[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 193 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.329 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
godver nog steeds geen 60k
wat gaat het sloom allemaal

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:02
_Gast_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:49:
[...]

Dit zeg ik niet vaak. Maar mijn advies is om in ieder geval een 50 of 100 eur in te zetten op Shib en het te vergeten voor een tijdje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-pcLFVgo9zJ3KxJujLl_ccfNVzg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/8U0jiKKMNHAj8O97g8bFNhXC.jpg?f=user_large

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennie schild
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18-10 13:11
DEFI money gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shiba 25% uitbetaald, in ICP gestoken ,

Wat is dat voor munt met zo'n marketcap

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10 10:29

MicroWhale

The problem is choice

_Gast_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:49:
[...]

Dit zeg ik niet vaak. Maar mijn advies is om in ieder geval een 50 of 100 eur in te zetten op Shib en het te vergeten voor een tijdje.

[...]

Daarom
Ik doe dit niet vaak, maar ik heb je advies opgevolgd. Een fractie van mijn KSM (die ik gratis heb gekregen door staking) omgezet naar een paar miljoenmiljard SHIB.

Nu verwacht ik dus wel over een paar maanden een dikke vette lambo te kunnen kopen hè?!!?!?!?!1!!!/132/! :D :D :D :D _O-

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-10 08:02
Naar beneden bedoel je?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-10 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:40:
[...]

Ik doe dit niet vaak, maar ik heb je advies opgevolgd. Een fractie van mijn KSM (die ik gratis heb gekregen door staking) omgezet naar een paar miljoenmiljard SHIB.

Nu verwacht ik dus wel over een paar maanden een dikke vette lambo te kunnen kopen hè?!!?!?!?!1!!!/132/! :D :D :D :D _O-
Niet te vergeten dat 50% in het bezit is van 1 persoon/partij. 10% en 7% bij andere partijen.

Dus blijft er 33% over voor de mensen die op de hypetrain springen. Tot die partijen hun coins dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

AndereKoekoek schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:50:
[...]

Niet te vergeten dat 50% in het bezit is van 1 persoon/partij. 10% en 7% bij andere partijen.

Dus blijft er 33% over voor de mensen die op de hypetrain springen. Tot die partijen hun coins dumpen.
Yep. Daarom zit ook maar 0,1% van mijn gehele portfolio in die overduidelijke shitcoin en ben ik bereid dat deel compleet te verliezen. Bovendien duurt het niet lang voordat ik datzelfde bedrag terugverdiend heb met mijn staked coins. Die KSM is dus zo weer aangevuld. :P

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:01
Rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:39

YES

Moderator General Chat
De winst van vorige week is nog net niet verdampt dus nu even weer omhoog aub :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Nu online
YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:03:
De winst van vorige week is nog net niet verdampt dus nu even weer omhoog aub :+
idd nog heel dik in de plus, niets aan de hand dus. Zeker als het vanaf hier weer up gaat

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3q0Egw-GbJg9ey5JCJrllhCGjT0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/036Tw1sIyFa2CodLxkLHfyq8.png?f=fotoalbum_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar die "plotselinge" crash vandaan komt? Ada stond bij mij op 1.41 en een halfuur later op 1.33 of zo.

(Staat nog steeds hoger dan precies een week geleden toen die rond de 1.10 zat)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2021 08:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
anti elppa schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:13:
[...]

idd nog heel dik in de plus, niets aan de hand dus. Zeker als het vanaf hier weer up gaat
ONT en ETH houden de boel in het groen t.o.v. vorige week voor mij. Als we hierna weer lekker omhoog gaan vind ik het mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijn96
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-10 13:32

Tijn96

In speed we trust

Net ook maar voor 10$ shiba gekocht. TO THE MOON
Ik bedoel: ik neem aan dat dit over een maand 5$ per stuk waard is en we allemaal miljonair zijn?

Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:27

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:18:
Weet iemand waar die "plotselinge" crash vandaan komt? Ada stond bij mij op 1.41 en een halfuur later op 1.33 of zo.

(Staat nog steeds hoger dan precies een week geleden toen die rond de 1.10 zat)
Van wat ik begrepen heb is het omdat @Erazzzer gisteren voor het eerst is ingestapt, en de cryptogoden besloten om hem gelijk maar in het diepe te gooien, zodat ie weet wat hem te wachten staat.

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Ik zie dat er nu een coin is die ELONGATE heet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Some green candles across the board!

Gaan we weer omhoog?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tranzy schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:26:
Some green candles across the board!

Gaan we weer omhoog?
We gaan omhoog, omlaag of zijwaarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:23:
[...]

ONT en ETH houden de boel in het groen t.o.v. vorige week voor mij. Als we hierna weer lekker omhoog gaan vind ik het mooi.
Ik sta overall nog in het groen dankzij VET, ETH en ADA. De rest minimaal in het rood.

Ff een dagje bijtrekken vandaag, of morgen, of overmo...... etc.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:28:
[...]

Ik sta overall nog in het groen dankzij VET, ETH en ADA. De rest minimaal in het rood.

Ff een dagje bijtrekken vandaag, of morgen, of overmo...... etc.
Ach ja, zo'n dip is op het moment zelf altijd ff spectaculair en kan vervelend zijn als je gaat denken aan hoeveel geld je ziet verdampen, maar als je er over een paar weken naar kijkt zie je alleen een hick-up. Of dat dan vanuit je lambo op de oprijlaan van je net gekochte landhuis is, of van onder de brug waar je tegenwoordig woont, dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:57
Sydney08 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 06:35:
[...]

Heb het ook nog niet gevonden en weet nog niet in welke wallet ik het moet stoppen. Laat het voorlopig even staan. Prijs schiet gelukkig omhoog!
Ja de orderboeken zien er nu normaal uit. Er waren simpelwel teveel coins beschikbaar van de ICO waarschijnlijk, veel meer sellers als kopers. Dat is nu gelijk getrokken.

Ik ben gisteren nog even in hun forum gedoken en de software zou met enkele dagen beschikbaar moeten zijn. Nog even geduld dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Zat volledig in BTC en wat SHIB (voor de lol). In de dip switch gemaakt naar wat alts, heeft weer positief uitgepakt voor mijn sat waarde.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Dit gaat vaker gebeuren. Grote projecten gaan live "out of the blue" en maken het gros van de shitcoins overbodig.

https://dfinity.org/

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-10 12:51
Hier ben ik nog groen doordat ik mijn portfolio wat verdeeld heb over BTC/ETH, DeFi en ubershitcoins.

Vandaag sta ik in het groen dankzij de shitcoins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:35:
Dit gaat vaker gebeuren. Grote projecten gaan live "out of the blue" en maken het gros van de shitcoins overbodig.

lastig om goed instap moment te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-10 14:40
$SHIB saves the day!Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KUgAG7Njs8_Avla4smiR_VJnNo8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XbjrQKP5qHaqwm1t0s3Nl7oU.jpg?f=fotoalbum_large

Zou dit de 'dip' zijn er worden alsmaar kleiner en kleiner? :?

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Bedoel je met 'dit gaat vaker gebeuren', het dumpen van een coin direct nadat deze vrijkomt waar hierover gesproken werd of doelde je op iets anders?

Edit: wacht, je doelt gewoon direct op dat linkje wat je eronder had gezet natuurlijk 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door YES op 11-05-2021 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:37:
[...]

lastig om goed instap moment te vinden
Als het echt gaat worden, zoals ze beloven, is elk instapmoment op dit moment goud waard.

Zag 'm gisteren op Coinlist verschijnen. Ga me er eerst in verdiepen, voordat ik er geld naartoe gooi :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
RLC op bitvavo is wel prachtig om op te daytraden lol/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:39:
[...]

Bedoel je met 'dit gaat vaker gebeuren', het dumpen van een coin direct nadat deze vrijkomt waar hierover gesproken werd of doelde je op iets anders?
Ik bedoel dat er veel grote instanties in de luwte bezig zijn met instant oplossingen die veel "muntjes in de CMC" overbodig zullen maken. Zo zullen er bijv. ongetwijfeld ook mooie supply chain oplossingen komen die instant werken en coins als VET overbodig maken etc.

Vele daarvan hebben totaal geen baat bij het uitbrengen van een "muntje", omdat ze voldoende backing hebben van investeerders. Een muntje maken zou je project decentraler kunnen maken, maar ook dat is geen must.

[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 11-05-2021 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
BTC lijkt te stabiliseren, ik ga toch eens kijken of ik enkele alts kan omzetten naar BTC om zo, mocht het vanaf hier weer gaan herstellen/stijgen, weer wat meer sats te verzamelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:41:
BTC lijkt te stabiliseren, ik ga toch eens kijken of ik enkele alts kan omzetten naar BTC om zo, mocht het vanaf hier weer gaan herstellen/stijgen, weer wat meer sats te verzamelen.
Hoe verzamel jij sats als je in BTC zit bij een stijgende BTC? Zo wil ik ook graag traden :9~

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:39:
[...]

Als het echt gaat worden, zoals ze beloven, is elk instapmoment op dit moment goud waard.

Zag 'm gisteren op Coinlist verschijnen. Ga me er eerst in verdiepen, voordat ik er geld naartoe gooi :)
net maar ingestapt aan boord.

portfolio nu 50% icp 50% shiba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:41:
Je krijgt dan juist geen sats meer erbij he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-10 18:17
Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:39:
[...]

Vette tech!

Maar dan eens serieus; heb die livegang youtube stream voor een deel gezien.
Als het aanslaat en idd allemaal werkt / blijft werken zoals bedoeld, dan kan het best groot worden.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:31:
[...]

Ach ja, zo'n dip is op het moment zelf altijd ff spectaculair en kan vervelend zijn als je gaat denken aan hoeveel geld je ziet verdampen, maar als je er over een paar weken naar kijkt zie je alleen een hick-up. Of dat dan vanuit je lambo op de oprijlaan van je net gekochte landhuis is, of van onder de brug waar je tegenwoordig woont, dat zien we dan wel weer.
Mij kennende is dat een brug ;) .

Maar ik heb gisteren vooral zitten genieten van de rollercoaster eigenlijk en de humor in dit topic. Wat dat laatste betreft wil ik dit elke avond wel }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
feye1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:43:
[...]

Je krijgt dan juist geen sats meer erbij he :+
Ehh, nee ik zeg het misschien niet goed. Ik denk dat die alts straks, als btc bij trekt, minder waard zijn in sats (dan nu) omdat BTC vaak eerst alts leeg trekt bij een stijging. Als dat gebeurd kan ik later die alts evt goedkoper terugkopen en houd ik meer sats over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:41:
[...]

Ik bedoel dat er veel grote instanties in de luwte bezig zijn met instant oplossingen die veel "muntjes in de CMC" overbodig zullen maken. Zo zullen er bijv. ongetwijfeld ook mooie supply chain oplossingen komen die instant werken en coins als VET overbodig maken etc.

Vele daarvan hebben totaal geen baat bij het uitbrengen van een "muntje", omdat ze voldoende backing hebben van investeerders. Een muntje maken zou je project decentraler kunnen maken, maar ook dat is geen must.
Sterker nog: Ik denk dat bedrijven aan de zijlijn meekijken wat wel/niet werkt binnen de community (qua business case, marketing en technologie) en daaruit een cocktail van de best practices maken. Zo krijg je producten die aanslaan én meeliften op de cryptogolf. Slim, maar of het lange termijn ook werkt is nog steeds de grote vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
RickvN schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:42:
[...]

Hoe verzamel jij sats als je in BTC zit bij een stijgende BTC? Zo wil ik ook graag traden :9~
Ik zei het verkeerd. Ik denk dat die alts straks, als btc bij trekt, minder waard zijn in sats (dan nu) omdat BTC vaak eerst alts leeg trekt bij een stijging. Als dat gebeurd kan ik later die alts evt goedkoper terugkopen en houd ik meer sats over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:02
Khaelos schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:38:

Zou dit de 'dip' zijn er worden alsmaar kleiner en kleiner? :?
Ligt eraan wat je bedoelt met de 'dip'?

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:41:
[...]

Tja, je ziet nu ook wel echt weer een wildgroei aan projecten en hun coins. Het lijkt in veel gevallen ook alsof ze een leuk muntje maken en daarna beginnen te bedenken of er een use case voor te bedenken is :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:50:
[...]

Sterker nog: Ik denk dat bedrijven aan de zijlijn meekijken wat wel/niet werkt binnen de community (qua business case, marketing en technologie) en daaruit een cocktail van de best practices maken. Zo krijg je producten die aanslaan én meeliften op de cryptogolf. Slim, maar of het lange termijn ook werkt is nog steeds de grote vraag.
Meeliften op de cryptogolf is niet eens belangrijk. Adoptie is belangrijk.

Google, Microsoft, IBM, Amazon e.d. hebben al lang "trustless" oplossingen op de plank die ze de komende jaren gefaseerd zullen uitrollen. Daar komt geen cryptomuntje aan te pas.

Zoals je zegt is het "CMC cryptowereldje" een speelveld voor innovatie en startups, waar wij als kleine investeerders van kunnen profiteren. Ga je geld en tijd daarom niet verspillen aan al die shitcoins, maar blijf bij de "adoptie". Zelfs die projecten zouden over 1-2 jaar volledig zijn ingehaald.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:51:
[...]

Tja, je ziet nu ook wel echt weer een wildgroei aan projecten en hun coins. Het lijkt in veel gevallen ook alsof ze een leuk muntje maken en daarna beginnen te bedenken of er een use case voor te bedenken is :+
Hoezo "lijkt"?

Dat is gewoon zo. 99% van de coins heeft totaal geen bestaansrecht of use case (behalve dan "rijk worden" voor de uitgevers). In de IT, maar ook in de gewone product-wereld, is dit een enorm groot "probleem". Mensen maken een product en gaan daarna pas kijken of er vraag naar is. Of duwen het door de strot van de consument (tell sell anyone?). Dat is eigenlijk niet meer van deze tijd (want we kunnen tegenwoordig met data heel goed bepalen wat nodig is), maar het gebeurt nog enorm veel. Een van de redenen hiervoor is de agenda van bedrijven om simpelweg heel veel geld te verdienen. Dat leidt veelal niet tot goede producten, maar tot producten met een ecosysteem waarmee de consument veel geld afgetroggeld wordt. Dat is in cryptoland niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:57:
[...]

Hoezo "lijkt"?

Dat is gewoon zo. 99% van de coins heeft totaal geen bestaansrecht of use case (behalve dan "rijk worden" voor de uitgevers). In de IT, maar ook in de gewone product-wereld, is dit een enorm groot "probleem". Mensen maken een product en gaan daarna pas kijken of er vraag naar is. Of duwen het door de strot van de consument (tell sell anyone?). Dat is eigenlijk niet meer van deze tijd (want we kunnen tegenwoordig met data heel goed bepalen wat nodig is), maar het gebeurt nog enorm veel. Een van de redenen hiervoor is de agenda van bedrijven om simpelweg heel veel geld te verdienen. Dat leidt veelal niet tot goede producten, maar tot producten met een ecosysteem waarmee de consument veel geld afgetroggeld wordt. Dat is in cryptoland niet anders.
Ik heb te weinig kennis en ervaring om zoiets als feit neer te durven zetten.
Daarnaast heb ik vanuit opleiding/werkervaring geleerd om het woord "lijkt" te gebruiken bij een observatie :9

Rest van jouw verhaal kan ik me helemaal in vinden hoor, ik heb ook dat gevoel dat dit nu (weer) gaande is. En dat zal niet snel veranderen want zo werkt het nou eenmaal. Verkopen en geld verdienen is belangrijk, daarna zien we wel of ons product er toe doet.

[ Voor 10% gewijzigd door YES op 11-05-2021 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:54:
[...]

Meeliften op de cryptogolf is niet eens belangrijk. Adoptie is belangrijk.

Google, Microsoft, IBM, Amazon e.d. hebben al lang "trustless" oplossingen op de plank die ze de komende jaren gefaseerd zullen uitrollen. Daar komt geen cryptomuntje aan te pas.

Zoals je zegt is het "CMC cryptowereldje" een speelveld voor innovatie en startups, waar wij als kleine investeerders van kunnen profiteren. Ga je geld en tijd daarom niet verspillen aan al die shitcoins, maar blijf bij de "adoptie". Zelfs die projecten zouden over 1-2 jaar volledig zijn ingehaald.
Mooi verwoord. _/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-10 14:40
Stokstaart schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:51:
[...]

Ligt eraan wat je bedoelt met de 'dip'?
Nou die -5% bij btc/eth en -10 -15% bij alts

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ben ik hier op het NK topic beland? Wat een weldoordachte posts ineens zeg. :+
When moon?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros

Was niet out of the blue eerlijk gezegd, is zelfs in dit topic nog een paar keer herhaald. Dit is een hodl coin voor de komende paar jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWayne
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 09:37
Khaelos schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:02:
[...]

