No problem, en ja inderdaad BNB genoeg op voorraad houden. Je ziet je BNB balance ook op 3commas my deals:Remy!!!! schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 19:39:
Goed om te weten! Maar dat houdt dus wel in dat je altijd een voorraadje BNB moet hebben, dus eens in de zoveel tijd moet je hem even bijspekken.
Zojuist 0,05BNB getraded, en even kijken hoe lang dat meegaat.
Bedankt voor de tip!
/f/image/fFnPLmXGBcX1CTqSZPHRgsXn.png?f=fotoalbum_large)
Eens zien of dat te rijmen is met de buy signals:
:fill(white):strip_exif()/f/image/yBjmMBIsPqkyfK8wTxsC07XF.png?f=user_large)
Start: Today 6:17:42 AM
Buy price: 11.30992746
De candle op 6.16: groen en volumineus -> strong buy
De candle op 6.12: groen -> buy
De candle op 6.02: groen -> ik zou dit geen STRONG buy willen noemen
De candle op 5.17: groen (staat niet op het screen print)
De RSI-7 op 6.14: 40% -> < 70%
De RSI-7 op 2.17: -25? (staat niet op het screen print en volgens mij heb ik de schaal raar gezet, want ik zie de RSI nooit negatief zijn) -> < 70%
Waarom deze analyse. We zoomen uit:
/f/image/xXZe3SAac2hpzdt8BIxdjeQc.png?f=fotoalbum_large)
Ziet er naar uit dat ik een zakje NANO heb.
Iemand idee wat ik kan aanpassen aan de deal start condition, zodat de bot geen mooner op retour koopt?
Je kan met 1 bot blijven draaien. Heb je ALTAIR ELECTABUZZ #16 gekopieerd? En, ook 82% rendement?kx22 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 11:45:
Trouwens, ik heb nu 3 dagen gratis pro, maar mocht ik toch maar met 1 account willen blijven traden en de ALTAIR ELECTABUZZ #16, moet ik dan een pro subscriptie hebben? Met huidige stand van zaken heb ik dat in 2 dagen wel eruit, maar ga natuurlijk niet betalen als ik er geen gebruik van maak.
Of zijn er echt dingen die ik mis/die ik straks niet meer kan?
Wat je niet meer kan met een Free Plan:
- paper traden
- meer dan 1 DCA bot active
- meer dan 1 smarttrade
- meer dan 1 account per exchange
De prijzen voor een abbo worden bij mij lager naarmate ik langer een free plan heb:
[ Voor 35% gewijzigd door bek op 17-04-2021 11:54 ]
vandaar ook dat ik het zo heb staan:borbit schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:19:
[...]
Dit snap ik niet zo goed. Ik zou denken juist strakke stoploss om in ieder geval de verliezen zoveel mogelijk te beperken?
:fill(white):strip_exif()/f/image/QK26pHaVsQZN35T5NilgbmY4.png?f=user_large)
Werkt prima en dan blijven die deals die de min in gaan ook niet al te lang hangen en "slots" bezet houden.
Bij -3% schiet die een safety order in om te DCA'en en bij -6% gaat dan de stop loss af.
En hier het resultaat dusver voor vandaag:
/f/image/hPLRcJlklBl1xIn4Dq1loGUM.png?f=fotoalbum_large)
Daarom dus je stoploss strakker zetten.bek schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 13:09:
[...]
En verkocht! Binnen een paar minuten na het kopen stond de deal al op -18%. En na 6 uur is de deal afgerond. Als dit 's nachts was gebeurd had ik het geeneens gemerkt.
[ Voor 42% gewijzigd door Aequitas258 op 17-04-2021 15:27 ]
kx22 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 15:46:
Ik heb nu ook op 6% gezet. Kom steeds funds tekort.
:fill(white):strip_exif()/f/image/BDRlUf6k2elgDIl0gMzWFK0a.png?f=user_large)
Vooral zorgen dat je in dit overzicht op 3Commas genoeg BTC en BNB hebt om de trades te maken, en let wel mijn bot staat op 100 trades max en 1 Safety order, dit houdt in dat er dus 200 trades actief kunnen zijn.
0,0001 BTC per trade x 200 = 0,02 BTC wat je minimaal nodig hebt om te traden, en dan nog wat BNB voor de fees.
[ Voor 28% gewijzigd door Aequitas258 op 17-04-2021 15:54 ]
Zou het gewoon wat langer door laten lopen, zie hier nog geen problemen :Remy!!!! schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 17:42:
Hmmm ik heb vanmiddag dus m'n stoploss van 35% naar 6% gezet, en ik zie m'n winst verdampen nu BTC aan het dalen is. Toch maar weer iets opschroeven?
Onbegrijpelijk, had je niet nog oude deals staan die aan het verlopen zijn met een -15 of -35 % stop loss? Kun je eens kijken in je History ? Ben erg benieuwd of daar niet deals tussen zitten met veel verlies.Remy!!!! schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:26:
En toen was m'n $20 winst van vandaag weg omdat hij diverse stoplosses heeft geraakt. Ik zet m'n SL maar even op 35%...
Of het komt door je close at market price? Zoals ik gister had:
:fill(white):strip_exif()/f/image/moPsXcPPjvCYtgSxCESZ0Vbc.png?f=user_large)
Duurde even maar na een halve dag was dat recht getrokken
[ Voor 26% gewijzigd door Aequitas258 op 17-04-2021 18:39 ]
Precies, mijn $ is ook omlaag vanwege de BTC $ koerskx22 schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:38:
[...]
Hier idem.
Ik kijk niet meer naar de $ winst. Ik kijk op binance naar de satosi. Anders lijkt het alsof je heel wat winst maakt, maar als BTC ook omhoog gaat, stelt het niet zoveel voor.
Ziet er exact het zelfde uit als wat ik gister ervaarde toen ik al mijn close at market deals er door knalde. Echt een halve tot 3/4 dag zelfs dik in de min en hoe langer de bot draaide hoe meer het recht getrokken word. Zie ook mijn grafiek (diep dal gister) :Remy!!!! schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 18:57:
[...]
Als ik in m'n history van vandaag kijk dan zie ik alleen maar stoplosses die de 6% hebben aangeraakt, en een aantal panic sold want die heb ik zelf gecanceld omdat ze hoger rond de 10% in de min stonden, dus voordat ik m'n aanpassing van 35% naar 6% had gedaan had ik die alvast (pro-actief) gestopt.
De meeste stoplosses stonden maar een paar uur open, en alle panic solds zijn meerdere dagen oud.
[...]
Hmm als ik daar kijk dan staat m'n close at market price heeel veel hoger dan m'n stop loss.
En qua profit kijk ik altijd bij My deals, en dan:
Today Profit: 1.41 $
Total: 59.48 $
Active deals: 85
Active deals reserve: 16.11 $
En daar heeft de huidige koers van BTC toch geen invloed op? Want dit is de winst van de deals, niet hoeveel BTC e.d. ik heb, toch?
:fill(white):strip_exif()/f/image/Q4enXAiT6m3QHue6hYl9MfvH.png?f=user_large)
Ik zou echt als je instellingen aan je bot wijzigd een aantal dagen laten draaien en dan pas conclusies trekken.
Dat zeg ik toch ook niet? Bij het aanpassen van mijn SL zag ik mijn Today Profit: dalen van $19á20 naar $1.TomTorquay schreef op zaterdag 17 april 2021 @ 22:58:
[...]
Sorry, maar zo lieg je jezelf gewoon voor. Als ik het goed heb, dan telt 3Commas de waarde van de coins die zich nog in een trade bevinden niet mee in het overzicht van winsten of verlies.
Ik let dan ook alleen op Today profit, of is dat niet de juiste indicator voor je (dagelijkse) winst?Als coins dan eindeloos in een trade blijven op -30% dan lijkt het alsof je goed bezig bent, totdat ze opeens onder de -35% duiken. Een stop loss op -35% is eigenlijk gewoon waanzin.
De SL van 35% heb ik gedaan mocht de bearmarkt beginnen als ik even niet oplet (slaap/werk).
Hieronder een klein overzicht van deals waarbij de SL werd geraakt zodra ik hem op 6% had gezet.
Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper? - R.I.P. Pricewatch
Dat is inderdaad niet veel, ik vraag mij ook af hoe e.e.a. werkt met zo'n bot...Remy!!!! schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:50:
[...]
Ik zat op een paar cent per uur winst![]()
En met deze gaat het ook nog niet zo heel hard, en dat met 100 mogelijke deals waarvan er 43 actief zijn.
Ja de deals gaan er snel doorheen, maar die 1á2 cent per deal schiet nog niet echt op.
Even vandaag aankijken, ik kan mij nog niet echt voorstellen dat ik op die $60á80 winst per dag kom.
Voor mezelf even een Excelletje gemaakt met hoe DCA nou (ongeveer) werkt.
/f/image/n1Ca1zPLOG9FxXsTjuBO73Ke.png?f=fotoalbum_large)
...en dan hoop ik dat ik het goed heb berekend.
Die kwam net ook voorbij bij mij... Denk een kleine hiccup...Remy!!!! schreef op donderdag 22 april 2021 @ 09:50:
Hahaha ok, ik zie voor het eerst een nieuwe error op 3C:
Error placing safety trade: {"code"=>-1003, "msg"=>"Way too much request weight used; IP banned until 1619078578715. Please use the websocket for live updates to avoid bans."}
Staat je Profit currency op Base? Dan krijg je inderdaad je winst in alts niet in BTC.maxkoe schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 17:39:
Ik ben ook begonnen met spelen. Wil nog niet echt sta op -6 dollar.
Maar even een domme vraag.
Ik krijg dit bericht:
Deal completed. Profit: +0.00936000 JUV -0.00000136 BTC (0.08 $) (0.81% from total volume (0.5% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 2 hours
Dat zijn toch negatieve bitcoins. Dan maak ik toch verlies?
[ Voor 15% gewijzigd door Aequitas258 op 23-04-2021 18:49 ]
Ik vind dat wel een interessante strategie en ben ook heel benieuwd wat er gebeurt als je het aantal deals opschroeft naar 30.Amargedon schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:32:
[...]
Hoeveel deals moet ik wat verder zoeken, maar ik zie in de statistieken van de bot wel ADA en Theta staan bijvoorbeeld. Ook Luna en Sol komen erin terug. Niet de top coins persee, maar ook zeker geen kleinere. Heb uit interesse even gekeken hoe de RSI en ULT staat bij een aantal top coins en die komt inderdaad niet zo laag, al zie ik op een dag als vandaag dat bijvoorbeeld Polkadot er eerder vanavond dichtbij in de buurt kwam.
Ik vind het zelf minder belangrijk om de top coins te pakken. Die gedachte ontstond eerder deze week toen deals langer open bleven staan en het dan handig is om niet met 'zooi' te blijven zitten. Maar...als door betere condities de deals gesloten worden houd ik gewoon de BTC over en niet 'de zooi' zeg maar.
Dan zou je, vermoed ik, met deze condities niet altijd alle 30 deals open hebben staan, maar wel "beter" profiteren van momenten waar alles daalt, want volgens mij gebeurt dat heel vaak tegelijkertijd.
Amargedon schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:32:
[...]
Ik heb de GTO eruit gehaald, merci voor de tip (alweer).
Amargedon schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:32:
[...]
Ik probeer je te volgen, maar merk ook dat het later op de avond isIk zie in die tabel de Base Order en vervolgens de twee SO orders die ik toesta, met in de Deviation % kolom bij welke daling ze worden geplaatst. Daarachter staat voor welke amount en wat dan het gemiddelde (totaal)bedrag is. Is dan de Required change % het percentage wat het moet stijgen ten opzichte van de Deviation % om de TP te behalen?
Lees en begrijp ik de tabel dan zoals jij bedoeld?
