Alle support lijntjes zitten bij elkaar en btc zit er precies op. Omhoog of omlaag dus..Remko.me schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:27:
want?wat mis ik!?
Zero.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Alle support lijntjes zitten bij elkaar en btc zit er precies op. Omhoog of omlaag dus..Remko.me schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:27:
want?wat mis ik!?
Zero.
Ok ik lees zo wel de updatePelox schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:29:
[...]
Alle support lijntjes zitten bij elkaar en btc zit er precies op. Omhoog of omlaag dus..
Voor mij begon deze stelling al toen VET een chipverplaatsmachine van 1 vierkante meter liet zien waardoor ze een miljoenen-/miljardenwaardering kregen. Nee, toepasbaarheid doet er in dit wereldje niet toe. Hype, FUD, nieuws en speculatie is waar het om gaat.Tranzy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:28:
Onvoorstelbaar...of toch niet..
Volgens mij zijn we met DOGE voorbij het punt dat het niet meer uitmaakt wat de toepassing is.
Is volgens mij hier al eerder gezegd. Door de grote publiciteit en enorme community en het volume wat in deze munt zit kan het bijna niet mis gaan.
Deze bounced gewoon weer op bij de eerste de beste tweet van wie dan ook.
Ik zie dingen op Twitter over een DOGE-01 missie.![]()
https://twitter.com/Jake8.../1391436782714064900?s=19
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
[ Voor 30% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2021 21:39 ]
nothing stops this train
Op welke tijdsduur?Pelox schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:29:
[...]
Alle support lijntjes zitten bij elkaar en btc zit er precies op. Omhoog of omlaag dus..
2% erbij!Remko.me schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:27:
want?wat mis ik!?
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Je kan best wat met Doge doen als je snel in en uitstapt (geen financieel advies).Tranzy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:28:
Onvoorstelbaar...of toch niet..
Volgens mij zijn we met DOGE voorbij het punt dat het niet meer uitmaakt wat de toepassing is.
[ Voor 6% gewijzigd door Bad Brains op 09-05-2021 21:44 ]
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Bitcoin - A weapon of mass disruption
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Skalders schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:52:
Meeste bezochte coins. Deze screenshot is er eentje voor de geschiedenisboeken denk ik.
[Afbeelding]
Ik zie prompt rode candles.Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:57:
OK, ik sluit de short wel. Toch nog 50% profit. Kut hond!
[ Voor 7% gewijzigd door knakworst op 09-05-2021 22:02 ]
inb4 dead dog bounce is ten einde, op naar $0,03, kut hond!Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:57:
OK, ik sluit de short wel. Toch nog 50% profit. Kut hond!
[ Voor 15% gewijzigd door The Redman op 09-05-2021 22:02 ]
Jezus wat sneu is ditSkalders schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:52:
Meeste bezochte coins. Deze screenshot is er eentje voor de geschiedenisboeken denk ik.
[Afbeelding]
[ Voor 19% gewijzigd door Wackmack op 09-05-2021 22:03 ]
?!?!?!?!?!!?!??!Wackmack schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:02:
https://iex.ec/
Net hier wat coins van gekocht. Site even gecheckt. Traag als stront. Zie geen social media, roadmap werkt niet. In hoeverre is dat een go/no go voor een investering, voor jullie?
Lijkt mij, als beginner, voor korte termijn prima, lange termijn natuurlijk minder zeker.
Verwijderd
Wackmack schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:02:
Net hier wat coins van gekocht. Site even gecheckt. Traag als stront. Zie geen social media, roadmap werkt niet. In hoeverre is dat een go/no go voor een investering, voor jullie?
Lijkt mij, als beginner, voor korte termijn prima, lange termijn natuurlijk minder zeker.
Als ik kijk, naar de zieke rendement van de shitcoin, valt het voor de korte termijn wel mee.
[ Voor 26% gewijzigd door A87 op 09-05-2021 22:07 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Vanaf nu is mijn credo: “Een munt die vandaag zieke rendementen geeft, is morgen nog geen gezonde investering.”Wackmack schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:04:
[...]
Als ik kijk, naar de zieke rendement van de shitcoin, valt het voor de korte termijn wel mee.
Maktub
Ja, nou, goed dan: als investering is het natuurlijk complete waanzin - en daar vroeg je technisch gezien naar.Wackmack schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:04:
[...]
Als het fulltime is, waarom hebben ze dan weekend? Nepaziaten!A87 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:07:
godzijdank begint Azie wakker te worden en de doordeweeksetraders komen er bij, ook mensen die baan hebben als fulltime traders etc..
merk je toch markt ligt plat in weekendGlenn Hoddle schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:10:
[...]
Als het fulltime is, waarom hebben ze dan weekend? Nepaziaten!
Ja voor scalpers en scalper botsGlenn Hoddle schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:12:
@A87 Ja, dan zou daar toch een mogelijkheid liggen makkelijk geld te verdienen.
Verwijderd
IexecRLC?Wackmack schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:02:
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
This is the way.Wackmack schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:02:
Zag dat ze op Twitter wel erg actief zijn. Laat het een dagje staan en dan even kijken.Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:14:
[...]
IexecRLC?
Had ik ook honderden muntjes van.
Toch maar verkocht voor sats met iets van 10% verlies omdat ik dacht...
Afijn.
[ Voor 6% gewijzigd door Wackmack op 09-05-2021 22:22 ]
verdomme MOOOON 4H gaat nu ook omhoog
[ Voor 8% gewijzigd door A87 op 09-05-2021 22:21 ]
nothing stops this train
Twee servers maar?Kol Nedra schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:24:
Safemoon volgende week op 2 nieuwe exchange servers te vinden, beide servers zitten in de top 30!
ik vind SafeMoon hoog staan, maar de AMA was dit keer goed en duidelijk.
En ik postte gisteravond nog een bericht om een graantje mee te pikken op SHIB..
Ik heb ook een leuke computer..
Mooi man, twee Exchange servers uit de top 30, kunnen ze dikke mail verkeer aan.Kol Nedra schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:24:
Safemoon volgende week op 2 nieuwe exchange servers te vinden, beide servers zitten in de top 30!
ik vind SafeMoon hoog staan, maar de AMA was dit keer goed en duidelijk.
Exchange 2007 Legacy coinbase exchangemannowlahn schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:34:
[...]
Mooi man, twee Exchange servers uit de top 30, kunnen ze dikke mail verkeer aan.
Dat is over het algemeen precies waar principes thuishoren.
Nee dat maakt je en psychopaat.Glenn Hoddle schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:42:
[...]
Dat is over het algemeen precies waar principes thuishoren.
[ Voor 9% gewijzigd door Bad Brains op 09-05-2021 22:46 ]
Dikke techmannowlahn schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:34:
[...]
Mooi man, twee Exchange servers uit de top 30, kunnen ze dikke mail verkeer aan.
Ik begin te twijfelen... als je de LT grafiek opent heeft hij echt een dikke bounce nodig om daarna weer verder omhoog te kunnen. Zou die daling nog komen, of gaat het vanaf hier gewoon naar de 0,1BTC?Bad Brains schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:44:
[...]
Nee dat maakt je en psychopaat.
Oh wacht...
ETH gaat weer door de Stochastic, en omhoog.
Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Is met microservices architectuur icm Docker en Kubernetes, dus makkelijk opschalen via de Microsoft en Amazon samenwerkingen die ze natuurlijk hebben, want dat is marketingtechnisch handig. Je begrijpt het toch wel?
Ja, omhoog.Richh schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:49:
Snapt iemand nog waar deze hele cryptomarkt heen wil?
Richh schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:49:
Snapt iemand nog waar deze hele cryptomarkt heen wil?
Op de een of andere manier blijft de dollarwaarde hier redelijk stabiel, maar ik snap er steeds minder van
Zit na de H/A Doji maar met een kleine shadow, volume is bina 90%.MicroWhale schreef op zondag 9 mei 2021 @ 22:48:
[...]
Ik begin te twijfelen... als je de LT grafiek opent heeft hij echt een dikke bounce nodig om daarna weer verder omhoog te kunnen. Zou die daling nog komen, of gaat het vanaf hier gewoon naar de 0,1BTC?
[ Voor 11% gewijzigd door Bad Brains op 09-05-2021 23:04 ]
Jij bent niet objectief meer.Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:02:
Man man man die DOGE is niet kapot te krijgen.
Wat een muntje.
[Afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door A87 op 09-05-2021 23:25 ]
-15%Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:02:
Wat een muntje.
[Afbeelding]
Wordt Musk nog gezien als de "ambassadeur"? Kreeg een beetje het idee dat hij zich distantieerde met het optreden.Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:02:
Wat een muntje.
[Afbeelding]
Staat aardig hoog,, ik ben eruit gegaan zojuist.Tranzy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:30:
[...]
Wordt Musk nog gezien als de "ambassadeur"? Kreeg een beetje het idee dat hij zich distantieerde met het optreden.
Anyway... VET is interesting vandaag. Meestal is de beweging van VET enigszins gelijk aan BTC.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Ja, maar uiteindelijk kan hij ook de meerwaarde niet uitleggen. Zoals wij allemaal begrijpen, de vraag is of het uitmaakt.Tranzy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:30:
[...]
Wordt Musk nog gezien als de "ambassadeur"? Kreeg een beetje het idee dat hij zich distantieerde met het optreden.
Anyway... VET is interesting vandaag. Meestal is de beweging van VET enigszins gelijk aan BTC.
Rookworst zonder r is ook worst.
Verwijderd
En van 42 weer terug naar bijna 60. Bizar.
vet heeft aardig gespiekt toch. Die zal wel een corrigerende tik krijgen. Ga mijn vingers er niet aan branden nu.Tranzy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:30:
[...]
Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:34:
[...]
En van 42 weer terug naar bijna 60. Bizar.
Ik had toch echt wel verwacht dat hij inmiddels eens onder de 30 cent zou batsen en vanuit daar langzaam terug naar de 10 cent zou bloeden.
Maar toch wordt iedere diepe dip opgekocht als een malle.
Ik vraag me af door wie...
Hoe kom je aan 1 DOGE? Heb je er eerst 1000 gekocht en daarna 999 verkocht of zoVerwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:28:
[...]
Klopt ik hodl 1 DOGE.
Ik heb er dus wel belang bij dat die 100k waard wordt![]()
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Verwijderd
Op KuCoin kun je gewoon 1 DOGE kopen. Die hebben geen 10 dollar als minimale ordergrootte zoals Binance.Ali Baba 1001 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:36:
[...]
Hoe kom je aan 1 DOGE? Heb je er eerst 1000 gekocht en daarna 999 verkocht of zo![]()
Pas als Snopp Dogg over DOGE gaat rappen zal ik me er aan wagen.
Ik heb wel een zilveren DOGE gekocht, dat dan weer wel![]()
Slaap Doggie slaap, trusten
[Afbeelding]
Yup zijn gaaf en die premiums zijn inderdaad hoog helaas...En de spotprijs van zilver sowieso belachelijk. Maar ja das een ander owVerwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:38:
[...]
Op KuCoin kun je gewoon 1 DOGE kopen. Die hebben geen 10 dollar als minimale ordergrootte zoals Binance.
[Afbeelding]
Die zilveren crypto munten zijn prachtig, jammer dat er een flinke premium op zit tegenover spot...
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Zou ook wat wezen als je er iedere dag 10k stuks bestelde, thuis af liet leveren en later op de dag weer terug zou sturen om rendement op te maken. Maar kan aan mij liggen....Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:38:
[...]
Die zilveren crypto munten zijn prachtig, jammer dat er een flinke premium op zit tegenover spot...
Verwijderd
Musk heeft wel een vinger in de DOGE pap met zijn uitspraken.Tranzy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:30:
[...]
Omdat ik een redelijk zakje heb sinds 2018 voor de long term. Dat staat prima zo.Taro schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:33:
[...]
Ja, maar uiteindelijk kan hij ook de meerwaarde niet uitleggen. Zoals wij allemaal begrijpen, de vraag is of het uitmaakt.
Als VET hetzelfde beweegt als Bitcoin, waarom dan niet in Bitcoin investeren?
Daar hebben we hier een mooi topic over.Blaim schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:41:
Iemand hier die 3commas gebruikt en iets wil vertellen over de returns?
Verwijderd
Naja ik bedoel ze zijn ook al flink duurder dan een 1 Oz zilveren maple leaf.Taro schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:41:
[...]
Zou ook wat wezen als je er iedere dag 10k stuks bestelde, thuis af liet leveren en later op de dag weer terug zou sturen om rendement op te maken. Maar kan aan mij liggen....
Het kriebelt maar stap er niet in. Te grillig en dan wordt het gokken. En dat doe ik alleen met online poker.Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:41:
[...]
Musk heeft wel een vinger in de DOGE pap met zijn uitspraken.
Al denk ik dat hij er meer humor inziet vanwege de fundamenten en waar mensen blind hun geld in lijken te drukken...
Als je de risico's kent en trades pakt niks mis mee, maar mensen die niet weten hoe DOGE werkt en toch willen 'investeren' omdat iedereen het doet... Tja. Recept voor rekteroni op de lange termijn lijkt mij...
Maargoed iedere keer als ik dat denk stijgt ie toch weer![]()
Madness.
Verwijderd
Ja sowieso. Af en toe een kort future ritje op maken kan leuk zijn maar nu nog kopen en hold is wel... Lef hebben om het zo maar te zeggenTranzy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:47:
[...]
Het kriebelt maar stap er niet in. Te grillig en dan wordt het gokken. En dat doe ik alleen met online poker.
Stel ik zou een zak hebben gehad waar ik al winst op zou hebben kan je er wel me spelen.
Ik vergelijk het altijd met weekend miljonairs. Je pakt een punt waar je voor jezelf niet onder wil vallen. De rest is een gecalculeerd risico. Lukt het ...dan heb je weer een hogere lat en begint het spelletje opnieuw.
Tis wat anders als het om 10k verschillen zou gaan per aantal centen. Maar ook dan is het de kunst om je verstand te gebruiken boven greed.
Simpel, de kopers willen/ hopen allemaal miljonair te worden .Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:53:
[...]
Ja sowieso. Af en toe een kort future ritje op maken kan leuk zijn maar nu nog kopen en hold is wel... Lef hebben om het zo maar te zeggen![]()
Ieder uur poept de blockchain 600k DOGE uit, zonder limiet door hardcap![]()
Als de hype en daarmee de geldstroom opdroogt dan weet je zeker waar dit heengaat.
Vraag is dan ook niet of, maar wanneer de boel instort.
Dus ik vind het echt verbazingwekkend dat er na een 40% drop zo gretig gekocht wordt.
Valt werkelijk geen peil op te trekken.
De Robinhood kudde en die is groot.Peterre schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:54:
[...]
Simpel, de kopers willen/ hopen allemaal miljonair te worden .
Ergens in de verte toch wel. Je hebt toch gezien hoe boos centrale banken en traditioneel geld reageren op crypto?
Hebzucht... Hetgeen wat mij elke keer smerig greedy hands geeft om maar niet te verkopen.Skalders schreef op zondag 9 mei 2021 @ 23:57:
Inderdaad. Een van de hoofdzondes.. HEBZUCHT![]()
[Afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Glenn Hoddle op 10-05-2021 00:01 ]
nothing stops this train
Met als idee:Glenn Hoddle schreef op maandag 10 mei 2021 @ 00:00:
Ik zal een dezer dagen een coin lanceren: SafeGreed.
Safegreed? Waar kan ik die kopen? Zie die niet op coinmarketcap?Remy!!!! schreef op maandag 10 mei 2021 @ 00:09:
[...]
Met als idee:
- Als je SG verkoopt, dan krijg je voor iedere verkochte SG 2 terug
- Als je SG koopt, dan krijg je een willekeurige hoeveelheid. Dus je koopt er 2, dan krijg je misschien wel 10000 SG. Koop je er 1000, dan krijg je misschien wel 50SG.
Met als hardcap 10.000.000.
Wordt je rijk? Geen idee
overmorgen in de top 10 most viewed coinsColtCZT schreef op maandag 10 mei 2021 @ 00:11:
[...]
Safegreed? Waar kan ik die kopen? Zie die niet op coinmarketcap?
Verwijderd
Bij beide contact proberen op te nemen om je coins alsnog terug te krijgen... De kans is klein dat je er iets van terugziet helaas.ColtCZT schreef op maandag 10 mei 2021 @ 00:05:
Ik had een acc. bij Bluetrade en ben daar meer dan 180 dagen niet ingelogd.
Nu hebben ze mijn profiel verwijderd, incl. een altcoin dat is delisted.
Ik ben nu een totaal van 383K aan dogecoin kwijt?!
Kan ik dat met enige recht terug krijgen?
Het zelfde bij Poloniex, daar ben ik 40K aan DGB en BURST kwijt.
Kan ik dat terug krijgen? Mijn acccount bestaat nog, maar ze hebben die coins delisted...
Is dat een serieuze vraag?ColtCZT schreef op maandag 10 mei 2021 @ 00:11:
[...]
Safegreed? Waar kan ik die kopen? Zie die niet op coinmarketcap?
nothing stops this train
[ Voor 20% gewijzigd door A87 op 10-05-2021 00:33 ]
Verwijderd
Melt Flow Index?A87 schreef op maandag 10 mei 2021 @ 00:33:
][]De laatste keer dat we de MFI zo in het groen zagen was 7 mei om 12 uur smiddags[]
Money Flow Index, vuurwerk doen we weer eind van het jaar , zeker niet nuVerwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 00:40:
[...]
Melt Flow Index?
Dit is Bitcoin maat. Geen thermoplast.
[ Voor 13% gewijzigd door A87 op 10-05-2021 00:41 ]
Daarnaast is 7 mei ook nog eens vrij recent.Verwijderd schreef op maandag 10 mei 2021 @ 00:40:
[...]
Melt Flow Index?
Dit is Bitcoin maat. Geen thermoplast.
niet voor cryptoGlenn Hoddle schreef op maandag 10 mei 2021 @ 00:43:
[...]
Daarnaast is 7 mei ook nog eens vrij recent.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq