[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 181 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.307 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extrix
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13-10 22:32
Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:04:
[...]

Ik las op de Discord over Chia. Minen met diskspace. Verder doe ik nog een beetje ETH voor de lolz met m'n game PC
Ja ETH doe ik nu met me game pc. Ravencoins met een oude laptop

Chita wel veel over gehoord maar heb niet veel diskspace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 18:37
Vraagje over de fees binnen Binance..

Voorbeeld: ik stel een stop / limit in en de stop wordt niet getriggerd, betaal je dan alsnog fee?
Heb wel al gelezen dat een annulering van een gewone limiet order wel gewoon betaald moet worden, daar dus ook maar eens iets voorzichter in zijn haha :+

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:04
Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:11:
[...]

Dit is erg afhankelijk van wanneer je "er in zit". Er geld naar mijn idee wel een duidelijke: "Time in the market beats timing the market". Zo heeft de oude garde vaak al wel de inleg er uit en kan verder met winsten. Waar de deelnemers die dit jaar hebben aangehaakt er anders in staan

[...]

Mijn tip zou zijn om voor een dip met name in BTC te zitten. Als er een bearmarket krijgen zoals we dat eerder gezien hebben dan gaan al die alts hard door het putje
Bedankt voor je reactie. :)
Ik bedoel mijn inleg eruit aan de hand van de huidige winsten. Deze heb ik er al uit, ik ben begin vorig jaar begonnen met crypto (en met mijn onkunde van toen ook te veel te snel verkocht ;)) maar ik vind het ook een beetje vroeg om dit bedrag in één keer te cashen, er kan natuurlijk nog een hoop gebeuren in die twee maanden tijd.

Voor wat betreft alles in BTC in een bearmarket; bedoel je daarmee dat je er vanuit gaat dat BTC dan minder zal zakken dan de grotere altcoins als ETH en ADA?
Waar ik nog wel aan zit te denken is om de winst die ik ‘over’ heb, een tijdje in USDT met flexibele rente te zetten, om daarmee na een tijdje weer goedkoop in te kunnen kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trently
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:18
Nee, niemand?

Okay, bij deze! LINK heeft een nieuw ATH neergezet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:03
Cpt.Iglo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:19:
Voor wat betreft alles in BTC in een bearmarket; bedoel je daarmee dat je er vanuit gaat dat BTC dan minder zal zakken dan de grotere altcoins als ETH en ADA?
Waar ik nog wel aan zit te denken is om de winst die ik ‘over’ heb, een tijdje in USDT met flexibele rente te zetten, om daarmee na een tijdje weer goedkoop in te kunnen kopen.
Ik heb ook veel te vroeg verkocht. Zoals ik er nu naar kijk zijn we nog niet op de top. Bitcoin blijft hiervoor de belangrijkste indicator. En "grote alts" gaan zeker harder naar beneden dan Bitcoin bij een echte beer.

Usdt is ook prima natuurlijk

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:10
Cpt.Iglo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:05:
Vraagje over jullie strategie in aanloop naar de bearmarket; zijn jullie ook al bezig om winst te verzilveren in fiat om bijvoorbeeld je inleg eruit te krijgen? En zo ja, welk percentage van je portfolio blijf je daarnaast hodl’en? Ik ben benieuwd naar jullie strategie.

Ik heb voor mezelf besloten om vanaf vandaag steeds een gedeelte van de winsten om te zetten in euro’s, waarmee ik wil proberen om binnen twee maanden in ieder geval de inleg eruit te hebben. Van een aantal coins waarin ik veel vertrouwen heb op de langere termijn (ETH, ADA, DOT & VET) wil ik minimaal 50% vast blijven houden. Eventuele andere winsten gaan ook nog naar BTC wanneer deze laag staat.
Niemand kan de markt timen en dus heb ik zelf heb maar 1 strategie, met 3 aspecten.

1. Niet en nooit uitcashen. HODL! Komende 10 jaar niet aankomen en blijven zitten als we - 80% gaan;
2. Fiat sparen en achter de hand houden om in te leggen bij een dip. Dus gewoon spaarrekening aanleggen en maandelijks ook FIAT inleggen ;
3. Iets minder inleggen in de pieken van de Bull market, maar dat is niet te voorspellen.

Zijn nog altijd op het schema om S2F 288k Te halen in 1.5 jaar.... :)

Zonde om nu winsten te cashen als je er pas relatief nieuw in zit. Met geld (winst) maak je geld...

[ Voor 19% gewijzigd door MaStar op 09-05-2021 18:32 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-10 12:59
De laatste weken veel alts omgezet naar BTC na mooie stijgingen in sats. Nu wordt het wel tijd dat BTC zelf weer even een move omhoog maakt. Dat zou mooi zijn voor m'n fiatwaarde en biedt mogelijkheden om weer sterke alts (NEO/ADA) in te slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weebl15
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-04 19:05
CryptoCirque schreef op zondag 18 april 2021 @ 20:52:
[...]

De rewards en burn mechanisme maakt het token schaarser met elke transactie.

Ze hebben een eigen exchange sinds vorige week: FEGEX (moet de strijd aangaan met Uniswap en Pancake) wat sneller en veel goedkoper zou moeten zijn/worden.

Leuk is dat een aantal mensen er zijn achter gekomen dat het ip-adres/domein van Uniswap en FegEx hetzelfde zijn. Naar geruchten zitten Uniswap devs mogelijk zelf achter FegEx.

Verder heeft War On Rugs FEG geaudit en vastgesteld dat dit geen ruggpull of scam is. De devs hebben zero mogelijkheid om bij de tokens te komen. Het is letterlijk van de community.

Dat gezegd hebbende: het blijft een longshot heh :) :) :)
Inmiddels hebben ze ook fegwrap gelanceerd. Daarmee kan je andere tokens "wrappen" in FEG en zodoende hier een klein beetje winst op maken. Indien een token nog niet gewrapt is kan je zelfs via hun site de token wrappen en dit smart contract op de blockchain deployen. Dat laatste kost wel zo'n $1000 aan fees dus alleen interessant als je er heel veel van hebt en vertrouwen hebt dat je er op termijn winst mee kan maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
BTFD schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:18:

Voorbeeld: ik stel een stop / limit in en de stop wordt niet getriggerd, betaal je dan alsnog fee?
Heb wel al gelezen dat een annulering van een gewone limiet order wel gewoon betaald moet worden, daar dus ook maar eens iets voorzichter in zijn haha :+
Oh? Is dat zo bij binance?
Geen antwoord op je vraag hoor, maar bij kraken betaal je alleen fee voor voltooide trades en niet voor gecancelde...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterwouter2
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-09-2021
BTFD schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:18:

Dat klopt niet. Fees betaal je alleen over (deels) uitgevoerde trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 1k liggen wat geinvesteerd kan worden. Ik zat zelf te denken aan Ada. Is het investeren in Ada het nog waard of kan ik beter in Bitcoin investen voor de meer veilige maar weinige winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:16
ben benieuwd hoe jullie traden. is het meer minutenwerk of doen jullie een short of long maar dan uren wachten?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
wouterwouter2 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:35:
[...]

Dat klopt niet. Fees betaal je alleen over (deels) uitgevoerde trades.
Precies wat ik zocht, bedankt!

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weebl15
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-04 19:05
Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:35:
Ik heb 1k liggen wat geinvesteerd kan worden. Ik zat zelf te denken aan Ada. Is het investeren in Ada het nog waard of kan ik beter in Bitcoin investen voor de meer veilige maar weinige winst?
ADA lijkt mij een prima investering. Wel lekker naar je eigen wallet sturen en dan delegeren aan een stake pool, toch weer 5% APY ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:35:
zelf onderzoek doen is verstandig ;)

ikzelf zal geen BTC kiezen, maar eerder ADA en ETH, alt season is nu begonnen.

mijn portfolio: BTC (wel wat denk 20%) de rest is ETH, ADA, DOT, LUNA, LINK

oh ja en PZM :+ (begon als geintje maar gaat hard :D)

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
MaStar schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:29:
[...]

Ik zelf heb maar 1 strategie, met 3 aspecten.

1. Niet en nooit uitcashen. Altijd HODL!
Komende 10 jaar niet aankomen;l. Dus ook niet zo'n markt proberen te timen. Vaak ben je als amateur al te laat;
2. Fiat geld sparen en achter de hand houden om in te leggen bij een dip.
3. Iets minder inleggen in de pieken van de Bull market, maar dat is niet te voorspellen.

Zijn nog altijd op het schema om S2F 288k Te halen in 1.5 jaar.... :)

Zonde om nu winsten te cashen als je er pas relatief nieuw in zit. Met geld (winst) maak je geld...
Ik snap waar je heen wilt, maar het geeft mij wat meer rust wanneer ik mijn inleg verzilver en tegelijk nog genoeg overhoud om mee te hodl’en. Je geeft zelf al aan dat niemand weet wanneer de bearmarket inzet, dus vandaar dat ik er op tijd mee wil beginnen. Mijn doel is ook om een leuk portfolio op te bouwen met winsten, wanneer ik een bepaald bedrag behaald heb wil ik een gedeelte houden in crypto (hodl) maar ook in mijn huis steken. Misschien niet zo lucratief als 100% in crypto, maar je weet wel zeker dat het iets oplevert op de (korte) termijn. Daarnaast werkt de huidige woningmarkt hierin natuurlijk ook mee.

Vraagje voor wat betreft je visie over het hodl’en; is dat het enige wat je doet met crypto? Of ben je daarnaast ook nog aan het handelen om eventuele winsten in BTC te steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ADA gaat het weer proberen zo te zien, mijn short's HENK's staan klaar op de ATH en wat erboven ook :')

[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2021 18:47 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gijsvogel
Gelukkig heb ik mijn doge uiteindelijk toch maar even verkocht precies onderin de dip. O-)
Fijn om te zien dat ie daarna weer vrolijk omhoog gaat.

Buy high, sell low... That's the way we like to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Vanaf welk moment mag ik in dit topic over GMR praten?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:18
Gumball schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:51:
Vanaf welk moment mag ik in dit topic over GMR praten?
Grote mannelijke rectums,.. uhm. Nooit.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Bad Brains schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:52:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KvuaM8W4Rhar8aFL_9-tK17ntzI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7dKoTejlLtkKA33uAK7MWnSa.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
[...]

Je nickname past in ieder geval bij je gedachtegang... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
ze zijn lekker bullish op ADA!
op de 1.8394 en 1.8494 staan me short's ready

[ Voor 43% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2021 18:58 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
Kol Nedra schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:37:
ben benieuwd hoe jullie traden. is het meer minutenwerk of doen jullie een short of long maar dan uren wachten?
Ben ik ook wel benieuwd naar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:55:
ze zijn lekker bullish op ADA!
Jup mooi man.
Vanmorgen om 10 uur ingestapt per direct naar beneden...
Na jah als je niet verkoopt heb je geen verlies :+

En zie daar hij gaat de goede kant op.

Nu moet ik zeggen dat de algemene crypto trend nu wel weer wat opwaarts is dus eigenlijk kun je het ook niet verkeerd doen...

Nu BNB nog een reisje omhoog en nog 15 dagen hoog blijven tot de staking is afgelopen en dan maar weer een nieuw plan smeden.

Edit: DOT gaat ook weer lekker vandaag of moet ik ging zeggen....

[ Voor 5% gewijzigd door Ronald.42 op 09-05-2021 19:10 ]

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-10 13:23

raq

Vraagje over jullie strategie in aanloop naar de bearmarket; zijn jullie ook al bezig om winst te verzilveren in fiat om bijvoorbeeld je inleg eruit te krijgen? En zo ja, welk percentage van je portfolio blijf je daarnaast hodl’en? Ik ben benieuwd naar jullie strategie.

Ik heb voor mezelf besloten om vanaf vandaag steeds een gedeelte van de winsten om te zetten in euro’s, waarmee ik wil proberen om binnen twee maanden in ieder geval de inleg eruit te hebben. Van een aantal coins waarin ik veel vertrouwen heb op de langere termijn (ETH, ADA, DOT & VET) wil ik minimaal 50% vast blijven houden. Eventuele andere winsten gaan ook nog naar BTC wanneer deze laag staat.
Inleg eruit halen voelt altijd goed, daarna ben je misschien ook minder emotioneel betrokken, wat je keuzes ten goede komt.
Het bepalen van je strategie is trouwens eenvoudiger als je een doel voor ogen hebt. dan kun je daar naartoe werken.

Over uitcashen: Ligt eraan hoeveel je in de plus staat, of dit comfortabel voelt en bij jouw persoonlijke situatie past. Zelf ben ik begonnen in 2017 en in 2018/2019/2020 blijven kopen, sta er nu beter voor dan dat ik ooit voor mogelijk had gehouden en zet nu in stapjes over naar EUR, elke week een bepaald bedrag in EUR. Beetje deze bekende strategie, met een eigen variantje daarop.

Daarnaast zijn er soms enorme stijgingen waardoor de pf te zwaar wordt en het oncomfortabel voelt, dan gaat er eenmalig een 10%-20% naar de rekening. Ik zal niet snel alles in 1x uitcashen, veel te bang om de boot te missen naar hogere regionen.
Met dit uitgecashte geld kun je leuke dingen kopen/doen, binnen 2 maand weer instappen bij een -20% dag van BTC of wachten tot de echte bearmarket arriveert. Je kan het ook aankijken de komende tijd. Voorlopig gaat er bij mij geen enkele euro terug naar crypto.

Alts zou ik zeker niet proberen te hodlen in de bear, die gingen de afgelopen keren -75% in de bearmarket, en daarna nog een x -50%, voldoende ervaringsdeskundigen hier die dat kunnen beamen . Hoe ik zelf ga zorgen dat ik de alts op tijd loos weet ik nog niet, wordt een x flink verlies nemen ben ik bang.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
ADA uur geleden omgezet naar VET,
Meer vertrouwen in. Gaat goed tot nu toe

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
PlanR schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:04:
ADA uur geleden omgezet naar VET,
Meer vertrouwen in. Gaat goed tot nu toe
Hij gaat wel jah... 8)

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Iglo
raq schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:03:
[...]

Inleg eruit halen voelt altijd goed, daarna ben je misschien ook minder emotioneel betrokken, wat je keuzes ten goede komt.
Het bepalen van je strategie is trouwens eenvoudiger als je een doel voor ogen hebt. dan kun je daar naartoe werken.

Over uitcashen: Ligt eraan hoeveel je in de plus staat, of dit comfortabel voelt en bij jouw persoonlijke situatie past. Zelf ben ik begonnen in 2017 en in 2018/2019/2020 blijven kopen, sta er nu beter voor dan dat ik ooit voor mogelijk had gehouden en zet nu in stapjes over naar EUR, elke week een bepaald bedrag in EUR. Beetje deze bekende strategie, met een eigen variantje daarop.

Daarnaast zijn er soms enorme stijgingen waardoor de pf te zwaar wordt en het oncomfortabel voelt, dan gaat er eenmalig een 10%-20% naar de rekening. Ik zal niet snel alles in 1x uitcashen, veel te bang om de boot te missen naar hogere regionen.
Met dit uitgecashte geld kun je leuke dingen kopen/doen, binnen 2 maand weer instappen bij een -20% dag van BTC of wachten tot de echte bearmarket arriveert. Je kan het ook aankijken de komende tijd. Voorlopig gaat er bij mij geen enkele euro terug naar crypto.

Alts zou ik zeker niet proberen te hodlen in de bear, die gingen de afgelopen keren -75% in de bearmarket, en daarna nog een x -50%, voldoende ervaringsdeskundigen hier die dat kunnen beamen . Hoe ik zelf ga zorgen dat ik de alts op tijd loos weet ik nog niet, wordt een x flink verlies nemen ben ik bang.
Heb je in de periode 2017 t/m 2020 alleen maar BTC gekocht, of ook nog altcoins? En ga je, wanneer je denkt dat het zover is, al je altcoins omzetten in BTC, en dus ook bijvoorbeeld al je ETH weg doen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Zo, maar even wat terugschalen met de DOGE long :) Nog op -32% gestaan, maar de aanhouder wint...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lJmdC1f11AfFiuwPs1_YLtNJz2Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SY8TFUF4zcJ8uhE9JEEv7dam.png?f=user_large

Edit: Geopende short daarna gesloten, nu even geen positie meer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2sELcRgh6jvRavscNHBagFfhX50=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fxqZnwXjYnrAAQKI5KtJlbBw.png?f=user_large

[ Voor 31% gewijzigd door Taro op 09-05-2021 19:21 ]

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:29
zijn jullie ook al bezig om winst te verzilveren in fiat om bijvoorbeeld je inleg eruit te krijgen?
ik denk dat velen hier hun inleg al >100x eruit hebben gehaald :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-10 01:25
Gaat in de loop der maanden ook harder omhoog dan de ADA

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PlanR schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:13:
[...]

Gaat in de loop der maanden ook harder omhoog dan de ADA
Bron?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragger
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 15:49

Ragger

slopen. alles kapot maken.

Nice dat DOGE weer aantrekt. Op naar de dollar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, welke brokers/exchanges wordt hier het meest gebruikt en waarom? ben wel benieuwd. Gebruik zelf bitvavo vanwege de gebruiksgemak.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Binance

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• roflexx
Ragger schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:14:
Nice dat DOGE weer aantrekt. Op naar de dollar! :)
Ga weg man

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:23:
Vraagje, welke brokers/exchanges wordt hier het meest gebruikt en waarom? ben wel benieuwd. Gebruik zelf bitvavo vanwege de gebruiksgemak.
Ik gebruik Bitvavo, maar ga daar mee stoppen (of in ieder geval minderen). Redenen:
- Weinig verschillende crypto’s beschikbaar.
- Geen limiet orders via de app inleggen, maar enkel via de web client (bij geavanceerd).
- Per trade relatief duur (als je niet een groot volume hebt). Als je wilt scalpen vreet dat teveel van je winst op.

Ik denk dat ik uiteindelijk bij Binance uit kom.

Maktub

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 14-10 13:23

raq

Cpt.Iglo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:09:
[...]
Heb je in de periode 2017 t/m 2020 alleen maar BTC gekocht, of ook nog altcoins? En ga je, wanneer je denkt dat het zover is, al je altcoins omzetten in BTC, en dus ook bijvoorbeeld ETH?
BTC en Alts gekocht. Ben met alle alts flink rekt gegaan in 2018/2019, ik vond ze 'goedkoop' want ik kende enkel de prijzen vanaf 2017, waar ze veel hoger lagen.
Paar x verlies genomen en uit de alt markt gestapt naar BTC, maar kon het niet laten om dan 2 maand later weer voor 60% aan alts te hebben. Vooral de run naar 14k in 2019 was vies, eerst compleet rekt met m'n alts en toen ik eindelijk in BTC zat ging die terug naar 6k. Dus eerst rekt in sats en daarna in euro's.

Alts zet ik nu in stapjes om naar BTC, die BTC verkoop ik voor euro's. Alles wat ik uitcash is dus geld dat uit alts komt. Als ik 'het' moment herken dat altseason over en uit is, gaat alles naar BTC, ook ETH en ook de BNB voor de cashback-credicard. Ik heb niet zo'n enorm geloof in de usecases van alt-tokens irl en dat deze tokens dan ook een (hogere) waarde moeten hebben, pure speculatie. Alts zie ik vooral als een (complexe) oplossing voor een vaak nog niet bestaand probleem.
Ik heb niet de illusie dat ik 'het' moment van het einde van alt-season ga herkennen en voer dus nu een vastgelegde strategie uit. Traden is niet echt mijn ding.

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter

Ik heb de afgelopen periode al 75% verzilverd, de laatste paar delen rond de 58k. De inleg had ik er gelukkig al lang uit, en een deel van dit verzilverde bedrag heb ik apart gezet op de rekening om tijdens de volgende bearmarket weer te investeren.

Voor mij werkt het het beste om boven een bepaald fiat bedrag af te romen, dan kan ik ook prima slapen en kan ik wat afstand nemen :)

Normaal gesproken leg ik iedere maand een bepaald bedrag in, maar daar ben ik rond de 20k mee gestopt en begin ik pas weer mee als de koers significant is gedaald of als het duidelijk is dat de bearmarket is aangebroken (kan natuurlijk ook boven de huidige koers zijn...). Tijdens een bullrun investeer ik niets meer, tenzij ik echt een goede kans zie en de andere posities er niet voor op wil geven.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Binance wordt waarschijnlijk het meeste gebruikt. Bitvavo heeft namelijk erg hoge fees/fee's/feez/fieze/etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
Binance en KuCoin, ze hebben beide veel te bieden, KuCoin gebruik ik niet veel maar daar stake ik LUNA en trade daar een beetje aan coins die Binance niet heeft.

Voor het gebruiksgemak en velen keuze vind ik Binance het fijnste.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:34

oNo

Taro schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:31:
[...]

:w

Mits dit de dip was uiteraard...

Edit: Heb wel even op -32% gestaan, maar dat hoort erbij.
Nou, ik was ook iets te vroeg. Net onder de 50 een heleboel.

Maar het is makkelijk uitzitten als je vet op de botten hebt. Uiteindelijk wel weer prima nu. We gaan richting de sell limit 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Nou ben benieuwd met Hotbit...... ik heb er niet veel opstaan maar mijn ETH deel gaat iig weg van die server

maar goed nieuws:

https://twitter.com/Hotbit_news

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-10 16:17

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

raq schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:28:
[...]
... 'Als' ik het moment herken dat altseason over en uit is, gaat alles naar BTC, ...
FTFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
oNo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:38:
[...]

Nou, ik was ook iets te vroeg. Net onder de 50 een heleboel.

Maar het is makkelijk uitzitten als je vet op de botten hebt. Uiteindelijk wel weer prima nu. We gaan richting de sell limit 🙂
Nice :)

Een kwestie van je positie goed bepalen en terug-/opschalen met de leverage wanneer het moment daar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 19:36
[...]

Of is het dan recta?

OT: Wat denken we trouwens van ETH de komende uren / dagen? Zelf had ik eerder een horizontal triangle verwacht maar de rejection van 18:00 zou er eerder symmetrische van maken. Iemand al een plannetje?

[ Voor 35% gewijzigd door Stokstaart op 09-05-2021 19:56 ]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:56

Chaes

#HODL

Stokstaart schreef op zondag 9 mei 2021 @ 19:50:
[...]

Of is het dan recta?

OT: Wat denken we trouwens van ETH de komende uren / dagen? Zelf had ik eerder een horizontal triangle verwacht maar de rejection van 18:00 zou er eerder symmetrische van maken. Iemand al een plannetje?
Ja, HODL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 19:36
Dat doe ik al sinds maart 2020 ;)

TA op eth is vooral voor de lolz

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:56

Chaes

#HODL

Stokstaart schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:02:
[...]

Dat doe ik al sinds maart 2020 ;)

TA op eth is vooral voor de lolz
Ah, een jaartje pas? Kan nog wel wat langer dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:05

Side-Kick

Timmy!

Elon Musk’s SpaceX is literally launching a Dogecoin-funded satellite to the Moon.
https://www.theverge.com/...ellite-doge-1-to-the-moon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:30
Side-Kick schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:06:
Elon Musk’s SpaceX is literally launching a Dogecoin-funded satellite to the Moon.
Moon? ;)

Acties:
  • +24 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemorgen gasten.

Ik drink nooit weer.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• gijsvogel
Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:10:
Goeiemorgen gasten.

Ik drink nooit weer.
Kan ik een short x25 nemen hierop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr_Ripple
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 13-07-2024

Mr_Ripple

BTC only

Side-Kick schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:06:
Iedereen die rekt is gegaan heeft daar aan meebetaald.

XRP = trash

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bad Brains
INJ doet ook al een rit sinds 15:00, en blijft er goed uitzien op de Heiken Ashi/Stoch
Goeiemorgen gasten.

Ik drink nooit weer.
Mooi drinken wij wat meer. :9

[ Voor 52% gewijzigd door Bad Brains op 09-05-2021 20:14 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Elke keer als Avex weer een beetje omhoog gaat, gaat BTC weer vervelen….

Waarschijnlijk een beginnersfout maar ik ben een bijna all-in gegaan met mijn “speelgeld”. Benjamin Cowen trok me over de streep.
(En dat ik niet telkens verlies wil maken door het switchen van coin)

Vandaag voor mijzelf inzichtelijk gemaakt in een excel bestand, dat switchen gewoon geld kost voor mij. Als ik niets had gedaan, had ik meer gehad. Waarschijnlijk bekend bij jullie.

Had ik wel nodig, even met de neus op de feiten gedrukt worden. Fomo is lastig. Vooral als je bijna alles omhoog ziet gaan, behalve de coins waar je mee speelt.

Gelukkig staan enkele coins in de Stacking zoals Dot en Ada waar ik niet bij kan. Daardoor niet te veel verliezen gehad

Wat ik ook lastig vind, is om nu een “nieuwe” ADA of ETH te vinden voor over een paar jaar. Er is zo veel en wat nu interessant lijkt…

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:49

WhySoSerious

Be the change.

Goeiemorgen gasten.

Ik drink nooit weer.
Weak hands.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:32
Goeiemorgen gasten.

Ik drink nooit weer.
_O- _O- heerlijk zo'n dag

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
@streamnl Ik kan je uit ervaring meegeven dat erg vaak switchen je veel geld kost en weinig oplevert. Daarom pak ik vaak ook snel mijn winst om door te gaan naar de volgende parel, of terug te gaan naar de stabiele BTC/ETH basis.

In 2017/2018 heb ik erg veel geld laten liggen door iedere keer uitstapjes te maken. Dat was voor mij een goede leerschool. Ik denk dat @Mooody het bijv. ook erg goed aanpakt. In de bearmarket je keuzes maken, niet teveel wisselen, maximaal x coins uitkiezen (dus beperken en ook niet in de verleiding komen anderen toe te voegen of te kopen!), de dipjes uitzitten en vertrouwen houden/hebben. Dat kan erg lastig zijn, maar levert wel het meeste rendement op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skrunsies
  • Niet online
Goeiemorgen gasten.

Ik drink nooit weer.
Teveel sho(r)tjes gehad ?

:9B

UberLurker Departement #GG.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Weak knies nu denk ik :9B

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

Taro schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:20:
@streamnl Ik kan je uit ervaring meegeven dat erg vaak switchen je veel geld kost en weinig oplevert. Daarom pak ik vaak ook snel mijn winst om door te gaan naar de volgende parel, of terug te gaan naar de stabiele BTC/ETH basis.

In 2017/2018 heb ik erg veel geld laten liggen door iedere keer uitstapjes te maken. Dat was voor mij een goede leerschool. Ik denk dat @Mooody het bijv. ook erg goed aanpakt. In de bearmarket je keuzes maken, niet teveel wisselen, maximaal x coins uitkiezen (dus beperken en ook niet in de verleiding komen anderen toe te voegen of te kopen!), de dipjes uitzitten en vertrouwen houden/hebben. Dat kan erg lastig zijn, maar levert wel het meeste rendement op.
Dit inderdaad. Heb Moody's posts met veel aandacht doorgenomen en, ondanks dat ik het voor een deel al deed, geeft het me erg veel rust. Zie ook mijn post van vanochtend over niet traden maar hodlen.

In een bearmarket ga ik DCA overwegen, nu rijden we gewoon mee op de markt.

Alleen dat uitstapmoment bepalen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Weak maagje vooral |:(

Maar zometeen een nachtdienst, dus tijd zat om nog op te knappen :+

Ik zie dat DOGE ook een beste klap heeft gehad, was een mooie short geweest. Helaas niets mee kunnen doen dit keer.

Hodl.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
Taro schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:20:

Thanks.

Ben ook pas bezig en heb al verrekte veel geleerd maar wil het wel “goed” aanpakken. Excel was voor mij al erg verhelderend.

Nu nog een plan opzetten, enkele coins kiezen en daadwerkelijk er aan houden. En… niet te veel op de app kijken. Misschien moet ik hem gewoon verwijderen na mijn plan en gewoon hier gezellig blijven buurten. Sfeer hier is d:)b

@WhySoSerious
Eigenlijk was jouw post de aanleiding om alles in excel te gooien. Even de feiten op een rij zetten in een grafiek
(Je bent een tweaker of niet :+ )

[ Voor 6% gewijzigd door streamnl op 09-05-2021 20:31 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

streamnl schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:26:
[...]

Thanks.

Ben ook pas bezig en heb al verrekte veel geleerd maar wil het wel “goed” aanpakken. Excel was voor mij al erg verhelderend.

Nu nog een plan opzetten, enkele coins kiezen en daadwerkelijk er aan houden. En… niet te veel op de app kijken. Misschien moet ik hem gewoon verwijderen na mijn plan en gewoon hier gezellig blijven buurten. Sfeer hier is d:)b
Je moet gewoon ff een bearmarket meemaken. Dan raak je wel emotioneel afgestompt :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• streamnl
  • Niet online
WhySoSerious schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:29:
[...]

Je moet gewoon ff een bearmarket meemaken. Dan raak je wel emotioneel afgestompt :P
Ik kijk er nu al naar uit _O-

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:10
WhySoSerious schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:29:
[...]

Als die Bearmarket nog komt in de hevigheid als we eerder kenden. Ik heb 2018 ook meegemaakt en dat was niet leuk.

Aan de andere kant staan we er nu anders voor. En ligt er ook een plan B model die 288k voor Bitcoin voorspelt in de komende 2 jaar....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:23:
[...]

Ik zie dat DOGE ook een beste klap heeft gehad, was een mooie short geweest. Helaas niets mee kunnen doen dit keer.

Hodl.
Was hier ook wel raak.
Van de 5 kratjes nog 2 flesjes over _/-\o_
Maar ik hoef pas morgen om 14:30 weer te beginnen *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhySoSerious

WhySoSerious

Be the change.

MaStar schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:34:
[...]

Als die Bearmarket nog komt in de hevigheid als we eerder kenden. Ik heb 2018 ook meegemaakt en dat was niet leuk.

Aan de andere kant staan we er nu anders voor. En ligt er ook een plan B model die 288k voor Bitcoin voorspelt in de komende 2 jaar....
Daarom weet ik ook echt niet wanneer uit te stappen

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ioxoxoi
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 20-05-2022

Als ik iets veelbelovends zie koop ik en zet meteen een verkooporder op 125%.
Dat lijkt voor mij het best te werken.
(25% in 2 dagen of 1 of 2 weken is per jaar toch al snel een heel mooi resultaat.)
Soms blijf ik dan met een stapeltje coins zitten die ik niet verkocht krijg.
Dan schat ik even in wat de kansen zijn. Meestal betekent dat: verlies nemen en de aldus vrijgekomen euro's investeren in nieuwe kanshebbers.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:23:
[...]

Hodl.
:*)

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/L9n3xLC/short.png

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• JustC
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-10 09:29
Zo vandaag mijn eerste officiele x20 coin mee gemaakt.

Zat er zo goed als vanaf het begin in (trias) en is nu 25 dollar waard en heb toch 50% uitgecasht volgens plan.

Jeej :)

het voelt nog niet als een overwinning maar zonnepanelen en een aanbouw van de schuur is mooi mee genomen :)

[ Voor 3% gewijzigd door JustC op 09-05-2021 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Mooie move, precies in het dal. Had je zelf limit ingesteld of handmatig gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
oh wait!! ETH is over 4k nu!! heb ik de babe gemist? :o

was al langer, spuit 11 hiero :+

[ Voor 27% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2021 20:51 ]

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrMrq
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21:53
Je moet ook op tijd uitstappen en winst nemen. Liefst voor de stomach oscillator je maaginhoud swapt.

Maktub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:06

knakworst

Get more sats!

Kol Nedra schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:50:
oh wait!! ETH is over 4k nu!! heb ik de babe gemist? :o
Nog niet. Jij mag mijn ETH nu nog hebben voor 3.999 usdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 02:29
In Australische of Canadese dollars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
JPS schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:49:
[...]

Mooie move, precies in het dal. Had je zelf limit ingesteld of handmatig gestopt?
Wie zegt dat ie is gestopt? Ik denk niet dat het al klaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
MrMrq schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:04:
[...]

Persoonlijk geloof ik in ZIL. Een actieve (ontwikkel)gemeenschap, contracten met de overheid in Singapore, een breed portfolio (van NFT tot smart contracts) en in juni een ZIL-ETH bridge. Dus in mei buy the rumour.
Ook in april relatief stilgestaan, waarbij een paar keer de ATH is aangetikt maar net niet is gebroken. Zodra die wall is verdwenen ligt de weg open...
Eens heb voor Zil en Hole gekozen. Hole laat echt hele mooie dingen zien (zie reddit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPS
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

JPS

Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:53:
[...]

OK dacht dat ie klaar was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:12
Ik keek net even in mijn spot wallet op binance en zie tot mijn veronderstelling dat ik geen DOT meer in mn wallet heb zitten, hebben meerdere mensen hier last van?

Ik heb ze 100% zeker weten niet verkocht en zie ook niks terug in het transactie overzicht.. dat ik ze per ongeluk verkocht heb of iets.

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
sjorremans schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:56:
Ik keek net even in mijn spot wallet op binance en zie tot mijn veronderstelling dat ik geen DOT meer in mn wallet heb zitten, hebben meerdere mensen hier last van?

Ik heb ze 100% zeker weten niet verkocht en zie ook niks terug in het transactie overzicht.. dat ik ze per ongeluk verkocht heb of iets.
Heb je ze gestaked?

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:04

Darrell

Fiat moonboy

Zo. Weekend bijna voorbij en redelijk zonder kleurscheuren. Morgen moondag. Vraagteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Darrell schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:58:
Zo. Weekend bijna voorbij en redelijk zonder kleurscheuren. Morgen Dmoomndag. Vraagteken.
fixed!

[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2021 20:59 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:12
Pfoeee, ze staan dus op flexibele staking.. dat moet dan wel per ongeluk gegaan zijn :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:53:
[...]

Ik zie vooral veel weerstand op alle tijdframes.

Maargoed, het is en blijft DOGE.

Mooie positie heb je wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Verwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:01:
[...]

Ik zie vooral veel weerstand op alle tijdframes.

Maargoed, het is en blijft DOGE.

Mooie positie heb je wel.
Ja, uiteindelijk is het greed. Maar ik hoop dat het momentum nu wel een beetje klaar is voor DOGE. En dan kan ik volgens mij de positie maar beter gewoon open houden...

Het staat nu nog op zo'n 80% in de plus. Maar heb wel ruimte. Zal pas geliquideerd worden bij een nieuwe ath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14-10 06:57
Weet iemand welke trader opties aanbiedt voor crypto?

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elektriekert
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 22:02
streamnl schreef op zondag 9 mei 2021 @ 20:26:
[...]

Thanks.

@WhySoSerious
Eigenlijk was jouw post de aanleiding om alles in excel te gooien. Even de feiten op een rij zetten in een grafiek
(Je bent een tweaker of niet :+ )
Excel sheet kan ik je zeker aanraden. Ik ben alles behalve een Excel nerd maar ik heb een werkende sheet die data van coinmarketcap pakt e.d.
Is genoeg info te vinden online :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
Monkeydancer schreef op zondag 9 mei 2021 @ 21:08:
Weet iemand welke trader opties aanbiedt voor crypto?
crypto.com

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roflexx
Pff doge nog steeds niet rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoodyWindoW
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 21:32

WoodyWindoW

3.245 WP op ZW 31°

Kom op BTC! Even volhouden nog! *Hopium*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
BTC spannend moment!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
want?wat mis ik!?

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 00:00
SPANNEND

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Onvoorstelbaar...of toch niet..

Volgens mij zijn we met DOGE voorbij het punt dat het niet meer uitmaakt wat de toepassing is.

Is volgens mij hier al eerder gezegd. Door de grote publiciteit en enorme community en het volume wat in deze munt zit kan het bijna niet mis gaan.

Deze bounced gewoon weer op bij de eerste de beste tweet van wie dan ook.

Ik zie dingen op Twitter over een DOGE-01 missie. 8)7

https://twitter.com/Jake8.../1391436782714064900?s=19

[ Voor 11% gewijzigd door Tranzy op 09-05-2021 21:30 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Pagina: 1 ... 181 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!