godver nog steeds geen 60k
wat gaat het sloom allemaal
wat gaat het sloom allemaal
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
_Gast_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:49:
[...]
Dit zeg ik niet vaak. Maar mijn advies is om in ieder geval een 50 of 100 eur in te zetten op Shib en het te vergeten voor een tijdje.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik doe dit niet vaak, maar ik heb je advies opgevolgd. Een fractie van mijn KSM (die ik gratis heb gekregen door staking) omgezet naar een paar miljoenmiljard SHIB._Gast_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:49:
[...]
Dit zeg ik niet vaak. Maar mijn advies is om in ieder geval een 50 of 100 eur in te zetten op Shib en het te vergeten voor een tijdje.
[...]
Daarom
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
Naar beneden bedoel je?Lennie schild schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:22:
DEFI money gaat lekker.
Niet te vergeten dat 50% in het bezit is van 1 persoon/partij. 10% en 7% bij andere partijen.MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:40:
[...]
Ik doe dit niet vaak, maar ik heb je advies opgevolgd. Een fractie van mijn KSM (die ik gratis heb gekregen door staking) omgezet naar een paar miljoenmiljard SHIB.
Nu verwacht ik dus wel over een paar maanden een dikke vette lambo te kunnen kopen hè?!!?!?!?!1!!!/132/!![]()
![]()
![]()
![]()
Yep. Daarom zit ook maar 0,1% van mijn gehele portfolio in die overduidelijke shitcoin en ben ik bereid dat deel compleet te verliezen. Bovendien duurt het niet lang voordat ik datzelfde bedrag terugverdiend heb met mijn staked coins. Die KSM is dus zo weer aangevuld.AndereKoekoek schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:50:
[...]
Niet te vergeten dat 50% in het bezit is van 1 persoon/partij. 10% en 7% bij andere partijen.
Dus blijft er 33% over voor de mensen die op de hypetrain springen. Tot die partijen hun coins dumpen.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
idd nog heel dik in de plus, niets aan de hand dus. Zeker als het vanaf hier weer up gaatYES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:03:
De winst van vorige week is nog net niet verdampt dus nu even weer omhoog aub
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2021 08:18 ]
ONT en ETH houden de boel in het groen t.o.v. vorige week voor mij. Als we hierna weer lekker omhoog gaan vind ik het mooi.anti elppa schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:13:
[...]
idd nog heel dik in de plus, niets aan de hand dus. Zeker als het vanaf hier weer up gaat
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Van wat ik begrepen heb is het omdat @Erazzzer gisteren voor het eerst is ingestapt, en de cryptogoden besloten om hem gelijk maar in het diepe te gooien, zodat ie weet wat hem te wachten staat.Verwijderd schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:18:
Weet iemand waar die "plotselinge" crash vandaan komt? Ada stond bij mij op 1.41 en een halfuur later op 1.33 of zo.
(Staat nog steeds hoger dan precies een week geleden toen die rond de 1.10 zat)
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Ik heb ook een leuke computer..
We gaan omhoog, omlaag of zijwaarts.Tranzy schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:26:
Some green candles across the board!
Gaan we weer omhoog?
Ik sta overall nog in het groen dankzij VET, ETH en ADA. De rest minimaal in het rood.YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:23:
[...]
ONT en ETH houden de boel in het groen t.o.v. vorige week voor mij. Als we hierna weer lekker omhoog gaan vind ik het mooi.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Ach ja, zo'n dip is op het moment zelf altijd ff spectaculair en kan vervelend zijn als je gaat denken aan hoeveel geld je ziet verdampen, maar als je er over een paar weken naar kijkt zie je alleen een hick-up. Of dat dan vanuit je lambo op de oprijlaan van je net gekochte landhuis is, of van onder de brug waar je tegenwoordig woont, dat zien we dan wel weer.Ngangatar schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:28:
[...]
Ik sta overall nog in het groen dankzij VET, ETH en ADA. De rest minimaal in het rood.
Ff een dagje bijtrekken vandaag, of morgen, of overmo...... etc.
Ja de orderboeken zien er nu normaal uit. Er waren simpelwel teveel coins beschikbaar van de ICO waarschijnlijk, veel meer sellers als kopers. Dat is nu gelijk getrokken.Sydney08 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 06:35:
[...]
Heb het ook nog niet gevonden en weet nog niet in welke wallet ik het moet stoppen. Laat het voorlopig even staan. Prijs schiet gelukkig omhoog!
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
lastig om goed instap moment te vindenMooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:35:
Dit gaat vaker gebeuren. Grote projecten gaan live "out of the blue" en maken het gros van de shitcoins overbodig.
https://dfinity.org/
Bedoel je met 'dit gaat vaker gebeuren', het dumpen van een coin direct nadat deze vrijkomt waar hierover gesproken werd of doelde je op iets anders?Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:35:
Dit gaat vaker gebeuren. Grote projecten gaan live "out of the blue" en maken het gros van de shitcoins overbodig.
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 11-05-2021 08:40 ]
Als het echt gaat worden, zoals ze beloven, is elk instapmoment op dit moment goud waard.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Ik bedoel dat er veel grote instanties in de luwte bezig zijn met instant oplossingen die veel "muntjes in de CMC" overbodig zullen maken. Zo zullen er bijv. ongetwijfeld ook mooie supply chain oplossingen komen die instant werken en coins als VET overbodig maken etc.YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:39:
[...]
Bedoel je met 'dit gaat vaker gebeuren', het dumpen van een coin direct nadat deze vrijkomt waar hierover gesproken werd of doelde je op iets anders?
[ Voor 16% gewijzigd door Mooody op 11-05-2021 08:42 ]
Hoe verzamel jij sats als je in BTC zit bij een stijgende BTC? Zo wil ik ook graag tradenYES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:41:
BTC lijkt te stabiliseren, ik ga toch eens kijken of ik enkele alts kan omzetten naar BTC om zo, mocht het vanaf hier weer gaan herstellen/stijgen, weer wat meer sats te verzamelen.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Verwijderd
net maar ingestapt aan boord.Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:39:
[...]
Als het echt gaat worden, zoals ze beloven, is elk instapmoment op dit moment goud waard.
Zag 'm gisteren op Coinlist verschijnen. Ga me er eerst in verdiepen, voordat ik er geld naartoe gooi
Je krijgt dan juist geen sats meer erbij heYES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:41:
BTC lijkt te stabiliseren, ik ga toch eens kijken of ik enkele alts kan omzetten naar BTC om zo, mocht het vanaf hier weer gaan herstellen/stijgen, weer wat meer sats te verzamelen.
Vette tech!Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:39:
[...]
Zag 'm gisteren op Coinlist verschijnen. Ga me er eerst in verdiepen, voordat ik er geld naartoe gooi
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Mij kennende is dat een brugYES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:31:
[...]
Ach ja, zo'n dip is op het moment zelf altijd ff spectaculair en kan vervelend zijn als je gaat denken aan hoeveel geld je ziet verdampen, maar als je er over een paar weken naar kijkt zie je alleen een hick-up. Of dat dan vanuit je lambo op de oprijlaan van je net gekochte landhuis is, of van onder de brug waar je tegenwoordig woont, dat zien we dan wel weer.
Ehh, nee ik zeg het misschien niet goed. Ik denk dat die alts straks, als btc bij trekt, minder waard zijn in sats (dan nu) omdat BTC vaak eerst alts leeg trekt bij een stijging. Als dat gebeurd kan ik later die alts evt goedkoper terugkopen en houd ik meer sats over.
Sterker nog: Ik denk dat bedrijven aan de zijlijn meekijken wat wel/niet werkt binnen de community (qua business case, marketing en technologie) en daaruit een cocktail van de best practices maken. Zo krijg je producten die aanslaan én meeliften op de cryptogolf. Slim, maar of het lange termijn ook werkt is nog steeds de grote vraag.Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:41:
[...]
Ik bedoel dat er veel grote instanties in de luwte bezig zijn met instant oplossingen die veel "muntjes in de CMC" overbodig zullen maken. Zo zullen er bijv. ongetwijfeld ook mooie supply chain oplossingen komen die instant werken en coins als VET overbodig maken etc.
Vele daarvan hebben totaal geen baat bij het uitbrengen van een "muntje", omdat ze voldoende backing hebben van investeerders. Een muntje maken zou je project decentraler kunnen maken, maar ook dat is geen must.
Ik zei het verkeerd. Ik denk dat die alts straks, als btc bij trekt, minder waard zijn in sats (dan nu) omdat BTC vaak eerst alts leeg trekt bij een stijging. Als dat gebeurd kan ik later die alts evt goedkoper terugkopen en houd ik meer sats over.RickvN schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:42:
[...]
Hoe verzamel jij sats als je in BTC zit bij een stijgende BTC? Zo wil ik ook graag traden
Ligt eraan wat je bedoelt met de 'dip'?Khaelos schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:38:
Zou dit de 'dip' zijn er worden alsmaar kleiner en kleiner?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Tja, je ziet nu ook wel echt weer een wildgroei aan projecten en hun coins. Het lijkt in veel gevallen ook alsof ze een leuk muntje maken en daarna beginnen te bedenken of er een use case voor te bedenken isMooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:41:
[...]
Ik bedoel dat er veel grote instanties in de luwte bezig zijn met instant oplossingen die veel "muntjes in de CMC" overbodig zullen maken. Zo zullen er bijv. ongetwijfeld ook mooie supply chain oplossingen komen die instant werken en coins als VET overbodig maken etc.
Vele daarvan hebben totaal geen baat bij het uitbrengen van een "muntje", omdat ze voldoende backing hebben van investeerders. Een muntje maken zou je project decentraler kunnen maken, maar ook dat is geen must.
Meeliften op de cryptogolf is niet eens belangrijk. Adoptie is belangrijk.MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:50:
[...]
Sterker nog: Ik denk dat bedrijven aan de zijlijn meekijken wat wel/niet werkt binnen de community (qua business case, marketing en technologie) en daaruit een cocktail van de best practices maken. Zo krijg je producten die aanslaan én meeliften op de cryptogolf. Slim, maar of het lange termijn ook werkt is nog steeds de grote vraag.
Hoezo "lijkt"?YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:51:
[...]
Tja, je ziet nu ook wel echt weer een wildgroei aan projecten en hun coins. Het lijkt in veel gevallen ook alsof ze een leuk muntje maken en daarna beginnen te bedenken of er een use case voor te bedenken is
Ik heb te weinig kennis en ervaring om zoiets als feit neer te durven zetten.MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:57:
[...]
Hoezo "lijkt"?
Dat is gewoon zo. 99% van de coins heeft totaal geen bestaansrecht of use case (behalve dan "rijk worden" voor de uitgevers). In de IT, maar ook in de gewone product-wereld, is dit een enorm groot "probleem". Mensen maken een product en gaan daarna pas kijken of er vraag naar is. Of duwen het door de strot van de consument (tell sell anyone?). Dat is eigenlijk niet meer van deze tijd (want we kunnen tegenwoordig met data heel goed bepalen wat nodig is), maar het gebeurt nog enorm veel. Een van de redenen hiervoor is de agenda van bedrijven om simpelweg heel veel geld te verdienen. Dat leidt veelal niet tot goede producten, maar tot producten met een ecosysteem waarmee de consument veel geld afgetroggeld wordt. Dat is in cryptoland niet anders.
[ Voor 10% gewijzigd door YES op 11-05-2021 09:00 ]
Mooi verwoord.Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:54:
[...]
Meeliften op de cryptogolf is niet eens belangrijk. Adoptie is belangrijk.
Google, Microsoft, IBM, Amazon e.d. hebben al lang "trustless" oplossingen op de plank die ze de komende jaren gefaseerd zullen uitrollen. Daar komt geen cryptomuntje aan te pas.
Zoals je zegt is het "CMC cryptowereldje" een speelveld voor innovatie en startups, waar wij als kleine investeerders van kunnen profiteren. Ga je geld en tijd daarom niet verspillen aan al die shitcoins, maar blijf bij de "adoptie". Zelfs die projecten zouden over 1-2 jaar volledig zijn ingehaald.
Nou die -5% bij btc/eth en -10 -15% bij alts
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Was niet out of the blue eerlijk gezegd, is zelfs in dit topic nog een paar keer herhaald. Dit is een hodl coin voor de komende paar jaar.Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:35:
Ik hoop wel dat dit de dip was ja. Zit met 50x Long op BTC, DOT en OGN.
Niemand heeft mij ingelichtNopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:04:
[...]
Was niet out of the blue eerlijk gezegd, is zelfs in dit topic nog een paar keer herhaald. Dit is een hodl coin voor de komende paar jaar.
Als je ervaring op wilt doen over hoe bedrijven geld verdienen, kijk maar eens naar de wondere wereld van de 'adapter'. Voorbeeld: Telefoonfabrikanten hebben er 10 jaar over gedaan om de USB-aansluiting als industriestandaard te 'kiezen' om het de consumenten gemakkelijker te maken. Zelfs na flinke druk (lees: boetes) van de EU om daar een beslissing over te nemen, kwam die er maar niet. Zo ook bij adapters van laptops, etc...YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:59:
[...]
Ik heb te weinig kennis en ervaring om zoiets als feit neer te durven zetten.
Daarnaast heb ik vanuit opleiding/werkervaring geleerd om het woord "lijkt" te gebruiken bij een observatie
Naja je bent nog niet bepaald te laat, de listing begon rond $600 en bleef vervolgens even hangen rond de $450. Ik heb zelf op $450 ingekocht. De prijs is nu iets van $460 na een flink dip richting de $250/300 vanacht.
[ Voor 3% gewijzigd door Nopheros op 11-05-2021 09:11 ]
Wat heb je zelf al gevonden?Extrix schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:10:
ICP valt dit ook onder een shitcoin of is dit ook daadwerkelijk iets nuttigs^^
Naja je bent nog niet bepaald te laat, de listing begon rond $600 en bleef vervolgens even hangen rond de $450. Ik heb zelf op $450 ingekocht. De prijs is nu iets van $460 na een flink dip richting de $250/300 vanacht.
ICP zou de next big thing kunnen zijn. Ze willen concureren met AWS bijv.Extrix schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:10:
Ja ik heb me al beetje ingelezen maar difinity kom ik bij veel meer coins tegen?Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:12:
[...]
[...]
ICP zou de next big thing kunnen zijn. Ze willen concureren met AWS bijv.
Klopt, maar die 50% zit in de dev-wallet van Vitali Huppeldepup en daar heeft hij naar verluid geen toegang toe. Totdat hij dat wel heeft natuurlijk. De andere grote percentages zouden (!) exchanges kunnen zijn. En dan kom je op het grotere kortetermijnrisico: het vrijvallen van de Shibs van de gedwongen Hotbithodlers (waaronder ikzelf). Dat was was heel lang volgens mij een procent of 30 van de totale beschikbare omloop. Inmiddels al minder denk ik, maar alsnog aanzienlijk. Die mensen hebben de laatste 5.000% stijging vanaf de zijlijn bekeken en ik denk dat die nog wel aardig gaan verkopen.AndereKoekoek schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 07:50:
[...]
Niet te vergeten dat 50% in het bezit is van 1 persoon/partij. 10% en 7% bij andere partijen.
Dus blijft er 33% over voor de mensen die op de hypetrain springen. Tot die partijen hun coins dumpen.
Peace is not simply the absence of war.
Ik vind het riskant. Project wordt nu gewaardeerd op $250 miljard gezien de prijs x full diluted mc. Dat is wat Ethereum 2 weken geleden waard was.Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:11:
[...]
[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 11-05-2021 09:17 ]
Alle coins zijn shitcoins, het is 1 groot piramide spel.Extrix schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:10:
Vind het ook wat risky na zon dikke run up om nu te gaan kopen. Ik pak ICP denk ik op de volgende dip mee.Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:11:
[...]
#teamEminemStevenzeN schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:21:
Ik heb de Insane Clown Posse altijd al kut gevonden tbh.
Flink wat over gelezen. Wat ik vooral zie is een kopie van wat bestaande (veelal vanuit tech opgezette (storj, sia, file, eth, iexec, neo, ...)) cryptoprojecten met een flinke marketingsaus en 'corporate backing' er bovenop.Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:15:
[...]
Ik vind het riskant. Project wordt nu gewaardeerd $250 miljard gezien de prijs x full diluted mc. Dat is wat Ethereum 2 weken geleden waard was.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
[ Voor 8% gewijzigd door Chaes op 11-05-2021 09:26 ]
Valt sowieso op dat er heel veel "lege"projecten worden aangemaakt voor de quick wins met minimale efforts of dat er copycats zijn met heel erg gelikte whitepapers en websites/social media kanalen.MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:23:
[...]
Flink wat over gelezen. Wat ik vooral zie is een kopie van wat bestaande (veelal vanuit tech opgezette (storj, sia, file, eth, iexec, neo, ...)) cryptoprojecten met een flinke marketingsaus en 'corporate backing' er bovenop.
Transfer naar de gewenste wallet.Da_maniaC schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:26:
Ik heb op binance nog BNB staan in mijn Futures wallet. Iemand enig idee hoe ik dat withdraw of omzet naar USDT?
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Voor iedereen die ICP wil kopen, koop NIET de IOU.Chaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:26:
Jullie kopen Dfinity dus via TOKOK? Dat is immers volgens CMC de enige plek waar het getraded wordt.
eens, die hyptrain gaat een keer ontsporen, en dan wil je niet aan boord zitten. ik bezit enkel BTC als store of value en utility tokens. welke steeds meer en meer adoptie hebben. in een uiteindelijke bear markt zullen die wel overleven.Ngangatar schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:27:
[...]
Valt sowieso op dat er heel veel "lege"projecten worden aangemaakt voor de quick wins met minimale efforts of dat er copycats zijn met heel erg gelikte whitepapers en websites/social media kanalen.
Het is net alsof er geld mee te verdienen valt en er van allerlei allooi op af komt.
Ik ben waarschijnlijk een saaineus maar probeer bij de munten te blijven welke al breder geaccepteerd lijken te zijn en pak daardoor minder grote winst maar voel me er prettiger bij. Grote kans dat dit onzin is, maar voor mij voelt het nu eenmaal beter om laat in een project te stappen zoals Cardano als in een munt die net op de markt komt en ik niets over kan vinden behalve beloftes.
Wilde al zeggen inderdaad, ziet er net zo shady uit als BitZ.Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:28:
[...]
Voor iedereen die ICP wil kopen, koop NIET de IOU.
Binance, coinbase pro, etc etc.Chaes schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:26:
Jullie kopen Dfinity dus via TOKOK? Dat is immers volgens CMC de enige plek waar het getraded wordt.
Hier ook zo'n saaineus. Heb het er al eerder over gehad, maar ik gebruik de adoptie-curve hiervoor:Ngangatar schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:27:
[...]
Valt sowieso op dat er heel veel "lege"projecten worden aangemaakt voor de quick wins met minimale efforts of dat er copycats zijn met heel erg gelikte whitepapers en websites/social media kanalen.
Het is net alsof er geld mee te verdienen valt en er van allerlei allooi op af komt.
Ik ben waarschijnlijk een saaineus maar probeer bij de munten te blijven welke al breder geaccepteerd lijken te zijn en pak daardoor minder grote winst maar voel me er prettiger bij. Grote kans dat dit onzin is, maar voor mij voelt het nu eenmaal beter om laat in een project te stappen zoals Cardano als in een munt die net op de markt komt en ik niets over kan vinden behalve beloftes.
[ Voor 5% gewijzigd door MicroWhale op 11-05-2021 09:34 ]
Als ik op Transfer klik, zie ik enkel de 'Spot' en 'Margins' Wallet
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Da_maniaC schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:34:
[...]
Als ik op Transfer klik, zie ik enkel de 'Spot' en 'Margins' Wallet![]()
Maar het zou juist van de Futures Wallet naar de Spot wallet moeten, toch?
Die optie krijg ik niet...
Futures -> transfer.Da_maniaC schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:34:
[...]
Als ik op Transfer klik, zie ik enkel de 'Spot' en 'Margins' Wallet![]()
Maar het zou juist van de Futures Wallet naar de Spot wallet moeten, toch?
