After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dca is ook op het gratis plan beschikbaar, maak er zelf ook gebruik van.Raven schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:31:
[...]
Uhm, gratis wel multi coin, maar DCA staat alleen bij de betaalde? Wel goedkoper dan 3comma's.
edit: Kraken zo te zien niet ondersteund
Kraken is idd niet mogelijk.
[ Voor 97% gewijzigd door Taro op 02-03-2024 15:54 ]
Uiteindelijk maar voor pro bij 3commas gegaan, maar dan wel de annual optie (scheelt €144p/j) en dankzij discount code scheelde dat nog meer.Remy!!!! schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 10:40:
[...]
Dca is ook op het gratis plan beschikbaar, maak er zelf ook gebruik van.
Kraken is idd niet mogelijk.
Normaal: €49p/m
Annual betaling: €37p/m (€444p/j in een keer)
Met code: €24,5p/m (€294p/j in een keer)
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik wil een bepaalde status van een indicator in Tradingview een buy or sell order in Bybit laten triggeren.
Ik denk dat ik er bijna ben, ik zie wel alerts in Bybit vanuit Tradingview maar ik moet in de message, tekst plaatsen die de buy of sell order zetten maar wat ik ook probeer, hij triggert het niet.
Wat ik heb gedaan:
- in Bybit onder "API" mijn tradingview alert webhook url gevonden.
- in tradingview een indicator gezocht
- een alert gemaakt, en onder notifications de webhook url geplakt
- in de message dingen geplakt als: exchange={{exchange}}, ticker={{ticker}}, price={{close}}, of
{
"test": false,
"side":"long",
"exchange": "BYBI",
"symbol": "BYBI_ADA_USDT",
}
En ook varianten hierop.
Wat doe ik fout? Maar nog belangrjker; (hoe) kan het wel? Of kun je indicators niet gebruiken als trigger om op Bybit te kopen of verkopen? Of kan het misschien via Altrady wel?
Vanwaar dat je voor dat platform bent gegaan? Ben er zelf niet bekend mee, maar lijkt mij een beetje onbetrouwbaar? Of ik ben misschien te pessimistischAmens schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 16:22:
Net maar eens een account aangemaakt op crypto-bot.eu. Gegaan voor het expert account. Ben erg benieuwd of dit iets oplevert, of dat het voornamelijk leuk is voor de eigenaar van de bot
Er wordt reclame voor ze gemaakt op Bitvavo, dus ik ga er vanuit dat het wel een betrouwbare partij is. Waarom denk jij dat dat niet zo is?Remy!!!! schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 16:33:
[...]
Vanwaar dat je voor dat platform bent gegaan? Ben er zelf niet bekend mee, maar lijkt mij een beetje onbetrouwbaar? Of ik ben misschien te pessimistisch
Dat er reclame wordt gemaakt op site X zegt wat mij betreft niet zo heel veel. Het zou niet de eerste keer zijn dat een malafide partij een advertentie spot op een site kan (laten) plaatsen.Amens schreef op donderdag 7 maart 2024 @ 16:38:
[...]
Er wordt reclame voor ze gemaakt op Bitvavo, dus ik ga er vanuit dat het wel een betrouwbare partij is. Waarom denk jij dat dat niet zo is?
De reden dat ik het zelf minder vertrouw:
- Voor het eerst dat ik erover hoor in de 3 jaar dat ik met crypto bots bezig ben. Dat zegt natuurlijk niet zo heel veel, maar is voor mij meer een graadmeter/check bij dingen in crypto.
- Onduidelijkheid over de manier van traden van de bot, welke strategieën gebruikt ie? Op de site kan ik alleen dit erover vinden "CRYPTO BOT bepaalt automatisch de meest geschikte strategie op basis van de ingestelde instellingen zoals: winstpercentage en minimale/maximale aankoop. Hoe hoger het winstpercentage wordt ingesteld, hoe meer risico CRYPTO BOT zal nemen"
- Op het gratis plan na vind ik de overige plannen duur voor wat ze bieden vooral om het feit dat je gelimiteerd wordt in je maximale positie/inleg.
