Exchange crash?
Alles wat ik tot nu toe gekocht heb, maakt een duikvlucht naar beneden.
Vandaag voor het eerst BTC gekocht in een dip (dat dacht ik), gaat ie nog veel verder naar beneden
Buy high, sell low was het toch…

Teveel mensen die DOGE willen kopen atm.mannetje19 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:29:
Kraken bitavo en Binance allen er korte tijd uit 🤔
Exchange crash?
Laten we het hopen
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
* WhySoSerious gaat vragen of ze in het shitcoin topic misschien BTC willen accepteren
Mooie test of ik van de sell knoppen af kan blijven met zo'n neerwaartse spiraal en dat ging zonder probleem.
Mijn maatje heeft iig een mooi moment gevonden om wat munten in te kopen voor het eerst
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Nothing on the hand hiero.mannetje19 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:29:
Exchange crash?
Iets te veel volume denk.mannetje19 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:29:
Exchange crash?
Als ik kijk naar de 2 laatste grote rode candles bij ETH op de 1 min chart, dan hebben die 2 gezamelijk een volume van 95Mil

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Had je daar geen raykening mee gehouden?
De wereld vergaat dus het was leuk jullie gekend te hebbenDe uitslag van de 10 mei trekking is vertraagd. Wij verwachten rond 23.00 uur de uitslag. Onze excuses voor het ongemak

Verwijderd
De welkbekende struisvogel tactiek!Ragger schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:31:
Gewoon alles negeren (mag je dat nog zeggen?), computer uit, slapen, morgen kijken.
Werkt uitermate goed.
Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:32:
[...]
De welkbekende struisvogel tactiek!
Werkt uitermate goed.
:strip_exif()/f/image/uOz9PCxPyfTMNgjiYHh2TK8a.jpg?f=fotoalbum_large)
Zero.
De jackpot zat in cryptoRaptorXS schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:31:
Zelfs de Staatsloterij is van slag![]()
[...]
De wereld vergaat dus het was leuk jullie gekend te hebben
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zo zeg. Die is niet best.
En eh, nee. Mijn glazen bol was stoffig, dus ik zag wel een forse daling aankomen maar het dal van ETH in de afgelopen 10 minuten kon ik net niet aflezen.
Was wat anders dan de koersen aan het pompen.
Schrödingers Doge... als je de prijs niet checkt, dalen je coins dan wel in waarde?Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:32:
[...]
Werkt uitermate goed.

hoezo, je beïnvloed toch helemaal niet de spotprijs van btc als je in alts handelt met btc?Ladonna schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:33:
Wat ik niet snap..veel mensen traden in btc pair. Dus als al die stop lossen afgaan. Dan zou btc toch juist omhoog moeten schieten
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Waarschijnlijk is de markt van longs/shorts veel kleiner dan de spot marktLadonna schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:33:
Wat ik niet snap..veel mensen traden in btc pair. Dus als al die stop lossen afgaan. Dan zou btc toch juist omhoog moeten schieten
Bitcoin - A weapon of mass disruption
als we omlaag gaan kunnen we ons helemaal geen babes meer veroorloven hier.Bierkameel schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:35:
Kunnen er geen babes gepost worden als we de limiet weer omlaag halen? kom maar op met die 3900,3800,3700, 3600 enz.
Ah de opblaaspop?WhySoSerious schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:34:
Sorry dat ik er niet bij was jongens.
Was wat anders dan de koersen aan het pompen.
Wat een gold diggers zijn het ook...Tominatie schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:37:
[...]
als we omlaag gaan kunnen we ons helemaal geen babes meer veroorloven hier.
Ja, was weer lekgeprikt
Binnenkort wel weer even de koersen pompen. Vandaag bericht gekregen van de vrienden van de Belastingdienst
Deze is ook fijn:Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:32:
[...]
Werkt uitermate goed.
/f/image/uOUWXdF1YDbRIK0XRY3lEdzc.png?f=fotoalbum_large)
This aged well...Tominatie schreef op maandag 10 mei 2021 @ 21:44:
All in link omgezet naar all in btc. Ik verwacht binnen afzienbare tijd toch wel de nodige actie, ik hoop op een flinke mooncandle vol door de 60K en daarna een nieuw ATH op 72K.
Waarom 72K? Het klinkt gewoon lekker.
Ik ben een minimalistisch persoon. De knaken hebben mij niks veranderd, ik loop nog steeds in kapotte nikes.StevenzeN schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:38:
@Tominatie Dat jij hier nog post! Ik dacht die heeft een tropisch eiland gekocht na zn dikke doge gains.
https://opensea.io/seaart
Die kerel maakt echt leuke filmpjes. Het filmpje met de meeste views zag ik eens voorbij komen in op een ander cryptokanaal op een hogere afspeelsnelheid. Snel maar even een kopie gemaakt, Ik lag ook helemaal dubbelzwembroek schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:36:
Maar gelukkig is Vitalik nog steeds happy.
[YouTube: Vitalik clapping]
Verwijderd
Soms wel, soms niet.enomiss schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:42:
Man man wat is dat voor amateuristische troep met die exchanges, er hoeft maar een scheet te gebeuren en ze liggen eruit. Hoe gaat dat als er echt paniek uitbreekt? De kans dat je rekt gaat door een exchange waar je niet op kan handelen lijkt me nog een groter gevaar dan de koersen van de munten zelf... Gaan stop losses wel nog af als zo'n exchange eruit ligt?
Zal niet de 1e keer zijn dat een stoploss niet triggered.
Maar funds are safu.
Is toch niet normaal.... Dat ze maar eens flink opschalen met hun servers met al die fees die ze binnenharken. En laat me raden, ze zijn dan zeker ook niet aansprakelijk.Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:43:
[...]
Soms wel, soms niet.
Zal niet de 1e keer zijn dat een stoploss niet triggered.
Maar funds are safu.
De backend werkt vaak wel. Binance heeft over de afgelopen maanden zo'n 300.000 nieuwe gebruikers per dag er bij gekregen hè. Ondanks dat Binance ervaring heeft met, en echt wel hardware over heeft. Toch wens ik je succes met zulke aantallen snel te schalenenomiss schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:42:
Man man wat is dat voor amateuristische troep met die exchanges, er hoeft maar een scheet te gebeuren en ze liggen eruit. Hoe gaat dat als er echt paniek uitbreekt? De kans dat je rekt gaat door een exchange waar je niet op kan handelen lijkt me nog een groter gevaar dan de koersen van de munten zelf... Gaan stop losses wel nog af als zo'n exchange eruit ligt?
enomiss schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:45:
[...]
Is toch niet normaal.... Ik vind het niet normaal
nothing stops this train
Is niet normaal, is abnormaal, het is gewoon niet te geleuuuuven...enomiss schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:45:
[...]
Is toch niet normaal.... Dat ze maar eens flink opschalen met hun servers met al die fees die ze binnenharken. En laat me raden, ze zijn dan zeker ook niet aansprakelijk.
Ik leg m’n telefoon weg en zie waarschijnlijk morgen een leegte aan sats
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dat geeft toch precies aan dat crypto niet volwassen is? Letterlijk het wilde westen. Een fatsoenlijke exchange zou risico analyse moeten doen en bijvoorbeeld geen nieuwe klanten accepteren totdat er opgeschaald is. Dit is als met een rubber bootje de middellandse zee oversteken. Ik geloof in crypto maar heb weinig vertrouwen in al die exchanges.Gelukszoekr schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:45:
[...]
De backend werkt vaak wel. Binance heeft over de afgelopen maanden zo'n 300.000 nieuwe gebruikers per dag er bij gekregen hè. Ondanks dat Binance ervaring heeft met, en echt wel hardware over heeft. Toch wens ik je succes met zulke aantallen snel te schalen
Ik ga slapen. Morgen BTC op 42K en ETH op 1750 USD
Wel mijn ervaring ja, en anders hooguit een minuut of 2 max.Arfalas schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:49:
even los van dat alles hier alle kanten op gaat, een ideal storting van bij bitvavo zou direct bijgeschreven moeten zijn toch? Vorige keer stond het gelijk op m'n account voor zover ik weet
Morgen op 69k.. ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Aarebe1 op 10-05-2021 22:51 ]
ja meestal instant, gewoon paar keer refreshenArfalas schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:49:
even los van dat alles hier alle kanten op gaat, een ideal storting van bij bitvavo zou direct bijgeschreven moeten zijn toch? Vorige keer stond het gelijk op m'n account voor zover ik weet
Ik zit te grinniken op de bank. Hiervoor zit ik hier te lurken.
We zitten al op 55K heAarebe1 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:50:
Dit zijn de panic sellers. Over een uurtje gewoon weer op 55.
Morgen op 69k.. ;-)
zeker weten, moon soon.Extrix schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:51:
Is dit het moment om in te stappen in de Bitcoin?
Numbers only go up?Extrix schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:51:
Verwijderd
Haha heerlijk.Extrix schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:51:
Ik kan niet zonder dit topic.
ik denk dat ik standaard vanaf nu een bedrag van euro USDT klaar heb staan, want ik was live mee aan het kijken naar de grote drop, ach ja......
je kan flexible savings USDT gebruiken en ieder moment eruit halen natuurlijk (bij Binance)
[ Voor 87% gewijzigd door Kol Nedra op 10-05-2021 22:56 ]
nothing stops this train
Ik geloof wel in Binance. Alles werkt over het algemeen zeer stabiel, en ze schalen continu op. Maar iets waar ze allemaal last van hebben is dat er soms zo'n enorme drukte is op een bepaald moment dat de boel plat gaat. Zijn er voorbeelden van systemen die niet onderuit gaan bij extreme drukte? Daarnaast zijn de meeste exchanges nog maar een paar jaar oud. Het kost tijd.enomiss schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:48:
[...]
Dat geeft toch precies aan dat crypto niet volwassen is? Letterlijk het wilde westen. Een fatsoenlijke exchange zou risico analyse moeten doen en bijvoorbeeld geen nieuwe klanten accepteren totdat er opgeschaald is. Dit is als met een rubber bootje de middellandse zee oversteken. Ik geloof in crypto maar heb weinig vertrouwen in al die exchanges.
Maar mooi toch, dit wilde westen? Hier liggen onze kansen!
'T is net een supermarkt, vol met aanbiedingen maar welke neem je vandaag meeKol Nedra schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:54:
LINK van 50 naar 40!! ook een koopje!
Heb ik voor je van een poosje geleden alweer...Bierkameel schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:35:
Kunnen er geen babes gepost worden als we de limiet weer omlaag halen? kom maar op met die 3900,3800,3700, 3600 enz.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QrPWFLhhT8DDcGKLejNvYBUR.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/QViqHiwYJaYHtIVxpTHD4j6e.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/KJxer2kj7NN5xzcASVoWRw6z.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kBJwmU9DJYUbSl8ojE9jPAOO.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZLZzlnJd9Eu39huVJkvHY2Ii.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0dI7JH5K7Pv1EyYA6jJ2fo8B.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/jTKOkHH3aegRx4wHi3hsMRbB.jpg?f=user_large)
Ik heb net een stoomstrijkijzer besteldAMARONE schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:56:
Totale paniek, wat kopen?
Zero.
Alles. Ik zit hier heerlijk te schrapen hahaAMARONE schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:56:
Sorry dit is echt me eerste dag op de markt:)Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:53:
[...]
Haha heerlijk.
Ik kan niet zonder dit topic.
Vandaag is rood de kleur van mijn tranen
Vandaag is rood, rood, rood, rood, rood...
Heb trouwens ook een amd team red videokaart gekocht . Dus ik denk dat ik mijn schuld is. Sorry
The problem with communication is the illusion it has taken place.
BierAMARONE schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:56:
Ooit wel eens een bank gebruikt? Van die clowns die gewoon zelf geld bijdrukken? En het dan nog presteren om hun internetbankieren kapot te maken, of soms gewoon alle transacties, kun je in het hele land niet pinnen...enomiss schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:48:
[...]
Dat geeft toch precies aan dat crypto niet volwassen is? Letterlijk het wilde westen. Een fatsoenlijke exchange zou risico analyse moeten doen en bijvoorbeeld geen nieuwe klanten accepteren totdat er opgeschaald is. Dit is als met een rubber bootje de middellandse zee oversteken. Ik geloof in crypto maar heb weinig vertrouwen in al die exchanges.
En dan hebben die banken ook nog eens veel minder klanten dan Binance. En ze moeten om de haverklap 'gered' worden met jouw belastinggeld.
Als crypto onvolwassen is, dan is de traditionele financiële sector een soort parasitaire nageboorte.
ALLESAMARONE schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:56:

bel de krant maar, heb net het record 100m hordelopen naar mijn laptop verbroken
Verwijderd
Bullish.Glenn Hoddle schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:59:
[...]
Ooit wel eens een bank gebruikt? Van die clowns die gewoon zelf geld bijdrukken? En het dan nog presteren om hun internetbankieren kapot te maken, of soms gewoon alle transacties, kun je in het hele land niet pinnen...
En dan hebben die banken ook nog eens veel minder klanten dan Binance. En ze moeten om de haverklap 'gered' worden met jouw belastinggeld.
Als crypto onvolwassen is, dan is de traditionele financiële sector een soort parasitaire nageboorte.
pro!bszz schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:01:
Coinlist pro alles closed.....
ok, ik was te voorbarig (lees ongeduldig), na een half uurtje bijgeschrevenArfalas schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:49:
DOGEAMARONE schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:56:
Verwijderd
Net even gekeken, mijn Bitcoin ook nog...Sideshowbobbie schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:03:
Niets aan het handje, mijn shiba staat op winst
Pfoeh.
Een hele opluchting.
Ik vind wel dat er opvallend veel storingen zijn hoor. Dan werkt dit niet, dan dat niet. Dat kun je niet goedpraten. Ik zou de statistieken wel eens willen zien. Ik durf te wedden dat de conclusie is dat de ontwikkeling en de vraag zo hard gaat dat exchanges het nauwelijks kunnen bijbenen. Met alle risico's van dien.Glenn Hoddle schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:59:
[...]
Ooit wel eens een bank gebruikt? Van die clowns die gewoon zelf geld bijdrukken? En het dan nog presteren om hun internetbankieren kapot te maken, of soms gewoon alle transacties, kun je in het hele land niet pinnen...
Ik sluit ook niet uit dat ze die storingen faken om een crash/bear market te voorkomen. Ze kunnen zelf het succes van crypto op die manier enorm beïnvloeden, vanzelfsprekend in hun eigen belang.
Het verschil met een bank is toch wel de volatiliteit. Als een exchange er 5 min uitligt kan je portfolio verdampt zijn. Toch wel een verschil met de bank. Nee, ik ben zeker geen fan van banken. Maar ik realiseer me elke dag meer dat die exchanges ook een groot risico vormen. Ik heb niet voor niets alles verdeeld over minimaal 3 exchanges.
dikke TIP
mannetje19 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 22:29:
Exchange crash?
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4Xqnj1WTW0QVWVJeoakWSTxE.jpg?f=user_large)
Verwijderd
Ja en toch lees je bijna nooit;enomiss schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:06:
[...]
Ik vind wel dat er opvallend veel storingen zijn hoor. Dan werkt dit niet, dan dat niet. Dat kun je niet goedpraten. Ik zou de statistieken wel eens willen zien. Ik durf te wedden dat de conclusie is dat de ontwikkeling en de vraag zo hard gaat dat exchanges het nauwelijks kunnen bijbenen. Met alle risico's van dien.
Ik sluit ook niet uit dat ze die storingen faken om een crash/bear market te voorkomen. Ze kunnen zelf het succes van crypto op die manier enorm beïnvloeden, vanzelfsprekend in hun eigen belang.
Het verschil met een bank is toch wel de volatiliteit. Als een exchange er 5 min uitligt kan je portfolio verdampt zijn. Toch wel een verschil met de bank. Nee, ik ben zeker geen fan van banken. Maar ik realiseer me elke dag meer dat die exchanges ook een groot risico vormen. Ik heb niet voor niets alles verdeeld over minimaal 3 exchanges.
Not your keys, not your coins.
Raar eigenlijk.
Dat kreng is dus met deze nosedive weer niet onder het laagste punt van gisteren gekomen hè...

Die 4 poten zijn toch wel heel stabiel.
De meeste hikjes komen nog steeds denk ik door de enorme influx aan nieuwe gebruikers dit jaar. Die cijfers zijn moeilijk te schalen. Maar als je je crypto wilt beschermen gebruik dan een Ledger. Dan heb je geen last vast externe factorenenomiss schreef op maandag 10 mei 2021 @ 23:06:
[...]
Ik vind wel dat er opvallend veel storingen zijn hoor. Dan werkt dit niet, dan dat niet. Dat kun je niet goedpraten. Ik zou de statistieken wel eens willen zien. Ik durf te wedden dat de conclusie is dat de ontwikkeling en de vraag zo hard gaat dat exchanges het nauwelijks kunnen bijbenen. Met alle risico's van dien.
Regelmatig op circuits te vinden zowel digitaal als in het echt. iRacing Profiel
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!