Hoezo 5000?
Haha geeen idee!elektriekert schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:42:
[...]
Vertel me dan meteen er ff bij of dit over 1 week is of over 3 jaar
Ik heb de anjer flink verbrand door niets te verkopen tijdens de laatste bullrun en winst mis te lopen
Maar binnen nu en 2 maanden wel x2 - x3.
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Als je zo twijfelt kun je beter deel (wij hanteren 50%, maar kan ook base-cost zijn) eruit halen en de rest laten zitten. Dan speel je enkel nog met je directe winst. Dus niks te verliezen, behalve je ego als ‘ie hard valt (en je dat niet door hebt).ApC_IcE schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:27:
Ik zit wel te twijfelen om de eth te verkopen.
Maar dat dacht ik bij 3700 usd ook.
Wanneer heb je genoeg? Ja ik kan ook de helft verkopen. Twijfels twijfels
ETH is wat mij betreft ook long term. Tevens hebben relatief veel mensen deze al in ETH2 tokens staan, wat ook weer zorgt voor een mooie base-line.
Price prediction en die grafieken moet je overslaan. Maar wel de info er boven. Defi en nft.feye1 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:47:
[...]
Die price predictions vind ik vrijwel altijd de grootste bullshit die er zijn.
Heel mijn voorraad eth is winst.graceful schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:59:
[...]
Als je zo twijfelt kun je beter deel (wij hanteren 50%, maar kan ook base-cost zijn) eruit halen en de rest laten zitten. Dan speel je enkel nog met je directe winst. Dus niks te verliezen, behalve je ego als ‘ie hard valt (en je dat niet door hebt).
ETH is wat mij betreft ook long term. Tevens hebben relatief veel mensen deze al in ETH2 tokens staan, wat ook weer zorgt voor een mooie base-line.
Dus verlies niks. Behalve theoretisch nog meer.
Chainlink in de sale
Ja echt he. Ik stop al met lezen als er een grafiek voorspelling zie.feye1 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:49:
[...]
Ook echt een dipje voorspellen in 2027 tov van 2026![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, zoals ik al zei. Wat een bullshit
Hahah da’s wel cruciale informatie mbt je semi-vraag natuurlijkApC_IcE schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:00:
[...]
Heel mijn voorraad eth is winst.
Dus verlies niks. Behalve theoretisch nog meer.
Respect, doe je goed.
Ik voorspel; een spurt omhoog tussen 11 en 3 uur vannacht
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Gebaseerd op een van je grafieken of heb je een blik geworpen in je glazen bol?A87 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:03:
Ik voorspel; een spurt omhoog tussen 11 en 3 uur vannacht
Wat als ditmaal DOGE de munt was met de duidelijke blow-off top en de bear markt nu is begonnen?
Dan dat!BTC100K2021 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:05:
Wat als ditmaal DOGE de munt was met de duidelijke blow-off top en de bear markt nu is begonnen?
Zoveel is het ook weer niet.graceful schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:03:
[...]
Hahah da’s wel cruciale informatie mbt je semi-vraag natuurlijk
Respect, doe je goed.
Maar met mijn inleg zit ik in staked icx nog tot juni.
En plukje bnb en neo
Niks tegen glazen bollen, hè!?rickvanuden schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:04:
[...]
Gebaseerd op een van je grafieken of heb je een blik geworpen in je glazen bol?
Het staat sowieso al een tijdje op uitbreken maar rond die tijd wordt Azie wakker en is het daar maandag. De maandag TM vrijdagersrickvanuden schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:04:
[...]
Gebaseerd op een van je grafieken of heb je een blik geworpen in je glazen bol?
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 09-05-2021 14:11 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Lijkt er wel opBTC100K2021 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:05:
Eindelijk zakt Dodge weg. Mag nog wel wat zwaarder....
Wie weet...BTC100K2021 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:05:
Als je nu naar etherium kijkt hoe moet je dan de ta lijnen interpreteren? Als je kijkt naar de 4h ma lijnen is hij door de ma7 heen. Dan dient de ma20 als mogelijke support waar je dan een buy order kan zetten? Als je kijkt naar de 1h is hij door de ma7 en de ma20 heen dus dan zou je als support al naar de ma99 kijken?
Kortom op welk tijdsframe kijk je het beste in deze situatie?
Kortom op welk tijdsframe kijk je het beste in deze situatie?
Which coin Bernie?
Btc ziet er echt dramatisch uit...
[ Voor 5% gewijzigd door knakworst op 09-05-2021 14:22 ]
Hey daar is 'ie weer, de zondagmiddag dip. Je kan er de klok op gelijkzetten.
Heb 50% van m’n tegoed zojuist weer ingezet.
Op ADA, VET & LINK.
We gaan het meemaken.
Edit:
Fijne zondag allen!! 😄
Op ADA, VET & LINK.
We gaan het meemaken.
Edit:
Fijne zondag allen!! 😄
[ Voor 16% gewijzigd door PlanR op 09-05-2021 14:22 ]
nou niet in shitcoin land. daar stijgt een hoop gelukkigRaaafie schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:21:
Regular dip of het begin van de winter... Dat is de vraag.Raaafie schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:21:
Volgens mij veel panicsells momenteel, wat geen goed teken zou zijn.
Met irritatie de stijgende groene kaarsen aangezien terwijl ik in fiat zat. Nu mag het wel even flink bloeden.. aan het eind wacht ik met een stapel pleisters.. (voor alle duidelijkheid ik gun niemand zijn verlies)
Ej maak een ander bang 😛gijsvogel schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:23:
[...]
Regular dip of het begin van de winter... Dat is de vraag.
Wat ga je halen en op welk prijspunt? Ik zit in hetzelfde schuitjeRicardovv schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:28:
Met irritatie de stijgende groene kaarsen aangezien terwijl ik in fiat zat. Nu mag het wel even flink bloeden.. aan het eind wacht ik met een stapel pleisters.. (voor alle duidelijkheid ik gun niemand zijn verlies)
De dips zijn wel steeds milder dat wel. Of ik ben te gierig ^^ men buy orders nogsteeds niet gehit.
..
..
Moet je ook 32 ETH in kunnen leggen om te staken? Of wordt dat in pools geplaatst door alle exchanges? Zijn er nog betrouwbare exchanges naast Binance waar je met betere rendementen kan staken?graceful schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:59:
[...]
Als je zo twijfelt kun je beter deel (wij hanteren 50%, maar kan ook base-cost zijn) eruit halen en de rest laten zitten. Dan speel je enkel nog met je directe winst. Dus niks te verliezen, behalve je ego als ‘ie hard valt (en je dat niet door hebt).
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Ik heb net 20% VET,DGB en 15%ETH, hoplaaa
Ik stake op kraken. Elke inleg mogelijk. Alleen eenmaal ingelegd kan je het niet meer eruit halen tot eth2 een feit is.Da_maniaC schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:35:
[...]
Moet je ook 32 ETH in kunnen leggen om te staken? Of wordt dat in pools geplaatst door alle exchanges? Zijn er nog betrouwbare exchanges naast Binance waar je met betere rendementen kan staken?
Ja idd, tot 0,39 - 0,41 als het even kan, dan is de long 100% gevuld, daarna graag bouncenMaStar schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:11:
Eindelijk zakt Dodge weg. Mag nog wel wat zwaarder....
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Panicsells worden doorgaans door mensen zonder plan uitgevoerd. Als de vaste/oude kern niet verkoopt, maar die de dips opkoopt, dan kan het een prima teken zijn. Als ook de oude rotten gaan panicsellen, dan is het echt mis, maar daar ziet deze relatief bescheiden daling nog niet naar uit.gijsvogel schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:23:
[...]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Vraag over stop loss..
Goed gelezen dat het dat de ingegeven stopprijs een limietorder plaatst tegen de prijs die je daarvoor ingegeven hebt?
Voorbeeld: ETH
Stop: 3749.1
Limiet 3709.1
Aantal % dat je kwijt wilt
Goed gelezen dat het dat de ingegeven stopprijs een limietorder plaatst tegen de prijs die je daarvoor ingegeven hebt?
Limiet 3709.1
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Klopt!BTFD schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:57:
Vraag over stop loss..
Limiet 3709.1
Heb net verkocht....elektriekert schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:38:
Ik heb net 20% VET,DGB en 15%ETH, hoplaaa
Moest de Euro tekens nog uit mijn ogen vegen denk ik
Ik om 14:25 in.
Sta nu goed in de plus. Vooral Ada gaat goed.
Sta nu goed in de plus. Vooral Ada gaat goed.
ja ada gaat heerlijk, ben benieuwd op 1.75 of de bounce weer naar beneden gaat of toch omhoog
nothing stops this train
Lol @ DOGE! Zijn er al mensen die de dip hebben durven kopen?
Omlaag 🤣Kol Nedra schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:11:
ja ada gaat heerlijk, ben benieuwd op 1.75 of de bounce weer naar beneden gaat of toch omhoog
Edit, omhoog
[ Voor 3% gewijzigd door PlanR op 09-05-2021 15:12 ]
Thnx voor de tip! LeergeldZhou schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:42:
[...]
Volgende keer de 'Wallet Direct' gebruiken van Binance <=> Trust/Binance Wallet. Het schilt je zo veel denk/zorgwerk.
https://www.binance.com/en/wallet-direct
Edit: laatst nog gebruikt om SXP (ERC20) om te zetten naar SXP (BSC).

:strip_exif()/f/image/aTQxjJg6d0yEa8bkjE9KkbOx.jpg?f=fotoalbum_large)
Neem je mijn piepers ook meteen ff mee?
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hebben jullie met traden ook een voorkeur mbt Long of Short? bij mij lijkt het dat ik beter ben in short dan in long

nothing stops this train
Ripple heeft al drie jaar een dipje.
ik short nooit btc. Voelt als iets wat alleen verraders doen. Eigenlijk zou ik shitcoins moeten shortenKol Nedra schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:18:
Hebben jullie met traden ook een voorkeur mbt Long of Short? bij mij lijkt het dat ik beter ben in short dan in long
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 weken weinig heb gemerkt van dat zogenaam alt season.. Behalve ADA en Link staan er veel van de top 20 coins goed stil voor m'n gevoel. Ook de midcaps coins waar ik een bag van heb gaan onderuit als ETH stijgt, nog harder onderuit als BTC ook maar een scheet laat en als alles zijwaarts gaat dan heb ik 4-5 procentjes die weer verdampen als je niet op let. Beetje verontrustend en ik vraag me af of ik wel in de juiste coins heb geïnvesteerd.
En ja, op de daily valt alles nog goed mee hoor maar ben denk ik echt op een hoogtepunt ingestapt nu.
En ja, op de daily valt alles nog goed mee hoor maar ben denk ik echt op een hoogtepunt ingestapt nu.
Zo back in DOT. Geen verdeling dit keer in DOT/KSM. All in DOT.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
CRO gedumpt?zwembroek schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:29:
WoodyWindoW schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:11:

Mits dit de dip was uiteraard...
Edit: Heb wel even op -32% gestaan, maar dat hoort erbij.
[ Voor 12% gewijzigd door Taro op 09-05-2021 15:33 ]
Nee die komen volgende week vrij! Daar heb ik nog een beste stack van.
Waarom geen KSM meer?zwembroek schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:29:
Ik heb ook een flinke stapel, 35% ga ik van de hand doen. Ff koers in de gaten houden want momenteel de zoveelste dip.zwembroek schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:31:
[...]
Nee die komen volgende week vrij! Daar heb ik nog een beste stack van.Maar zet ze om in DOT. Beetje een gok voor de 19e.
Ik durf nog niet, het is ten slotte zondag.WoodyWindoW schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:11:
Zou morgen zomaar eens verder kunnen inklappen.
Ik heb Doge nog op goede moment kunnen verkopen en leuke winsten mee gepakt. Ik durf het alleen deze week ff niet meer aan.
Doge is sowieso niet goed voor je hart
Ada gaat ook nog eens proberen??
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Ik zat in dubio. Was echt een een ingeving op gevoel. Denk dat DOT net iets meer potentie heeft op de korte termijn. De KSM parachains daar gelaten. Ik gok volledig op het twee daagse event. Ik zie DOT eerder naar de 75$ gaan dan KSM naar de 800$. Vooral omdat er nog veel DOT moet worden ingekocht voor de 100 beschikbare slots op Polkadot. Er zijn meer dan 300 projecten die voor een slot willen gaan. Er is veel concurrentie en als je dan leest dat sommige projecten nog 750.000 DOT nodig hebben om voor een slot in aanmerking te kunnen komen. Je kan straks ook je DOT uitlenen aan zulke bedrijven voor rewards.
Goede beslissing geweest.PlanR schreef op zondag 9 mei 2021 @ 14:21:
Heb 50% van m’n tegoed zojuist weer ingezet.
Op ADA, VET & LINK.
We gaan het meemaken.
Edit:
Fijne zondag allen!! 😄
Mooie winst al.
Gaan we nog meer dippen vandaag of morgen? Dit kan het niet geweest zijn toch..
Daedalus wallet update naar 4.0.5
Dat ding is al 4x gecrashed tijdesn de Wallet Sync. vreet ff al m'n geheugen op ook.
Nog meer mensen met problemen?
Dat ding is al 4x gecrashed tijdesn de Wallet Sync. vreet ff al m'n geheugen op ook.
Nog meer mensen met problemen?
Daar proosten we op
En dat op Moederdag (en in een weekend...).
De BTC krijgt steeds minder invloed gelukkig en dat pakt goed uit.
Niet alleen ADA gaat goed maar ook ETH.
Geen shitcoins maar serieuze concurrentie tov de BTC.
Mijn PF is hier blij mee.
Het enige wat mag gebeuren is DOGE die snel het afvoerputje in mag lopen.
Wat een waardeloze zooi is dat en het verpest het topic hier ook nog eens vandaar dat ik hier nauwelijks meer mee lees.
Zoom eens uit!Blaim schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:26:
Moet zeggen dat ik de afgelopen 2 weken weinig heb gemerkt van dat zogenaam alt season.. Behalve ADA en Link staan er veel van de top 20 coins goed stil voor m'n gevoel. Ook de midcaps coins waar ik een bag van heb gaan onderuit als ETH stijgt, nog harder onderuit als BTC ook maar een scheet laat en als alles zijwaarts gaat dan heb ik 4-5 procentjes die weer verdampen als je niet op let. Beetje verontrustend en ik vraag me af of ik wel in de juiste coins heb geïnvesteerd.
Zo te zien zijn ADA en ETH vrouwelijk. Een vrouw mag reageren indien dat niet zo is.HoppyF schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:17:
[...]
En dat op Moederdag (en in een weekend...).![]()
De BTC krijgt steeds minder invloed gelukkig en dat pakt goed uit.
Niet alleen ADA gaat goed maar ook ETH.
Geen shitcoins maar serieuze concurrentie tov de BTC.
Mijn PF is hier blij mee.
Het enige wat mag gebeuren is DOGE die snel het afvoerputje in mag lopen.
Wat een waardeloze zooi is dat en het verpest het topic hier ook nog eens vandaar dat ik hier nauwelijks meer mee lees.
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Ben ik blij mee.
Was met mijn katertje op de groene kaars ingestapt op 1.76

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
VER is gedaald. Als je geshort had, had je gewonnen....
2 weken. Man man man.Blaim schreef op zondag 9 mei 2021 @ 15:26:
Ik verbaas me over al jullie kortzichtigheid soms
Kijk eens naar 2 jaar en 2 jaar vooruit... Of nog beter: 20 jaar vooruit.
Jaren ipv dagen..
Zo. F1 is voorbij, nu weer hierheen 
Mare, jullie praten vaak over dat je moet uitzoomen.
Toch lijkt het dat er vooral gehandeld wordt in de 15min chart.
Zie ik dit verkeerd?
Zie ik dit verkeerd?
Wat dat betreft lijkt de f1 totaal niet op crypto.. bij f1 wint gewoon altijd de beste auto.. zou vreemd zijn als Haas ineens week na week op pole zou staan.. het zou de sport wel leuker maken.. dat wel.streamnl schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:50:
Zie ik dit verkeerd?
[ Voor 4% gewijzigd door Pelox op 09-05-2021 16:55 ]
Zero.
Wil mijn winst van doge weer teruggooien in de stabielere coins.
Eth, btc of toch zil of vet?
Handelen doe je af en toe als je iets wilt kopen of verkopen als je echt geld nodig hebt.streamnl schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:50:
Zie ik dit verkeerd?
Is dat laatste niet zo, dan laat je het gewoon staan.
Niet een paar dagen maar minimaal maanden.
Dan verdien je pas geld niet door dagelijks van de hak op de tak alles te verkopen en erachter te komen dat de koersen ondertussen gestegen zijn.
Dat daytraden is slechts voor zééér weinig mensen weggelegd omdat je nu eenmaal geen enkele invloed hebt op de sentimenten en het nieuws van de dag.
Een glazen bol bestaat immers niet. Punt.
Gok je toevallig een dagje goed dat is dit meestal puur geluk en geen gedegen kennis.
XRPjzoin2 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:55:
Haha ik kom met 4 coins, jij komt met xrp
Hah!
XRP ATH is $3,84 en ruim 3 jaar geleden bereikt.
Daar zit XRP mijlenver vanaf tenzij jij een enorm “groeipad” ziet aankomen.
Dan liever ETH.
Ik heb altijd al met een klein plukje in xrp gezeten. Ik zie ze dit jaar nog wel groeien, maar die rechtszaak gaat echt nog langzaam. Nog zeker tot eind dit jaar bezig. Daarna zie ik wel een stijging voor me, want het blijft een mooie techniek.HoppyF schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:01:
[...]
Hah!![]()
XRP ATH is $3,84 en ruim 3 jaar geleden bereikt.
Daar zit XRP mijlenver vanaf tenzij jij een enorm “groeipad” ziet aankomen.
Dan liever ETH.
Misschien daarom dat ik zei XRP...?
Waarom zou je iets kopen omdat hier iemand zegt "koop dit"?
Soms komen toch echt hele goeie tips voorbij...Qunix schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:17:
Misschien daarom dat ik zei XRP...?
Trade geslotenThe Redman schreef op zondag 24 januari 2021 @ 14:24:
nieuwe crypto strategie
alles 100x long DOGE
profit gegarandeerd
nieuwe strategie
alles 25x short DOGE
Ik zie hier ook wel eens iemand wat roepen.
En dan maar even googlen en charts bekijken en soms instappen.
Het is voor mij onmogelijk om alles in de gaten te houden en dus bekijk ik meestal de coins die getipt zijn hetzij hier of twitter of ergens anders.
Van de 10 coins die ik dan bekijk pak ik er mischien 2 of 3 mee.
Ik blink nog uit in onkunde wat betreft crypto dus ik moet al echt overtuigd zijn voor ik wat doe.
Behalve vanmorgen dan... met mijn gare kop
Verwijderd
Vet gaat echt wel de 1 eu aantikken einde van dit jaar..jzoin2 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 16:55:
1USD grens is doorbroken zojuist, heel erg mooi_Gast_ schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 12:44:
Eindelijk stijgt Polygon weer. Hopelijk binnenkort 1 Dollar!
Bron of FOMOVerwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:31:
[...]
Vet gaat echt wel de 1 eu aantikken einde van dit jaar..
2018speak op volle toerenVerwijderd schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:31:
[...]
Vet gaat echt wel de 1 eu aantikken einde van dit jaar..
Idd - welke keer denk ik weer: UITSTAPPEN - bij dit soort Post.
Aan de andere kant is BTC nog niet uitgebroken en wil ik eerst de 100k aantikken

Ik zit nog steeds "vast" bij het approven van een tradingpair. Geen Sushiswap gebruikers hier met tips?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Heb ik hier te maken met alleen mede traders of zijn hier ook miners. Vraag me af wat iedereen nu zit te minen eth schiet echt niet meer op bij mij.
Persoonlijk geloof ik in ZIL. Een actieve (ontwikkel)gemeenschap, contracten met de overheid in Singapore, een breed portfolio (van NFT tot smart contracts) en in juni een ZIL-ETH bridge. Dus in mei buy the rumour.
Ook in april relatief stilgestaan, waarbij een paar keer de ATH is aangetikt maar net niet is gebroken. Zodra die wall is verdwenen ligt de weg open...
Maktub
Ik las op de Discord over Chia. Minen met diskspace. Verder doe ik nog een beetje ETH voor de lolz met m'n game PCExtrix schreef op zondag 9 mei 2021 @ 17:58:
Heb ik hier te maken met alleen mede traders of zijn hier ook miners. Vraag me af wat iedereen nu zit te minen eth schiet echt niet meer op bij mij.
Vraagje over jullie strategie in aanloop naar de bearmarket; zijn jullie ook al bezig om winst te verzilveren in fiat om bijvoorbeeld je inleg eruit te krijgen? En zo ja, welk percentage van je portfolio blijf je daarnaast hodl’en? Ik ben benieuwd naar jullie strategie.
Ik heb voor mezelf besloten om vanaf vandaag steeds een gedeelte van de winsten om te zetten in euro’s, waarmee ik wil proberen om binnen twee maanden in ieder geval de inleg eruit te hebben. Van een aantal coins waarin ik veel vertrouwen heb op de langere termijn (ETH, ADA, DOT & VET) wil ik minimaal 50% vast blijven houden. Eventuele andere winsten gaan ook nog naar BTC wanneer deze laag staat.
Ik heb voor mezelf besloten om vanaf vandaag steeds een gedeelte van de winsten om te zetten in euro’s, waarmee ik wil proberen om binnen twee maanden in ieder geval de inleg eruit te hebben. Van een aantal coins waarin ik veel vertrouwen heb op de langere termijn (ETH, ADA, DOT & VET) wil ik minimaal 50% vast blijven houden. Eventuele andere winsten gaan ook nog naar BTC wanneer deze laag staat.
Dit is erg afhankelijk van wanneer je "er in zit". Er geld naar mijn idee wel een duidelijke: "Time in the market beats timing the market". Zo heeft de oude garde vaak al wel de inleg er uit en kan verder met winsten. Waar de deelnemers die dit jaar hebben aangehaakt er anders in staanCpt.Iglo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 18:05:
Vraagje over jullie strategie in aanloop naar de bearmarket; zijn jullie ook al bezig om winst te verzilveren in fiat om bijvoorbeeld je inleg eruit te krijgen? En zo ja, welk percentage van je portfolio blijf je daarnaast hodl’en? Ik ben benieuwd naar jullie strategie.
Mijn tip zou zijn om voor een dip met name in BTC te zitten. Als er een bearmarket krijgen zoals we dat eerder gezien hebben dan gaan al die alts hard door het putjeIk heb voor mezelf besloten om vanaf vandaag een steeds een gedeelte van de winsten om te zetten in euro’s, waarmee ik wil proberen om binnen twee maanden in ieder geval de inleg eruit te hebben. Van een aantal coins waarin ik veel vertrouwen heb op de langere termijn (ETH, ADA, DOT & VET) wil ik minimaal 50% vast blijven houden. Eventuele andere winsten gaan ook nog naar BTC wanneer deze laag staat.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!