/f/image/Uyjtk6xn57cepF6gsDd4m5iJ.png?f=fotoalbum_large)
Even een plaatje zodat we allemaal over hetzelfde praten
Dit is hoe ik hem begrijp, van links naar rechts:
- Order No - Base order en aantal SO's
- Deviation - hoeveel afwijken van BO om te hitten
- Order Size - Hoeveel je koopt tegen op dat punt
- Volume - Hoeveel dat in BTC is
- Price - Wat je voor je order betaald
- Avg Price - Gemiddelde betaalde prijs
- Required Price - Price benodigd om je winst percentage te halen
- Required Change % - hoeveel % er omhoog moet worden gegaan t.o.v. de Price van de SO
- Total Size - Hoeveel je totaal in de coin hebt ingelegd
- Total Volume - Equivalentvan bovenstaand in BTC
Crypto is behoorlijk volatiel, dus drops van 20% zijn niet ondenkbaar. Nog een tabelletje, in dit geval ADA/USDT:Amargedon schreef op donderdag 29 april 2021 @ 22:32:
[...]
Hoe heb jij voor jezelf die 20% bepaald die je af wilt kunnen dekken? Wat is daar jouw gedachte en logica bij/achter?
/f/image/QefdXEaoeTJIe1RiTi3RCUUv.png?f=fotoalbum_large)
De step scale is hier 1, dus dat rekent wat makkelijker.
Hier zie je dat een drop van 24% betekent dat de prijs van ADA daalt van 1.3612 naar 1.0345. Dat zal niet heel snel voorkomen, maar door het DCA hoef je "maar' 14% winst te halen t.o.v. de 1.0345 om van de pair af te zijn.
In de huidige markt zal dat niet zo snel gebeuren, maar stel dat we ineens in een bear-market terecht komen en alles daalt, dan zou dit makkelijk kunnen.
Let ook: een BTC drop van 20% als de prijs 54000 is, betekent een drop naar 43.200, en de "verhalen" zijn dat bij een goede bear-market de prijs nog verder dan dat kan dalen.
Laten we wel wezen: ik heb (absoluut) het geld er (nog) niet in zitten om zo'n drop te kunnen dekken, maar het is wel iets waar ik naar toe wil werken.
iT3CH schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:05:
Ik heb mijn geld van Binance overheveld naar Bitvavo en ben het weer helemaal zelf gaan doen. Die 250 euro zette ik daarna in op ADA en binnen 3 uur liet ik het met 30 euro winst uitbetalen. Zet toch meer zoden aan de dijk dan die bots.
Remy!!!! schreef op donderdag 29 april 2021 @ 23:46:
Dat zelf handelen meer oplevert klopt zeker! Maar naar mijn idee geeft het ook meer risico.
Een goedlopende bot levert veel minder winst op dan zelf handelen, maar minder kans op verlies. Maar ook met bots kan je zeker verlies lopen/maken.
Voor mij is het de bot-optie een gemoedsrust iets geworden (en een hobby). Je maakt dagelijks X bedrag winst, maar ik zit niet meer dagelijks te controleren of mijn daytrades wel een verstandige keuze waren.
Zo pakt een kennis van mij soms €1á200 per week winst, maar soms net zo makkelijk ook zoveel verlies door verkeerde deals te maken. En middels mijn bot zit ik niet met zulke extremen.
Even een bundeltje quotesiT3CH schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 06:30:
[...]
Hoe pak je veel verlies dan? De markt is alleen maar gestegen de afgelopen 10 jaar (behalve XRP door de rechtzaak). Je moet geduldig zijn. Zolang je niet verkoopt, verlies je niets. En zoals ik nu al veel teruglees bij, bijvoorbeeld @Ben.Hahlen , dat hij even oude, niet goed lopende, deals closed (tegen marktwaarde) met verlies. Dat doe ik nooit als ik zelf handel. Zolang je niet verkoopt, verlies je niets. Met zelf handelen zoek je een leuke coin uit waarvan je ziet dat die al een tijdje lager draait dan gemiddeld. Je zet er een take profit op van een paar procent (in de Tradingview grafieken met candlesticks zie je of hij weleens uitschieters heeft naar boven) en pakt daar automatisch je winst. Dit gebeurd bij mij vaak ‘s nachts, ik denk door de Amerikaanse handel.
ADA had gisteren bijvoorbeeld een waarde van 1,05 op een laag punt en 1,17 op het hoogste punt. Als je je verdiept in een paar coins dan weet je uiteindelijk precies wanneer je moet kopen en verkopen. 12 cent per muntje pakken en dan op 200 coins is toch 24 euro winst. Ik doe dit met 4 of 5 coins. Alleen soms moet je 3 dagen wachten tot hij je take profit punt bereikt. Prima toch?
Maar je moet nooit verkopen in een dip, altijd vasthouden. Er komt altijd weer een betere tijd. Wel zorgen dat je genoeg liquiditeit hebt om bij te kopen in een dip.
Ik weet van mezelf dat ik, als ik zou doen wat @iT3CH zou doen, ik de hele tijd op Binance zou zitten om te kijken hoe het met de koers gaat en daar heb ik geen tijd voor
Daarmee wil ik niet zeggen jij meer tijd hebt, ik ben alleen zo'n idioot die dat doet
Ik zit nu ook nog teveel naar de deals pagina te kijken hoe alles gaat en daar moet ik ook vanaf, maar dat komt vanzelf.
Ik heb van de week ook op BNB verlies gemaakt, omdat ik 0.5 BNB verkocht had op €415 en toen dacht dat langzaam terug te kopen op 395, 390, 385 en 380, want BNB was lekker aan het dalen...
Uiteraard hitte BNB als laagste punt €397 en toen was het alleen maar up, up, up!
Dus nee, zelf traden is niks voor mij
Net als bij @Remy!!!! is het voor mij een stuk gemoedsrust (of iig: dat moet het worden
Het closen van oude, niet goed-lopende deals was een bewuste keuze en ik ben daardoor nooit in de min uitgekomen. Soms moet je verlies pakken als je wat anders wilt proberen.
Dat was overigens op 26 april dat ik dat gedaan heb (einde dag) en op dit moment zit ik qua totale winst alweer boven wat ik toen aan winst had, dus ik ben niet ontevreden.
Als ik mij echt ga verdiepen, dan kom ik niet meer aan werken toe (iets met te detaillistisch willen zijn) en, gezien mijn eerdere ervaring met BNB (en BTC, en ADA en BTT en nog een paar) ben ik er achter dat ik beter kan HODL'en op een aantal coins en de bot voor mij het werk laten doen
Bot-stats 29-04:
De nieuwe bot heeft gisteren $4,41 gedaan en staat voor vandaag op $3.23
Ik zie dat @Remy!!!! zijn bot het nog beter doet, want die staat voor vandaag al op $6,75 en gister op $12,95
Overigens, niet geheel gerelateerd, maar hebben jullie ook dat als je in de "Order history" van Binance kijkt en dan "1 Month" doet en "Hide Other Pairs" je dan niks ziet?
Ik kom alleen mijn Orders tegen als ik specifiek data invul daar...
Andere base, maar 1 actieve SO (waarom meer?), delay eruit, volume omhoog, TP omhoog (vanwege het percentage trailing), minder pairs en een limit order voor de BO. BUSD, dus gratis handelen. Eens zien of het scheelt met een market order voor BO. Buy signals hetzelfde gelaten.
Bot
/f/image/0D0wHILReh8jVN0B0jniJgba.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 3% gewijzigd door bek op 30-04-2021 15:16 . Reden: link naar bot goed gezet ]
Ben.Hahlen schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:17:
[...]
Mijn oudste deal is op dit moment de UNI/BTC van gisteren 14:39:14 en staat 4.02% in de min
<knip>
Hoe vaak hitten jouw deals de SO? Die staat bij jou op 1%?
/f/image/VuBwAD5ouztEeGN6AUUfBel4.png?f=fotoalbum_large)
Vorige week stond deze deal op -60%. Ik hold maar.
Je kan je deals, en daarmee je bot, analyseren op https://www.3cstats.com.
Zie je hoe vaak de SO geraakt wordt.
Oude bot die begin april liep:
Ja geen idee wat het grote verschil is, misschien dat de top 10/15 meer op en neer gaat waardoor je makkelijker meer deals pakt?Ben.Hahlen schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:17:
[...]
Ik vind het wel interessant dat jij zo veel beter draait dan ik (ook jaloezie natuurlijk).
Terwijl we dezelfde start conditions hebben en bijna dezelfde pairs (ik heb er iets meer).
Mijn oudste deal is KSM/BTC Start: 4/27/2021 11:48:22 AM -7.26%Ik heb THETA/BTC, LUNA/BTC en FIL/BTC uit de pairs gehaald, want die deden het niet echt super.
Mijn oudste deal is op dit moment de UNI/BTC van gisteren 14:39:14 en staat 4.02% in de min
Nu nog bedenken of ik nog meer pairs er uit wil halen en "echt" gelijk met jou ga draaien.
Hoe vaak hitten jouw deals de SO? Die staat bij jou op 1%?
Misschien ook nog wel een overweging...
Geen idee hoe vaak die worden gehit, is het ergens makkelijk te zien of moet ik gewoon in My Deals kijken?
Ja hij staat op 1%
De oudste zijn:Amargedon schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 14:26:
[...]
Dank voor al je uitleg, ik ga er later dit weekend nog even goed naar kijken!
Mijn bot verdient nog lang niet zoveel als @Remy!!!! bijvoorbeeld, maar ik ben wel benieuwd naar de performance. Bij jullie staan er veel meer deals open (30 tot 55 als ik het even zo zie), maar hoe oud zijn die dan en wat zijn de uitschieters in de min?
3 van de 27e (gemiddeld -6%)
2 van de 28e (-7%)
6 van de 29e (gemiddeld -8%)
En dus 44 van vandaag waarvan er veel tussen de -1% en -5% zitten, vanmorgen ging het wat beter
Dit zijn mijn 3C stats:
Ja en nee. Vannacht weer paar errors geen idee hoe het komt. Heb genoeg BTC en bot gebruikt 82% of balance.bek schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:15:
[...]
Helpt dit je verder?
https://help.3commas.io/e...sufficient-funds-err_805y
Er word niets verkocht.
SFPC - Motorrijder - EV - PV - L/L WP - Steun de TET!
Ik wilde al zeggen dat het mij opviel dat hij met de dag minder lijkt te 'verdienen'. Dit is met 60$ (50,-) op een DCA bot met het middelste risicoprofiel. Hij maakt geen verlies maar ook niet echt winst waarvan ik zeg *wow*.Remy!!!! schreef op zaterdag 1 mei 2021 @ 12:19:
Hoppa dikke winst jongens! Vandaag al €0,07 winst gemaakt! Ondertussen staan er 50 deals in het rood (heb het gisteren terug gebracht naar 50).
Achja, het zal zondag/maandag wel weer bijtrekken.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Heb de bot draaien met 862 BUSD. 1 Deal heb ik gecanceld: SYS.
De volgende stats zijn over 8 dagen:
/f/image/dSYbQDdv3GjpO3dnXkzYmY1w.png?f=fotoalbum_large)
Wie kan er wat zinnigs zeggen over de rating? Hoe hoger hoe beter? Want ik heb ook een bot die 77% scoorde.
Trailing staat op 1.06% en de average deal sluit op 1.25%. Dus trailing werkt voor deze bot nu.
Average daily staat op 5.9%. Nu reken ik even snel met 1$ = 1BUSD.
$123 in 8 dagen is $15.38 per dag. Totaal is $862, dan is dat ongeveer 1,8% per dag. Geen idee waar die 5,9% dan op slaat?
Afhankelijk van je settings kan je zoveel dingen doen met de bot. Gewoon set en forget met de default settings. Of juist heel agressief daytraden met hoge bem en agressie settings.
Dit was voor mij een leuke trade, was eigenlijk meer per ongeluk. Ik misbruikte de bot om bnb te kopen in crashes en op te sparen voor de Binance Card cashback, dus had de tp op 100% gezet. Ging bnb opeens de lucht in.
:strip_exif()/f/image/Q57PtEFjidreYYmzCUo8YwB0.jpg?f=fotoalbum_large)
Mocht je nog vragen hebben, kom langs in de gezellige onofficiële NL community telegram:
https://t.me/gsmgmarkets
En mocht je van plan zijn om te beginnen met deze bot, regel ff een referal. Dan kan je de bot 8 weken gratis gebruiken.
Je maakt een Binance account aan, maakt een ref link aan en zet de cashback fees op 10%/10% of 20%
Je maakt een tweede account aan via de ref link van hierboven en trade op het laatst aangemaakte account.
Na +- 1.5 jaar:
4% maar?TomTorquay schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 10:25:
[...]
Zie ik het goed dat je 4% per dag scoort? Wow!
Na 3 dagen pro op proef viel t nog niet tegen.
Heb er de ballen verstand van van heel ‘t crypto gebeuren maar met wat geklik hier en daar had ik toch wel profit.
Al die termen en dan nog in het Engels ook.....misschien wat mazzel gehad van een stijgende markt.
Gespeeld met 800 euries.
Zit in twijfel wat ik ga doen, doorgaan of niet, zou mooi zijn als er iemand in mijn buurt woont voor een “les” hoe die site werkt.
Ik heb dit terug kunnen vinden van de afgelopen dagen. 110 trades
All electric. 14 kWp, Panasonic 5 kW, Marstek 5,12 KWh, Atlantic V4
Wat er al eerder is gezegd: in principe zou je geen deals moeten cancellen met een bot omdat, zoals in het voorbeeld van @argon007, een deal ook na 20 dagen weer kan closen. MIjn oudste deals zijn nu op UNI/BTC, die sinds 05-05 open staan. Staan nu ~6% in de min en heb er zelf al wat SO's bijgezet.
Mijn strategie is wat aangepast ook, ik heb nu 20 active deals en 3 SO's. Ik wil, zoals eerder gezegd, naar de 10 SO's toe werken, zodat je (bijna) alles kan ondervangen.
Dan totaal 50 active deals en dan zitten we volgens mij wel goed
...maar ja, daarvoor moet de bot het nog even wat beter gaan doen
/f/image/nZgqOTYukv3Xi4DgU13XdXky.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/opKQV27TXx3EIChHy93tiJgJ.png?f=fotoalbum_large)
Dit zijn mijn stats, gaat niet heel slecht, al zeg ik het zelf.
Afhankelijk van hoeveel je er in stopt, zou dat best kunnenRemy!!!! schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 20:17:
[...]
Ah dat zou zomaar kunnen.
Net even een bierviltje berekening gemaakt voor de toekomst plannen van de bot.
En tijdens het rekenen zat ik een beetje te dromen, maar ga uit van het volgende scenario:
- Komende 1,5 jaar geen bearmarkt
- Je maakt vanaf juni $60 winst per dag, en dus $1800 per maand.
- Iedere maand room je de helft van je winst naar FIAT, en de andere helft blijft in de bot
Maak ik ergens een fout, of kan het dan echt keihard gaan? Ik snap dat het even dromen is, maar laat mij!![]()
Edit: Ik heb het even op google drive gedeeld, zelfs als je 'maar' $15 per dag winst maakt, en iedere maand de helft in FIAT doet en de helft in de bot, dan is het nog best interessant.
Ik denk(/hoop, zo je wilt), dat een winst van $15 per dag best haalbaar is. Zelfs in een bearmarket zou dat in theorie moeten kunnen (maar dan moeten de deal-start conditions misschien wat aangepast worden).
Verder ben ik het wel eens met je droom (en zo droom ik ook
Volgens mij is dat tegen de ToC van Binance en kan daardoor je account opgeheven worden, dus dat risico neem ik liever niet.argon007 schreef op vrijdag 7 mei 2021 @ 22:18:
Nog een tip: maak een nieuw account aan op Binance met uw eigen Referral link. Zo win je 20% aan fees terug. Laat ons zeggen dat dit na een eindje ook een mooi spaarpotje is. Ik spreek uit ervaring!
...als de bot overigens goed loopt ga ik hem aan mijn broer introduceren, die via mijn referral bij Binance zit, dus het idee an sich ben ik zeker voor
Wist überhaupt niet dat je een link kon maken waar het 10/10 is, dus ik pak "gewoon" die 20% dan
BOOOOOOOOOO!Remy!!!! schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 14:38:
Ik heb m'n oude bot uit gezet, maar de share link is nog beschikbaar voor de nieuwsgierigen.
Ondertussen een nieuwe bot met dezelfde instellingen aangemaakt, maar die mag spelen met wat andere bedragen. En om die reden ga ik die bot niet delen.
Mocht ie enigszins succesvol zijn, dan laat ik het horen.
Ik snap je motivatie wel, overigens. Maar mócht het nou echt goed werken, zou je dan wel bv alles behalve de BO en SO sizes willen delen?
Ben vooral nog aan het kijken naar de conditions. Ik heb het aantal SO opgeschroefd na de eerdere feedback en discussie hier; dat werkt inderdaad een stuk beter en ik heb nagenoeg geen deals meer die langer dan 24 uur actief blijven. Conditions staan op dit moment nog steeds strak (laag) omdat ik maar 7 deals tegelijk aan kan; wanneer ik dat straks verhoog kan ik de conditions ook iets ruimer zetten omdat ik dan meer ruimte heb voor deals die even mogen blijven hangen.
Nog even de stats voor degenen die dat leuk vinden, of misschien zien jullie nog iets waarvan je zegt 'he, hoe zit dit of dat':
[ Voor 7% gewijzigd door Amargedon op 10-05-2021 08:38 ]
/f/image/bnOYeK3XhFbT8kusCJdfCOO1.png?f=fotoalbum_large)
Hier de link naar de bot zelf: https://3commas.io/bots/3...ed_show?secret=f5dd297975
Deze schuif?wesley2004 schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 16:24:
Het valt mij op dat er telkens verschillende munten in het EARN/spaar gedeelte gezet wordt in binance.
Is dat een instelling ergens?
Want het zijn niet perse de paren waar hij op dat moment mee aan het traden is.
Dus ze gaan daarheen en zijn dan niet meer bruikbaar voor de bot lijkt het.
Iemand een idee hoe dit zit?
De beste dag sinds ik ben begonnen begin mei, bizar dit 😬TomTorquay schreef op donderdag 13 mei 2021 @ 21:13:
Zijn er mensen bij wie hun bot de voorbije 36u behoorlijk heeft gepresteerd?
:strip_exif()/f/image/HSos54KSClO9eKNEb44lLlgo.jpg?f=fotoalbum_large)
Afgelopen 24 uur vooral KSM en DOT.
[ Voor 4% gewijzigd door NeoPhire op 13-05-2021 21:46 ]
Leuk idee, maar ik skip dat idee 😉Remy!!!! schreef op vrijdag 14 mei 2021 @ 20:38:
Sinds gisteren/eergisteren heb ik een Telegram Bot gekoppeld aan 3C, en iedere keer als een deal succesvol is afgesloten krijg ik daar een bericht van. Nu heb ik het geluid van dat bericht veranderd, naar een soort 'kaching' geluid. Dus iedere keer als ik dat geluid hoor, denk ik 'Hoppa weer rijker'![]()
Ben ik de enige hierin?
De andere reden is, dat ik op deze manier niet continue 3C aan het verversen ben, en ik mij iets makkelijker kan focussen op andere dingen.
Dit is mijn top 5:
1. BUSD_NANO
2. BUSD_SHIB
3. BUSD_ETC
4. BUSD_EOS
5. BUSD_BAKE
En volgens mij staat NANO zo hoog omdat er een paar deals hun volledige SO's hadden gebruikt, dan gaat het wel wat harder.
Mijn take profits staan op 0.7%, veel deals dus op een dag 😊
/f/image/WzC0msRDxbMY3CLAWmVvlp7B.png?f=fotoalbum_large)
Niet erg bruikbaar in de huidige markt meer een botje voor erbij als je subscription het toelaat denk ik. Ben nu ook aan het kijken naar GMSG, maar de userinterface is best onduidelijk.
Nu weer verder met het topic doorlezen.
Edit: ja hij stond maar 1 dag aan, dus het is niet heel erg representatief.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeph op 16-05-2021 22:27 ]
Dit is op basis van grofweg 0.7 bitcoin per bot paper account, ongeveer 30k USD waard per bot aan inzet, zo kun je het resultaat berekenen.
[ Voor 12% gewijzigd door NeoPhire op 17-05-2021 22:13 ]
Interessant om te zien dat een hogere TP waarde in deze gevallen ook meer winst betekend. Zal vast niet altijd zo gelden, deze korte periode van bekijken is meer ter grove indicatie en vermaak
[ Voor 18% gewijzigd door NeoPhire op 18-05-2021 20:23 ]
Na een test zonder safety orders, 0,6% tp en een 6% stop loss was ik ging ik van +50$ naar -30$ in een paar uurtjes. Stop loss kostte me even 80$ en dag is behoorlijk met 1.000 euro inleg.
Nu het roer volledig omgegooid en gaan experimenteren met 5 safety orders en een safety volume order scale van 2.0 obv de bevindingen van Ben. Mijn tp van 0,6 omhoog gezet maar 3.0.... max active deals: 4 !
Dat zou flink inleveren worden op de dagelijkse profit.. dacht ik..
Door de schommelingen worden veel safety orders geactiveerd waardoor 1 deal met 5 safety orders meteen een tientje oplevert.
Heb er ook een aantal pairs uitgehaald die niks uithaalden. Jive, psg, aud, usdt, EUR enz.
Dit is het resultaat van de afgelopen 2,5 dag. Ook wel beetje het gevoel dat door het lage aantal deals het algoritme beter in staat is om cherry picking te doen ipv volume te draaien. Of het is gewoon geluk geweest.
:strip_exif()/f/image/KSs2pSspUHroOeiu8ZmgD1is.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn doelstelling was deze maand afsluiten met gemiddeld 1 tientje per dag en dat heb ik nu tot het einde van de maand al wel gehaald
Thx @Remy!!!! , @Ben.Hahlen, @argon007 voor jullie uitzoekwerk en de adviezen.
[ Voor 9% gewijzigd door AndereKoekoek op 18-05-2021 20:44 ]
Ik zal morgen wel weer een update plaatsen.
Voor de volgende keer zal ik het wel hier mee testenAequitas258 schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 14:43:
Met zulke correcties mag je wel 30-40% daling afdekken met SO's echter om dat effectief te doen zonder dat je trade heel lang tussen SO's blijft hangen moet je mijn inziens toch aardig wat SO's hebben en het daarbij behorende kapitaal.
Was dat maar voor alle BTC pairs zo :AndereKoekoek schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 15:12:
1 voordeel voor de BTC mensen.. Bijvoorbeeld voor ADA:
BTC / ADA is maar -6,44%
BUSD / ADA zit op -20%
/f/image/tjjenLwAAlyb3ahNLqYKEumT.png?f=fotoalbum_large)
Safety orders gingen maar tot 25%... zal dus 50% naar beneden geknald zijn.
edit: De grafiek van dit pair er even bijgevoegd:
[ Voor 21% gewijzigd door Aequitas258 op 19-05-2021 15:17 ]
Dus zojuist m'n oude bot stop gezet, en de Bakker Conservative bot overgenomen en gestart.
En hij is al met z'n eerste en enige deal bezig, maar dat gaat al lekker!
/f/image/FbnCJdsLrjOhFl6eVXrddjca.png?f=fotoalbum_large)
Zeph schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 19:36:
[...]
Vast met winst? Probeer de deals in het overzicht even te refreshen? Desnoods sell at market price (als je winst hebt). Er waren eerder vandaag wat issues, het lijkt nu al wat beter te gaan maar nog niet helemaal.
/f/image/yCPMH5zj9nzLkbvTnqoc5ns6.png?f=fotoalbum_large)
Staan allemaal op +0.60% in de overview (ook na een refresh en op binance staan de coins nog) terwijl de koers van de deals in realiteit al veel hoger staan. (Bijv. FRONT stond even op 1.65) Lijkt me dus inderdaad iets mis.
Zullen maar niet klagen met wat extra profit zeker?
/f/image/ywrGPrHVtypmGZK49GIsSHJj.png?f=fotoalbum_large)
Op mijn paper account een botje gemaakt... Hoe volatiel wil je het hebben
Tijden kloppen niet moet allemaal een uur of 4 later zijn. En de bot werkt met bedragen die ik zelf ook zou gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door Zeph op 19-05-2021 21:28 ]
https://cdn.discordapp.co...0801382342677/unknown.png
mag ik nog wat opscheppen met een andere bots die ik ook heb draaien?
Ik heb de CSV van Binance omgezet in een Excel file om dan manueel te berekenen wat voor winst ik had, het ging namelijk over nogal wat trades...

Ja, dat klopt, maar ik dacht, ik gooi hem er nog even inTomTorquay schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 20:52:
[...]
Wacht, mis ik iets? Dat is toch gigantisch logisch?
Meer ook voor mijn eigen "gemoedsrust".
...wat niet wegneemt dat ik het bizar blijf vinden dat als BTC dropt alles harder mee dropt... Maar goed, diamond hands en HODL ofzo, toch?
Nee, ik denk dat je zo'n dump inderdaad (bijna) niet kan voorspellen.Amargedon schreef op woensdag 19 mei 2021 @ 22:08:
[...]
Nee, vandaag is wel genoeg geweest
Mijn conclusie na vanavond nog wat cijfers en grafieken bekeken te hebben; dit was met de conditions niet te voorkomen geweest. Tenzij je >2h gemiddelden gaat gebruiken of iets dergelijks, maar dat is het ook niet helemaal. De 'oplossing' ligt mijn inziens dus in de richting van de SO en dat is ook een goede leer/les hieruit.
Dat zorgt bij mij voor de gedachte dat via de SO de winst opkrikken zoals ik deed...wel werkte, maar niet het handigste is. Sterkt mijn overtuiging dat de SO breder zou moeten staan, en je via een hogere inleg een hogere winst realiseert.
Als ik dat zo schrijf, en ook nog eens naar de bot van @argon007 kijk denk ik een beetje 'ja duh' en 'dat klinkt wel logisch, maar waarom nu pas'En toch is het zelf ervaren, en de scale van de dip van vandaag misschien wel even nodig geweest om dat te beseffen. Want immers...met de bewegingen van de afgelopen twee a drie weken ging het toch best aardig.
SO's zijn hier inderdaad de oplossing, of in ieder geval een gedeelte er van. Ik zie een SO ook niet als een methode om de winst op te krikken, maar echt om de drop te vangen en weer sneller je winst te pakken.
Je winst blijft natuurlijk het % dat je er in hebt gestopt, maar wordt in BTC (of $) wel hoger natuurlijk.
De bot van mijn broer heeft overigens gewoon doorgedraaid: https://3commas.io/bots/4...ed_show?secret=79dab10491
Die heeft dus gisteren gewoon nog winst gepakt
Goed, even met de sheet aan het spelen geweest.
Ik heb de cijfers van @argon007 als basis genomen. E.e.a. is afhankelijk van hoeveel Safety Trades hij heeft staan, maar ik ga voor het gemak van 5 safety trades uit.
Met 5 safety trades dek je dan een loss van 54% af.
/f/image/lKfDOUM6DjkQ6JP8zge5aGYf.png?f=fotoalbum_large)
Stel dat wij ook in 5 stappen naar de 50% komen, maar wel met een lager initiële stap, dan kom ik op iets dergelijks uit:
[list]
• Price Deviation % - 2,5%
• SO Scale - 2
• SO Step - 1,75%
/f/image/UEkuGmSt2ZwTbJV4lsIMSf8u.png?f=fotoalbum_large)
Dit is wel met een SO Scale van 2, wat betekent dat je benodigde funds heel hard toenemen.
Tevens zit je nog steeds dat op stap 5 je een required change nodig hebt van 25% om weer winst te maken, maar dat is nog steeds "maar" de helft van de drop.
Die "Bakker" bots bij @Remy!!!! gaan ook wel lekker! Waar komen die vandaan en wat is het idee er achter? Kan alleen maar filmpjes vinden, maar als iemand een write-up heeft?
Al mijn trades staan nog dieprood overigens...
ETH/BTC staat op -10% en dat is de beste, de volgende is -16% en dan is de rest op -18% t/m -28%
Momenteel ook niet de funds om bij te storten om iets te mitigeren, dus nu denken... Wat te doen...
Mochten er nog verzoekjes zijn, post je bot link en ik voeg hem toe.
Screenshots zijn vanuit de 3c android app, en vanuit https://www.3cstats.com/ met wat creatief knip+plak+paint werk
- nwagenaar - 18:30 19-05-2021 - Bakker Aggressive - 3 - Active deals reserve 63.29 $ (0.00157753 BTC)
- Amargedon - 12:45 19-05-2021 - QFL ORG 3 - Active deals reserve 83.44 $ (0.00207975 BTC)
- Amargedon - 12:45 19-05-2021 - Basis - Active deals reserve 93.01 $ (0.00231824 BTC)
- nwagenaar - 12:40 19-05-2021 - Bakker Conservative - Active deals reserve 11.52 $ (0.00028734 BTC)
- nwagenaar - 12:40 19-05-2021 - Bakker Defensive - Active deals reserve 109.39 $ (0.00272649 BTC)
- nwagenaar - 12:40 19-05-2021 - Bakker Moderate - Active deals reserve 47.92 $ (0.00119395 BTC)
- nwagenaar - 12:40 19-05-2021 - Bakker Aggressive - 4 - Active deals reserve 139.07 $ (0.00346457 BTC)
- Remy - 20:00 18-05-2021 - BUSD 0,5% TTP - Active deals reserve 730.49 $ (730.49654366 BUSD)
- Remy - 20:00 18-05-2021 - BUSD 1% TTP - Active deals reserve 657.57 $ (657.57027511 BUSD)
- Remy - 20:00 18-05-2021 - BUSD 0,5% - Active deals reserve 663.24 $ (663.24661645 BUSD)
- Remy - 20:00 18-05-2021 - BUSD 1% - Active deals reserve 713.67 $ (713.67316384 BUSD)
![]() | ![]() |
[ Voor 9% gewijzigd door Remy!!!! op 20-05-2021 13:23 ]
Zonet zelfs 2 orders geclosed met mooie winst.
Daarnet een mooie trade gedaan in DOTDOWN:
[ Voor 23% gewijzigd door argon007 op 21-05-2021 23:40 ]
Looptijd: vrijdag 21 mei ca. 15u aangezet tot nu. Resultaten, Open deals updated t/m 24/5/15:30:
| Status | Status | |
| Type | Closed | Open |
| Agressive | 19 | 3 |
| Moderate | 27 | 0 |
| Defensive | 18 | 1 |
| Conservative | 18 | 2 |
Het betreft de standaard Bakker setup (BO/SO: 0,003BTC) waar ik wel de coins gefilterd heb op de naar mijn mening HODL bare coins mocht het minder goed gaan.
Totaal $399 tot nu toe.
:strip_exif()/f/image/UJRtosJbf3SxyZdrbh4Cz46P.jpg?f=fotoalbum_large)
Deals die nog open staan:
:strip_exif()/f/image/JtOcyLpw2dNVQdcyruFTimnu.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu eens kijken naar de suggesties die hier gedaan zijn en hoe die impact hebben op de setup.
Mijn conclusie tot nu: met geduld en een set 'blue chip' coins zijn de Bakkers behoorlijk effectief.Geen reden om deals met verlies te sluiten.

Vandaag een 5-tal trades afgesloten waarvan de 4de en/of 5de SO gefilled werd, dus mooi winst op die trades natuurlijk.
https://3commas.io/bots/3...ed_show?secret=f681c2fc42
Mee eens. Daarom ben ik ook naar een middenweg aan het zoeken.Amargedon schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 11:00:
Voorlopig staat mijn bot nog uit. Eerste paar deals komen net onder de min 10 procent vandaan, dus wie weet binnenkort
Denk wel dat het aantal SO niet op de laatste ontwikkeling afgestemd moet zijn. Dat is een uitzonderlijke situatie waar je handmatig aan zou moeten vullen. De SO wil je volgens mij vooral afstemmen op de dagelijkse/wekelijkse schommelingen. Niet op een crash of dip zoals we afgelopen week hebben gezien, want de hoeveelheid funds die je dan voor elke deal nodig hebt is enorm.
De vraag is waar je als initiële deviation mee wil beginnen? Als je op 4 of 5 begint, kan je een langere deal hebben, omdat er een lange tijd is voordat er een SO gedaan wordt, wat je AVG buy naar beneden brengt.
1% is misschien weer te snel, want een 1% drop is "redelijk" normaal.
Waar ik dan ook mee "zit": wat is een normale drop? Wat wil je afdekken?
Ik zit nu zo te spelen bv:
/f/image/gzzpQJdTOiOS8hdFMD9P4QeM.png?f=fotoalbum_large)
Idee: standaard is 4 SO's, zodat je een 12% drop afdekt.
Je kan dan SO's toevoegen om een drop tot (bijna) 50% af te dekken.
Thoughts?
[ Voor 4% gewijzigd door Ben.Hahlen op 25-05-2021 11:46 ]
2.5% vind ik wel een mooi getalAmargedon schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 12:49:
[...]
Yes, 1 procent lijkt mij erg weinig. Ik weet dat ik met het idee kwam, maar achteraf gezien probeerde ik daar gewoon extra winst mee te creeeren ipv de SO te gebruiken waardoor die is.
Zit zelf te denken dat starten op 2 procent een aardige kan zijn. Zelfs bij de bakker setup beginnen ze op 3 procent volgens mij, terwijl de QFL de base zou moeten vinden. Ik denk niet dat 'onze' conditie met RSI en/of ULT beter gaat zijn. Dus terwijl ik dit schrijf vraag ik me af waarom we het niet op 2.5 of 3 zouden moeten laten beginnen.
Ben ook heel benieuwd hoe de bots van @Remy!!!! het doen. Voor mezelf nog wel de vraag wat ik met de conditions wil, aangezien ik voor de bakker setup eigenlijk een betaalde account nodig heb (om ze alle vier te kunnen draaien). Hoop dat die vergelijking daarin wat kan laten zien.
Overigens heb ik ook bedacht dat het verstandig is om de initiële SO gelijk te laten zijn aan de BO * SO Scale. Want anders heb je een rare transitie.
Dus als je SO Scale 1.75 is, dan is je Intiële SO ook 1,75*BO.
Anyhow, dan kom ik op zoiets:
/f/image/1qWXgIGvZnMg3cUGM8SGkDhI.png?f=fotoalbum_large)
Ben ook wel benieuwd naar de @Remy!!!! bots. Kijk zo af en toe even op de linkjes, maar ziet er nu al redelijk interessant uit
....moet nog wel ff alle winsten door 10 delen, aangezien de paper bots met 0.001 traden en ik met 0.0001 trade
- Bakker - BTC Aggressive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0.05 $ (0.00000155 BTC)
- Bakker - BTC Moderate - 24-05-2021 - nog geen deals
- Bakker - BTC Defensive - 24-05-2021 - nog geen deals
- Bakker - BTC Conservative - 24-05-2021 - nog geen deals
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 7.33 $ (0.00019423 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 9.33 $ (0.00024751 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 2.88 $ (0.00007644 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 32.79 $ (0.00086728 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 13.77 $ (0.00534857 ETH)
- Remy!!!! - 24-5-2021 - Active deals reserve 2.16 $ (0.00005725 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 3.05 $ (0.00008067 BTC)
De tijd aanduiding is gelijk aan de tijdsperiode waarop de grafiek staat.Amargedon schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 20:55:
En nog een aparte vraag
Even een testbotje gemaakt welke op basis van minimaal volume en een ULT value van 1h deals opent. Maar...hoe werkt dit precies? Is de 1h value eentje die meeloopt, of per klokuur? Wanneer ik op het pair in de deal klik en de grafiek verder bekijk, staat onderin bij de as keurig de tijd wat het laatst (per klokuur) lijkt te suggereren?
