[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 192 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.329 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:57
veertje schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:07:
Beetje BNB bijgekocht, komt straks weer nieuwe launchpool dan gaat ie omhoog.
dikke TIP
Is al bekend welke coin(s) je gaat krijgen uit de Binance vault? Ik ben wel weer toe aan een nieuwe aanvulling op mijn Alice, juventus , REEF, alienworlds en andere pracht munten... :)

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:17
twit schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:10:
[...]

Is al bekend welke coin(s) je gaat krijgen uit de Binance vault? Ik ben wel weer toe aan een nieuwe aanvulling op mijn Alice, juventus , REEF, alienworlds en andere pracht munten... :)
Dikke tip nummer 2, speciaal voor jou: die troep verkopen voor het naar de 0 gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

enomiss schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:06:
[...]

Ik vind wel dat er opvallend veel storingen zijn hoor. Dan werkt dit niet, dan dat niet. Dat kun je niet goedpraten. Ik zou de statistieken wel eens willen zien. Ik durf te wedden dat de conclusie is dat de ontwikkeling en de vraag zo hard gaat dat exchanges het nauwelijks kunnen bijbenen. Met alle risico's van dien.

Ik sluit ook niet uit dat ze die storingen faken om een crash/bear market te voorkomen. Ze kunnen zelf het succes van crypto op die manier enorm beïnvloeden, vanzelfsprekend in hun eigen belang.

Het verschil met een bank is toch wel de volatiliteit. Als een exchange er 5 min uitligt kan je portfolio verdampt zijn. Toch wel een verschil met de bank. Nee, ik ben zeker geen fan van banken. Maar ik realiseer me elke dag meer dat die exchanges ook een groot risico vormen. Ik heb niet voor niets alles verdeeld over minimaal 3 exchanges.
Ik zou dat ook wel eens willen zien. Ik heb er zelf namelijk bijna nooit last van, ook niet als iedereen hier dingen roept over storingen.

En ik denk niet dat ze het expres doen. Waarom zouden het dan een storing noemen? Ze kunnen ook gewoon net als de beurs openlijk de handel stilleggen als het te hard gaat - fucking safespacekapitalisten echt, bij -7% gaat de handel dus plat daar, hè?

En volatiliteit, tja, dat maakt het wel onhandig, maar ik kan me er niet zo druk om maken - maar ik ben dan ook een Hoddelaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-10 12:37
veertje schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:12:
[...]

Dikke tip nummer 2, speciaal voor jou: die troep verkopen voor het naar de 0 gaat.
Dikke tip voor jouw. BNB gaat niet omhoog vanwege een Launchpad -coin. Deze prijs heeft BNB te danken aan de BSC

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardovv
  • Laatst online: 26-09 21:00
Was er iets gebeurd? 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Laatst online: 23:57
veertje schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:12:
[...]

Ja fair point. Ik zie een mogelijkheid om de beide tips te combineren zelfs! Convert all to BNB _/-\o_

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
YouTube: BITCOIN JUST LOST SUPPORT!!!!!!!!!!💥- (WARNING!!! ⚠️)

* De volgende keer graag iets meer bijbehorend uitleg als je een link hier dumpt *

[ Voor 27% gewijzigd door .oisyn op 11-05-2021 10:57 ]

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:08:
[...]

Ja en toch lees je bijna nooit;

Not your keys, not your coins.

Raar eigenlijk.
Ja maar toch denken de meeste mensen er te lichtjes over heb ik het idee. Zo van, oh ik loop weinig risico, als mijn stop losses worden geraakt kom ik niet in problemen. De vraag is of die stop losses überhaupt ooit werken als er een flinke crash is.
En als je je munten op een hw wallet hebt is het in zo'n situatie ook nog zoeken naar een mogelijkheid om ze te kunnen verkopen.
Oftewel, je moet eigenlijk eruit zijn voordat een dergelijke crash plaatsvindt, anders ga je gewoon rekt vanwege de systemen.
Of HODL natuurlijk...

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Trouwens, mensen hier geven wel graag de 'whales' de schuld, maar het ligt dus gewoon aan jezelf:

https://www.nationalgeogr...o-whales-beach-themselves

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcjah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-03 19:48
Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:27:
[...]

Gisteren weer ICX gekocht. Om 2 redenen. Hij staat op uitbreken tov de BTC chart. Er zijn veel oudere projecten die een soortgelijk verloop hebben en al uitgebroken zijn. Daarnaast vind ik ICON fundamenteel ondergewaardeerd in deze markt. Het is een serieus project in Korea. Wat ook het nadeel is, Koreaans is lastig te vertalen, en daarom lees je er hier ook minder over. Maar weet je nog dat ADA laatst groots in het nieuws was vanwege een project in Kenia waarbij 5mil. studenten betrokken waren? ICON had vorig jaar al een opdracht vanuit de overheid voor de registratie van 15m Koreanen per jaar in de vorm van een soort Corona-passpoort.
Thanks Roel! Goeie tip. Ik doe met je mee, zojuist wat ICX'jes ingeslagen, hopelijk vlot een mooi ritje omhoog! :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05:56

St@m

@ Your Service

Zo, kan ik het eindelijk eens zeggen: "welke dip? Ik sta nog gewoon op winst."

:p

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tabacca
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21:07
Alleen mensen die de dip sellen hebben last van die storingen, als alles in het groen staat nog nooit wat van gehoord :Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xamsix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-08 18:02

PSN/Steam: Xamsix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Marcjah schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:14:
[...]

Thanks Roel! Goeie tip. Ik doe met je mee, zojuist wat ICX'jes ingeslagen, hopelijk vlot een mooi ritje omhoog! :*)
Wel mooi zo net onder de 2 euro.
Ik doe mee!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

enomiss schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:14:
[...]

Ja maar toch denken de meeste mensen er te lichtjes over heb ik het idee. Zo van, oh ik loop weinig risico, als mijn stop losses worden geraakt kom ik niet in problemen. De vraag is of die stop losses überhaupt ooit werken als er een flinke crash is.
En als je je munten op een hw wallet hebt is het in zo'n situatie ook nog zoeken naar een mogelijkheid om ze te kunnen verkopen.
Oftewel, je moet eigenlijk eruit zijn voordat een dergelijke crash plaatsvindt, anders ga je gewoon rekt vanwege de systemen.
Of HODL natuurlijk...
Bitcoin hodl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Nooit problemen met Binance gehad. Nu ook niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ebDSqn4u83N7X1etJM9AzuNewnM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/aB778mrNjIwT3Z5rAPbYvHTJ.jpg?f=user_large

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:13:
@Mooody CDC loopt trouwens bij mij achter op de uitbetaling van rente. Klopt het bij jouw nog? Een admin op de Telegram vertelde me dat ze achter liepen. Niet zo tof imo
Was me niet opgevallen, maar ik ga het in de gaten houden. Als dat echt gaande is, is het een slecht teken.

Ze hebben verdorie het meest begeerde URL in de space, doe er wat leuks mee! :/

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Glenn Hoddle schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:59:
[...]

Ooit wel eens een bank gebruikt? Van die clowns die gewoon zelf geld bijdrukken? En het dan nog presteren om hun internetbankieren kapot te maken, of soms gewoon alle transacties, kun je in het hele land niet pinnen...

En dan hebben die banken ook nog eens veel minder klanten dan Binance. En ze moeten om de haverklap 'gered' worden met jouw belastinggeld.

Als crypto onvolwassen is, dan is de traditionele financiële sector een soort parasitaire nageboorte.
Helemaal mee eens, werd toevallig vandaag ongevraagd door de ING gebeld.
Eentje van de afdeling private banking? Of ze me konden helpen met e.e.a., lees investeren in hun fondsjes etc.
Heb vriendelijk bedankt maar als ze me kunnen helpen in de crypto-wereld wilde ik het gesprek wel verder aan.
Toen werd het stil.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

WhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:34:
Sorry dat ik er niet bij was jongens.

Was wat anders dan de koersen aan het pompen.
En, moonshot?

XRP = trash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-10 01:26
Het is handiger als je informatie bij een link plaatst, of dat je de link als video embed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-10 10:10
Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:13:
@Mooody CDC loopt trouwens bij mij achter op de uitbetaling van rente. Klopt het bij jouw nog? Een admin op de Telegram vertelde me dat ze achter liepen. Niet zo tof imo
Geeft die admin ook de reden aan? Ik kan me haast niet voorstellen dat ze het met de bullmarket in volle gang niet op zouden kunnen hoesten. Dus wat dat betreft maak ik me nog geen zorgen. Maar het is hoe dan ook erg kwalijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remko.me
  • Laatst online: 17-01-2024
KcRp schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:21:
[...]

