Hoe is het met @Gelukszoekr zijn CC/swipe verhaal trouwens ? tijdje weggeweest en geen updates gelezen.
Ach ja, zat lekker in KSM en ETH, Elon/BTC maakt mij de pis niet lauw.
Elon blijft een klein kind die alles doet voor aandacht, zo heeft hij met z'n grote brein per ongeluk allerlei grote dingen uitgevonden/herontdekt nadat hij uit z'n kelder was ontsnapt dankzij het geld van Paypal.
Zonder dat geld zat hij nog steeds ergens bij een commerciële bank de andere hoge omes te irriteren.
Dit BTC gedoe doet hij omdat het kan, BTC is een speelding voor de 1%, en hij is koning.
Elon blijft een klein kind die alles doet voor aandacht, zo heeft hij met z'n grote brein per ongeluk allerlei grote dingen uitgevonden/herontdekt nadat hij uit z'n kelder was ontsnapt dankzij het geld van Paypal.
Zonder dat geld zat hij nog steeds ergens bij een commerciële bank de andere hoge omes te irriteren.
Dit BTC gedoe doet hij omdat het kan, BTC is een speelding voor de 1%, en hij is koning.
Tja, als je BTC voor 3k hebt gekocht valt het ook meeAslanboy1905 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:39:
[...]
Zelfde alleen lag lekker te slapen. Je moet echt gisteren gekocht hebben als je -10% staat. Valt gewoon reuze mee met de coins die ik heb opgenoemd.
10%-15% dip is gewoon fors, dus dan hoef je niet te zeggen: "welke dip?"
Ik heb mijn ETH al een tijdje, dus ik sta gewoon in de +, maar wel 10% minder dan gisteren.
[ Voor 10% gewijzigd door St@m op 13-05-2021 09:47 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Hij bedoelt ten opzichte van.... BTC waarschijnlijk. In € en $ is t idd minder.St@m schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:24:
[...]
Hmm.. mijn ETH is toch echt 10% gedipt vannacht.. welke ETH heb jij dan?
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Zet je die om in BTC? Of gewoon laten staan...anti elppa schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:30:
de grap is dat ik na vannacht dus meer btc heb door mijn ADA en ETH die ik heb. Prima zo. Vrije dag, zonnetje schijnt
Bitcoin Energy Consumption:
The world produces 160,000 TWh every year. 50,000 TWh is wasted.
#Bitcoin uses 120 TWh.
https://twitter.com/BTC_Archive/status/1392743216005398531
#Bitcoin uses 120 TWh.
Winst is winst en als je verkoop stijgt het meestal daarnaPelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:41:
20% van mijn hodl pot verkocht.. of het slim is weet ik niet.. dat het winst is weet ik wel.
XRP = trash
Sell the dip, buy the topPelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:41:
20% van mijn hodl pot verkocht.. of het slim is weet ik niet.. dat het winst is weet ik wel.
Maar goed dat je weer een baan hebt dan...Pelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:41:
Wow bitcoin gebruikt echt veel.Ballie2210 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:48:
#Bitcoin uses 120 TWh.
Alsof iemand elon gelooft. Die wist dit altijd al. Zn aandeeltje tesla ging gewoon omlaag.
~600 posts in de nacht. 
Link durven laten staan, klein beetje ETH bijgekocht.
[ Voor 51% gewijzigd door The Chosen One op 13-05-2021 09:54 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Voor het eerst in dit topic; gisterenavond mijn bot voor het eerst na een paar weken prutsen in gebruik genomen, krijg je meteen zo'n nacht...
Wel een kleine winst over die eerste nacht; 2,31% winst over 9 trades.
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Kan nog leuk worden als blijkt dat Elon een shortpositie heeft op de BTC.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Heeft die vent daar ook nog een bron bij? Of heb jij die er al bij gevonden? Zulke links delen is altijd wel mooi, maar mijn zoektocht van 5 minuten heeft geen bron opgeleverd. Persoonlijk vind ik eigenlijk ook dat degene die dergelijke claims doet zelf een bron aan dient te leveren.Ballie2210 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:48:
#Bitcoin uses 120 TWh.
Leuk man die 5 minuten dips midden in de nacht
Link laat ik altijd staan, kan weinig mee gebeuren als je het mij vraagt.The Chosen One schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:54:
~600 posts in de nacht.
Of heb je er misschien honderden?
Toch nog een dikke Lambo aan over gehouden
Ahh, had even een throwback momentje van vorig bullseason.. McAfee coin of the day, wie kent het nog?
Ordinaire pump en dump praktijken waar men al vrij snel zelfs bots voor ging schrijven, scannend naar coin namen in zijn tweets om ze vervolgens ordinair te pumpen op moment van publicatie. Met veel te veel bagholders die kochten ook de top als gevolg.
En nu de meme shitcoins incl rug pulls. Crypto is een mooie wereld.
Ordinaire pump en dump praktijken waar men al vrij snel zelfs bots voor ging schrijven, scannend naar coin namen in zijn tweets om ze vervolgens ordinair te pumpen op moment van publicatie. Met veel te veel bagholders die kochten ook de top als gevolg.
Haha die zou toch zijn edele delen opeten als BTC niet op 1 miljoen stond?Luca schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:06:
Ahh, had even een throwback momentje van vorig bullseason.. McAfee coin of the day, wie kent het nog?
Ordinaire pump en dump praktijken waar men al vrij snel zelfs bots voor ging schrijven, scannend naar coin namen in zijn tweets om ze vervolgens ordinair te pumpen op moment van publicatie. Met veel te veel bagholders die kochten ook de top als gevolg.![]()
The coin of the week...prachtig...vooral toen ik een miljoen reddcoins had en hij die aanprees.
Absurde tijden ook.
Grappig dat ik zo'n tweet scanner heb gemaakt in node red, maar die hier niet op triggert omdat het een plaatje is, en dus niet een van de keywords hit. De sentiment analysis op twitter heeft ook een extreem beperkte succes-rate.Luca schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:06:
scannend naar coin namen in zijn tweets om ze vervolgens ordinair te pumpen op moment van publicatie.
Vannacht is een order uitgevoerd die super onrealistisch is. Ik had voor het slapen gaan een sell order ingesteld voor al mijn Dot voor BTC. Omdat ik mijn Dot niet kwijt wil maar toch een beetje het gevoel had dat vannacht alles wel flink zou kunnen zakken heb ik een order ingesteld wat normaal gesproken nooit zou kunnen. Wat blijkt alle Dot verkocht en een groot stuk bitcoin staat in mijn wallet. Nog nooit zoveel Bitcoin gehad. In Dollar waarde sta ik er ook goed voor.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Quant is ook nog ff lekker gegaan terwijl de markt omlaag ging
Eerste elektrische auto in massaproductie was ook al 1906. Benzine was altijd al een vrij dom idee, maar goed, die hadden geluk dat iemand de knalpot uitvond en er uiteindelijk een infrastructuur voor kwam en mensen nog niet zoveel wisten van medische zaken en milieu.PFY schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:53:
[...]
Waarom dan, t,is niks nieuws.
Dat recente technische toepassingen niet altijd nieuw en origineel zijn blijkt o.a. uit de toepassing van de hybride elektrische automobiel die zijn oorsprong heeft in het jaar 1901, ruim 110 jaar geleden.
https://www.louwmanmuseum...hybride-elektrische-auto/
Persoonlijk heb ik al een hekel aan benzine tanken, en ik hou van wintersport en denk dat ik ongeveer compleet onwel wordt als er 10 tesla,s staan te neuzelen om stroom bij de duits/zwitserse grens. Ik wil tanken en doorgaan en boarden.
Maar gelukkig is er nu waterstof!
Wat voor bot heb je ?TweakMDS schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:55:
Voor het eerst in dit topic; gisterenavond mijn bot voor het eerst na een paar weken prutsen in gebruik genomen, krijg je meteen zo'n nacht...
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Weet jij de reden?elektriekert schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:12:
Quant is ook nog ff lekker gegaan terwijl de markt omlaag ging
Voor de lijntjestrekkers hier: lijkt de recente BTC-kaart niet best behoorlijk op die van juli '17? (en dan was dit dus de bodem.)
Nice limit order van eur 26.5 op DOT vannacht geraakt 🥳
Dan gaan we die bodem nu nog een keer testen blijkbaar.Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:16:
Voor de lijntjestrekkers hier: lijkt de recente BTC-kaart niet best behoorlijk op die van juli '17? (en dan was dit dus de bodem.)
En +12% op de weekly. Komop zeg. Als ETH hard was geraakt zouden al die gains verdwijnen.St@m schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:43:
[...]
Tja, als je BTC voor 3k hebt gekocht valt het ook mee
10%-15% dip is gewoon fors, dus dan hoef je niet te zeggen: "welke dip?"
Ik heb mijn ETH al een tijdje, dus ik sta gewoon in de +, maar wel 10% minder dan gisteren.
[ Voor 6% gewijzigd door Aslanboy1905 op 13-05-2021 10:20 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Niet goed voor je hart dit
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Stock2flow jongens. Bitcoin gaat naar de 288k binnen 2 jaar
Heb meer het idee dat we nu op december 2017 zitten. Dus spannende tijden!Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:16:
Totdat de klimaatbranche er achteraan gaat en de grote bedrijven zoals VISA/PayPal het ook afketsen als milieuonvriendelijk, en er voor zorgen dat geen enkel bedrijf crypto mag accepteren om deze reden.MaStar schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:23:
Stock2flow jongens. Bitcoin gaat naar de 288k binnen 2 jaar
die laat ik gewoon staan. Ik denk dat die nog wel ff doorgaan. En meestal gaat de alts pas down een aantal weken na de top van btc. En aangezien btc nog niet getopt heeft doe ik niets. Zeker met alts trade ik maar een aantal keer in de cycle van 4 jaar. 1 ding doe ik niet, die rommel de bear markt door hodlenMaStar schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:47:
[...]
Zet je die om in BTC? Of gewoon laten staan...
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Op de bank krijg je geen rente. Dus is Crypto een logische keuze. (zegt men)
Vooral als je er van afblijft als je niet goed in lijnen trekken bent. (zoals ik)
Maar op de bank ga ik niet dagelijks de min in of verder de min in
Sinds 4 weken heb ik in totaal 3,5 weken in de min gestaan en een halve week in de plus.
Mooi kennismaking met Crypto
Vooral als je er van afblijft als je niet goed in lijnen trekken bent. (zoals ik)
Maar op de bank ga ik niet dagelijks de min in of verder de min in
Sinds 4 weken heb ik in totaal 3,5 weken in de min gestaan en een halve week in de plus.
Sorry, ik kijk ook niet goed, ik bedoelde meer juli - half september 2017. Dat ziet er geloof ik uit als wat we de laatste 3 maanden aan het doen geweest zijn. (En ja, dat is dus trager, maar als ik Benjamin Cowen mag geloven gaat iedere bull run ook trager.)Prutzertje schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:23:
[...]
Heb meer het idee dat we nu op december 2017 zitten. Dus spannende tijden!
Nou ja, uiteindelijk weet niemand het natuurlijk, maar ik was op zoek naar een soort patroon, dit kwam voor mij het dichtste bij.
De markt heeft de laatste tijden flink in de moon stand gestaan. En dan is het best tricky om nu in te stappen.streamnl schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:26:
Op de bank krijg je geen rente. Dus is Crypto een logische keuze. (zegt men)
Maar op de bank ga ik niet dagelijks de min in of verder de min in![]()
Een simplistische Freqtrade bot met Bollinger Bands. Dat werkt blijkbaar nog steeds, maar je moet wel heel vaak optimizen. 2 van de laatste 3 trades staan trouwens wel diep in de min, en ééntje tikt bijna de stoploss aan, dus misschien kom ik er straks nog van terug.
Ooit zijn de meeste zo ingestapt, geen fomo geen moon. Hopelijk zet het nog even door, of even wat minder en einde jaar weer moon.. het kan allemaal.Prutzertje schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:28:
[...]
De markt heeft de laatste tijden flink in de moon stand gestaan. En dan is het best tricky om nu in te stappen.
Zero.
Ik merk het.Prutzertje schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:28:
[...]
De markt heeft de laatste tijden flink in de moon stand gestaan. En dan is het best tricky om nu in te stappen.
Ach ja, zoals de meeste van jullie ook gehad hebben in het begin… ik zie het als leergeld. En wat ze vanochtend hier ook al zeiden, je “went” aan de rode cijfers. Ik begin was ik er in mijn hoofd veel meer mee bezig.
Er gaat hier toch echt iets fout op deze hemelvaartsdag, we horen naar boven te gaan. Niet naar beneden
helemaal niet spannend dit. Ik heb hier 3 maanden naar uit gekeken. Sinds october geen test meer gehad van de 21ema/ma op de weekly. Nu eindelijk een test gehadPrutzertje schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:23:
[...]
Heb meer het idee dat we nu op december 2017 zitten. Dus spannende tijden!
Alleen als je lief was.dnbo schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:34:
Er gaat hier toch echt iets fout op deze hemelvaartsdag, we horen naar boven te gaan. Niet naar beneden
Zero.
Maar vindt je het herstel niet wat zwakjes tot nu toe? Of is dat altijd na zo’n retest?anti elppa schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:37:
[...]
helemaal niet spannend dit. Ik heb hier 3 maanden naar uit gekeken. Sinds october geen test meer gehad van de 21ema/ma op de weekly. Nu eindelijk een test gehadVorige bullrun is dit 5 a 6 x gebeurt. Prima dus. Nu kan het echte werk beginnen.
Mijn Delta app nu ook om zeep, geeft verkeerde koersen weer in het portfolio (niet vanwege de dip haha), in de transacties staat het wel goed. Meh.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
zijn 5k a 6k ophoog gestuiterd. Dat is niet niets. Nu is het van belang dat er geen paniek ontstaat vanmiddag als de stonk markten weer open gaan. Ik verwacht namelijk dat we daar nog wel een stuk verder naar beneden kunnen. Nu is de vraag of er ook vandaag correlatie is tussen BTC en stonks. Mocht een verdere dip uitblijven dan was deze test dus juist erg bullish en iets waar veel grote spelers op zaten te wachten. Het hing al lang in de lucht.WoodyWindoW schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:38:
[...]
Maar vindt je het herstel niet wat zwakjes tot nu toe? Of is dat altijd na zo’n retest?
Ik dacht voor het eerst fuck it, ik ga alleen maar bijkopen ipv de messen vangen en weer voor meer te morten kopen straks.Tominatie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:22:
Rip panic sellers
69k soon
Mijn veteranen balletjes werden wel even op de proef gesteld moet ik zeggen. Hodl.
Zijn jullie al aan het bijkopen of gaan we nog dieper?
Je beweert nu dat de aandelenmarkt reageert op de koers van BTC of bedoel je iets anders?anti elppa schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:41:
[...]
zijn 5k a 6k ophoog gestuiterd. Dat is niet niets. Nu is het van belang dat er geen paniek ontstaat vanmiddag als de stonk markten weer open gaan. Ik verwacht namelijk dat we daar nog wel een stuk verder naar beneden kunnen. Nu is de vraag of er ook vandaag correlatie is tussen BTC en stonks. Mocht een verdere dip uitblijven dan was deze test dus juist erg bullish en iets waar veel grote spelers op zaten te wachten. Het hing al lang in de lucht.
Ik wacht zelf nog even op de US stock markets, kijken of die invloed hebben. Hier de tijden.roflexx schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:49:
Klinkt goed. Ik ga de komende dagen maar eens kijken wat er buiten te beleven valtanti elppa schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:41:
[...]
zijn 5k a 6k ophoog gestuiterd. Dat is niet niets. Nu is het van belang dat er geen paniek ontstaat vanmiddag als de stonk markten weer open gaan. Ik verwacht namelijk dat we daar nog wel een stuk verder naar beneden kunnen. Nu is de vraag of er ook vandaag correlatie is tussen BTC en stonks. Mocht een verdere dip uitblijven dan was deze test dus juist erg bullish en iets waar veel grote spelers op zaten te wachten. Het hing al lang in de lucht.
Andersom.Machlah schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:50:
[...]
Je beweert nu dat de aandelenmarkt reageert op de koers van BTC of bedoel je iets anders?
Yes mijn CRO is vandaag vrij gekomen, Kut het is niks meer waard...
Hodl dan maar....
[ Voor 11% gewijzigd door zwembroek op 13-05-2021 10:52 ]
Ik heb bijgekocht. Werkelijk alles waar ik interesse in heb is nu oversold (Stoch RSI) op alle timeframes vanaf de 4 uur. Kan best zijn dat we nog een kleine dip krijgen, maar dit is de uitverkoop hoor.roflexx schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:49:
Zit te zoeken maar wat zegt hij over nano dan? Ik weet dat hij nano heeft, maar wat heeft hij recentelijk gezegd dan?Slux schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:51:
[...]
Denk dat deze voor de pump heeft gezorgd
YouTube: YouTube
Hallo met Tim
Waarom zou er vanmiddag paniek ontstaan dan ?
nee andersomMachlah schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:50:
[...]
Je beweert nu dat de aandelenmarkt reageert op de koers van BTC of bedoel je iets anders?
Inflatie en de dreiging van hogere rentes. Althans, dat is dan de aanleiding. De reden is dat 'professionele' aandelenhandelaren emotioneel instabieler zijn dan een vrouw in de overgang.Machlah schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:53:
[...]
Waarom zou er vanmiddag paniek ontstaan dan ?
Heeft iemand nog een tip voor een degelijke crypto price monitoring tool/app voor Windows? Heb soms ff geen zin om in te loggen op een exchange.
Uit nieuwsgierigheid: wat heb je ingekocht?Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:52:
[...]
Ik heb bijgekocht. Werkelijk alles waar ik interesse in heb is nu oversold (Stoch RSI) op alle timeframes vanaf de 4 uur. Kan best zijn dat we nog een kleine dip krijgen, maar dit is de uitverkoop hoor.
exact. Dus daardoor echt nog voorzichtig zijn nu. Zou ook echt kunnen dat we nu die 5 a 6 maanden mini bear krijgenGlenn Hoddle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:54:
[...]
Inflatie en de dreiging van hogere rentes. Althans, dat is dan de aanleiding. De reden is dat 'professionele' aandelenhandelaren emotioneel instabieler zijn dan een vrouw in de overgang.
Powell zal de markt wel weer toespreken dat de rente voorlopig niet omhoog gaat.Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:54:
[...]
Inflatie en de dreiging van hogere rentes. Althans, dat is dan de aanleiding. De reden is dat 'professionele' aandelenhandelaren emotioneel instabieler zijn dan een vrouw in de overgang.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Toch maar bijgekocht. Btc en neon (laatste had ik nog niet, hopelijk een goed instap moment).
Strategie was eigenlijk om er eenmalig een bedrag in te stoppen en er daarna vanaf blijven, alleen af en toe wat bijkopen tijdens een dip.
Er zijn echter wel vrij veel dip's de laatste tijd dus intussen wel iets teveel bijgekocht.
Strategie was eigenlijk om er eenmalig een bedrag in te stoppen en er daarna vanaf blijven, alleen af en toe wat bijkopen tijdens een dip.
Er zijn echter wel vrij veel dip's de laatste tijd dus intussen wel iets teveel bijgekocht.
Welkom terugSlux schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:40:
Hoe is het met @Gelukszoekr zijn CC/swipe verhaal trouwens ? tijdje weggeweest en geen updates gelezen.
Ja, Swipe. Dat was een avontuurtje. Begin november ben ik dus "all-in" gegaan op Swipe voor de premium betaalkaart, rente en de gok op waardesteiging. Ik kocht 30.000 SXP voor €0.6638 per stuk.
Het avontuur is voortijdig getopt. Swipe besloot begin dit jaar de focus op andere zaken te leggen. Orginele Swipe kaarten zouden verhuizen naar kaarten met een Binance logo. Hier was ik van op de hoogte, maar de tokonomics werden aangepast. Hierdoor konden mensen met een premium kaart fluiten naar rente over de inleg. De rente was wel een behoorlijk onderdeel van het contract. Ik heb toen samen met wat andere klanten hoog aan de boom geschud en zodoende eerder het contract kunnen verbreken.
Toen ik weer beschikking had over mijn funds heb ik deze ook direct gedumpt. Ik was er helemaal klaar mee. Achteraf gezien heb ik ze in een dip verkocht voor €1.80 per stuk.
Ik heb met dit avontuur in 12 weken 193.2% rendament gemaakt. Ik denk dat het mijn grootste winst ooit is in zo'n korte tijd. Procentueel en absoluut. Tegelijkertijd ben ik natuurlijk niet blij. In dezelfde periode had ik met mijn originele portefeuille een x5 gedaan in plaats van slechts een x3. Dus gemengde gevoelens...
Zie hier het gedetailleerde overzicht. De euro's zijn voor een deel in de hypotheek gegaan, en een deel staat langdurig vast in een nieuw contract. Een huisbezoek met een boormachine schiet dus niet echt op
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Lekker man!Gelukszoekr schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:01:
[...]
Welkom terug
Ja, Swipe. Dat was een avontuurtje. Begin november ben ik dus "all-in" gegaan op Swipe voor de premium betaalkaart, rente en de gok op waardesteiging. Ik kocht 30.000 SXP voor €0.6638 per stuk.
Het avontuur is voortijdig getopt. Swipe besloot begin dit jaar de focus op andere zaken te leggen. Orginele Swipe kaarten zouden verhuizen naar kaarten met een Binance logo. Hier was ik van op de hoogte, maar de tokonomics werden aangepast. Hierdoor konden mensen met een premium kaart fluiten naar rente over de inleg. De rente was wel een behoorlijk onderdeel van het contract. Ik heb toen samen met wat andere klanten hoog aan de boom geschud en zodoende eerder het contract kunnen verbreken.
Toen ik weer beschikking had over mijn funds heb ik deze ook direct gedumpt. Ik was er helemaal klaar mee. Achteraf gezien heb ik ze in een dip verkocht voor €1.80 per stuk.
Ik heb met dit avontuur in 12 weken 193.2% rendament gemaakt. Ik denk dat het mijn grootste winst ooit is in zo'n korte tijd. Procentueel en absoluut. Tegelijkertijd ben ik natuurlijk niet blij. In dezelfde periode had ik met mijn originele portefeuille een x5 gedaan in plaats van slechts een x3. Dus gemengde gevoelens...
Zie hier het gedetailleerde overzicht. De euro's zijn voor een deel in de hypotheek gegaan, en een deel staat langdurig vast in een nieuw contract. Een huisbezoek met een boormachine schiet dus niet echt op
[Afbeelding]
ETH
BTC
BNB
ICP
AVA
in die volgorde, ETH en BTC samen ongeveer 60%. De reden daarachter moge duidelijk zijn. BNB is deflationair en gezien het succes van de BSC ook wel een zekerheidje. ICP is een beetje met de hype meehandelen. AVA is van travala, een soort booking.com met crypto, dat sinds kort is geïntegreerd met de Binance app/ Binance pay - ik verwacht dat dat wel wat gaat doen als mensen weer mogen reizen. Beetje een gokje met een paar tientjes die ik eens ergens anders in wilde steken.
Je hoeft helemaal niet in te loggen op bijv. Binance om naar de koersen te kijken.Blaim schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:55:
Heeft iemand nog een tip voor een degelijke crypto price monitoring tool/app voor Windows? Heb soms ff geen zin om in te loggen op een exchange.
Powell heeft weinig keuze.audiojunk schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:57:
[...]
Powell zal de markt wel weer toespreken dat de rente voorlopig niet omhoog gaat.
Desalniettemin is hij natuurlijk de Musk van de aandelenmarkt.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Ja en nee. Als ik het niet had gedaan dan was mijn orginele portofuille dus dik in de tonnen gegaan.
En als ik niet voortijdig het contract had ontbonden dan was het toevallig afgelopen woensdag vrij gekomen op een koers van ruim €4. Waarmee ik dus ook ruim een ton zou hebben gehad.
Oh, 3x raden wat ik terug gekocht heb trouwens. Juist Bitcoin. Die sinds die tijd ook stil heeft gestaan
[ Voor 12% gewijzigd door Gelukszoekr op 13-05-2021 11:13 ]
Kutmunten zijn het.. een mooie winst en daar zou ik naar kijken.Gelukszoekr schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:11:
[...]
Ja en nee. Als ik het niet had gedaan dan was mijn orginele portofuille dus dik in de tonnen gegaan.
En als ik niet voortijdig het contract had ontbonden dan was het toevallig afgelopen woensdag vrij gekomen op een koers van ruim €4. Waarmee ik dus ook ruim een ton zou hebben gehad
Oh, 3x raden wat ik terug gekocht heb trouwens. Juist Bitcoin. Die sinds die tijd ook stil heeft gestaan
x2
Zero.
AmenVerwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:13:
Hodl heren en dames, wat je niet verkoopt verlies je ook niet!
1 btc = 1 btc!Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:13:
Hodl heren en dames, wat je niet verkoopt verlies je ook niet!
Vind het allemaal nog wel meevallen overigens. Waarde van mijn PF op hetzelfde niveau als eind april.
Is dit het grootste risico voor Bitcoin?Minaaj schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 10:24:
[...]
Totdat de klimaatbranche er achteraan gaat en de grote bedrijven zoals VISA/PayPal het ook afketsen als milieuonvriendelijk, en er voor zorgen dat geen enkel bedrijf crypto mag accepteren om deze reden.
Hier -10% op een dag/nacht.sOid schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:15:
[...]
1 btc = 1 btc!
Vind het allemaal nog wel meevallen overigens. Waarde van mijn PF op hetzelfde niveau als eind april.
Maar sta nog aardig. Wordt wel bangig.
Hoever gaan we nog...
FixedPlanR schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:15:
[...]
Hier -10% op een dag/nacht.
Maar sta nog aardig. Wordt wel bangig.
Hoever gaan we nog omhoog?
Denk het wel, samen met regulering, zal nog even duren maar toch. Aan de andere kant ook niet heel erg voor de hele crypto markt. Ethereum gaat dit jaar nog over op Proof of Stake wat een gigantisch verschil in energieverbruik is, daarnaast genoeg alt coins als ADA die dit al toepassen. Het zal dus voor een verschuiving kunnen zorgen.
Toch weer bizar wat voor invloed zo’n uitspraak van Musk heeft.
Gelijk een stevige (en waarschijnlijk korte) dip.
Zie je gelijk weer hoe hysterisch mensen als massa reageren.
Maar dat geldt andersom natuurlijk ook voor de hypes.
Wat me wel opviel was hoe Nano juist omhoog knalt.
Het meeste in m’n pf stond 5-15% lager, maar Nano gewoon >50%
Ook wel leuk om een keer van zo’n pump te kunnen profiteren.
Bedoelde ik! 🤣🤣
Held!
Oke HODL. Ik ga de tuin doen.. vandaag kijk ik niet meer..
Ja zit zelf een beetje te azen op Loopring en EOS, van die dingen die het hardst zijn gestegen dalen ook het meest. Maar als de markt zich hersteld kruipen ze weer terug naar het punt voor de dip. Maar ik ben nog te voorzichtig om ze nu te kopen._NooT_ schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:19:
Zag ergens iets langskomen over Coinbase custody?
Maar gisteren of eergisteren hebben ze een update uitgerold.
LoopringSluw schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:20:
[...]
Ja zit zelf een beetje te azen op Loopring en EOS, van die dingen die het hardst zijn gestegen dalen ook het meest. Maar als de markt zich hersteld kruipen ze weer terug naar het punt voor de dip. Maar ik ben nog te voorzichtig om ze nu te kopen.
NANO valt dan ook precies in het straatje waar Elon het over heeft. snel goedkoop energiezuinig_NooT_ schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:19:
Deze is toevallig in het bezit van een Nederlander nu.
MACD ziet er op meerdere time frames slecht uit. Long gesloten.
Gaat niet om het project maar om het geld
edit: maar ik vind het er voorlopig toch te slecht uit zien om iets te kopen. Later vandaag maar eens kijken hoe alles er voor staat.
[ Voor 27% gewijzigd door Sluw op 13-05-2021 11:29 ]
Ik hoop het ook, maar energieverbruik was altijd al een beetje een zwak punt en die discussie is nu natuurlijk verhevigd waardoor institutionele instroom toch wel een blauwtje heeft opgelopen, meer dan een tijdelijke dip lijkt mij._NooT_ schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:19:
Wat zijn de munten goed voor het milieu? Ethereum vanaf 2.0 natuurlijk, Dot, Ada, XRP. Nog andere interessante kandidaten?
Als het daadwerkelijk waar is dat 75% van bitcoin mining farms op groene energie draait zie ik het probleem niet?knakworst schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:28:
[...]
Ik hoop het ook, maar energieverbruik was altijd al een beetje een zwak punt en die discussie is nu natuurlijk verhevigd waardoor institutionele instroom toch wel een blauwtje heeft opgelopen, meer dan een tijdelijke dip lijkt mij.
Wat zijn de munten goed voor het milieu? Ethereum vanaf 2.0 natuurlijk, Dot, Ada, XRP. Nog andere interessante kandidaten?
Ik ben vanmorgen ingestapt op NANO ook een aanraderknakworst schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:28:
[...]
Ik hoop het ook, maar energieverbruik was altijd al een beetje een zwak punt en die discussie is nu natuurlijk verhevigd waardoor institutionele instroom toch wel een blauwtje heeft opgelopen, meer dan een tijdelijke dip lijkt mij.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/DFs4X2eJw9HIjkQ14OatoGri.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/RJTKMJ0299cn8rJ3SKLSShIl.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/co00FdH3rm055J08AJWksB7v.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/cy5MvWdODOVbUrpEvClolpEu.jpg?f=user_large)