Waarom ik dit vraag; kreeg een deal voor Luna. Die werd na 13 minuten gesloten. Gelijk weer een nieuwe. Die werd na 12 minuten gesloten.
In de tussentijd had ik een 10 minuten wachttijd tussen deals ingesteld. Na 10 minuten; weer een deal voor Luna die na 9 minuten gesloten werd.
Als je zegt...ze zijn allemaal gesloten met winst...wat doe je moeilijk?Kan ik je gelijk in geven, waar ik even bij stilsta is hoe de grafiek beweegt en wat er nog meer in de tijd kan gebeuren. Als het gebruik van een 1h value betekent dat je het gehele uur daarna constant deals kunt blijven openen...zegt dat vrij weinig meer over het lopende uur en wat er mogelijk met de koers gebeurd is.
:fill(white):strip_exif()/f/image/zQNI9G24vRuA9coPrio3OtHA.png?f=user_large)
RSI kijkt naar de waarde over de ingevulde periode.
Dit is de RSI waarde in een tijdsperiode van 1 minuut (+/-22):
/f/image/IfIRewJw7newTsYQxP5RwjXd.png?f=fotoalbum_large)
Dit is de RSI waarde in een tijdsperiode van 15 minuten(+/-43):
/f/image/uUbZ6GrlNsujpMPdXYa12XrV.png?f=fotoalbum_large)
Screenshots zijn binnen enkele seconden na elkaar gemaakt, ik ben wel vergeten de exacte RSI waarde te laten zien (tijd instellingen menu was anders niet zichtbaar).
Zoals je kan zien kan de RSI waarde per tijdsperiode behoorlijk verschillen. Lagere tijdsperiode resulteert in een agressievere bot. Door de tijd over een langere periode te meten kom je in een meer "zekere" situatie. Een lage RSI voor een langere periode betekend dat een stijging weer "waarschijnlijker" is. Dit geldt zoals je in de screenshots kan zien ook voor de andere modellen die aanstaan zoals de Bollinger Bands.
Hopelijk helpt dit, en nu ben ik echt klaar met wijzigen
[ Voor 33% gewijzigd door Zeph op 25-05-2021 21:15 ]
Dank voor je reactie, en wat je schrijft is duidelijk. Echter is mijn vraag blijkbaar niet helemaal duidelijk gemaaktZeph schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 21:04:
[...]
De tijd aanduiding is gelijk aan de tijdsperiode waarop de grafiek staat.
[Afbeelding]
RSI kijkt naar de waarde over de ingevulde periode.
Dit is de RSI waarde in een tijdsperiode van 1 minuut:
[Afbeelding]
Dit is de RSI waarde in een tijdsperiode van 15 minuten:
[Afbeelding]
Screenshots zijn binnen enkele seconden na elkaar gemaakt.
Zoals je kan zien kan de RSI waarde per tijdsperiode behoorlijk verschillen. Lagere tijdsperiode resulteert in een agressievere bot. Door de tijd over een langere periode te meten kom je in een meer "zekere" situatie. Een lage RSI voor een langere periode betekend dat een stijging weer "waarschijnlijker" is.
Hopelijk helpt dit.
In jouw voorbeeld gebruik je de RSI en ik begrijp dat een hogere tijdseenheid een zekerder beeld geeft, aangezien het een geaccumuleerd geheel is. Maar wat ik mij afvraag is hoe de condition van 1h in de bot werkt.
Stel; het is nu 20:15 en ik heb een bot met een 1h value. Kijkt deze dan naar de 1h value:
- Van 19:15 - 20:15
- Van 19:00 - 20:00
Vanwege onderstaande afbeelding van mijn Luna deal(s).
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PwiKDhoPHitr8CZ9eEmeSGF8.jpg?f=user_large)
Mijn bot kijkt naar de ULT 1h < 45. Het hoge punt voor de dip is 18:00, het laagste punt (de dip) is 19:00 (en valt net binnen mijn condition) en het hoge punt na de dip is op 20:00.
De deal is gestart om 20:44, dus ruim na de dip waar de ULT value 50+ is en uberhaupt niet door mijn conditie had mogen komen!
Hoe werkt dit, hoe kan dit? Of wat zie ik over het hoofd en/of begrijp ik niet?
[ Voor 6% gewijzigd door _MB_ op 26-05-2021 00:09 ]
Canon Digital Ixus V2
Maar je BO heeft daar niet extreem veel invloed op, terwijl een hogere BO wel invloed heeft op je uiteindelijke winst. Want vaak (bij mij iig) sluit je de deal voordat er een SO actief is.
Zie het voorbeeld hieronder, als alle 4 SO's geraakt worden scheelt het (logisch ook) maar 10 USDT qua inleg van elkaar.
Maar 0,5% winst van 20USDT is toch het dubbele van 10USDT.
Nu moet je hier natuurlijk wel geld voor hebben, maar dit is volgens mij een makkelijke/goedkope manier om je winst iets op te hogen zonder dat je SO's hoeft in te leveren.
Ik gebruik de API vanuit Python, maar je moet dus deze hebben:watercoolertje schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 10:40:
[...]
Dat zou wel nice zijn, ik gebruik:
https://github.com/jaggedsoft/php-binance-api
Daar zie ik dat niet terug, heb mezelf dus niet verdiept in wat Binance aanbied maar daar ga ik eens induiken, zal niet al te lastig zijn dat in te bouwen.
Voor nu is het probleem wel opgelost, ik heb gewoon in de (mobiele) app gekeken hoeveel getallen er achter kwamen bij de coins en de btc waarde, daarmee heb ik nu dus wel regels voor de pairs waar ik mee werk in kunnen stellen. maar bij het toevoegen van nieuwe pairs is het wel fijn dat dat gewoon goed gaat zonder dat ik dat uit de errorl-og moet halen xD
En we zijn weer bij de dagelijkse update aangekomen:Remy!!!! schreef op dinsdag 25 mei 2021 @ 16:20:
Bij deze een update van de paperbots van o.a. @Amargedon @Ben.Hahlen @marcello14 @Redcoil
- Bakker - BTC Aggressive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0.05 $ (0.00000155 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 4.07 $ (0.00010475 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 0.88 $ (0.00002267 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 5.24 $ (0.00013471 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 27.68 $ (0.00071067 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 0.92 $ (0.00034159 ETH)
- Remy!!!! - 24-5-2021 - Active deals reserve 10.49 $ (0.00026939 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 3.05 $ (0.00008067 BTC)
[Afbeelding]
- Bakker - BTC Aggressive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0 $ (0.00000000 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 7.33 $ (0.00019423 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 9.33 $ (0.00024751 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 15.73 $ (0.00040440 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 10.69 $ (0.00027391 BTC)
Start condition lijkt inderdaad beter, al ben ik persoonlijk nog wel van mening dat je vanwege de hogere conditie iets meer SO nodig hebt. Hoe zie jij dat?Ben.Hahlen schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:22:
[...]
Dank weer!![]()
...het feit dat de 25-5 bot van mij nu al bijna de 24-5 bot qua profits heeft bijgehaald, sterkt mij in de volgende overwegingen:
- De start-condition van @Remy!!!! is een goede
- De top X Coins traden heeft zin als je een laag aantal deals kan doen
- BTC_ALL traden heeft voornamelijk zin als je 50+ deals tegelijkertijd aan kan
Leek mij wel handig om nog even een vergelijking naast de nummers van @Remy!!!! te maken. De bots naast elkaar met de bedragen, en elke nieuwe dag kan de grafiek aangevuld worden. Denk dat we daardoor verschillen iets makkelijker kunnen gaan zien, zo zie je dat de bot van Marcello en Remy vandaag iets dichter naar elkaar gekropen zijn (onderlinge afstand iets kleiner).
The saga continuesRemy!!!! schreef op woensdag 26 mei 2021 @ 16:00:
[...]
En we zijn weer bij de dagelijkse update aangekomen:
- Bakker - BTC Aggressive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0 $ (0.00000000 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 15.73 $ (0.00040440 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 10.69 $ (0.00027391 BTC)
[Afbeelding]
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 21.44 $ (0.00053562 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 3.48 $ (0.00008702 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 31.24 $ (0.00078038 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 19.07 $ (0.00047647 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 5.59 $ (0.00196552 ETH)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 8.35 $ (0.00020862 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 6.27 $ (0.00015681 BTC)
![]() | ![]() |
Hoppa, daar is het overzicht weerRemy!!!! schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:05:
[...]
The saga continues
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 21.44 $ (0.00053562 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 3.48 $ (0.00008702 BTC)
[Afbeelding] [Afbeelding]
Hieronder even de grafiek bijgewerkt; wel de bots gesorteerd waardoor de kleurtjes en volgorde even anders zijn vergeleken met gisteren.
/f/image/5Sx8u1IsK1KD3uIrj9Ynwzw4.png?f=fotoalbum_large)
Wat mij bijvoorbeeld wel opviel @Ben.Hahlen is dat de 25-5 bot de 24-5 nog niet heeft ingehaald. Gisteren leek die eerste een sprint te maken en had ik verwacht dat ie er overheen zou gaan...maar nope.
De 3cstats kan ik verder qua rating ook niet echt uitdokteren. Source code laat niet veel zien, niks over te hebben dus dat is een lastige.
Wat mij verder nog wel even opviel was de average tijd dat een deal open staat.
- Bij zowel @marcello14 als @Remy!!!! is die wat hoger; tegen de 200 en tegen de 300 minuten.
- Bij de Bakker Aggressive en Amargedon ULT 2h variant zo'n 110 minuten.
- Bij de beide @Ben.Hahlen 24/25 varianten 165 en 196 minuten.
Zegt voor mijn gevoel nog iets over het moment waarop deals gevonden worden, en klopt ook wel weer met de condities wat betreft stijgende of dalende markt. Maar, kortere deals staat weer niet direct gelijk aan meer winst. Gezien over deze drie dagen dan
Leuk om dit even te laten lopen en te kijken hoe het na het weekend eruit ziet.
Update tijd!Remy!!!! schreef op donderdag 27 mei 2021 @ 16:05:
[...]
The saga continues
- Bakker - BTC Aggressive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0.31 $ (0.00000841 BTC)
- Bakker - BTC Moderate - 24-05-2021 - Active deals reserve 0.2 $ (0.00000559 BTC)
- Bakker - BTC Defensive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0 $ (0.00000000 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 13.89 $ (0.00037569 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 1.37 $ (0.00003706 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 43.6 $ (0.00117926 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 36.28 $ (0.00098135 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 11.4 $ (0.00442920 ETH)
- Remy!!!! - 24-5-2021 - Active deals reserve 15.2 $ (0.00041176 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 29.06 $ (0.00078807 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 21.83 $ (0.00059197 BTC)
Wel grappig om te zien dat mijn 4 nieuwe bots redelijk gelijk lopen. Beide BTC_TOP bots hebben dezelfde deals, en beide BTC_ALL bots hebben dezelfde deals. Hopelijk blijft dat voorlopig aanhouden dan is het redelijk eerlijk te vergelijken qua TTP e.d.
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP Active deals reserve 0.15 $ (0.00000433 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3% - Active deals reserve 0.17 $ (0.00000475 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP - Active deals reserve 0.04 $ (0.00000132 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3% - Active deals reserve 0.03 $ (0.00000090 BTC)
En ook weer een update van de grafiek:Remy!!!! schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:16:
[...]
Update tijd!
Wel grappig om te zien dat mijn 4 nieuwe bots redelijk gelijk lopen. Beide BTC_TOP bots hebben dezelfde deals, en beide BTC_ALL bots hebben dezelfde deals. Hopelijk blijft dat voorlopig aanhouden dan is het redelijk eerlijk te vergelijken qua TTP e.d.
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP Active deals reserve 0.15 $ (0.00000433 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3% - Active deals reserve 0.17 $ (0.00000475 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP - Active deals reserve 0.04 $ (0.00000132 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3% - Active deals reserve 0.03 $ (0.00000090 BTC)
[Afbeelding]
/f/image/r1F7bsvPeOKHO9RmycuOolIK.png?f=fotoalbum_large)
Alvast ook de 2% bots toegevoegd die dan vanaf morgen erbij zullen komen. Weet niet of ik dit weekend aan het posten daarvan toe zal komen vanwege wat andere plannen, maar anders maandag een iets grotere update.
Grappig om te zien dat de 3% met trailing dus lager staat qua winst, en dat het bij de TOP coins weer net andersom is.
Ook apart om te zien dat bij sommigen de winst wat gedaald is (zal te maken hebben met de BTC daling van vandaag), maar dat bij anderen de winst toch gewoon gestegen is.
Na een dagje genieten van de zon is het weer tijd voor een update!Remy!!!! schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 16:16:
[...]
Update tijd!
[Afbeelding]
- Bakker - BTC Moderate - 24-05-2021 - Active deals reserve 0 $ (0.00000000 BTC)
- Bakker - BTC Defensive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0 $ (0.00000000 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 15.75 $ (0.00044193 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 3.09 $ (0.00008680 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 47.3 $ (0.00132517 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 33.61 $ (0.00094170 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 0.21 $ (0.00009036 ETH)
- Remy!!!! - 24-5-2021 - Active deals reserve 28.17 $ (0.00078924 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 17.5 $ (0.00049010 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 23.15 $ (0.00064846 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP Active deals reserve 2.42 $ (0.00006787 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3% - Active deals reserve 1.94 $ (0.00005440 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP - Active deals reserve 2.14 $ (0.00006021 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3% - Active deals reserve 1.48 $ (0.00004147 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2%TTP Active deals reserve 0.67 $ (0.00001884 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2% - Active deals reserve 0.17 $ (0.00000475 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2%TTP - Active deals reserve 0.07 $ (0.00000208 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2% - Active deals reserve 0.07 $ (0.00000216 BTC)
/f/image/mJbOeZt0v4LWfpezdjkMnQOH.png?f=fotoalbum_large)
Goed idee! Heb je een voorkeur qua instellingen?AndereKoekoek schreef op zondag 30 mei 2021 @ 15:47:
@Remy!!!!
Zou eigenlijk een test met bots willen hebben met btc_all en busd/usdt_all. Verder identieke instellingen.
Dit om te zien of je meer gebaat bent bij de redelijk stabiele usd coins of een schommelende Bitcoin.
Idee?
Heb nog een 3-tal deals openstaan (BCH, BNB en XLM), die ik wil closen, daarna ga ik een nieuwe bot starten. Weet nog niet welke bot, trouwens
Dank weer voor alle updates @Remy!!!!
Tsja... Ja... Idealiter inderdaad gewoon één bot en dan set and forget.Amargedon schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:44:
[...]
Pas op, want vanmorgen ging het toch even wat naar benedenWel goed om dat toch meegenomen te hebben voor de test inderdaad!
![]()
Liefst zou ik een enkele bot hebben (uiteraard), maar op een dag als vandaag heb ik tussendoor op het werk wat bots aan en uit gezet en dus afgewisseld. Vanmorgen een Bakker setup actief gehad en die pakte wel een aantal goede deals, en vanmiddag weer een eigen versie die ook weer het een en ander gepakt heeft.
Tja, vraag is misschien ook of het echt veel uitmaakt zolang je condities niet alles pakken. Ben heel erg benieuwd hoe het over een weekje eruit ziet met meer marktwerking in de cijfers verwerkt. Uiteindelijk lijkt nu de marcello variant goed vanwege de winst, maar de Bakker aggresive heeft een aardige sprong gemaakt ook. Ik heb zelf liever over een maand gezien meer gemiddeld goed, dan hele ups en downs. In het laatste geval zal ik handmatig er meer werk aan hebben...en dat is nu net niet wat ik wil eigenlijk.
Als je inderdaad de tijd hebt om tussendoor wat te wisselen, dan is dat wel lekker. Als je dat niet hebt, dan is het een kwestie van hopen, ofzo?
Nu het wat langer duurt, begin je inderdaad wat meer te zien, wat het wel weer leuker maakt, maar ook ingewikkelder
Denk wel dat we (voorlopig) kunnen concluderen dat de bots van @marcello14 en @Remy!!!! op dit moment het beste presteren.
Amargedon schreef op vrijdag 28 mei 2021 @ 20:44:
[...]
Ook wel leuk om na het weekend weer eens een 3cstats ervan te maken. Man man, we hebben straks zoveel data dat we het ook niet meer weten

Nice! Dat ziet er lekker uit!AndereKoekoek schreef op zondag 30 mei 2021 @ 14:34:
Wat een stilte hier.. gisteren een dag gehad dat bijna alles vast stond en de bot op 0,71 uitkwam.
Vandaag staat het alweer op 12$ en zitten op de helft. Marcello zijn bot als basis en alleen extra pairs toegevoegd waar ik goede ervaringen mee heb gehad:
https://3commas.io/bots/4...ed_show?secret=4958b8b3da
Ik denk dat je redelijk spot on zitNiltag schreef op zondag 30 mei 2021 @ 20:37:
Vandaag dit hele topic eens doorgelezen. Flinke rollercoaster hebben jullie meegemaakt zeg. Wel gelijk het idee dat ik flink wat heb geleerd over mogelijke tegenvallers.
Wat ik er tot nu toe uithaal (en waar ik nog vragen bij heb):
- met een beetje instellingen kun je 1-2% per dag halen met de 3C bot.
- er is nog wel erg veel te tweaken aan deze bot. Er is niet one-size fits all lijkt het.
- @argon007 lijkt me de meeste ervaren in het vak maar heeft los van de meeste van jullie een apart algoritme om de trades te openen. Dat lijkt mij dus een groot voordeel t.o.v. de rest
- om bij een dip niet te eindigen met een shitload aan waardeloze coins (die ook nog eens flink in waarde zijn gezakt sinds je ze gekocht hebt) moet je genoeg ruimte in je funds houden (dus niet mee traden) om SO's in te kunnen zetten.
- veel deelnemers aan dit draadje lijken de SO's een beetje verwaarloosd te hebben in het begin waardoor het bij de dip van afgelopen weken nogal dramatisch ging. @argon007 had hier volgens mij een stuk minder last van?
verder lees ik erg weinig over andere bots. Deze kosten over het algemeen wel wat geld maar lijken mij op het eerste gezicht wat interessanter dan 3C? De algoritmes achter 3C lijken mij verder niet heel geavanceerd.
Heb ik mijn zoektocht tot nu toe ook wat andere bots gevonden die er interessant uitzien:iemand hier ervaring mee en hoe deze het deden tijdens de afgelopen dip?
- GSMC
- Stoic
- Cryptohopper
Bedankt overigens voor al jullie ervaringen tot dusver...
Vergeet ook niet dat dit topic voor een aantal van ons (iig voor mij) ook direct een deep-dive was in bots en hoe e.e.a. werkt. Samen leren, ik vind het leuk
Dat komt denk ik ook omdat de TTP deals iets langer open blijven, waardoor de TP bot meer deals kan maken.
En over het algemeen lijken de TTP deals toch vaker onder je TP uit te komen. Maar daar wil ik ergens deze week verder in duiken.
Daarentegen is dit wel weer lekker natuurlijk.
TP = 2.0(0.2)
Profit = 4.01%
Vanochtend geclosed.
En door!Remy!!!! schreef op zondag 30 mei 2021 @ 16:04:
[...]
Na een dagje genieten van de zon is het weer tijd voor een update!
- Bakker - BTC Moderate - 24-05-2021 - Active deals reserve 0 $ (0.00000000 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 23.48 $ (0.00064054 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 0.37 $ (0.00001028 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 52.64 $ (0.00143732 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 21.12 $ (0.00057682 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 20.29 $ (0.00797590 ETH)
- Remy!!!! - 24-5-2021 - Active deals reserve 26.36 $ (0.00071937 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 14.15 $ (0.00038579 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 11.92 $ (0.00032496 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP Active deals reserve 1.1 $ (0.00003007 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3% - Active deals reserve 1.59 $ (0.00004353 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP - Active deals reserve 1.39 $ (0.00003803 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3% - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000183 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2%TTP Active deals reserve 0.87 $ (0.00002398 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2% - Active deals reserve 0.3 $ (0.00000827 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2%TTP - Active deals reserve 0.05 $ (0.00000155 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2% - Active deals reserve 0.07 $ (0.00000216 BTC)
[Afbeelding]
[...]
Goed idee! Heb je een voorkeur qua instellingen?
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 15.75 $ (0.00044193 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 3.09 $ (0.00008680 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP Active deals reserve 2.42 $ (0.00006787 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3% - Active deals reserve 1.94 $ (0.00005440 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP - Active deals reserve 2.14 $ (0.00006021 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3% - Active deals reserve 1.48 $ (0.00004147 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2%TTP Active deals reserve 0.67 $ (0.00001884 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2% - Active deals reserve 0.17 $ (0.00000475 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2%TTP - Active deals reserve 0.07 $ (0.00000208 BTC)
- Ben.Hahlen - 31-5-2021 - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000182 BTC)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BUSD - Active deals reserve 18.05 $ (18.05900887 BUSD)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BTC - Active deals reserve 14.99 $ (0.00040994 BTC)
![]() | ![]() |
3Cstats zal ik met een uurtje plaatsen.
[ Voor 3% gewijzigd door Remy!!!! op 31-05-2021 17:16 ]
Geen probleem, dit is de nieuwe.Ben.Hahlen schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 09:00:
[...]
Zo... Heb ik even fouten zitten maken![]()
![]()
![]()
![]()
@Remy!!!! Die 31-5 bot mag er uit, heb de bot nu aangepast zoals hij moet zijn (ook juiste BO en SO)...
10 deals tegelijk. Sorry voor de verwarring...
Hier de link weer
[...]
+1![]()
![]()
![]()
enzo
[...]
Ik ben SO's gaan toevoegen waar dat kon, zoals @argon007 ook aangaf. Daarna, als de SO te ver weg van de huidige koers kwam, handmatig funds toevoegen.
...dat is een langzaam proces, maar het uiteindelijk wel waard, als het goed is...
Nog 3 deals te gaan!
[...]
IK vind het "stuivertje-wisselen" tussen de twee bots van @Remy!!!! en @marcello14 wel leuk om te zien. Maakt ook een interessante vergelijk, hoewel ze natuurlijk niet volledig gelijk zijn.
En in de huidige markt, met hier en daar wat dipjes, is dat ook wel leuk om te zien.
[...]
Het kiezen tussen "TOP" en "ALL" is wel lastig inderdaad. Tot nu toe lijkt het er op dat de "TOP" bots het beter doen dan "ALL" bots, zelfs met inachtneming van een minimum volume.
Maar van de andere kant: winst is winst
[...]
Grid bots, daar ben ik ook nog steeds naar aan het kijken, maar toch lastig.
[...]
Dank alvast!
Wordt een interessante grafiek, denk ik zo![]()
[...]
Wederom eens
[...]
Patience is a virtue, zeggen ze wel eens, maar dit trekt het wel redelijk door![]()
[...]
Ik heb dat één of twee keer gedaan, maar toen niet het geduld gehad om het te laten, dus daar staat nu een verlies van $8 nogwat.
Volgens mij is een smarttrade gewoon een trade met condities, dus je kan ook trailing e.d. aanzetten.
Ik had een 3 deals van één coin in een bot, die vast stonden. Die heb ik gecanceld, samengevoegd in één smarttrade.
Dus niet superveel ervaring mee, eigenlijk![]()
[...]
Maar... dat is gewoon ~1% per dag... Dat is heul niet slecht!
Dat betekent dus dat je met +/- 3 maanden je inzet er uit hebt...
[...]
Hmmm... Wel interessant dat dat zoveel meer is...
Zeker omdat de start-conditie gelijk is én het bedrag ook ongeveer...
Benieuwd hoe dat verder gaat lopen...
Ik geef jullie alvast een preview voor vanmiddag, maar ik vermoed dat de huidige nr.3 snel gaat stijgen!
Erg bijzonder om te zien dat de BUSD bot nog maar een paar dagen bezig is, en ondertussen al zo hoog staat!
Nieuwe dag, nieuwe kansen!Remy!!!! schreef op maandag 31 mei 2021 @ 16:57:
[...]
En door!
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 32 $ (0.00085970 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 0.08 $ (0.00000236 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 60.25 $ (0.00161872 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 7.09 $ (0.00019068 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 6.45 $ (0.00245236 ETH)
- Remy!!!! - 24-5-2021 - Active deals reserve 12.1 $ (0.00032550 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 9.99 $ (0.00026888 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 6.33 $ (0.00017048 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP Active deals reserve 0.05 $ (0.00000148 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3% - Active deals reserve 0.03 $ (0.00000099 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP - Active deals reserve 14.11 $ (0.00037902 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3% - Active deals reserve 0.07 $ (0.00000211 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2%TTP Active deals reserve 0.37 $ (0.00001015 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2% - Active deals reserve 0.37 $ (0.00001015 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2%TTP - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000186 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2% - Active deals reserve 0.07 $ (0.00000194 BTC)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BUSD - Active deals reserve 7.37 $ (7.37382868 BUSD)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BTC - Active deals reserve 16.86 $ (0.00045385 BTC)
- Ben.Hahlen - 01-06-2021 - Active deals reserve 2.85 $ (0.00007673 BTC)
3Cstats zal ik met een uurtje plaatsen.
- Ben.Hahlen - 01-06-2021 - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000182 BTC)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BUSD - Active deals reserve 18.05 $ (18.05900887 BUSD)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BTC - Active deals reserve 14.99 $ (0.00040994 BTC)
(Telegram notificatie deed het niet, dus dan maar deze)
/f/image/8pfECOAfHBOCY5RwYO0mFhJ8.png?f=fotoalbum_large)
Woei!Remy!!!! schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:13:
[...]
Nieuwe dag, nieuwe kansen!
- Ben.Hahlen - 31-5-2021 - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000182 BTC)
[Afbeelding]
Mijn 31-5 bot moet de 1-6 bot worden, maar das een kleinigheidje
...wel jammer dat die bot gewoon helemaal vast-staat met 5 deals
Die BUSD Bot doet het goed zeg...
Ook ik ben zeker nieuwsgierig! Kan me voorstellen dat je niet direct de bot wilt delen, maar je instellingen, ervaringen, overwegingen en tips zijn zeker welkom. Zeker omdat je ook schrijft dat het in de bear als bull markt werkt en dat is waar ik graag heen wil; een enkele bot waar ik minder omkijken naar heb.snifrrr schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 10:40:
Mijn bot loopt als een zonnetje, ook tijdens de grote dip in mei maar beperkt even negatief gestaan. Maak gebruik van een setup die 3 jaar lang is gebacktest en dus ook in de bear market zijn sporen heeft verdiend.
Heb veel getest met BO/SO en TP/SL, en de verschillende valuta paren. Uiteindelijk een setup gevonden die zowel in bear als bull market gewoon goed kan handelen. Mijn % zijn misschien iets lager, omdat ik minder risico neem, maar ik vind 15% - 30% per maand nog steeds niet heel slecht.
Zeker! Vandaag eentje na 13 dagen gesloten, inderdaad met aanvullen. Nu bezig met een andere, maar het slokt wel (bijna) alles op van wat ik heb staan dus de BTC bot staat even uitBen.Hahlen schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:36:
Geduld! (en veel SO's)
(Telegram notificatie deed het niet, dus dan maar deze)
[Afbeelding]
En dat betekent; ook weer een tijd voor een update van de grafiek.Remy!!!! schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:13:
[...]
[Afbeelding]
/f/image/22CNWLeaPCT9cGGTBuUyFTU4.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb vanmorgen ook maar even een BUSD bot aangemaakt, interesse werd zeker gewekt door de sneak preview die @Remy!!!! gaf van de @AndereKoekoek bot. Moet zeggen dat het niet verkeerd gedraaid heeft vandaag, en doordat de BTC toch vast staat is het mooi iets wat wel nog even door kan draaien.
En ja, ook daar herken ik wat Remy zegt over het aantal SO en wat veel deals niet nodig hebben. En toch, we hebben de dip gezien en de verleiding is groot...niet verstandig
Of 'nog rijker' want dat we dit soort dingen met 'speelgeld' kunnen doen is volgens mij ook niet voor iedereen weggelegd_MB_ schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 17:30:
Ja, zo worden we nooit rijk
Laatst met die dip was het natuurlijk ook al dat de API van Binance stuk ging. Best jammer dat de tools/exchanges niet super stabiel zijn.
Maar ja, het is wel jammer dat het vaker eruit ligt. Laten we hopen dat ze ervan leren en verbeteringen door kunnen voeren, het is en blijft gratis en daar ben ik toch ook weer blij mee.
:fill(white):strip_exif()/f/image/3qjicW1pUA0Q03MydzEvEbSs.png?f=user_large)
Stond al 14 dagen open. Al veel SO's ingestopt en nu opeens dankzij trailing 5.22% winst bij een TP van 2%.
Gisteren postte ik ook al een soortgelijk voorbeeld.
Ik ga de trailing zeker niet uitzetten.
Volume op 250. Hij kon vandaag 8 deals starten en dat loopt flink door vandaag. Zit nu over de 30 dollar.
De TTP zit over het algemeen hoger dan de 1.2%, dus laat het voor nu nog maar even aan staan.
Canon Digital Ixus V2
De poor man's variant van @AndereKoekoek's botAmargedon schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 16:28:
[...]
Klinkt drukker, maar is vooral de vraag welke conditie(s) je gebruikt?
Minimale inleg (10BUSD en 12 voor SO), en maar 7 deals.
Zit nu op +1,4% (+$7 op $500). Kon meer zijn, want ik heb vanochtend tussendoor ook even marcello's gedraaid en even botloos (oeps
Maar verder heb ik niets aangepast aan @AndereKoekoek's bot, volgens mij.
Even kijken wat er uit de cijfers van de paper traders komt vandaag.
Maar het loopt wel door, zo was het afgelopen uur (ongeveer):
Edit:XCommasBot, [02.06.21 15:25]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_VET): deal_566366057: Deal completed. Profit: +0.09491418 BUSD (0.09 $) (0.94% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 2 hours
XCommasBot, [02.06.21 15:25]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_VET): deal_566496701: Deal completed. Profit: +0.21980170 BUSD (0.22 $) (0.99% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 33 minutes
XCommasBot, [02.06.21 16:07]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_DOGE): deal_566682569: Deal completed. Profit: +0.11642375 BUSD (0.12 $) (1.15% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 5 minutes
XCommasBot, [02.06.21 16:08]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_DOGE): deal_566677470: Deal completed. Profit: +0.09238941 BUSD (0.09 $) (0.91% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 8 minutes
XCommasBot, [02.06.21 16:14]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_DOGE): deal_566694104: Deal completed. Profit: +0.10133515 BUSD (0.1 $) (1.0% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 5 minutes
XCommasBot, [02.06.21 16:18]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_DOGE): deal_566698323: Deal completed. Profit: +0.16107611 BUSD (0.16 $) (1.59% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 6 minutes
XCommasBot, [02.06.21 16:30]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_MATIC): deal_566291256: Deal completed. Profit: +0.20018386 BUSD (0.2 $) (0.9% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 4 hours
XCommasBot, [02.06.21 16:30]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_MATIC): deal_566299143: Deal completed. Profit: +0.23712988 BUSD (0.24 $) (1.07% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit about 3 hours
XCommasBot, [02.06.21 16:35]
BUSD Multi Long Bot (AndereKoekoek) (BUSD_DOGE): deal_566708263: Deal completed. Profit: +0.21196524 BUSD (0.21 $) (0.96% from total volume (1.0% before trailing)) 💰💰💰. #profit 19 minutes
De settings (maar volgens mij is het default poor man's @AndereKoekoek:
[ Voor 81% gewijzigd door anandus op 02-06-2021 16:40 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Dit zijn mijn instellingen van mijn Grid bots.Ben.Hahlen schreef op woensdag 2 juni 2021 @ 09:32:
Ben dus even aan het kijken naar een Grid Bot.
Als ik bv BTC/BUSD neem, dan kom ik op de volgende instellingen:
Upper limit: 40000
Lower limit: 35000
Quantity: 50
Quantity per grid: 0.00025
...zodra BCH gesloten is...
@Blender_01 Kan/Wil jij nog wat delen over je instellingen mbt je Grid Bots?
![]() | ![]() |
De instellingen zijn overigens niet gebaseerd op grondig onderzoek hoor.
Gewoon gekeken of het paste met mijn funds.
Afgelopen weekend liep de BNB bot er aan de onderkant net uit, maar was geen probleem.
Nu dreigt hij er aan de bovenkant uit te lopen.
Edit 17:06:
Heb zojuist de upper en lower limit van de BNB-bot $50 hoger gezet
Waarom zou dit niet gaan? Het gaat niet met BTCBUSD Perpetual Contracts, maar BTC/BUSD zou perfect moeten lukken:Redcoil schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:13:
[...]
Zeker interessant voor degenen die een BUSD bot hebben draaien. Helaas geldt dit niet voor BTC/BUSD combinaties.
Wat heb je met je SO Volume Scale gedaan? Want die speelt daar ook een behoorlijke rol in._MB_ schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 13:59:
Ik had trouwens nog een vergelijking gemaakt tussen een BO/SO bot met 10/10 en met 10/20.
Beide met 25 SO's. Maar het viel me tegen hoeveel te TP lijn extra zakt met 10/20 ivm 10/10.
Het kost flink meer geld maar geeft amper voordeel. Dus zet tegenwoordig m'n BO gewoon wat hoger en de SO een klein beetje hoger. 40/50 bijvoorbeeld. Dan pak ik vaker meer winst.
Als je SO Volume Scale 1 is, dan zal het weinig effect hebben. Zet je die op 1.5, dan zie je direct veel meer effect.
Snelle vergelijk:
Volume Scale 1:
/f/image/Y7NaFGhVzIZAwdoxEV9D6hpQ.png?f=fotoalbum_large)
Volume Scale 1.5:
/f/image/fxizvbi19KHUzrLXJI5rZ1jS.png?f=fotoalbum_large)
Ja, het kost meer funds, maar het zorgt ook voor lagere benodigde stijgingen.
Die 40/50 is wat verwarrend. Komt omdat ik nu andere bots gebruik met minder SO's.Amargedon schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:03:
[...]
Heb je dat deze week geconcludeerd, of ook met de afgelopen twee weken erbij?En houd je dan wat je niet nodig hebt reserve voor als de koers toch inzakt?
Met andere woorden; in deze dagen met alleen maar stijging lijkt het inderdaad onnodig. Dat was ook iets waar ik naar keek en paar weken terug, en ik ben momenteel nog steeds bezig om oude deals vlot te trekken omdat mijn SO te laag/beperkt stond.
My 2 cents even hoor, uiteindelijk is het natuurlijk helemaal aan ieder voor zich! In goede tijden kan je meer winnen, dat klopt. Maar dat heeft een keerzijde...ooit.
Ik had dit excelletje gemaakt:
Canon Digital Ixus V2
Volume Scale 1:
/f/image/QrZuJ80MWwrDOjTMSs2U3eJ2.png?f=fotoalbum_large)
Volume Scale 1.5:
[ Voor 32% gewijzigd door Ben.Hahlen op 03-06-2021 14:15 ]
Stel jij dan nog andere waardes in?Ben.Hahlen schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:23:
[...]
Ik vind een verschil van 1% anders best wel wat... Geloof me... Daar zit ik nu vol in met mijn BCH pair die niet wil closen...![]()
![]()
Maar goed:
Als je BO/SO gelijk hebt en volume scale is 1, dan moet je bij een dip van 7,5% 5,5% goedmaken.
Als je SO 2x je BO is en je Volume Scale is 1.5, dan moet je bij eenzelfde dip van 7,5% 4% goedmaken.
Ja, dat kost wel wat geld, het scheelt bij 5 deals $1.300 (dus $260 per deal), maar dat zou wel moeten resulteren in een hogere winst van $6,3 t.o.v. $2,4 en dat je deals sneller sluiten.
Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat wat jij doet niet goed is (want: ieder zijn ding en vrijheid enzo), alleen dat ik een andere keuze zou maken
Dit is nog even een vergelijk tussen BO/SO van 40/40 of 40/80 met een eerste stap van 1 en schaal van 2. Hierbij is uiteindelijk het verschil iets meer dan 1%, maar is wel 2x zo duur.
/f/image/o6fzB4FxDjjop6V7HHWsvzzT.png?f=fotoalbum_large)
Canon Digital Ixus V2
Ja, je hebt de step-scale en de volume scale._MB_ schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 14:35:
[...]
Stel jij dan nog andere waardes in?
Dit is nog even een vergelijk tussen BO/SO van 40/40 of 40/80 met een eerste stap van 1 en schaal van 2. Hierbij is uiteindelijk het verschil iets meer dan 1%, maar is wel 2x zo duur.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
/f/image/7txedMnecDzTfoqBMRx4g8Zj.png?f=fotoalbum_large)
Dat scheelt wel nogal (ook qua prijs, ben ik met je eens).
Deze settings:
Mocht een deal onder de -1% komen, dan drukt ie er gelijk wat extra geld in, en meestal is dat al voldoende om al weer snel naar de +1% te gaan.
Het wordt steeds spannender want de top 3 wisselt behoorlijk de afgelopen dagen!Remy!!!! schreef op dinsdag 1 juni 2021 @ 16:13:
[...]
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 58.05 $ (0.00150395 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 8.08 $ (0.00020944 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 17.34 $ (0.00044936 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 25.48 $ (0.00066030 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 8.79 $ (0.00314686 ETH)
- Remy!!!! - 24-5-2021 - Active deals reserve 14.39 $ (0.00037308 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 14.36 $ (0.00037223 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 12.68 $ (0.00032886 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP Active deals reserve 0.36 $ (0.00000942 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3% - Active deals reserve 0.09 $ (0.00000248 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP - Active deals reserve 42.37 $ (0.00109792 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3% - Active deals reserve 0.07 $ (0.00000186 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2%TTP Active deals reserve 0.16 $ (0.00000417 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2% - Active deals reserve 2.2 $ (0.00005694 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2%TTP - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000159 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2% - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000167 BTC)
- Ben.Hahlen - 01-06-2021 - Active deals reserve 4.75 $ (0.00012339 BTC)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BUSD - Active deals reserve 15.35 $ (15.35880507 BUSD)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BTC - Active deals reserve 28.43 $ (0.00073717 BTC)
[Afbeelding]
En weer het grafiekje:Remy!!!! schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:14:
[...]
Het wordt steeds spannender want de top 3 wisselt behoorlijk de afgelopen dagen!
[Afbeelding]
/f/image/6g4qC5GKbkzh9QfJ5zDqsZXr.png?f=fotoalbum_large)
Verder grappige dag. Vanmiddag stond de markt zo ongeveer 6% in de plus, daar is momenteel nog 'maar' 1.4% van over. Merk het ook in mijn deals, vanmiddag blijven ze hangen en worden ze niet afgerond. Anderen met dezelfde ervaring(en) verwacht ik?
Het verschil zit natuurlijk in het bedrag dat aan profit wordt behaald. Maar zie ook dat de BUSD lijn wat minder afvlakt dan de BTC lijn.
Had eigenlijk verwacht dat het andersom zou zijn. Dat de BTC lijn stabieler zou zijn dan BUSD.
:strip_exif()/f/image/qExL9I3F8kk7KBSGg7UAYeFq.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 9% gewijzigd door AndereKoekoek op 03-06-2021 23:02 ]
Ikzelf wacht liever, want als hij wel afsluit is het weer 3 dollar ofzo.anandus schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 14:39:
Dat is wel een correcte redenatie, toch? Beter die SO's vrijspelen voor nieuwe deals dan wachten op winst?
Zeker als bitcoin amper stijgt dan zullen andere deals denk ook niet super veel doen. Al heb je hier en daar wel munten die nog flink stijgen.
Dus blijft idd een eigen keuze. Beide kan. Mooier is denk als je nog funds over hebt en je kan op zo'n moment nog een deal extra toevoegen
Edit: gelijk maar even testen. Ik heb er nog 2 deals aan toegevoegd. Kijken of die dan nu wel willen sluiten.
Edit2: Hoppa, eerste deal is weer gelukt vandaag
:fill(white):strip_exif()/f/image/4SyFuQnI8UJgiYzEcw6OAwua.png?f=user_large)
En dit is een leuke voor meerdere denk ik. Hopelijk bij andere ook gesloten.
[ Voor 34% gewijzigd door _MB_ op 04-06-2021 17:33 ]
Canon Digital Ixus V2
Een iets verlate update, ben druk bezig geweest om het zwembad op te zetten en nog even lekker erin gelegen.Remy!!!! schreef op donderdag 3 juni 2021 @ 16:14:
[...]
Het wordt steeds spannender want de top 3 wisselt behoorlijk de afgelopen dagen!
[Afbeelding]
En dan nu het belangrijke werk:
- Bakker - BTC Aggressive - 24-05-2021 - Active deals reserve 1.61 $ (0.00004382 BTC)
- Bakker - BTC Moderate - 24-05-2021 - Active deals reserve 0.66 $ (0.00001793 BTC)
- Bakker - BTC Defensive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0.66 $ (0.00001793 BTC)
- Bakker - BTC Conservative - 24-05-2021 - 0 $ (0.00000000 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 68.1 $ (0.00184449 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 17.13 $ (0.00046417 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 30.96 $ (0.00083897 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 41.52 $ (0.00112516 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 13.79 $ (0.00512571 ETH)
- Remy!!!! - 24-5-2021 - Active deals reserve 15.94 $ (0.00043193 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 15.54 $ (0.00042051 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 11.66 $ (0.00031552 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP Active deals reserve 0.85 $ (0.00002319 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3% - Active deals reserve 0.21 $ (0.00000568 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP - Active deals reserve 68.91 $ (0.00186635 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3% - Active deals reserve 0.07 $ (0.00000205 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2%TTP Active deals reserve 0.26 $ (0.00000728 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2% - Active deals reserve 5.86 $ (0.00015899 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2%TTP - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000177 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2% - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000185 BTC)
- Ben.Hahlen - 01-06-2021 - Active deals reserve 17.43 $ (0.00047224 BTC)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BUSD - Active deals reserve 77.56 $ (77.56350006 BUSD)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BTC - Active deals reserve 54.98 $ (0.00148924 BTC)
Weer een updatetjeRemy!!!! schreef op vrijdag 4 juni 2021 @ 22:23:
[...]
Een iets verlate update, ben druk bezig geweest om het zwembad op te zetten en nog even lekker erin gelegen.
spoiler:
En dan nu het belangrijke werk:
- Bakker - BTC Aggressive - 24-05-2021 - Active deals reserve 1.61 $ (0.00004382 BTC)
- Bakker - BTC Moderate - 24-05-2021 - Active deals reserve 0.66 $ (0.00001793 BTC)
- Bakker - BTC Defensive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0.66 $ (0.00001793 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 68.1 $ (0.00184449 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 17.13 $ (0.00046417 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 30.96 $ (0.00083897 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 41.52 $ (0.00112516 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 13.79 $ (0.00512571 ETH)
- Remy!!!! - 24-5-2021 - Active deals reserve 15.94 $ (0.00043193 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 15.54 $ (0.00042051 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 11.66 $ (0.00031552 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP Active deals reserve 0.85 $ (0.00002319 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3% - Active deals reserve 0.21 $ (0.00000568 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP - Active deals reserve 68.91 $ (0.00186635 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3% - Active deals reserve 0.07 $ (0.00000205 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2%TTP Active deals reserve 0.26 $ (0.00000728 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2% - Active deals reserve 5.86 $ (0.00015899 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2%TTP - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000177 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2% - Active deals reserve 0.06 $ (0.00000185 BTC)
- Ben.Hahlen - 01-06-2021 - Active deals reserve 17.43 $ (0.00047224 BTC)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BUSD - Active deals reserve 77.56 $ (77.56350006 BUSD)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BTC - Active deals reserve 54.98 $ (0.00148924 BTC)
[Afbeelding]
- Bakker - BTC Aggressive - 24-05-2021 - Active deals reserve 0.03 $ (0.00000109 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 2h, 40 - Active deals reserve 24.37 $ (0.00068500 BTC)
- Amargedon - 24-5-2021 - ULT, 1h, 35 - Active deals reserve 25.66 $ (0.00072139 BTC)
- Ben.Hahlen - 24-5-2021 - Active deals reserve 35.27 $ (0.00099204 BTC)
- marcello14 - 24-5-2021 - Active deals reserve 52.01 $ (0.00146283 BTC)
- Redcoil - 24-5-2021 - ETH - Active deals reserve 37.3 $ (0.01398744 ETH)
- Remy!!!! - 24-5-2021 - Active deals reserve 24.49 $ (0.00068882 BTC)
- Ben.Hahlen - 25-5-2021 - Active deals reserve 27.52 $ (0.00077315 BTC)
- Ben.Hahlen - 26-5-2021 - Active deals reserve 24.38 $ (0.00068496 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3%TTP Active deals reserve 0.54 $ (0.00001545 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 3% - Active deals reserve 1.17 $ (0.00003296 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3%TTP - Active deals reserve 49.71 $ (0.00139701 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 3% - Active deals reserve 0.05 $ (0.00000150 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2%TTP Active deals reserve 0.19 $ (0.00000534 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_TOP - 2% - Active deals reserve 4.56 $ (0.00012830 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2%TTP - Active deals reserve 0.04 $ (0.00000122 BTC)
- Remy!!!! - 28-05-2021 - Much So's BTC_ALL - 2% - Active deals reserve 0.04 $ (0.00000130 BTC)
- Ben.Hahlen - 01-06-2021 - Active deals reserve 27.62 $ (0.00077712 BTC)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BUSD - Active deals reserve 145.37 $ (145.37059661 BUSD)
- AndereKoekoek - 30-05-2021 - BTC - Active deals reserve 72.98 $ (0.00205322 BTC)

:strip_exif()/f/image/8X2kdBvcSS1oB0s8YtelbHpz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/O05PykT9hxeft2Aw5XSNBbum.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ahtHA5QmoudP8Fa8ptjKDtPx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/kDL2PzIg8N32MWTPDEWFUutm.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/rHky79qNtOedUga5w9xRQsD7.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/HglzxauDbk5Q4upG9YS2TUIh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SUODAftWLdk8XaAKODwBetpc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8VqHteL8jEKSAFUCz8bbrZqB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/81BJbJM1uXTqQSAyQdGxFSKQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/AOQfpT1FRXodfS2Dxb24oyAV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/3WkFgV20UmGc6MbCvhlNCYyh.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/LgZzxAorR31LP5sfyiZUqh5I.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/WWJ3fWu0q6Li7w52st7anr54.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/5CIRx8O09D4o3JSC2XgKr3aA.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/Yy4FAJ3vGjp8JNy33M699lqM.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/6JWF6fuwlI76P67I5u1Anri5.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/N0jLYkBIag8ddQy3TctIrnSS.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/aGNiMD0W4NndbOlvEPZRPg2S.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/yrLUU0e7x5oXhfThuQUqT53o.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/fCS8MVy4R0DUobAg19Nojz3u.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/qqTxUnnLHpvivV0XIZtomqBI.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/FuhoycKzMmgFJK7Lon5haz4e.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/U0Fs4ofxpgeS0Kucze1bprfM.jpg?f=fotoalbum_large)