Het is handiger als je informatie bij een link plaatst, of dat je de link als video embed.
Sorry idd... dit is een livestream die de dip van bitcoin volgde... hij is door de support gezakt (volgens hem) en besproken. Nu bespreekt die andere alt (+shit) coins.

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:00
Wat mis ik de dagen dat de markt gewoon ff een -40% deed op een dag...

Dat was pas genieten in dit topic 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
WhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:34:
Sorry dat ik er niet bij was jongens.

Was wat anders dan de koersen aan het pompen.
Huh? Wat dan?? Pandapunten ingewisseld in 1 keer? :S
WhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 11:38:
[...]

Daar heb ik er ook nog veel van in m'n PF!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Antifon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:23:
[...]

Geeft die admin ook de reden aan? Ik kan me haast niet voorstellen dat ze het met de bullmarket in volle gang niet op zouden kunnen hoesten. Dus wat dat betreft maak ik me nog geen zorgen. Maar het is hoe dan ook erg kwalijk.
Ik kreeg een korte reactie, dat ze eraan werkten. Maar ben toch wel benieuwd. Hun telegram is wel erg druk, moet een hoop onzin vragen, moelijk om door te komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
paul-s83 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:24:

Heb jij niet een typo in het eerste woord van je onderschrift?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 00:30

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Kom op BTC, lekker omhoog weer nu :’)

Gevecht tussen de bulls en de bears is in volle gang nog zo te zien aan de sell en buyorders.

[ Voor 57% gewijzigd door WoodyWindoW op 10-05-2021 23:30 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EloH1mqnk5pyIrvUSO-yv2gG0CY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uFZ9EcKZ78b0bUGhHjPvdizT.jpg?f=user_large

Panic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:17
paul-s83 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:24:

Toen verloor ik minder euro's dan tegenwoordig ;)

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-10 11:02
Niks aan het handje, vannacht gewoon weer op ‘t niveau van een paar uurtjes geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menthix
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-10 20:42
In paniek inloggen op Binance en zien dat je order open had staan vaan bijna bottom of the dip van ETH. Beginners luck. Maar hoe ga je als beginner om met dit soort dips / ben je voorbereid voor als het echt instort?

Stop loss voelt het bijna niet waard als je totale winst nog niets zo hoog is.

Heb er niets in zitten wat ik niet kan missen, maar zou toch zonde zijn. Struisvogeltechniek en uitzitten tot volgende bull market?

Menthix.net | Contact Me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-10 14:18
Alles alweer groen, nu lekker tukken.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

-Muncky- schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:32:
Niks aan het handje, vannacht gewoon weer op ‘t niveau van een paar uurtjes geleden!
Gelukkig.

Zat al in een papieren zakje te ademen hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
Menthix schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:32:
In paniek inloggen op Binance en zien dat je order open had staan vaan bijna bottom of the dip van ETH. Beginners luck. Maar hoe ga je als beginner om met dit soort dips / ben je voorbereid voor als het echt instort?

Heb er niets in zitten wat ik niet kan missen, maar zou toch zonder zitten. Struisvogeltechniek en uitzitten tot volgende bull market?
Van beginner naar pro in 1 dag > Dip? > BUY MOARR!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Antifon schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:23:
[...]

Ik krijg nu toevallig ne 10m geleden m'n rente gestort. Bijzonder is het wel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Riven
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-10 11:08
Zo, net even in de uitverkoop gauw nog wat aangevuld. Tijd om te slapen en wakker te worden met groene cijfertjes 👋🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Menthix schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:32:

Heb er niets in zitten wat ik niet kan missen, maar zou toch zonder zitten. Struisvogeltechniek en uitzitten tot volgende bull market?
Verkopen met verlies en proberen om meer muntjes goedkoper terug te kopen zodat je bij een bounce sneller weer in de plus staat, of hodlen en hopen op het beste.

Of bijkopen.

Meer kan je niet doen.

Vanwege dit soort moves is het gewoon link om op dit soort prijsniveaus te beginnen.

Hoe hoger de markt klimt, hoe groter het risico...

Het is een cliché, maar fomo is een bitch en geduld is een schone zaak.

Er komt echt wel weer een tijd dat je crypto gratis bij een pak cornflakes kunt oppikken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -_-
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-03 18:53

-_-

Dat dodge ga ik dr binnenkort toch uitgooien. Ooit een flinke partij gekocht op 22 cent. Beter doet die Musk weer eens wat leuke tweets dr uit gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Er zijn in ieder geval weer lekker wat bitcointjes verzilverd vanavond. Dat wordt een champagne ontbijt voor die persoon. (Zal vast wel wat gewend zijn.....)

