Zolang overheden geld printen en het volk een deel van zijn geld in (stable)coins steekt, is er niets aan de hand.
https://fd.nl/economie-po...-in-crypto-s-ame1aaWUFGfV
https://fd.nl/economie-po...-in-crypto-s-ame1aaWUFGfV
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Scam, opletten. Dit soort shit steekt constant de kop op op YouTube.
[ Voor 44% gewijzigd door Taro op 13-05-2021 07:53 ]
Tja, maar macht is echt dat je het kan afdwingen. Dat kan hij niet, dit zijn idioten die "vrijwillig" zo reageren op een tweet van een autist.Skalders schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:30:
[...]
De lijn tussen macht en zulke invloed dat voor onmiddelijke compulsieve reacties zorgt is toch maar dun in dit geval vrees ik.
[ Voor 11% gewijzigd door The Redman op 13-05-2021 00:33 ]
Ok boomer.Ronald.42 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:26:
Zat ik gvd net met een biertje na mijn late dienst te genieten van de stijgende KSM....
Wie zou er trouwens überhaupt in zo'n kut tesla willen rijden.
6L v8 pickup op ouderwetse loodhoudende benzine dat wordt de volgende op de oprit hier.
Flikker op met die plastic elektrische speelgoed auto....
PROOST!!!
Briljant project. Ondanks de ongelofelijke hoeveelheid satellieten die die om de aarde brengt. Dr hoeft er maar een te ontploffen of kapot te gaan en de hele orbit ( dus alle starlink satellieten die op dezelfde hoogte zitten) gaan er ook aan door de lawine die steeds groter wordt qua kleine maar ook grote brokstukken.Glenn Hoddle schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:31:
[...]
Starlink is nog maar in een paar landen operationeel. Het armste daarvan is Polen.
Best een grappig project trouwens, maar geen enkel land zal er ooit van afhankelijk zijn voor internet.
https://opensea.io/seaart
nothing stops this train
Dit is niet hoe ik hoopte de 0.1 te halen, t zou toch mooier zijn als BTC op 50k eu zou staanKol Nedra schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:35:
eth/btc chart insane door een tweet![]()
met deze snelheid haalt ie morgen de 0.1 al
Op basis van deze chart zojuist alles omgezet naar ETH. Bedankt voor het financiële advies!
Ondanks dat ik je hele analyse briljant vind denk ik dat de gemiddelde persoon leest.... Tesla stopt met Bitcoin ------> SELLenomiss schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:35:
Hier zit duidelijk een plan achter.
Ik lees het volgende:
- Bitcoin transacties zijn uitgesteld en niet afgeschreven (positief)
- Bitcoin wordt niet verkocht (positief)
- De schuld wordt gelegd bij de miners en niet bij Bitcoin. Dus als miners van duurzame energie gebruik maken is het wel goed en kan het hervat worden (positief)
- Men ziet nog steeds crypto als betaalmiddel en onderzoekt alternatieven (positief)
Oftewel, een tweet wat in eerste instantie als een negatieve shock ervaren wordt is eigenlijk niet zo negatief. Als het beschermen van waarde wordt Bitcoin nog steeds gebruikt binnen Tesla, maar niet voor transacties. Laten we eerlijk zijn, Bitcoin is ook niet gemaakt voor transacties, maar voor het opslaan van waarde. Die rol moet het vervullen en geen andere.
Dit kan juist crypto een boost geven omdat de massa nu leert dat er alternatieven zijn die milieuvriendelijker zijn. De cryptowereld is inmiddels meer dan Bitcoin.
Bijna 8 uur in Japan.freshprince schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:40:
Wanneer word Azië wakker? Gaat dit dan nog meer REKT gaan?
freshprince schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:40:
Wanneer word Azië wakker? Gaat dit dan nog meer REKT gaan?
Oké boomer" (Engels: OK boomer) is een uitspraak en internetmeme, bedoeld om in negatieve zin te benadrukken dat iemand uit de generatie van babyboomers komt of zich als zodanig zou gedragen.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Als je dan toch nog niet gaat slapen...Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:39:
Hahah dat Twitterdraadje is wel weer puur goud hoor;
[Afbeelding]
Man man man... Zo kan ik toch nooit gaan slapen
als die zijn life savings erin had gezet en BTC is net 8% gedaald dan heeft die ala live savings. 1,3 miljoen.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:39:
Hahah dat Twitterdraadje is wel weer puur goud hoor;
[Afbeelding]
Man man man... Zo kan ik toch nooit gaan slapen
[ Voor 3% gewijzigd door PFY op 13-05-2021 00:45 ]
Of rekt met een hefboom long. In dat geval was ie sowieso wel rekt gegaan.PFY schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:44:
[...]
als die zijn life savings erin had gezet en BTC is net 8% gedaald dan heeft die ala live savings. 1,3 miljoen.
Uiteraard. Daarom is Taro ook shortJustevo schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:45:
Wedden dat Elon z'n maatjes heeft verteld om short te gaan voor die tweet.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Verwijderd
Hahah ja zoveel tegenstrijdigheden... Lost 104k, put life savings in Bitcoin (blijkbaar dan 1.3 miljoen) thinking it will make me rich...PFY schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:44:
[...]
als die zijn life savings erin had gezet en BTC is net 8% gedaald dan heeft die ala live savings. 1,3 miljoen.
Laatst ook 75% btc omgezet naar eth, maar blijft ruk.DutchCrownNL schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:46:
Poh goede dip zeg van BTC (dankzij Elon).
Verbazingwekkend wel hoe sterk ETH blijft, goede keuze geweest laatst om 80% ETH te nemen in de pf
Ik hoop het! Zou mooi zijn. Laat die flippening maar komenroflexx schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:49:
Eth vandaag nog 5k dollar
Verwijderd
Zo ik kijk ff niet maar die heeft zeker een raket van Elon mee?roflexx schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:49:
Eth vandaag nog 5k dollar
Dach heel even een nieuwe fappening te zien, maar het is een flippering.Kyumia schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:49:
[...]
Ik hoop het! Zou mooi zijn. Laat die flippening maar komen
Dan adviseer ik je om onder de wiet tafels de ruimte vol te zetten met miners. Die houden de boel warm. Win winVerwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:50:
Fuck deze shit ik ga wel weer wiet kweken voor m'n centen.
Stuk milieuvriendelijker en ook een minder heftig wereldje.
Iemand nog een zolder of loods te huur?
Ik wil het wel huren voor Bitcoin
Binance:Peterre schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:52:
Bitvavo 98 609 611.90 EUR
Volume (24h) Ethereum , is dat t zelde op andere exchanges /.brokers ?
I'm not a Canadian tax expert, but doesn't donating a billion dollars of an asset mean you first had to take custody and realize its value to donate? Wouldn't that trigger a tax event? Not sure how credits and writeoffs work up north. Asking for a friend
— Charles Hoskinson (@IOHK_Charles) 12 mei 2021
Meer als "ik verveel mij met mijn autisme en wil aandacht, laat ik iets zeggen over crypto want dat slaat zo snel als een bom en heeft nog meer effect dan mijn auto's en raketten"Tominatie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:54:
Ik denk dat Elon een dikke toeter aan het roken is mannen. Knetter stoned zit hij achter zijn pc’tje deze dip op te kopen. Ff wat tesla funds erdoorheen jagen. Profiteren van z’n eigen Fud. Wie wil dat nou niet.
Wat denk je zelf. huren voor bitcoin en dan geen wiet kweken, maar btc minen. Wat denk je zelf. Bij mij mag je niks huren. Zie alliander al staan met een 300 A 380 zekering ivm vastrecht wijziging.Verwijderd schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:50:
Fuck deze shit ik ga wel weer wiet kweken voor m'n centen.
Stuk milieuvriendelijker en ook een minder heftig wereldje.
Iemand nog een zolder of loods te huur?
Ik wil het wel huren voor Bitcoin
[ Voor 7% gewijzigd door PFY op 13-05-2021 00:58 ]
ja maar AfricaTominatie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:57:
Wat een lul die charles met zijn kut ada. 5 jaar bezig en nog steeds 0.0 neergezet.
Knuppel
Of hij vond het niet leuk dat vitalik ineens veel aandacht kreeg met zijn donatie.Qunix schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:56:
[...]
Meer als "ik verveel mij met mijn autisme en wil aandacht, laat ik iets zeggen over crypto want dat slaat zo snel als een bom en heeft nog meer effect dan mijn auto's en raketten"
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
nothing stops this train
ik wil haar wel ff plaatsenroflexx schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:57:
Iemand al de eth babe klaarstaan?
roflexx schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:57:
Iemand al de eth babe klaarstaan?
Eens kijken of ze het dan weer naar BTC gaan afromen die winst
Hij heeft asperger.Justevo schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 00:45:
Wedden dat Elon z'n maatjes heeft verteld om short te gaan voor die tweet.
resistance gelukkig!! hopelijk blijft het onder de 0.08, want door zo'n tweet moet dit niet kunnen, oke voor een meme doge, maar Eth moet het doen met eth2.0
nothing stops this train
Ff opgezocht
Ja, eth is sterker op dit moment dan btc. Is dat zo geweldig?
Heb ook wel eens asperge syndroom, maar dat is meer fysiek alsin dat je zeik als een malle stinkt.PFY schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:02:
[...]
Ff opgezochtHet syndroom van Asperger, ook wel aspergersyndroom of stoornis van Asperger, is een pervasieve ontwikkelingsstoornis vernoemd naar de Weense kinderarts dr. Hans Asperger. Het syndroom kenmerkt zich door beperkingen in de sociale interacties en een beperkt repertoire aan interesses en activiteiten. Anders dan bij de klassieke autistische stoornis is er geen sprake van vertraging in de ontwikkeling van de taalvaardigheid op lage leeftijd. Er is een normale tot hoge intelligentie en een gemiddelde neiging tot het maken van contact.
JaRaaafie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:02:
[...]
Ja, eth is sterker op dit moment dan btc. Is dat zo geweldig?
Dat verklaard alles, het broertje van die millieu maffe Gretha T. die heeft ook AspergesPFY schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:02:
[...]
Ff opgezochtHet syndroom van Asperger, ook wel aspergersyndroom of stoornis van Asperger, is een pervasieve ontwikkelingsstoornis vernoemd naar de Weense kinderarts dr. Hans Asperger. Het syndroom kenmerkt zich door beperkingen in de sociale interacties en een beperkt repertoire aan interesses en activiteiten. Anders dan bij de klassieke autistische stoornis is er geen sprake van vertraging in de ontwikkeling van de taalvaardigheid op lage leeftijd. Er is een normale tot hoge intelligentie en een gemiddelde neiging tot het maken van contact.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Neuj lekker rustig..Richh schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:05:
Zo, nog wat gebeurt afgelopen uur?
Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||
Ja , asperge teler had zwartwerkersRichh schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:05:
Just the usual, lekker genieten hier tijdens de rekteronie van tweakersRichh schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:05:
[ Voor 14% gewijzigd door keinless op 13-05-2021 01:08 ]
Pinky: "Gee Brain, what are we gonna do tonight?" Brain: "The same thing we do every night, try to take over the world!"
Over Tominatie dan? Die wacht nog op 69.Qunix schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:06:
Plus het is mei dus asperges tijd!
Ik heb daar wel zin in, in het witte goud..
Lekker zo'n lange wit nat ding in je mond.
Oh wacht... Ik had het niet over Elon!!!
Leuk hè...dorbie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:08:
Man man man ...
maandje bezig met crypto
Kost jaar van lijn leven.
Ga der nooit van kunnen genieten
dorbie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:08:
Man man man ...
maandje bezig met crypto
nothing stops this train
Heb je geen vriendin ? Die van mij verknalt binnen een week een jaar van je leven.dorbie schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:08:
Man man man ...
maandje bezig met crypto
Heeft die van jouw daar een hele week voor nodig?PFY schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:13:
[...]
Heb je geen vriendin ? Die van mij verknalt binnen een week een jaar van je leven.![]()
Dan zou ik dr ff sellen in een bear run.Ronald.42 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:15:
[...]
Heeft die van jouw daar een hele week voor nodig?
Die van mij red het met 1 apje...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Je wist dat dit ging gebeuren?Richh schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 01:15:
Ik baal vooral dat ik een uur geleden niet online was, dit was een easy short geweest lol
Haar houden is goedkoper...
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq