Hoe kun je een coin shorten bij Binance? Of kan ik ergens de uitleg vinden?Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:06:
Het was voor mijn gevoel ook écht een buitenkansje. M'n eerste short ooit. Doge ging naar beneden vannacht. Daar was ik wel van overtuigd. En als het momentum nu omslaat is er nog veel potentieel op deze short.
Later maar eens inlezen hoe ik uberhaupt een deel van de short kan sluiten. <n00b
Voor m'n gevoel gaat BTC nog een spurt van jewelste maken. Maar eerst die 60K nog een keer slechten...Pelox schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:34:
Tijd de btc door de 60k rammelt komende week..
precies, ik blijf ada hodl tot zeker bij de volgende bullrun laat maar lekker staken dat aandeel.keanu_ schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:43:
[...]
Het seizoen voor ADA moet nog beginnen. Alonzo, smart contracts
BTC en eth verkoop ik wel hopelijk (optijd) bij deze bullrun
[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2021 10:45 ]
nothing stops this train
De correctie van net onder de 1 dollar was wel redelijk te voorspellen. Mooi om daar net onder te verkopen en voor wat minder hetzelfde aantal terug te kopen (en winst uitkeren of bewaren voor een buy the dip)wimpie007 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:19:
Vind het toch lastig bepalen om winst te pakken op matic..kan maar zo nog een stuk hoger
Mocht deze de 1 dollar passeren dan kan je rond de 1.2 weerstand verwachten.
Of double top vorming bij ADA op de hourly? Dat zou weer shortterm bearish kunnen zijn
Dat ben ik helemaal met je eens.Snikkeldrijer schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:50:
[...]De grootste afweging is de infinite supply en de 14.4 miljoen Doges die er elke dag bij komen. In een week moet er bij een prijs van 0.50$ dus 50M$ aan Doge gekocht worden om de prijs gelijk te houden. Dat is toch niet vol te houden?
Maar soms is logisch denken niet de manier...

We zitten hier namelijk allemaal voor de tech.
Een klein beetje eigen onderzoek is altijd wel gewenst. Probeer YouTube eens...TalentedMrRiple schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:43:
[...]
Hoe kun je een coin shorten bij Binance? Of kan ik ergens de uitleg vinden?

Bitcoin - A weapon of mass disruption
ETH, BNB en ADA voorlopig in de HODL modus hier.
ETH heb ik in de ETH 2.0-staking gedaan. Goed om weak hands te voorkomen, maar zijn er meer die dit gedaan hebben? Enig idee hoelang dat nog gaat duren?
ETH heb ik in de ETH 2.0-staking gedaan. Goed om weak hands te voorkomen, maar zijn er meer die dit gedaan hebben? Enig idee hoelang dat nog gaat duren?
TalentedMrRiple schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:49:
:strip_exif()/f/image/I5oZU7wB4Txj9PteGln2ZzRV.jpg?f=fotoalbum_large)
Je kan zien op de Doge grafiek mensen nu niet durven he 
mijn vingers zitten aan de knoppen, hopelijk meeliften op een dump (het is crypto dus pump kan ook)
mijn vingers zitten aan de knoppen, hopelijk meeliften op een dump (het is crypto dus pump kan ook)
nothing stops this train
Dat dacht ik bij Cake ook. Het is ook een stukje geloof. Hoeveel dollars worden er bijgeprint?Snikkeldrijer schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:50:
[...]
De grootste afweging is de infinite supply en de 14.4 miljoen Doges die er elke dag bij komen. In een week moet er bij een prijs van 0.50$ dus 50M$ aan Doge gekocht worden om de prijs gelijk te houden. Dat is toch niet vol te houden?
Bij btc moet er wekelijks 350 miljoen dollar bij. Bij ethereum ook zoiets. Ooit zorgen om gemaakt?
Kan nog prima tot eind dit jaar, begin volgend jaar duren.TalentedMrRiple schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:49:
Kom op BNB, nog 20 dollar naar ath. 700 dollar soon. Vandaag ofzo
Lekker volatiel vandaag.
Als dit nog even zo doorgaat gaat vandaag herinnerd worden als "Groene en rode dildo moederdag"...
Als dit nog even zo doorgaat gaat vandaag herinnerd worden als "Groene en rode dildo moederdag"...
Heb je die als cadeau gegeven aan je moeder?oNo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:00:
Lekker volatiel vandaag.
nothing stops this train
Het opmerkelijke vandaag vind ik dat als de ene daalt de andere stijgt. Normaal zie je van die gelijke golven.oNo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:00:
Lekker volatiel vandaag.
En Ada wil vandaag duidelijk een groene cadeau
En de rode draad van vandaag, btc doet geen moer. 50 procent van mijn portefeuille maar ik laat lekker staan, want ik weet gewoon als ik dat zou verschuiven naar shotcoins, btc zijn s2f model afmaakt...
[ Voor 27% gewijzigd door knakworst op 09-05-2021 11:06 ]
Het mooie is dat des te meer shorts er op DOGE lopen, des te verder/hoger de koers gaat doorschieten als al die posities geliquideerd/geforceerd/vanuit paniek gesloten worden. Dus de andere kant op denken (het is immers crypto) is ook niet verkeerd...
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Doge durf ik nu niet iets in te stellen, gisteren al pijnlijk mijn stoploss gehit toen ik long deed terwijl die grote dump kwam van 0.71 --> 0.63Taro schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:03:
Het mooie is dat des te meer shorts er op DOGE lopen, des te verder/hoger de koers gaat doorschieten als al die posities geliquideerd/geforceerd/vanuit paniek gesloten worden. Dus de andere kant op denken (het is immers crypto) is ook niet verkeerd...
gelijk poef!! 2 dagen aan winst weg
nothing stops this train
Er is 12miljard verdwenen qua market cap, dat is best serieus hahaKol Nedra schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:53:
Je kan zien op de Doge grafiek mensen nu niet durven he

Dikke BNB. 700+ vandaag zou zomaar kunnen. Heeft nog wel wat in te lopen op eth.
Echt typisch Amerikaans dat SNL... De 'Chad on Mars' scene vond ik het leukste, wat matig was. Maar goed, ben ook geen Amerikaan. En DOGE heeft ook vrij weinig gedaan.
[ Voor 3% gewijzigd door Qunix op 09-05-2021 11:12 ]
Zolang er geen ath komt vind ik alles primaTaro schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:03:
Doge doet helemaal wat ik ervan verwachtte. 120% profit hier nu in een paar uur. "But the rumor, sell the news" Helemaal topQunix schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:12:
Echt typisch Amerikaans dat SNL... De 'Chad on Mars' scene vond ik het leukste, wat matig was. Maar goed, ben ook geen Amerikaan. En DOGE heeft ook vrij weinig gedaan.
Ik met een klein deel, de rest staat op de ledger.TalentedMrRiple schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:49:
Zero.
Vanavond mijn doge coins van Binance naar Trustwallet gestuurd. Natuurlijk niks bijzonders. Wilde het vervolgens weer terug sturen. Vervolgens iets dom 🤦♂️ gedaan.
Heb dezelfde key gebruikt, die als afzender stond bij de eerste transfer van binance naar Trustwallet.
Dacht, dat ik die afzender was, leek logisch maar nu is het geld naar niemandsland gegaan of niet? Transfer vanmorgen rond 8 uur gedaan.
Heb dezelfde key gebruikt, die als afzender stond bij de eerste transfer van binance naar Trustwallet.
Dacht, dat ik die afzender was, leek logisch maar nu is het geld naar niemandsland gegaan of niet? Transfer vanmorgen rond 8 uur gedaan.
