[bots] Cryptocurrency automatisch handelen

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Blender_01 schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:09:
Moet je nu bij 3commas met Fastconnect + whitelisting nog steeds om de 3 maanden reconnecten voor een nieuwe API?
Remy!!!! schreef op vrijdag 3 februari 2023 @ 23:30:
[...]

Zover ik weet hoef je bij Fast connect nooit meer te reconnecten.
Gezien de API problematiek doe ik het voor de zekerheid nog dagelijks, want je weet maar nooit...
3C heeft ondertussen wel een 3e partij ingeschakeld om de boel te onderzoeken, maar totdat er meer duidelijk is, zorg ik middels de dagelijkse reconnect voor (mijzelf in ieder geval) wat meer veiligheid.
Toen ik onlangs Fast Connect gebruikte stond de whitelist optie uit, sinds mijn bericht van 31 jan heb ik Fast Connect nogmaals gedaan (moest wel oude API-key eerst verwijderen bij Binance voordat dat lukte) en nu staat de whitelist optie aan, dan vervalt de verplichting om om de paar maanden te reconnecten :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Note to self: Binance heeft wat met dust.

Zojuist voor het eerst sinds ik met 3commas ben begonnen daar weer eens naar gekeken, de eerste opruimronde resulteerde in ruim 1.6 BNB aan (omgezette) dust :X en dan heb ik nog wat coins te gaan, die ook dust hebben maar waar nog deals mee actief zijn.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:25
Raven schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 11:41:
Note to self: Binance heeft wat met dust.

Zojuist voor het eerst sinds ik met 3commas ben begonnen daar weer eens naar gekeken, de eerste opruimronde resulteerde in ruim 1.6 BNB aan (omgezette) dust :X en dan heb ik nog wat coins te gaan, die ook dust hebben maar waar nog deals mee actief zijn.
Bij mij gebeurt dat vaak als ik geen BNB meer heb om de fees te betalen, of als de deals/tp te laag zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Remy!!!! schreef op woensdag 8 februari 2023 @ 12:28:
[...]

Bij mij gebeurt dat vaak als ik geen BNB meer heb om de fees te betalen, of als de deals/tp te laag zijn.
BNB is eerder vandaag aangevuld (+ flink deel naar BUSD voor bot), maar toch komt er weer nieuwe dust bij :/ Jammer dat er bij het gebruiken van BNB voor fees er niet een waarschuwing komt als het te weinig / op is.

edit: @Remy!!!! Ronde 2: 0.7 BNB er nog bij, dat was een flinke lading dust :X

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 08-02-2023 18:36 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-04 14:05
Ik ben de afgelopen tijd aan het knutselen geweest met freqtrade. Heel leuk stukje software, maar tegelijkertijd vind ik tradingview en pinescipt ook heel handig.

Dus ik dacht, waarom niet combineren. Ik ben aan de slag gegaan met het maken van een pinescript interpreter voor freqtrade. Maar gezien ik i.v.m. gezin en werk steeds minder tijd overhoud, gaat het allemaal maar heel traag. Dus wellicht heeft één van de mensen hier die toch veel handiger zijn dan ik zin om de boel een beetje op weg te helpen?

Ik heb inmiddels een antlr4 grammar gemaakt wat vrij goed lijkt te werken (niet slaan - is mijn eerste ;) ), en heb een klein opzetje gemaakt van een visitor (maar nog niks getest).

Voor geïnteresserden: https://gitlab.com/babipanghang/pinescript-for-freqtrade

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• francoisout
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 29-04-2023
Ik ben op zoek naar een script (python) of iets anders (zo gebruikersvriendelijk mogelijk), want ik heb geen programmeer ervaring.

Wat ik wil, is mijn 3commas DCA BOT automatisch voorzien van bijv. top 10 ranking (alt)coins vanuit LunarCrush. BAQL (Parrot) is fantastisch, maar heel duur. Maakt deel uit van de 3commas app store.

Wie kan mij helpen aan een gratis of goedkope oplossing? Of een script dat ik alleen maar hoef aan te passen met mijn keys en BOT ID?

Francois

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
francoisout schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 11:49:
Ik ben op zoek naar een script (python) of iets anders (zo gebruikersvriendelijk mogelijk), want ik heb geen programmeer ervaring.

Wat ik wil, is mijn 3commas DCA BOT automatisch voorzien van bijv. top 10 ranking (alt)coins vanuit LunarCrush. BAQL (Parrot) is fantastisch, maar heel duur. Maakt deel uit van de 3commas app store.

Wie kan mij helpen aan een gratis of goedkope oplossing? Of een script dat ik alleen maar hoef aan te passen met mijn keys en BOT ID?

Francois
Voor 3C scripts kan je het best hier terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

francoisout schreef op zaterdag 29 april 2023 @ 11:49:
Wat ik wil, is mijn 3commas DCA BOT automatisch voorzien van bijv. top 10 ranking (alt)coins vanuit LunarCrush.
Als alternatief: Ik heb een tijdje terug een feature request ingediend bij 3commas voor een instelling om bij een DCA-bot alleen coins te gebruiken die aan bepaalde voorwaarden voldoen: bijvoorbeeld minimale hoeveelheid volume, hoelang die al bestaat, etc.

Geen idee of daar wat mee is gedaan of gedaan gaat worden, geen feedback ontvangen helaas.

Oscar Wilde

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Idifix-nl
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-12-2024
Hallo allemaal,

ik hoop dat het okay is dat mijn hobby project promoot. Ik werk al een tijdje met FreqTrade (https://www.freqtrade.io/en/stable/) en draai het in Docker. Het was echter te veel werk om het steeds via de command line aan te sturen voor hyperopt backtest, datadownload, etc. Daarom ben ik begonnen met het schrijven van een GUI in Python voor mijn eigen project, genaamd FreqInsight. Ik ben van plan om meer handige functies toe te voegen.

Als je geïnteresseerd bent, kun je een kijkje nemen op mijn forum op Tweakers
Idifix-nl in "FreqInsight: Een Python GUI voor Freqtrade Crypto Trading"
Hier is ook de link naar mijn GitHub-pagina: https://github.com/IdifixNL/FreqInsight.

Groetjes

Idifix-nl

[ Voor 3% gewijzigd door Idifix-nl op 29-04-2023 23:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zojuist kreeg ik een email van Binance, waarvan ik mij afvraag of het phishing is of toch echt:
Important Note - Action required! Binance is leaving the Netherlands

Fellow Binancians,

We regret to announce that Binance is leaving the Dutch market.

Binance has been in a comprehensive registration application process as a virtual asset service provider (VASP) with the Dutch regulator. Although Binance explored many alternative avenues to service Dutch clients in compliance with Dutch regulations, unfortunately this has not resulted in a VASP registration in the Netherlands at this time.

This unfortunately means that effective from July 17th, 2023 , Dutch resident users will only be able to withdraw assets from the Binance platform. Purchases, trades and deposits will no longer be possible and open positions for several Binance products will be closed progressively . Binance encourages users to take appropriate action by withdrawing assets from their Binance accounts.

Which positions need to be reduced and closed before and on July 17th, 2023?

July 12th, 2023:
• Binance Loans: All outstanding positions in Binance Loans will be automatically liquidated on July 12th 2023. A 2% loan liquidation fee applies. We recommend that you kindly repay your loans, if any, before July 11th 2023 23:59 (UTC+0) to avoid liquidation fees and potential losses due to loan liquidations.
• Binance EARN: New subscriptions will no longer be available. This includes: Simple Earn, BNB Vault, Defi Staking, ETH Staking, DOT slot auction, Binance Pool, Cloud Mining, Liquid Swap, Auto-Invest.

July 17th, 2023:
• Crypto deposits will be unavailable. Avoid sending crypto to previously saved addresses.
• All trading products will be unavailable. This includes: Spot, Convert, Binance NFT.
• Binance EARN positions will be closed. This includes: Flexible Simple Earn, BNB Vault, Flexible Defi staking, Binance Pool, Liquid Swap, and Auto-Invest.
• Binance Finance products will be unavailable. This includes: Binance Card and Pay.

Please pay attention to the following exceptions:
• Crypto withdrawals remain available after July 17, 2023
• EUR to USDT Convert Market Order remain available to allow for crypto withdrawals
• ETH Staking: please redeem ETH Staking before September 14th, 2023, no ETH Staking rewards will accrue and be distributed thereafter.
• Existing Locked Simple Earn, Fixed-term DeFi-Staking Products, DOT Slot Auction, and Cloud Mining: The digital assets you used to subscribe will be returned to your spot wallet, together with any remaining accrued rewards, at the end of their respective subscription terms as usual. No new subscriptions are available.
• This email is directed to Dutch residents. Please make sure to update your residency if you have received this email while not residing in the Netherlands.

More info on the exact process per product can be found below. Although we are disappointed that this stage has been reached, we look positively to the future. We will continue striving to obtain the necessary authorisations to provide our products and services to users in the Netherlands. We will make every effort to be MiCAR compliant, and will continue to communicate proactively, transparently and thoughtfully with Dutch regulators and other regulators around the world.

Kind regards,

Your Binance Team

Hereby more information per Binance product:
Crypto withdrawals:
• Crypto withdrawals will remain available. Assets remain backed 1:1 and are available to withdraw at any time. Binance encourages users to withdraw their assets from the Binance platform.

Crypto deposit:
• From July 17, do not send crypto to previously saved Binance addresses as they will not appear in your account and could lead to loss of funds. Please contact Customer Support if you accidentally send assets to Binance after July 17.

Trade

Spot:
• From July 12, no new Spot trade orders can be placed
• Open orders placed before July 12 will remain open and can potentially be executed for 48 hours. After 48 hours all open orders will be automatically canceled.

Convert:
• From July 12, no more limit orders can be placed
• Open Limit orders will be canceled by the system on July 12
• Only EUR to USDT Market orders remain available through Convert

Binance NFT:
• From July 12, NFT trade, NFT staking, NFT loan, Fan Token will be blocked. No new NFT trade orders can be placed. No new Fan Token-related orders will be allowed. New subscriptions for NFT staking will be unavailable. New NFT loan orders can't be created; all current NFT loan orders will be closed through forced liquidation.
• From July 17, all the existing NFT trading orders will be canceled. Users can only withdraw their NFTs from the Binance NFT platform. Fan token powerstation will also be closed. All the existing NFT staking positions will be unstaked from on-chain smart contracts and returned to users’ accounts.

Earn

Simple Earn (flexible), BNB Vault and DeFi Staking (flexible)
• From July 12, new subscriptions will no longer be available.
• From July 17, the digital assets you used to subscribe will be returned to your spot wallet, together with any accrued rewards.

Simple Earn (locked) and DeFI Staking (locked)
• From July 12, new subscriptions will no longer be available. The digital assets you used to subscribe will be returned to your spot wallet, together with any remaining accrued rewards, at the end of their respective subscription terms as usual.

ETH Staking
• From July 12, new subscriptions will no longer be available. Please redeem ETH Staking before September 14th, 2023, no ETH Staking rewards will accrue and be distributed thereafter.

DOT Slot Auction
• From July 12, new subscriptions will no longer be available. DOT used to participate in the DOT Slot Auction will be returned to your spot wallet after 24 October 2023. If you have converted DOT to BDOT, you will be able to convert BDOT to DOT on a 1:1 ratio after 24 October 2023.

Liquid Swap
• From July 17, your deposits in the liquidity pools will be automatically redeemed to your spot wallet, and calculated based on the prevailing composition ratios of the pool. Please be reminded that all Liquid Swap positions are exposed to changes in composition ratios due to the nature of liquidity pools; you can find out more here.

Auto-Invest
• From July 14, all user's Auto-Invest plans will be paused. Auto-Invest Index-Linked Plan assets will be automatically redeemed to the spot wallet.

Binance Pool
• From July 17, the digital assets you used to subscribe will be returned to your spot wallet, together with any accrued rewards.

Cloud Mining
• From July 12, new subscriptions will no longer be available. The digital assets you used to subscribe will be returned to your spot wallet, together with any remaining accrued rewards, at the end of their respective subscription terms as usual.

Finance

Pay
• From July 17, new transfers and purchases will no longer be available.

Binance Loans
• From July 12, all outstanding positions in Binance Loans will be automatically liquidated. A 2% loan liquidation fee applies. We recommend that you kindly repay your loans, if any, before July 11 2023 23:59 (UTC+0) to avoid liquidation fees and potential losses due to loan liquidations.

Card
• From July 17, it will not be possible to use balances from Binance wallets on your Binance Card (including ATM withdrawals). Refunds and disputes can still be processed. The refunds and disputes will be in EUR, and you can still convert EUR to USDT for crypto withdrawals. The card will be terminated on October 17, 2023 pursuant to the terms of the Cardholder Agreement.
Als dit echt is, dan moeten er heel wat trades die diep in het rood staan gecancelled worden :X

edit: Binance to Quit Netherlands After Failing to Acquire License

edit2: Notice on Changes of Services in the Netherlands

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:05
Raven schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:01:
Zojuist kreeg ik een email van Binance, waarvan ik mij afvraag of het phishing is of toch echt:

[...]

Als dit echt is, dan moeten er heel wat trades die diep in het rood staan gecancelled worden :X

edit: Binance to Quit Netherlands After Failing to Acquire License

edit2: Notice on Changes of Services in the Netherlands
Ja dit lijkt te kloppen staat bij announcements in the binance app met verwijzing dat je een mail ontvangt. Dit is vervelend vooral voor mensen met trades, dan maar andere Exchanges gebruiken. Wat een willekeur tenzij alle Exchanges worden gevraagd ook aan dit eisen pakket te voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

EnderQ schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 11:30:
[...]

Ja dit lijkt te kloppen staat bij announcements in the binance app met verwijzing dat je een mail ontvangt. Dit is vervelend vooral voor mensen met trades, dan maar andere Exchanges gebruiken. Wat een willekeur tenzij alle Exchanges worden gevraagd ook aan dit eisen pakket te voldoen.
* Raven gebruikt meestal de 3commas app, daar staat dat niet in.
Inmiddels de melding op de site gevonden (link in 2e edit) en al rond aan het kijken naar alternatieve exchange, helaas lijken de meeste bots bij Binance te zijn.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-04 11:34
Dat zal inderdaad enorm balen zijn, los van het 3comma gebeuren was Binance altijd wel mijn exchange to go.

Het is te hopen dat de openstaande deals nog voor die datum gesloten kunnen worden zonder al te veel verlies en daarna zal het zoeken zijn naar een alternatief welke ook samenwerkt met 3comma.

Waar zullen de meeste naar gaan kijken?

Hattrick: Iduna United PSN; AeroBite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Salv schreef op vrijdag 16 juni 2023 @ 12:24:
Dat zal inderdaad enorm balen zijn, los van het 3comma gebeuren was Binance altijd wel mijn exchange to go.
Jup, veel crypto-verkeer daar.
Het is te hopen dat de openstaande deals nog voor die datum gesloten kunnen worden zonder al te veel verlies
Sommige staan al maanden open, huidige stats:
Funds locked in DCA bot deals: $3,099.97
uPNL of active Bot Deals: -$1,750.14
:|
en daarna zal het zoeken zijn naar een alternatief welke ook samenwerkt met 3comma.
Ik zie bots for Kraken en KuCoin, maar of die mogelijk hetzelfde probleem gaan vertonen is mij nog niet duidelijk.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierbal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06-2024
Ik zie bots for Kraken en KuCoin, maar of die mogelijk hetzelfde probleem gaan vertonen is mij nog niet duidelijk.
[/quote]

Denk dat Bitvavo je enige weg is of emigreren🤷

Zowel kraken als kucoin zal hetzelfde lot te wachten staan. Thank me later🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
Bierbal schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 19:14:
[/quote]

Denk dat Bitvavo je enige weg is of emigreren🤷

Zowel kraken als kucoin zal hetzelfde lot te wachten staan. Thank me later🙂
iemand opperde dat het in 2025 Europees wordt afgehandeld en in een unie staat goedgekeurd dan overal. Zou mooi zijn maar ik vermoed dar bijv leverage trading voor particulieren per staat blijft dus ik heb mijn twijfels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het is te hopen dat de openstaande deals nog voor die datum gesloten kunnen worden zonder al te veel verlies
Ik ben inmiddels druk bezig om 1 voor 1 de deals meer te DCA'en om ze eruit te krijgen, alleen zitten ze zo diep in de min dat ik er maar 1 tegelijk kan doen en dan is het telkens wachten tot ie er met winst uitgaat voor de volgende kan. Hierbij telkens die wat het minst in de min staat als eerst, zodat de BUSD wat dan vrijkomt gebruikt kan worden voor meer DCA, voor die wat dieper in de min zitten.

Tot nu toe 6 na meer DCA'en met winst eruit, nog 106 te gaan :X

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 22-06-2023 19:43 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-04 14:40
Coinbase is toch door DNB goedgekeurd?
Ik denk dat Coinbase een goed alternatief kan zijn voor Binance met het doel van traden...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Weet iemand hoe je bij 3commas een preset multi-pair bot kunt omzetten naar single-pair? De max deals op 1 zetten en maar 1 specifieke coin-pair selecteren verandert niks aan dat deze nog steeds als multi-pair wordt herkend :S

edit: Blijkt dus niet te kunnen, inmiddels feature request ingediend :)

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 29-06-2023 17:23 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
GarBaGe schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 20:53:
Coinbase is toch door DNB goedgekeurd?
Ik denk dat Coinbase een goed alternatief kan zijn voor Binance met het doel van traden...
Heeft CB niet een behoorlijk hoge trading fee?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Remy!!!!
De afgelopen weken ben ik bezig geweest (dankzij een paar tips uit de TG Bot groep) met Supertrend als start indicator.
M'n huidige is nog maar een paar dagen actief, de bots daarvoor waren langer actief maar door domme fouten vanuit mijn kant ging het niet helemaal lekker.

Maar als je ook gekoppeld wilt worden aan dit signal/alert, stuur prive even een bericht met daarin je botid en email token. Dit is te vinden op je bot pagina bij het stukje 'Message for deal start signal' (zie bijgevoegd plaatje).

Ik bied dit alleen aan voor Bybit BTC/USD Inverse Perpetual. Daar heb ik het de afgelopen weken flink op getest. Ik heb hier en daar al geluiden gehoord dat deze settings minder goed werken op bijv. BTC/USDT of BTC/TUSD op andere exchanges.

Let op! Dit is wel volledig op eigen risico. Leverage is veel risicovoller dan normaal spot, maar geeft je mogelijk wel meer winst en/of de mogelijkheid om een uitgebreidere DCA strategie op te zetten.

Wat deze bot doet, hij werkt middels de Supertrend Indicator op de 5min timeframe. Zodra hij een buy signaal krijgt, dan wacht Trading View op de candle close, als het dan nog steeds een buy signaal is, dan wordt er een deal gestart. Aangezien het om een leverage bot gaat raad ik aan om de TP op 0,05% te zetten, dit wordt door fees 0,12%. Door de lage TP weet je zeker dat je snel uit de deal komt.

Base Order en SO Order size, zet deze sowieso op %BTC, en houdt ze qua verdeling gelijk dus bijv. BO 100% en SO 100%. Welke percentages je gebruikt moet je zelf weten.

Deal Start Condition, zet deze op 'Trading View Custom Signal'.

Qua Leverage is het helemaal wat je zelf wilt qua risico, ikzelf heb het op x10 staan, dat durf ik nog wel aan. Als de bot het zo goed doen de komende maanden dan ga ik het langzaam afbouwen naar x5 en als laatst naar x2.
Hoger dan x10 zou ik eigenlijk niet aanbevelen in verband met je liquidation price (LP). Des te hoger je leverage, des te eerder je LP wordt geraakt, en dan ben je met Cross Leverage alles kwijt.
Met Isolated Leverage ben je alleen alles kwijt wat er in die deal zat, niet op je gehele portfolio op de exchange.
Qua Stoploss is het misschien handig om die op minimaal -5% te zetten met een korte time-out van bijv. 180sec om wicks te voorkomen. Ik zelf heb nog geen SL actief, ik ben nog op zoek naar een juiste waarde, als ik die heb laat ik het weten.

Qua So's raad ik aan om minimaal mijn SO instellingen over te nemen, en mocht het qua funds lukken om misschien zelfs naar 5 SO's te gaan, dit wordt dan wel duurder door de Volume Scale op 2, dus die kan je mogelijk terugzetten naar 1,5 om het betaalbaar te houden.
Als het lukt wil ik het de komende maanden verhogen naar 5 SO's.

Als er nog vragen zijn of als er iets niet klopt aan de info, laat het even weten.

Mocht je nog geen Bybit account hebben, dan zou ik dankbaar zijn als je mijn referral gebruikt (krijg je per PB), dan kan ik op die manier m'n TV abo een beetje bekostigen, en in de toekomst misschien zelfs upgraden om uitgebreidere backtests te doen.

Nogmaals, Dit is wel volledig op eigen risico. Leverage is veel risicovoller dan normaal spot, maar geeft je mogelijk wel meer winst, of de mogelijkheid om een uitgebreidere DCA strategie op te zetten.
Mocht het volledig fout gaan omdat BTC ineens 10á20% dipt op 1 dag en je hebt geen SL staan, dan ben je waarschijnlijk alles kwijt! Hiervoor ben ik niet verantwoordelijk!

3c Botlinkje: https://app.3commas.io/bo...ed_show?secret=533c2206b6
3c-Tools linkje: https://www.3c-tools.com/share/bot/cXvg8CkCphtEASqE
Wat is supertrend: https://www.angelone.in/k...%20or%20points%20to%20buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paltenburg
  • Laatst online: 25-04 12:14
Wat is op het moment de meest geschikte crypto broker met een python-api om vanuit nederland te autotraden? Bij voorkeur geen kosten per transactie, en een beetje korte tijdstappen, max. een minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:46
Ik heb ook al 3 jaar een coinbase account, staat wat geld op , aardig gezakt sinds de Drops:-)

Dus wil me ook eens wagen met zo'n bot van 3comma, connectie ziet er makkelijk uit...

Maar iemand tips voor een bot te kiezen/settings?

Or stap ik best over naar binance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcello14
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-04 11:11
Maar iemand tips voor een bot te kiezen/settings?
Als ik een tip mag geven, zorg dat je het handmatig traden onder de knie hebt en ga het daarna pas auotmatiseren. Je kan een bot kopieren (staan er nog wel wat in deze thread) maar de markt is nogal veranderlijk en robots zullen altijd op dezelfde manier blijven handelen obv hoe ze zijn ingesteld. Dit kan je uiteindelijk best geld kosten.

Or stap ik best over naar binance?
Binance is niet meer beschikbaar in NL om te traden.
Op de 3commas site kan je zien met welke echanges ze werken.

https://www.crypto-inside...n-crypto-dienst-gestaakt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vintelligence
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-04 12:32
Ik ben op dit moment veel bezig met het experimenteren van het bouwen van een crypto trading bot. Heb al best veel verschillende strategieën geprobeerd. Ik heb nu een programma geschreven die crypto data ophaalt van 1 of meerdere currencies. Het programma voegt aan deze data allemaal indicator data toe (bollinger bands, MACD, RSI, en ben nu bezig met het herkennen van candle partronen). Op basis van die indicatoren heb ik geprobeerd om te handelen, waarmee nu nog geen succes.

Daarnaast heb ik ook verschillende scikit-learn machine learning modules geprobeerd (random forest, lineair regression, XGboost). Hier kom ik nog niet tot een model met voldoende precisie, blijf hier een beetje rond de 50% hangen.

Heeft iemand ervaring met het schrijven van dergelijke programma's? En zou iemand met mij hierover willen sparren?

Mac Mini M1, MacBook Pro M2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Vintelligence schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 11:49:
Ik ben op dit moment veel bezig met het experimenteren van het bouwen van een crypto trading bot. Heb al best veel verschillende strategieën geprobeerd. Ik heb nu een programma geschreven die crypto data ophaalt van 1 of meerdere currencies. Het programma voegt aan deze data allemaal indicator data toe (bollinger bands, MACD, RSI, en ben nu bezig met het herkennen van candle partronen). Op basis van die indicatoren heb ik geprobeerd om te handelen, waarmee nu nog geen succes.

Daarnaast heb ik ook verschillende scikit-learn machine learning modules geprobeerd (random forest, lineair regression, XGboost). Hier kom ik nog niet tot een model met voldoende precisie, blijf hier een beetje rond de 50% hangen.

Heeft iemand ervaring met het schrijven van dergelijke programma's? En zou iemand met mij hierover willen sparren?
Ik vermoed dat er hier weinig zijn die jou kunnen helpen, maar misschien dat @Amargedon wel kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-04 20:11

ini

Life is what you make of it

wellicht de videos van daviddtech op youtube. Dat is een botschrijver die strategien van tradingview automatiseert en dan backtest. hij heeft een community opgezet die op zoek gaan naar de beste settings binnen de 50 strategien die hij nu gebouwd heeft. Wellicht vind je daar meeer gelijkgestemden.

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vintelligence
ini schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 13:11:
[...]

wellicht de videos van daviddtech op youtube. Dat is een botschrijver die strategien van tradingview automatiseert en dan backtest. hij heeft een community opgezet die op zoek gaan naar de beste settings binnen de 50 strategien die hij nu gebouwd heeft. Wellicht vind je daar meeer gelijkgestemden.
Dank voor jouw tip, dat Youtube kanaal heb ik toegevoegd. Daarnaast ben ik ook nog op zoek naar iemand waarmee ik kan sparren, kan via spraak op Discord bijvoorbeeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ

wat bedoel je met precisie precies nou hoeft volgens mij iets niet te convergeren naar een iets stabiels gezien de onvoorspelbaarheid van de data. maar als je iets wil dat de handmatig indicatoren modellen lees lijntjes trekken benadert Dan werkt dat mijn inziens binnen bepaalde trends niet als bijv Btc grote move doet ik heb wel ideeën maar moet al mijn programmeer en machine learning ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vintelligence
EnderQ schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:09:
[...]

wat bedoel je met precisie precies nou hoeft volgens mij iets niet te convergeren naar een iets stabiels gezien de onvoorspelbaarheid van de data. maar als je iets wil dat de handmatig indicatoren modellen lees lijntjes trekken benadert Dan werkt dat mijn inziens binnen bepaalde trends niet als bijv Btc grote move doet ik heb wel ideeën maar moet al mijn programmeer en machine learning ophalen.
Met precisie bedoel ik hoe nauwkeurig mijn machine learning model is. Ik definieer van tevoren op welke momenten ik had willen verkopen en kopen. De dataset split ik in een train en test set. In de test set laat ik mijn koop/verkoop indicator achterwege en laat ik het model bepalen wat de waarde in het koop/verkoop veld had moeten zijn. Uiteindelijk vergelijk ik deze voorspellingen met de waarde die er eigenlijk had gestaan, de waarde die ik had weg gehaald. Daar komt dan een percentage uit, nu is dat bijvoorbeeld zo rond de 50%. Dat betekend dat het model 50% van de tijd een juiste inschatting maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
Vintelligence schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:12:
[...]

Met precisie bedoel ik hoe nauwkeurig mijn machine learning model is. Ik definieer van tevoren op welke momenten ik had willen verkopen en kopen. De dataset split ik in een train en test set. In de test set laat ik mijn koop/verkoop indicator achterwege en laat ik het model bepalen wat de waarde in het koop/verkoop veld had moeten zijn. Uiteindelijk vergelijk ik deze voorspellingen met de waarde die er eigenlijk had gestaan, de waarde die ik had weg gehaald. Daar komt dan een percentage uit, nu is dat bijvoorbeeld zo rond de 50%. Dat betekend dat het model 50% van de tijd een juiste inschatting maakt.
gebruik je eigen handmatige data ook en weeg hem zwaarder kijk of het dan ook voor de toekomst werkt of deed je dat al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vintelligence
EnderQ schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:19:
[...]

gebruik je eigen handmatige data ook en weeg hem zwaarder kijk of het dan ook voor de toekomst werkt of deed je dat al?
Ik gebruik alleen data van Bitvavo als train en test data :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
Vintelligence schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 20:13:
[...]

Ik gebruik alleen data van Bitvavo als train en test data :)
kun je je eigen koop momenten verwerken in de leer data zoals beeld herkenning of classificatie
Wikipedia: Supervised learning

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amargedon
  • Registratie: Oktober 2005

Dank @Remy!!!! voor je verwijzing allereerst.

Ik ben de laatste maanden bezig met Freqtrade, een open source trading bot. Ik heb daar al meerdere strategieën voor gemaakt en momenteel ook een viertal bots live draaien. Daarnaast heb ik een aantal scripts gemaakt die functionaliteit aan 3C toevoegt (samen met Cyberjunky, daarmee kan je ook de GitHub repo vinden ;)) dmv communicatie met hun API. Machine learning heb ik nog weinig mee gedaan, al heeft Freqtrade wel een FreqAI module waar meer mee kan.

Lijkt mij wel interessant om eens te kijken of en wat we anders samen kunnen doen, laat maar even weten hoe je erover denkt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vintelligence
Amargedon schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 09:23:
[...]

Dank @Remy!!!! voor je verwijzing allereerst.

Ik ben de laatste maanden bezig met Freqtrade, een open source trading bot. Ik heb daar al meerdere strategieën voor gemaakt en momenteel ook een viertal bots live draaien. Daarnaast heb ik een aantal scripts gemaakt die functionaliteit aan 3C toevoegt (samen met Cyberjunky, daarmee kan je ook de GitHub repo vinden ;)) dmv communicatie met hun API. Machine learning heb ik nog weinig mee gedaan, al heeft Freqtrade wel een FreqAI module waar meer mee kan.

Lijkt mij wel interessant om eens te kijken of en wat we anders samen kunnen doen, laat maar even weten hoe je erover denkt!
Ja lijkt mij interessant en leuk om eens erover te sparren. Ik heb namelijk geen idee of ik op de juiste weg ben, alles komt vanuit eigen ideeën en heb het mijzelf allemaal aan geleerd. Hebben jullie Discord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amargedon
Vintelligence schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 16:16:
[...]

Ja lijkt mij interessant en leuk om eens erover te sparren. Ik heb namelijk geen idee of ik op de juiste weg ben, alles komt vanuit eigen ideeën en heb het mijzelf allemaal aan geleerd. Hebben jullie Discord?
Ja, zowel @Remy!!!! als ik zitten wel op Discord. Laten we via een pb anders even onze username uitwisselen zodat we elkaar daar toe kunnen voegen, en lijkt mij goed om dan een moment te prikken om te bellen met elkaar. Dat praat en overlegt toch wat makkelijker wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Hamster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-04 12:57
Ik heb een paar jaar terug wat gedaan met crypto. Voornamelijk wat ICO, lage value coins gekocht en de meeste binnen 6-10 maanden weer verkocht variërend van -80% tot +325%. Uiteindelijk met een inleg 500 euro een plusminus 2000 euro eruit gehaald.
Prima, daarna met 500 euro in een Pump en dump scam getrapt en uiteindelijk alles eruitgehaald en er niks meer meegedaan. Ik had accounts op Bittrex, Binance, Kucoin, Kraken en Coinbase

Nu wil ik met een maandelijkse inleg van geld dat nu geen bestemming heeft vast DCA op de top 20 market value coins plusminus. Om zo met de markt mee te groeien/stijgen en compound te kunnen groeien en HODL voor de komende 12-24-36 maanden te kijken hoe dit werkt.

Ik heb geen extreme codeerkennis behalve dat ik websites kan editten PHP/Mysql, ik begrijp er wel iets van, maar echt opstellen lukt niet. Is er een gebruiksvriendelijke manier om dit op te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlasticPimple
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 15:30
Mijns inziens introduceer je vooral allerlei risico's als je iets dat relatief eenvoudig is, gaat proberen op te lossen met tooling (en daarbij misschien niet helemaal weet wat je doet). Je moet dan bijvoorbeeld API-keys genereren bij je exchange en dat vormt een risico als die uitlekken.

Als het om een maandelijkse inleg gaat, kun je m.i. net zo goed dan even een met een Excelletje de boel bij langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ini
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-04 20:11

ini

Life is what you make of it

De-Hamster schreef op woensdag 31 januari 2024 @ 21:08:
...

Nu wil ik met een maandelijkse inleg van geld dat nu geen bestemming heeft vast DCA op de top 20 market value coins plusminus. Om zo met de markt mee te groeien/stijgen en compound te kunnen groeien en HODL voor de komende 12-24-36 maanden te kijken hoe dit werkt.

Ik heb geen extreme codeerkennis behalve dat ik websites kan editten PHP/Mysql, ik begrijp er wel iets van, maar echt opstellen lukt niet. Is er een gebruiksvriendelijke manier om dit op te zetten?
Je kan bij de meeste CEX dit automatiseren door een maandelijkse aankoop van usdt/usdc(bybit heeft dit) in een (mandje van) token(s). Hierbij wel dus risico dat je coins op een exchange staan. Het kan ook wel onchain, maar dan zal je een applicatie moeten maken die met een wallet interacteert op een DEX. Hier zitten ook risico's aan en heb je wellicht niet alle coins(want sommige tokens zijn niet op 1 chain te vinden).

Mijn voorkeur zou uitgaan naar een CEX en dan na aankoop de tokens op een eigen wallet zetten. Dit laatste kan je wellicht ook wel met een api call automatiseren om de tokens van de exchange naar een coldwallet te zetten.

Let op : om een wallet met een applicatie op een blockchain tx-en te laten doen moet je heel goed nadenken over security, immers zal de private key ergens gebruikt moeten worden om een transactie te signen

[ Voor 7% gewijzigd door ini op 01-02-2024 13:01 ]

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:43

nFo

PlasticPimple schreef op donderdag 1 februari 2024 @ 10:14:
Mijns inziens introduceer je vooral allerlei risico's als je iets dat relatief eenvoudig is, gaat proberen op te lossen met tooling (en daarbij misschien niet helemaal weet wat je doet). Je moet dan bijvoorbeeld API-keys genereren bij je exchange en dat vormt een risico als die uitlekken.

Als het om een maandelijkse inleg gaat, kun je m.i. net zo goed dan even een met een Excelletje de boel bij langs.
Als je de API van de exchange geen toegang geeft tot je wallet/ account transfers zit je relatief veilig.
Bybit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bM-c6Gw7zbaDLgw_auBHu2YnG_w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VcsnKMDMMVTMp7aNb946lNgM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ah *pieeeep*, 3commas heeft mijn enige DCA-bot stopgezet omdat gratis users die niet meer mogen draaien, om ook maar één multi-pair DCA bot te kunnen draaien is minimaal een Pro abo nodig maar zo hoog is de winst hier niet eens :| (de verliezen door Binance's vertrek terwijl alles in de min stond niet meegerekend).

Kent iemand alternatieven voor 3commas waar het draaien van 1 DCA-bot niet zoveel hoeft te kosten?

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Raven schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 09:56:
Ah *pieeeep*, 3commas heeft mijn enige DCA-bot stopgezet omdat gratis users die niet meer mogen draaien, om ook maar één multi-pair DCA bot te kunnen draaien is minimaal een Pro abo nodig maar zo hoog is de winst hier niet eens :| (de verliezen door Binance's vertrek terwijl alles in de min stond niet meegerekend).

Kent iemand alternatieven voor 3commas waar het draaien van 1 DCA-bot niet zoveel hoeft te kosten?
Ja dat is idd klote, ik gebruik nu het goedkoopste abonnement om een aantal single bots te draaien.
Je kan eens kijken naar Gainium, daarbij kan je gratis een multi DCA bot draaien.
Gainium is nog wel redelijk nieuw, de UI is een beetje knullig en het werkt niet altijd perfect, maar ze reageren altijd wel snel op bugs e.d..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Remy!!!! schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:07:
Je kan eens kijken naar Gainium, daarbij kan je gratis een multi DCA bot draaien.
Uhm, gratis wel multi coin, maar DCA staat alleen bij de betaalde? Wel goedkoper dan 3comma's.

edit: Kraken zo te zien niet ondersteund :/

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 02-03-2024 10:34 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Raven schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:31:
[...]

Uhm, gratis wel multi coin, maar DCA staat alleen bij de betaalde? Wel goedkoper dan 3comma's.

edit: Kraken zo te zien niet ondersteund :/
Dca is ook op het gratis plan beschikbaar, maak er zelf ook gebruik van.
Kraken is idd niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcotrader
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 02-03-2024
Spam

[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 02-03-2024 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Remy!!!! schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:40:
[...]

Dca is ook op het gratis plan beschikbaar, maak er zelf ook gebruik van.
Kraken is idd niet mogelijk.
Uiteindelijk maar voor pro bij 3commas gegaan, maar dan wel de annual optie (scheelt €144p/j) en dankzij discount code scheelde dat nog meer.

Normaal: €49p/m
Annual betaling: €37p/m (€444p/j in een keer)
Met code: €24,5p/m (€294p/j in een keer)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arene
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:51
Ik zoek en probeer me rot en kan niet vinden wat ik zoek.
Ik wil een bepaalde status van een indicator in Tradingview een buy or sell order in Bybit laten triggeren.

Ik denk dat ik er bijna ben, ik zie wel alerts in Bybit vanuit Tradingview maar ik moet in de message, tekst plaatsen die de buy of sell order zetten maar wat ik ook probeer, hij triggert het niet.

Wat ik heb gedaan:
- in Bybit onder "API" mijn tradingview alert webhook url gevonden.
- in tradingview een indicator gezocht
- een alert gemaakt, en onder notifications de webhook url geplakt
- in de message dingen geplakt als: exchange={{exchange}}, ticker={{ticker}}, price={{close}}, of
{
"test": false,
"side":"long",
"exchange": "BYBI",
"symbol": "BYBI_ADA_USDT",
}

En ook varianten hierop.

Wat doe ik fout? Maar nog belangrjker; (hoe) kan het wel? Of kun je indicators niet gebruiken als trigger om op Bybit te kopen of verkopen? Of kan het misschien via Altrady wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:35
Net maar eens een account aangemaakt op crypto-bot.eu. Gegaan voor het expert account. Ben erg benieuwd of dit iets oplevert, of dat het voornamelijk leuk is voor de eigenaar van de bot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Amens schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 16:22:
Net maar eens een account aangemaakt op crypto-bot.eu. Gegaan voor het expert account. Ben erg benieuwd of dit iets oplevert, of dat het voornamelijk leuk is voor de eigenaar van de bot :)
Vanwaar dat je voor dat platform bent gegaan? Ben er zelf niet bekend mee, maar lijkt mij een beetje onbetrouwbaar? Of ik ben misschien te pessimistisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amens
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:35
Remy!!!! schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 16:33:
[...]

Vanwaar dat je voor dat platform bent gegaan? Ben er zelf niet bekend mee, maar lijkt mij een beetje onbetrouwbaar? Of ik ben misschien te pessimistisch :+
Er wordt reclame voor ze gemaakt op Bitvavo, dus ik ga er vanuit dat het wel een betrouwbare partij is. Waarom denk jij dat dat niet zo is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Amens schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 16:38:
[...]

Er wordt reclame voor ze gemaakt op Bitvavo, dus ik ga er vanuit dat het wel een betrouwbare partij is. Waarom denk jij dat dat niet zo is?
Dat er reclame wordt gemaakt op site X zegt wat mij betreft niet zo heel veel. Het zou niet de eerste keer zijn dat een malafide partij een advertentie spot op een site kan (laten) plaatsen.

De reden dat ik het zelf minder vertrouw:
- Voor het eerst dat ik erover hoor in de 3 jaar dat ik met crypto bots bezig ben. Dat zegt natuurlijk niet zo heel veel, maar is voor mij meer een graadmeter/check bij dingen in crypto.
- Onduidelijkheid over de manier van traden van de bot, welke strategieën gebruikt ie? Op de site kan ik alleen dit erover vinden "CRYPTO BOT bepaalt automatisch de meest geschikte strategie op basis van de ingestelde instellingen zoals: winstpercentage en minimale/maximale aankoop. Hoe hoger het winstpercentage wordt ingesteld, hoe meer risico CRYPTO BOT zal nemen"
- Op het gratis plan na vind ik de overige plannen duur voor wat ze bieden vooral om het feit dat je gelimiteerd wordt in je maximale positie/inleg.

Maar wat ik gisteren zei, misschien ben ik te pessimistisch, maar er zijn op dit moment vele andere botplatformen beschikbaar waarbij je zelf een bot kan opzetten en zelf kan bepalen wat je positiegrootte e.d. is en wat de start condities zijn.
En dan heb ik het over partijen zoals:
- 3commas
- Gainium
En dan zijn er nog een aantal NL partijen maar daar ben ik niet/minder bekend mee:
- Cryptohopper
- Haasonline

Mocht je andere partijen niet vertrouwen dan kan je er ook voor kiezen om op de exhange zelf een bot op te zetten, zo bieden de meeste (niet alle!) exchanges Grid en DCA bots aan, die zijn wel minder uitgebreid dan de opties op de hierboven genoemden partijen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arene
  • Laatst online: 00:51
arene schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:37:
Ik zoek en probeer me rot en kan niet vinden wat ik zoek.

Ik wil een bepaalde status van een indicator in Tradingview een buy or sell order in Bybit laten triggeren.
.............
............
Wat doe ik fout? Maar nog belangrijker; (hoe) kan het wel? Of kun je indicators niet gebruiken als trigger om op Bybit te kopen of verkopen? Of kan het misschien via Altrady wel?
Ik heb het uiteindelijk gevonden dus wil de oplossing in het kort hier delen voor mensen die hetzelfde willen.
Via Altrady dat wel, dus niet rechtstreeks naar Bybit.

Je maakt op TradingView een indicator met buy en sell signalen, bijv. Supertrend. maar je kunt ook crossings gebruiken bijv.
Je maakt een alert in TV aan.
Kies bij condition voor het buy signaal. En bij trigger bijv. once per barclose.

Vul bij opmerkingen in:
Gebruik hierbij de API sleutels van de signalbot die je in Altrady maakt.

{
"test": false,
"api_key": "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
"api_secret": "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
"side": "long",
"signal_price": "{{close}}",
"exchange": "BYBI",
"symbol": "BYBI_USDT_ETH"
}

Vul bij de webhook op het andere tabblad
https://api.altrady.com/v2/signal_bot_positions
in.

Zo werkt het bij mij en worden buy en sell orders getriggerd. Als je vragen hebt, hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-04 11:36
Heeft er hier iemand ervaring met Uniswap Sniper bots zoals Mizar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mochten er meer Kraken-gebruikers zijn die bij het bekijken van 3commas denken assets te zijn kwijtgeraakt, er is een storing gaande bij Kraken -> https://status.kraken.com/
Identified - We have identified the cause of the issue with Spot Exchange clients connecting to the platform and submitting orders over all Web & Mobile applications and Rest and Websocket connections. We are working to implement a fix and will update as soon as we have more information.
Apr 14, 2024 - 07:11 UTC

Update - We are continuing to investigate the issue with Spot Exchange clients connecting to the platform and submitting orders over all Web & Mobile applications and Rest and Websocket connections. We are working to resolve the issue and will update as soon as we have more information.
Apr 14, 2024 - 05:23 UTC

Update - We are actively investigating & working on the issue.
Apr 14, 2024 - 04:19 UTC

Investigating - We are investigating reports from clients having difficulty connecting to the site and API as well as via mobile apps. Markets will enter cancel-only mode for a period once normal operations resume. We are working to resolve the issue and will update as soon as we have more information.
Apr 14, 2024 - 03:26 UTC
Op Twitter is er commentaar op de timing van de storing, het is volgens sommigen iets te toevallig gezien hoe volatiel crypto op dit moment is wegens bepaalde gebeurtenissen.

[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 14-04-2024 09:34 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Weet iemand een goede tool om een portfolio automatisch in balans te brengen? Denk aan een 30% BTC, 20% ETH, 10% per stuk voor 3 alts en tot slot 20% USDT. Dit wil ik dan eens per dag herbalanceren, liefst automatisch.

Ik heb vroeger een tijdje Shrimpy gebruikt, maar dat is ter ziele.

Ik weet dat het bij KuCoin (en Binance) op de exchange kan, maar ik wil het liefst wel een beurs die onder een beetje fatsoenlijk toezicht staat. Er moet immers voor een langere tijd geld op de exchange staan.

Handmatig kan altijd nog, natuurlijk. Maar liever niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amargedon
PlasticPimple schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:27:
Weet iemand een goede tool om een portfolio automatisch in balans te brengen? Denk aan een 30% BTC, 20% ETH, 10% per stuk voor 3 alts en tot slot 20% USDT. Dit wil ik dan eens per dag herbalanceren, liefst automatisch.

Ik weet dat het bij KuCoin (en Binance) op de exchange kan, maar ik wil het liefst wel een beurs die onder een beetje fatsoenlijk toezicht staat. Er moet immers voor een langere tijd geld op de exchange staan.

Dat kan je zelf draaien met de hodlerhacks balance bot. Te vinden op het internet, heb het zelf draaien en drie verschillende bots daarin opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Voor 3commas gebruikers Action Required: Update API Keys on Your Exchange
If you trade with 3Commas, you must update your API keys before Monday, December 16, 2024.

We have an important update regarding your connected exchange account(s). To ensure the fast and efficient operation of your 3Commas bots and trades, 3Commas has added additional IP addresses to our service.

Affected accounts will now show a label: "API Key will expire soon" to help you easily identify which accounts require an update. We recommend you update your API keys before the deadline to avoid interruptions.

We recommend affected users to update their API keys to ensure you don't experience interruptions. You now have until December 16, 2024 to complete these updates. After this deadline, 3Commas will not be able to retrieve updates or create orders on your linked exchange account(s) if the necessary updates have not been made.

Does Action Need to Be Taken?
Below is a table showing which exchange accounts need action based on when and how they were connected:
*zie link*

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:47
In het verleden veel gebruik gemaakt van GSMG, toen we nog Binance hadden :'( . Echter kan ik niet iets soortgelijks terugvinden. Recent 3Commas en de trading bot van Bybit geprobeerd maar deze zijn gelijk aan elkaar.

Ik moet eens in de zoveel tijd nieuwe waardes opgeven qua ranges (bijv 60k tot 100k traden, en de grootte van sells/buys). Met GSMG ging dit wat eenvoudiger.

Is er een soort gelijke bot (betaald of gratis) te vinden? Het is voor longterm waar ik euro's tegen aan kan gooien eens in de zoveel tijd en dat er USDT (of BTC) automatisch wordt binnengeharkt. Ik kwam Monarch (https://klondikepro.com/monarch) tegen, maar deze is betaald en geen trial van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
s1ck schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:40:
In het verleden veel gebruik gemaakt van GSMG, toen we nog Binance hadden :'( . Echter kan ik niet iets soortgelijks terugvinden. Recent 3Commas en de trading bot van Bybit geprobeerd maar deze zijn gelijk aan elkaar.

Ik moet eens in de zoveel tijd nieuwe waardes opgeven qua ranges (bijv 60k tot 100k traden, en de grootte van sells/buys). Met GSMG ging dit wat eenvoudiger.

Is er een soort gelijke bot (betaald of gratis) te vinden? Het is voor longterm waar ik euro's tegen aan kan gooien eens in de zoveel tijd en dat er USDT (of BTC) automatisch wordt binnengeharkt. Ik kwam Monarch (https://klondikepro.com/monarch) tegen, maar deze is betaald en geen trial van.
De bots van 3commas hebben veel meer mogelijkheden dan de bot op bybit, toch?
Verder zou je eens naar Gainium kunnen kijken, die bied veel meer mogelijkheden dan 3c.
En mocht je nog/weer op Binance willen traden, dan zou je eens naar Zignaly kunnen kijken, daar ben ik ondertussen al een tijd mee aan het traden, en op dit moment heb ik daar een service waar ik een bot op heb draaien, dat gaat aardig goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
Remy!!!! schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 12:00:
[...]

De bots van 3commas hebben veel meer mogelijkheden dan de bot op bybit, toch?
Verder zou je eens naar Gainium kunnen kijken, die bied veel meer mogelijkheden dan 3c.
En mocht je nog/weer op Binance willen traden, dan zou je eens naar Zignaly kunnen kijken, daar ben ik ondertussen al een tijd mee aan het traden, en op dit moment heb ik daar een service waar ik een bot op heb draaien, dat gaat aardig goed :)
Ja er zitten wel wat extra functionaliteiten bij. Mij ging het er vooral om het idee dat ik er niet naar om hoefde te kijken. Bij 3Commas moet je alsnog ranges instellen X periode.

Het Zig tradingplatform is wel grappig. In het verleden wat mee geprobeerd. Is ook goede optie. Thanks voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven probeert nog steeds de verliezen van hun vertrek terug te krijgen :|
Nog een paar $100 en dan zit ik weer op het punt van hun vertrek.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Laatst online: 21:09
PlasticPimple schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:27:

https://hodlbot.io/

doet dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
s1ck schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:09:
[...]

Ja er zitten wel wat extra functionaliteiten bij. Mij ging het er vooral om het idee dat ik er niet naar om hoefde te kijken. Bij 3Commas moet je alsnog ranges instellen X periode.

Het Zig tradingplatform is wel grappig. In het verleden wat mee geprobeerd. Is ook goede optie. Thanks voor het meedenken!
Ah wacht, ik vermoed dat je vooral de vergelijking maakt op basis van Grid bots? Want met DCA bots hoef je niet echt ranges op te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
Remy!!!! schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:44:
[...]

Ah wacht, ik vermoed dat je vooral de vergelijking maakt op basis van Grid bots? Want met DCA bots hoef je niet echt ranges op te stellen?
Correct, grid bot is iets wat ik zoek. Zignaly zou dit weg kunnen nemen. Je hebt alleen niet inzichtelijk wat er precies gebeurt naar mijn idee (qua buy/sells en daaruit profits per trade). Het is wel een mooi "set and forget" idee. Mogelijk dat dit in de toekomst veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Wekt niet veel vertrouwen met een site zonder contactinformatie en een verborgen 'whois'

https://who.is/whois/hodlbot.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
s1ck schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:51:
[...]

Correct, grid bot is iets wat ik zoek. Zignaly zou dit weg kunnen nemen. Je hebt alleen niet inzichtelijk wat er precies gebeurt naar mijn idee (qua buy/sells en daaruit profits per trade). Het is wel een mooi "set and forget" idee. Mogelijk dat dit in de toekomst veranderd.
Ah duidelijk :)
Via Zignaly zie je het dan idd niet duidelijk genoeg, maar als je een gridbot via bijv. 3commas of Gainium koppelt aan Zignaly dan heb je wel inzicht/overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
PlasticPimple schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:52:
[...]

Wekt niet veel vertrouwen met een site zonder contactinformatie en een verborgen 'whois'

https://who.is/whois/hodlbot.io
site bestaat al 10 jaar. Hebben echt veel vooruitgang gemaakt,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het heeft even geduurd, maar ben nu weer terug op het punt van het vertrek van Binance, toen alles op dat moment diep in de min stond :|

Afbeeldingslocatie: https://www.ravenslair.nl/GoT2/3commas20250101.jpg

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlasticPimple
Raven schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:14:
Het heeft even geduurd, maar ben nu weer terug op het punt van het vertrek van Binance, toen alles op dat moment diep in de min stond :|

[Afbeelding]
En met wat voor instellingen/bots heb je dat gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@PlasticPimple Een multipair bot, oorspronkelijke naam van de door iemand anders aangemaakte bot was "Cassidy Nidorino Bot #2", strategie long, DCA (5), 12 pairs. Daarnaast nog een single pair bot die niet zo heel hard gaat en die helaas op het moment in de min zit, zit te wachten tot die er weer uit komt.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 29-04 14:40
Zijn hier ook mensen die handelen mbv een AI-bot?
Ik heb vroeger wel eens een DCA-bot geprobeerd (3commas), maar kreeg deze nooit helemaal lekker draaien en daarmee maakte hij teveel verlies.
Ik las iets over Diamond Pigs.
Iemand ervaring?

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazsie
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:55
Zijn er nog mede tweakers die hier actief in ziijn?

Inmiddels 3commas ondekt en werkt prima alleen de prijs vind ik best fors, dat geld zou je ook mooi kunnen investeren.

Dus op zoek naar een liefst "free" versie. Ben Freqtrade, Octobot, Hummingbot tegen gekomen.
Iemand bekend ermee (of kent eentje die ik nog niet gevonden heb)?.

Verder zie/lees ik om mij heen hoe men 50%-100% winst maakt per maand, dat is mij nog niet gelukt zonder grote risicos's te nemen maar met 5%-10% per maand is ook prima zat vind ik zelf :).

3600 Wp op 0° (vrijwel plat) | 3900Wp op 10°

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Jazsie schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:36:

Inmiddels 3commas ondekt en werkt prima alleen de prijs vind ik best fors, dat geld zou je ook mooi kunnen investeren.

Dus op zoek naar een liefst "free" versie. Ben Freqtrade, Octobot, Hummingbot tegen gekomen.

Verder zie/lees ik om mij heen hoe men 50%-100% winst maakt per maand, dat is mij nog niet gelukt zonder grote risicos's te nemen maar met 5%-10% per maand is ook prima zat vind ik zelf :).
Hier niet zo actief meer, maar nog wel een actief bot gebruiker.
Ik zelf zit al een geruime tijd op Gainium, met de gratis versie kan je goed uit de voeten, en kan je meer mee dan op 3c.

50% winst per maand moet ik nog meemaken, tenzij je leverage gaat en enorm veel risico neemt is het niet haalbaar.
Ik zit zelf tussen de 5á10% winst per maand, en dat is met de juiste settings (en markt) wel goed haalbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven steekt hand op
Zit nu te wachten tot de Trump-crash van iets meer dan een week terug voorbij is, staat nogal wat in de min sinds hij bezig is geweest :/
Niet goedkoop nee, maar ondersteund wel een hele boel exchanges en je kan ook bestaande bot-configs van anderen zien en die (evt met aanpassingen) gebruiken als from scratch een stap te ver is.
* Raven steekt geen hand op
Nooit van die gehoord :P
Dan zit diegene waarschijnlijk de hele dag achter de pc te loeren op bijv nieuwe coins, vroeg investeren en na een flinke piek weer verkopen. Als ik wakker was geweest had ik bijv. wat van die Trump-coin kunnen kopen en dan niet lang daarna voor een stuk hoger bedrag weer kunnen verkopen. Dat die - zij het tijdelijk - flink omhoog zou gaan was waarschijnlijk wel te verwachten, maar ja, lag te pitten :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.McDuck
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 29-04 10:42
Ik zit te denken om met 3commas ook weer eens een proging te wagen. Ik doe alleen HODL en een keer Yieldt geprobeerd tot alles weer genadeloos inzakte. Misschien maar eens mee gaan doen en ook eens over winsten gaan praten ipv alleen afwachten. Snap er niet heel van maar als je kan afkijken bij anderen moet het toch wel goed gaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
Hodlbot.io is redelijk goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazsie
Remy!!!! schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:57:
[...]

Ik zelf zit al een geruime tijd op Gainium, met de gratis versie kan je goed uit de voeten, en kan je meer mee dan op 3c.

50% winst per maand moet ik nog meemaken, tenzij je leverage gaat en enorm veel risico neemt is het niet haalbaar.
Ik zit zelf tussen de 5á10% winst per maand, en dat is met de juiste settings (en markt) wel goed haalbaar.
Bedankt voor de tip, ga ik eens Gainium checken.

5-10% winst per maand is mooie target, wil ook nog goede nachtrust hebben :+.
Raven schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:26:
[...]

* Raven steekt hand op
Zit nu te wachten tot de Trump-crash van iets meer dan een week terug voorbij is, staat nogal wat in de min sinds hij bezig is geweest :/

[...]
Niet goedkoop nee, maar ondersteund wel een hele boel exchanges en je kan ook bestaande bot-configs van anderen zien en die (evt met aanpassingen) gebruiken als from scratch een stap te ver is.

[...]

* Raven steekt geen hand op
Nooit van die gehoord :P

[...]

Dan zit diegene waarschijnlijk de hele dag achter de pc te loeren op bijv nieuwe coins, vroeg investeren en na een flinke piek weer verkopen. Als ik wakker was geweest had ik bijv. wat van die Trump-coin kunnen kopen en dan niet lang daarna voor een stuk hoger bedrag weer kunnen verkopen. Dat die - zij het tijdelijk - flink omhoog zou gaan was waarschijnlijk wel te verwachten, maar ja, lag te pitten :+
Die +50-100% is dus met DCA bots. Kan haast niet anders dan met grote risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Jazsie schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:01:
[...]

Bedankt voor de tip, ga ik eens Gainium checken.

5-10% winst per maand is mooie target, wil ook nog goede nachtrust hebben :+.
Hahaha herkenbaar, maar ik moet ook zeggen het ligt heel erg aan de markt, op dit moment zit mijn bot redelijk vast, dus nu even hopen dat de alt markt een beetje omhoog gaat, dan kan hij weer doorgaan. Het 'voordeel' is, ik heb nu 3 deals open staan met alle DCA orders gevuld, dus als ze sluiten is het mooie winst.
[...]

Die +50-100% is dus met DCA bots. Kan haast niet anders dan met grote risico.
Heb je hier een bron oid van? Want ik kan mij niet voorstellen dat men dat haalt met DCA, juist door DCA toepassen (dus eigenlijk meer funds achter de hand houden mocht de coin omlaag gaan) zorg je ervoor dat je winstpercentage omlaag gaat. Tenzij ze met 3 DCA orders oid werken, en wat ik zei, die percentages haal je niet met spot.

Eind 2023 heb ik een spot bot gehad die zat toen een aantal maanden op 20á30% winst per maand, maar dat was meerdere keren per dag op Tradingview de coins uitzoeken, en die was qua DCA instellingen ook niet echt veilig te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazsie
Welke pairs trade jij @Remy!!!! ?

Ik momenteel enkel USDT, alles gebaseerd op USDT momenteel.

Net effe bot gestart op Gainium, eens kijken hoe dat gaat. GUI is wat minder dan 3commas maar als het verder goed werkt dan prima.
De prijzen zijn ook gunstiger, eerst maar kijken of ik meer DCA bots kan draaien in de free versie.
Remy!!!! schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:07:
[...]

Heb je hier een bron oid van? Want ik kan mij niet voorstellen dat men dat haalt met DCA, juist door DCA toepassen (dus eigenlijk meer funds achter de hand houden mocht de coin omlaag gaan) zorg je ervoor dat je winstpercentage omlaag gaat. Tenzij ze met 3 DCA orders oid werken, en wat ik zei, die percentages haal je niet met spot.

Eind 2023 heb ik een spot bot gehad die zat toen een aantal maanden op 20á30% winst per maand, maar dat was meerdere keren per dag op Tradingview de coins uitzoeken, en die was qua DCA instellingen ook niet echt veilig te noemen.
"Vriend" die ik ken doet dit geruime tijd, heb nagevraagd en het gaat idd niet om spot maar met leverage.
Dat verklaard een hoop natuurlijk.

Even doorgevraagd naar de instellingen en wat ik heb begrepen is dat base order 50 is en safety order 100 en scale volume per order 2x is... ofwel puur martingale en dus hoge risico.

Maja met een groot budget en goed gekozen coins kan dit natuurlijk leuk rendement geven :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Jazsie schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:19:
Welke pairs trade jij @Remy!!!! ?

Ik momenteel enkel USDT, alles gebaseerd op USDT momenteel.

Net effe bot gestart op Gainium, eens kijken hoe dat gaat. GUI is wat minder dan 3commas maar als het verder goed werkt dan prima.
De prijzen zijn ook gunstiger, eerst maar kijken of ik meer DCA bots kan draaien in de free versie.
Ik gebruik USDT_ALL met een relative volume filter van 50.
[...]

"Vriend" die ik ken doet dit geruime tijd, heb nagevraagd en het gaat idd niet om spot maar met leverage.
Dat verklaard een hoop natuurlijk.

Even doorgevraagd naar de instellingen en wat ik heb begrepen is dat base order 50 is en safety order 100 en scale volume per order 2x is... ofwel puur martingale en dus hoge risico.

Maja met een groot budget en goed gekozen coins kan dit natuurlijk leuk rendement geven :+.
Ja met een volume scale van 2 gaat het idd hard :+ maar dan ga je naar mijn idee nooit 50á100% winst per maand mee halen. Want in veel gevallen zal je de deals sluiten zonder(of weinig) gevulde safety orders, waardoor je procentueel dus 'weinig' winst maakt. Tenzij je ervoor kiest om met bijv. 20 SO's maar 5% af te vangen, dan wil het mogelijk wel lukken, maar dat is nogal riskant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
Remy!!!! schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:57:
[...]

Leuk om die mooie % te zien! Ik ben benieuwd op welk platform en pairs/settings je mee speelt.
Sinds 4 maanden 3C abonnement afgesloten. Prima prijs. Met de gekte van november/december mooie winsten behaald. Tot het inkakte en ik nu met flink -% bags zit :+

Ik ben zelf op zoek naar een aantal setups en wil primair BTC draaien (en dan ook de profits als BTC pakken) voor langere termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

s1ck schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:29:
Tot het inkakte en ik nu met flink -% bags zit :+
Door de Trump-crash van eerder deze maand? :/

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s1ck
Raven schreef op zondag 16 februari 2025 @ 17:37:
[...]

Door de Trump-crash van eerder deze maand? :/
Nee, dat was al daar voor. Meeste waren gaming/ai coins. Die hadden in de eerder genoemde periode al flink gepiekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

s1ck schreef op zondag 16 februari 2025 @ 18:00:
[...]

Nee, dat was al daar voor. Meeste waren gaming/ai coins. Die hadden in de eerder genoemde periode al flink gepiekt.
Ah okee, ik zit hier met nodige in de min sinds Trump eerder deze maand bezig is geweest en 3 al wat langer (en flink dieper) in de min: EOS/USD, MATIC/USD en RUNE/USD

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
s1ck schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:29:
[...]

Leuk om die mooie % te zien! Ik ben benieuwd op welk platform en pairs/settings je mee speelt.
Sinds 4 maanden 3C abonnement afgesloten. Prima prijs. Met de gekte van november/december mooie winsten behaald. Tot het inkakte en ik nu met flink -% bags zit :+

Ik ben zelf op zoek naar een aantal setups en wil primair BTC draaien (en dan ook de profits als BTC pakken) voor langere termijn.
Dit is m'n bot op Gainium die ik op Binance actief heb, en zoals je ziet heb ik ook een aantal redbags :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Remy!!!! Euh, Binance is toch niet meer actief in NL?
edit: Of jij woont buiten NL, dat kan ook :P

[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 16-02-2025 19:23 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Raven schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:21:
@Remy!!!! Euh, Binance is toch niet meer actief in NL?
edit: Of jij woont buiten NL, dat kan ook :P
Ik woon in NL :P
Maar ik maak er gebruik van via Zignaly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Remy!!!! Ah :P , maar heb je dan geen beperkingen? KYC kan niet meer doorlopen worden omdat NL id-bewijs/paspoort niet meer wordt geaccepteerd.

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remy!!!!
Raven schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:29:
@Remy!!!! Ah :P , maar heb je dan geen beperkingen? KYC kan niet meer doorlopen worden omdat NL id-bewijs/paspoort niet meer wordt geaccepteerd.
Daar zitten zeker een aantal voor en nadelen aan:
Voordelen:
- Ik kan weer op Binance traden
- Mensen kunnen investeren in mijn service, en daar verdien ik ook nog een klein beetje aan

Nadelen:
- Zignaly maakt een subaccount voor jou aan, daar stort je je funds. Maar je kan er niet zo makkelijk bij zoals bij een normale exchange.
- Funds storten/eraf halen duurt langer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Remy!!!! Ok :)

..... ik las net op de site van zignaly dat "Users will be required to hold a Binance.com account com which has been KYC verified at level two." Is dat nog steeds van toepassing? Is van een paar jaar terug.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
Raven schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:35:
@Remy!!!! Ok :)

..... ik las net op de site van zignaly dat "Users will be required to hold a Binance.com account com which has been KYC verified at level two." Is dat nog steeds van toepassing? Is van een paar jaar terug.
Hmm nee geen last van, maar kan ook niet, want ik kan ook geen Binance account meer aanmaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Remy!!!! schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:37:
[...]

Hmm nee geen last van, maar kan ook niet, want ik kan ook geen Binance account meer aanmaken :+
Ik kan nog op beide accounts inloggen, maar buiten zien dat er nog wat dust aanwezig is kan ik niks met die accounts :P

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s1ck
Remy!!!! schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:26:
[...]

Ik woon in NL :P
Maar ik maak er gebruik van via Zignaly.
Ah, nice. Ooit eens in het verleden gebruik gemaakt van het Zignaly platform. Vond dat je destijds te weinig zelf kon doen los van geld er tegen aan gooien. Verder wel $ZIG holder >:)

[ Voor 30% gewijzigd door s1ck op 17-02-2025 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

quote: 3commas
Upcoming Changes for EEA UsersStarting from April 2025.

3Commas services in the EEA will be operated by 3Commas & J2TX Ltd.(CYSEC REGULATED).
A KYC verification process will be introduced as part of this transition.
KYC Verification for Existing European Economic Area (EEA) Users

Oscar Wilde

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jazsie
Inmiddels draai ik meer dan 2 maanden nu de Gainium bot en dat gaat best lekker.
Prima vervanger voor 3Commas.

Momenteel op 2% gemiddeld rendement op low risk, mag wat hoger >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Jazsie Ik zit nog steeds bij 3commas (met geannuleerde abo verlenging) waar ik nog steeds flink in de min sta :/ Misschien Gainium maar eens bekijken, niet alles zit vast in deals.

edit: Oh wacht, nog steeds geen ondersteuning voor Kraken :/ , ondanks herhaalde verzoeken.

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 23-04-2025 19:02 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Jazsie schreef op woensdag 23 april 2025 @ 15:57:
Inmiddels draai ik meer dan 2 maanden nu de Gainium bot en dat gaat best lekker.
Prima vervanger voor 3Commas.

Momenteel op 2% gemiddeld rendement op low risk, mag wat hoger >:).
2% rendement per?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazsie
Gemiddeld 2% per maand, dacht dat ik dat erbij vermeld had :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazsie
Raven schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:49:
@Jazsie Ik zit nog steeds bij 3commas (met geannuleerde abo verlenging) waar ik nog steeds flink in de min sta :/ Misschien Gainium maar eens bekijken, niet alles zit vast in deals.

edit: Oh wacht, nog steeds geen ondersteuning voor Kraken :/ , ondanks herhaalde verzoeken.
Ahhja ik zit bij ByBit.nl, dat werkt goed.

Pagina: 1 ... 29 30 Laatste