MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Los van dat het eens ben hoor dat het een bizarre beslissing is. Maar welke studies? En die nemen china ook mee in het mine verhaal?Rebbelx schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 06:01:
Bizarre actie van musk.... nu ineens geen btc meer accepteren omwille van een erg bizarre reden en vooral eentje welke totaal niet klopt. Al meermaals hebben studies getoond dat meest btc gemined wordt met hernieuwbare energie. Dit zaakje stinkt! Iemand als Musk weer echt wel wat af van btc...precies of die wist paar maanden geleden niet dat het delven van btc veel energie kostte?!
Idd, en al die Tesla’s worden wel met groene energie opgeladen zeker,...Rebbelx schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 06:01:
Bizarre actie van musk.... nu ineens geen btc meer accepteren omwille van een erg bizarre reden en vooral eentje welke totaal niet klopt. Al meermaals hebben studies getoond dat meest btc gemined wordt met hernieuwbare energie. Dit zaakje stinkt! Iemand als Musk weer echt wel wat af van btc...precies of die wist paar maanden geleden niet dat het delven van btc veel energie kostte?!
Hij heeft flinke zakken geld gevuld met BTC en zn oplichters coin en zoekt nu weer verder en vindt het leuk om te prikken/bashen.
[ Voor 10% gewijzigd door -Sander- op 13-05-2021 07:22 ]
Het vreemde is dat Musk zich als CEO van een groot beursgenoteerd bedrijf zich zo mag uitlaten iedere keer weer.
Sta nog steeds op 190% van mijn inleg en ben een newbee. pas eind feb met crypto begonnen.
10% down blijft 10% down natuurlijk en eens, dat is niet super schokkend. Besef je dat voor de mensen die bijv in maart 2020 zijn ingestapt het inmiddels wel over 10% van tonnen kan gaan. Dan is wakker worden met een Model 3 LR minder op de spaarrek toch best jammer, om het zomaar te zeggen.Overgeef Dave schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 07:24:
Snap al dat drama niet
Sta nog steeds op 190% van mijn inleg en ben een newbee. pas eind feb met crypto begonnen.
That said, 51k misschien alweer in beeld. De sterke bounce die je zou mogen verwachten op de levels 46-48k was er ook echt. Wie weet komt er nog wel een ' ik had het zo allemaal niet bedoeld' tweetje. I've seen worse , eens!
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Nvm. Hij doet het al!
[ Voor 13% gewijzigd door Pelox op 13-05-2021 07:29 ]
Zero.
Als je eenmaal ingelogd bent in ieder geval geen problemen. Ga niet uitloggen om het te testen ivm wat lopende trades maar het platform zelf is UP.Pelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 07:29:
Binance werkt hier niet meer.. kan niet meer inloggen.. meer mensen last van?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Klopt. Bij mij ook. Alles was roodPelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 07:29:
Binance werkt hier niet meer.. kan niet meer inloggen.. meer mensen last van?
Ik braafjes gister op 55k de dip kopen
[ Voor 44% gewijzigd door Khaelos op 13-05-2021 07:34 ]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Take it easy mensen, -7,5% in fiat, +3,5% in sats (alhoewel ik me niet afvraag of ik beter een ETH-maxi moet worden
Maar dat gehuil over Elon Musk mag wat mij betreft gaan stoppen. In feb hoorde ik ook niemand klagen over het stijgen van de koersen.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Jawel. Ik klaag al over onze elon vanaf dag 1.WhySoSerious schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 07:45:
Mooi om dit terug te lezen hier. Bakje popcorn erbij, genieten!
Take it easy mensen, -7,5% in fiat, +3,5% in sats (alhoewel ik me niet afvraag of ik beter een ETH-maxi moet worden)
Maar dat gehuil over Elon Musk mag wat mij betreft gaan stoppen. In feb hoorde ik ook niemand klagen over het stijgen van de koersen.
Zero.
Goh... had ik even gelijk..Pelox schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 13:19:
[...]
Klopt, alle fanboys luisteren naar hun god Elon. En Elon ligt in een deuk met zijn grote zak Doge welke hij straks de markt op flikkert ten kosten van zijn volgers. Kan hij mooi op hun kosten een raket lanceren.
Zero.
Easy peasy.
Toverwoorden: Niet gereguleerd.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Dan heeft hij de markt onderschat, door zijn tweets trekt de markt hem straks met volle bags en al onderwater.MicroWhale schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 07:49:
Musk wilde gewoon BTC bijkopen. En dat heeft hij nu op 45-50k kunnen doen. Tweetje eruit. Bullshit statement erin. BTC scheppen met mooie korting.
Easy peasy.
Toverwoorden: Niet gereguleerd.
Zero.
Overschat dan toch..Pelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 07:51:
[...]
Dan heeft hij de markt onderschat, door zijn tweets trekt de markt hem straks met volle bags en al onderwater.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ja, dat vind ik ook wel bijzonder. Toen was het allemaal prima en nu is het ineens een penis.WhySoSerious schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 07:45:
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Is ook wel te verklaren. 10% verlies komt 2 x zo hard binnen als 10% winst. Maar om dat gevoel in allemaal vreemde dingen en onwaaarheden te gaan roeptoeren zou zelfs in dit topic geen plek mogen hebben imho.Bushalte schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 07:55:
[...]
Ja, dat vind ik ook wel bijzonder. Toen was het allemaal prima en nu is het ineens een penis.
HODL. Morgen 69K.
Voor de duidelijkheid. Het is altijd een penis geweest met zijn aandachttrekkerij.Bushalte schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 07:55:
[...]
Ja, dat vind ik ook wel bijzonder. Toen was het allemaal prima en nu is het ineens een penis.
Ik zie hier allemaal mensen verklaringen schrijven in naam van Elon. Grappig, de beste man heeft het verder geschopt dan heel tweakers bij elkaar.
Wie zijn wij om te zeggen dat zijn actie nergens op slaat?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Denk je dat? Wat denk je wel niet hoeveel man eigenlijk achter die kerel zit, Hij is alleen het commercieele gezicht. Het is allemaal SHOW, en NASA etc...AFCAjax schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:02:
Haha,
Ik zie hier allemaal mensen verklaringen schrijven in naam van Elon. Grappig, de beste man heeft het verder geschopt dan heel tweakers bij elkaar.
Wie zijn wij om te zeggen dat zijn actie nergens op slaat?
Weet je al hoe de wereld werkt?
Niemand kende die kerel en ineens was hij letterlijk OVERAL op de kaart
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 13-05-2021 08:05 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Verwijderd
Ik hodlde al BTC voordat ik überhaupt van Tesla had gehoord.
Hodl Bitcoin voor Elon, hodl Bitcoin na Elon.
Long 2 takt, short Tesla.
/f/image/JTeAjcJqppAD1BrQdqZJctPy.png?f=fotoalbum_large)
Verder blijf ik nog maar even in fiat zitten om het aan te kijken. De Bitcoin bounce sinds de 46k was mooi, maar gaat daarna veel te lang sideways, ik verwacht nog een nieuwe daling.
[ Voor 7% gewijzigd door Taro op 13-05-2021 08:17 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Rustgevende woorden van onze vriend Benjamin C.
Time is on our side.
I
Zijn vuist kwam zo hard op het toetsenbord terecht dat hij de toetsen bij het neerkomen ervan in zijn vlees voelde priemen.
‘Verdomme! Domme gasten zijn jullie! … Allemaal!’, riep hij tegen het scherm en duwde zich van zijn bureau af. De wielen van zijn bureaustoel maakten bijna geen geluid over de maple vloer. De twee brede, gebogen schermen die hem met de rest van de wereld verbonden werden kleiner. Op het venster waarop hij het forum had aan staan, bleven de berichten binnenkomen. Hij kon de aanhoudende stroom berichten van die nieuwelingen in het topic vandaag niet aan. Constant gezeur over dalende prijzen en de meest elementaire vragen kwamen voorbij. ‘Ik heb munt X gekocht, hoe lang duurt het voordat ze op de exchange staan? Hoe verbind ik mijn wallet met de exchange? Waar kan je die en die munt kopen?’… Onmogelijk, had hij gedacht. Onacceptabel vooral. Dat soort mensen mag niet aan crypto komen. Ze zijn het niet waard! Zulke dingen hoor je te weten. Simpel. Zoek het op, leer het uit je hoofd en vergeet het nooit meer… En kom dan terug naar het forum om een fatsoenlijk gesprek met elkaar te hebben over de materie.
Zo zou het moeten, maar ja… zo dachten veel leden niet, had hij gemerkt. Ze zaten er alleen maar om een clubje mensen te volgen die er wél verstand van hadden en om alle trades die dat clubje in het topic vermeldde te imiteren. Als een domme hond die een trucje leert. Het mooie van honden is dat ze vaak goed het trucje kunnen, maar zich niet beseffen dat ze compleet onder controle staan van hun baasjes. Dat maakt ze ook goede en lieve honden. Hoe vaker hij ze riep dat ze geen hondjes, schoothondjes?, moesten zijn, hoe vaker zij kwijlend en smekend om advies naar dat topic kwamen om hondje te spelen. Honden, dat waren het, concludeerde hij. Met uitzondering van de paar baasjes die wel voor zichzelf konden denken.
Nu zijn gedachten waren onderbroken, keek hij naar terug op het scherm. Er leek voorzichtig wat groen te verschijnen in de grafieken, dus alles was okay waardoor het dieprood op zijn hoofd ook verdween. Zijn bureau stond een meter van de muur waarop zijn trofeën hingen. In het midden een ingelijste poster met het logo van Bitcoin, links ervan richting de deur een rekje met ledgers en aan de rechterkant een kleine, diepe lijst met daarin de fysieke versie van zijn favoriete cryptomunten. Hij had miljoenen bij elkaar weten te harken. En die ledgers hadden hem stuk voor stuk nog rijker gemaakt dan hij al was. Het klinkt simpel: Verzamelen en bewaren, maar hij had geleerd dat het veel moeilijker was dan het klinkt. Zijn verzamelwoede leek ook erger te worden; hoe meer hij verkreeg, hoe meer hij wilde hebben.
Dit jaar leek het echter anders, moeilijker, bedacht hij zich terwijl hij zich herpakte. De hele cryptowereld leek volwassener te worden en het werd moeilijker om mensen te vinden, lotgenoten, met voldoende kennis en kunde als hij. Hij stond op van zijn bureaustoel en reed hem langzaam weer naar het bureau. Ja, natuurlijk waren er de internetgoeroes, die schreeuwden om het hardst wat de beste strategieën, exchanges en munten waren… maar die riepen dat alleen maar voor de likes, de duimpjes omhoog en, allerbelangrijkst, de volgers. Die volgers brachten namelijk een constante stroom geld op gang richting de influencer. Hij trok spontaan zijn mondhoeken naar beneden bij dat woord. Bah, wat een vies woord ook. Beïnvloeder. Dat heeft al een negatieve smaak.
Hij wilde op gelijk niveau met gelijkgestemden praten en had die, met tussenpozen, gevonden in een topic op tweakers.net. Logisch ook, want daar zaten alle tech-nerds van Nederland. Iedereen in het wereldje kende die site. Zelf was hij al jaren lid, maar had er voor 2019 nooit aan gedacht om zijn lotgenoten in crypto daar te zoeken. Op die site kwamen zijn behoeften samen. Het was zo voor de hand liggend dat hij het compleet over het hoofd had gezien en daarom had hij zichzelf herhaaldelijk en hard op zijn hoofd geslagen dat hij een week lang met een blauwe plek op zijn kaak liep.
Net toen hij opstond om naar de keuken te lopen voor een verfrissend drankje, zag hij een opmerkelijke reactie van één van de leden, Slux, op zijn scherm verschijnen. Hij had al een aantal posts gewijd aan een verloren of veranderd wachtwoord waardoor hij niet bij zijn één van zijn wallets kon. Nu postte diezelfde gast het scherm met daarop zijn wachtwoord open en bloot. Met open mond staarde hij naar het scherm. Zijn mondhoeken krulden langzaam omhoog terwijl hij zich weer in zijn stoel liet zakken. ‘Hij zal toch niet zo dom zijn om … ‘, mompelde hij zachtjes. Even keek hij fronsend weg van zijn scherm en vervolgde met ‘…. Jawel… dat ben je wel hè. Je hebt gewoon het wachtwoord niet veranderd wat toegang geeft tot alle wachtwoorden van je crypto. Geef het maar toe!', zei hij enthousiast. 'Honden zijn het, allemaal! Hahahaha, dit moet ik gewoon proberen!’. Met een haast ingesleten beweging van zijn hand, stuurde hij de aanwijzer van zijn muis naar het tracking-programma dat hij had laten maken. Een venster verscheen. Op het toetsenbord typte hij de letters S, L, U, X en drukte op Enter, waarna het programma zijn werk ging doen; internet afzoeken op alles wat te maken had met deze gebruiker. IP-adressen, social media-accounts, you name it. Alles om te achterhalen wie de persoon achter deze tweakers-account is. En vooral: Zijn of haar adres!
Voldaan stond hij op en liep de kamer uit. De afstand van zijn werkkamer naar de keuken was iets waar hij maar niet aan gewend kon raken. In zijn oude huis was het twee keer struikelen, maar sinds hij hier woonde was hij een volle minuut onderweg. Met een snelle zwaai opende hij de koelkast en keek aan de binnenkant van de deur. ‘We hebben weer iets te vieren jongens’, zei hij tegen de vier flessen die nog zachtjes naschommelden van de snelle draai. Hij pakte een willekeurige fles en zette die op het kookeiland. ‘Zo jongen, jij wordt het.’, zei hij tegen de fles Hiedsieck uit 1985. ‘Met jou ga ik vieren dat ik weer een nieuw doel heb gevonden… al is het maar voor kort.’, zei hij terwijl hij de muselet van de champagnefles draaide.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Het zou vandaag feest moeten zijn…ach ja we maken er wat moois van. Geniet van jullie dag!
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Nee dusHet Fantoom schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:49:
Normaal verkoop ik alles bij dit soort dips.
NU NIET! Heb voornamelijk ETH BTC ADA Doe ik hier goed aan?
Had ik toch maar een groot deel verkocht gisteren. Maar ja als ik het verkoop dan stijgt het altijd.
Blijf ik voor de verandering nu eens stug zitten dan zakt het nog dieper
Hier ook... balen!Het Fantoom schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:15:
[...]
Nee dus![]()
Had ik toch maar een groot deel verkocht gisteren. Maar ja als ik het verkoop dan stijgt het altijd.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Gewoon geduld wie zegt dat ie niet meer omhoog gaat xDHet Fantoom schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:15:
[...]
Nee dus![]()
Zal vast een reden voor zijn, anders had jij er wel gestaan.A87 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:04:
[...]
Denk je dat? Wat denk je wel niet hoeveel man eigenlijk achter die kerel zit, Hij is alleen het commercieele gezicht. Het is allemaal SHOW, en NASA etc...
Weet je al hoe de wereld werkt?
Niemand kende die kerel en ineens was hij letterlijk OVERAL op de kaart
Maar flip je niet bearish dan? Ik zie een dubbele dip nog wel zitten, maar echt lagere levels als 46k, vraag me af of het dan nog goed komtTaro schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:04:
ADA heeft een mooie bounce op de 4H, maar kan op het huidige punt weer afketsen. Misschien breekt de koers wel even naar boven uit, maar ook afhankelijk van wat Bitcoin gaat doen.
[Afbeelding]
Verder blijf ik nog maar even in fiat zitten om het aan te kijken. De Bitcoin bounce sinds de 46k was mooi, maar gaat daarna veel te lang sideways, ik verwacht nog een verdere daling.
+22% waar BTC en ETH -10% en -7% in EUR doen.
[ Voor 59% gewijzigd door WhySoSerious op 13-05-2021 08:21 ]
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Hopelijk gaan nu meer mensen/bedrijven dit zien
MicroWhale schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:07:
Dames, heren. Naar aanleiding van het idee "Cryptokiller" van deze week... is dit wat als start van een serie over het wel en wee in dit topic?
I
Zoals gisteren al aangegeven heb ik momenteel extreme stop-limit orders gemaakt en tot heden weer getriggerd! Gisteren ETH op 4300 gelost en vannacht bij de 3599 weer opgepakt..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Iemand die zo veel typt altijd +1.MicroWhale schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:07:
Dames, heren. Naar aanleiding van het idee "Cryptokiller" van deze week... is dit wat als start van een serie over het wel en wee in dit topic?
I
Zijn vuist kwam zo hard op het toetsenbord terecht dat hij de toetsen bij het neerkomen ervan in zijn vlees voelde priemen.
‘Verdomme! Domme gasten zijn jullie! … Allemaal!’, riep hij tegen het scherm en duwde zich van zijn bureau af. De wielen van zijn bureaustoel maakten bijna geen geluid over de maple vloer. De twee brede, gebogen schermen die hem met de rest van de wereld verbonden werden kleiner. Op het venster waarop hij het forum had aan staan, bleven de berichten binnenkomen. Hij kon de aanhoudende stroom berichten van die nieuwelingen in het topic vandaag niet aan. Constant gezeur over dalende prijzen en de meest elementaire vragen kwamen voorbij. ‘Ik heb munt X gekocht, hoe lang duurt het voordat ze op de exchange staan? Hoe verbind ik mijn wallet met de exchange? Waar kan je die en die munt kopen?’… Onmogelijk, had hij gedacht. Onacceptabel vooral. Dat soort mensen mag niet aan crypto komen. Ze zijn het niet waard! Zulke dingen hoor je te weten. Simpel. Zoek het op, leer het uit je hoofd en vergeet het nooit meer… En kom dan terug naar het forum om een fatsoenlijk gesprek met elkaar te hebben over de materie.
Zo zou het moeten, maar ja… zo dachten veel leden niet, had hij gemerkt. Ze zaten er alleen maar om een clubje mensen te volgen die er wél verstand van hadden en om alle trades die dat clubje in het topic vermeldde te imiteren. Als een domme hond die een trucje leert. Het mooie van honden is dat ze vaak goed het trucje kunnen, maar zich niet beseffen dat ze compleet onder controle staan van hun baasjes. Dat maakt ze ook goede en lieve honden. Hoe vaker hij ze riep dat ze geen hondjes, schoothondjes?, moesten zijn, hoe vaker zij kwijlend en smekend om advies naar dat topic kwamen om hondje te spelen. Honden, dat waren het, concludeerde hij. Met uitzondering van de paar baasjes die wel voor zichzelf konden denken.
Nu zijn gedachten waren onderbroken, keek hij naar terug op het scherm. Er leek voorzichtig wat groen te verschijnen in de grafieken, dus alles was okay waardoor het dieprood op zijn hoofd ook verdween. Zijn bureau stond een meter van de muur waarop zijn trofeën hingen. In het midden een ingelijste poster met het logo van Bitcoin, links ervan richting de deur een rekje met ledgers en aan de rechterkant een kleine, diepe lijst met daarin de fysieke versie van zijn favoriete cryptomunten. Hij had miljoenen bij elkaar weten te harken. En die ledgers hadden hem stuk voor stuk nog rijker gemaakt dan hij al was. Het klinkt simpel: Verzamelen en bewaren, maar hij had geleerd dat het veel moeilijker was dan het klinkt. Zijn verzamelwoede leek ook erger te worden; hoe meer hij verkreeg, hoe meer hij wilde hebben.
Dit jaar leek het echter anders, moeilijker, bedacht hij zich terwijl hij zich herpakte. De hele cryptowereld leek volwassener te worden en het werd moeilijker om mensen te vinden, lotgenoten, met voldoende kennis en kunde als hij. Hij stond op van zijn bureaustoel en reed hem langzaam weer naar het bureau. Ja, natuurlijk waren er de internetgoeroes, die schreeuwden om het hardst wat de beste strategieën, exchanges en munten waren… maar die riepen dat alleen maar voor de likes, de duimpjes omhoog en, allerbelangrijkst, de volgers. Die volgers brachten namelijk een constante stroom geld op gang richting de influencer. Hij trok spontaan zijn mondhoeken naar beneden bij dat woord. Bah, wat een vies woord ook. Beïnvloeder. Dat heeft al een negatieve smaak.
Hij wilde op gelijk niveau met gelijkgestemden praten en had die, met tussenpozen, gevonden in een topic op tweakers.net. Logisch ook, want daar zaten alle tech-nerds van Nederland. Iedereen in het wereldje kende die site. Zelf was hij al jaren lid, maar had er voor 2019 nooit aan gedacht om zijn lotgenoten in crypto daar te zoeken. Op die site kwamen zijn behoeften samen. Het was zo voor de hand liggend dat hij het compleet over het hoofd had gezien en daarom had hij zichzelf herhaaldelijk en hard op zijn hoofd geslagen dat hij een week lang met een blauwe plek op zijn kaak liep.
Net toen hij opstond om naar de keuken te lopen voor een verfrissend drankje, zag hij een opmerkelijke reactie van één van de leden, Slux, op zijn scherm verschijnen. Hij had al een aantal posts gewijd aan een verloren of veranderd wachtwoord waardoor hij niet bij zijn één van zijn wallets kon. Nu postte diezelfde gast het scherm met daarop zijn wachtwoord open en bloot. Met open mond staarde hij naar het scherm. Zijn mondhoeken krulden langzaam omhoog terwijl hij zich weer in zijn stoel liet zakken. ‘Hij zal toch niet zo dom zijn om … ‘, mompelde hij zachtjes. Even keek hij fronsend weg van zijn scherm en vervolgde met ‘…. Jawel… dat ben je wel hè. Je hebt gewoon het wachtwoord niet veranderd wat toegang geeft tot alle wachtwoorden van je crypto. Geef het maar toe!', zei hij enthousiast. 'Honden zijn het, allemaal! Hahahaha, dit moet ik gewoon proberen!’. Met een haast ingesleten beweging van zijn hand, stuurde hij de aanwijzer van zijn muis naar het tracking-programma dat hij had laten maken. Een venster verscheen. Op het toetsenbord typte hij de letters S, L, U, X en drukte op Enter, waarna het programma zijn werk ging doen; internet afzoeken op alles wat te maken had met deze gebruiker. IP-adressen, social media-accounts, you name it. Alles om te achterhalen wie de persoon achter deze tweakers-account is. En vooral: Zijn of haar adres!
Voldaan stond hij op en liep de kamer uit. De afstand van zijn werkkamer naar de keuken was iets waar hij maar niet aan gewend kon raken. In zijn oude huis was het twee keer struikelen, maar sinds hij hier woonde was hij een volle minuut onderweg. Met een snelle zwaai opende hij de koelkast en keek aan de binnenkant van de deur. ‘We hebben weer iets te vieren jongens’, zei hij tegen de vier flessen die nog zachtjes naschommelden van de snelle draai. Hij pakte een willekeurige fles en zette die op het kookeiland. ‘Zo jongen, jij wordt het.’, zei hij tegen de fles Hiedsieck uit 1985. ‘Met jou ga ik vieren dat ik weer een nieuw doel heb gevonden… al is het maar voor kort.’, zei hij terwijl hij de muselet van de champagnefles draaide.
Nu even lezen.
Vooralsnog niet, maar een aantal zaken om rekening mee te houden:DarkShadow schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:18:
[...]
Maar flip je niet bearish dan? Ik zie een dubbele dip nog wel zitten, maar echt lagere levels als 46k, vraag me af of het dan nog goed komt
- De Bitcoin dominance heeft een vrij laag punt bereikt, nog geen 2017/2018 niveau, maar wel close
- ETH heeft net als de 2017/2018 run een dikke nieuwe ATH neergezet nadat BTC kwakkelde
- Er is een altseason geweest
- De Bitcoin bullmarket MA's zijn deze run niet/nauwelijks getest
Als Bitcoin dan de nodige MA's uitgebreid heeft getest hoop ik dat de >72k gaat worden opgezocht, maar, ik ben en blijf wel sceptisch. Bearish ben ik zeker (nog) niet.
Edit: Short weer geopend:
[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 13-05-2021 08:28 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Hmm.. mijn ETH is toch echt 10% gedipt vannacht.. welke ETH heb jij dan?Aslanboy1905 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:21:
ETH, DOT, ADA. Meer hoef ik niet te zeggen. Ik heb geen idee over welke dip jullie het hebben.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Leuk verhaal, maar iedereen weet dat Slux onder de Golden Gate-brug woontMicroWhale schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:07:
I
Vandaag geen All time high voor ETH
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
O wacht... disclaimertje erbij dan maar:WhySoSerious schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:27:
[...]
Leuk verhaal, maar iedereen weet dat Slux onder de Golden Gate-brug woont
Elke overeenkomst met bestaande personen, gebeurtenissen, plaatsen of entiteiten berust op louter toeval. Alle personages, gebeurtenissen, plaatsen en entiteiten zijn fictief en verhouden zich op geen enkele manier tot een werkelijkheid van bestaande personen, gebeurtenissen, plaatsen of entiteiten.
dan weten jullie dat
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Dit soort dips doen me steeds minder, hoe is dat bij jullie?
Valt me op dat ik in $ waarde zo'n 20% kwijt ben, maar in sats sta ik vrijwel gelijk, alts houden zich sterk!
Dit bedoelde ik dus gisteren met dat sommige alts juist een tegenovergestelde beweging maken ipv met BTC meegaan. ETH en BNB zijn ook een +3% tov BTC terwijl ze normaal juist veel harder daalden.
Als dit geen opmaat is (lees: vanaf 8 mei) naar de flippening, dan weet ik het niet meer hoor.
[ Voor 25% gewijzigd door loxO_o op 13-05-2021 08:49 ]
Dit soort dipjes doen mij ook steeds minder. Dat Elon Musk nu aanleiding is irriteert mij wel mateloos.rainier15 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:46:
Klein dumpje vannacht.. nu de 21 ma aangetikt en kunnen we weer door.
Valt me op dat ik in $ waarde zo'n 20% kwijt ben, maar in sats sta ik vrijwel gelijk, alts houden zich sterk!
Denk dat deze voor de pump heeft gezorgdMaZo schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:27:
Had ik nou maar wat NANO’s gehad...
YouTube: YouTube
I've got news for you: echte visionairs laten zich niet zo gemakkelijk lenen om onzin te verspreiden en 180 graden van koers te veranderen. Komop zeg.
Zo, dat moest er even uit
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Of juist niet, ik hoop dat dit het afsluitende hoofdstuk is van zijn invloed op de koersen en vooral dat gepromoot van z’n meme coins. De markt wordt hopelijk nu wat volwassener en reageert hopelijk minder volatiel op zulke influencers.Ballie2210 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:49:
[...]
Dit soort dipjes doen mij ook steeds minder. Dat Elon Musk nu aanleiding is irriteert mij wel mateloos.
Ik aanschouw het spektakel eigenlijk steeds meer zonder stress. Gelukkig ETH gekocht op het juiste moment waardoor ik niet in de min kom nu. Maar alle andere coins die ik heb staan nog steeds op dezelfde koers als voor de grote dip in april bij mij,rainier15 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:46:
Klein dumpje vannacht.. nu de 21 ma aangetikt en kunnen we weer door.
Heb ook veel geleerd van 2017/2018, leuk gecashed toen voor een beginner maar uiteindelijk de helft van mijn winst zien verdampen door op idiote ATH momenten weer in te stappen (FOMO).
Heb nu het idee dat ik iets beter weet waar ik mee bezig dan toen en kijk niet meer op van correcties en dipjes. Enige waar ik nog wel tegen op zie is dat ik straks te laat ben wanneer de bear market aantreedt. Maar of die dezelfde vormen aanneemt als 2018 waar we een 85% omlaag gingen zonder herstel? Wie zal het zeggen.
Zolang er geen regulatie is zal crypto altijd volatiel blijven en dat is maar goed ook, zodra de volatiliteit eruit is is het ook niet meer interessant imoKatseviool schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:52:
[...]
Of juist niet, ik hoop dat dit het afsluitende hoofdstuk is van zijn invloed op de koersen en vooral dat gepromoot van z’n meme coins. De markt wordt hopelijk nu volwassener reageert hopelijk minder volatiel op zulke influencers.
Helemaal eens, maar dat 1 man met 1 tweet gigantische marktschommelingen kan veroorzaken vind ik iets te gortig.Slux schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:54:
[...]
Zolang er geen regulatie is zal crypto altijd volatiel blijven en dat is maar goed ook, zodra de volatiliteit eruit is is het ook niet meer interessant imo
Wie zegt dat het alleen daardoor komt? Iedereen roeptoetert dat maar, maar de trend was al niet zo positief...Katseviool schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Helemaal eens, maar dat 1 man met 1 tweet gigantische marktschommelingen kan veroorzaken vind ik iets te gortig.
Klopt snap ook echt niet dat zo man zich met een DOGE bezig houdt, hij was laatst nog op 1 of andere latenight show toen gaf die ook toe dat het gewoon een husle isKatseviool schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Helemaal eens, maar dat 1 man met 1 tweet gigantische marktschommelingen kan veroorzaken vind ik iets te gortig.
Ben ook benieuwd als we straks in een bearmarkt terecht komen wat dat met het aandeel Tesla gaat doen, die man maakt zijn eigen bedrijf stuk op deze manier.
Voor wiet het nog niet gezien had.
[ Voor 10% gewijzigd door Slux op 13-05-2021 09:04 ]
Wat denk je dat de grote investeringsmaatschappijen hiervan denken.. adoptie is nog heel ver weg.Katseviool schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Zero.
Kan ie straks weer klagen dat z'n aandeel kapot geshort wordt, het blijft een groot kind.Slux schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:02:
[...]
Ben ook benieuwd als we straks in een bearmarkt terecht komen wat dat met het aandeel Tesla gaat doen, die man maakt zijn eigen bedrijf stuk op deze manier.
XRP = trash
Het staat zelfs op de frontpage van TweakersYES schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:54:
Jongens/meisjes, ik heb vannacht heerlijk geslapen. Wakker worden was iets minder toen ik mijn PF waarde zag maar is ook nog overzien. Wat heeft Musk uitgespookt? Aangezien ik daar meerdere posts over voorbij zie komen.
nieuws: Tesla stopt met bitcoin als betaalmiddel na 49 dagen
Als Musk met een tweet Doge kan beïnvloeden en door deze aankondiging Bitcoin gaat het nog een leuke tijd worden. En natuurlijk heeft Elon echt niet die macht, maar het blijft curieus hoe whales vrolijk meedeinen op zijn acties.
Maar dit is altijd zo geweest. Als een amerikaanse president iets zei over een bedrijf in de krant, had dit ook invloed op wall street. En niet alleen bij een president, maar vooral bij invloedrijke mensen.Katseviool schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Er wordt weleens gezegd dat crypto niet beinvloeden is, maar dat klopt. Als die guy van Amazon zegt Cardano is de bom, knalt ie ook omhoog.
Van lego. Of van lucht voor velenStokstaart schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:03:
Elon Musk is gewoon de John McAfee van deze cycle. De eindbaas van deze wereld waarna we worden beloond met ons kasteel.
Die maakt dat niks uit, zijn al ingestapt rond de 24000 dollar en romen regelmatig af.Pelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:02:
[...]
Wat denk je dat de grote investeringsmaatschappijen hiervan denken.. adoptie is nog heel ver weg.
En die zijn ook niet vies van een dikke short.
Enigszins was dit toch wel te voorspellen, vorig jaar maart nog flink lopen lobbyen voor Bitcoin binnen mijn wereld zeg maar.
Niemand had interesse, nee joh, dat is allemaal gebakken lucht, daar zie ik niks in.
En twee maanden geleden stond de telefoon ineens roodgloeiend, hé jij tipte me toen toch over Bitcoin
XRP = trash
[ Voor 11% gewijzigd door Southern Sun op 13-05-2021 09:14 ]
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
YouTube: Gers pardoel ik neem je mee PARODY thee is gay
En oh: een Shibu Inu hond want doge ftw. Musk schiet een Tesla de ruimte in, dan is de Shibu Inu hond voor de doge de volgende
Ik ga voor AdaPelox schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:19:
Om te laten zien dat het geen grap is.. hierbij het zakje gebruikt. Hoe verzin je het..
[Afbeelding]
Ik heb helemaal geen DGB.
Zeker net als @Gelukszoekr gezegd dat ze te laat zijn?Mr_Ripple schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:12:
[...]
Die maakt dat niks uit, zijn al ingestapt rond de 24000 dollar en romen regelmatig af.
En die zijn ook niet vies van een dikke short.
Enigszins was dit toch wel te voorspellen, vorig jaar maart nog flink lopen lobbyen voor Bitcoin binnen mijn wereld zeg maar.
Niemand had interesse, nee joh, dat is allemaal gebakken lucht, daar zie ik niks in.
En twee maanden geleden stond de telefoon ineens roodgloeiend, hé jij tipte me toen toch over Bitcoin
Zoals je merkt ben ik lekker wakker en zeer actief in het zelf uitzoeken waar iets vandaan komtJoosie200 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:09:
[...]
Het staat zelfs op de frontpage van Tweakers
nieuws: Tesla stopt met bitcoin als betaalmiddel na 49 dagen
Als Musk met een tweet Doge kan beïnvloeden en door deze aankondiging Bitcoin gaat het nog een leuke tijd worden. En natuurlijk heeft Elon echt niet die macht, maar het blijft curieus hoe whales vrolijk meedeinen op zijn acties.
Bedankt!
Tijd voor koffieYES schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:26:
[...]
Zoals je merkt ben ik lekker wakker en zeer actief in het zelf uitzoeken waar iets vandaan komt
Bedankt!
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Same here. Gelukkig een gediversifieerd pf, sowieso altijd een goed idee natuurlijk.anti elppa schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:30:
de grap is dat ik na vannacht dus meer btc heb door mijn ADA en ETH die ik heb. Prima zo. Vrije dag, zonnetje schijnt
Zijn invloed hebben ze al vaker uitgezocht en het is lastig om de huidige schok anders te verklaren dan dat hij minimaal een zetje aan het sentiment heeft gegeven.Taro schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:02:
[...]
Wie zegt dat het alleen daardoor komt? Iedereen roeptoetert dat maar, maar de trend was al niet zo positief...
https://www.forbes.com/si...ith-his-twitter-activity/
Maar ik vind het wel positief dat niet heel de markt gigantisch in elkaar zakt dus zwaar negatief is het sentiment dus ook weer niet.
Haha weer lekker hoog instappenSouthern Sun schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:14:
Hier maar eens meelezen. Hele tijd niks meer met crypto gedaan, in 2018 als newb op de piek instappen was m'n eerste ervaringVorige week ontdekte ik ineens nog een portfolio met wat winst dus dat eruit gehaald en nu opnieuw beginnen. Eerst maar eens rustig jullie ervaringen volgen en niet overhaasten aangezien er alweer even stijgende lijnen zijn, toch weer eerder moeten zijn!
Inderdaad, en tegelijkertijd was het een indicatie om te gaan afromen.elektriekert schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 09:24:
[...]
Zeker net als @Gelukszoekr gezegd dat ze te laat zijn?
Want denk maar niet dat al die types zich door mijn advies tegen hebben laten houden.
En je weet het, het is iedere cycle hetzelfde, zodra het mainstream is en de kapper/slager er ook instappen vallen de grote klappen.
Mooie dip overigens vannacht!
XRP = trash
Zelfde alleen lag lekker te slapenSt@m schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 08:24:
[...]
Hmm.. mijn ETH is toch echt 10% gedipt vannacht.. welke ETH heb jij dan?
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/MGYBsqiWj1mxOt7hjLLmbvGT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8kQa6QimCUuGv0KWmZmEjZ1C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/E7oF5IXwgP9CX71r8D6Uzc8C.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9cNimrmbA277cnxaY4FWgHRl.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/xfvDX4iVmThSr3gkEMnpNqmZ.png?f=fotoalbum_large)