Maar wat ik gisteren zei, misschien ben ik te pessimistisch, maar er zijn op dit moment vele andere botplatformen beschikbaar waarbij je zelf een bot kan opzetten en zelf kan bepalen wat je positiegrootte e.d. is en wat de start condities zijn.
En dan heb ik het over partijen zoals:
- 3commas
- Gainium
En dan zijn er nog een aantal NL partijen maar daar ben ik niet/minder bekend mee:
- Cryptohopper
- Haasonline
Mocht je andere partijen niet vertrouwen dan kan je er ook voor kiezen om op de exhange zelf een bot op te zetten, zo bieden de meeste (niet alle!) exchanges Grid en DCA bots aan, die zijn wel minder uitgebreid dan de opties op de hierboven genoemden partijen.
Ik heb het uiteindelijk gevonden dus wil de oplossing in het kort hier delen voor mensen die hetzelfde willen.arene schreef op zondag 3 maart 2024 @ 10:37:
Ik zoek en probeer me rot en kan niet vinden wat ik zoek.
Ik wil een bepaalde status van een indicator in Tradingview een buy or sell order in Bybit laten triggeren.
.............
............
Wat doe ik fout? Maar nog belangrijker; (hoe) kan het wel? Of kun je indicators niet gebruiken als trigger om op Bybit te kopen of verkopen? Of kan het misschien via Altrady wel?
Via Altrady dat wel, dus niet rechtstreeks naar Bybit.
Je maakt op TradingView een indicator met buy en sell signalen, bijv. Supertrend. maar je kunt ook crossings gebruiken bijv.
Je maakt een alert in TV aan.
Kies bij condition voor het buy signaal. En bij trigger bijv. once per barclose.
Vul bij opmerkingen in:
Gebruik hierbij de API sleutels van de signalbot die je in Altrady maakt.
{
"test": false,
"api_key": "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
"api_secret": "xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx",
"side": "long",
"signal_price": "{{close}}",
"exchange": "BYBI",
"symbol": "BYBI_USDT_ETH"
}
Vul bij de webhook op het andere tabblad
https://api.altrady.com/v2/signal_bot_positions
in.
Zo werkt het bij mij en worden buy en sell orders getriggerd. Als je vragen hebt, hoor ik het wel.
Op Twitter is er commentaar op de timing van de storing, het is volgens sommigen iets te toevallig gezien hoe volatiel crypto op dit moment is wegens bepaalde gebeurtenissen.Identified - We have identified the cause of the issue with Spot Exchange clients connecting to the platform and submitting orders over all Web & Mobile applications and Rest and Websocket connections. We are working to implement a fix and will update as soon as we have more information.
Apr 14, 2024 - 07:11 UTC
Update - We are continuing to investigate the issue with Spot Exchange clients connecting to the platform and submitting orders over all Web & Mobile applications and Rest and Websocket connections. We are working to resolve the issue and will update as soon as we have more information.
Apr 14, 2024 - 05:23 UTC
Update - We are actively investigating & working on the issue.
Apr 14, 2024 - 04:19 UTC
Investigating - We are investigating reports from clients having difficulty connecting to the site and API as well as via mobile apps. Markets will enter cancel-only mode for a period once normal operations resume. We are working to resolve the issue and will update as soon as we have more information.
Apr 14, 2024 - 03:26 UTC
[ Voor 6% gewijzigd door Raven op 14-04-2024 09:34 ]
Oscar Wilde
Ik heb vroeger een tijdje Shrimpy gebruikt, maar dat is ter ziele.
Ik weet dat het bij KuCoin (en Binance) op de exchange kan, maar ik wil het liefst wel een beurs die onder een beetje fatsoenlijk toezicht staat. Er moet immers voor een langere tijd geld op de exchange staan.
Handmatig kan altijd nog, natuurlijk. Maar liever niet.
Dat kan je zelf draaien met de hodlerhacks balance bot. Te vinden op het internet, heb het zelf draaien en drie verschillende bots daarin opgezet.PlasticPimple schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:27:
Weet iemand een goede tool om een portfolio automatisch in balans te brengen? Denk aan een 30% BTC, 20% ETH, 10% per stuk voor 3 alts en tot slot 20% USDT. Dit wil ik dan eens per dag herbalanceren, liefst automatisch.
