[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 194 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.329 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Scirocco schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:40:
Ik ben sinds een paar dagen in crypto gestapt en ben me helemaal suf aan het inlezen.
Heb inmiddels een kleine 300eu verdeeld ingezet op BTC, ETH en LTC en wil het daar wel ook even bij laten.

Maar welke bron ik ook bekijk, ik wordt helemaal dood gespamd met info over welke shitcoin nou wel of niet de nieuwe maanlander gaat zijn bij wijze van spreke. Ik heb het liefst targeted info over alleen de coins waar ik info over wil, zodat ik weet wanneer ik een dip/groei kan verwachten (bijv. door implementatie van nieuwe techniek etc)

Iemand tips hoe je meer gericht info kun krijgen zonder 174 websites af te moeten speuren, tussen al de shitcoins door?
Volg social media van die producten en tevens kan je op sites als blockfolio je aboneren op news items over munten op je watchlist/in je portfolio. Ook op coinmarketcap.com is het mogelijk om news te lezen over jouw munten.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:39

YES

Moderator General Chat
green-tea schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:59:
[...]

Kijken jullie wel naar CMC? Waarom zou je nu nog hier geld in douwen.
De belofte van moon, lambo en tropische eilanden. Waarom verder kijken, daar is geen tijd voor, als je nu niet instapt ben je te laat!!!1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:04:
[...]

Volg social media van die producten en tevens kan je op sites als blockfolio je aboneren op news items over munten op je watchlist/in je portfolio. Ook op coinmarketcap.com is het mogelijk om news te lezen over jouw munten.
Ja dat social media van de producten/projecten zelf is wel een goede maar ik heb daar toch ook altijd wat moeite mee, het blijft toch 'wij van wC-eend' zeg maar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:14
YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:05:
[...]

De belofte van moon, lambo en tropische eilanden. Waarom verder kijken, daar is geen tijd voor, als je nu niet instapt ben je te laat!!!1
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5MCbbfETvPKD3S_ddKFm_Hfcivo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/JMQvqHzLxGarD1RlMGSqxAOR.png?f=user_large

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptologisch
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11-05-2021
What the... gas fees zijn nu al een paar dagen extreem hoog.

Ik dacht dat het na het weekend wel rustiger zou worden, maar het is nu weer ruim boven de 200.

Er werd gezegd dat ETH gas fees wat goedkoper zouden zijn geworden, maar dat ziet er niet echt naar uit.

De meest simpele transacties kosten al klauwen met geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cryptologisch
YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:03:
Onlangs las ik hier iets over aanstaande ontwikkelingen mbt DOT en/of KSM. Nou lees ik wel over de parachain auctions bij KSM maar ik kom er niet achter wanneer dat gaat gebeuren, is dat nog niet bekend of kijk ik gewoon niet goed?

Ik wilde even kijken wat er de komende tijd voor beiden aan zit te komen en of ik ze wil vasthouden of (tijdelijk) uit mijn pf wil gooien maar het is nog niet makkelijk om concrete informatie te vinden over wat en wanneer er aan zit te komen. Of ik ben daar gewoon niet goed in :+
Er is nog niets over bekend, maar verwachting is dat wel dat de 1e auctions in Q2 of deze zomer van start gaan, voorzover ik heb begrepen.
En daarna zou het een reguliere stroom van auctions zijn elke 2 weken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:06:
[...]

Ja dat social media van de producten/projecten zelf is wel een goede maar ik heb daar toch ook altijd wat moeite mee, het blijft toch 'wij van wC-eend' zeg maar.
Daarom meerdere zaken combineren en marketing nieuwsberichten altijd lezen met een flinke korrel zout. Net als timelines van releases.

Maar soms kijk je bij een munt waarover je een tip kreeg en zie je dat er al anderhalf jaar geen enkel nieuws is geweest of activiteit optwitter. Dan weet je ook voldoende.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Valar Morghulis
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 12-05-2022
Ach meneer kijkt graag neer op het plebs. Wat een enge yup

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cryptologisch
Lol. Waarom staat er 9 mei bij, terwijl het heel duidelijk is dat dit 'n 1 april grap moet zijn geweest :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Ngangatar schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:11:
[...]

Maar soms kijk je bij een munt waarover je een tip kreeg en zie je dat er al anderhalf jaar geen enkel nieuws is geweest of activiteit optwitter. Dan weet je ook voldoende.
Ja nu instappen want nu is ie nog mooi laag. Ze zijn bezig met iets groots daarom even geen nieuws. Dit is echt next-level moonshot materiaal, dikke tech, baanbrekend en wat al niet meer. Geen tijd om uit te leggen, nu instappen anders heb je er later spijt van!
MOOON, DIAMOND HANDS!!

Dat bedoelde je toch? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wát een ongelofelijke flapdrol is dat :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Schimmelpenninck is grootfiat bezitter vanuit familie etc. Dus enige aversie tegen crypto snap ik wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-10 10:29

MicroWhale

The problem is choice

Wie is dit?
En is het belangrijk dat hij hier wat van vindt?

Zo nee, negeren.

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-10 13:42
Cryptologisch schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:08:

Ik dacht dat het na het weekend wel rustiger zou worden, maar het is nu weer ruim boven de 200.

Er werd gezegd dat ETH gas fees wat goedkoper zouden zijn geworden, maar dat ziet er niet echt naar uit.

Daarom, matic en celr, die springen hier mooi op in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjelnir
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:13

Wat ik er als noob van heb begrepen gaan de fees van ETH na de zomer omlaag met de aankomende upgrades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-10 16:17

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Nopheros schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 09:53:
[...]

Mijn fout, als ik naar spot ga en dan naar transfer dan kan ik kiezen wat je wilt:

[Afbeelding]
Ahh..daar kan het inderdaad wel. Thanks! :)

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Toch wel apart hoe er op elk negatief commentaar op crypto wordt gereageerd vanuit de community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 08:04
MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:18:
[...]

Wie is dit?
En is het belangrijk dat hij hier wat van vindt?

Zo nee, negeren.
Waarom negeren. Wat de beste man zegt lijkt gewoon te kloppen (qua: iedereen zit beetje amateurbelegger te spelem ipv te werken aka iets bij te dragen aan de wereld).

Maar boeiend! Tis een leuk spel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mannowlahn
hahaha voor je het weet drinken we hier ook allemaal baby bloed, die gast is echt met drie verkeerde benen uit bed gestapt joh. Compleet van het padje af. :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryptologisch
mannowlahn schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:19:
[...]

Daarom, matic en celr, die springen hier mooi op in 8)
Ik heb gelukkig genoeg fiks wat MATIC bijgekocht niet zo lang geleden, dat was 'n gouden greep :*)

Celr ben ik niet zo bekend mee, ik zal eens opzoeken wat ze in huis hebben.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online

please make it stop :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Nieuw geld trekt mensen aan die het liever niet voor een deel door willen geven aan de belastingdienst? Goh, verrassend. Dat betekent niet dat 'iedereen' in crypto dit doet.
Er zitten extreem rechts denkenden tussen (hoe toets je zoiets eigenlijk?). Goh, verrassend, aangezien er nergens anders waar je met financiën te maken hebt extreem rechts denkende mensen zijn of niet?

Dus nu is het hele crypto gebeuren het kwaad? Wat een enge vent ben je dan. Hij is tegen extremisme maar zet alles wat crypto is/inhoud weg als het kwaad. Misschien moeten we straks naar heropvoedingskampen van hem!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

peterhhh schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:21:
[...]

Waarom negeren. Wat de beste man zegt lijkt gewoon te kloppen (qua: iedereen zit beetje amateurbelegger te spelem ipv te werken aka iets bij te dragen aan de wereld).

Ik vind het knap dat je zijn tweet compleet anders leest dan wat er daadwerkelijk staat. d:)b

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnthonyR
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:01
Uiteindelijk zullen de daadwerkelijke tech projecten met meerwaarde wel boven blijven drijven (althans dat hoop ik). Ik hodl lekker verder bij Theta/Tfuel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10 06:04

hmr

Ngangatar schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:17:
[...]

Schimmelpenninck is grootfiat bezitter vanuit familie etc. Dus enige aversie tegen crypto snap ik wel.
Valt allemaal wel mee.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cryptologisch
Mjelnir schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:19:
[...]

Wat ik er als noob van heb begrepen gaan de fees van ETH na de zomer omlaag met de aankomende upgrades.
Dat is inderdaad te hopen, ik kijk er ook naar uit.

Maar in de tussentijd begint traden op de ETH backbone een steeds kostbaardere zaak te worden.

Ik was gisteren 200 euro aan fees kwijt om coins ter waarde van 100 euro te swappen. Gekkenwerk! 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peterhhh
MicroWhale schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:22:
[...]

Ik vind het knap dat je zijn tweet compleet anders leest dan wat er daadwerkelijk staat. d:)b
Thanks man :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Nee hij noemt jou extreem rechts en een belastingontduiker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:30
Die Sander * weg * begint ook steeds irritanter te worden.

[ Voor 4% gewijzigd door .oisyn op 11-05-2021 10:56 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peterhhh
YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:24:
[...]

Beetje tegengeluid. Niks mis mee. Waarheid ligt ergens in het midden. Laten we niet doen alsof we investeren met een andere reden dan er zelf meer geld aan over te houden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

zwembroek schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:24:
[...]

Die Sander Schimmelpenis begint ook steeds irritanter te worden.
Die moet wel vriendjes zijn met die beleggings'expert' van RTLZ. Die schreeuwt ook altijd dood en verderf over crypto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:14

Darrell

Fiat moonboy

En doge weer moon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalentedMrRiple
  • Laatst online: 14-10 08:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:24:
[...]

Jeetje. Gaat het?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
Cryptologisch schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:21:
[...]

Ik heb gelukkig genoeg fiks wat MATIC bijgekocht niet zo lang geleden, dat was 'n gouden greep :*)

Celr ben ik niet zo bekend mee, ik zal eens opzoeken wat ze in huis hebben.
In dezelfde categorie alleen doet CELR geen kloot aan marketing en zijn ze nog niet zo ver als bv Matic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x1fLjG09EWc2hGF5UqNDRxPPTjc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Ed83CAjSBgqvoN3HZjr0GQ0E.png?f=fotoalbum_large. layer2.finance is net live met drie connectors, AAVE, Compound en Curve 3Pool. In Q2 staan er wat leuke dingen op het programma. Ze werken overigens ook samen. Of het wat wordt blijft gissen natuurlijk. Ik zit er nu wel voor 505 van mijn PF in. Zelf heb ik de helft gestaked tegen 15% APY en zodra het kan wil ik zelf een validator op gaan zetten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Cryptologisch schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:10:
[...]

Er is nog niets over bekend, maar verwachting is dat wel dat de 1e auctions in Q2 of deze zomer van start gaan, voorzover ik heb begrepen.
En daarna zou het een reguliere stroom van auctions zijn elke 2 weken.
Thanks, KSM dan nog maar ff houden. Benieuwd in hoeverre het de prijs gaat beïnvloeden. Staat er voor DOT ook nog iets significants op de rol? Zat hun roadmap even te lezen net maar dat is allemaal vrij algemeen, ook qua wanneer iets nou klaar is en wanneer wat gestart wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

[...]

Die Sander Schimmelpenis begint ook steeds irritanter te worden.
Het valt alleen maar steeds meer op. Een hufter met een platform blijft een even grote hufter, echter zijn bereik is groter helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
peterhhh schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:26:
[...]

Beetje tegengeluid. Niks mis mee. Waarheid ligt ergens in het midden. Laten we niet doen alsof we investeren met een andere reden dan er zelf meer geld aan over te houden.
Ja goh, dat zegt toch ook niemand. Maar dat maakt je niet een potentieel extreem rechtse crimineel. Je weet er wel een leuke draai aan te geven zeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Laatst online: 16:19

Erazzzer

Fear me, I'm German!

VERINGTENTJE schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 08:25:
[...]

Van wat ik begrepen heb is het omdat @Erazzzer gisteren voor het eerst is ingestapt, en de cryptogoden besloten om hem gelijk maar in het diepe te gooien, zodat ie weet wat hem te wachten staat.
Ik denk het. En dan heb ik nog niet eens bitcoins :D

Ik roep al jaren, ik doe geen bitcoins, want die dingen bleven maar stijgen en was er helemaal van overtuigd dat wanneer ik in stap die krengen crashen. Blijkbaar geldt dit ook voor andere crypto's :D

Ik heb nu 11 verschillende, 1je nog maar in de plus :D

[ Voor 4% gewijzigd door Erazzzer op 11-05-2021 10:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:27:
[...]

Thanks, KSM dan nog maar ff houden. Benieuwd in hoeverre het de prijs gaat beïnvloeden. Staat er voor DOT ook nog iets significants op de rol? Zat hun roadmap even te lezen net maar dat is allemaal vrij algemeen, ook qua wanneer iets nou klaar is en wanneer wat gestart wordt.
Visca mejongen toch! Ga je schamen! :P

https://decoded.polkadot....hss_channel=tw-1595615893

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cryptologisch
Smultie schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:20:
Toch wel apart hoe er op elk negatief commentaar op crypto wordt gereageerd vanuit de community.
Ik zie er vooral de humor van in: het is vooral de angst voor nieuwe dingen waar de gevestigde orde en oud geld-lui geen controle of vat op hebben: dan weer is het gamen dat blijkbaar tot schoolschietpartijen leidt, dan is het weer social media die de boosdoener is, en dan weer crypto dat het instrument van alle kwaad is.

De tags veranderen, maar het principe is altijd hetzelfde: angst voor verandering, waar mensen (die het nu goed hebben in hun wereldje) niet mee om kunnen gaan.

Daarom heb ik hard gelachen en geproost toen al die financiele experts, corporate molochs en grote hedge funds en institutionele beleggers toch fiks aan de crypto gingen het laatste half jaar, na al die jaren daarvoor crypto weggewuifd en gedemoniseerd te hebben. Sommige financiële experts moesten letterlijk op hun woorden terug komen, wat ze amper 'n jaar geleden nog minachtend over bitcoin en crypto zeiden 8) :P

[ Voor 7% gewijzigd door Cryptologisch op 11-05-2021 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicroWhale

MicroWhale

The problem is choice

Hahahaha, is ook nog niet genoemd de afgelopen tijd of zo. :D :D :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:28:
[...]

Ja goh, dat zegt toch ook niemand. Maar dat maakt je niet een potentieel extreem rechtse crimineel. Je weet er wel een leuke draai aan te geven zeg.
Het maakt je ook niet geen “potentieel extreem rechtse crimineel”

:*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:31
Ik kwam hier om zo'n beetje letterlijk te posten wat hier staat 8)7

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Aaaah kijk! Dat is dus precies wat ik gelezen had, haha. Ik wist alleen niet meer of het over DOT of KSM ging en in mijn niet al te lange zoektocht kwam ik zo niet wat tegen. Thanks!

Hopelijk wordt het een top event, met een dikke moon als gevolg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-10 12:55

mso

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:44
[...]

Net als in 2017 gaat het, maar als je de tijd neemt en er op tijd in en uitstapt kan je leuke winst behalen.

In aandelen beleggen kan je ook een piramidespel noemen.
Er zijn altijd kopers en verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

elektriekert schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:42:
[...]

Net als in 2017 gaat het, maar als je de tijd neemt en er op tijd in en uitstapt kan je leuke winst behalen.

In aandelen beleggen kan je ook een piramidespel noemen.
Er zijn altijd kopers en verkopers.
Alsof hij wat wilde bijdragen aan de wereld met die pizzatent op het gerard douplein. :+ Pink Flamingo. :+

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Het begint ook wel een simpele ziel te worden met z'n DOGE.

Zo'n 'groot' man die gewoon trollt met de cryptomarkt en mede dankzij hem veel Henks en Ingrids er armer vanaf komen. Ook flink wat rijker natuurlijk, maar denk dat vooral de mensen die al in de cryptowereld zaten op tijd winst hebben gepakt. Nou, je kunt er maar trots op zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ab78
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02-2023
Na lang aarzelen en de ontwikkelingen te hebben gevolgd heb ik mijn eerste crypto aankoop gedaan. 7 miljoen Shiba coins gekocht, maar ben op het verkeerde moment ingestapt vrees ik, want ik zit nu al op 30 Euro verlies 😴

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 16-10 13:32
feye1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:44:
[...]

Zo'n 'groot' man die gewoon trollt met de cryptomarkt en mede dankzij hem veel Henks en Ingrids er armer vanaf komen. Ook flink wat rijker natuurlijk, maar denk dat vooral de mensen die al in de cryptowereld zaten op tijd winst hebben gepakt. Nou, je kunt er maar trots op zijn.
Ik denk wel dat als hij btc of ether loopt te pampen en btc / ether gaan naar de maan dat je dan niemand hoort.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ab78 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:47:
Na lang aarzelen en de ontwikkelingen te hebben gevolgd heb ik mijn eerste crypto aankoop gedaan. 7 miljoen Shiba coins gekocht, maar ben op het verkeerde moment ingestapt vrees ik, want ik zit nu al op 30 Euro verlies 😴
Tja, beginnen met shitcoins..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr

hmr

Je had ook je geld kunnen zetten op een getal in Holland Casino.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:22:
[...]

Nieuw geld trekt mensen aan die het liever niet voor een deel door willen geven aan de belastingdienst? Goh, verrassend. Dat betekent niet dat 'iedereen' in crypto dit doet.
Er zitten extreem rechts denkenden tussen (hoe toets je zoiets eigenlijk?). Goh, verrassend, aangezien er nergens anders waar je met financiën te maken hebt extreem rechts denkende mensen zijn of niet?

Dus nu is het hele crypto gebeuren het kwaad? Wat een enge vent ben je dan. Hij is tegen extremisme maar zet alles wat crypto is/inhoud weg als het kwaad. Misschien moeten we straks naar heropvoedingskampen van hem!
Hoe toets je zo iets? Niet. Alles wordt tegenwoordig snel als extreemrechts bestempeld. Dit woord heeft bijna geen waarde meer. Ben je het niet eens met iets of iemand? Noem het extreemrechts. Dit is journalistiek anno 2021.

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
Waarom na lang aarzelen en gedegen onderzoek neem ik aan ( :P ) in fucking Shiba? Dan had je nog beter achter Elon zijn tweet aan kunnen lopen, al raad ik dat aan een beginner ook af....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
keepitfrosty schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:47:
[...]

Ik denk wel dat als hij btc of ether loopt te pampen en btc / ether gaan naar de maan dat je dan niemand hoort.
Zulke gasten moeten gewoon investeren in waar ze in geloven en verder hun mond niet teveel open trekken. Overigens is ETH bijvoorbeeld gewoon een daadwerkelijk nuttig iets.

Met DOGE loopt hij gewoon te trollen en dat is voor zo'n man bijzonder triest.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Laten we bovendien niet vergeten dat cryptolibertariërs de backbone vormen van extreemrechts wereldwijd, en hun belastingontduiking met een rammelende ideologie (de staat is stom) democratiseren. Kortom: crypto’s zijn het kwaad, en het wordt tijd daar wat van te vinden, kinders. aldus Schimmelpenis.

Oprecht heb ik het idee dat het niet goed met Sandertje gaat. Hij had toch wel iets meer van z'n leven verwacht. Het begon allemaal zo welvarend als quote directeurtje. Inmiddels is die columnist bij het AD. Naar mannetje die veel te veel platform krijgt.

Zo. Goedemorgen allemaal. Vandaag het gras in de tuin maar eens aanpakken.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Je hebt lang geaarzeld en ontwikkelingen gevolgd.. en dan kom je uit op een meme shitcoin. Lekker gewerkt pik. :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• feye1
Gedegen onderzoek had uitgewezen dat je dus nooit zomaar in zulke shitcoins moet stappen, je niet green candle moet chasen en je beter eerst in de 'stabielere' munten stapt om te kijken hoe het wereldje werkt.

Terug naar de schoolbanken jij :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
Echt onverbeterlijk die kerel |:(

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-10 16:17

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

feye1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:44:
[...]

Ik deel je mening dat het ergens ethisch onverantwoord is. Aan de andere kant, kan je ook zeggen "Als Henk & Ingrid zich gaan mengen in dit soort praktijken, dan moeten zij ook snappen dat je heel je inleg kan verliezen".

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mso

mso

Luuk schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:51:
[...]

Je hebt lang geaarzeld en ontwikkelingen gevolgd.. en dan kom je uit op een meme shitcoin. Lekker gewerkt pik. :D
Ik dacht hetzelfde 8)7, koop dan gewoon ETH oid

[ Voor 4% gewijzigd door mso op 11-05-2021 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
feye1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:50:
[...]

Zulke gasten moeten gewoon investeren in waar ze in geloven en verder hun mond niet teveel open trekken. Overigens is ETH bijvoorbeeld gewoon een daadwerkelijk nuttig iets.

Met DOGE loopt hij gewoon te trollen en dat is voor zo'n man bijzonder triest.
Ach ja het is wat het is, maar nogmaals denk ik wel dat niemand echt loopt te klagen als hij ether of btc loopt te pampen. In dit geval is het een shitcoin. Gewoon de kansen benutten die dit soort acties geeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Netjes, netjes.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Aslanboy1905 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:49:
[...]

Hoe toets je zo iets? Niet. Alles wordt tegenwoordig snel als extreemrechts bestempeld. Dit woord heeft bijna geen waarde meer. Ben je het niet eens met iets of iemand? Noem het extreemrechts. Dit is journalistiek anno 2021.
Ja dat bedoel ik met die vraag, hoe kom je bij zoiets, het slaat nergens op. Ik snap best dat er mindere of zelfs duistere dingen aan crypto kunnen kleven en dus dat sommigen er moeite mee hebben. Maar dat meteen maar alles wat met crypto te maken heeft te bestempelen als het kwaad, dat heet polarisering, iets wat extreem rechts graag doet. We zouden dus kunnen concluderen dat de journalist in kwestie extreem rechtse trekjes vertoond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feye1
Da_maniaC schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:51:
[...]

Ik deel je mening dat het ergens ethisch onverantwoord is. Aan de andere kant, kan je ook zeggen "Als Henk & Ingrid zich gaan mengen in dit soort praktijken, dan moeten zij ook snappen dat je heel je inleg kan verliezen".
O, helemaal mee eens hoor. Henk en Ingrid zijn het in de basis natuurlijk ook zelf schuld. Alleen Elon weet donders goed wat zijn tweets veroorzaken en dat moet ie gewoon niet doen.

Dat heeft hij ook niet nodig. Hij moet zorgen dat hij de geschiedenisboeken in gaat als man die grote stappen voorwaarts heeft gezet voor de mensheid. Die potentie heeft hij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:04
Nou als je al ongemakkelijk wordt van 30 euro verlies dan kun je er beter helemaal mee stoppen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• zwembroek
Had je beter Sheba kunnen kopen. Dan heeft de kat er ook nog wat aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/E7W5e6ljghr-PB6ZZeueHOtHFy4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/3W8oE8URuxdCkZUsC7IRJBo2.jpg?f=user_large

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:27
Het Fantoom schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:57:
[...]

Nou als je al ongemakkelijk wordt van 30 euro verlies dan kun je er beter helemaal mee stoppen.
Ligt eraan. Als hij 40 euro ingelegd heeft, dan snap ik dat hij denkt aan stoppen. _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• feye1
keepitfrosty schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:53:
[...]

Ach ja het is wat het is, maar nogmaals denk ik wel dat niemand echt loopt te klagen als hij ether of btc loopt te pampen. In dit geval is het een shitcoin. Gewoon de kansen benutten die dit soort acties geeft.
Ik heb mijn ritjes gemaakt op DOGE, ben ook niet zuur vanwege het feit dat ik geld heb misgelopen. Elon moet dit gewoon niet doen. Hij weet wat z'n tweets betekenen en dat kost mensen geld. Bovendien als hij echt een fuck om crypto gaf, dan stopte hij per direct met deze onzin. Dit zet de cryptowereld alleen maar neer als een onvolwassen en onbetrouwbare markt. Dat helpt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-10 11:23
Hmpf, de markt heeft er nog niet veel zin in, had wel een wat snellere recovery verwacht. Was trouwens wel leuk om terug te lezen gisteren, ik had de hele dip gemist wat ook wel lekker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ab78
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 28-02-2023
StevenzeN schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:48:
[...]

Tja, beginnen met shitcoins..
In shitcoins zitten de meeste schommelingen

Maar het is een klein bedrag om mee te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Het Fantoom schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:57:
[...]

Haha ik zag gister 30 euro per milliseconde verdampen. Maar met een degelijke munt is dat ook weer snel terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordius
  • Laatst online: 12:51
Sluw schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:58:
Hmpf, de markt heeft er nog niet veel zin in, had wel een wat snellere recovery verwacht. Was trouwens wel leuk om terug te lezen gisteren, ik had de hele dip gemist wat ook wel lekker is.
Lol komt door al die schijtcoins, die blijven allemaal overeind staan of groeien zelfs.
Terwijl al de gesettelde coins naar beneden dondert ook wel grappig :P

Als ik alleen al zie hoeveel geld erin Shiba of Dogefather enz gestopt word :P
Crypto is echt een lachertje en word echt amper serieus genomen door zulke shit, waar meme coins meer geld omdraaien dan de nuttige coins :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StevenzeN
  • Laatst online: 14-09 15:47
Ab78 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:58:
[...]

Dat klopt, maar naar mijn mening ben je dan niet bezig met crypto maar met gokken. Daar is geen gedegen onderzoek voor nodig.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-10 20:23

Woohooo

Smilie, James Smilie

_/-\o_

Dit omvat echt wel alle aspecten van een Henk en Ingrid actie

Lang aarzelen en onderzoeken en dan komt je uit bij Shiba 8)7
30eu verlies op €500? en nu al paniek > weak hands 8)7

Zou maar snel verkopen en iets anders doen met je geld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Sluw schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:58:
Slacker >:) :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:14
feye1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:57:
[...]

Ik heb mijn ritjes gemaakt op DOGE, ben ook niet zuur vanwege het feit dat ik geld heb misgelopen. Elon moet dit gewoon niet doen. Hij weet wat z'n tweets betekenen en dat kost mensen geld. Bovendien als hij echt een fuck om crypto gaf, dan stopte hij per direct met deze onzin. Dit zet de cryptowereld alleen maar neer als een onvolwassen en onbetrouwbare markt. Dat helpt niet.
Elon heeft verborgen agenda. BTC kopen de boel hypen en vervolgens de kwartaals cijfers van tesla opkrikken door een gedeelte te verkopen.

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
[...]

Ik ben benieuwd waarom SHIB volgens jouw gedegen onderzoek de beste investering blijkt te zijn? Wellicht pak je er nog een mooie winst op hoor, begrijp me niet verkeerd. Ben gewoon benieuwd hoe je tot de conclusie kwam dat het SHIB moest worden.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• TomTorquay
  • Laatst online: 12-02-2023
YES schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:54:
[...]

Ja dat bedoel ik met die vraag, hoe kom je bij zoiets, het slaat nergens op. Ik snap best dat er mindere of zelfs duistere dingen aan crypto kunnen kleven en dus dat sommigen er moeite mee hebben. Maar dat meteen maar alles wat met crypto te maken heeft te bestempelen als het kwaad, dat heet polarisering, iets wat extreem rechts graag doet. We zouden dus kunnen concluderen dat de journalist in kwestie extreem rechtse trekjes vertoond.
Op mij - ik ken hem niet - komt hij over als zo'n extreem links yuppie. Nog een graadje erger dan extreem rechts. Alles wat niet in hun kraam past moet volgens dat clubje maar verboden worden. En eigenlijk past er niks in hun straatje, behalve dan hun eigen grote gelijk. En op de koop toe anderen een rammelende visie verwijten, terwijl ze zelf uit Amerika overgenomen compleet inconsequente meningen hanteren. Enge mensen :N

Nemo potest nocere meam me invito tactiost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 14:44
hmr schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:44:
[...]

Alsof hij wat wilde bijdragen aan de wereld met die pizzatent op het gerard douplein. :+ Pink Flamingo. :+
Dit hoor ik sowieso voor het eerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Fordius schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:00:
[...]

Lol komt door al die schijtcoins, die blijven allemaal overeind staan of groeien zelfs.
Terwijl al de gesettelde coins naar beneden dondert ook wel grappig :P

Als ik alleen al zie hoeveel geld erin Shiba of Dogefather enz gestopt word :P
Crypto is echt een lachertje en word echt amper serieus genomen door zulke shit, waar meme coins meer geld omdraaien dan de nuttige coins :P
Ik denk niet dat dat echt invloed heeft, het is gewoon testen van support. Bitcoin bevind zich nu een aantal weken in een sideways movement na een heftige prijsstijging daarvoor. Maar het begon er de laatste tijd goed uit te zien voor een breakout, nu komt die misschien wat later.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12:57

Deze miner dankt u _/-\o_

Bijna 80 euro in 1 week binnen gehaald alleen door te minen.

[ Voor 5% gewijzigd door Nopheros op 11-05-2021 11:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
TomTorquay schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:03:
[...]

Op mij - ik ken hem niet - komt hij over als zo'n extreem links yuppie. Nog een graadje erger dan extreem rechts. Alles wat niet in hun kraam past moet volgens dat clubje maar verboden worden. En eigenlijk past er niks in hun straatje, behalve dan hun eigen grote gelijk. En op de koop toe anderen een rammelende visie verwijten, terwijl ze zelf uit Amerika overgenomen compleet inconsequente meningen hanteren. Enge mensen :N
Precies dit. Geen woorden meer aan toe te voegen. Ziekelijke woke mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
feye1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:57:
[...]

Maar het is toch ook een onvolwassen en vaak nog "onbetrouwbare" markt? Laten wij eerlijk zijn crypto is nog steeds het wilde westen juist omdat het nog zo jong is. Veel scams, exploits ook nog dus tjah volwassen is de markt zeker niet. Helpt het niet? Mwah ik denk dat het allemaal wel meevalt op de lange termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

MrFX schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:01:
[...]

Elon heeft verborgen agenda. BTC kopen de boel hypen en vervolgens de kwartaals cijfers van tesla opkrikken door een gedeelte te verkopen.
Je kan ook een Tesla kopen met BTC, 40K$ is 40K$ maar 40K aan BTC kan een paar maand later ineens 50K$ waard zijn....of 30K$ dus ze nemen ook een aardig risico.

In het begin van BTC hebben mensen er pizza's mee gekocht, ik gok dat 90% van de pizzaboeren die tokens niet meer heeft maar het kan een slimme investering zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trently
  • Laatst online: 18-10 07:00
We zullen aan het einde van het jaar zien of hij gelijkt heeft:

https://www.msn.com/nl-nl...-BB1gziUK?ocid=entnewsntp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mso

mso

[...]

In een labiele vriendin ook maar of je er blij van wordt... :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

feye1 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:01:
[...]

Ik ben benieuwd waarom SHIB volgens jouw gedegen onderzoek de beste investering blijkt te zijn? Wellicht pak je er nog een mooie winst op hoor, begrijp me niet verkeerd. Ben gewoon benieuwd hoe je tot de conclusie kwam dat het SHIB moest worden.
Ik denk dat we allemaal wel het begin moment herkennen en je wilt instappen op een snelle winst. Hoop is vaak een slechte raadgever. Ik hoop voor Ab dat dit gaat zorgen voor een snelle leercurve en dat hij over 3 maanden dik in de plus staat met Shiba. Al ben ik zelf geen fan van dit soort coins.

Ab, veel succes gozer en probeer je risico te spreiden en zet ook wat geld in een wat meer "gearriveerde" munt en kijk hoe die cijfers zijn ivm jouw Shiba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordius
  • Laatst online: 12:51
Sluw schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:04:
[...]

Ik denk niet dat dat echt invloed heeft, het is gewoon testen van support. Bitcoin bevind zich nu een aantal weken in een sideways movement na een heftige prijsstijging daarvoor. Maar het begon er de laatste tijd goed uit te zien voor een breakout, nu komt die misschien wat later.
Jah maar dat alle alths zo damn afhankelijk zijn van bitcoin is al lachwekkend opzich.
Daarop alleen kun je het al amper serieus nemen.

Valt bitcoin weg, valt de rest automatisch mee. Is er verder serieus geen crypto die opzich kan staan.
Zelfs Eth die zo machtig oogt lijkt niet op zichzelf te kunnen blijven staan als btc even wegkakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:42
Soon you'll be in lamboland my young Padawan.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-10 12:02

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

[...]

Vanuit extreem links is alles rechts...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
[...]

Ik lees dus net dat iemand zei dat hij quote-directeur geweest is. Lijkt me niet zo'n links blad eigenlijk, maar goed wellicht is ie veranderd. Op mij kwam het namelijk zo over als jij het beschrijft. Ik vind extreem links en rechts even gevaarlijk. Ik heb alleen het idee dat extreem links meer aandacht krijgt/vertegenwoordig is in de media momenteel. Het ironische is dat extreem links zo tegen polarisering en uitsluiting van minderheden is dat ze het zelf worden. Vrij eng allemaal, ook dat ze zoveel aandacht krijgen. Gelukkig is de massa vaak genuanceerder maar de extremen schreeuwen altijd zo hard, vermoeiend.

Maar goed, terug naar crypto het kwaad, staat BTC nou al een keer op 72k? Duurt lang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Trently schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:06:
We zullen aan het einde van het jaar zien of hij gelijkt heeft:

https://www.msn.com/nl-nl...-BB1gziUK?ocid=entnewsntp
Handig om volgende keer meer info erbij te zetten, nu is het gewoon een linkdump en zelfs clickbait.

De titel is dus: "Ether breekt voor het eerst door grens van $4.000 – analist die dat voorspelde denkt dat de cryptomunt dit jaar verder stijgt naar $10.000"

[ Voor 14% gewijzigd door Bananeman op 11-05-2021 11:11 ]

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
[...]

Die Sander [mbr]* weg *[/] begint ook steeds irritanter te worden.
Zo een vieze beach boy kakker die in een gespreid bedje is geboren en overal een mening over moet hebben. Hij wordt alleen uitgenodigd voor zijn looks. Hij kon er niks van bij Op1. En bang dat de gewone burger hem een stap voor is. En ons uitmaken voor extreem rechts. :r :|

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 11-05-2021 11:11 ]

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
Fordius schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 11:08:
[...]

Jah maar dat alle alths zo damn afhankelijk zijn van bitcoin is al lachwekkend opzich.
Daarop alleen kun je het al amper serieus nemen.

Valt bitcoin weg, valt de rest automatisch mee. Is er verder serieus geen crypto die opzich kan staan.
Zelfs Eth die zo machtig oogt lijkt niet op zichzelf te kunnen blijven staan als btc even wegkakt :P
Kleine alts heb je gelijk in maar als je naar grote bewegingen kijkt hebben sterke alts echt wel hun eigen bewegingen. LINK en ETH zien vaak gestage groei ook als BTC het minder doet. Als BTC een duik neemt gaat inderdaad de hele markt even mee maar de dagen daarna herstelt alles op z'n eigen manier en tempo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-10 22:17
Ngangatar schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 10:17:
[...]

Hoeveel fiats heeft ie dan?
Pagina: 1 ... 194 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!