[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 212 ... 254 Laatste
Acties:
  • 917.595 views

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-12 09:13
Alsof die hobby's van Elon zo goed zijn voor het milieu. Fucking hypocriet. Maar hij zal wel weer een plannetje hebben om zijn volgende project mee te financieren.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Egeau schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:22:
Mooi om te zien dat mijn bag Nano lekker omhoog gaat op het nieuws van Elon. Los van de tweet van Elon, vond ik het lage energieverbruik (naast feeless) het grootste pluspunt van Nano.

Hopelijk gaan nu meer mensen/bedrijven dit zien
Ik verwacht nog wel wat vuurwerk de komende tijd voor Nano. Dit nieuws gaat echt nog wel wat impact hebben op alternatieven.

Ik heb veel vertrouwen in ETH, maar zolang ETH 2.0 er nog niet is, ga ik op korte termijn toch even wat verplaatsen naar alternatieven zoals PoS.

ADA, DOT, NANO, ALGO, XLM lijken me goede opties om nu in te gaan zitten. Al is het voorlopig nog niet echt het vuurwerk waar ik hoop, zolang BTC niet een beetje stabiliseerd 😇

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w1Td0_TFo10UhwjAK313Ixox25o=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/CllJwRy5AMX0a3vmrgsbYAR2.jpg?f=user_large

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• zwembroek
tumtum100 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:29:
[...]

Ik ben vanmorgen ingestapt op NANO ook een aanrader
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i_8wN7-f_CfzTHbda3ssMSDHERQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/h3WtWkOXiyr7ZPxoa1ZLxVWf.png?f=user_large

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-11 19:07

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Gisteravond goed REKT gegaan op een ADA trade door die Tesla/BTC post van Elon Musk. Lang leve stop-loss :X

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
For what it's worth: NANO had onlangs wel last van een behoorlijke DoS/spam aanval.

Zou intussen wel gefikst zijn, maar toch.

• Raaafie
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 15-12 11:01
Uitverkoop.

• -Colossalman-
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-12 10:01
Toch nog maar wat negatieve spaarrente spaargeld overschot overhevelen naar crypto :+

• zwembroek
blabla1986 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:31:
[...]

Ik verwacht nog wel wat vuurwerk de komende tijd voor Nano. Dit nieuws gaat echt nog wel wat impact hebben op alternatieven.

Ik heb veel vertrouwen in ETH, maar zolang ETH 2.0 er nog niet is, ga ik op korte termijn toch even wat verplaatsen naar alternatieven zoals PoS.

ADA, DOT, NANO, ALGO, XLM lijken me goede opties om nu in te gaan zitten. Al is het voorlopig nog niet echt het vuurwerk waar ik hoop, zolang BTC niet een beetje stabiliseerd 😇
Het is heel simpel. Als Bitcoin echt door het putje gaat, dan volgen alle alts. Ook al is de tech zo goed....

• -Colossalman-
zwembroek schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:39:
[...]

Het is heel simpel. Als Bitcoin echt door het putje gaat, dan volgen alle alts. Ook al is de tech zo goed....
Er komt een tijd dat de alts niet als jonge eendjes achter de moedereend aan zwemmen.

• zwembroek
-Colossalman- schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:40:
[...]

Er komt een tijd dat de alts niet als jonge eendjes achter de moedereend aan zwemmen.
Het zou mooi zijn, maar ik geloof het niet. Dat heb ik mensen in 2017/2018 ook horen zeggen.

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dat zie ik pas gebeuren als moeder eend gezonken en is en op de bodem ligt

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-12 11:06
_NooT_ schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:19:
Toch weer bizar wat voor invloed zo’n uitspraak van Musk heeft.
Gelijk een stevige (en waarschijnlijk korte) dip.

Zie je gelijk weer hoe hysterisch mensen als massa reageren.
Maar dat geldt andersom natuurlijk ook voor de hypes.
Het is natuurlijk niet specifiek alleen dat hij de opmerking maakt, maar iedereen weet hoe slecht BTC is voor het milieu, en nu zegt iemand het (hoe hypocriet ook) met heel veel invloed. Met een beetje pech volgen andere grote bedrijven en merken.

Realistisch gezien slaat het natuurlijk ook nergens op dat we met zijn allen meer stroom gebruiken dan tig landen bij elkaar voor een virtuele valuta. Dat moet zeker beter en anders kunnen.

Desalniettemin hoop ik voor mijn portfolio dat het gewoon blijft bij een dipje. :)

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:12

Wom

Duur dagje vandaag. Beurs niet best, crypto niet best, één van de auto's schade, ik fast forward wel naar morgen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Cryptomiljardair doneert miljard aan India

De Canadees-Russische miljardair Vitalik Buterin heeft voor 1,5 miljard dollar aan cryptovaluta aan goede doelen gegeven. Meer dan een miljard hiervan stuurde de oprichter van cryptomunt Ethereum aan het zogeheten India's Crypto Covid Relief Fund.

Het gaat grotendeels om zogeheten meme coins die de laatste tijd erg populair zijn, maar waar je niet veel mee kan. Buterin doneerde met name de 'Shiba Inu'-coin, vernoemd naar het Japanse hondenras. Het fonds zal deze cryptovaluta dus moeten verkopen om wat met de donatie te kunnen.

Het fonds zegt op Twitter dankbaar te zijn voor de donatie en de cryptomunten geleidelijk te gaan verkopen. Andere eigenaren van de cryptomunt zijn hierdoor in paniek geraakt, waardoor de munt nu al minder waard is. Door een prijsdaling van ruim dertig procent is het miljard inmiddels nog zo'n 700 miljoen dollar waard.

_O-

• Richh
-Colossalman- schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:40:
[...]

Hahahaha.

Nee.

• -Colossalman-
wian schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:42:
Dat zie ik pas gebeuren als moeder eend gezonken en is en op de bodem ligt
Niet de bodem. eerder lek geschoten en een makkelijke prooi voor een snoek.
er komt echt wel een wisseling van de wacht. er wordt steeds meer aan de pootjes getrokken.

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-12 23:55

Blaim

Cashback kroket

Mijn stop losses zijn geraakt, ik pak m'n verlies even en ga in fiat. Alles wat ik heb staken of wat op een andere manier vaststaat mag lekker blijven staan. Op die manier pak ik nog een passieve winst in combinatie met m'n BTC mining rigs.

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-12 21:39
Blaim schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:46:
Mijn stop losses zijn geraakt, ik pak m'n verlies even en ga in fiat. Alles wat ik heb staken of wat op een andere manier vaststaat mag lekker blijven staan. Op die manier pak ik nog een passieve winst in combinatie met m'n BTC mining rigs.
Ah fijn, dan zal het zo wel weer omhoog gaan :+

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:08
Over NANO gesproken. Een van mijn top holds in de vorige bullrun. Vandaag de dag heb ik er natuurlijk geen meer :P Maar ik heb dit altijd wel een top filmpje gevonden over Nano.

Bitcoin - A weapon of mass disruption

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-12 00:51
The Redman schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:26:
MACD ziet er op meerdere time frames slecht uit. Long gesloten.
Nu nog erger. Short geopend. Doei crypto.

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Sluw schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:47:
[...]

Ah fijn, dan zal het zo wel weer omhoog gaan :+
Haha hoop het voor jullie hoor, mij wordt het even te spannend als ik zie hoe snel we onder de 50k zijn gegaan na een goeie consolidatie tussen 55-60k.

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Vorige bullrun eindigde ook met een piek in ETH nadat BTC niks meer deed. Gelukkig moeten we de 20W SMA nog testen en gaat 2017 zich hopelijk niet herhalen .

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-12 17:09
Bijgekocht 👍

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
https://phys.org/news/201...rgy-entire-countries.html
American household Christmas lights, a favorite holiday tradition, use up more electricity than some poorer countries—such as El Salvador or Ethiopia—do in a year.
Stop met kerstverlichting!!

[ Voor 14% gewijzigd door Luuk op 13-05-2021 11:57 ]

• -Colossalman-
zoals Twisted Sister ooit zei; You can't stop rock and roll

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TicPR5pT0h35NrYMGJ92TV7PnLs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/arqrzWQNGIfgnsityeRM54py.png?f=fotoalbum_large

Op mining sites zijn er ook een aantal hun BTC wallet aan het leegtrekken naar exchanges ;).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• -Tweety-
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 14:50
Goedemorgen allen,

Zou ik misschien jullie advies mogen vragen? Ik zit aan te denken om wat coins te gaan kopen, maar aangezien er toch grote stijgende lijn zit in verschillende coins (BTC, ETH, ADA) is het dan wel slim om nu in te stappen? Ik ben sowieso niet van plan om gelijk alles in te zetten, maar meer te verspreiden. Bijv elke maand een X bedrag. Dat is in dit geval wel het wijst denk ik.

Alvast bedankt.

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-12 22:46
Alles gaat kut, maar Polygon blijft lekker gaan, gisteren een nieuwe ATH 1.02EUR. Wordt er wel enthousiast van.

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-11 17:49

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

knakworst schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:28:
[...]

Ik hoop het ook, maar energieverbruik was altijd al een beetje een zwak punt en die discussie is nu natuurlijk verhevigd waardoor institutionele instroom toch wel een blauwtje heeft opgelopen, meer dan een tijdelijke dip lijkt mij.

Wat zijn de munten goed voor het milieu? Ethereum vanaf 2.0 natuurlijk, Dot, Ada, XRP. Nog andere interessante kandidaten?
BTC is ook prima voor het milieu. Alle geld dat in BTC zit, kan niet worden uitgegeven aan vervuilende consumptie. Ondertussen worden technieken steeds efficiënter, dus als BTC er voor zorgt dat consumptie die anders nu gedaan wordt gemiddeld - ik noem maar wat - 4 jaar wordt uitgesteld is het waarschijnlijk de facto nog steeds beter voor het milieu.

Los van het feit dat ik wel erg veel mensen zonnepanelen en huisisolatie zie betalen met crypto.

Qua institutionele instroom, ik weet het niet hoor. Bij traditionele beleggingen zie je vooral veel greenwashing, en als Shell weer eens slecht in het nieuws is, is iedereen dat 3 dagen later al weer vergeten.

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-11 17:31
Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:55:
[...]

BTC is ook prima voor het milieu. Alle geld dat in BTC zit, kan niet worden uitgegeven aan vervuilende consumptie. Ondertussen worden technieken steeds efficiënter, dus als BTC er voor zorgt dat consumptie die anders nu gedaan wordt gemiddeld - ik noem maar wat - 4 jaar wordt uitgesteld is het waarschijnlijk de facto nog steeds beter voor het milieu.

Los van het feit dat ik wel erg veel mensen zonnepanelen en huisisolatie zie betalen met crypto.

Qua institutionele instroom, ik weet het niet hoor. Bij traditionele beleggingen zie je voor veel greenwashing, en als Shell weer eens slecht in het nieuw is, is iedereen dat 3 dagen later al weer vergeten.
Knap staaltje omdenken!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Ngangatar schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:55:
[Afbeelding]

Op mining sites zijn er ook een aantal hun BTC wallet aan het leegtrekken naar exchanges ;).
Nog meer dump :?

XRP = trash

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-12 15:06
Nee juist pump :)
Ik blijf optimistisch....

[ Voor 7% gewijzigd door Trently op 13-05-2021 11:58 ]

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Jup. Het lijkt nu overal even hard tegen hard te gaan.

HODL

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12 17:14

psy

knakworst schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 11:28:
[...]

Ik hoop het ook, maar energieverbruik was altijd al een beetje een zwak punt en die discussie is nu natuurlijk verhevigd waardoor institutionele instroom toch wel een blauwtje heeft opgelopen, meer dan een tijdelijke dip lijkt mij.

Wat zijn de munten goed voor het milieu? Ethereum vanaf 2.0 natuurlijk, Dot, Ada, XRP. Nog andere interessante kandidaten?
Chia
https://www.chia.net/

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

• Gelukszoekr
[...]

Qua institutionele instroom, ik weet het niet hoor. Bij traditionele beleggingen zie je vooral veel greenwashing, en als Shell weer eens slecht in het nieuws is, is iedereen dat 3 dagen later al weer vergeten.
Dit argument moet je eigenlijk ff posten op nu.nl :P
https://www.nu.nl/economi...anwege-milieu-impact.html

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Je mag het van mij zo overnemen.... ik ben nog nooit op nu.nl geweest en dat wil ik graag zo houden. Dat lijkt me zo'n plek waar mensen die ook op marktplaats zitten komen om hun mening te spuien.

• Gelukszoekr
Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:01:
[...]

Je mag het van mij zo overnemen.... ik ben nog nooit op nu.nl geweest en dat wil ik graag zo houden. Dat lijkt me zo'n plek waar mensen die ook op marktplaats zitten komen om hun mening te spuien.
Ja, lache man :P
Ik zal je bericht plaatsen :P

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Vreselijke nieuws site... Heb er best lang zijdelings gebruik van gemaakt maar toen ik na een tijdje erachter kwam wat voor discussies men daar aan het voeren was bij bepaalde onderwerpen... Tenenkrommend om het heel netjes te zeggen...

• Inverted_World
Lees jij een argument, het is puur omdenken en excuses bedenken? Dat is hetzelfde als mensen die zeggen "ja maar kerstlampjes zijn ook erg!!".
Dat maakt BTC niet minder erg. Man man man. Jij reed door rood, dan mag ik het ook.

Het is nou eenmaal vervuilend en slecht, en er zijn tig betere vormen van crypto. Nadeel is dat we elkaar liever voor de gek houden, want BTC naar beneden betekend alles naar beneden.

• We.are.cake
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-12 22:46
Ngangatar schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:04:
[...]

Vreselijke nieuws site... Heb er best lang zijdelings gebruik van gemaakt maar toen ik na een tijdje erachter kwam wat voor discussies men daar aan het voeren was bij bepaalde onderwerpen... Tenenkrommend om het heel netjes te zeggen...
Moet je eens dingen onder tech berichten lezen, net Tweakers soms :P

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Moon. :')

Zero.

• -Colossalman-
Twisted Sister was wel hun tijd vooruit!

Here it comes, you're never gonna top it
On a run, there's no way you can stop it
Total style, perfection in decay
Running wild, flat out all the way
Now you can ride it high
And you can light the way
Lift up your hands in praise
You can't stop <insert coin>

Like a charging bull, it's a juggernaut
With steam at full, never to be caught
Incarnate power, roaring from the sky
While others cower, <coin> ain't gonna die
Now you can ride it high
And you can light the way
Lift up your hands in praise
You can't stop <insert coin>

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Flinke dump vandaag, dus mooi wat fiat overgemaakt en wat meer ICP gekocht. Tevens een handjevol ETH gekocht.

Tomorrow is not today!

• Ray_
  • Laatst online: 21:27
[...]
Alle geld dat in BTC zit, kan niet worden uitgegeven aan vervuilende consumptie.
Poeh. Dit is wel ver gezocht. Het overgrote deel zit niet in crypto om het milieu te sparen, maar om gedrochten als Lamborghini's te kunnen kopen.
[...]
En een groen dak! Ik heb 60 m2 plat dak laten bekleden van een fluf BTC :)
Maar al met al zijn deze voorbeelden natuurlijk een druppel op een gloeiende plaat als je het afzet tegen het verbruik voor mining.
[...]
Qua institutionele instroom, ik weet het niet hoor. Bij traditionele beleggingen zie je voor veel greenwashing, en als Shell weer eens slecht in het nieuw is, is iedereen dat 3 dagen later al weer vergeten.
Helaas heb ik nog steeds het donkerbruine vermoeden dat vrijwel niemand een zier geeft om het klimaat en er doorgaans enkel voor het imago wat groene publiciteit opzoekt.

Voor iedere euro planten we een boom.* En aan de achterkant van het pand wordt een klein bos omgezaagd, want die nieuwe kolengestookte fabriekshal heeft ook een plekkie nodig.

*Niet dat je ooit terug gaat vinden waar die boom dan is komen te staan.

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 27-12 16:23
Wat zit KSM te doen dan? alles down en KSM staat bijna op ATH ?

• Blaim

Blaim

Cashback kroket

Sydney08 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:07:
Flinke dump vandaag, dus mooi wat fiat overgemaakt en wat meer ICP gekocht. Tevens een handjevol ETH gekocht.
Kan echt niets dan aan deze gasten denken als ik die ICP ticker zie:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XEnd2-Jq2QKXc3hSsAg8JiXByKY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/k3WoAwxy9Y3RUqZO58RV0lwR.png?f=user_large

Ik kon toch niet te lang in fiat blijven, vallende messen opvangen voelt dan toch ineens niet zo lekker als m'n favoriete long HODL coin dit aankondigt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LkR3jtEVIYtxrVFxDJzNsxQR3q0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wOqLXCyY0vFa3iW0nq0uQPyu.png?f=user_large

All-in met m'n tradepot, live your life dangerously zoals Austin Powers altijd zegt. En dat ook nog eens op @Verwijderd's favoriete exchange! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Blaim op 13-05-2021 12:10 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yA6NDsYqcje-bvtJP_I6wD_L2xY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YuSs5VWiezyzKIt2FILVNqio.jpg?f=user_large

Verwijderd

[...]

Tegenwoordig is nu.nl beter dan het linkse NRC.nl kartel.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Chiliz klettert al weken lekker in elkaar maar zojuist toch weer een lichtpuntje in het nieuws:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b0VX6RPbmk-AflWW7_Aa86AD0SY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/c8Br9Vf1837dLTdXGFsvQAM4.png?f=user_large

Socios nu dus ook in het Cricket, een zeer grote markt.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:11:
[...]

Links, rechts, lekker belangrijk. Feit blijft dat vele nieuwssites copy/paste zijn en dat er bij nu.nl als extraatje elke malloot daar een compleet zinnige of vooral onzinnige discussie bij mag voeren.

Heeft niets met links of rechts te maken, dat is puur etiketjes plaatsen om het ergens wel of niet mee eens te zijn in een poging een argument kracht bij te zetten. Alsof links of rechts plots de duivel is....

[ Voor 16% gewijzigd door Ngangatar op 13-05-2021 12:14 ]

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-12 20:25
Staat de 50k babe al klaar?

Zero.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Inverted_World schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:05:
[...]

Het is nou eenmaal vervuilend en slecht,
Dit is natuurlijk pertinente onzin. Stroomverbruik is helemaal niks slechts aan. En ook niet automatisch vervuilend.

Verder is kerstverlichting natuurlijk wel een argument - het idee dat er achter zit is namelijk dat als er keuzes gemaakt worden over de grijze stroom die we momenteel gebruiken het voor de hand ligt daarin te prioriteren naar van nuttig naar nutteloos. Dat lijkt me op zich een logica waar bijna niemand op tegen zal zijn. Kerstverlichting zal bij sommige mensen misschien niet bovenaan de lijst nutteloze dingen staan, maar de gedachtegang hierachter is zo logisch als wat.

Verwijderd

Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:14:
[...]

Dit is natuurlijk pertinente onzin. Stroomverbruik is helemaal niks slechts aan. En ook niet automatisch vervuilend.

Verder is kerstverlichting natuurlijk wel een argument - het idee dat er achter zit is namelijk dat als er keuzes gemaakt worden over de grijze stroom die we momenteel gebruiken het voor de hand ligt daarin te prioriteren naar van nuttig naar nutteloos. Dat lijkt me op zich een logica waar bijna niemand op tegen zal zijn. Kerstverlichting zal bij sommige mensen misschien niet bovenaan de lijst nutteloze dingen staan, maar de gedachtegang hierachter is zo logisch als wat.
Dus dump Bitcoin en all-in kerstverlichting?

Wat bedoel je nu eigenlijk????

Ik ga REKT, GEEF ADVIES!!1!1 GEEF DAN!1

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

[...]

Interessant, het rechtse dagblad van Nederland aanmerken als links. Ik neem aan dat je ook teleurgesteld bent in de linkse politiek van die landverrader Geert Wilders?

• Inverted_World
Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:14:
[...]

Man man man wat kun jij het "pertinent" voor jezelf goed praten. Dat BTC mining door China geschat in 2022 evenveel stroom gebruikt als heel Italië is nou eenmaal ontzettend slecht, wat voor een debiele argumenten je er ook bij gaat halen. Maar gelukkig is China van de duurzaamheid en groene energie, hè?

Ik ben tegen kerstverlichting en mining. Maar omdat kerstverlichting slecht is voor het milieu, kun jij gelukkig mining goed praten. Fijn dat het leven zo werkt. :)

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-12 22:07
Die Elon weet wel hoe hij een vrije dag verziekt zeg.

Denken jullie dat dit een tijdelijke dip gaat zijn? Of gaan er meerdere partijen volgen? Die investeringsmaatschappijen die alleen maar in Bitcoin investeren? De Chinezen gaat het weinig interesseren die minen wel door zolang het geld oplevert.

• -Colossalman-
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zZCw_2G8-fd_gZzHsGTJDXunfKo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/U6wJjUqhylKs54ypQf8yTiwj.webp?f=user_large

De €41,500 babe!

• Ray_
  • Laatst online: 21:27
Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:16:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RqPW7n1WdgMErO1cID5G3OYeDTU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aUCDTV0aflZCnCT3jgKD8Vot.jpg?f=user_large

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Nou, met zo'n gezicht voorzie ik een verdere dump beyond de €39000 8)7

XRP = trash

• Qunix
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09-01-2024
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/E1Qp9RzWUAQUJRh?format=jpg&name=4096x4096

Niks aan de hand, zie 2013.

• sOid
  • Niet online
[...]

Christus, weer gelul over politiek hier. Hoepel op.

• -Colossalman-
Toen gebruikte ik hem nog ergens anders voor dan plassen...

• Luuk
  • Niet online
Iedereen lijkt haast te denken dat electrische energie schaars is ofzo en áltijd vervuilend :D Het is niet zo dat iemand anders minder stroom krijgt omdat Bitcoin veel verbruikt.
Electrische energie is zo'n beetje een oneindige energiebron. Er is genoeg voor iedereen en voor elk doel. Zolang het maar 'groen' wordt opgewekt. (76% voor Bitcoin inmiddels) We zijn er nog niet maar gaan wel de goede kant op.

• MaStar
En we gaan weer omhoog :)

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:16:
[...]

Dump kerstverlichting. Koop Bitcoin. Short de action, short made in China. Koop aandelen Hongarije. Koop aandelen ASML. Open een long USD/EUR. Koop aandelen in bedrijven die winst gaan maken op de komende hongernood in Afrika en Zuid-Azië. Koop Novak Djokovic. Steek geld in wapenleveranties aan Taiwan. Koop kobalt en palladium. Steek geld in bejaardenwoningen in Duitsland. Bouw een huis in Friesland. Short ABN-Amro. Drink bier. Bak een okonomiyaki. Long joggingbroeken. Short het internet. Dood aan Elon Musk. Je ademt constant microplastics in. Dit wordt het vreselijke einde van alles en iedereen.

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Luuk schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:23:
Iedereen lijkt haast te denken dat electrische energie schaars is ofzo en áltijd vervuilend :D Het is niet zo dat iemand anders minder stroom krijgt omdat Bitcoin veel verbruikt.
Electrische energie is zo'n beetje een oneindige energiebron. Er is genoeg voor iedereen en voor elk doel. Zolang het maar 'groen' wordt opgewekt. (76% voor Bitcoin inmiddels) We zijn er nog niet maar gaan wel de goede kant op.
Nu nog een mooie Kernreactor erbij.
Problem solved.

• -Colossalman-
draai je telefoon even 180graden

• MaStar
Dit dus :)

Zoom uit en relax . Feit dat die dalingen al op NOS komen is echt bijzonder

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:48

WhySoSerious

Be the change.

Toch wel een aantal mensen hier die triggeren op de woorden klimaat en links :D

Straks even al m'n crypto-gains aan Greta doneren & de inleg aan de PvdD schenken <3

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Zou Middelkoop dit hebben bedoeld met "The great reset "

XRP = trash

• Aarebe1
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

WhySoSerious schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:25:

Straks even al m'n crypto-gains aan Greta doneren & de inleg aan de PvdD schenken <3
Misschien omdat de getriggerde mensen het wél doorhebben?
Toch vind ik het politiek debat hier van een NU.nl niveau.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:16:
[...]

Interessant, het rechtse dagblad van Nederland aanmerken als links. Ik neem aan dat je ook teleurgesteld bent in de linkse politiek van die landverrader Geert Wilders?
Dit dus inderdaad. Het is zo mode tegenwoordig om overal maar links en rechts tegenaan te gooien. Laat dat lekker aan verkeersregelaars over ofzo.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

WhySoSerious schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:25:

Ik denk dat Greta best boos zal worden om crypto winsten te ontvangen. Maar als ik heel eerlijk ben, een boze Greta is de leukste Greta.

• lighting_
  • Laatst online: 27-12 12:49
Voordeel is dat we nu eens eindelijk een goed discussie en hopelijk goede rapporten hebben over renewable energie in de BTC mining

• sOid
  • Niet online
Ngangatar schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:27:
[...]

Dit dus inderdaad. Het is zo mode tegenwoordig om overal maar links en rechts tegenaan te gooien. Laat dat lekker aan verkeersregelaars over ofzo.
Precies. Verhuis lekker naar de VS als je mee wil doen aan die idiote polarisatie, denk ik dan. Ben blij dat we in een land leven waarin we moeten overleggen, polderen en water bij de wijn doen. En dat wil ik graag zo houden.

Maar goed, nu doe ik net zo hard mee aan politiek gelul hier |:(

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Inverted_World schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:17:
[...]
Maar gelukkig is China van de duurzaamheid en groene energie, hè?

Ik ben tegen kerstverlichting en mining. Maar omdat kerstverlichting slecht is voor het milieu, kun jij gelukkig mining goed praten. Fijn dat het leven zo werkt. :)
China zet daarmee behoorlijk snel stappen, ja. Maar nogmaals: stroomverbruik is niet slecht op zich.

En kerstverlichting staat bij mij veel hoger van het lijstje dingen die we niet moeten doen als we iets goed willen doen voor het milieu dan mining. Met stip op 1 zou trouwens staan stoppen met geglobaliseerd kapitalisme: dat is een enorm inefficiënte vorm van het alloceren van schaarse middelen in een samenleving waarin je zaken als computers, internet en blockchains hebt, met onzin als 'concurrentie', inefficiënte bedrijven en al z'n onnodige verplaatsingen van goederen en mensen. Een goede planeconomie zou in een klap het klimaatprobleem oplossen.

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ngangatar schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:28:
[...]

Ik denk dat Greta best boos zal worden om crypto winsten te ontvangen. Maar als ik heel eerlijk ben, een boze Greta is de leukste Greta.
Ik weet niet wie het heeft nodig gevonden om een haat-Pippi Langkous te creëren, maar ik vind haar contraproductief. Met zulke vrienden het klimaat geen vijanden meer nodig.

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

PF gaat weer FUBAR

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Als je denkt dat alles is geweest en er blijkt nog veel meer te komen.

XRP = trash

• Richh
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3aq1qqncYt61HzQ4OMCbrQk2mQo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XHPIOvhkLVXHXjW3UOqCrSgF.png?f=user_large

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Perfekte timing, nieuws van gisteren:
´Bitcoin-koers is gezond en gaat straks richting $100.000´
Bron: Telegraaf Vandaag Telegraaf Vandaag13 mei 2021, 07:32
Bitcoin - In de Crypto-update bespreekt Wilson Boldewijn wekelijks de laatste ontwikkelingen uit de wereld van de digitale munten. Deze keer praat hij met ondernemer Willem Middelkoop over de koers en toekomst van Bitcoin én de macht van grote spelers in de crypto-wereld.
;)

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 26-12 00:18

The Chosen One

Zie signature!

Afbeeldingslocatie: https://monumentwealthmanagement.com/wp-content/uploads/2014/10/Panic-Button-Featured-2.png

ps. ligt het aan mij of stabiliseert het zich nu een beetje?

[ Voor 23% gewijzigd door The Chosen One op 13-05-2021 12:41 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Luuk
  • Niet online
Stroom valt uit in bijna heel Taiwan, miljoenen inwoners in het donker https://www.nu.nl/buitenl...woners-in-het-donker.html (via @NUnl)

Damn bitcoin miners :(

• Ricardovv
  • Laatst online: 25-12 09:28
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z3AJ29v2_UTeP8T4TFr4QMC0314=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5Ct7giop89yXBIKcxmeaHPqn.jpg?f=user_large

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:26
Hoe diep nog voordat we naar de 69k gaan? :Y)

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:37
@Bushalte Ik hoop 4dagen en 20 uur :)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:32:
[...]

Ik weet niet wie het heeft nodig gevonden om een haat-Pippi Langkous te creëren, maar ik vind haar contraproductief. Met zulke vrienden het klimaat geen vijanden meer nodig.
De vraag stellen is hem helaas ook al beantwoorden. Ik vind het vooral triest voor het meisje zelf.

• rickkert94
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-09 11:38
Blaim schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 09:41:
[...]

https://merchanttoken.org/

MTO heeft nog 13 phases te gaan, je kunt nog redelijk goedkoop instappen. Verwachting is listing price op PCS volgende maand van $4.00-$4.20.
Cool, klinkt op het eerste oog interessant! Vergelijkbaar met PundiX.
Nog even in verdiepen hoe het precies zit en werkt..

Wiens verwachting is het en waarop is die gebaseerd?

[ Voor 7% gewijzigd door rickkert94 op 13-05-2021 12:43 ]

• Mr_Ripple

Mr_Ripple

BTC only

Bushalte schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:40:
Hoe diep nog voordat we naar de 69k gaan? :Y)
Volgens mijn formule is het 50000 gedeeld door 3= 16.666.
En dan x 10 = 166.000 :)F

XRP = trash

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Mogen de newbies inmiddels meepraten over een dip?
Want als je sinds ~13 maart “mee doet”, is toch best wel een flinke dip wat je meemaakt.

Er is een moment geweest er bijna 20000 verschil zat intussen de piek en vanochtend om 0200 uur.

Meer dan ik dacht...

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Luuk schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:39:
Stroom valt uit in bijna heel Taiwan, miljoenen inwoners in het donker https://www.nu.nl/buitenl...woners-in-het-donker.html (via @NUnl)

Damn bitcoin miners :(
En het is ook nog zomaar 's middags donker! Wie zou daar achter zitten?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

The Chosen One schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:36:
[Afbeelding]

Hangt er vanaf of je hele PF in USDT zit denk ik? ;)

• Raaafie
  • Laatst online: 15-12 11:01
Had verwacht dat Doge zou pumpen door die tweet. Doge verbruikt minder dan 1% van BTC's energie per transactie & Musk had gister of eergister een poll geplaatst op Twitter met de vraag of mensen willen dat Tesla Doge accepteert.

Maar goed, dit is gewoon manipulatie.

MS, Apple en Facebook vragen Elon ff wat FUD de wereld in te helpen en ze kunnen goedkoop inkopen doen :+

• MagniArtistique
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:47
Elon had zich voorgenomen om wat coins bij te kopen volgens mij.

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 27-12 16:23
Kijk ADA eens gaan

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

The Chosen One schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:36:
[Afbeelding]

Eth/BTC toch wel aan het dalen hoor...

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 12:43:
[...]

En het is ook nog zomaar 's middags donker! Wie zou daar achter zitten?
"Tientallen mensen zouden vast hebben gezeten in liften toen de storing ontstond, schrijven Taiwanese media. Vermoedelijk loopt dat aantal nog op."

Waarom zou je in vredesnaam tijdens een stroomstoring bij andere mensen gaan zitten die al vast zitten in een lift.....

Of is dit nou mijn vrij ruime interpretatie van de tekst van een heel erg slechte NU.nl "journalist". >:)

Verwijderd

Je zou na deze actie maar een Tesla rijden...

Een rijdend kraslot voor de (huur)huissleutels van alle Henk en Ingrids die REKT zijn gegaan door Daddy Elon zijn tweets.

• MaStar
Ik geniet wel van Nu.nl reacties. Zoals:

Jantje lacht, Jantje huilt. Maar een beetje btc tijger laat zich hier natuurlijk niet door van de wijs brengen en koopt nog wat btc bij met zijn/haar zuurverdiende euros. Nee, iedereen moet vooral in zijn eigen sprookjes geloven, maar de realiteit is dat btc en tal van andere crypto munten de grootste hype van deze eeuw is. Het kost alleen wat tijd voor sommigen om die realiteit onder ogen te zien. Ik denk dat er op termijn heel veel financiële pijn geleden gaat worden door een grote groep mensen die na het begin van de rally zijn ingestapt.
Pagina: 1 ... 212 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!