Ik weet dat het bij KuCoin (en Binance) op de exchange kan, maar ik wil het liefst wel een beurs die onder een beetje fatsoenlijk toezicht staat. Er moet immers voor een langere tijd geld op de exchange staan.
If you trade with 3Commas, you must update your API keys before Monday, December 16, 2024.
We have an important update regarding your connected exchange account(s). To ensure the fast and efficient operation of your 3Commas bots and trades, 3Commas has added additional IP addresses to our service.
Affected accounts will now show a label: "API Key will expire soon" to help you easily identify which accounts require an update. We recommend you update your API keys before the deadline to avoid interruptions.
We recommend affected users to update their API keys to ensure you don't experience interruptions. You now have until December 16, 2024 to complete these updates. After this deadline, 3Commas will not be able to retrieve updates or create orders on your linked exchange account(s) if the necessary updates have not been made.
Does Action Need to Be Taken?
Below is a table showing which exchange accounts need action based on when and how they were connected:
*zie link*
Oscar Wilde
Ik moet eens in de zoveel tijd nieuwe waardes opgeven qua ranges (bijv 60k tot 100k traden, en de grootte van sells/buys). Met GSMG ging dit wat eenvoudiger.
Is er een soort gelijke bot (betaald of gratis) te vinden? Het is voor longterm waar ik euro's tegen aan kan gooien eens in de zoveel tijd en dat er USDT (of BTC) automatisch wordt binnengeharkt. Ik kwam Monarch (https://klondikepro.com/monarch) tegen, maar deze is betaald en geen trial van.
De bots van 3commas hebben veel meer mogelijkheden dan de bot op bybit, toch?s1ck schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 11:40:
In het verleden veel gebruik gemaakt van GSMG, toen we nog Binance hadden. Echter kan ik niet iets soortgelijks terugvinden. Recent 3Commas en de trading bot van Bybit geprobeerd maar deze zijn gelijk aan elkaar.
Ik moet eens in de zoveel tijd nieuwe waardes opgeven qua ranges (bijv 60k tot 100k traden, en de grootte van sells/buys). Met GSMG ging dit wat eenvoudiger.
Is er een soort gelijke bot (betaald of gratis) te vinden? Het is voor longterm waar ik euro's tegen aan kan gooien eens in de zoveel tijd en dat er USDT (of BTC) automatisch wordt binnengeharkt. Ik kwam Monarch (https://klondikepro.com/monarch) tegen, maar deze is betaald en geen trial van.
Verder zou je eens naar Gainium kunnen kijken, die bied veel meer mogelijkheden dan 3c.
En mocht je nog/weer op Binance willen traden, dan zou je eens naar Zignaly kunnen kijken, daar ben ik ondertussen al een tijd mee aan het traden, en op dit moment heb ik daar een service waar ik een bot op heb draaien, dat gaat aardig goed
Ja er zitten wel wat extra functionaliteiten bij. Mij ging het er vooral om het idee dat ik er niet naar om hoefde te kijken. Bij 3Commas moet je alsnog ranges instellen X periode.Remy!!!! schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 12:00:
[...]
De bots van 3commas hebben veel meer mogelijkheden dan de bot op bybit, toch?
Verder zou je eens naar Gainium kunnen kijken, die bied veel meer mogelijkheden dan 3c.
En mocht je nog/weer op Binance willen traden, dan zou je eens naar Zignaly kunnen kijken, daar ben ik ondertussen al een tijd mee aan het traden, en op dit moment heb ik daar een service waar ik een bot op heb draaien, dat gaat aardig goed
Het Zig tradingplatform is wel grappig. In het verleden wat mee geprobeerd. Is ook goede optie. Thanks voor het meedenken!
* Raven probeert nog steeds de verliezen van hun vertrek terug te krijgen
Nog een paar $100 en dan zit ik weer op het punt van hun vertrek.
Oscar Wilde
https://hodlbot.io/PlasticPimple schreef op vrijdag 26 april 2024 @ 11:27:
Weet iemand een goede tool om een portfolio automatisch in balans te brengen? Denk aan een 30% BTC, 20% ETH, 10% per stuk voor 3 alts en tot slot 20% USDT. Dit wil ik dan eens per dag herbalanceren, liefst automatisch.
doet dit
Ah wacht, ik vermoed dat je vooral de vergelijking maakt op basis van Grid bots? Want met DCA bots hoef je niet echt ranges op te stellen?s1ck schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:09:
[...]
Ja er zitten wel wat extra functionaliteiten bij. Mij ging het er vooral om het idee dat ik er niet naar om hoefde te kijken. Bij 3Commas moet je alsnog ranges instellen X periode.
Het Zig tradingplatform is wel grappig. In het verleden wat mee geprobeerd. Is ook goede optie. Thanks voor het meedenken!
Correct, grid bot is iets wat ik zoek. Zignaly zou dit weg kunnen nemen. Je hebt alleen niet inzichtelijk wat er precies gebeurt naar mijn idee (qua buy/sells en daaruit profits per trade). Het is wel een mooi "set and forget" idee. Mogelijk dat dit in de toekomst veranderd.Remy!!!! schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:44:
[...]
Ah wacht, ik vermoed dat je vooral de vergelijking maakt op basis van Grid bots? Want met DCA bots hoef je niet echt ranges op te stellen?
Wekt niet veel vertrouwen met een site zonder contactinformatie en een verborgen 'whois'
https://who.is/whois/hodlbot.io
Ah duidelijks1ck schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:51:
[...]
Correct, grid bot is iets wat ik zoek. Zignaly zou dit weg kunnen nemen. Je hebt alleen niet inzichtelijk wat er precies gebeurt naar mijn idee (qua buy/sells en daaruit profits per trade). Het is wel een mooi "set and forget" idee. Mogelijk dat dit in de toekomst veranderd.
Via Zignaly zie je het dan idd niet duidelijk genoeg, maar als je een gridbot via bijv. 3commas of Gainium koppelt aan Zignaly dan heb je wel inzicht/overzicht.
site bestaat al 10 jaar. Hebben echt veel vooruitgang gemaakt,PlasticPimple schreef op dinsdag 26 november 2024 @ 13:52:
[...]
Wekt niet veel vertrouwen met een site zonder contactinformatie en een verborgen 'whois'
https://who.is/whois/hodlbot.io

Oscar Wilde
En met wat voor instellingen/bots heb je dat gedaan?Raven schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 17:14:
Het heeft even geduurd, maar ben nu weer terug op het punt van het vertrek van Binance, toen alles op dat moment diep in de min stond
[Afbeelding]
Oscar Wilde
Ik heb vroeger wel eens een DCA-bot geprobeerd (3commas), maar kreeg deze nooit helemaal lekker draaien en daarmee maakte hij teveel verlies.
Ik las iets over Diamond Pigs.
Iemand ervaring?
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Inmiddels 3commas ondekt en werkt prima alleen de prijs vind ik best fors, dat geld zou je ook mooi kunnen investeren.
Dus op zoek naar een liefst "free" versie. Ben Freqtrade, Octobot, Hummingbot tegen gekomen.
Iemand bekend ermee (of kent eentje die ik nog niet gevonden heb)?.
Verder zie/lees ik om mij heen hoe men 50%-100% winst maakt per maand, dat is mij nog niet gelukt zonder grote risicos's te nemen maar met 5%-10% per maand is ook prima zat vind ik zelf
3600 Wp op 0° (vrijwel plat) | 3900Wp op 10°
Hier niet zo actief meer, maar nog wel een actief bot gebruiker.Jazsie schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:36:
Zijn er nog mede tweakers die hier actief in ziijn?
Inmiddels 3commas ondekt en werkt prima alleen de prijs vind ik best fors, dat geld zou je ook mooi kunnen investeren.
Dus op zoek naar een liefst "free" versie. Ben Freqtrade, Octobot, Hummingbot tegen gekomen.
Verder zie/lees ik om mij heen hoe men 50%-100% winst maakt per maand, dat is mij nog niet gelukt zonder grote risicos's te nemen maar met 5%-10% per maand is ook prima zat vind ik zelf.
Ik zelf zit al een geruime tijd op Gainium, met de gratis versie kan je goed uit de voeten, en kan je meer mee dan op 3c.
50% winst per maand moet ik nog meemaken, tenzij je leverage gaat en enorm veel risico neemt is het niet haalbaar.
Ik zit zelf tussen de 5á10% winst per maand, en dat is met de juiste settings (en markt) wel goed haalbaar.
* Raven steekt hand opJazsie schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:36:
Zijn er nog mede tweakers die hier actief in ziijn?
Zit nu te wachten tot de Trump-crash van iets meer dan een week terug voorbij is, staat nogal wat in de min sinds hij bezig is geweest

Niet goedkoop nee, maar ondersteund wel een hele boel exchanges en je kan ook bestaande bot-configs van anderen zien en die (evt met aanpassingen) gebruiken als from scratch een stap te ver is.Jazsie schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:36:
* Raven steekt geen hand opJazsie schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:36:
Nooit van die gehoord
Dan zit diegene waarschijnlijk de hele dag achter de pc te loeren op bijv nieuwe coins, vroeg investeren en na een flinke piek weer verkopen. Als ik wakker was geweest had ik bijv. wat van die Trump-coin kunnen kopen en dan niet lang daarna voor een stuk hoger bedrag weer kunnen verkopen. Dat die - zij het tijdelijk - flink omhoog zou gaan was waarschijnlijk wel te verwachten, maar ja, lag te pittenJazsie schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 09:36:
Verder zie/lees ik om mij heen hoe men 50%-100% winst maakt per maand, dat is mij nog niet gelukt zonder grote risicos's te nemen maar met 5%-10% per maand is ook prima zat vind ik zelf.
Oscar Wilde
Bedankt voor de tip, ga ik eens Gainium checken.Remy!!!! schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:57:
[...]
Hier niet zo actief meer, maar nog wel een actief bot gebruiker.
Ik zelf zit al een geruime tijd op Gainium, met de gratis versie kan je goed uit de voeten, en kan je meer mee dan op 3c.
50% winst per maand moet ik nog meemaken, tenzij je leverage gaat en enorm veel risico neemt is het niet haalbaar.
Ik zit zelf tussen de 5á10% winst per maand, en dat is met de juiste settings (en markt) wel goed haalbaar.
5-10% winst per maand is mooie target, wil ook nog goede nachtrust hebben
Die +50-100% is dus met DCA bots. Kan haast niet anders dan met grote risico.Raven schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 13:26:
[...]
* Raven steekt hand op
Zit nu te wachten tot de Trump-crash van iets meer dan een week terug voorbij is, staat nogal wat in de min sinds hij bezig is geweest
[...]
Niet goedkoop nee, maar ondersteund wel een hele boel exchanges en je kan ook bestaande bot-configs van anderen zien en die (evt met aanpassingen) gebruiken als from scratch een stap te ver is.
[...]
* Raven steekt geen hand op
Nooit van die gehoord![]()
[...]
Dan zit diegene waarschijnlijk de hele dag achter de pc te loeren op bijv nieuwe coins, vroeg investeren en na een flinke piek weer verkopen. Als ik wakker was geweest had ik bijv. wat van die Trump-coin kunnen kopen en dan niet lang daarna voor een stuk hoger bedrag weer kunnen verkopen. Dat die - zij het tijdelijk - flink omhoog zou gaan was waarschijnlijk wel te verwachten, maar ja, lag te pitten
Hahaha herkenbaar, maar ik moet ook zeggen het ligt heel erg aan de markt, op dit moment zit mijn bot redelijk vast, dus nu even hopen dat de alt markt een beetje omhoog gaat, dan kan hij weer doorgaan. Het 'voordeel' is, ik heb nu 3 deals open staan met alle DCA orders gevuld, dus als ze sluiten is het mooie winst.Jazsie schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:01:
[...]
Bedankt voor de tip, ga ik eens Gainium checken.
5-10% winst per maand is mooie target, wil ook nog goede nachtrust hebben.
Heb je hier een bron oid van? Want ik kan mij niet voorstellen dat men dat haalt met DCA, juist door DCA toepassen (dus eigenlijk meer funds achter de hand houden mocht de coin omlaag gaan) zorg je ervoor dat je winstpercentage omlaag gaat. Tenzij ze met 3 DCA orders oid werken, en wat ik zei, die percentages haal je niet met spot.[...]
Die +50-100% is dus met DCA bots. Kan haast niet anders dan met grote risico.
Eind 2023 heb ik een spot bot gehad die zat toen een aantal maanden op 20á30% winst per maand, maar dat was meerdere keren per dag op Tradingview de coins uitzoeken, en die was qua DCA instellingen ook niet echt veilig te noemen.
Ik momenteel enkel USDT, alles gebaseerd op USDT momenteel.
Net effe bot gestart op Gainium, eens kijken hoe dat gaat. GUI is wat minder dan 3commas maar als het verder goed werkt dan prima.
De prijzen zijn ook gunstiger, eerst maar kijken of ik meer DCA bots kan draaien in de free versie.
"Vriend" die ik ken doet dit geruime tijd, heb nagevraagd en het gaat idd niet om spot maar met leverage.Remy!!!! schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 09:07:
[...]
Heb je hier een bron oid van? Want ik kan mij niet voorstellen dat men dat haalt met DCA, juist door DCA toepassen (dus eigenlijk meer funds achter de hand houden mocht de coin omlaag gaan) zorg je ervoor dat je winstpercentage omlaag gaat. Tenzij ze met 3 DCA orders oid werken, en wat ik zei, die percentages haal je niet met spot.
Eind 2023 heb ik een spot bot gehad die zat toen een aantal maanden op 20á30% winst per maand, maar dat was meerdere keren per dag op Tradingview de coins uitzoeken, en die was qua DCA instellingen ook niet echt veilig te noemen.
Dat verklaard een hoop natuurlijk.
Even doorgevraagd naar de instellingen en wat ik heb begrepen is dat base order 50 is en safety order 100 en scale volume per order 2x is... ofwel puur martingale en dus hoge risico.
Maja met een groot budget en goed gekozen coins kan dit natuurlijk leuk rendement geven
Ik gebruik USDT_ALL met een relative volume filter van 50.Jazsie schreef op woensdag 12 februari 2025 @ 11:19:
Welke pairs trade jij @Remy!!!! ?
Ik momenteel enkel USDT, alles gebaseerd op USDT momenteel.
Net effe bot gestart op Gainium, eens kijken hoe dat gaat. GUI is wat minder dan 3commas maar als het verder goed werkt dan prima.
De prijzen zijn ook gunstiger, eerst maar kijken of ik meer DCA bots kan draaien in de free versie.
Ja met een volume scale van 2 gaat het idd hard[...]
"Vriend" die ik ken doet dit geruime tijd, heb nagevraagd en het gaat idd niet om spot maar met leverage.
Dat verklaard een hoop natuurlijk.
Even doorgevraagd naar de instellingen en wat ik heb begrepen is dat base order 50 is en safety order 100 en scale volume per order 2x is... ofwel puur martingale en dus hoge risico.
Maja met een groot budget en goed gekozen coins kan dit natuurlijk leuk rendement geven.
Leuk om die mooie % te zien! Ik ben benieuwd op welk platform en pairs/settings je mee speelt.Remy!!!! schreef op dinsdag 11 februari 2025 @ 11:57:
[...]
Hier niet zo actief meer, maar nog wel een actief bot gebruiker.
Sinds 4 maanden 3C abonnement afgesloten. Prima prijs. Met de gekte van november/december mooie winsten behaald. Tot het inkakte en ik nu met flink -% bags zit
Ik ben zelf op zoek naar een aantal setups en wil primair BTC draaien (en dan ook de profits als BTC pakken) voor langere termijn.
Door de Trump-crash van eerder deze maand?

Oscar Wilde
Nee, dat was al daar voor. Meeste waren gaming/ai coins. Die hadden in de eerder genoemde periode al flink gepiekt.
Ah okee, ik zit hier met nodige in de min sinds Trump eerder deze maand bezig is geweest en 3 al wat langer (en flink dieper) in de min: EOS/USD, MATIC/USD en RUNE/USDs1ck schreef op zondag 16 februari 2025 @ 18:00:
[...]
Nee, dat was al daar voor. Meeste waren gaming/ai coins. Die hadden in de eerder genoemde periode al flink gepiekt.
Oscar Wilde
Dit is m'n bot op Gainium die ik op Binance actief heb, en zoals je ziet heb ik ook een aantal redbagss1ck schreef op zondag 16 februari 2025 @ 14:29:
[...]
Leuk om die mooie % te zien! Ik ben benieuwd op welk platform en pairs/settings je mee speelt.
Sinds 4 maanden 3C abonnement afgesloten. Prima prijs. Met de gekte van november/december mooie winsten behaald. Tot het inkakte en ik nu met flink -% bags zit![]()
Ik ben zelf op zoek naar een aantal setups en wil primair BTC draaien (en dan ook de profits als BTC pakken) voor langere termijn.

edit: Of jij woont buiten NL, dat kan ook
[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 16-02-2025 19:23 ]
Oscar Wilde
Ik woon in NLRaven schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:21:
@Remy!!!! Euh, Binance is toch niet meer actief in NL?
edit: Of jij woont buiten NL, dat kan ook
Maar ik maak er gebruik van via Zignaly.
Oscar Wilde
Daar zitten zeker een aantal voor en nadelen aan:Raven schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:29:
@Remy!!!! Ah, maar heb je dan geen beperkingen? KYC kan niet meer doorlopen worden omdat NL id-bewijs/paspoort niet meer wordt geaccepteerd.
Voordelen:
- Ik kan weer op Binance traden
- Mensen kunnen investeren in mijn service, en daar verdien ik ook nog een klein beetje aan
Nadelen:
- Zignaly maakt een subaccount voor jou aan, daar stort je je funds. Maar je kan er niet zo makkelijk bij zoals bij een normale exchange.
- Funds storten/eraf halen duurt langer
..... ik las net op de site van zignaly dat "Users will be required to hold a Binance.com account com which has been KYC verified at level two." Is dat nog steeds van toepassing? Is van een paar jaar terug.
Oscar Wilde
Hmm nee geen last van, maar kan ook niet, want ik kan ook geen Binance account meer aanmakenRaven schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:35:
@Remy!!!! Ok
..... ik las net op de site van zignaly dat "Users will be required to hold a Binance.com account com which has been KYC verified at level two." Is dat nog steeds van toepassing? Is van een paar jaar terug.
Ik kan nog op beide accounts inloggen, maar buiten zien dat er nog wat dust aanwezig is kan ik niks met die accountsRemy!!!! schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:37:
[...]
Hmm nee geen last van, maar kan ook niet, want ik kan ook geen Binance account meer aanmaken
Oscar Wilde
Ah, nice. Ooit eens in het verleden gebruik gemaakt van het Zignaly platform. Vond dat je destijds te weinig zelf kon doen los van geld er tegen aan gooien. Verder wel $ZIG holderRemy!!!! schreef op zondag 16 februari 2025 @ 19:26:
[...]
Ik woon in NL![]()
Maar ik maak er gebruik van via Zignaly.
[ Voor 30% gewijzigd door s1ck op 17-02-2025 08:08 ]
Oscar Wilde
KYC Verification for Existing European Economic Area (EEA) Usersquote: 3commasUpcoming Changes for EEA UsersStarting from April 2025.
3Commas services in the EEA will be operated by 3Commas & J2TX Ltd.(CYSEC REGULATED).
A KYC verification process will be introduced as part of this transition.
Oscar Wilde
Prima vervanger voor 3Commas.
Momenteel op 2% gemiddeld rendement op low risk, mag wat hoger

edit: Oh wacht, nog steeds geen ondersteuning voor Kraken

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 23-04-2025 19:02 ]
Oscar Wilde
2% rendement per?Jazsie schreef op woensdag 23 april 2025 @ 15:57:
Inmiddels draai ik meer dan 2 maanden nu de Gainium bot en dat gaat best lekker.
Prima vervanger voor 3Commas.
Momenteel op 2% gemiddeld rendement op low risk, mag wat hoger.
Gemiddeld 2% per maand, dacht dat ik dat erbij vermeld had
Ahhja ik zit bij ByBit.nl, dat werkt goed.Raven schreef op woensdag 23 april 2025 @ 17:49:
@Jazsie Ik zit nog steeds bij 3commas (met geannuleerde abo verlenging) waar ik nog steeds flink in de min staMisschien Gainium maar eens bekijken, niet alles zit vast in deals.
edit: Oh wacht, nog steeds geen ondersteuning voor Kraken, ondanks herhaalde verzoeken.