PFY schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:00:
[...]
Ok, daar heb je gelijk in ( altijd kunnen traden). Maar ja, ik verwacht een business waar zoveel geld in omgaat als PCS of Binance volledig professioneel te zijn, met een partij redundancy van hier tot tokio. Elke downtime kost ze geld, dus ja, ik verwacht eigenlijk wel het beste van het beste, het is geen ministerie van onderwijs of andere standaard multinational ala unilever. Dit is een Adyen, een Binck, De Giro. denk je dat die een dag eruit gaan (willen) liggen ?
Laat me eerst even vrij flauw opmerken dat DeGiro bijvoorbeeld geen voor of nabeurshandel kent en vanuit cryptoperspectief liggen die er nog al vaak uit. (Serieus, waarom is de beurs de hele tijd dicht eigenlijk? Traditie?)
Maar even serieus, met Binance krijg je ook het beste van het beste. Maar Pancakeswap is letterlijk een stel bovengemiddelde developers die 8 maanden geleden begonnen zijn met een Uniswap-kloon. En juiste tijd, juiste plek, enorm succesvol. Maar ze zijn niet toegerust op een manier die jij verwacht, maar ze zijn wel het beste van het beste wat er op dit moment is qua DEX op de BSC. En het is geen bedrijf, het is niet echt centraal georganiseerd, en beslissingen worden deels democratisch genomen, wat natuurlijk ook niet helpt. De hoeveelheid geld die er achter zit is misschien wat groot voor het relatieve amateurisme, maar met dat geld kunnen ze ook niet meteen alles oplossen. (Overigens zijn er genoeg bedrijven met meer geld die er een veel groter potjes van maken.) En jij kan niet echt naar een ander pancakeswap, want die is er dus niet. Nog niet.
En Adyen, tja, het hele pinsysteem heeft er hier wel eens uren uitgelegen ook, hè? Wat is trouwens je issue met het Ministerie van OCW eigenlijk?