Nou die -5% bij btc/eth en -10 -15% bij alts
Ik hoop wel dat dit de dip was ja. Zit met 50x Long op BTC, DOT en OGN.
BTC vanaf 54230, dus verlies ruimschoots goedgemaakt.
Nu al beetje afgeroomd en omgezet in echte DOT, SHIB en ICP.
Off we go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:04:
[...]

Was niet out of the blue eerlijk gezegd, is zelfs in dit topic nog een paar keer herhaald. Dit is een hodl coin voor de komende paar jaar.
Niemand heeft mij ingelicht :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:59:
[...]

Ik heb te weinig kennis en ervaring om zoiets als feit neer te durven zetten.
Daarnaast heb ik vanuit opleiding/werkervaring geleerd om het woord "lijkt" te gebruiken bij een observatie :9
Als je ervaring op wilt doen over hoe bedrijven geld verdienen, kijk maar eens naar de wondere wereld van de 'adapter'. Voorbeeld: Telefoonfabrikanten hebben er 10 jaar over gedaan om de USB-aansluiting als industriestandaard te 'kiezen' om het de consumenten gemakkelijker te maken. Zelfs na flinke druk (lees: boetes) van de EU om daar een beslissing over te nemen, kwam die er maar niet. Zo ook bij adapters van laptops, etc...

Eén maal raden waarom Apple stug haar eigen plugs op zijn apparaten blijft maken. (Er zijn mensen die denken dat dat voor het gebruiksgemak is.... daar zit wat in, maar bottom-line is geld. Op een consumentenprijs van 30 euro voor een telefoon of laptopkabel zit gewoon 29,75 euro winst)

Als je naar andere producten gaat kijken, dan zie je dat ze tegenwoordig ontworpen zijn voor een levenscyclus van 1-4 jaar inclusief ecosysteem van producten die je erbij moet kopen: opzetborsteltjes, filters, adapters, cases, etc... alles zo gemaakt om extra geld te verdienen.

NB Het hoeft allemaal niet moeilijk, kapot of te verslijten, maar dat is tegenwoordig 'by design'.

*O* ik heb het woord vroeger vermeden!!!! *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ik kon er gewoon niet meer tegen om mijn Pundi X nog te zien in mijn wallet en heb deze verkocht voor 50% verlies. Dikke tjo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
ICP valt dit ook onder een shitcoin of is dit ook daadwerkelijk iets nuttigs^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:08:
[...]

Niemand heeft mij ingelicht :(
Naja je bent nog niet bepaald te laat, de listing begon rond $600 en bleef vervolgens even hangen rond de $450. Ik heb zelf op $450 ingekocht. De prijs is nu iets van $460 na een flink dip richting de $250/300 vanacht.

[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 11-05-2021 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Extrix schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:10:
Wat heb je zelf al gevonden? :+

Begin hier je zoektocht naar nuttige info: https://dfinity.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Naja je bent nog niet bepaald te laat, de listing begon rond $600 en bleef vervolgens even hangen rond de $450. Ik heb zelf op $450 ingekocht. De prijs is nu iets van $460 na een flink dip richting de $250/300 vanacht.
ICP zou de next big thing kunnen zijn. Ze willen concureren met AWS bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:12:
[...]

[...]

ICP zou de next big thing kunnen zijn. Ze willen concureren met AWS bijv.
Ja ik heb me al beetje ingelezen maar difinity kom ik bij veel meer coins tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-10 20:54

KroeT

[...]

AndereKoekoek schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:50:
[...]

Klopt, maar die 50% zit in de dev-wallet van Vitali Huppeldepup en daar heeft hij naar verluid geen toegang toe. Totdat hij dat wel heeft natuurlijk. De andere grote percentages zouden (!) exchanges kunnen zijn. En dan kom je op het grotere kortetermijnrisico: het vrijvallen van de Shibs van de gedwongen Hotbithodlers (waaronder ikzelf). Dat was was heel lang volgens mij een procent of 30 van de totale beschikbare omloop. Inmiddels al minder denk ik, maar alsnog aanzienlijk. Die mensen hebben de laatste 5.000% stijging vanaf de zijlijn bekeken en ik denk dat die nog wel aardig gaan verkopen.

Tegelijk is de handel op Binance nu zo immens dat het misschien wel meevalt. Ik zit inmiddels op 30.000% stijging (met een inleg die natuurlijk met de kennis van nu iets hoger had moeten zijn maar zeg nou zelf, wie had dit gedacht). Ik ga bij de huidige koers wel een flufje verkopen maar ik zie dit muntje nog wel een keer of tien doen de komende maanden. Hoe absurd en leeg ook.

