hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Hier niet anders.. maar toch is het nog maar een kleine dump..
Zero.
Yep, hij heeft al zijn Shiba coins gedumpt (die hadden developers naar zijn wallet gestuurd). Geloof dat hij nog een zooi van die meme coins heeft gedumpt en de opbrengsten heeft gedoneerd aan India Covid Crypto relief fund en nog een aantal goede doelen. Zie transactie: https://etherscan.io/tx/0...b39cacdb9223fdcf4454fd2c7Peter152 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:56:
[...]
Er ging een verhaal dat vitalik 50 procent had verkocht. Maar hij heeft 1 biljoen euro aan shiba gedoneerd voor covid. De koerst stond op 1500 en schiet nu als een dolle omhoog
Klinkt wel interessant. Kan je niet anders een actuele screen posten? Is dit op basis van Elliot Waves?RedHat schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:04:
Klein tipje van RedHat.
Ik zie dat veel meer mensen bezig zijn met TA dan vorige bullrun.
Er is online een tool die geautomatiseerd een Wave Analysis doet. Zo kun je heel erg makkelijk zien in welke wave een koers zit, en leer je misschien ook beter zelf waves te herkennen (en de inner waves).
Hij doet ook een projectie op basis van trend-based fibonacci, maar die vind ik wat bullish over het algemeen. Maar het herkennen van waves doet hij aardig goed. Leuk als je moeite hebt om waves te herkennen, of begonnen bent met TA. Doe er je voordeel mee.
http://wavebasis.com
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat is die inderdaad ja.Gelukszoekr schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:10:
[...]
Klinkt wel interessant. Kan je niet anders een actuele screen posten? Is dit op basis van Elliot Waves?
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Vitalik Buterin sells $SHIB and $AKITA tokens and donates $1 billion to the India Covid Crypto Fund.
— Michaël van de Poppe (@CryptoMichNL) 12 mei 2021
The sickest legend of them all.
Absolutely gorgeous. pic.twitter.com/HC7Gyl6jDR
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Voor mij ook niet, maar in het verleden werkte het steeds trendomkerend... Dus tja.
Take one for the team bro
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Dus ook maar een accountje aangemaakt
Ik kan alles zijn wat jij wil. Als dit jouw ding is dan zeg ik .. pak die keukenrol en go for it!
Ik heb ook een leuke computer..
Ai ai ai... buy the dip.... voor zover er een dip isAntifon schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:04:
[...]
Hier eentje die gisteravond al zijn KSM eruit gegooid heeft. Heel de dag van lopen balen![]()
Lichtpuntje is wel dat ik ál m'n crypto gisteravond heb verkocht, dus deze dump maakt wel weer wat goed.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Nee hoor. Hij gebruikt het exact waarvoor het bedoeld is; snel geld verdienen en tijdig afscheid van nemen.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Fijn dat ik bij heb kunnen dragen aan een goed doel
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
YouTube: Robbert van den Broeke Pim Fortuyn diep trance Channeling 2021 boods...
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Plausibel.Mooody schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:29:
Sorry, maar ik moet dit ff posten. Vergeef me.
YouTube: Robbert van den Broeke Pim Fortuyn diep trance Channeling 2021 boods...
Tot de laatste zin nam ik het artikel redelijk serieus.
Doe maar een fitness abonnementje.Mooody schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:29:
Sorry, maar ik moet dit ff posten. Vergeef me.
Omdat jullie mijn matties zijn.
Algemene voorwaarden | Privacybeleid | Cookie-overzicht | Adverterenknakworst schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:33:
[...]
Tot de laatste zin nam ik het artikel redelijk serieus.
?
Just kidding.. ik had bij het laatste ook mijn vraagtekens.
Ik heb ook een leuke computer..
Haha, o dus dat doe jij je maten aan?
Dan is het prima! Ik dacht, misschien gaat crypto rekt omdat Pim het zo gewild zou hebben.
Geruststellende woorden van vriend Benjamin C.
Edit: TIME IS ON OUR SIDE
[ Voor 9% gewijzigd door Sluw op 12-05-2021 21:47 ]
beetje bijgekocht
holo hot ook wat biergeld gegeven
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Gelukszoekr schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:10:
[...]
Klinkt wel interessant. Kan je niet anders een actuele screen posten? Is dit op basis van Elliot Waves?
/f/image/AmnOCnQQt1AAk2daS068jBoG.png?f=fotoalbum_medium)
Je kunt ook vooruit projecteren om te kijken waar de volgende waves uit zouden moeten komen ongeveer.
Je hebt (leading) diagonal waves, eliott waves, en nog een hele zooi. Deze herkent ze en labelt ze en doet evt een prognose op basis van fibonacci voor je als je wilt. Deze tool tekent de 3->4 wave van BTC rond de 40-45k, ik heb hem op mijn handmatige analyse op 42k staan. Heb zo nog een paar charts gepakt en hij labelt ze in ieder geval goed.
[ Voor 20% gewijzigd door RedHat op 12-05-2021 21:57 ]
Ik vertik het om ze nu veel duurder weer te kopen hehe, hoewel ik denk dat het momentum van KSM nog wel ff aanhoudt. Maar ik kan het gewoon niet verkopen aan mezelf om nu voor 10% hoger weer in te stappen.MicroWhale schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:25:
[...]
Ai ai ai... buy the dip.... voor zover er een dip is
Ik stap trouwens sowieso enkel in munten wanneer ze dieprood kleuren. En daar zijn nu genoeg andere kandidaten voor
Ja ik heb een paar uitspraken van hem in steen gebeiteld:Sluw schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:45:
[YouTube: Bitcoin: Another Pullback]
- time is on our side
- dont chase pumps, you need the pump to come to you
- reaccumulationphase of a lifetime
Echt een held.
Haha inderdaad, ik vind overvaluation reaccumulation phase of a lifetime ook altijd mooi.Darrell schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:59:
[...]
Ja ik heb een paar uitspraken van hem in steen gebeiteld:
- time is on our side
- dont chase pumps, you need the pump to come to you
- reaccumulationphase of a lifetime
Echt een held.
Thanks! Ik vind het wel lastig. Ik bedoel, die waves hebben bijvoorbeeld 5 targets, en op welke timeframe kloppen ze dan nog, blijft altijd zeer speculatief voor mijn gevoel. Maar misschien is dit wel een goede toolRedHat schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:52:
[...]
[Afbeelding]
Je kunt ook vooruit projecteren om te kijken waar de volgende waves uit zouden moeten komen ongeveer.
Je hebt (leading) diagonal waves, eliott waves, en nog een hele zooi. Deze herkent ze en labelt ze en doet evt een prognose op basis van fibonacci voor je als je wilt. Deze tool tekent de 3->4 wave van BTC rond de 40-45k, ik heb hem op mijn handmatige analyse op 42k staan. Heb zo nog een paar charts gepakt en hij labelt ze in ieder geval goed.
Benjamin is echt een verademing tussen al die andere schreeuwers op YouTube. Duidelijke uitleg en maakt op de momenten die er toedoen (geruststellende) video's.Sluw schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:45:
[YouTube: Bitcoin: Another Pullback]
Je hebt waves op elke timeframe. BTC zit in wave 3->4 (Dat is een corrective wave), maar als je de timeframe verkort dan zijn er ook weer waves te zien. Je hebt verschillende soorten (1-2-3-4-5 -> ABC ), (1-2-3-4-5 -> 1-2-3-4-5) maar dat is echt te lastig om in 1 postje te stoppen.Gelukszoekr schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:03:
[...]
Thanks! Ik vind het wel lastig. Ik bedoel, die waves hebben bijvoorbeeld 5 targets, en op welke timeframe kloppen ze dan nog, blijft altijd zeer speculatief voor mijn gevoel. Maar misschien is dit wel een goede tool
Ik zou beginnen met inlezen over Elliott waves, (leading) diagonal waves. Dan komen de andere wave structuren vanzelf ter sprake. Als je de waves kan herkennen en kunt markeren dan kun je met (trend based) fibonacci je targets inmeten in je favoriete chart software.
Money talks vriend.Gelukszoekr schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:12:
Ik zie nu op Netflix - Money explained. Ik ben benieuwd, ff 5x20min bingen zo terug...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Hm, triangles up lijkt het nog het meeste, Daily gaat down, korte tijdframe up 1H of lager. Niet te traden dit, risky risky
[ Voor 51% gewijzigd door A87 op 12-05-2021 22:30 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Ik heb ETH gedeposit op mijn coinbase wallet, ongeveer 0.03058 (102 euro).
Nu wil ik een coin kopen, op v3 kreeg ik een error dat er geen liquidity is.
Er was een knop, no liquidity click here to buy with v2. heb ik gedaan.
Ik heb de slippage op 2.5% gezet. heb hier wel wat mee gespeeld, maar error blijft komen.
Als test vul ik in 0.01 ETH (40$) ik krijg de pop-up in coinbase, maar deze error komt:
You dont have enough ETH to cover the miner fee. Deposit at least 0.05873946 ETH into you wallet and try again.
Dat is ongeveer 350$, lijkt me vrij exorbitant 350$ fee voor 40$ aan coins.
Iemand een tip hoe het goedkoper kan?
Aldi of Lidl man.H333A schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:27:
Iemand ervaring met een coin kopen via coinbase wallet en uniswap.
Ik heb de slippage op 2.5% gezet. heb hier wel wat mee gespeeld, maar error blijft komen.
Als test vul ik in 0.01 ETH (40$) ik krijg de pop-up in coinbase, maar deze error komt:
You dont have enough ETH to cover the miner fee. Deposit at least 0.05873946 ETH into you wallet and try again.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dit is de normale fee helaas, we hebben het over eth gas fees.H333A schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:27:
Iemand ervaring met een coin kopen via coinbase wallet en uniswap.
Dat mag ook wel eens, hij heeft het er al weken over.knakworst schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:37:
Het begin van de big pump van @Tominatie is begonnen. Riemen vast tot 69k !
KSM bedoel je die nog maar een procent of 5 van zijn ATH in sats verwijdert is?Smultie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:46:
Zo, het klapt er ff op ineens!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Smultie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:46:
Zo, het klapt er ff op ineens!
Haha. Ja, mee eens. Onvrijwillig, dat wel. Ik hoop dat het goede doel er nog iets mee kan nu alle lucht eruit loopt. Want ik zou graag roepen 'hodltotdedoodbrofist4life' maar ik denk dat het nu in 24 uur door het putje gaat.MicroWhale schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:27:
[...]
Fijn dat ik bij heb kunnen dragen aan een goed doel
Ik heb m'n Shibjes verkocht op een prutje van een paar miljoen na voor de lolz. Want memecoins doen gekke dingen die alle logica ontstijgen.
Peace is not simply the absence of war.
Twitter Pancake helpdesk ( fake) vroeg iedereen om DM en dus scam om geld binnen te harken met fake account, en daar trapten nog bizar veel mensen in.
[ Voor 34% gewijzigd door PFY op 12-05-2021 22:59 ]
Verwijderd
PFY staat voor: Pancakeswap Fuck You?PFY schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:56:
Ging ff hard naar beneden, maar gewoon holden, en nog steeds die @#$%^&* pancakeshit coins niet kunnen verkopen omdat het gewoon niet lukt. Ik haat pancake en ga dr nooit meer wat kopen, wat een geneuzel is dat zeg. T,is ook grafisch te kinderlijk om te zien dat het hier om serieuze shit gaat.
Ja, allemaal de schuld van pcsPFY schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:56:
Ging ff hard naar beneden, maar gewoon holden, en nog steeds die @#$%^&* pancakeshit coins niet kunnen verkopen omdat het gewoon niet lukt. Ik haat pancake en ga dr nooit meer wat kopen, wat een geneuzel is dat zeg. T,is ook grafisch te kinderlijk om te zien dat het hier om serieuze shit gaat. Ik heb er extreem weinig geld inzitten, maar het is gewoon frustrerend dat Pancake swap gewoon 2 dagen gewoon transacties niet kon voltooien. ( moon zooi)
Twitter Pancake helpdesk ( fake) vroeg iedereen om DM en dus scam om geld binnen te harken met fake account, en daar trapten nog bizar veel mensen in.
In dit geval voor 1/10 zekers. Punt is dat het annoying is dat je geen zooi kan traden als heel PCS op zijn gat ligt. Misschien mijn dingetje, maar als je coins ergens vastlopen in een of ander proces ( PCS ) en je kan ze niet traden dan is dan niet echt denderend.
Stel je voor een Nasdaq, koers gaat op zijn gat, maar order desk ook. Dus kan je niet meer verkopen, in mijn ogen not done. En PCS is geen kleine speler, maar Twitter stond er gisteren vol mee. Dus in mijn ogen not done en dus geen trades meer via PCS.
Verwijderd
Boel resistance rond 69k maar daarna vrij spel voor de miljoenmiljard.Tominatie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:17:
Road to 69k is ingezet. Riemen vast.
Het is ook gewoon niet waar eigenlijk. Best serieuze problemen daar, maar ik heb iets van 15 transacties gedaan dezer dagen, en er bleef er ééntje hangen.PFY schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 22:56:
maar het is gewoon frustrerend dat Pancake swap gewoon 2 dagen gewoon transacties niet kon voltooien. ( moon zooi)
Ik doe met je mee!Tominatie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:17:
Road to 69k is ingezet. Riemen vast.
MOOOOOOOOOOOOOOOOON
Ja, maar wel zuiver theoretisch. Hij heeft die munten gestuurd naar die Indiërs, maar die zijn natuurlijk geen miljard waard in de praktijk. Mooie actie hoor, daar niet van.
De actie op zichzelf geeft bij mij wel aan dat de macht over monetaire middelen echt verschuift. Prachtig nieuws dit.Glenn Hoddle schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:22:
[...]
Ja, maar wel zuiver theoretisch. Hij heeft die munten gestuurd naar die Indiërs, maar die zijn natuurlijk geen miljard waard in de praktijk. Mooie actie hoor, daar niet van.
Knap dat je met mijn transacties kan meekijken. ( grapje he!)Glenn Hoddle schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:20:
[...]
Het is ook gewoon niet waar eigenlijk. Best serieuze problemen daar, maar ik heb iets van 15 transacties gedaan dezer dagen, en er bleef er ééntje hangen.
Heb meerdere malen geprobeerd ( stuk of 8 keer) , maar elke keer weer approving transaction.
En uiteindelijk weer een failure.
Ligt niet aan PancakeSwap maar aan de Binance smart chain.PFY schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:07:
[...]
In dit geval voor 1/10 zekers. Punt is dat het annoying is dat je geen zooi kan traden als heel PCS op zijn gat ligt. Misschien mijn dingetje, maar als je coins ergens vastlopen in een of ander proces ( PCS ) en je kan ze niet traden dan is dan niet echt denderend.
Stel je voor een Nasdaq, koers gaat op zijn gat, maar order desk ook. Dus kan je niet meer verkopen, in mijn ogen not done. En PCS is geen kleine speler, maar Twitter stond er gisteren vol mee. Dus in mijn ogen not done en dus geen trades meer via PCS.
Ik heb ook geregeld dat transacties mislukken. Ik vind het ook een waardeloze bedoeling persoonlijk. Alleen leuk om een paar Uber shitcoins te kopen.PFY schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:29:
[...]
Knap dat je met mijn transacties kan meekijken. ( grapje he!)
Heb meerdere malen geprobeerd ( stuk of 8 keer) , maar elke keer weer approving transaction.
Erg vervelend natuurlijk. Ik heb trouwens geen idee waarom het bij mij dan wel werkt, anders dan dat ik de gas fee iets verhoogd had, maar misschien heb ik daarnaast ook beter internet of zo. Geen idee.PFY schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:29:
[...]
Knap dat je met mijn transacties kan meekijken. ( grapje he!)
In elk geval was de BSC community er mee aan de slag, want dit lag natuurlijk niet aan pancakeswap, maar aan de blockchain.
Ook goed, maakt mij het uit waar het vastloopt. Punt is je zou zorgeloos moeten kunnen traden. En dat kon niet. Misschien dat BSC op zijn gat lag, anyway, dan heeft PCS een aardige imago deuk opgelopen vanwege Binance.Raaafie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:32:
[...]
Ligt niet aan PancakeSwap maar aan de Binance smart chain.
Daar kan ik je wat moois over vertellen: dat gebeurt de hele tijd. Als de koersen te snel omlaag gaan op de beurs, leggen ze gewoon de handel stil. De klojo's.PFY schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:07:
[...]
Stel je voor een Nasdaq, koers gaat op zijn gat, maar order desk ook. Dus kan je niet meer verkopen, in mijn ogen not done.
Wel slimme klojo's. Kunnen ze het niet bijbenen of ermee dealen, stilzetten maar. No worries.Glenn Hoddle schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:35:
[...]
Daar kan ik je wat moois over vertellen: dat gebeurt de hele tijd. Als de koersen te snel omlaag gaan op de beurs, leggen ze gewoon de handel stil. De klojo's.
Ik val je er ook niet op aan, maar mijn mening is dat je ten allen tijde moet kunnen traden en ja, Binance laat weten wanneer er een maintenance is. Perfect, maar dit (PCS) lag er te lang uit. Of het nou de BSC is of niet. Dan hadden ze een statement moeten maken, maar enige wat er gebeurde is dan een of andere scammer zich voordeed als PCS helpdesk en alle mensen die klaagden een DM liet sturen ( geen idee wat ze moesten sturen), maar uiteindelijk werd het hele twitter adres van die PCS helpdesk als Scam genoemd.Glenn Hoddle schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:33:
[...]
Erg vervelend natuurlijk. Ik heb trouwens geen idee waarom het bij mij dan wel werkt, anders dan dat ik de gas fee iets verhoogd had, maar misschien heb ik daarnaast ook beter internet of zo. Geen idee.
In elk geval was de BSC community er mee aan de slag, want dit lag natuurlijk niet aan pancakeswap, maar aan de blockchain.
Daar zijn ook heel wat mensen ingetrapt.. al die gestolen coins zijn ook geswapped en verzilverd vandaag door die hufters.. Prijs heeft een goede knauw gekregen.. Maar we staken nog even verder.PFY schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:39:
[...]
Ik val je er ook niet op aan, maar mijn mening is dat je ten allen tijde moet kunnen traden en ja, Binance laat weten wanneer er een maintenance is. Perfect, maar dit (PCS) lag er te lang uit. Of het nou de BSC is of niet. Dan hadden ze een statement moeten maken, maar enige wat er gebeurde is dan een of andere scammer zich voordeed als PCS helpdesk en alle mensen die klaagden een DM liet sturen ( geen idee wat ze moesten sturen, maar uiteindelijk werd het hel twitter adres van die PCS helpdesk als Scam genoemd.
Voor Chia uitbreidingen gedaan in disks. Deze week uitbreiden met 60tb+ netto
[ Voor 14% gewijzigd door Kecin op 12-05-2021 23:46 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Bizar he, Maar ze hebben zich dan ook niet geverifieerd op Twitter. Best kansloos. Zo werk je het scammen wel in de hand.Youp1e schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:43:
[...]
Daar zijn ook heel wat mensen ingetrapt.. al die gestolen coins zijn ook geswapped en verzilverd vandaag door die hufters.. Prijs heeft een goede knauw gekregen.. Maar we staken nog even verder.
Ik verwacht dat ETH eerst rond de 0.1 gaat komen. Daarna is het weer tijd voor the next leg up van BTCTominatie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:26:
Tweakers do not sell
Tweakers together hodl
Tweakers together 69k
![]()
![]()
![]()
Binance doet geen onderhoud aan de BSC. Die chain is ontwikkeld onder auspiciën van Binance, maar die zijn er geen eigenaar van, en het is ook lang niet zo gecentraliseerd als men denkt. Je ziet daar nu ook wel een een nadeel van, want er is dus niemand verantwoordelijk voor het acuut oplossen van problemen.PFY schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:39:
[...]
Ik val je er ook niet op aan, maar mijn mening is dat je ten allen tijde moet kunnen traden en ja, Binance laat weten wanneer er een maintenance is. Perfect, maar dit (PCS) lag er te lang uit. Of het nou de BSC is of niet. Dan hadden ze een statement moeten maken, maar enige wat er gebeurde is dan een of andere scammer zich voordeed als PCS helpdesk en alle mensen die klaagden een DM liet sturen ( geen idee wat ze moesten sturen), maar uiteindelijk werd het hele twitter adres van die PCS helpdesk als Scam genoemd.
En een systeem dat altijd werkt heb ik nog nooit gezien, ook niet bij partijen met veel meer geld, dus ja, ten alle tijden kunnen traden zal gewoon nooit gaan gebeuren, vrees ik.
Het duurde een tikkie lang voordat PCS een boodschap had staan dat de gas misschien wat omhoog moest - maar hun twitter had gewoon een mededeling dat de BSC overbelast was.
Al met al is dit nog erg nieuw en ik vind dat je er een veel te hoge mate van professionaliteit van verwacht eigenlijk.
(En scammers op twitter, ja, dat heeft er toch niks mee te maken? Ik zag dat gebeuren, het was toch overduidelijk dat het een nepaccount was...)
Tsja.. ik kan er ook niet heel veel medelijden mee hebben hoor. Zoveel naïviteit. Lullig maar ook weer een les geleerd voor die mensen.PFY schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:46:
[...]
Bizar he, Maar ze hebben zich dan ook niet geverifieerd op Twitter. Best kansloos. Zo werk je het scammen wel in de hand.
Verwacht je dan wel weer een daling van die 0.1? zeg terug rii de 0.4 regionen bijvoorbeeld?Mooody schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:49:
[...]
Ik verwacht dat ETH eerst rond de 0.1 gaat komen. Daarna is het weer tijd voor the next leg up van BTC
Heb je daar toevallig dan een wallet-adres van?Youp1e schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:43:
[...]
al die gestolen coins zijn ook geswapped en verzilverd vandaag door die hufters.. Prijs heeft een goede knauw gekregen..
Nee, las het ergens op Reddit, kan er ook wel goed inkomen.Glenn Hoddle schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:52:
[...]
Heb je daar toevallig dan een wallet-adres van?
Verwijderd
0.1 --> 0.4keinless schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:51:
[...]
Verwacht je dan wel weer een daling van die 0.1? zeg terug rii de 0.4 regionen bijvoorbeeld?
Ethers only go up.
60% daling? Gezien wat ETH afgelopen tijd gedaan heeft?keinless schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:51:
[...]
Verwacht je dan wel weer een daling van die 0.1? zeg terug rii de 0.4 regionen bijvoorbeeld?
Zal eerder nog eens 60% bijkomen. Op naar de oude ATH!
Hahahah zou mooi zijn, bedoel natuurlijk 0.04
Het is ETH-time nu. Logisch, want bullmarket en vrijwel alle liquiditeit zit op Ethereum. Mensen kunnen anders denken wanneer ze teveel Youtube filmpjes kijken. Meestal geneuzel.keinless schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:51:
[...]
Ik zie ETH nog wel ff stijgen t.o.v. BTC. Pak een deel ETH en een deel ETH-gerelateerde projecten (DOT, KSM, MATIC, LINK etc.) en dan doe je het best leuk de komende tijd.
Ok, daar heb je gelijk in ( altijd kunnen traden). Maar ja, ik verwacht een business waar zoveel geld in omgaat als PCS of Binance volledig professioneel te zijn, met een partij redundancy van hier tot tokio. Elke downtime kost ze geld, dus ja, ik verwacht eigenlijk wel het beste van het beste, het is geen ministerie van onderwijs of andere standaard multinational ala unilever. Dit is een Adyen, een Binck, De Giro. denk je dat die een dag eruit gaan (willen) liggen ?Glenn Hoddle schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:51:
[...]
Binance doet geen onderhoud aan de BSC. Die chain is ontwikkeld onder auspiciën van Binance, maar die zijn er geen eigenaar van, en het is ook lang niet zo gecentraliseerd als men denkt. Je ziet daar nu ook wel een een nadeel van, want er is dus niemand verantwoordelijk voor het acuut oplossen van problemen.
En een systeem dat altijd werkt heb ik nog nooit gezien, ook niet bij partijen met veel meer geld, dus ja, ten alle tijden kunnen traden zal gewoon nooit gaan gebeuren, vrees ik.
Het duurde een tikkie lang voordat PCS een boodschap had staan dat de gas misschien wat omhoog moest - maar hun twitter had gewoon een mededeling dat de BSC overbelast was.
Al met al is dit nog erg nieuw en ik vind dat je er een veel te hoge mate van professionaliteit van verwacht eigenlijk.
(En scammers op twitter, ja, dat heeft er toch niks mee te maken? Ik zag dat gebeuren, het was toch overduidelijk dat het een nepaccount was...)
Heb als aanvulling op mijn bag ETH nog voor SOL gekozen, ben benieuwd. CRO een beetje klaar mee 😅 laat wel een deel staken.Mooody schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:59:
[...]
Het is ETH-time nu. Logisch, want vrijwel alle liquiditeit zit op Ethereum. Mensen kunnen anders denken wanneer ze teveel Youtube filmpjes kijken.
Ik zie ETH nog wel ff stijgen t.o.v. BTC. Pak een deel ETH en een deel ETH-gerelateerde projecten (DOT, KSM, MATIC, LINK etc.) en dan doe je het best leuk de komende tijd.
Wat een legendarische actie van Vitalik trouwens 😂
[ Voor 4% gewijzigd door Alpina op 13-05-2021 00:04 ]
Verwijderd
Weet niet of het iets is, maar hiermee sluit ik de dag af.
Over ETH ben ik zelf ook heel positief hoor, heb namelijk best wat ETH en ook DOT KSM en Link, dus ik heb er ook zeker vertrouwen inMooody schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 23:59:
[...]
Het is ETH-time nu. Logisch, want vrijwel alle liquiditeit zit op Ethereum. Mensen kunnen anders denken wanneer ze teveel Youtube filmpjes kijken.
(dacht alleen je "eerst naar 0.1 en dan pas btc" te interpreten als daarna zal de focus niet meer op ETH komen te liggen, maar dat bedoel je dus niet haha)
Dit topic is gesloten.
![]()
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
/f/image/vlt063nnIJYtmEHZ6eoVF38r.png?f=fotoalbum_large)