Heb je dr geen dislaimer laten tekenen dan ?Misprinter schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:07:
Drie dagen geleden overtuigde ik mijn vriendin dat het een goed moment was om flink in BTC in te stappen, want 'veilige investering, consolideert al zo lang dat we straks een grote move gaan maken' etc. Ze ligt nu al een paar uur op bed en ik durf het nog niet aan om erbij te kruipen en morgen wakker te worden als ze haar portfolio checkt.
Man ik leef voor dit soort momenten, de adrenaline giert door t lijfke. Ik zie de euros verdampen en weer condenseren.
Omg. Maar had liever toch echt gains gehad ipv loses, maar het kan niet elke keer feest zijn.
Ok grapje ik hou me nu sterk hier. Op dit soort momenten vraag ik mij wel af waarom ik niet gewoon uit crypto ga.
1 zo’n mafketel op twitter die de koers -20% doet gaan. Gekkenhause
Omg. Maar had liever toch echt gains gehad ipv loses, maar het kan niet elke keer feest zijn.
Ok grapje ik hou me nu sterk hier. Op dit soort momenten vraag ik mij wel af waarom ik niet gewoon uit crypto ga.
1 zo’n mafketel op twitter die de koers -20% doet gaan. Gekkenhause
Ik heb al 6 nieuwe muntjes in mijn PF sinds een minuut of 10...
Of slapen, helpt ookArfalas schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:12:
Ja joh. Zit je een week in de crypto, lekker hoog ingestapt, en nu dit.
Ik ga wel weer vissen
Nouja door mij zit ze al heel stabiel in BTC, ETH en ADA sinds juni 2020 dus we kunnen het wel hebben
Als je LP tokens staked, was het een leuk moment ze er uit te trekken. Easy gains.
Zo'n moment wil je dat je op 64k gecashed had. Maar nee. HODL. Tot 100/200/288K.Tominatie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:12:
Man ik leef voor dit soort momenten, de adrenaline giert door t lijfke. Ik zie de euros verdampen en weer condenseren.
[ Voor 0% gewijzigd door AlterMann op 13-05-2021 02:14 . Reden: Typo vergeten ]
Ik ben er klaar mee, zie jullie onder de brug. Trust
HOLD. 288K.AlterMann schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:14:
[...]
Zo'n moment wil je dat je op 64k gecashed had. Maar nee. HOLD. Tot 100/200/288K.
Kan niet, ik moet eerst een krantenwijk zoeken
Wat zijn die dingen aan de rechterkant?Misprinter schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:10:
https://aggr.trade/ is overigens echt een spektakel nu. Geluid aan, koptelefoon op en janken maar!
Ik zie en hoor vooral groen en buy orders van miljoenen dollars, en liquidated shorts nu eigenlijkMisprinter schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:10:
https://aggr.trade/ is overigens echt een spektakel nu. Geluid aan, koptelefoon op en janken maar!
Tering wat is er toch een geld in de wereld als je dit zo ziet.
En daarom lekker hodlen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat zijn de grote trades die op verschillende exchanges worden gedaan. Volgens mij toont de site standaard alle trades van minstens $100k daar.
Voor het slapen even al het Fiat in btc pompen. Morgen moon
Iemand honger? Ik heb nog een slice Rektaronie over
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Bedankt, maar ik denk dat ik vast aan het gevoel ga wennen
Dan doe ik het wel even. ALLEMEMACHTIGGEDJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ELON!! LULLO!
Je weet dat de bounce gaat komen. Een paar ETH voor 3800 gescoord maar dan klapt die nog aardig door 
Het lijkt wel ok nu. Lastig om de bodem te timen, maar je wil wel kopen...
De dump doet wel pijn. Nu hopen dat ik er geen vallend mes bij heb.
Het lijkt wel ok nu. Lastig om de bodem te timen, maar je wil wel kopen...
De dump doet wel pijn. Nu hopen dat ik er geen vallend mes bij heb.