[ Voor 12% gewijzigd door zwembroek op 10-05-2021 23:42 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Leuk dipje weer.
Ik moet zeggen dat Binance het bij mij wel goed deed.
Nog gauw wat fiat overgemaakt om de dip te kopen, stond instant in mijn spot.
Dus binance lijkt het toch redelijk onder controle te hebben op wat haperende charts na...

En nu maar weer omhoog met die rommel ik moet nog vloerverwarming aanschaffen.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-10 19:56
Iemand nog een idee of STX nog terug komt? Blijft droppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 18-10 19:27
Peter Schiff: the ultimate top caller..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ronald.42 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:43:
Leuk dipje weer.
Ik moet zeggen dat Binance het bij mij wel goed deed.
Nog gauw wat fiat overgemaakt om de dip te kopen, stond instant in mijn spot.
Dus binance lijkt het toch redelijk onder controle te hebben op wat haperende charts na...

En nu maar weer omhoog met die rommel ik moet nog vloerverwarming aanschaffen.
Heel af en toe geeft Binance een order submission error bij mij. Dat is dit jaar voor het eerst dat ik dit soms merk. Gelukkig werkt het de 2e keer wel gelijk, dus het gaat om seconden.

Maar goed, er gaat bij hun ook meer dan 250TB/s door heen en dat was een tijd terug. Gezien het toegenomen volume zullen er wel wat terrabytes bijgekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Remco Tr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:54:
Ik denk van niet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Superleuke avond gehad, mede dankzij dit topic ;). Heerlijk de paniek bij sommigen en de rust bij anderen. het is net alsof het over het echte leven gaat ;).

Ik heb de gelegenheid gebruikt om een oude tip van @Taro alsnog op te volgen. Vrij laat, zo'n 2 weken na dato, een eeuw in cryptotijd, maar wellicht nog enigszins op tijd - ONT op $2,24.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Remco Tr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:54:
Zie de weekly 7MA. Die was bij de vorige run omlaag support. Als ie die verliest en weerstand maakt dan kan ie nog wel dieper. Verder kijken wat BTC doet. Als BTC zou blijven zakken is het sowieso over voor de alts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Het is nu sowieso wat chaos in de alts.
Geef het wat tijd en kijken wat er gebeurd.
Ada laat wel een mooie groene zien maar icx staat nog stil
Eth doet het ook al weer aardig.

Even een stapje achteruit en kijken wat er gebeurd.

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Gewoon een lieve puppy kopen, dan vergeet je alle zorgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:19

nothing stops this train

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 00:30

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Eigenlijk te gek voor woorden dat we balen van een dip(je) van BTC, met als gevolg het nog harder dippen van de shitcoins, terwijl we de afgelopen weken ons geld liever in allerlei shitcoins gooiden dan in BTC, want altseason bla bla :p

Op zulke momenten ben ik wel even blij dat ik nagenoeg volledig in BTC zat, ook al baal ik wel van het dipje natuurlijk.

(Goed verhaal, lekker kort ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:18

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Nou, mijn eerste dag met crypto's was wat. Misschien had ik iets minder moeten investeren om mee te beginnen. Die dip heeft mij een hartverzakking bezorgd :D
Nog steeds 2,5% in de min, maar dat trekt wel weer bij mag ik hopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Erazzzer schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:22:
Nou, mijn eerste dag met crypto's was wat. Misschien had ik iets minder moeten investeren om mee te beginnen. Die dip heeft mij een hartverzakking bezorgd :D
Welkom in de achtbaan. Enjoy the ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik probeer een mooie DeFi te vinden die nog maar net begonnen is, Cake is namelijk zo hard gegroeid.

Na zoeken kwam ik deze tegen:

https://dex.pantherswap.com/#/swap

Cake of Panther, precies dezelfde layout

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-10 18:51

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Altijd instappen op een rode dag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Kol Nedra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:25:
Ik probeer een mooie DeFi te vinden die nog maar net begonnen is, Cake is namelijk zo hard gegroeid.

Burger :)

Net gelist op Binance en rond de 300 op CMC. Als je die vergelijkt tegenover Sushi, Cake of andere swaps zit ie nog erg laag. Er zijn er veel minder van dan van andere swapcoins waardoor de marketcap nog vrij laag is. Verder de ballen verstand van de achtergrond, maar in theorie staat ie erg laag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 18-10 19:27
Het gaat hier zo interessant worden de eerstvolgende echt volatiele correctie..

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Gast_
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-10 13:58
Over een paar maanden gaan jullie twijfelen om Shib voor 1 cent te kopen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

_Gast_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:30:
Over een paar maanden twijfelen we nog net zoveel over wat te doen als nu met bijna elke coin. Of er nu volk loopt te shillen of niet.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Waarom nog weer een kopie van een kopie van een kopie? Er komt alleen alleen maar versplintering van. Eerder vanavond noemde ik 2 DeFi projecten waar ik mee speel. Die proberen wat toe te voegen aan het bestaande assortiment. Verwacht niet direct een x10, maar dat gaat bij de volgende braadworstswap.finance ook niet zomaar meer gebeuren denk ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
PilatuS schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:29:
[...]

Burger :)

Net gelist op Binance en rond de 300 op CMC. Als je die vergelijkt tegenover Sushi, Cake of andere swaps zit ie nog erg laag. Er zijn er veel minder van dan van andere swapcoins waardoor de marketcap nog vrij laag is. Verder de ballen verstand van de achtergrond, maar in theorie staat ie erg laag.
Burger bestaat ook al wat langer, en mag dan net op Binance zitten. Er is niet veel activiteit volgens
https://www.defistation.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Omdat het dan al te duur is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:36:
[...]

Burger bestaat ook al wat langer, en mag dan net op Binance zitten. Er is niet veel activiteit volgens
https://www.defistation.io/
Dat zou prima kunnen ja :) Had deze de laatste dagen lopen traden na de mooie S/R flip. Toen even gekeken naar CMC tegenover de andere swapcoins en vond het wel interessant. Verder natuurlijk de zoveelste coin. Dacht dat ie misschien wel interessant kon zijn.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Khaelos
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-10 14:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NLY_qoM6_RA8L0kJipcf-aLeFY8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KnDitgc0CfqPezNxOjvX4XDu.jpg?f=fotoalbum_large

Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
_Gast_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:38:
[...]

Omdat het dan al te duur is.
Dus je hele punt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:36:
[...]

Het is nog niet sterk, maar volgens mij is het een kwestie van uren-dagen voordat ICX een 20-30% laat zien
Uren nog niet. Hoop dat je omhoog bedoelde haha.. ik op 2.00 euro ingestapt is nu 1.95

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
Stokstaart schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:30:
[...]

Het gaat hier zo interessant worden de eerstvolgende echt volatiele correctie..
Jammer dat er zelden zoiets bestaat als een ATL, missen we een hoop babes door...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
SHIB moon :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
wimpie007 schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:41:
[...]

Uren nog niet. Hoop dat je omhoog bedoelde haha.. ik op 2.00 euro ingestapt is nu 1.95
Tja, dat was voordat Bitcoin er een slinger aan gaf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gast_
Dit zeg ik niet vaak. Maar mijn advies is om in ieder geval een 50 of 100 eur in te zetten op Shib en het te vergeten voor een tijdje.
roflexx schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:50:
2,6miljard volume shibu al op binance?!
Daarom

[ Voor 28% gewijzigd door _Gast_ op 11-05-2021 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
2,6miljard volume shibu al op binance?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Gelukszoekr schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:34:
[...]

Waarom nog weer een kopie van een kopie van een kopie? Er komt alleen alleen maar versplintering van. Eerder vanavond noemde ik 2 DeFi projecten waar ik mee speel. Die proberen wat toe te voegen aan het bestaande assortiment. Verwacht niet direct een x10, maar dat gaat bij de volgende braadworstswap.finance ook niet zomaar meer gebeuren denk ik
Ja, en weet je wat nou zo jammer is. Die staat in de min. En mijn enige complete bsc-shitcoin met een werkend project erachter staat in de min (TCAKE)
Anderzijds voor de gein eens wat in 2 complete shitcoins uit het aanpalende topic gestoken. Had ik maar meer dan 0,2 BNB gedaan. Ze staan x2 en x5 in ruim 2 uur.

In deze markt kan je maar het best een volslagen idioot zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
over SHIB, die kan binnenkort snel dalen, Hotbit was namelijk de eerste exchange server waar SHIB te handelen was, Hotbit heeft nog issues maar mensen kunnen vanaf vandaag inloggen op hun account en kunnen enkel hun wallet zien. over enkele dagen zou het traden weer actief worden. reken maar dat SHIB hard gaat dalen, het totale volume is $46,228,638, updated 260 hours ago, toen de prijs nog $0.000001404 was
dus reken ermaar op dat ie gaat dalen

https://coinmarketcap.com/currencies/shiba-inu/markets/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 18-10 19:38
Bitcoin is ook weer over de 56k heen, dus even hopen dat we dat niveau kunnen houden.

Moon soon.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• enomiss
_Gast_ schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 00:49:
[...]

Dit zeg ik niet vaak. Maar mijn advies is om in ieder geval een 50 of 100 eur in te zetten op Shib en het te vergeten voor een tijdje.

[...]

Daarom
All in dus d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-10 18:17

https://wanswap.finance/#/swap O+
En dan WAN/WASP staken met een APY van 40%

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:38
Nnoitra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 01:24:
[...]

https://wanswap.finance/#/swap O+
En dan WAN/WASP staken met een APY van 40%
Not sure if serious, maar voor 40% in DeFi kom ik m'n nest niet uit (niet dat dat sowieso hoeft met DeFi maar goed).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-10 18:17
Youp1e schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 01:47:
[...]

Not sure if serious, maar voor 40% in DeFi kom ik m'n nest niet uit (niet dat dat sowieso hoeft met DeFi maar goed).
Niet dat ik hoef te weten waar jij je nest wel of niet je nest voor uitkomt.
Maar okay, dank voor het delen.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• KcRp
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 07-10 01:26
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lq_qO3LeHuZ7OYtwQ-jMCFeSGmA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KbQ90xmd3cvZpcNjrTKUr0W3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:38
Nnoitra schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 01:51:
[...]

Niet dat ik hoef te weten waar jij je nest wel of niet je nest voor uitkomt.
Maar okay, dank voor het delen.
Niet? Dan lekker het bij die 40% houden. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:32

WhySoSerious

Be the change.

OMG NOG STEEDS ZULKE DIKKE DROPS IK HEB NET VALIUM GENOMEN HOE LANG DUURT HET VOORDAT DAT WERKT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

gijsvogel schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:25:
[...]

Huh? Wat dan?? Pandapunten ingewisseld in 1 keer? :S

[...]
Ja, liet de hoogte van PF zien.

Net op tijd gelukkig _O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Dikke rode candle op het eind :r :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burnebie
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 18-10 20:35
Misschien heb ik het gemist hoor, maar zijn er nog meer die de airdrop van ICP hebben kunnen verzilveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
lol de ETH adressen waren op dankzij #SHIBA... op binance haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfalas
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-10 11:11
Fijn, azie is ook wakker...

Aaaaaand it’s gone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Arfalas schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 06:12:

Aaaaaand it’s gone
-10% op m’n dagbalans.
Thanx VET.

Gaan zo maar eens werken.. 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfalas
Eerder met pensioen zit er zo niet in nee... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
Ben benieuwd of we nog lager gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfalas
Waarschijnlijk niet, anders had ik wel bijgekocht :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-10 14:05
Youp1e schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 01:47:
[...]

Dan stop je de LP tokens in ZooKeeper zodat je dubbele rewards krijgt in de vorm van WASP én ZOO. Eventueel lock-up voor nog een extra APY boost van +69%. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feye1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-01 23:38
Arfalas schreef op dinsdag 11 mei 2021 @ 06:12:

Aaaaaand it’s gone
Azie is al ruim 5 uur wakker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Nopheros schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:41:
@Sydney08 Ben je er al achter hoe/waar je ICP kunt staken? Heb het 3,5 uur durende event wel gekeken en de software ook wel gezien. Voor zover ik weet is er echter niet verteld waar je dit kunt doen en ook op de website zie ik er zo niets over staan..
Heb het ook nog niet gevonden en weet nog niet in welke wallet ik het moet stoppen. Laat het voorlopig even staan. Prijs schiet gelukkig omhoog!

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brontosaurus99
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 18-10 11:48
De meeste die nu geen Shib kopen hebben daar goed over nagedacht, en die gaan het ook niet voor 1 cent kopen, of spijt hebben dat ze het nu niet hebben gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 16-10 13:32
Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 08:52:
Ik houd ICX in de gaten. Staat op het punt van uitbreken
Toch weer terug bij af haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-10 16:06

AndereKoekoek

Ping! Pong?

15 euro gewonnen in de Staatsloterij. Kan ik iig 2 dagen eten met mijn gezin...

:+
Pagina: 1 ... 192 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!