Ik ben op dit moment veel bezig met het experimenteren van het bouwen van een crypto trading bot. Heb al best veel verschillende strategieën geprobeerd. Ik heb nu een programma geschreven die crypto data ophaalt van 1 of meerdere currencies. Het programma voegt aan deze data allemaal indicator data toe (bollinger bands, MACD, RSI, en ben nu bezig met het herkennen van candle partronen). Op basis van die indicatoren heb ik geprobeerd om te handelen, waarmee nu nog geen succes.
Daarnaast heb ik ook verschillende scikit-learn machine learning modules geprobeerd (random forest, lineair regression, XGboost). Hier kom ik nog niet tot een model met voldoende precisie, blijf hier een beetje rond de 50% hangen.
Heeft iemand ervaring met het schrijven van dergelijke programma's? En zou iemand met mij hierover willen sparren?
Daarnaast heb ik ook verschillende scikit-learn machine learning modules geprobeerd (random forest, lineair regression, XGboost). Hier kom ik nog niet tot een model met voldoende precisie, blijf hier een beetje rond de 50% hangen.
Heeft iemand ervaring met het schrijven van dergelijke programma's? En zou iemand met mij hierover willen sparren?
Mac Studio M3 Ultra 256GB, MacBook Pro M2
:strip_exif()/f/image/VcsnKMDMMVTMp7aNb946lNgM.jpg?f=fotoalbum_large)