[bots] Cryptocurrency automatisch handelen

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste
Acties:

• wssjuh
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15-07 15:09
alki schreef op zondag 28 juni 2026 @ 09:13:
[...]

Mooi man dat het werkt. hoeveel % winst draai je dan nu in deze markt? of hoeveel trades zijn successvol
In de huidige markt niet, want hij trade niet. F&G is veel te laag, F&G boven 25 begint die weer met traden, ik kom voorlopig op 60% uit maar ik heb nieuwe aanpassingen gedaan en hoop naar 65/68% te gaan. Voor winst zou ik boven 38% moeten uitkomen ivm SL en TP.

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De EEA-app van 3Commas is per vandaag niet meer beschikbaar :/ , de algemene website werkt nog wel met EEA-accounts.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

3commas-gebruikers opgepast: Ik zie in de 3commas Telegram-groep dat 3commas bezig is met het verwijderen van EEA-accounts.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 14-07-2026 14:57 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Jollieb
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 21-07 10:27
Hallo, Ik trade al meerdere jaren met automated volatility bots op een relatief kleine tradingplatform via DEX (Solana, BNB, ETH, Base). Nog steeds volop in ontwikkeling. Recentelijk nog uitbreiding met presets waar je bijvoorbeeld KOL's kunt meenemen voor tokenselectie (en nog veel meer). Ik zal niet uitweiden over alle mogelijkheden, maar het platform is uniek in zijn soort, met een prettige community en eigenaren. Nu gaat over 2 weken de stekker er uit, omdat er te weinig volume gedraaid wordt en de basiskosten voor onderhoud e.d. Ik heb goede winsten gemaakt met deze bottrading en met de laatste ontwikkelingen (een DEX marketplace waar de beste bots gevolgd kunnen worden) denk ik dat er nog veel potentieel zit voor groei.

Nu mijn vraag: weet iemand met wat voor partijen de eigenaren zouden kunnen praten om het eventueel over te nemen? Heeft iemand daar kennis van? De eigenaren hebben zelf het afgelopen half jaar geprobeerd overname kandidaten te vinden, maar dat is helaas niet gelukt.

Het platform gaat mij aan het hart, vandaar dat ik hier een poging waag om ze te helpen. Wie heeft tips?
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste