Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Met mijn gelukt zakt de boel nog 10 % als ik nu bijkoop
Oooooooo wat is het toch fijn om bitcoiner te zijn.
Deze dips moet je koesteren want dit zal de laatste dip zijn before 69k. Profiteer van deze fud.
Wachten tot het in ieder geval wat meer stabiliseert. Geen overhaaste beslissingen maken nu het alle kanten uitschiet.Arfalas schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:15:
bijkopen, wachten.. ik weet het niet
Met mijn gelukt zakt de boel nog 10 % als ik nu bijkoop
Hij stijgt ineens van 48.1 naar 48.5, doe je goed.Tominatie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:15:
Ik gooi er nog wel wat extra waardeloze fiat tegenaan. Diamond hands boiii, in tijden van voor- en tegenspoed!
Oooooooo wat is het toch fijn om bitcoiner te zijn.
Deze dips moet je koesteren want dit zal de laatste dip zijn before 69k. Profiteer van deze fud.
Nog meer waardeloze fiat aub
feye1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:16:
[...]
Hij stijgt ineens van 48.1 naar 48.5, doe je goed.![]()
Nog meer waardeloze fiat aub
Delen we de winst wel met jedorbie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:18:
In het vervolg laat ik jullie weten wanneer ik verkoop, dan schiet hij terug omhoog
Zero.
Verwijderd
We gaan eraan.Ray_ schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:13:
48 is nog veel te hoog. BTC wil eerst de 44K babe van @Verwijderd nog eens zien voordat we naar de maan gaan.
Maar ik hodl tot 6 cent en beyond!
Fuck the banks. Fuck fiat. Fuck Elon. Fuck the coal miners.
Ofzo...
Bij 6 cent stap ik uit hoor, lager trek ik echt niet meer.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:20:
[...]
We gaan eraan.
Maar ik hodl tot 6 cent en beyond!
Fuck the banks. Fuck fiat. Fuck Elon. Fuck the coal miners.
Ofzo...
Ik heb het net voor elkaar gekregen om bitcoin <48,000 te verkopen..dorbie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:18:
In het vervolg laat ik jullie weten wanneer ik verkoop, dan schiet hij terug omhoog
Ach grote kans dat je zo weer lager kan inkopenpim schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:22:
[...]
Ik heb het net voor elkaar gekregen om bitcoin <48,000 te verkopen..
Ik dacht dat hier besloten was om bij 7 cent hier met zijn alle, volledig Bitcoin over te nemen.feye1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:21:
[...]
Bij 6 cent stap ik uit hoor, lager trek ik echt niet meer.
Bij 7 cent hebben we 'maar' 1.4 miljoen nodig om alle 21 miljoen te kopen
Hij is ook tijdelijk af.
Hij moet zijn Binance miningpool de taproot shit activeren.
Daar zijn we snel weer hoor.pim schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:22:
[...]
Ik heb het net voor elkaar gekregen om bitcoin <48,000 te verkopen..
Maar, maar.. gaan WIJ ze dan verkopen tegen woekerprijzen?Trently schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:23:
[...]
Ik dacht dat hier besloten was om bij 7 cent hier met zijn alle, volledig Bitcoin over te nemen.
Bij 7 cent hebben we 'maar' 1.4 miljoen nodig om alle 21 miljoen te kopen
Bitcoin may have been the fastest horse in the race, but it looks like it just broke its leg. When a racehorse breaks its leg the tradition is to shoot it. #Bitcoin is about to be taken behind the barn and shot.
— Peter Schiff (@PeterSchiff) 13 mei 2021
Shots fired
Hodl your horse bitcoin
Lambo?feye1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:25:
[...]
Maar, maar.. gaan WIJ ze dan verkopen tegen woekerprijzen?
Dat zal hier wel op slaan:
https://www.theblockcrypt...ment-investigation-reportCryptocurrency exchange Binance is reportedly facing an investigation by the U.S. Internal Revenue Service as well as the Department of Justice, according to a report by Bloomberg.
Artikel van Bloomberg hier maar heb geen abbo dus kan het niet lezen
https://www.bloomberg.com...ering-tax-sleuths-bore-in
Come on!
Together to the moon boys!
Wel te weinig verkocht.
Overigens wel een life goal behaald, Bitonic wil graag een salarisstrook en een telefoonrekening zien omdat ik blijkbaar teveel geld verhandel
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Misschien wel, maar er zijn ook mensen bij die vandaag een jaarsalaris zien verdampen, nu al.. laat staan als het echt door gaat zetten. Dan is het misschien niet stoer om te hodlen, maar wel slim.Boefs schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:28:
Reacties zijn zo grappig hier, wat een drama queens. Just ride it out.
Zero.
Dikke USDT
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Met mensen die vandaag een jaarsalaris zien verdampen kan ik geen medelijden hebben.Pelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:29:
[...]
Misschien wel, maar er zijn ook mensen bij die vandaag een jaarsalaris zien verdampen, nu al.. laat staan als het echt door gaat zetten. Dan is het misschien niet stoer om te hodlen, maar wel slim.
Verhuizen van Binance dan maar? Of funds are SAFU?sOid schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:28:
[...]
Dat zal hier wel op slaan:
[...]
https://www.theblockcrypt...ment-investigation-report
Artikel van Bloomberg hier maar heb geen abbo dus kan het niet lezen![]()
https://www.bloomberg.com...ering-tax-sleuths-bore-in
En anders worden we lid van de Sell Low Buy High club
Dat hoeft ook niet.Boefs schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:30:
[...]
Met mensen die vandaag een jaarsalaris zien verdampen kan ik geen medelijden hebben.
Zero.
Ik ben zeker geen jaarsalaris kwijt (sta in de + dankzij ADA) maar als dat wel zo zou zijn zou ik schijt hebben aan jouw medelijden.Boefs schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:30:
[...]
Met mensen die vandaag een jaarsalaris zien verdampen kan ik geen medelijden hebben.
Ik had alleen nog ETH en ADA staan.
Alvast gefeliciteerd met je lambostranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:33:
Zojuist vol ingestapt in LINK, VET, TRON, LISK en voor de fun wat HOLO.
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Ik heb alleen een vermoeden dat het daar niet bij blijft
Die daalt al anderhalve maand aan een stuk door, verkocht net onder de ATH gelukkigstranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:33:
Zojuist vol ingestapt in LINK, VET, TRON, LISK en voor de fun wat HOLO.
Dank, minimaal 10x over de kop toch deze crypto's?
Bananeman schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:32:
[...]
Ik ben zeker geen jaarsalaris kwijt (sta in de + dankzij ADA) maar als dat wel zo zou zijn zou ik schijt hebben aan jouw medelijden.
Als een dipje als deze de gemoederen al zo doet oplopen, hoe moet dat dan gaan tijdens een echte 2017-like crash.
Minimaal 100xstranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:34:
[...]
Dank, minimaal 10x over de kop toch deze crypto's?
Ik hou van jouw visie !Aslanboy1905 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:35:
[...]
Minimaal 100x. Vraag is alleen wanneer
.
FTFYstranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:34:
[...]
Dank, minimaal 10x over de kop toch deze crypto's? lambo
Denk dat je vergeet dat er best veel nieuwe mensen hier zijn bijgekomen, die zullen dus niet zo laag hebben ingekocht als jij wellicht gedaan hebt.Boefs schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:35:
[...]
![]()
Als een dipje als deze de gemoederen al zo doet oplopen, hoe moet dat dan gaan tijdens een echte 2017-like crash.
Dan is het toch niet gek om je winst te pakken? Winst is nog altijd beter dan verlies..
En om dan meteen mensen weg te zetten als drama queen helpt natuurlijk ook niet
43kfeye1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:36:
Maar even wat serieus bekeken, wat verwachten we? Welke support gaat cruciaal zijn?
https://opensea.io/seaart
$9kfeye1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:36:
Maar even wat serieus bekeken, wat verwachten we? Welke support gaat cruciaal zijn?
48000 moet houden op de weeklyfeye1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:36:
XRP = trash
Exact, zo van...ach nog een beetje lager en dan bounced ie weer...ach nog een beetje meer dan maar en dan bounced ie zeker terug.....ach nu nog 1x lager en dan bounced ie 100% zeker weten terug..._Gast_ schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:37:
Ik zit nu te denken. Als de bearmarket er komt, gaan we ook in 1e instantie denken: '' Mooi inkoop moment!''
En toen zaten we op 85% in de min zonder bounce....
[ Voor 18% gewijzigd door stranger1851 op 13-05-2021 19:39 ]
Btc of shitcoin?Aarebe1 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 18:53:
Heb er toch nog ff een maandsalarisje ingepompt.
mOOoONN!!!1! fUCk wEaKhAnDs!!1!!
Dit kan nog 3 jaar doorgaan heroflexx schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:40:
Kut. Weer te vroeg bijgekocht
Zero.
Ik post hier dan ook bijna nooit iets, al lees ik het altijd wel.DutchCrownNL schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:37:
[...]
Denk dat je vergeet dat er best veel nieuwe mensen hier zijn bijgekomen, die zullen dus niet zo laag hebben ingekocht als jij wellicht gedaan hebt.
Dan is het toch niet gek om je winst te pakken? Winst is nog altijd beter dan verlies..
En om dan meteen mensen weg te zetten als drama queen helpt natuurlijk ook niet
Zoom uit jongens, dit hoort er nu eenmaal bij.
Story of my life.roflexx schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:40:
Kut. Weer te vroeg bijgekocht
Uiteindelijk zijn we gebounced naar 60k+stranger1851 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:39:
[...]
Exact, zo van...ach nog een beetje lager en dan bounced ie weer...ach nog een beetje meer dan maar en dan bounced ie zeker terug.....ach nu nog 1x lager en dan bounced ie 100% zeker weten terug...
En toen zaten we op 85% in de min zonder bounce....
Zie je in 2024 weerTominatie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:38:
Ik kom wel weer terug als de 69K bijna gehit wordt.
Er is er een gecoördineerde aanval op crypto gaande. Teveel FUD binnen 24h.
https://opensea.io/seaart
juist, jammer dat die bounce 3 jaar duurde alleen
In stapjes bijkopen...Zeph schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:44:
Nu bijkopen of nog even wachten (ADA, TRX, BTC, ETH)?
Om nooit te verkopen?MaStar schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:44:
De sale periode is begonnen. Bitcoin verkoop je niet. Bitcoin koop je.
Zero.
Nog 3 k te gaan...Qunix schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 17:57:
[...]
> refresh
> scroll naar beneden zonder de rest te lezen
> ziet dit plaatje en schrok dat BTC nog verder gedaald was naar 44k door hem.
WIL JE DIT NIET MEER DOEN?![]()
![]()
![]()
Waarom zou je BTC of shitcoins kopen in het begin van de bear market?Zeph schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:44:
Nu bijkopen of nog even wachten (ADA, TRX, BTC, ETH)?
Maar iedere keer hield ik me voor dat het belangrijk is, om op dagen zoals deze niet in paniek te raken.
HODL.
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
nee idd, zelfde geld voor Eth
en wie weet ada ook niet, maar dat is nog too early to tell
nothing stops this train
Welke bearmarket? We zijn nog steeds bullishThe Redman schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:46:
[...]
Waarom zou je BTC of shitcoins kopen in het begin van de bear market?
Rot toch op man. Het is gewoon nog bullish. Volgende week weer naar de 60k. Doe niet zo fuckin angstig joh.The Redman schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:46:
[...]
Waarom zou je BTC of shitcoins kopen in het begin van de bear market?
Good callAli Baba 1001 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:47:
Het steeds een beetje winst afromen de afgelopen maanden deed af en toe wel ‘pijn’ als je zag dat de koersen maar bleven stijgen.
Maar iedere keer hield ik me voor dat het belangrijk is, om op dagen zoals deze niet in paniek te raken.
HODL.
Die inflatiecijfers van 4 procent moesten even vergeten wordenenomiss schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:44:
[...]
Extraordinary claims require extraordinary evidence.enomiss schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 19:44:
[...]
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/bgNGNI2VrcvmOgCY2PKVQr95.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/VmLa1K2cCVRFKIoyUahX2Sl0.jpg?f=fotoalbum_large)