"Even" Binance support contacten, je hebt het nu idd op de grote hoop gegooid. Altijd het receive address in je Spot wallet gebruiken.Wackmack schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:19:
Vanavond mijn doge coins van Binance naar Trustwallet gestuurd. Natuurlijk niks bijzonders. Wilde het vervolgens weer terug sturen. Vervolgens iets dom 🤦♂️ gedaan.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
https://en.ethereumworldn...allest-unit-satoshi-sats/
Ik denk serieus als overal de sats prijs gelist wordt, btc makkelijker door kan stijgen.
Ik denk serieus als overal de sats prijs gelist wordt, btc makkelijker door kan stijgen.
Doge heeft een dalende lijn, maar toch durf ik niet verder te shorten, nu uitgezet en op naar moeders voor moederdag 
edit: Doge is er actie, bijna bij de 0.50 cent, eerst dit afkijken en dan naar moeders......sorry mams ben iets later
edit: Doge is er actie, bijna bij de 0.50 cent, eerst dit afkijken en dan naar moeders......sorry mams ben iets later
[ Voor 65% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2021 11:28 ]
nothing stops this train
Dit zou wel een uitkomst zijn inderdaad. Alleen heb je dan het volgende probleem.knakworst schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:24:
"Ik wil geen Satoshi's kopen maar Bitcoin" - Henk
Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:27:
[...]
Dit zou wel een uitkomst zijn inderdaad. Alleen heb je dan het volgende probleem.

Ik ben een DOGE long aan het DCA'en. Volg mij vooral niet, want ik neem hiermee natuurlijk een enorm risico (je kunt alle inzet kwijtraken), maar het nieuws is al geweest, de koers staat 20 cent lager dan de piek vannacht, er zijn enorm veel shorters. Dat kan wel een mooi vuurwerkje worden (beide kanten op).Kol Nedra schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:24:
Doge heeft een dalende lijn, maar toch durf ik niet verder te shorten, nu uitgezet en op naar moeders voor moederdag
Slimme Ingrid: Satoshi is toch onvindbaar?Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:27:
[...]
Dit zou wel een uitkomst zijn inderdaad. Alleen heb je dan het volgende probleem.
Dus ik ben tegen de leermeester aan het gokken. Wat moet ik hiervan denken...Taro schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:32:
[...]
Ik ben een DOGE long aan het DCA'en. Volg mij vooral niet, want ik neem hiermee natuurlijk een enorm risico (je kunt alle inzet kwijtraken), maar het nieuws is al geweest, de koers staat 20 cent lager dan de piek vannacht, er zijn enorm veel shorters. Dat kan wel een mooi vuurwerkje worden (beide kanten op).
Ik vermoed dat ik meer leveraged liquidaties op mijn naam heb staan dan jij, dus maak je geen zorgenGelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:34:
[...]
Dus ik ben tegen de leermeester aan het gokken. Wat moet ik hiervan denken...
Totnutoe shorters gonna be rich. * knakworst pakt popcorn en kijkt naar groter wordende rode candles.Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:34:
[...]
bij 0.50 veel resistance, ik sluit nu af en ben naar moeders, tot straks ....
nothing stops this train
Interessante gedachte. Is er ergens nog een wezenlijke support level?Taro schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:32:
[...]
Ik ben een DOGE long aan het DCA'en. Volg mij vooral niet, want ik neem hiermee natuurlijk een enorm risico (je kunt alle inzet kwijtraken), maar het nieuws is al geweest, de koers staat 20 cent lager dan de piek vannacht, er zijn enorm veel shorters. Dat kan wel een mooi vuurwerkje worden (beide kanten op).
Sorry idd een beetje lui. Thx voor de tip maar had ik zelf moeten bedenken.Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:47:
[...]
Een klein beetje eigen onderzoek is altijd wel gewenst. Probeer YouTube eens...

Ik ADA.Pelox schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:37:
Te vroeg eth teruggekocht..
Zakt nog...
(Op 1.72 dollar in voor 25%.)
