Precies maarja wat maakt het uit gewoon omdat het kan en niet meer naar omkijken tot de 🎅 🎄mannowlahn schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:57:
[...]
1 cent neem ik ook wel genoegen meezien het over 5 jaar wel, 99% kans dat hij over een maand geen druppel meer waard is.
Hopelijk houdt ie de 55,5k - 55k!
Tuurlijk. Er was ons 69k beloofd vanavond.WoodyWindoW schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:12:
Hopelijk houdt ie de 55,5k - 55k!
Tuurlijk, stom van me!
Hier nog mensen actief in ETC? Gaat de laatste dagen moeizaam, HODL?
ja twee dagen na de dip. lijkt niet te bouncen. zelfde met RLC.gaizka schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:19:
Hier nog mensen actief in ETC? Gaat de laatste dagen moeizaam, HODL?
ik denk dat BTC ze wel weer omhoog trekt. echter kan ik nu niks met de coins die erin zitten.
daytraden is lastig zo
Ik zeg: meer stimulus checks! Dat is toch het antwoord op alle problemen?
Op Binance trouwens een forse buywall op 55,5k!
BTC blijft weer lekker schommelen, ben benieuwd of er nog een uitbraak komt, en zo ja waarheen.
ETH, KSM en DOT doen gewoon leuk mee vandaag. ANKR heb ik een paar dagen terug (tijdelijk) afscheid van genomen. Even afwachten wat KSM/DOT de komende tijd doen en wellicht daar een deel van weer inruilen voor ANKR na 19 mei.
ETH, KSM en DOT doen gewoon leuk mee vandaag. ANKR heb ik een paar dagen terug (tijdelijk) afscheid van genomen. Even afwachten wat KSM/DOT de komende tijd doen en wellicht daar een deel van weer inruilen voor ANKR na 19 mei.
Nasdaq wederom dik rood. Als die stonks noobs nou gewoon ff weg blijven uit crypto zou dat fijn zijn, dank u
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
anti elppa schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:26:
Nasdaq wederom dik rood. Als die stonks noobs nou gewoon ff weg blijven uit crypto zou dat fijn zijn, dank u
[ Voor 28% gewijzigd door Darrell op 12-05-2021 17:28 ]
Hij beweegt wel in een horizontale triangle, lijntjes komen rond 17 mei samen...YES schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:24:
BTC blijft weer lekker schommelen, ben benieuwd of er nog een uitbraak komt, en zo ja waarheen.
Bijna daar!WoodyWindoW schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:23:
53,5k retest incoming 😱WoodyWindoW schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:23:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wat een aanstellerij weer.
Je moet het ergens over hebben in de chatbox.Glenn Hoddle schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:35:
Komt ook wel weer goed dit.Glenn Hoddle schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:35:
Even een dip & door
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
HELP!!Glenn Hoddle schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:35:
Zoom out, sit back and relax.
Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.
Typo? 100k toch?knakworst schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:40:
Morgen 10k.
knakworst schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:40:
Morgen 10k.
Zeg me dat dat niet zo is.
Nee, ETH. Btc is voor shitcointopic.
17 mei is op een maandag. Phew. Dagje eerder dan was het rekt.Sluw schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:32:
[...]
Hij beweegt wel in een horizontale triangle, lijntjes komen rond 17 mei samen...
[...]
Bijna daar!
Valt alles mooi samen. Welk land moest er nou voor 17 Mei zn belastingen opgeven?Darrell schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:49:
[...]
17 mei is op een maandag. Phew. Dagje eerder dan was het rekt.
* knakworst zet kooporder op 7 cent klaar. Ben ik nu.nl reaguurder te slim af.wouterwouter2 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:54:
[...]
Valt alles mooi samen. Welk land moest er nou voor 17 Mei zn belastingen opgeven?
Op ETH maak ik momenteel wel leuke progressie met die uitschieters.
Belachelijke buy/sell orders inschieten en hopen dat ze getriggerd worden, zojuist verkocht op 4300 en nu wachten tot de dip over is, toch weer een paar honderd per keer! Voor een beginner voelt dit als de jackpot haha
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Door?
We gaan reeds twee maand niet meer door...
Ik hoop stiekem op een drop richting minimum 48k (MA21 op W)
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Pasta Rektoni vanavond...
Nou, ik ben voorlopig vet boos op die stomme hond. Sta dik 20% verlies door al die shillers hier!cursquidHome schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 16:54:
Nou SHIB naar de 1 dollar moonen dan maar gewoon omdat het crypto is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt helemaal niks van al die 'rijk in een dag met een shitcoin'-verhalen.
[ Voor 9% gewijzigd door MicroWhale op 12-05-2021 18:20 ]
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Haha ik moest lachen.WhySoSerious schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:18:
Pasta Rektoni vanavond...
Zeg het nu eens positief! Repeat after me: Dit wordt het laagste niveau dat we in een eventuele bearmarket zullen krijgen, omdat er al vanaf Februari support opgebouwd wordt tussen de 50-60k.Ray_ schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:23:
Al het euforisch groen wordt weer even teruggedraaid.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
MicroWhale schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:28:
[...]
Zeg het nu eens positief! Repeat after me: Dit wordt het laagste niveau dat we in een eventuele bearmarket zullen krijgen, omdat er al vanaf Februari support opgebouwd wordt tussen de 50-60k.
Zero.
Mooi voor aan de muur!!!
* MicroWhale drukt op PrtScr en rent naar de printer
Dat dacht ik een paar dagen geleden bij de 54K al. Ik had eigenlijk op 52K gerekend, dus ergens denk ik dat we nog wel een keer naar beneden gaan in de komende dagen.MicroWhale schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:28:
[...]
Zeg het nu eens positief! Repeat after me: Dit wordt het laagste niveau dat we in een eventuele bearmarket zullen krijgen, omdat er al vanaf Februari support opgebouwd wordt tussen de 50-60k.
Overigens ben ik nog altijd positief hoor, voorlopig zie ik ieder dalletje nog wel rechtgetrokken worden in mijn glazen bol.
Om deze reden hou ik altijd wat fiat beschikbaar. Buy the dip!
De beste ooitRay_ schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:34:
[...]
Deze is nu al zoooo vaak hier gepost.
En ik blijf er kinderlijk hard om schuddebuiken.
Zero.
Toch had je het een maand geleden beter in ether kunnen stoppen. Tenzij we nog even doorgaanYoup1e schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:34:
Om deze reden hou ik altijd wat fiat beschikbaar. Buy the dip!
[ Voor 6% gewijzigd door knakworst op 12-05-2021 18:36 ]
We moeten eerst dalen (X bedrag retesten) om de ATH te verbreken part 30
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Die kans is vrij groot ja. Ik zit nog steeds tegen dit aan te kijken:Ray_ schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:32:
[...]
Dat dacht ik een paar dagen geleden bij de 54K al. Ik had eigenlijk op 52K gerekend, dus ergens denk ik dat we nog wel een keer naar beneden gaan in de komende dagen.
Overigens ben ik nog altijd positief hoor, voorlopig zie ik ieder dalletje nog wel rechtgetrokken worden in mijn glazen bol.
/f/image/2C3PQsh0jLuwACXW3x0xxdyY.png?f=fotoalbum_large)
Hij hikt steeds tegen de ondergrens aan. Hij moet er gewoon een keer doorheen.... en dan hoop ik dat ie niet te ver doorzakt, want anders is het met de alts ook meteen een stuk minder.
(al acht ik de kans ook aanwezig dat de alts gewoon doorgaan. Ik zie de laatste tijd een verdere ontkoppeling tussen bijvoorbeeld eth,dot en ksm van de koers van btc. Ze reageren er niet echt meer op. Soms zelfs in tegengestelde richting.)
gaan we weer naar de 53,5k? nog redelijk optijd alles in usdt kunnen zetten, prima zo
nothing stops this train
bitcoin hoeft maar een pufje te laten en al die alts pleuren ook het ravijn in he. Ziek.
when bounce?
when bounce?
Tominatie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:42:
bitcoin hoeft maar een pufje te laten en al die alts pleuren ook het ravijn in he. Ziek.
when bounce?
XRP = trash
Ik vermoed een zekere onrust bij met name de Amerikaanse belegger op dit moment.roflexx schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:44:
Waarom gaan we nu weer rekt?!
Je ziet het ook op het nieuws en o.a. de S&P 500
Mijn indicator was altijd ADA 1 euro = einde dip. Ik hoop dat die indicator kapotstuk is.
Omdat die Amerikanen niet weten wat inflatie is.😡
PANIC SELLLL!!!11!1!!
doei paperhands
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Normaal verkoop ik alles bij dit soort dips.
NU NIET! Heb voornamelijk ETH BTC ADA Doe ik hier goed aan?
Fijn, down de drain, kan ik weer wat kopen.
Je leert het al.Het Fantoom schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:49:
Hodl.
Natuurlijk.Het Fantoom schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:49:
BNB stijgt harder dan BTC
nothing stops this train
Als je vertrouwen hebt dat dit een dip is en ze straks weer meer waard zijn, waarom niet.Het Fantoom schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:49:
Je kan ook proberen de markt te timen maar je weet niet exact waar de bottom is, kan dus riskant zijn.
Kinderen in bed leggen, pintje drinken. Morgen verlof 👍Het Fantoom schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:49:
Vrijdag ookjosvaesen schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:51:
[...]
Kinderen in bed leggen, pintje drinken. Morgen verlof 👍
Hoop niet dat een verdere dip vannacht mijn weekend gaat vergallen sinds ik er weer een dag vol in zit
wat stijgt tegenwoordig niet harder dan btc?Kol Nedra schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:50:
BNB stijgt harder dan BTC
AandelenTominatie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:53:
[...]
wat stijgt tegenwoordig niet harder dan btc?
Binance app: ETH is below 4099
Mooi, we zijn weer aan boord..
Mooi, we zijn weer aan boord..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Verwijderd
'They think the market is getting less dependent on me. LMAO. I'm 50k+ you idiots. Just wait and see when I crash for real. I'll bury you motherfuckers.'
Bitcoin - 2021
Bitcoin - 2021
Tsja, ik had het in zoveel coins kunnen stoppen, die me allemaal dikke doekoes hadden opgeleverd. Of juist niet. Voordeel van fiat is wel dat het er gewoon is wanneer nodig. Ook is het natuurlijk niet zo dat het opzij houden van fiat me beperkt heeft ofzo. Heb gewoon normaal gehandeld, gehodled, gemooned en ben down the drain gegaan. Het is puur een potje 'buy the dip'.knakworst schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:36:
[...]
Toch had je het een maand geleden beter in ether kunnen stoppen. Tenzij we nog even doorgaan
Vanaf nu noem ik jou ook Ricky.
Ik zit ook in de min met mijn shib maar lekker boeie. was toch van de winst die ik al heb en natuurlijk niet enorm veel geld. Wat ik zeg lekker niks mee doen en als het ooit een keer net gek gaat doen als de doge coin dan lach ik me rot 🍻MicroWhale schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:20:
[...]
Nou, ik ben voorlopig vet boos op die stomme hond. Sta dik 20% verlies door al die shillers hier!![]()
Klopt helemaal niks van al die 'rijk in een dag met een shitcoin'-verhalen.
![]()
Ok. Ok..had that one coming door mijn woordkeuze en een momentopname.watercoolertje schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 15:56:
[...]
Schijnt dat een werkgever 5 euro aan VET aan elke werknemer heeft gegeven! Blijkbaar dumpen die werknemers nu hun VET
I stand corrected.
Ik heb ook een leuke computer..
Libido van m'n vriendin.Tominatie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:53:
[...]
Mijn energieniveau aan het einde van een werkdag.Tominatie schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:53:
[...]
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Thumbs up incomingggggg
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Je moet in crypto's gaan zeiden ze. Dat levert veel rendement op zeiden ze.
48u in en ik zie mijn centjes alleen maar verdampen
Heb geduld, wat omlaag gaat, gaat ook weer omhoog.Erazzzer schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:18:
En andersom
XRP = trash
Binnen 48 uur had je op zijn minst miljonair moeten zijn. Maar komt vanzelfErazzzer schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:18:
That's why they call you "the Erazzzer"Erazzzer schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:18:
Erazzzer schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 19:18:
Vandaag ook maar een nieuwe hond gekocht. Het is gelukkig allemaal maar speelgeld, want voorlopig zakt het meestal als ik koop 😅
Was dit al geplaatst?
https://newsbit.nl/snoop-...musk-en-promoot-dogecoin/
Hoe kon het ook uitblijven hè...
https://newsbit.nl/snoop-...musk-en-promoot-dogecoin/
Hoe kon het ook uitblijven hè...
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
:strip_exif()/f/image/5WjDh6VNfDBaFlSweULnbJa2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NoYFrjx9zZEsZESaHqd9FngN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ghlIW0KFKEGcvXfVL47fDNwV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/uBUmRcWZB2xh1i3AJCIFf0DL.png?f=fotoalbum_large)