Ik bel wel een pizzaatje, vraag ik gelijk of ik m met 20 BTC kan afrekenen ipv euro'sGelukszoekr schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:19:
Iemand honger? Ik heb nog een slice Rektaronie over
Toch is die tweet op mediumlange termijn ook shit voor BTC.. ookal werd deze door iemand als semipositief neegezet (de huidige crash daar gelaten). Er is al een negatieve sfeer ontstaan over Bitcoin en energie welke nu keihard in de stroomversnelling gaat en ik voorlopig ook niet in iets positiefs zie veranderen.
Signature
De media zal hiervan smullen inderdaad.mouzetc schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:21:
Toch is die tweet op mediumlange termijn ook shit voor BTC.. ookal werd deze door iemand als semipositief neegezet (de huidige crash daar gelaten). Er is al een negatieve sfeer ontstaan over Bitcoin en energie welke nu keihard in de stroomversnelling gaat en ik voorlopig ook niet in iets positiefs zie veranderen.
Dat, + dat iedereen die net komt kijken in crypto denkt, zie je wel, het is een scam.mouzetc schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:21:
XRP = trash
Rip panic sellers
69k soon
Mijn veteranen balletjes werden wel even op de proef gesteld moet ik zeggen. Hodl.
69k soon
Mijn veteranen balletjes werden wel even op de proef gesteld moet ik zeggen. Hodl.
Mijn order is filled.
Een higher low na de drop geeft mij vertrouwen.
Een higher low na de drop geeft mij vertrouwen.
via wat mine jij?Richh schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:23:
ETH mining difficulty what are you doing? Of zijn dit alle fees van de weak hands
Binnen 2 maanden die kaart van me ruim terug verdiend zo![]()
[Afbeelding]
Ja, zeker. De gemiddelde nieuwslezer/potentiële bitcoin-investeerder zal erop vertrouwen dat Elon Musk, eigenaar van een aantal van de grootste techbedrijven, goed geïnformeerd is over dergelijke thema's. Zijn claim over de energieverspilling van miners is simpelweg niet waar en daarmee gewoon je reinste FUD. Maar dat is niet wat er morgen in de kranten te lezen zal staan.mouzetc schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:21:
Nou inderdaad. Ik zit dan te denken wat je daarvoor met fiat zou kunnen kopen. Bizar...Tominatie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:22:
Rip panic sellers
69k soon
Ik had geen goede positie. Gelukkig wel aardig bij kunnen kopen. Maar als het nog verder gaat ben ik de sjaak.
Mag ik trouwens al concluderen dat de 53,5k retest niet succesvol was?
Ethereum, TeamRedMiner, Cruxpool, 6700xt
Yeah ETH doet helemaal z’n ding. Zo ver ik kon volgen had dit te maken met alle shitcoins die de ETH fees lieten opblazen. Maar mij hoor je niet klagen. Jammer dat shitcoin party over is wat dat betreft.Richh schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:23:
ETH mining difficulty what are you doing? Of zijn dit alle fees van de weak hands
Binnen 2 maanden die kaart van me ruim terug verdiend zo![]()
[Afbeelding]
Op Bitvavo nog heel veel buy orders tussen 90 en 200 Eth
Straks vanaf de onderkant testengijsvogel schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:25:
Mag ik trouwens al concluderen dat de 53,5k retest niet succesvol was?
Oes Elon wist toch dondersgoed dat minen niet goed is voor het milieu voordat hij/tesla btc kocht. Vrij vervelend dat deze enge wereldverbeteraar nu al een poosje het sentiment in crypto bepaald.
Tiet veur een Epsteintje.
tsja bizar ja. Het is ook gewoon bizar hoeveel geld de portfolio waard is.oNo schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:25:
[...]
Nou inderdaad. Ik zit dan te denken wat je daarvoor met fiat zou kunnen kopen. Bizar...
Ik had geen goede positie. Gelukkig wel aardig bij kunnen kopen. Maar als het nog verder gaat ben ik de sjaak.
Ik heb in de ultra berenmarkt ooit 8 btc bij elkaar weten te sprokkelen. Dat was toen maar 15k haha
Ik heb die 8 btc weer helemaal verneukt daarna met domme trades tot 1.95 maar de doge all in van laatst zorgde er weer voor dat ik er nu iets meer dan 3 heb. Dat koester ik. 3 fucking btc. No panic sells meer hiero.
Kom maar door met de boormachines
Geef geen fuck G
Wel weer bijzonder dat SHIB en DOGE nog niet helemaal naar de tering zijn.
Zijn er dan werkelijk nog mensen die daar geld in steken??
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Nice! Bizar!schumi1986 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:30:
[...]
Die 3080 van mij doet het ook aardig
[Afbeelding]
Is dat het mijnen van BTC, of alleen uitbetaald krijgen/waarde in BTC?
Shib is denk tijdelijk man, men hoopt op een Doge 2.0 die niet gaat gebeuren, daarna weer zero.Ronald.42 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:31:
Wel weer bijzonder dat SHIB en DOGE nog niet helemaal naar de tering zijn.
Uitbetaald krijgen in BTCQunix schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:31:
Is dat het mijnen van BTC, of alleen uitbetaald krijgen/waarde in BTC?
Wel fijn dat je uitbetaald krijgt in BTC. Kun je morgen mooi twee pizza’s kopenschumi1986 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:30:
[...]
Die 3080 van mij doet het ook aardig
[Afbeelding]
Goed, we zullen in ieder geval geen Elon meme coins meer krijgen.
Als je zo veel vermogen hebt zoek je uitdagingen. Ik denk dat dit een manier is. Vroeger ging je mensen huren en land afpakken. Dan kan niet zomaar meer.StevenzeN schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:29:
Oes Elon wist toch dondersgoed dat minen niet goed is voor het milieu voordat hij/tesla btc kocht. Vrij vervelend dat deze enge wereldverbeteraar nu al een poosje het sentiment in crypto bepaald.
Dit is de nieuwe manier van landje pik en daarbij slachtoffers maken.
graceful schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:33:
[...]
Wel fijn dat je uitbetaald krijgt in BTC. Kun je morgen mooi twee pizza’s kopen
of 2 Tesla"sgraceful schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:33:
[...]
Wel fijn dat je uitbetaald krijgt in BTC. Kun je morgen mooi twee pizza’s kopen
Ik denk dat het sentiment rondom Elon nu wel een beetje veranderd is. Die DOGE of SHIBA Tweets gaan niet zo veel invloed meer hebben. Eindelijk, terug naar 0 met die rotzooi.
Met de credits natuurlijk voor @Verwijderd
Je loopt achter de feiten aan, sorry. Tesla en bitcoin zijn niet meer
Ah we hebben nu ook babes die aangeven hoeveel geld zojuist uit mn wallet verdampt is. Fijn. Tijd voor slaap.Richh schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:35:
[Afbeelding]
Met de credits natuurlijk voor @Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door graceful op 13-05-2021 02:38 ]
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken en dan in een foetushouding liggen met mijn duim in mijn mond en continu malen over wat BTC doet en doordenken wat Elon zijn motief was.
Goed gevoel hierover jongens. Overmorgen alles in het groen. Moon soon!
Morgenavond gewoon 69k boys. Mensen die hebben gepanicked stappen straks weer massaal in, dan straks een tweetje van elon dat ‘ie de dip heeft gekocht.
Ez moon
Ez moon
Dit ziet er overigens wel vrij kansloos uit, ff snel naar z'n twitter profiel en je ziet een tweet die gaat over Tesla's kopen met Dogecoin en de tweet erna gaat over het stopzetten van BTC betalingen.
:fill(white):strip_exif()/f/image/d80YeP7I79Z9FYoAiARHzks5.png?f=user_large)
En nee ik heb niet op 'yes' gestemd
:fill(white):strip_exif()/f/image/d80YeP7I79Z9FYoAiARHzks5.png?f=user_large)
Die elon is wispelturiger dan menig vrouwmens.Luca schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:38:
Dit ziet er overigens wel vrij kansloos uit, ff snel naar z'n twitter profiel en je ziet een tweet die gaat over Tesla's kopen met Dogecoin en de tweet erna gaat over het stopzetten van BTC betalingen.![]()
[Afbeelding]
Ik ga ff weer roken buiten, de vorige keer flikkerde btc een paar K naar beneden dus hou je vast...
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Kunnen we wel afspreken dat de eerstvolgende gebruiker die doge of shib komt shillen met pek en veren de gulag ingejaagd word?
Heb m’n best gedaan, maar Tom ging all-in op Doge.StevenzeN schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:42:
Kunnen we wel afspreken dat de eerstvolgende gebruiker die doge of shib komt shillen met pek en veren de gulag ingejaagd word?
Ach ja... Bitcoin heeft meer FUD overleefd, daar kan Elon nu ook bij.
ETH houdt zich goed staande trouwens! Dat geeft toch vertrouwen. Misschien dat er veel mensen van BTC willen overstappen naar ETH? #Hopium
Same, voor 25ct/st wilde ik er wel weer in, maar dat beest hapte dan weer niet op die order.Tominatie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:44:
Doge wel op een aardig prijsje weer nu, maar nog niet zodanig dat ik een gokje wil wagen.
Vreemd wel, hij wordt al oud denk ik.
Dat dipje komt wel weer goed. Volgende week zoom je uit op je pf en is er weinig veranderd, op die "squeeze" na.
Het meest klote vind ik m'n verstoorde nachtrust. Ik weet niet of er nog meer sporters zijn hier, vast wel 😉 . Maar onrust als dit is killing voor je performance. De laatste weken is m'n FTP omlaag gegaan met zo'n 30 Watt. Daar had ik mooi mee kunnen minen 🙄
Het meest klote vind ik m'n verstoorde nachtrust. Ik weet niet of er nog meer sporters zijn hier, vast wel 😉 . Maar onrust als dit is killing voor je performance. De laatste weken is m'n FTP omlaag gegaan met zo'n 30 Watt. Daar had ik mooi mee kunnen minen 🙄
Ik ben best wel een bitcoin maximalist maar heb best wel veel spijt dat ik eth altijd heb afgedaan als rotzooi. Als PoS serieus van de grond komt en het werkt super pff, dan zie ik de flippening gebeuren.
Maar toch nog steeds super sceptisch. Ik stop mijn btc er iig niet in.
Doji candle in de maak op de 1h? Tijdelijke upswing mogelijk, dus kleine long geopend
[ Voor 4% gewijzigd door The Redman op 13-05-2021 02:53 ]
Ik heb echt al 98 % Btc in Eth omgezet, en Geen spijtTominatie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:51:
Ik ben best wel een bitcoin maximalist maar heb best wel veel spijt dat ik eth altijd heb afgedaan als rotzooi. Als PoS serieus van de grond komt en het werkt super pff, dan zie ik de flippening gebeuren.
Doe je goed man. Toch hoop ik dat bitcoin straks gewoon keihard gaat shinen en dat de hele markt dan weer ff pas op de plaatst maakt.Peterre schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 02:53:
[...]
Ik heb echt al 98 % Btc in Eth omgezet, en Geen spijt
Fuck altcoins
Zo deze keer geen commotie gemist, nog even 1 laatste biertje en dan afnokken.
En morgen met 800% in de plus wakker worden.. euh owh het is al even morgen🙈
En morgen met 800% in de plus wakker worden.. euh owh het is al even morgen🙈
Nee, die heeft Taro al aan het begin van de avond naar huis gejorist
Ik ga slapen met gekruiste vingers. Groene nacht allen!
Jammer voor je, anders was het nu flink van achteren.gijsvogel schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 03:04:
[...]
Nee, die heeft Taro al aan het begin van de avond naar huis gejorist
Hoewel, ze heeft jou net ge"Stefan Postma"t...
Ik ga ook maar eens kijken of dat stuk karton van laatst nog een beetje droog is en of er überhaupt nog plek is onder de brug.
En dan ook maar weer afwachten of de bakker morgenochtend nog Btc van me aanneemt.
Hij stookt ze de laatste tijd toch al weg in zijn oven want het is goedkoper dan GAS zeit 'ie...
Rekteketet naar bed.
En dan ook maar weer afwachten of de bakker morgenochtend nog Btc van me aanneemt.
Hij stookt ze de laatste tijd toch al weg in zijn oven want het is goedkoper dan GAS zeit 'ie...
Rekteketet naar bed.
Lekker aan het strand liggen met een koud biertje. Twitter allert, Elon Tweet, check PF. Bier smaakt naar pis.
Waarom snapt Elon nu pas dat BTC geen groene belegging is? Ik dacht dat we daar met zijn allen al lang over uit waren.
Waarom snapt Elon nu pas dat BTC geen groene belegging is? Ik dacht dat we daar met zijn allen al lang over uit waren.
Haha Elon alsof je electrische wagentjes zo "groen" zijn. De klimaatmafia vergeet altijd productie en inhoud van die accupacks. En natuurlijk het brandgevaar voor eigenaar en brandweer. De oplaader duwt er vrolijk weer wat stroom in gemaakt van snippers Amazone boom welke per boot naar hier verscheept zijn.
Zo laat Tesla nu maar eens zakken
Ik blijf lekker bij Lambo. Trouwens overal doorheen geslapen, portfolio -9.7%.
Edit: @JeroenTheStig yep, hij kan makkelijk een short openen, zijn tweet de wereld in gooien, cashen, wachten tot de koers weer oploopt. Rinse and repeat. Het was ook goed getimed door de onzekerheid op de beurs/inflatie en sideways actie bij BTC.
Zo laat Tesla nu maar eens zakken
Edit: @JeroenTheStig yep, hij kan makkelijk een short openen, zijn tweet de wereld in gooien, cashen, wachten tot de koers weer oploopt. Rinse and repeat. Het was ook goed getimed door de onzekerheid op de beurs/inflatie en sideways actie bij BTC.
[ Voor 22% gewijzigd door sh4d0wman op 13-05-2021 05:44 ]
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.
Ongelooflijk dat één zo’n joker zoveel invloed heeft op dr koers van Bitcoin (en er zelf hoogstwaarschijnlijk beter van wordt). Ik denk dat ík met mijn portfolio redelijk ok zit met grotendeels IOTA en ETH. We gaan het wel zien komende dagen.
Bizarre actie van musk.... nu ineens geen btc meer accepteren omwille van een erg bizarre reden en vooral eentje welke totaal niet klopt. Al meermaals hebben studies getoond dat meest btc gemined wordt met hernieuwbare energie. Dit zaakje stinkt! Iemand als Musk weer echt wel wat af van btc...precies of die wist paar maanden geleden niet dat het delven van btc veel energie kostte?!
[ Voor 22% gewijzigd door Rebbelx op 13-05-2021 06:03 ]
Kolencentrales in een enkel district in China dicht en 40% hashrate was pleiteRebbelx schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 06:01:
Bizarre actie van musk.... nu ineens geen btc meer accepteren omwille van een erg bizarre reden en vooral eentje welke totaal niet klopt. Al meermaals hebben studies getoond dat meest btc gemined wordt met hernieuwbare energie. Dit zaakje stinkt! Iemand als Musk weer echt wel wat af van btc...precies of die wist paar maanden geleden niet dat het delven van btc veel energie kostte?!
We kunnen gaan bashen op Elon Musk, maar ik vraag me ook serieus af hoeveel Teslas er zijn verkocht met BTC. Het heeft ook niet zoveel zin om een betaalmiddel te accepteren die amper wordt gebruikt voor aankopen. Sterker nog, denk dat de eerste stap van goede acceptatie is wanneer je met stable coins aankopen kan doen.
Vooral bizar omdat hij 3 WEKEN GELEDEN nog reageerde op een tweet die een heel ander narratief heeft dan het nieuwe statement vermeldt.Rebbelx schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 06:01:
:strip_exif()/f/image/IOfIYMHHR5yb0o69CRiKOGfq.jpg?f=fotoalbum_large)
Zit dus wel wat meer achter denk ik, je gaat me niet vertellen dat Tesla al die BTC had aangeschaft en betalingen ermee heeft geaccepteerd zonder grondig onderzoek te hebben gedaan.
Denk het niet, denk eerder dat de aanschaf meer een solo actie van musk was en dat er nu een grote push tegen die beslissing is ivm de eco discussie.
Wordt al snel gedacht in allerlei complotten, maar meestal ligt de zaak eenvoudiger. Ze gaan nu echt niet op dit moment btc bijkopen, want grote kans dat er dan problemen van komen.
Feit is dat de grootste bull veroorzaker nu de handdoek in de ring heeft gegooid, ok de deur staat op een kier, maar overtuigend is het niet. Daarmee heeft hij ervoor gezorgd dat btc nu een bounce heeft gehad op de 20 weekly moving average, als btc nu verder gaat dippen hebben we een serieus probleem en kan de bull market op een rare manier eindigen.
Traditionele markten verkeren ook in slechte staat ineens, dus ik denk dat we kunnen stellen dat het uur van de waarheid voor btc is aangebroken.
Wordt al snel gedacht in allerlei complotten, maar meestal ligt de zaak eenvoudiger. Ze gaan nu echt niet op dit moment btc bijkopen, want grote kans dat er dan problemen van komen.
Feit is dat de grootste bull veroorzaker nu de handdoek in de ring heeft gegooid, ok de deur staat op een kier, maar overtuigend is het niet. Daarmee heeft hij ervoor gezorgd dat btc nu een bounce heeft gehad op de 20 weekly moving average, als btc nu verder gaat dippen hebben we een serieus probleem en kan de bull market op een rare manier eindigen.
Traditionele markten verkeren ook in slechte staat ineens, dus ik denk dat we kunnen stellen dat het uur van de waarheid voor btc is aangebroken.
Als Musk dusdanig veel "macht" heeft dat hij namens Tesla ff al die Bitcoin kan aanschaffen/accepteren zonder dat iemand hem tegenhoudt, dan hebben ze nog een veel groter probleem lijkt mij. Is toch een vreemd verhaal dit?DarkShadow schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 06:52:
Denk het niet, denk eerder dat de aanschaf meer een solo actie van musk was en dat er nu een grote push tegen die beslissing is ivm de eco discussie.
Denk je dat Steve Jobs zich door iemand liet tegen houden, dit soort genieën runnen hun business redelijk top down en op eigen inzicht. Dat is waardoor ze rijk zijn geworden en dat is waar ze op vertrouwen.
Goedemorgen, ik zie dat t kleutertje van Tesla ook weer eens bezig is geweest.
Maarem....all-in XRP? 😀
Maarem....all-in XRP? 😀
Dinsdagochtend opende ik Binance
Gisterenochtend opende ik Binance
Ik opende net Binance
Aangezien ik geen daytrader ben, app toch verwijderd en ik installeer hem wel weer bij de volgende DCA moment.
De moodswings bij crypto is niet goed
Gisterenochtend opende ik Binance
Ik opende net Binance
Aangezien ik geen daytrader ben, app toch verwijderd en ik installeer hem wel weer bij de volgende DCA moment.
De moodswings bij crypto is niet goed
Vanmiddag iedereen weer blij met groene candles
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
https://twitter.com/trylolli/status/1392607697501974528?s=21 I lol’ed😊
[ Voor 72% gewijzigd door twit op 13-05-2021 07:17 ]
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/rODs3xP7XifWLJzHZkQP1rMC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rlnbCU91ygLhljXzJSjxG5bb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8vRedWNfGXQkVv54OYMJZZ1V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/mJNVLnfPSgj1nVsKGBm9OMz4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ne7w2vccc6yu3iBGYQ32yO7J.jpg?f=fotoalbum_large)