Die optie krijg ik niet...
van 4 naar 11%?Extrix schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:37:
ben nu net te laat voor icp binnen no time van 4% naar 11%
die zie ik hier gewoon staan: https://www.binance.com/en/futures/ICPUSDT_perpetual 24h change
Nogal relatief natuurlijk. Als die coin X jaar later op 1800% staat bijv. piep je wel anders. Niet dat ik nou verwacht dat deze coin dat gaat doen, maar je begrijpt m'n punt.
een beetje serieus project heeft wel een roadmap, waar je de ontwikkelingen kan volgen en anders de telegram groepen van die coinsScirocco schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:40:
Ik ben sinds een paar dagen in crypto gestapt en ben me helemaal suf aan het inlezen.
Heb inmiddels een kleine 300eu verdeeld ingezet op BTC, ETH en LTC en wil het daar wel ook even bij laten.
Maar welke bron ik ook bekijk, ik wordt helemaal dood gespamd met info over welke shitcoin nou wel of niet de nieuwe maanlander gaat zijn bij wijze van spreke. Ik heb het liefst targeted info over alleen de coins waar ik info over wil, zodat ik weet wanneer ik een dip/groei kan verwachten (bijv. door implementatie van nieuwe techniek etc)
Iemand tips hoe je meer gericht info kun krijgen zonder 174 websites af te moeten speuren, tussen al de shitcoins door?
Bekende curve, maar houdt geen rekening met inflatie.MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:33:
[...]
Hier ook zo'n saaineus. Heb het er al eerder over gehad, maar ik gebruik de adoptie-curve hiervoor:
[Afbeelding]
Ik ben:
- Geen innovator
- Heel soms een "vroege" early adopter.
- Vaak middelmatige tot late early adopter (halverwege dat vlak)
Ik stap dus vaak pas in als ik zie dat de groeilijn doorzet.
Bovendien geldt ook: Hoe vroeger in de curve, hoe minder geld je erin stopt (vanwege risico).
NB Even voor de duidelijkheid: Zelfs als late majority kun je nog ruimschoots geld verdienen (zie S-curve), maar het zal een stuk minder zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Mooody op 11-05-2021 09:45 ]
Als ik daar kijk, dan mag ik de Futures wallet niet kiezen:
[ Voor 10% gewijzigd door Da_maniaC op 11-05-2021 09:46 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Dat is de S-curve. Die twee zijn gerelateerd. Maak de adoptiecurve maar eens cumulatief.Mooody schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:44:
[...]
Bekende curve, maar houdt geen rekening met inflatie.
De curve van de meeste tech stocks (Apple, Amazon etc) kennen geen downfall, enkel een scherp stijgende lijn, gevolgd door een flauw oplopende lijn.
Ok checkMicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:45:
[...]
Dat is de S-curve. Die twee zijn gerelateerd. Maak de adoptiecurve maar eens cumulatief.
Zeg dat volgende keer dan ff erbijExtrix schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:42:
[...]
die zie ik hier gewoon staan: https://www.binance.com/en/futures/ICPUSDT_perpetual 24h change
Mijn fout, als ik naar spot ga en dan naar transfer dan kan ik kiezen wat je wilt:Da_maniaC schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:44:
[...]
Als ik daar kijk, dan mag ik de Futures wallet niet kiezen:
Ik zou hier het bedrag van de futures wallet terug moeten kunnen plaatsen naar de spot wallet toch?
[Afbeelding]
Kijken jullie wel naar CMC? Waarom zou je nu nog hier geld in douwen.merauder schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:56:
Hier een gokje van $50 op SHIB. Ik begin alvast met het vrijmaken van de oprit voor de Lambo.
SHIB heeft een marketcap van 12 miljard. Maak daar maar een speelgoed lambo vanmerauder schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:56:
Hier een gokje van $50 op SHIB. Ik begin alvast met het vrijmaken van de oprit voor de Lambo.
Ja even aankijken dan. Ze hebben zoveel issues met de dienstverlening de laatste tijd. Nu zijn ze wel enorm gegroeid dus is het wellicht wel te vergeven, maar toch; rente te laat betalen zou niet moeten kunnen.Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:36:
[...]
Ik krijg nu toevallig ne 10m geleden m'n rente gestort. Bijzonder is het wel
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq