gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Dikke tip nummer 2, speciaal voor jou: die troep verkopen voor het naar de 0 gaat.twit schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:10:
[...]
Is al bekend welke coin(s) je gaat krijgen uit de Binance vault? Ik ben wel weer toe aan een nieuwe aanvulling op mijn Alice, juventus , REEF, alienworlds en andere pracht munten...
Ik zou dat ook wel eens willen zien. Ik heb er zelf namelijk bijna nooit last van, ook niet als iedereen hier dingen roept over storingen.enomiss schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:06:
[...]
Ik vind wel dat er opvallend veel storingen zijn hoor. Dan werkt dit niet, dan dat niet. Dat kun je niet goedpraten. Ik zou de statistieken wel eens willen zien. Ik durf te wedden dat de conclusie is dat de ontwikkeling en de vraag zo hard gaat dat exchanges het nauwelijks kunnen bijbenen. Met alle risico's van dien.
Ik sluit ook niet uit dat ze die storingen faken om een crash/bear market te voorkomen. Ze kunnen zelf het succes van crypto op die manier enorm beïnvloeden, vanzelfsprekend in hun eigen belang.
Het verschil met een bank is toch wel de volatiliteit. Als een exchange er 5 min uitligt kan je portfolio verdampt zijn. Toch wel een verschil met de bank. Nee, ik ben zeker geen fan van banken. Maar ik realiseer me elke dag meer dat die exchanges ook een groot risico vormen. Ik heb niet voor niets alles verdeeld over minimaal 3 exchanges.
En ik denk niet dat ze het expres doen. Waarom zouden het dan een storing noemen? Ze kunnen ook gewoon net als de beurs openlijk de handel stilleggen als het te hard gaat - fucking safespacekapitalisten echt, bij -7% gaat de handel dus plat daar, hè?
En volatiliteit, tja, dat maakt het wel onhandig, maar ik kan me er niet zo druk om maken - maar ik ben dan ook een Hoddelaar.
Dikke tip voor jouw. BNB gaat niet omhoog vanwege een Launchpad -coin. Deze prijs heeft BNB te danken aan de BSCveertje schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:12:
[...]
Dikke tip nummer 2, speciaal voor jou: die troep verkopen voor het naar de 0 gaat.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ja fair point. Ik zie een mogelijkheid om de beide tips te combineren zelfs! Convert all to BNBveertje schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:12:
[...]
Dikke tip nummer 2, speciaal voor jou: die troep verkopen voor het naar de 0 gaat.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
* De volgende keer graag iets meer bijbehorend uitleg als je een link hier dumpt *
[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 11-05-2021 10:57 ]
Ja maar toch denken de meeste mensen er te lichtjes over heb ik het idee. Zo van, oh ik loop weinig risico, als mijn stop losses worden geraakt kom ik niet in problemen. De vraag is of die stop losses überhaupt ooit werken als er een flinke crash is.Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:08:
[...]
Ja en toch lees je bijna nooit;
Not your keys, not your coins.
Raar eigenlijk.
En als je je munten op een hw wallet hebt is het in zo'n situatie ook nog zoeken naar een mogelijkheid om ze te kunnen verkopen.
Oftewel, je moet eigenlijk eruit zijn voordat een dergelijke crash plaatsvindt, anders ga je gewoon rekt vanwege de systemen.
Of HODL natuurlijk...
https://opensea.io/seaart
https://www.nationalgeogr...o-whales-beach-themselves
Thanks Roel! Goeie tip. Ik doe met je mee, zojuist wat ICX'jes ingeslagen, hopelijk vlot een mooi ritje omhoog!Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:27:
[...]
Gisteren weer ICX gekocht. Om 2 redenen. Hij staat op uitbreken tov de BTC chart. Er zijn veel oudere projecten die een soortgelijk verloop hebben en al uitgebroken zijn. Daarnaast vind ik ICON fundamenteel ondergewaardeerd in deze markt. Het is een serieus project in Korea. Wat ook het nadeel is, Koreaans is lastig te vertalen, en daarom lees je er hier ook minder over. Maar weet je nog dat ADA laatst groots in het nieuws was vanwege een project in Kenia waarbij 5mil. studenten betrokken waren? ICON had vorig jaar al een opdracht vanuit de overheid voor de registratie van 15m Koreanen per jaar in de vorm van een soort Corona-passpoort.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Gezien de titel lijkt me dit een betrouwbare video.
PSN/Steam: Xamsix
Wel mooi zo net onder de 2 euro.Marcjah schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:14:
[...]
Thanks Roel! Goeie tip. Ik doe met je mee, zojuist wat ICX'jes ingeslagen, hopelijk vlot een mooi ritje omhoog!
Ik doe mee!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Verwijderd
Bitcoin hodl.enomiss schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:14:
[...]
Ja maar toch denken de meeste mensen er te lichtjes over heb ik het idee. Zo van, oh ik loop weinig risico, als mijn stop losses worden geraakt kom ik niet in problemen. De vraag is of die stop losses überhaupt ooit werken als er een flinke crash is.
En als je je munten op een hw wallet hebt is het in zo'n situatie ook nog zoeken naar een mogelijkheid om ze te kunnen verkopen.
Oftewel, je moet eigenlijk eruit zijn voordat een dergelijke crash plaatsvindt, anders ga je gewoon rekt vanwege de systemen.
Of HODL natuurlijk...
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aB778mrNjIwT3Z5rAPbYvHTJ.jpg?f=user_large)
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Was me niet opgevallen, maar ik ga het in de gaten houden. Als dat echt gaande is, is het een slecht teken.Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:13:
@Mooody CDC loopt trouwens bij mij achter op de uitbetaling van rente. Klopt het bij jouw nog? Een admin op de Telegram vertelde me dat ze achter liepen. Niet zo tof imo
Ze hebben verdorie het meest begeerde URL in de space, doe er wat leuks mee!

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Helemaal mee eens, werd toevallig vandaag ongevraagd door de ING gebeld.Glenn Hoddle schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:59:
[...]
Ooit wel eens een bank gebruikt? Van die clowns die gewoon zelf geld bijdrukken? En het dan nog presteren om hun internetbankieren kapot te maken, of soms gewoon alle transacties, kun je in het hele land niet pinnen...
En dan hebben die banken ook nog eens veel minder klanten dan Binance. En ze moeten om de haverklap 'gered' worden met jouw belastinggeld.
Als crypto onvolwassen is, dan is de traditionele financiële sector een soort parasitaire nageboorte.
Eentje van de afdeling private banking? Of ze me konden helpen met e.e.a., lees investeren in hun fondsjes etc.
Heb vriendelijk bedankt maar als ze me kunnen helpen in de crypto-wereld wilde ik het gesprek wel verder aan.
Toen werd het stil..
En, moonshot?WhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:34:
Sorry dat ik er niet bij was jongens.
Was wat anders dan de koersen aan het pompen.
XRP = trash
Het is handiger als je informatie bij een link plaatst, of dat je de link als video embed.
Die mensen in de chat....."sham rock SHIB AS GOOD FUNDAMENTALS".

Geeft die admin ook de reden aan? Ik kan me haast niet voorstellen dat ze het met de bullmarket in volle gang niet op zouden kunnen hoesten. Dus wat dat betreft maak ik me nog geen zorgen. Maar het is hoe dan ook erg kwalijk.Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:13:
@Mooody CDC loopt trouwens bij mij achter op de uitbetaling van rente. Klopt het bij jouw nog? Een admin op de Telegram vertelde me dat ze achter liepen. Niet zo tof imo
Sorry idd... dit is een livestream die de dip van bitcoin volgde... hij is door de support gezakt (volgens hem) en besproken. Nu bespreekt die andere alt (+shit) coins.KcRp schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:21:
[...]
Het is handiger als je informatie bij een link plaatst, of dat je de link als video embed.
Dat was pas genieten in dit topic 😀
Huh? Wat dan?? Pandapunten ingewisseld in 1 keer?WhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:34:
Sorry dat ik er niet bij was jongens.
Was wat anders dan de koersen aan het pompen.
WhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:38:
[...]
Daar heb ik er ook nog veel van in m'n PF!
Ik kreeg een korte reactie, dat ze eraan werkten. Maar ben toch wel benieuwd. Hun telegram is wel erg druk, moet een hoop onzin vragen, moelijk om door te komenAntifon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:23:
[...]
Geeft die admin ook de reden aan? Ik kan me haast niet voorstellen dat ze het met de bullmarket in volle gang niet op zouden kunnen hoesten. Dus wat dat betreft maak ik me nog geen zorgen. Maar het is hoe dan ook erg kwalijk.
Heb jij niet een typo in het eerste woord van je onderschrift?paul-s83 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:24:
Wat mis ik de dagen dat de markt gewoon ff een -40% deed op een dag...
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Gevecht tussen de bulls en de bears is in volle gang nog zo te zien aan de sell en buyorders.
[ Voor 57% gewijzigd door WoodyWindoW op 10-05-2021 23:30 ]
Toen verloor ik minder euro's dan tegenwoordigpaul-s83 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:24:
Wat mis ik de dagen dat de markt gewoon ff een -40% deed op een dag...
Zero.
Stop loss voelt het bijna niet waard als je totale winst nog niets zo hoog is.
Heb er niets in zitten wat ik niet kan missen, maar zou toch zonde zijn. Struisvogeltechniek en uitzitten tot volgende bull market?
Verwijderd
Gelukkig.-Muncky- schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:32:
Niks aan het handje, vannacht gewoon weer op ‘t niveau van een paar uurtjes geleden!
Zat al in een papieren zakje te ademen hier.
Van beginner naar pro in 1 dag > Dip? > BUY MOARR!!Menthix schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:32:
In paniek inloggen op Binance en zien dat je order open had staan vaan bijna bottom of the dip van ETH. Beginners luck. Maar hoe ga je als beginner om met dit soort dips / ben je voorbereid voor als het echt instort?
Heb er niets in zitten wat ik niet kan missen, maar zou toch zonder zitten. Struisvogeltechniek en uitzitten tot volgende bull market?
Ik krijg nu toevallig ne 10m geleden m'n rente gestort. Bijzonder is het welAntifon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:23:
[...]
Geeft die admin ook de reden aan? Ik kan me haast niet voorstellen dat ze het met de bullmarket in volle gang niet op zouden kunnen hoesten. Dus wat dat betreft maak ik me nog geen zorgen. Maar het is hoe dan ook erg kwalijk.
Verwijderd
Verkopen met verlies en proberen om meer muntjes goedkoper terug te kopen zodat je bij een bounce sneller weer in de plus staat, of hodlen en hopen op het beste.Menthix schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:32:
In paniek inloggen op Binance en zien dat je order open had staan vaan bijna bottom of the dip van ETH. Beginners luck. Maar hoe ga je als beginner om met dit soort dips / ben je voorbereid voor als het echt instort?
Heb er niets in zitten wat ik niet kan missen, maar zou toch zonder zitten. Struisvogeltechniek en uitzitten tot volgende bull market?
Of bijkopen.
Meer kan je niet doen.
Vanwege dit soort moves is het gewoon link om op dit soort prijsniveaus te beginnen.
Hoe hoger de markt klimt, hoe groter het risico...
Het is een cliché, maar fomo is een bitch en geduld is een schone zaak.
Er komt echt wel weer een tijd dat je crypto gratis bij een pak cornflakes kunt oppikken.
[ Voor 12% gewijzigd door zwembroek op 10-05-2021 23:42 ]
Ik moet zeggen dat Binance het bij mij wel goed deed.
Nog gauw wat fiat overgemaakt om de dip te kopen, stond instant in mijn spot.
Dus binance lijkt het toch redelijk onder controle te hebben op wat haperende charts na...
En nu maar weer omhoog met die rommel ik moet nog vloerverwarming aanschaffen.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Heel af en toe geeft Binance een order submission error bij mij. Dat is dit jaar voor het eerst dat ik dit soms merk. Gelukkig werkt het de 2e keer wel gelijk, dus het gaat om seconden.Ronald.42 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:43:
Leuk dipje weer.
Ik moet zeggen dat Binance het bij mij wel goed deed.
Nog gauw wat fiat overgemaakt om de dip te kopen, stond instant in mijn spot.
Dus binance lijkt het toch redelijk onder controle te hebben op wat haperende charts na...
En nu maar weer omhoog met die rommel ik moet nog vloerverwarming aanschaffen.
Maar goed, er gaat bij hun ook meer dan 250TB/s door heen en dat was een tijd terug. Gezien het toegenomen volume zullen er wel wat terrabytes bijgekomen zijn.
Ik denk van niet...Remco Tr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:54:
Iemand nog een idee of STX nog terug komt? Blijft droppen..
Ik heb de gelegenheid gebruikt om een oude tip van @Taro alsnog op te volgen. Vrij laat, zo'n 2 weken na dato, een eeuw in cryptotijd, maar wellicht nog enigszins op tijd - ONT op $2,24.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zie de weekly 7MA. Die was bij de vorige run omlaag support. Als ie die verliest en weerstand maakt dan kan ie nog wel dieper. Verder kijken wat BTC doet. Als BTC zou blijven zakken is het sowieso over voor de alts.Remco Tr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:54:
Iemand nog een idee of STX nog terug komt? Blijft droppen..
Geef het wat tijd en kijken wat er gebeurd.
Ada laat wel een mooie groene zien maar icx staat nog stil
Eth doet het ook al weer aardig.
Even een stapje achteruit en kijken wat er gebeurd.
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Op zulke momenten ben ik wel even blij dat ik nagenoeg volledig in BTC zat, ook al baal ik wel van het dipje natuurlijk.
(Goed verhaal, lekker kort ook)
Lijkt meer een crowdfunding zo
Nog steeds 2,5% in de min, maar dat trekt wel weer bij mag ik hopen.
Welkom in de achtbaan. Enjoy the rideErazzzer schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:22:
Nou, mijn eerste dag met crypto's was wat. Misschien had ik iets minder moeten investeren om mee te beginnen. Die dip heeft mij een hartverzakking bezorgd
Na zoeken kwam ik deze tegen:
https://dex.pantherswap.com/#/swap
Cake of Panther, precies dezelfde layout
nothing stops this train
Altijd instappen op een rode dagErazzzer schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:22:
Nou, mijn eerste dag met crypto's was wat. Misschien had ik iets minder moeten investeren om mee te beginnen. Die dip heeft mij een hartverzakking bezorgd
BurgerKol Nedra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:25:
Ik probeer een mooie DeFi te vinden die nog maar net begonnen is, Cake is namelijk zo hard gegroeid.
Net gelist op Binance en rond de 300 op CMC. Als je die vergelijkt tegenover Sushi, Cake of andere swaps zit ie nog erg laag. Er zijn er veel minder van dan van andere swapcoins waardoor de marketcap nog vrij laag is. Verder de ballen verstand van de achtergrond, maar in theorie staat ie erg laag.
Het gaat hier zo interessant worden de eerstvolgende echt volatiele correctie..Erazzzer schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:22:
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Over een paar maanden twijfelen we nog net zoveel over wat te doen als nu met bijna elke coin. Of er nu volk loopt te shillen of niet._Gast_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:30:
Over een paar maanden gaan jullie twijfelen om Shib voor 1 cent te kopen!
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Waarom nog weer een kopie van een kopie van een kopie? Er komt alleen alleen maar versplintering van. Eerder vanavond noemde ik 2 DeFi projecten waar ik mee speel. Die proberen wat toe te voegen aan het bestaande assortiment. Verwacht niet direct een x10, maar dat gaat bij de volgende braadworstswap.finance ook niet zomaar meer gebeuren denk ikKol Nedra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:25:
Ik probeer een mooie DeFi te vinden die nog maar net begonnen is, Cake is namelijk zo hard gegroeid.
Waarom?_Gast_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:30:
Burger bestaat ook al wat langer, en mag dan net op Binance zitten. Er is niet veel activiteit volgensPilatuS schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:29:
[...]
Burger
Net gelist op Binance en rond de 300 op CMC. Als je die vergelijkt tegenover Sushi, Cake of andere swaps zit ie nog erg laag. Er zijn er veel minder van dan van andere swapcoins waardoor de marketcap nog vrij laag is. Verder de ballen verstand van de achtergrond, maar in theorie staat ie erg laag.
https://www.defistation.io/
Dat zou prima kunnen jaGelukszoekr schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:36:
[...]
Burger bestaat ook al wat langer, en mag dan net op Binance zitten. Er is niet veel activiteit volgens
https://www.defistation.io/
Dus je hele punt is?
Uren nog niet. Hoop dat je omhoog bedoelde haha.. ik op 2.00 euro ingestapt is nu 1.95Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:36:
[...]
Het is nog niet sterk, maar volgens mij is het een kwestie van uren-dagen voordat ICX een 20-30% laat zien
Jammer dat er zelden zoiets bestaat als een ATL, missen we een hoop babes door...Stokstaart schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:30:
[...]
Het gaat hier zo interessant worden de eerstvolgende echt volatiele correctie..
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Tja, dat was voordat Bitcoin er een slinger aan gafwimpie007 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:41:
[...]
Uren nog niet. Hoop dat je omhoog bedoelde haha.. ik op 2.00 euro ingestapt is nu 1.95
Dit zeg ik niet vaak. Maar mijn advies is om in ieder geval een 50 of 100 eur in te zetten op Shib en het te vergeten voor een tijdje.
Daaromroflexx schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:50:
2,6miljard volume shibu al op binance?!
[ Voor 28% gewijzigd door _Gast_ op 11-05-2021 00:53 ]
Ja, en weet je wat nou zo jammer is. Die staat in de min. En mijn enige complete bsc-shitcoin met een werkend project erachter staat in de min (TCAKE)Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:34:
[...]
Waarom nog weer een kopie van een kopie van een kopie? Er komt alleen alleen maar versplintering van. Eerder vanavond noemde ik 2 DeFi projecten waar ik mee speel. Die proberen wat toe te voegen aan het bestaande assortiment. Verwacht niet direct een x10, maar dat gaat bij de volgende braadworstswap.finance ook niet zomaar meer gebeuren denk ik
Anderzijds voor de gein eens wat in 2 complete shitcoins uit het aanpalende topic gestoken. Had ik maar meer dan 0,2 BNB gedaan. Ze staan x2 en x5 in ruim 2 uur.
In deze markt kan je maar het best een volslagen idioot zijn.
over SHIB, die kan binnenkort snel dalen, Hotbit was namelijk de eerste exchange server waar SHIB te handelen was, Hotbit heeft nog issues maar mensen kunnen vanaf vandaag inloggen op hun account en kunnen enkel hun wallet zien. over enkele dagen zou het traden weer actief worden. reken maar dat SHIB hard gaat dalen, het totale volume is $46,228,638, updated 260 hours ago, toen de prijs nog $0.000001404 was
dus reken ermaar op dat ie gaat dalen
https://coinmarketcap.com/currencies/shiba-inu/markets/
nothing stops this train
Moon soon.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
All in dus_Gast_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:49:
[...]
Dit zeg ik niet vaak. Maar mijn advies is om in ieder geval een 50 of 100 eur in te zetten op Shib en het te vergeten voor een tijdje.
[...]
Daarom
https://wanswap.finance/#/swapKol Nedra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:25:
En dan WAN/WASP staken met een APY van 40%
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Not sure if serious, maar voor 40% in DeFi kom ik m'n nest niet uit (niet dat dat sowieso hoeft met DeFi maar goed).Nnoitra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 01:24:
[...]
https://wanswap.finance/#/swap![]()
En dan WAN/WASP staken met een APY van 40%
Niet dat ik hoef te weten waar jij je nest wel of niet je nest voor uitkomt.Youp1e schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 01:47:
[...]
Not sure if serious, maar voor 40% in DeFi kom ik m'n nest niet uit (niet dat dat sowieso hoeft met DeFi maar goed).
Maar okay, dank voor het delen.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Niet? Dan lekker het bij die 40% houden.Nnoitra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 01:51:
[...]
Niet dat ik hoef te weten waar jij je nest wel of niet je nest voor uitkomt.
Maar okay, dank voor het delen.
Ja, liet de hoogte van PF zien.gijsvogel schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:25:
[...]
Huh? Wat dan?? Pandapunten ingewisseld in 1 keer?
[...]
Net op tijd gelukkig

Aaaaaand it’s gone
-10% op m’n dagbalans.
Thanx VET.
Gaan zo maar eens werken.. 🤣
Dan stop je de LP tokens in ZooKeeper zodat je dubbele rewards krijgt in de vorm van WASP én ZOO. Eventueel lock-up voor nog een extra APY boost van +69%.Youp1e schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 01:47:
[...]
Not sure if serious, maar voor 40% in DeFi kom ik m'n nest niet uit (niet dat dat sowieso hoeft met DeFi maar goed).

Heb het ook nog niet gevonden en weet nog niet in welke wallet ik het moet stoppen. Laat het voorlopig even staan. Prijs schiet gelukkig omhoog!Nopheros schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:41:
@Sydney08 Ben je er al achter hoe/waar je ICP kunt staken? Heb het 3,5 uur durende event wel gekeken en de software ook wel gezien. Voor zover ik weet is er echter niet verteld waar je dit kunt doen en ook op de website zie ik er zo niets over staan..
Tomorrow is not today!
De meeste die nu geen Shib kopen hebben daar goed over nagedacht, en die gaan het ook niet voor 1 cent kopen, of spijt hebben dat ze het nu niet hebben gekocht._Gast_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:30:
Toch weer terug bij af hahaGelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:52:
Ik houd ICX in de gaten. Staat op het punt van uitbreken
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!