazon zegt ook dat het een Bitcoin miner is? Dus je vergelijkt het BTC minen met (waarschijnlijk) ETH minen?

Heb er niet heel veel verstand van maar ga er vanuit dat dit een onjuist vergelijking is.
Yes, gaat idd om een BTC miner: https://www.amazon.nl/Bit...ence-NewPac/dp/B07L8PFHZ4
PilatuS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:13:
[...]

MH/s of GH/s scheelt een factor 1000. Zo'n USB stick is dan 500x langerzamer.
Eh, GH/s is sneller als MH/s, of ben ik gek? Dan zou hij 500x sneller zijn. Zie ook https://bitcoin.stackexch...tween-kh-s-mh-s-and-gh-s:
Hash rate denominations
1 kH/s is 1,000 (one thousand) hashes per second
1 MH/s is 1,000,000 (one million) hashes per second.
1 GH/s is 1,000,000,000 (one billion) hashes per second.
1 TH/s is 1,000,000,000,000 (one trillion) hashes per second.
1 PH/s is 1,000,000,000,000,000 (one quadrillion) hashes per second.
1 EH/s is 1,000,000,000,000,000,000 (one quintillion) hashes per second.
1 ZH/s is 1,000,000,000,000,000,000,000 (one sextillion) hashes per second.

Conversions
1 MH/s = 1,000 kH/s
1 GH/s = 1,000 MH/s = 1,000,000 kH/s
1 TH/s = 1,000 GH/s = 1,000,000 MH/s = 1,000,000,000 kH/s
and so forth
Overigens ook diverse video's op Youtube, waarbij er een running miner te zien is die daadwerkelijk enkele tientallen GH/s doet.

[ Voor 11% gewijzigd door The Executer op 14-05-2021 15:18 ]

"We don't make mistakes; we just have happy accidents" - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Hoe zit het eigenlijk met die USB miners? Ik lees er op tweakers weinig over. Amazon biedt een GekkoScience NewPac aan voor € 99, die 22 tot 45GH/s zou doen. Een collega is aan het GPU BTC minen met zijn GTX 1060OC 6GB, en haalt bij 24MH/s een profit van ongeveer € 4. Dat ding trekt ongeveer een 120W. Dan zou zo'n USB miner met 2 keer een Antminer S9 chip die een paar watt via een USB poort trekt, maar wel veeeeele malen sneller is voor een zeer laag bedrag, toch vele malen interessanter zijn? Waarom koopt iedereen dan nog GPU's?
GPU kopen? Ik heb er eentje (RTX 2080 MSI) standaard in mijn PC zitten voor gaming, echter de laatste maanden gebruik ik mijn pc voornamelijk werktechnisch en game ik minder of op tablet.

Dus eergisteren voor de fun eens gekeken hoe moeilijk het is om een miningproggie aan te zetten zonder te tweaken. Fluitje van een cent. Wat cijfertjes?

Eerste 24 uur 11 euro binnen getikt aan BTC, met een wattage verbruik van 102. Speed staat op 42.11MH op het moment van schrijven, temp GPU is 53 en VRam 68. Dit is marginaal hoger dan wanneer ik puur aan het werk ben. Oftewel de PC stond toch al aan, er zat een redelijke videokaart in, hij werkt alleen iets harder nu.

Oh, fans draaien op gemiddeld zo'n 33% snelheid.

*toevoeging: ik zeg dus niet dat ik BTC mine. Ik gebruik NiceHash en zij bepalen waar mijn GPU voor wordt ingezet. Ze betalen mij uit in BTC.

[ Voor 5% gewijzigd door Ngangatar op 14-05-2021 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
The Executer schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:16:
[...]

Yes, gaat idd om een BTC miner: https://www.amazon.nl/Bit...ence-NewPac/dp/B07L8PFHZ4

[...]

Eh, GH/s is sneller als MH/s, of ben ik gek? Dan zou hij 500x sneller zijn. Zie ook https://bitcoin.stackexch...tween-kh-s-mh-s-and-gh-s:

[...]

Overigens ook diverse video's op Youtube, waarbij er een running miner te zien is die daadwerkelijk enkele tientallen GH/s doet.

[YouTube: How To Setups USB Gekkoscience NewPac Bitcoin Mining]

[YouTube: Gekkoscience NewPac - USB BTC Mining (100 GH/s + on Bitcoin) Setup / How to]
Zie de edit.

Ik denk dat ik wel weet hoe het zit. Met GPU's kan je geen BTC minen. Het kan wel, maar over 100.000 jaar heb je nog niet 1 BTC. Met een GPU minen en uitbetaald krijgen in BTC is iets anders.

Zo'n USB stick kan inderdaad wel sneller zijn dan een GPU in het minen van BTC als de stick daar voor gemaakt is. Maar dan moet je zo'n stick niet vergelijken met een GPU maar met een ASIC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:12

RvV

The Executer schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:16:

Een beetje miner zoals een S19 haalt 110TH/s. Kun je uitrekenen hoeveel dat gaat kosten als je dat met van die usb stickjes gaan doen? Dan weet je waarom niemand het doet. :*)

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Laatst online: 27-06-2024
Ngangatar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:18:
[...]

GPU kopen? Ik heb er eentje (RTX 2080 MSI) standaard in mijn PC zitten voor gaming, echter de laatste maanden gebruik ik mijn pc voornamelijk werktechnisch en game ik minder of op tablet.

Dus eergisteren voor de fun eens gekeken hoe moeilijk het is om een miningproggie aan te zetten zonder te tweaken. Fluitje van een cent. Wat cijfertjes?

Eerste 24 uur 11 euro binnen getikt aan BTC, met een wattage verbruik van 102. Speed staat op 42.11MH op het moment van schrijven, temp GPU is 53 en VRam 68. Dit is marginaal hoger dan wanneer ik puur aan het werk ben. Oftewel de PC stond toch al aan, er zat een redelijke videokaart in, hij werkt alleen iets harder nu.

Oh, fans draaien op gemiddeld zo'n 33% snelheid.

*toevoeging: ik zeg dus niet dat ik BTC mine. Ik gebruik NiceHash en zij bepalen waar mijn GPU voor wordt ingezet. Ze betalen mij uit in BTC.
Pics or it did not happend! 11€ per 24u met een 2080 is ongeloofwaardig.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Stokstaart schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 14:47:
[...]

Mijn exit strategie is dat ik hopelijk over een jaar of 10 kan leven van de rente over een hele Bitcoin.

Euro-exit dus :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter152
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 31-10-2024
Als ik wat van mijn munten (2 geprobeerd) wil swappen richting Ethereum dan komt er op het bevestigingsscherm twee keer het zelfde bedrag te staan. Weet iemand hoe dit kan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gmy1UMFixTMGNdIMG2FFmuFOj0g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zXDSo2UwWIXNIsedZhqgDryJ.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:27:
[...]

Mijn exit strategie is dat ik hopelijk over een jaar of 10 kan leven van de rente over een hele Bitcoin.

Euro-exit dus :p
Jij: Doe mij maar een stuk kaas, ja die daar. Dat is dan hoeveel satoshi's?

Kaasboer: Huh wtf, gewoon 6 euro kerel.

Zoiets? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Laatst online: 25-10 01:56

aex351

I am the one

Bitcoin omlaag. Het kan ook niet eindeloos omhoog blijven gaan. Weet dat veel mensen erop 'gokken'. Echter heeft Elon heeft wel een punt. Het Bitcoin netwerk verbruikt echt heel veel stroom, goed dat hij dit onder de aandacht brengt. Andere netwerken zijn potentieel veel beter.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
feye1 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:30:
[...]

Jij: Doe mij maar een stuk kaas, ja die daar. Dat is dan hoeveel satoshi's?

Kaasboer: Huh wtf, gewoon 6 euro kerel.

Zoiets? :+
Tja, helaas zal met dan waarschijnlijk nog steeds die euro's willen. Maar wat ik nu ook doe, ik heb mijn Bitcoin vastgezet bij Crypto.com. Ik krijg elke dag een stukje rente. Als ik een stuk kaas wil dan zet ik deze rente op de crypto.com betaalkaart en reken af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMES
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-08 08:13
MaStar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:52:
[...]

Meerdere, BTC, ADA, VET, Dodge, ETH
Misschien dat je ook iets lokaal kunt zetten zoals doge of ltc.

Als binance de stekker er uit trekt bv. spreiden van risico

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

green-tea schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:25:
[...]

Really? Foto's demanden en dan nog met uitroeptekens ook? Wat ben jij voor een lekker persoon joh? Ik ben gek dat ik hier een foto ga plaatsen maar hopelijk kan je daardoor beter slapen dit weekend...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JYgr82bPdl9GkdeP8Pt_BSFqwuA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/k03OxInoh79ausdlJ78nA7O6.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:12
green-tea schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:25:
[...]

Normaal gesproken is dat inderdaad onmogelijk, ware het niet dat juist in de afgelopen week ETH fees enorm hoog waren na het uitbreken van ETH door de 4k. Mijn 3080 haalde ongeveer 20-24 euro per dag binnen.

De inkomsten zijn nu alweer aan het normaliseren, die 11 euro haalt hij nu dus ook zeker niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10 09:02

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:33:
[...]

Tja, helaas zal met dan waarschijnlijk nog steeds die euro's willen. Maar wat ik nu ook doe, ik heb mijn Bitcoin vastgezet bij Crypto.com. Ik krijg elke dag een stukje rente. Als ik een stuk kaas wil dan zet ik deze rente op de crypto.com betaalkaart en reken af.
Enne, crypto.com bestaat tegen die tijd nog? En jouw BTC staat daar veilig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:30:
Bitcoin omlaag. Het kan ook niet eindeloos omhoog blijven gaan. Weet dat veel mensen erop 'gokken'. Echter heeft Elon heeft wel een punt. Het Bitcoin netwerk verbruikt echt heel veel stroom, goed dat hij dit onder de aandacht brengt. Andere netwerken zijn potentieel veel beter.
Absoluut.

Maar dat Bitcoin veel verbruikt is volgens mij al jaren bekend. Dat was in 2017 mij in ieder geval bekend. Dus het is ergens ook wel gek dat Tesla 2/3 maanden geleden vrolijk aankondigt om Bitcoin als wettig betaalmiddel te gebruiken om er nu van af te stappen omdat het niet echt mileuvriendelijk is. Dat was toen ook geen nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
aex351 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 15:30:
Dat had Elon ook kunnen weten voordat ie BTC ging accepteren. Er is sinds accepteren en weer mee stoppen niets veranderd. Eerst de boel pumpen en dan weer dumpen met een reden die van te voren bekend was is nogal bagger van hem.
Pagina: 1 ... 223 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!