Ja omdat het groot bedrijf is en niet Amerikaans.
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 13-05-2021 19:50 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ja omdat het groot bedrijf is en niet Amerikaans.
[ Voor 3% gewijzigd door _Gast_ op 13-05-2021 19:50 ]
Echt he, tenzij het echt 100% voor de tech is. Maar zit je dan in BTC? Meh.
gaat om long term voor mij, stel dit je vraag hoe zie jij BTC en ETH in 2030?Luca schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:48:
Gewoon HODL. Simpel.
nothing stops this train
waarom niet? ik koop crypto om uiteindelijk meer euro te hebben.. adoptie geloof ik niet in.Kol Nedra schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:47:
[...]
nee idd, zelfde geld voor Eth
en wie weet ada ook niet, maar dat is nog too early to tell
Zero.
tot in je graf? Ik ben serieus he.. je hebt toch een doel?
Zero.
Een mogelijke bron van inkomsten is passief inkomen, b.v. door staking. Afhankelijk van de staking rewards en de koers kan dat een mooi bedrag opleveren zonder te verkopen.Pelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:50:
[...]
waarom niet? ik koop crypto om uiteindelijk meer euro te hebben.. adoptie geloof ik niet in.
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Ricardovv schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:50:
Kweenie hoor.. ik blijf nog wel even aan de zijlijn staan. De echte klap moet nog gaan komen ben ik bang... ik kijk er niet van op als BTC naar min 30k euro klapt..
Ik zet crypto even een weekje uit denk ikJooz schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:53:
Pak me een flesje bier erbij, wat een drama altijd als het een paar procent zakt..
Stop er dan minder van je geld in als je het niet kunt missen
Als de 48000 niet houdt is dat de volgende halte inderdaad.Ricardovv schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:50:
Kweenie hoor.. ik blijf nog wel even aan de zijlijn staan. De echte klap moet nog gaan komen ben ik bang... ik kijk er niet van op als BTC naar min 30k euro klapt..
XRP = trash
Dat is het nadeel van revven terwijl je stilstaat. Alleen doen als je hard rijdt (gratis tip).
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Maar dat gaat niet gebeuren. Maandag gewoon weer bullishMr_Ripple schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:53:
[...]
Als de 48000 niet houdt is dat de volgende halte inderdaad.
Mijn eerste doel is genoeg passief inkomen hebben om rond te komen zonder de stress te "moeten" werken. Dan kom je onder andere op staken uit.Pelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:50:
[...]
tot in je graf? Ik ben serieus he.. je hebt toch een doel?
Tsja toch jammer als de get rich quick scheme niet werktJooz schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:53:
Pak me een flesje bier erbij, wat een drama altijd als het een paar procent zakt..
Stop er dan minder van je geld in als je het niet kunt missen
Maar, het weekend moet nog beginnen. Dacht net oh de weekenddip is vroeg deze keer. Blijkt het pas donderdag te zijnAMARONE schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:54:
[...]
Maar dat gaat niet gebeuren. Maandag gewoon weer bullish
Ieder zijn mening. Ik zie Bitcoin in de toekomst als een asset naast bv. goud en zilver. Denk je echt dat de banken (en dus ook jouw Euro’s) er over ik noem maar iets 20 jaar er hetzelfde uit zien? Ik ben ook van plan om wat uit te betalen hoor maar begin me steeds vaker de vraag te stellen waarom eigenlijk? Aflossen hypotheek, investeren in vastgoed, oldskool aandelen even daar buiten gelaten. Anyway ik denk dat je met een beetje van alles gewoon prima zit 😊Pelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:50:
[...]
waarom niet? ik koop crypto om uiteindelijk meer euro te hebben.. adoptie geloof ik niet in.
Verwijderd
Dat hoop je, zeker weten doen we niks.AMARONE schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:54:
[...]
XRP = trash
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Als veel mensen rijk worden stijgt gewoon de prijs van het dagelijks leven..tomtom901 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:54:
[...]
Tsja toch jammer als de get rich quick scheme niet werkt
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
Nee, " Tesla sold their BTC last week"
Zero.
Op Kraken krijg je er meer voor. En m’n Ledger heb ik in de kliko geslingerd na de datalek blamage.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:55:
Ik heb al 2 dagen achter elkaar geen rewards gekregen van mijn DOT tokens op mijn ledger. Meerdere last van toevallig?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Verwijderd
Maar je hebt gisteren en vandaag wel rewards gekregen? ik krijg ze normaal rond 17:45.Boefs schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:57:
[...]
Op Kraken krijg je er meer voor. En m’n Ledger heb ik in de kliko geslingerd na de datalek blamage.
https://opensea.io/seaart
Donderdag is het nieuwe weekend toch? Het jeukt hier om nu om in te slaan maar ja die weekenddip he?
Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away
Tja, voor sommige geld dat misschien inderdaad. Voor mij persoonlijk niet vind ik. Ik HODL mijn coins op dit moment hoor. Ik verkoop ze nu niet in een dip. Ik zal echter liegen als ik zeg dat ik alles maar HODL en blijf bijkopen. Ik doe aan daytraden (leuk, hobby) en daar haal ik op het moment veel meer gains mee dan met de HODL pot. De HODL pot ben ik wel versneld aan het verkleinen. Zal wel een leuk deel laten staan, maar 2017/2018 gaat me niet nog een keer gebeuren. Althans, niet met het feit dat ik er veel te weinig uitgehaald heb. De top kun je niet timen, maar dat hoeft niet.tomtom901 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:54:
[...]
Tsja toch jammer als de get rich quick scheme niet werkt
Misschien wel een beetje.Enigma30 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:59:
Zal dit er iets mee te maken hebben dat alles weer zo lekker daalt?
https://u.today/breaking-...estigation-by-doj-and-irs
But what about the monday dipMRDutchfreakNL schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:59:
[...]
Donderdag is het nieuwe weekend toch? Het jeukt hier om nu om in te slaan maar ja die weekenddip he?
And bought back in right after BTC took a hit due to the news from Tesla.
nogmaalsEnigma30 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:59:
[ Voor 29% gewijzigd door enomiss op 13-05-2021 20:02 ]
joh, eerder deze week op 36$ gekocht :dBananeman schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:00:
[...]
Pff idd. En cake is ook niet echt een feesttaart meer.
Kopen heb ik gisteren al gedaan, en bijkopen, en bijkopen. Tot de pot leeg was.AMARONE schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:57:
[...]
Jawel, dit is angst voor niets. Er is maar 1 juist advies en dat is kopen.
XRP = trash
Zei die in het begin van de week niet dat BTC back on track was?Boefs schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:00:
[YouTube: Bitcoin Cliff Dwellers]
The voice of reason is live.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Welk schemastranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:59:
Maar even alle gekheid op een stokje, dat schema van Taro klopt aardig, de woensdagavond was inderdaad een goed moment om in te stappen !
Jinx het nou nietdorbie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:03:
Misschien valt straks nog ergens in China de elektriciteit uit
Laat zijn wallet aub niet actief worden..
Zero.
Toch een van de grotere recente mysteries. Who the F is Satoshi.
Waarom?AMARONE schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:54:
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Dat wil ik wel zien hoor! Hype the legend!
Ja, maar dat kan toch ook zo zijn? Dat dan een of andere idioot met elektro-auto's wat moet tweeten en er dan een ongenuanceerde nieuwskop verschijnt op dezelfde dag betekent niet dat die persoon z'n analyse fout was he. Zoiets kan niemand voorzien namelijk.TomTorquay schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:03:
[...]
Zei die in het begin van de week niet dat BTC back on track was?
Begrijp me niet verkeerd, ik apprecieer z'n analyses enorm, maar vergeet nooit DYOR
Over een paar dagen decennia zal blijken dat het een goede investering is geweest.joostmakaay schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:31:
Dacht vanochtend ff slim te zijn en BNB bij te kopen op 600$
Alleen wat je kan missen als alles op 0 gaat.stranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:07:
Voor de mensen die niet alleen met de winst spelen maar nog geld erbij hebben gepompt, wat vinden jullie een redelijk percentage van je spaargeld om in crypto te stoppen?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
125% ongeveerstranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:07:
Voor de mensen die niet alleen met de winst spelen maar nog geld erbij hebben gepompt, wat vinden jullie een redelijk percentage van je spaargeld om in crypto te stoppen?
Ik heb er 50% ingestoken destijds, na 2 jaar was het nog 10% tov 90% spaargeld en een paar jaar later vice versa.stranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:07:
[ Voor 10% gewijzigd door Pelox op 13-05-2021 20:10 ]
Zero.
Ik hou zelf 5% aan.stranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:07:
Ligt aan de hoeveelheid spaargeld en je doelen met dat geld.stranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:07:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Op het moment zou ik er niet teveel % in steken, maar dat is persoonlijk.stranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:07:
YouTube: Bitcoin - Unmasking Satoshi NakamotoYoup1e schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:06:
[...]
Toch een van de grotere recente mysteries. Who the F is Satoshi.
Ik denk ongeveer drie keer de helft.stranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:07:
Past wel bij de dag.dorbie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:03:
Misschien valt straks nog ergens in China de elektriciteit uit
Die 2k heb je met een maand werken terugverdiend. Die 20k niet (ik tenminste niet).feye1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:10:
[...]
Op het moment zou ik er niet teveel % in steken, maar dat is persoonlijk.
Markt moet even een weg zoeken. Maar goed, vind ie de weg naar boven ben je ook alweer te laat natuurlijk.![]()
Kijk als je 10k hebt en zegt ik zet 20% in, dan heb je nog maar 8k.
Heb je 100k en je zet 20% in heb je nog steeds 80k.
Dat is natuurlijk ook wel een verschil vind ik.
[ Voor 8% gewijzigd door Het Fantoom op 13-05-2021 20:12 ]
80% Crypto / 20% Fiatstranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:07:
Klopt, maar je hebt wel 80k op de bank staan. 'Wat maakt 20k dan uit' als je verder niks geks op de planning hebt staan.Het Fantoom schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:11:
[...]
Die 2k heb je met een maand werken terugverdiend. Die 20k niet (ik tenminste niet).
Mij zou het veel uitmaken, voelt alsof ik dan een jaar voor niks gewerkt en gespaard heb.feye1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:12:
[...]
Klopt, maar je hebt wel 80k op de bank staan. 'Wat maakt 20k dan uit' als je verder niks geks op de planning hebt staan.
doe alsjeblieft nog meer onderzoek voordat je advies vanaf hier blindelings volgt.stranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:07:
We zullen het nooit weten. Wel een leuke video om naar te kijken.
Klopt je voelt je zeker slecht eventjes jaHet Fantoom schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:14:
[...]
Mij zou het veel uitmaken, voelt alsof ik dan een jaar voor niks gewerkt en gespaard heb.
[ Voor 29% gewijzigd door A87 op 13-05-2021 20:19 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Kans is groot dat heel veel partijen/mensen BTC/crypto verkopen op Binance om hun fiat waarde veilig te stellen. Nog meer uitstroom. Dat kan een flink domino effect creëren.Enigma30 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:59:
of ga traden heb je wat te doen ook al maak je geen geld is toch wat om te doenMighty schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:19:
Ik zou echt alleen geld wat je kan missen in crypto stoppen. Het is in mijn ogen echt te volatiel. Je wil niet dat je later met pensioen kan omdat Elon net een tweetje doet die verkeerd valt. Uiteraard hoop je natuurlijk wel op een lambo en een eiland bij een positieve tweet. Maar voor mij is het alleen speelgeld wat leuk is als het keer drie gaat maar als alles naar nul gaat merk ik het niet. Zeg zo’n 1% van mijn spaargeld.
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Het maakt echt geen bal uit hoeveel euro's/fiat je achter houdt tegen die tijd. Fiat gaat nog wel crashen tegen die tijd.Mighty schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:19:
Ik zou echt alleen geld wat je kan missen in crypto stoppen. Het is in mijn ogen echt te volatiel. Je wil niet dat je later met pensioen kan omdat Elon net een tweetje doet die verkeerd valt. Uiteraard hoop je natuurlijk wel op een lambo en een eiland bij een positieve tweet. Maar voor mij is het alleen speelgeld wat leuk is als het keer drie gaat maar als alles naar nul gaat merk ik het niet. Zeg zo’n 1% van mijn spaargeld.
Nou dan ben ik wel heel voorzichtig, ik speel met 50% winst van 2017 en daarbovenop nog maar 1,5% eigen geld erbij gepompt.Skalders schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:14:
[...]
doe alsjeblieft nog meer onderzoek voordat je advies vanaf hier blindelings volgt.
Mijn advies voor een startende investeerder: max 10-20% in crypto steken. De rest van je kapitaal in ETF aandelen, eventueel vastgoed, en wat cash.
Hou ook altijd een reservepot voor noodgevallen.
Ja als je 10k spaargeld hebt zet je in feite altijd geld in 'dat je niet kunt missen'. Dus het lijkt me dan sowieso niet verstandig om daarmee te gaan gokken.feye1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:17:
[...]
Klopt je voelt je zeker slecht eventjes ja.. maar je kunt het je makkelijker permitteren dan als je maar 8k overhoudt. Daar moet je vind ik wel rekening mee houden als je bepaalt welk percentage je wilt inzetten.
Dit is gewoon bedacht door Amerika zelf om die zwakke dollar nog iets van een boost te geven, en ondertussen is het allemaal de schuld van een mysterieuze Japanner, want met Japan heeft Amerika nog wat oud zeer.Aslanboy1905 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 20:16:
[...]
We zullen het nooit weten. Wel een leuke video om naar te kijken.
XRP = trash
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq