Oplichtersgijsvogel schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:30:
Was dit al geplaatst?
https://newsbit.nl/snoop-...musk-en-promoot-dogecoin/
Hoe kon het ook uitblijven hè...
Slechts een maand oud (het nieuwsitem), maar was nog langer bekend.gijsvogel schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:30:
Was dit al geplaatst?
Oh, srs? Ik zag geen datum, alleen maar een tijd staanQunix schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:34:
[...]
Slechts een maand oud (het nieuwsitem), maar was nog langer bekend.
Die Musk heeft voorlopig straf, Tesla omlaag.gijsvogel schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:30:
Was dit al geplaatst?
XRP = trash
Lijkt er toch op dat de man die electrisch rijden , maanreizen en misschien wel marsreizen mogelijk gaat maken net wat meer invloed en aanzien heeft dan deze Snoog Dogg.. Er is nog hoop voor deze wereldgijsvogel schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:30:
Was dit al geplaatst?
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Aha, pasta met hondenbrokken...
*Plaatst buyorder doge @6 cent
En het eten/drinken voor de komende maanden
Thanks.
Vanaf 5 uur wakker zijn, geen me-time, werken, een baby die maar 3 kwartier geslapen heeft op KDV en waar ik dus van vier uur tot half acht zojuist non-stop mee bezig geweest ben is wel kapotmakerij te noemen.
Maar de non-performance van Shitcoin hakt er nog het hardste in moet ik zeggen.
Dat is nog een luxe brood.YES schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:40:
[...]
En het eten/drinken voor de komende maanden
[Afbeelding]
Daarom moet je ook geen kinderen nemen. Anyway. Btc komopWhySoSerious schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:40:
[...]
Thanks.
Vanaf 5 uur wakker zijn, geen me-time, werken, een baby die maar 3 kwartier geslapen heeft op KDV en waar ik dus van vier uur tot half acht zojuist non-stop mee bezig geweest ben is wel kapotmakerij te noemen.
Maar de non-performance van Shitcoin hakt er nog het hardste in moet ik zeggen.
Dat is niet aan mij besteed neepletter schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:39:
Hoop voor jou dat er wel vlees in zit ?
WAARDEER MIJN GRAPPIG BEDOELDE POST NOU GEWOON
[...]
Sorry ik wordt wat prikkelbaar van het feit dat ik nog geen lambo heb
@WhySoSerious ben al oud gelukkig heb ik dat niet meer.😁
Zo.. lang weekend kan beginnen.
shoarma besteld en La chouffe erbij!
Vrouw is weg met dr vriendin deze week.
Hou van dr maar God wat is dit ff lekker zeg.
Kreeg wel een app vandaag wat die afschrijving was naar checkout.com...
Komt allemaal goed schat... geniet van je dagen!
Mijn vrije dagen in een nutshell
Hou van dr maar God wat is dit ff lekker zeg.
Mijn vrije dagen in een nutshell
[ Voor 42% gewijzigd door Tranzy op 12-05-2021 20:44 ]
Ik heb ook een leuke computer..
Nee @YES gaan we niet doen we willen er boter en zout bij dan is het vreten.😋
En een stuk vlees zeker, aangezien je al oud bent?pletter schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:45:
Nee @YES gaan we niet doen we willen er boter en zout bij dan is het vreten.😋
ETC is praktisch een ghost chain. Die is gaan pumpen, omdat ETH is gepumpt. Nieuwe klanten denken een goedkope ETH te hebben gekocht. Zo gaat dat.gaizka schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:19:
Hier nog mensen actief in ETC? Gaat de laatste dagen moeizaam, HODL?
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Vrouw is vegi ik niet ,dus altijd vlees op tafel het zij zo.
EOS STRONK! MUST BUY MOAR EOS!
Dat ding geeft tot nog toe weinig krimp tijdens dit dipje.
Orderboek ziet er ook wel aardig uit om niet onder de €10 te komen dus de botjes werken voorlopig lekker mee.
Dat ding geeft tot nog toe weinig krimp tijdens dit dipje.
Orderboek ziet er ook wel aardig uit om niet onder de €10 te komen dus de botjes werken voorlopig lekker mee.
Netjes.Bananeman schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:23:
[...]
Kwam deze net tegen op Twitter: https://twitter.com/Coin9...tatus/1392480133982789633
[Afbeelding]
Wil niet steeds vergelijken met Polkadot
Op Polkadot worden al ruim 430 (!) projecten ontwikkelt en getest.
https://polkaproject.com/#/projects?cateID=0&tagID=0
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Vraagje hier voor de Binance future gebruikers. Ik ben recent geswitched van het margin/leverage trade tab naar de future trading in het gevaldat ik een 3-5x short of long wil openen. Interface is zoals Taro al zei een stuk prettiger en nadelen zie ik niet echt. Tuurlijk je bent uiteindelijk op futures aan het traden en niet op het echte onderliggende asset maar dat lijkt weinig uit te maken.
Nu zat ik net ook nog even te spelen met de ' Coin M' futures omdat ik BTC ipv USDT als onderpand wilde inleggen maar toen was ik kortstondig erg verbaasd om te zien dat die BTC futures nog op 56.7k staan terwijl btc/usdt spot onder de 55k zit. Ik zie: dit betreft de kwartaal future prijs en dus de prijs voor het contract waarop je op de eind van het kwartaal btc kunt aankopen/verkopen. Gebruiken er mensen hier deze futures ook als alternatief voor de " gewone" margin trading? Of moet je gewoon altijd de USD-M features en perpetual btc/usdt contracten gebruiken tenzij je echt heel specifiek iets wil doen met die kwartaal vooruitblik ipv de trade vandaag de dag? Iemand die zich hier (al ) wat verder in verdiept heeft, anders zal ik het zelf gaan doen
Nu zat ik net ook nog even te spelen met de ' Coin M' futures omdat ik BTC ipv USDT als onderpand wilde inleggen maar toen was ik kortstondig erg verbaasd om te zien dat die BTC futures nog op 56.7k staan terwijl btc/usdt spot onder de 55k zit. Ik zie: dit betreft de kwartaal future prijs en dus de prijs voor het contract waarop je op de eind van het kwartaal btc kunt aankopen/verkopen. Gebruiken er mensen hier deze futures ook als alternatief voor de " gewone" margin trading? Of moet je gewoon altijd de USD-M features en perpetual btc/usdt contracten gebruiken tenzij je echt heel specifiek iets wil doen met die kwartaal vooruitblik ipv de trade vandaag de dag? Iemand die zich hier (al ) wat verder in verdiept heeft, anders zal ik het zelf gaan doen
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Mede daarom is de waarde/het aandeel van DOT+KSM in mijn pf ook groter dan ADAMooody schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:54:
[...]
Netjes.
Wil niet steeds vergelijken met Polkadot, maar doe je dat wel dan zie je dat het een enorme voorsprong op Cardano heeft.
Ik geloof in beide platformen/ecosystemen omdat ze een ander doel voor ogen hebben en een andere manier om daar te komen, nog afgezien van de technische verschillen.
Al naar gelang de verdere ontwikkelingen (adoptie, technisch, prijs, etc.) de komende maanden bepaal ik of ik het aandeel DOT/KSM en ADA uitbreid of juist afbouw.
Overigens is deze plaat met projecten volgens mij absoluut niet compleet, maar ik kwam hem toevallig deze avond tegen op Twitter.
Ziet er lekker uit met die in stukjes gesneden rode candlesticks
(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer
Ik zit net dit artikel nog eens te lezen van John McAfee. Ik weet nog dat hij voor mij de trigger was om Verge te kopen en dat ging toen helemaal goed...voor een tijdje. Goede les geleerd toen
Maar ik wist helemaal niet dat John McAfee dat met DOGE deed. Ik was altijd in de veronderstelling dat dat Verge was..
Dus wat doet Musk anders nu dan?
Serieuze vraag
Maar ik wist helemaal niet dat John McAfee dat met DOGE deed. Ik was altijd in de veronderstelling dat dat Verge was..
Dus wat doet Musk anders nu dan?
Serieuze vraag
Denk dat we wel richting het einde van de dump zitten.. gelukkig totale implosie van Shiba afval coin
Helaas, pindarekt
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Gewoon even 800 x de support testen.
Move along people
Heerlijk, en PRECIES hierom ben ik vrijgezel. Waarom vinden mannen het heerlijk dat de vrouw weg is? Waarom niet gewoon altijdTranzy schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:42:
Hou van de maar God wat is dit ff lekker zeg.
Mijn vrije dagen in een nutshell![]()
![]()
[Afbeelding]
Waarom al die ellende , slechte nachten, veel gejank als je dit soort avonden eigenlijk altijd kan hebben. Geen gezeur, lekker genieten (en tinderen)
Enjoy!
Dit is echt een geforceerde dump wederom....
puur om alle automatische sellers te dumpen.
Waarom? Heb je al gezien hoe ver die keukenrol afgefapt is..MaStar schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:21:
[...]
Heerlijk, en PRECIES hierom ben ik vrijgezel. Waarom vinden mannen het heerlijk dat de vrouw weg is? Waarom niet gewoon altijdHier heb ik overigens bewust voor gekozen. Net als geen kids nemen.
Waarom al die ellende , slechte nachten, veel gejank als je dit soort avonden eigenlijk altijd kan hebben. Geen gezeur, lekker genieten (en tinderen)
Enjoy!
![]()
Dit lijkt me een serieuzere dump dan die van maandagavond..Remko.me schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:21:
How low can the dominance go?
En jij weet dit waarom? Wie zouden er achter die dump zitten dan? Mensen zoeken altijd een reden achter aan dump. Vind ik altijd wel fascinerend.Remko.me schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:21:
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Je vrouw is weg, dat verklaart dan ook die keukenrol.Tranzy schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:42:
Hou van de maar God wat is dit ff lekker zeg.
Mijn vrije dagen in een nutshell![]()
![]()
[Afbeelding]
Vandaag 2k btc, evenals eerder deze week. Onchain dont lie, zelfde whale ook.DAMAGE schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:24:
[...]
En jij weet dit waarom? Wie zouden er achter die dump zitten dan? Mensen zoeken altijd een reden achter aan dump. Vind ik altijd wel fascinerend.
Thanks m8!MaStar schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:21:
[...]
Heerlijk, en PRECIES hierom ben ik vrijgezel. Waarom vinden mannen het heerlijk dat de vrouw weg is? Waarom niet gewoon altijdHier heb ik overigens bewust voor gekozen. Net als geen kids nemen.
Enjoy!
![]()
Maar als het altijd zou zijn dan zouden deze dagen niet meer speciaal zijn
Ieder zijn ding!
Jij snapt het!Mooody schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:24:
[...]
Je vrouw is weg, dat verklaart dan ook die keukenrol.
't schijnt dat die trilmotor in die PS-controller ook flink hard kan. Batterijen zullen dus ook aardig hard er door heen gaanMooody schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:24:
[...]
Je vrouw is weg, dat verklaart dan ook die keukenrol.
Extra lange USB kabel doet wonderen...WhySoSerious schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:27:
[...]
't schijnt dat die trilmotor in die PS-controller ook flink hard kan. Batterijen zullen dus ook aardig hard er door heen gaan
Je moet moet btc opbouwen they said..
Zero.
Nou, khomopdan .... ! Dan kunnen we weer doorrrr.
Binance werkt nog top dus dit kan nog niet het einde van de dip zijn
Ja precies ditgijsvogel schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:34:
[...]
Nou, khomopdan .... ! Dan kunnen we weer doorrrr.
Dit is toch gewoon weer zo'n pre-pump dumpje @Stokstaart ?
Lul niet man. Niemand wil jou:)MaStar schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:21:
[...]
Enjoy!
![]()
Nee dit is een pre-dump dumpjeChaes schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:36:
Zero.
Haha, zo heb ik t nog niet bekeken 😉knakworst schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:34:
Binance werkt nog top dus dit kan nog niet het einde van de dip zijn
Kraken draait ook nog dus je kunt zomaar eens gelijk hebben.
Dat vind ik dan weer moeilijk voor te stellen. Kabel is flexibel, dus kan je niet duwen. Slik je de kabel dan door tot ie er uit komt en trek je dan afwisselend aan beide uiteindes alsof je je rug droog maakt met een handdoek?
Kunnen ze niet een keer afscheid nemen van dat afgrijselijke roze kleurtje?Mooody schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:54:
[...]
Netjes.
Wil niet steeds vergelijken met Polkadot, maar doe je dat wel dan zie je dat het een enorme voorsprong op Cardano heeft.
Bij een blauw logo stap ik in
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Niet zo ingewikkeld doen.WhySoSerious schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:38:
[...]
Dat vind ik dan weer moeilijk voor te stellen. Kabel is flexibel, dus kan je niet duwen. Slik je de kabel dan door tot ie er uit komt en trek je dan afwisselend aan beide uiteindes alsof je je rug droog maakt met een handdoek?
No better friend, than your own wet hand...
Kun je daarna gewoon weer koersen kijken met een gezonder hormoonlevel.
Bij de ene trade je met BTC en de ander met USDT tegen OXT.Extrix schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:41:
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen bv OXT/BTC en OXT/USDT
OXT kopen met Bitcoin, of OXT kopen met USDTExtrix schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:41:
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen bv OXT/BTC en OXT/USDT
Hehe dat tinderen zet je erbij maar we weten allemaal dat het gewoon een pot vaseline en een ouwe sok is.MaStar schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:21:
[...]
Enjoy!
![]()
De watte? Hahaha.. ik ben heel visueel ingesteld maar is voor mij zelfs een uitdaging.WhySoSerious schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:38:
[...]
Bier zit wel in mijn neus... Dat is je wel gelukt!
Alles laten staan?!
Blehhhhh 😥
Blehhhhh 😥
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Dus eigenlijk is het 1 pot nat behalve waarmee je betaaldGelukszoekr schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:42:
[...]
OXT kopen met Bitcoin, of OXT kopen met USDT
Prima voor m'n Doge short trouwens deze actie
"In retrospect, it was inevitable"
"In retrospect, it was inevitable"
Uhm.. ja?Extrix schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:43:
[...]
Dus eigenlijk is het 1 pot nat behalve waarmee je betaald
Mijn favo video popte weer up op YouTube
Dacht dat jullie wel een positieve oppepper konden gebruiken na al deze rode dildo's.
Dacht dat jullie wel een positieve oppepper konden gebruiken na al deze rode dildo's.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Zelf je vaatwasser uitruimenMaStar schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:21:
Waarom vinden mannen het heerlijk dat de vrouw weg is? Waarom niet gewoon altijd
Wat een lekker Haynes Debacle
XRP = trash
Wat dacht je van 2 vaatwassers en geen keukenkastjes? Als je wat nodig hebt pak je het uit de schone en leg je het na gebruik klaar in de andere
KSM blijft nog best sterk bij de huidige BTC trend, was in het verleden hier wel veel gevoeliger voor. Veel potentie dus? 
BTC is laatste tijd toch wel erg eigenwijs en vraag mij af waar die nu dan toch naar toe wil. Maar ach, laat die alts maar ff vollopen
. Ben wel benieuwd wat dit lange weekend gaat doen, vaak wel eerste dagen een pump en richting za/zo de dump?
BTC is laatste tijd toch wel erg eigenwijs en vraag mij af waar die nu dan toch naar toe wil. Maar ach, laat die alts maar ff vollopen
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Test lijkt geslaagd. Net als met space x will elon van BTC een herbruikbare raket maken. Nu mogen we weer 🌙🌒
Ik heb de afgelopen maanden KSM al vaker als BTC-hedge bestempeld.RickvN schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:50:
KSM blijft nog best sterk bij de huidige BTC trend, was in het verleden hier wel veel gevoeliger voor. Veel potentie dus?
BTC is laatste tijd toch wel erg eigenwijs en vraag mij af waar die nu dan toch naar toe wil. Maar ach, laat die alts maar ff vollopen. Ben wel benieuwd wat dit lange weekend gaat doen, vaak wel eerste dagen een pump en richting za/zo de dump?
It ain't there yet...jorwas schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:50:
[...]
Test lijkt geslaagd. Net als met space x will elon van BTC een herbruikbare raket maken. Nu mogen we weer 🌙🌒![]()
Yep. Goals hier.Gelukszoekr schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:50:
[...]
Wat dacht je van 2 vaatwassers en geen keukenkastjes? Als je wat nodig hebt pak je het uit de schone en leg je het na gebruik klaar in de andere
Maar voordat dat ik daar mn geld aan uitgeef moet crypto nog ff naar de maan
Geen vaatwasmachine op pootjes hebbenRichh schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:52:
[...]
Yep. Goals hier.
Maar voordat dat ik daar mn geld aan uitgeef moet crypto nog ff naar de maan
Om de zoveel tijd even de rubbers smeren en door!
Blijft de stelling 't zelfde.WhySoSerious schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:53:
[...]
Geen vaatwasmachine op pootjes hebben
Om de zoveel tijd even de rubbers smeren en door!
Er ging een verhaal dat vitalik 50 procent had verkocht. Maar hij heeft 1 biljoen euro aan shiba gedoneerd voor covid. De koerst stond op 1500 en schiet nu als een dolle omhoogBever! schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:19:
Denk dat we wel richting het einde van de dump zitten.. gelukkig totale implosie van Shiba afval coin
Waarrrr is taro.
Waar zitten die lijnen van restistance enzo
Sowieso 6 cent, geen Taro voor nodig.Ladonna schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:56:
Waarrrr is taro.
Die heeft vanmiddag die 1000 BTC naar bitfenix verplaatst.Ladonna schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:56:
Waarrrr is taro.
Ik heb het over btc, de rest gaat gewoon mee met btc
@knakworst Had het ook over BTCLadonna schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:58:
Mocht je je afvragen waarom KSM zo omhoog springt:
BEAKING: Upgrade v0.9.1 passed council and is now a public referendum, fast-tracked to end Friday ~12pm CEST. This upgrade includes the code for parachains, auctions and crowdloans, reduces the min. vested transfer by 100x and reduces fees/deposits by 50x.(@kusamanetwork) May 12, 2021
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Geloof dat hij zelfs vrijdag al met zijn " hold pot " naar fiat is gegaan en alleen gisteren een korte termijn long met btc had. Maar idd, weer zo'n moment waarop we met zijn allen denken wat moet het toch ergens lekker zijn om dit soort dipjes in fiat aan te zien. En toch, als ik zelf een keer fiat ga vind ik het doodeng en kan ik niet wachten om 0,x% winst te vinden zodat ik weer gratis heel snel terug naar btc kan vluchtenLadonna schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:58:
Ladonna schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:58:
:fill(white):strip_exif()/f/image/un74D60GllYxDNyIUVQpOJTO.png?f=user_large)
Klein tipje van RedHat.
Ik zie dat veel meer mensen bezig zijn met TA dan vorige bullrun.
Er is online een tool die geautomatiseerd een Wave Analysis doet. Zo kun je heel erg makkelijk zien in welke wave een koers zit, en leer je misschien ook beter zelf waves te herkennen (en de inner waves).
Hij doet ook een projectie op basis van trend-based fibonacci, maar die vind ik wat bullish over het algemeen. Maar het herkennen van waves doet hij aardig goed. Leuk als je moeite hebt om waves te herkennen, of begonnen bent met TA. Doe er je voordeel mee.
http://wavebasis.com
Ik zie dat veel meer mensen bezig zijn met TA dan vorige bullrun.
Er is online een tool die geautomatiseerd een Wave Analysis doet. Zo kun je heel erg makkelijk zien in welke wave een koers zit, en leer je misschien ook beter zelf waves te herkennen (en de inner waves).
Hij doet ook een projectie op basis van trend-based fibonacci, maar die vind ik wat bullish over het algemeen. Maar het herkennen van waves doet hij aardig goed. Leuk als je moeite hebt om waves te herkennen, of begonnen bent met TA. Doe er je voordeel mee.
http://wavebasis.com
Hier eentje die gisteravond al zijn KSM eruit gegooid heeft. Heel de dag van lopen balenMicroWhale schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:01:
Mocht je je afvragen waarom KSM zo omhoog springt:
[...]
Lichtpuntje is wel dat ik ál m'n crypto gisteravond heb verkocht, dus deze dump maakt wel weer wat goed.
-1.6%hmr schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:04:
rip eth voor nu. LoL
Zero.
Zeker weten Chaesje! Alleen wanneer de pump komt...Chaes schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:36:
Mijn gevoel zegt dat dit een poging is om de dominance omhoog te krijgen, wat het einde van alt season zou betekenen. Weekje dumpage en rode cijfers, daarna terug naar 60k and beyond.
Disclaimer: gut feeling
perfecte test, als die deze support houdt is het de 3e support test naar boven knalt die door !hmr schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:04:
rip eth voor nu. LoL
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/DEvEhKitG5VNB2Yvjqy205NF.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9UsZv2NlN31vcD2NEjHhr21R.jpg?f=fotoalbum_large)