Goed. MC-topic-praat natuurlijk.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:11:
[...]

Ik vind het riskant. Project wordt nu gewaardeerd op $250 miljard gezien de prijs x full diluted mc. Dat is wat Ethereum 2 weken geleden waard was.

Er zal nog flink wat sell pressure zijn de komende dagen? Daarentegen ook flink wat hype.
Daarna kijk ik eventueel wel ff naar een instapmomentje. Geen stress :)

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 11-05-2021 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Alle coins zijn shitcoins, het is 1 groot piramide spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 16-10 13:32
Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:11:
[...]

Vind het ook wat risky na zon dikke run up om nu te gaan kopen. Ik pak ICP denk ik op de volgende dip mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ik heb de Insane Clown Posse altijd al kut gevonden tbh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
StevenzeN schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:21:
Ik heb de Insane Clown Posse altijd al kut gevonden tbh.
#teamEminem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:15:
[...]

Ik vind het riskant. Project wordt nu gewaardeerd $250 miljard gezien de prijs x full diluted mc. Dat is wat Ethereum 2 weken geleden waard was.
Flink wat over gelezen. Wat ik vooral zie is een kopie van wat bestaande (veelal vanuit tech opgezette (storj, sia, file, eth, iexec, neo, ...)) cryptoprojecten met een flinke marketingsaus en 'corporate backing' er bovenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-10 16:17

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik heb op binance nog BNB staan in mijn Futures wallet. Iemand enig idee hoe ik dat withdraw of omzet naar USDT?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Jullie kopen Dfinity dus via TOKOK? Dat is immers volgens CMC de enige plek waar het getraded wordt.

[ Voor 8% gewijzigd door Chaes op 11-05-2021 09:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:23:
[...]

Flink wat over gelezen. Wat ik vooral zie is een kopie van wat bestaande (veelal vanuit tech opgezette (storj, sia, file, eth, iexec, neo, ...)) cryptoprojecten met een flinke marketingsaus en 'corporate backing' er bovenop.
Valt sowieso op dat er heel veel "lege"projecten worden aangemaakt voor de quick wins met minimale efforts of dat er copycats zijn met heel erg gelikte whitepapers en websites/social media kanalen.

Het is net alsof er geld mee te verdienen valt en er van allerlei allooi op af komt :).

Ik ben waarschijnlijk een saaineus maar probeer bij de munten te blijven welke al breder geaccepteerd lijken te zijn en pak daardoor minder grote winst maar voel me er prettiger bij. Grote kans dat dit onzin is, maar voor mij voelt het nu eenmaal beter om laat in een project te stappen zoals Cardano als in een munt die net op de markt komt en ik niets over kan vinden behalve beloftes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Laatst online: 13:25
Da_maniaC schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:26:
Ik heb op binance nog BNB staan in mijn Futures wallet. Iemand enig idee hoe ik dat withdraw of omzet naar USDT?
Transfer naar de gewenste wallet.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Chaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:26:
Jullie kopen Dfinity dus via TOKOK? Dat is immers volgens CMC de enige plek waar het getraded wordt.
Voor iedereen die ICP wil kopen, koop NIET de IOU.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Ngangatar schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:27:
[...]

Valt sowieso op dat er heel veel "lege"projecten worden aangemaakt voor de quick wins met minimale efforts of dat er copycats zijn met heel erg gelikte whitepapers en websites/social media kanalen.

Het is net alsof er geld mee te verdienen valt en er van allerlei allooi op af komt :).

Ik ben waarschijnlijk een saaineus maar probeer bij de munten te blijven welke al breder geaccepteerd lijken te zijn en pak daardoor minder grote winst maar voel me er prettiger bij. Grote kans dat dit onzin is, maar voor mij voelt het nu eenmaal beter om laat in een project te stappen zoals Cardano als in een munt die net op de markt komt en ik niets over kan vinden behalve beloftes.
eens, die hyptrain gaat een keer ontsporen, en dan wil je niet aan boord zitten. ik bezit enkel BTC als store of value en utility tokens. welke steeds meer en meer adoptie hebben. in een uiteindelijke bear markt zullen die wel overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:28:
[...]

Voor iedereen die ICP wil kopen, koop NIET de IOU.
Wilde al zeggen inderdaad, ziet er net zo shady uit als BitZ.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
Chaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:26:
Binance, coinbase pro, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Nnoitra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:29:
[...]

Binance, coinbase pro, etc etc.
Thanks, ik keek blijkbaar bij de verkeerde ICP.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Ngangatar schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:27:
[...]

Hier ook zo'n saaineus. Heb het er al eerder over gehad, maar ik gebruik de adoptie-curve hiervoor:

Afbeeldingslocatie: https://www.engineersonline.nl/wosimages/3244_392.jpg

Ik ben:
- Geen innovator
- Heel soms een "vroege" early adopter.
- Vaak middelmatige tot late early adopter (halverwege dat vlak)

Ik stap dus vaak pas in als ik zie dat de groeilijn doorzet.

Bovendien geldt ook: Hoe vroeger in de curve, hoe minder geld je erin stopt (vanwege risico).

NB Even voor de duidelijkheid: Zelfs als late majority kun je nog ruimschoots geld verdienen (zie S-curve), maar het zal een stuk minder zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 11-05-2021 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

mjjveldt schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:28:
[...]

Transfer naar de gewenste wallet.
Als ik op Transfer klik, zie ik enkel de 'Spot' en 'Margins' Wallet :?
Maar het zou juist van de Futures Wallet naar de Spot wallet moeten, toch?
Die optie krijg ik niet...

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraay89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-10 13:32
Da_maniaC schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:34:
[...]

:?

Wat denk je dat spot is dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Da_maniaC schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:34:
[...]

Futures -> transfer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
ben nu net te laat voor icp binnen no time van 4% naar 11%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Extrix schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:37:
ben nu net te laat voor icp binnen no time van 4% naar 11%
van 4 naar 11%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Ik ben sinds een paar dagen in crypto gestapt en ben me helemaal suf aan het inlezen.
Heb inmiddels een kleine 300eu verdeeld ingezet op BTC, ETH en LTC en wil het daar wel ook even bij laten.

Maar welke bron ik ook bekijk, ik wordt helemaal dood gespamd met info over welke shitcoin nou wel of niet de nieuwe maanlander gaat zijn bij wijze van spreke. Ik heb het liefst targeted info over alleen de coins waar ik info over wil, zodat ik weet wanneer ik een dip/groei kan verwachten (bijv. door implementatie van nieuwe techniek etc)

Iemand tips hoe je meer gericht info kun krijgen zonder 174 websites af te moeten speuren, tussen al de shitcoins door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
waarde was net 404 en nu alweer 425

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Extrix schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:40:
[...]

Dan nog steeds, wat zijn die percentages?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennie schild
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 18-10 13:11
Extrix schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:45:
[...]

Naar beneden bedoel je?
Dan was je te laat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Smultie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:41:
[...]

Dan nog steeds, wat zijn die percentages?
die zie ik hier gewoon staan: https://www.binance.com/en/futures/ICPUSDT_perpetual 24h change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scirocco
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-04-2023
Extrix schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:40:
[...]

Nogal relatief natuurlijk. Als die coin X jaar later op 1800% staat bijv. piep je wel anders. Niet dat ik nou verwacht dat deze coin dat gaat doen, maar je begrijpt m'n punt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasper7878
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-07 14:12
Scirocco schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:40:
Ik ben sinds een paar dagen in crypto gestapt en ben me helemaal suf aan het inlezen.
Heb inmiddels een kleine 300eu verdeeld ingezet op BTC, ETH en LTC en wil het daar wel ook even bij laten.

Maar welke bron ik ook bekijk, ik wordt helemaal dood gespamd met info over welke shitcoin nou wel of niet de nieuwe maanlander gaat zijn bij wijze van spreke. Ik heb het liefst targeted info over alleen de coins waar ik info over wil, zodat ik weet wanneer ik een dip/groei kan verwachten (bijv. door implementatie van nieuwe techniek etc)

Iemand tips hoe je meer gericht info kun krijgen zonder 174 websites af te moeten speuren, tussen al de shitcoins door?
een beetje serieus project heeft wel een roadmap, waar je de ontwikkelingen kan volgen en anders de telegram groepen van die coins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:33:
[...]

Hier ook zo'n saaineus. Heb het er al eerder over gehad, maar ik gebruik de adoptie-curve hiervoor:

[Afbeelding]

Ik ben:
- Geen innovator
- Heel soms een "vroege" early adopter.
- Vaak middelmatige tot late early adopter (halverwege dat vlak)

Ik stap dus vaak pas in als ik zie dat de groeilijn doorzet.

Bovendien geldt ook: Hoe vroeger in de curve, hoe minder geld je erin stopt (vanwege risico).

NB Even voor de duidelijkheid: Zelfs als late majority kun je nog ruimschoots geld verdienen (zie S-curve), maar het zal een stuk minder zijn.
Bekende curve, maar houdt geen rekening met inflatie.

De curve van de meeste tech stocks (Apple, Amazon etc) kennen geen downfall, enkel een scherp stijgende lijn, gevolgd door een flauw oplopende lijn - dankzij onze gelddrukkerijen. Als een "crypto" project massa-adoptie kent, zal het deze lijn volgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 11-05-2021 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Als ik daar kijk, dan mag ik de Futures wallet niet kiezen:

Ik zou hier het bedrag van de futures wallet terug moeten kunnen plaatsen naar de spot wallet toch?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQNoMT7v0S1U8ZGBK-wmMyHFe6E=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qu7ziCJHTh3u0sz5n4y0jNWr.png?f=user_large

[ Voor 10% gewijzigd door Da_maniaC op 11-05-2021 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10 06:04

hmr

Ik twijfel om 500 euro te Yolo-en in Shiba..

maatje van mij had meegedaan met de airdrop van Dvinity. Krijgt er gewoon ff 35... wtf? Hoor zelfs dat er mensen 100+ van die krengen hebben gekregen.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:44:
[...]

Bekende curve, maar houdt geen rekening met inflatie.

De curve van de meeste tech stocks (Apple, Amazon etc) kennen geen downfall, enkel een scherp stijgende lijn, gevolgd door een flauw oplopende lijn.
Dat is de S-curve. Die twee zijn gerelateerd. Maak de adoptiecurve maar eens cumulatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:45:
[...]

Dat is de S-curve. Die twee zijn gerelateerd. Maak de adoptiecurve maar eens cumulatief.
Ok check :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Zeg dat volgende keer dan ff erbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extrix
Smultie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:46:
[...]

Zeg dat volgende keer dan ff erbij :P
sorry deze noob is nog maar net bezig op deze bijzondere markt xD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
Da_maniaC schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:44:
[...]

Als ik daar kijk, dan mag ik de Futures wallet niet kiezen:

Ik zou hier het bedrag van de futures wallet terug moeten kunnen plaatsen naar de spot wallet toch?
[Afbeelding]
Mijn fout, als ik naar spot ga en dan naar transfer dan kan ik kiezen wat je wilt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cmbVeDnMyxd5wFr4TZEiAP3lT5g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fMT1lNFxnUZ8woLMZXtn6pVG.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-10 12:51
Hier een gokje van $50 op SHIB. Ik begin alvast met het vrijmaken van de oprit voor de Lambo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
merauder schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:56:
Hier een gokje van $50 op SHIB. Ik begin alvast met het vrijmaken van de oprit voor de Lambo.
Kijken jullie wel naar CMC? Waarom zou je nu nog hier geld in douwen.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
merauder schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:56:
SHIB heeft een marketcap van 12 miljard. Maak daar maar een speelgoed lambo van :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-10 10:10
Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:36:
[...]

Ik krijg nu toevallig ne 10m geleden m'n rente gestort. Bijzonder is het wel
Ja even aankijken dan. Ze hebben zoveel issues met de dienstverlening de laatste tijd. Nu zijn ze wel enorm gegroeid dus is het wellicht wel te vergeven, maar toch; rente te laat betalen zou niet moeten kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Onlangs las ik hier iets over aanstaande ontwikkelingen mbt DOT en/of KSM. Nou lees ik wel over de parachain auctions bij KSM maar ik kom er niet achter wanneer dat gaat gebeuren, is dat nog niet bekend of kijk ik gewoon niet goed?

Ik wilde even kijken wat er de komende tijd voor beiden aan zit te komen en of ik ze wil vasthouden of (tijdelijk) uit mijn pf wil gooien maar het is nog niet makkelijk om concrete informatie te vinden over wat en wanneer er aan zit te komen. Of ik ben daar gewoon niet goed in :+
Pagina: 1 ... 193 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!