Ja, die heeft status succes.Rien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:51:
[...]
Je kan de status van jouw transactie inzien.
Via onderstaande link kan je het adres van je transactie invoeren en de status bekijken.
https://bscscan.com/
Klik ik door dan zie ik ook dat er 0.1 bnb op mn Coinbasewallet zou moeten staan. In de iOS app zie ik die echter niet terug.
25% van de totale marketcap dus?Slux schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:57:
Slux gaat een zakje Dodo inslaan, dus nu het nog kan abandon ship
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Coinbase wallet is iets anders dan je eigen persoonlijke wallet. Wanneer het bedrag niet bij Coinbase zichtbaar is zou ik Coinbase even contacten.readytoflow schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:57:
[...]
Ja, die heeft status succes.
Klik ik door dan zie ik ook dat er 0.1 bnb op mn Coinbasewallet zou moeten staan. In de iOS app zie ik die echter niet terug.
Zitten hier veel gebruikers op de 1 min chart te kijken.. Je hebt minimaal 3 moons nodig in dit topic om daadwerkelijk moon te gaan
1 moon is geen moon, 2 moon is een halve moon 3 moon is een paas moon.Nopheros schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:10:
[...]
Zitten hier veel gebruikers op de 1 min chart te kijken.. Je hebt minimaal 3 moons nodig in dit topic om daadwerkelijk moon te gaan
Paas moon hebben we al gehad. Op naar Pinksteren moonSluw schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:12:
[...]
1 moon is geen moon, 2 moon is een halve moon 3 moon is een paas moon.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Heeft niet bijna elke muntje een goed verhaal? Stop er voor de zekerheid maar wat in, maar durf niet meer groot in te springen na al die nieuwe zogenaamd potentiële muntjesThommie.nl schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 09:22:
Ik wilde even delen dat ik vandaag weer wat Crypto heb gekocht omdat ik toch echt een pareltje op het oog ben gekomen! Ik wilde dat zoals altijd even netjes met Jullie delen;
"Keep". Afgelopen dagen ingekocht voor +/- 10 K. in de Dip, de zak zit nu goed vol, Vroeg of laat komt die in beeld bij de meute. Iemand anders nog in "Keep"?
ZO nee, lees je dan even in
WatjeBeakzz schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:15:
[...]
Heeft niet bijna elke muntje een goed verhaal? Stop er voor de zekerheid maar wat in, maar durf niet meer groot in te springen na al die nieuwe zogenaamd potentiële muntjes
Ik raak Doge niet meer aan. Enkel om de uitbraken te shorten.Verwijderd schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:18:
[...]
Nope voor een bedrag met vijf nullen in Doge gestapt, heerlijk!
[ Voor 5% gewijzigd door hmr op 14-05-2021 12:02 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hodl22 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:20:
[...]
boeie, gewoon moon. ik zit met 30k er in, toch weer €600
Ja als je verkoopt wel. Anders is het gewoon net zoveel ETHHodl22 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:20:
[...]
Uuhh?? Alles staat weer gewoon groen hoorGelukszoekr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:13:
Thanks Elon - REKT
Schrijf het dan op z'n minst goedMaStar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:22:
Toch wat Dodge gekocht. Who let the dog out!!
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
YouTube: ‘Bitcoin-koers is gezond en gaat straks richting 100K dollar’
Heb stiekum een half maandsalaris ingelegd. Buy the dip
[ Voor 25% gewijzigd door MaStar op 14-05-2021 11:26 ]
Dat werd tijdRien43 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:28:
HOT to the moon. Zo, dat lucht op.
Vb. - 5 % in pakweg 15 minuten ?
Dat is juist het probleem als je DOGE short.
Bij Binance kan je waarschuwing aanzetten.dorbie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:28:
Iemand een idee/oplossing om een automatische melding (mail, WA, ...) te krijgen bij een dip ?
Sorry. Waar ik "risicovol" zei, bedoelde ik "volatiel". Stop de klokRichh schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 10:40:
[...]
Nouja, minder risicovol? Dat durf ik niet te zeggen hoor. Dergelijke rentepercentages zijn niet zomaar mogelijk, Nexo is zeker niet risicoloos.
Ik ga er vanuit dat 80k voor @BlubberZwijn veel geld is. Wees er dan asjeblieft voorzichtig meebij crypto kan je altijd alles verliezen, hoe 'veilig' het allemaal ook klinkt.
Kijk, als het 10% van je vermogen is zeg ik: lekker doen. Maar als je nu zonder eigen onderdak zit en dermate veel geld nogal levensbepalend kan werken, dan zou ik het echt niet zomaar in crypto duwen.
Tuurlijk is het niet waterdicht en moet je je hele vermogen ook niet in crypto steken. Die disclaimer hoeft natuurlijk niet onder elke post te staan
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
vast wel !Chrisapple schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:24:
Zijn er ook meningen over ETC?
As you are probably aware, the crypto market is experiencing volatility at the moment. In times like these, Nexo is here to help you protect and leverage your crypto no matter the ups and downs.
We can guarantee that all Nexo services, our IT infrastructure, and servers are functioning without any delays and downtimes, but cannot extend this certainty to how the market will perform. While we all hope for a prompt recovery in asset prices, we ask you to please bear the following in mind in the weeks to come:
If using the Instant Crypto Credit Lines™
- Monitor your crypto and the state of your Nexo credit line closely, and ensure you have adequate notifications for price fluctuations and potential margin calls to avoid liquidation of your assets.
- Maintain a healthy loan-to-value ratio by adding extra assets to your Credit Line Wallet or, should you wish to do so, by repaying part of your withdrawn credit.
- Enable Automatic Collateral Transfer.* This feature moves assets from your Savings Wallet to your Credit Line Wallet when needed to protect your crypto from liquidation.
- Funds earning interest on the platform are safe as our sustainable business model ensures high liquidity to meet all your needs and our financial obligations.
- Nexo’s 200-500% overcollateralized credit lines and our strict liquidations policy safeguard your funds and our business, even during unfavorable market conditions.
- We do not provide uncollateralized loans even to trustworthy institutions, a decision that guarantees our robustness even in turbulent times.
- Nexo has proved time and again that our business is designed and stress-tested to withstand black-swan-type market moves, as our success over the past year has aptly demonstrated. We will continue to provide sustainable and secure financial services as we go forward, regardless of market conditions.
We wish you the best of luck in all market-related activities.
Ik durf HOLO wel aan, of mogen we die al niet meer scharen onder een zogenaamd potentieel muntje....Beakzz schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:15:
[...]
Heeft niet bijna elke muntje een goed verhaal? Stop er voor de zekerheid maar wat in, maar durf niet meer groot in te springen na al die nieuwe zogenaamd potentiële muntjes
Als je onder de 50K en samenwoond is er niets aan de hand toch?
Ervan uitgaande dat je geen andere spaargelden/tegoeden hebt niet nee.AMES schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:36:
Iemand een idee hoe het zit met belasting?
Zat vanochtend nog eens rond te kijken om ipv te DCA'en / extra geld in actief handelen te steken, te twijfelen om gewoon daar in USDT te gaan zitten en NEXO te genereren.... Denk er weer wat sterker aan zo. Rente is hoger dan de hypotheek, dus dan maar wat minder extra aflossenKcRp schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:34:
Over Nexo gesproken, hier een email die ze gisteren hebben verstuurd.
As you are probably aware, the crypto market is experiencing volatility at the moment. In times like these, Nexo is here to help you protect and leverage your crypto no matter the ups and downs.
We can guarantee that all Nexo services, our IT infrastructure, and servers are functioning without any delays and downtimes, but cannot extend this certainty to how the market will perform. While we all hope for a prompt recovery in asset prices, we ask you to please bear the following in mind in the weeks to come:
If using the Instant Crypto Credit Lines™If using the Earn on Crypto & Fiat suite
- Monitor your crypto and the state of your Nexo credit line closely, and ensure you have adequate notifications for price fluctuations and potential margin calls to avoid liquidation of your assets.
- Maintain a healthy loan-to-value ratio by adding extra assets to your Credit Line Wallet or, should you wish to do so, by repaying part of your withdrawn credit.
- Enable Automatic Collateral Transfer.* This feature moves assets from your Savings Wallet to your Credit Line Wallet when needed to protect your crypto from liquidation.
As we go through this volatile period, you can, as always, rely on our Customer Support team, who are here to answer all your questions.
- Funds earning interest on the platform are safe as our sustainable business model ensures high liquidity to meet all your needs and our financial obligations.
- Nexo’s 200-500% overcollateralized credit lines and our strict liquidations policy safeguard your funds and our business, even during unfavorable market conditions.
- We do not provide uncollateralized loans even to trustworthy institutions, a decision that guarantees our robustness even in turbulent times.
- Nexo has proved time and again that our business is designed and stress-tested to withstand black-swan-type market moves, as our success over the past year has aptly demonstrated. We will continue to provide sustainable and secure financial services as we go forward, regardless of market conditions.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Hoe makkelijk is het nog, om met zo'n beveiliging, te storten, op te nemen en te traden? Werkt dit (alsnog) eenvoudig, of moet je daardoor veel handelingen verrichten voor dat mogelijk is?
Gebruik nu volledig Binance.
Als je schulden hebt mag je dat aftrekken.AMES schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:36:
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik was zojuist toevallig naar precies hetzelfde aan het zoeken en kwam uit bij Blockfolio, handige app om de koers en het nieuws van jou favo cryptos te volgen. En je kan dus alerts instellen zoals koerswijziging per tijdseenheid.dorbie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:28:
Iemand een idee/oplossing om een automatische melding (mail, WA, ...) te krijgen bij een dip ?
En nog iets anders:
ADA gets 5M deFIRE fundraiser
https://cryptoslate.com/c...with-5m-defire-fundraiser
Heb je alleen 1 specifieke coin of meerdere?MaStar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:38:
Ik heb inmiddels een groot deel van mijn vermogen in crypto (Binance) en wil een Nano Ledger kopen.
Hoe makkelijk is het nog, om met zo'n beveiliging, te storten, op te nemen en te traden? Werkt dit (alsnog) eenvoudig, of moet je daardoor veel handelingen verrichten voor dat mogelijk is?
Dat blijkt nu
Kan in zo'n beetje alle portfolio tools. Blockfolio bijvoorbeeld.dorbie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:28:
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nexo heeft in de laatste maanden veel geleerd, moet zeggen dat ik deze actieve houding (even een mail ter geruststelling) heel prettig vind. Bij een vorige dump waren er mensen waarvan de crypto werd geliquideerd.KcRp schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:34:
.......................................
Belangrijk om te vermelden dat dit enkel gebeurd als je leent en je onderpand niet meer dekt.ruud2all schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:40:
[...]
Nexo heeft in de laatste maanden veel geleerd, moet zeggen dat ik deze actieve houding (even een mail ter geruststelling) heel prettig vind. Bij een vorige dump waren er mensen waarvan de crypto werd geliquideerd.
Ach, dat kunnen we heerlijk voor onszelf bepalen tochstranger1851 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:34:
[...]
Ik durf HOLO wel aan, of mogen we die al niet meer scharen onder een zogenaamd potentieel muntje....
Een hardware wallet werk als je NIET met je crypto wilt spelen, het zijn extra handelingen en ook het overschrijven kost je telkens een fee (gas oid).MaStar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:38:
Ik heb inmiddels een groot deel van mijn vermogen in crypto (Binance) en wil een Nano Ledger kopen.
Wil je voor de lange termijn HODL dan op de hardware wallet. Wil je daytraden dan op de exchange laten staan.
Dat mailtje sturen ze altijd als Bitcoin een dipje maakt.KcRp schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:34:
If using the Instant Crypto Credit Lines™If using the Earn on Crypto & Fiat suite
As we go through this volatile period, you can, as always, rely on our Customer Support team, who are here to answer all your questions.
Zo van: haal asje-asjeblieft niet alle luiquiditeit van ons platform, anders gaan we nat.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hodl22 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:20:
[...]
Als je erboven zit, is er nog niets aan de hand.AMES schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:36:
Vermogenbelasting is 0,5% dacht ik. Daar ga je echt niet moeilijk over doen als je dat vermogen daadwerkelijk hebt. Aan jou de taak om meer rendement te behalen dan 0,5%, maar dat is peanuts.
[ Voor 9% gewijzigd door Mooody op 14-05-2021 11:47 ]
Het is vanaf dit jaar 50k pp dus een 100k als je samenwonend bent mits je ook fiscaal partner bent.Mooody schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:46:
[...]
Als je erboven zit, is er nog niets aan de hand.
Vermogenbelasting is 0,5% dacht ik. Daar ga je echt niet moeilijk over doen als je dat vermogen daadwerkelijk hebt.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Waarom USDT en geen EUR?RickvN schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:37:
[...]
Zat vanochtend nog eens rond te kijken om ipv te DCA'en / extra geld in actief handelen te steken, te twijfelen om gewoon daar in USDT te gaan zitten en NEXO te genereren.... Denk er weer wat sterker aan zo. Rente is hoger dan de hypotheek, dus dan maar wat minder extra aflossen
Het is 100k met partnerAMES schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:36:
0,59%, maar alleen voor het bedrag boven de vrijstelling en in de eerste schijf.Mooody schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:46:
[...]
Als je erboven zit, is er nog niets aan de hand.
Vermogenbelasting is 0,5% dacht ik. Daar ga je echt niet moeilijk over doen als je dat vermogen daadwerkelijk hebt.
Weet ik voor een vriend
Das een goede vraag, ik hou het er op 1 en betaal liever die 1.4% o.i.d. want partners zijn al geld slurpende gevallenWhySoSerious schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:50:
[...]
[Afbeelding]
Als ik er 2 heb, is het dan 150K?
Goede vraag, kan inderdaad ook gewoon fiat stallen zie ik
*taalnazi*AMES schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:36:
Samenwoond?
Hoe lang is het schoolvak Nederlands al afgeschaft? Dit topic staat echt vol met taalvauten
*/taalnazi*
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Staan nog wel meer fouten in dit topic, maar goed...TomTorquay schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:57:
[...]
*taalnazi*
Samenwoond?
Hoe lang is het schoolvak Nederlands al afgeschaft? Dit topic staat echt vol met taalvauten![]()
*/taalnazi*
UiteraardWhySoSerious schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:58:
Staan nog wel meer fouten in dit topic, maar goed...
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
zugt.. weer jammer dit, zoek es op wat de eigenschappen zijn van een taalnazi.TomTorquay schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:57:
[...]
*taalnazi*
Samenwoond?
Hoe lang is het schoolvak Nederlands al afgeschaft? Dit topic staat echt vol met taalvauten![]()
*/taalnazi*
Goegel weet dat wel.
'T is toch stam + d?TomTorquay schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:57:
[...]
*taalnazi*
Samenwoond?
*/taalnazi*
OK ben erg fan van coinstats (icm trading view en binance app) Hier kan je uiteraard ook alerts instellen.dorbie schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:28:
Je kan een custom price limit instellen. De trigger is best flexibel. Op bedrag of percentage (omhoog, omlaag of beide) voor een trading pair van een exchange of algemeen.
Ik weet niet of het verschil in percentage per tijdseenheid is of het moment van instellen is. Ik denk het laatste.
We hebben mekaar nu al zo lang genegeerd, waarom zou je daar nu verandering moeten in brengen? We hebben elkaar niks te zeggen.RaptorXS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:00:
zugt.. weer jammer dit, zoek es op wat de eigenschappen zijn van een taalnazi.
Goegel weet dat wel.
Jammer dat goed taalgebruik tegenwoordig wordt afgestraft.RaptorXS schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:00:
[...]
zugt.. weer jammer dit, zoek es op wat de eigenschappen zijn van een taalnazi.
Goegel weet dat wel.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
*Kuch* Mekaar .. Elkaar | moeten in .. in moeten*Kuch*TomTorquay schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:03:
[...]
We hebben mekaar nu al zo lang genegeerd, waarom zou je daar nu verandering moeten in brengen? We hebben elkaar niks te zeggen.
Wie kaatst..
Quote: In België komt mekaar echter ook in (niet-informeel) geschreven taalgebruik voor.
Tom kwam uit Belgie uit mijn hoofd.. Okee, ik neem mijn woorden terug.. Ben dan ook geen taalnazi.. Ik heb alleen een bloed hekel aan taalnazi's...
Niets persoonlijks Tom!
[ Voor 29% gewijzigd door Acidrain op 14-05-2021 12:12 ]
DEFI heeft mijn PF gered de afgelopen twee weken. matic, AVAA , helaas moet CELR weer even terug komen maar dat zie ik ook nog wel goedkomen. Ik vind het wel fijn om te zien dat ondanks de flinke dip van BTC er toch nog fatsoenlijke posities zijn die sterk blijven. KSM en Dot bv ook.oNo schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 11:39:
MATIC gaat ook wel weer lekker. Ik was lekker wat aan het traden op de swings op de weerstand rond de 1.20 todat ene E. Musk roet in het eten gooide. Dan kan je verlies nemen of even uitzitten. Het gevoel zei me dat uitzitten prima kon.
Dat blijkt nu, en ook dat ik het swing deel wat vroeg verkocht heb (van 1.06 naar 1.24, nu 1.30+) Maar ach, de fiat staat weer geparkeerd totdat Elon de volgende grap uit haalt.
https://taaladvies.net/taal/advies/vraag/530/mekaar_elkaar/Acidrain schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:06:
[...]
*Kuch* Mekaar .. Elkaar | moeten in .. in moeten*Kuch*
Wie kaatst..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
als je altijd me zegt, bv me zus, dan is mekaar ook valide.Acidrain schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:06:
[...]
Wie kaatst..
Consistent fout is ook goedmannowlahn schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:09:
[...]
als je altijd me zegt, bv me zus, dan is mekaar ook valide.
Mekaar is standaardtaal in België. En daar woon ikAcidrain schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:06:
Wie kaatst..
Kijk, ik ben ook geen liefhebber van taalnazi's die op elke fout commentaar geven. Maar een beetje inspanning doen om het juist te schrijven en zo je respect voor de lezer en je moedertaal te betuigen vind ik niet te veel gevraagd. Maar ik weet dat dat niet hip is. Daarnaast merk je soms ook dat het gewoon uit onwetendheid is. Dat is toch een teken aan de wand i.v.m. het niveau van het onderwijs. Jammer.
Dit is het heikele punt. Taalonderwijs daalt al jaren in kwaliteit én het wordt in grote delen van de samenleving als niet essentieel gezien. Sterker nog, als infantiel en nutteloos. Een bijster slechte ontwikkeling in mijn ogen. Slechts in enkele lagen van de samenleving wordt er nog veel waarde aan gehecht.TomTorquay schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:14:
[...]
'
Daarnaast merk je soms ook dat het gewoon uit onwetendheid is. Dat is toch een teken aan de wand i.v.m. het niveau van het onderwijs. Jammer.
*edit* - MOON btw. ETH gaat gewoon weer 4k +
[ Voor 3% gewijzigd door hmr op 14-05-2021 12:17 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het belang van spreidenmannowlahn schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:08:
[...]
DEFI heeft mijn PF gered de afgelopen twee weken. matic, AVAA , helaas moet CELR weer even terug komen maar dat zie ik ook nog wel goedkomen. Ik vind het wel fijn om te zien dat ondanks de flinke dip van BTC er toch nog fatsoenlijke posities zijn die sterk blijven. KSM en Dot bv ook.
https://opensea.io/seaart
https://www.tradingview.com/chart/BTCUSD/rFe9KP2w-BITCOIN/
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Mijn visie:
Taal bestaat uit woorden die gemaakt zijn om elkaar te begrijpen tijdens het communiceren, als je iemand kan verbeteren op een d of een t begrijp je blijkbaar wat hij bedoeld en is het bericht dus overgekomen, daarmee is de communicatie dus geslaagd.
ik dacht dat we richting 35k gingenMooody schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 23:07:
[...]
Adem in, adem uit![]()
Eind februari hebben we deze levels getest, 2 weken geleden nogmaals. Dit is de derde keer.
Je kan ook zeggen: Houdt het level nu weer stand, dan is er een mooie basis gelegd voor verdere groei.
Gaan we een level lager testen, dan is het ff op je munten zitten en wachten totdat we weer omhoog gaan. Echt heel spannend is het meestal niet in een bullmarket.
[ Voor 5% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 12:27 ]
Haha die dikke pijl omhoog zie je bij elke coin wel op tradingview.
Ik ben nog niet overtuigd dat we alweer uit het putje zijn, zou me niet verbazen mochten we alsnog een fikse extra dip krijgen. Puur onderbuik gevoel overigens, niet gebaseerd of wat voor data dan ook, van een doorgaans zeer positief gestemd mensA87 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:24:
[...]
ik dacht dat we richting 35k gingen, tradingboek regels werken dan totaal niet.. neckline was gebroken
Daar kan ik me wel in vinden, al sta ik er zelf wel iets 'emotioneler' in. Maar een d of een t verkeerd, ik lig er niet wakker van, het voorbeeld dat ik aanhaalde was louter toevallig. Het valt me gewoon op hoe vaak er zaken fout geschreven worden. En als dat allemaal vanuit jouw visie verklaard kan worden, dan maal ik er niet echt om.Acidrain schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:22:
Mijn visie:
Taal bestaat uit woorden die gemaakt zijn om elkaar te begrijpen tijdens het communiceren, als je iemand kan verbeteren op een d of een t begrijp je blijkbaar wat hij bedoeld en is het bericht dus overgekomen, daarmee is de communicatie dus geslaagd.
Maar al te vaak is het uit onwetendheid, tegendraadsheid of verregaande luiheid, en dan wringt het toch meer. Wat die luiheid betreft zie je tegenwoordig af en toe ook al berichten opduiken die compleet onleesbaar zijn omdat mensen maar snel snel wat in mekaar flansen en online gooien. Beetje meer aandacht voor de lezer mag dan wel.
Goed, hier laat ik het bij, vooraleer Taro moet ingrijpen
https://school.stockchart...d:wyckoffaccumulation.png
NA een grote drop maakt dit wel een beetje sense
[ Voor 102% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 12:35 ]
Wel beetje slap excuus of niet hahaTomTorquay schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:14:
[...]
Mekaar is standaardtaal in België. En daar woon ik![]()
Kijk, ik ben ook geen liefhebber van taalnazi's die op elke fout commentaar geven. Maar een beetje inspanning doen om het juist te schrijven en zo je respect voor de lezer en je moedertaal te betuigen vind ik niet te veel gevraagd. Maar ik weet dat dat niet hip is. Daarnaast merk je soms ook dat het gewoon uit onwetendheid is. Dat is toch een teken aan de wand i.v.m. het niveau van het onderwijs. Jammer.
Blijkbaar kan één tweet van Musk alles weer in elkaar laten lazeren, laten we hopen dat hij vandaag zijn medicijnen heeft genomen.Ngangatar schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:30:
[...]
Ik ben nog niet overtuigd dat we alweer uit het putje zijn, zou me niet verbazen mochten we alsnog een fikse extra dip krijgen. Puur onderbuik gevoel overigens, niet gebaseerd of wat voor data dan ook, van een doorgaans zeer positief gestemd mens.
Ik vind het zon enorme sukkel, loserr.. Het is niets anders dan ''het gezicht''; van de establishment.StevenzeN schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:38:
[...]
Blijkbaar kan één tweet van Musk alles weer in elkaar laten lazeren, laten we hopen dat hij vandaag zijn medicijnen heeft genomen.
ZIjn baan '' het gezicht van'
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 12:39 ]
Misschien ff een uurtje door een bos gaan wandelen.A87 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:39:
[...]
Ik vind het zon enorme sukkel, loserr.. Het is niets anders dan ''het gezicht''; van de establishment.
Doet je vaak goed
Die gast heeft asperger. Ik snap dus wel dat hij wel weet dat hij met een tweet een stijging of daling kan veroorzaken, maar niet doorheeft dat hij daar het draagvlak voor zijn eigen achterban enorm mee onderuit haalt.A87 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:39:
[...]
Ik vind het zon enorme sukkel, loserr.. Het is niets anders dan ''het gezicht''; van de establishment.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het is gewoon manipulatie om vriendjes rijk te maken. iets te scherp getimede tweet.MicroWhale schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:44:
[...]
Die gast heeft asperger. Ik snap dus wel dat hij wel weet dat hij met een tweet een stijging of daling kan veroorzaken, maar niet doorheeft dat hij daar het draagvlak voor zijn eigen achterban enorm mee onderuit haalt.
[ Voor 3% gewijzigd door A87 op 14-05-2021 12:45 ]
Zijn Vitalik en Musk de schuldige? Of jij die geld investeert (wss buy high) in ordinaire pump 'n dump memecoins?green-tea schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 08:42:
[...]
Ergste is dat hij het vermogen heeft het helemaal kapot te maken.
-6.5% op deze pf gemeten vanaf 2 dagen geleden, wat dan weer de top was.
Bijzonder om te zien hoe iemand met 'robinhood' status dit binnen enkele dagen voor vele compleet kan verzieken waardoor zn ware aard naar boven komt.
Elon & Vitalik hebben veel verziekt deze week.
Elon pumpt: "Hij is een visionair, een voorloper!"
Elon dump: "Hij heeft asperger, het is een manipolator!"
Ohja, FUCK Elon, m'n short is REKT
En dooorrrrr....
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Het gevaarlijke is wel dat het ook nog eens het seizoen is voor asperges.MicroWhale schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:44:
[...]
Die gast heeft asperger. Ik snap dus wel dat hij wel weet dat hij met een tweet een stijging of daling kan veroorzaken, maar niet doorheeft dat hij daar het draagvlak voor zijn eigen achterban enorm mee onderuit haalt.
OMG! Oppassen dus. Als de asperges dadelijk rijp zijn dan zijn de rapen gaar.StevenzeN schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:48:
[...]
Het gevaarlijke is wel dat het ook nog eens het seizoen is voor asperges.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Wat zeer goed mogelijk is aangezien Rapen verkrijgbaar zijn van oktober tot juni, als mooie voorloper van de asperges.MicroWhale schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:49:
[...]
OMG! Oppassen dus. Als de asperges dadelijk rijp zijn dan zijn de rapen gaar.
Het is heden ten dage politiek correcter om mensen niet te beoordelen op hun schrijffouten.hmr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:03:
[...]
Jammer dat goed taalgebruik tegenwoordig wordt afgestraft.
Spijtig dat zo de teloorgang van de Nederlandse taal wordt ingezet.
Ik vind het maar normaal als je een thesis oid schrijft dat dit zonder schrijffouten gebeurt. Hoe kan je nu serieus genomen worden op de werkvloer als je al een simpele dt-regel niet kan toepassen?
Alles wat Elon over de crypto wereld tweet had van mij nooit gehoeven. Al die tweets zijn verschrikkelijk, wat ze ook veroorzaken. Het doet wat mij betreft af aan zijn status als vernieuwer. En sinds die laatste twee tweets over Doge en Bitcoin is het voor mij helemaal klaar. Niet omdat het een pump of dump heeft veroorzaakt, want dat doet me niet zoveel... maar meer om de inhoud:Gelukszoekr schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:47:
Mooi is dat hè.
Elon pumpt: "Hij is een visionair, een voorloper!"
Elon dump: "Hij heeft asperger, het is een manipolator!"
Ohja, FUCK Elon, m'n short is REKT
En dooorrrrr....
- Met Tesla voor 1.5miljard aan Btc kopen
- Btc als betaalmiddel accepteren
- Doge maanmissie aankondigen
- Vraag Doge als betaalmiddel Tesla
- Beginnen zeiken over energieverbruik Btc (en dus ook Doge omdat dat een antieke fork is van...)
Dan ben je als bedrijfsleider wat mij betreft gewoon af. En zeker voor iemand waarvoor het voor de buitenwereld lijkt dat ie zijn zaakjes altijd zo goed op orde heeft en weloverwogen en op feiten gebaseerde beslissingen neemt. Dat betekent dat hij die 1.5M in een opwelling gekocht heeft en pas daarna onderzoek heeft gedaan óf dat het onderzoek echt enorm brak is.... wat in mijn ogen totaal niet spreek voor zijn persoonlijkheid en wat hij met Tesla/Space-X/etc... uitdraagt.
Nou, WRX/BTC zou toch binnen enkele dagen/uren moeten uitbreken0108daniel schreef op zondag 9 mei 2021 @ 01:14:
Ik heb er weer eentje kunnen vinden.
Dit keer WRX/BTC.
De koers zit aan het einde van de driehoek.
Op de dag grafiek staat de stoch RSI laag en verwacht morgen of overmorgen een kruising met de blauw/oranje lijn.
[Afbeelding]
Snap jij dan ook het verschil tussen:Acidrain schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:22:
Totaal offtopic:![]()
Mijn visie:
"Man betaalt voor sex"
en
"Man betaald voor sex"
?
Er bestaat toch vast wel een topic op Tweakers waar je eindeloos over taal kan praten? Laten we weer lekker crypto talk doen hier.BootjeVaren schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:55:
[...]
Het is heden ten dage politiek correcter om mensen niet te beoordelen op hun schrijffouten.
Spijtig dat zo de teloorgang van de Nederlandse taal wordt ingezet.
Ik vind het maar normaal als je een thesis oid schrijft dat dit zonder schrijffouten gebeurt. Hoe kan je nu serieus genomen worden op de werkvloer als je al een simpele dt-regel niet kan toepassen?
Je leert steeds weer iets bij in dit topic! Morgen een bundeltje kopen en zondag 'A la flamende' klaarmakenStevenzeN schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:48:
[...]
Het gevaarlijke is wel dat het ook nog eens het seizoen is voor asperges.
Long time no see!0108daniel schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:57:
[...]
Nou, WRX/BTC zou toch binnen enkele dagen/uren moeten uitbreken
[Afbeelding]
Leuk dat je er weer één gevonden hebt, ga er ook eens naar kijken
Als jij er een leuk zakcentje aan overgehouden hebt is 't goed toch.Blender_01 schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 12:57:
[...]
Snap jij dan ook het verschil tussen:
"Man betaalt voor sex"
en
"Man betaald voor sex"
?
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!