[ Voor 9% gewijzigd door PlanR op 09-05-2021 11:39 ]
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Volgende keer de 'Wallet Direct' gebruiken van Binance <=> Trust/Binance Wallet. Het schilt je zo veel denk/zorgwerk.Wackmack schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:19:
https://www.binance.com/en/wallet-direct
Edit: laatst nog gebruikt om SXP (ERC20) om te zetten naar SXP (BSC).
[ Voor 5% gewijzigd door Zhou op 09-05-2021 11:44 ]
GoodWe 3360Wp Zuid 35° | APS YC600 2x320W West | @fracverse
Uhm volgens plan? Dubbel verlies?Pelox schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:45:
[...]
Ben zojuist weer op de low uitgestapt. Dubbel verlies weer. Precies volgens plan!
Stop met green candle chasen danPelox schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:45:
[...]
Ben zojuist weer op de low uitgestapt. Dubbel verlies weer. Precies volgens plan!
Wacht op een echt dipje.
[ Voor 5% gewijzigd door feye1 op 09-05-2021 11:48 ]
Spoedcursus crypto Henken...
Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.
Hodl.Pelox schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:37:
Te vroeg eth teruggekocht..
En kan je niet beter hedgen met kleine bedragen in futures/opties voor koersverliezen?
Dat in en uitstappen verdubbelt je verlies alleen maar als het niet goed uitpakt.
Maar waarom nu al terugkopen? Of ja, de vraag is eerder, waarom heb je dan al verkocht als je bij zeg -3% weer wilt terugkopen (weet niet precies wanneer je bent uitgestapt)
Pff het is altijd balen als je laat inschakelt. Maarja er zijn ook andere dingen in het leven..

Omdat Pelox dat met plukjes van 100 ETH doet.feye1 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:51:
[...]
![]()
Maar waarom nu al terugkopen? Of ja, de vraag is eerder, waarom heb je dan al verkocht als je bij zeg -3% weer wilt terugkopen (weet niet precies wanneer je bent uitgestapt)
Zo, even een uurtje weg, niets mooiers dan een risicovolle positie open laten staan als je niet aan de knoppen kunt zitten. Hopelijk staan TP/SL goed ingesteld 
Zijn bot koopt om die orders uit te kunnen voeren ook altijd automatisch voldoende BNB in, vandaar dat de BNB koers vandaag zo hard stijgt.
[ Voor 21% gewijzigd door Taro op 09-05-2021 12:11 ]
Who let the BTC out?BTC100K2021 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:11:
Who let the DOGE out?
Zero.
Ik vind dat toch wat teveel nullen om het snel inzichtelijk te hebben. 3 nulletjes eraf en het lijkt me prachtig, 1 kilosat = $0,58knakworst schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:24:
Valt nog mee!streamnl schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:28:
Is de Bloody Sunday eindelijk begonnen?
Misschien is de btc bodem al bereikt op de ma20streamnl schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:28:
Is de Bloody Sunday eindelijk begonnen?
Zero.
We gaan inderdaad weer omhoog, hopen dat dit het was
Ondanks alle Doge ellende toch nog een klein persoonlijk mijlpaaltje. Mijn USD saldo heeft er 1 cijfer voor de komma bijgekregen.
Van $9 naar $10.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Van 9 naar 10merauder schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:42:
Ondanks alle Doge ellende toch nog een klein persoonlijk mijlpaaltje. Mijn USD saldo heeft er 1 cijfer voor de komma bijgekregen.
Zon' 70% is long DOGE nu (op Binance), dus je gokt tegen wel meer. Ach, het kan alle kanten op.Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 11:34:
[...]
/f/image/RVb5PCTxT034fdKLqDFEblpf.png?f=fotoalbum_large)
van 9 naar 10 miljoen?merauder schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:42:
Precies! Dat mijn saldo snel naar 20 mag groeien op Blox.
In dat geval is een longsqueeze aannemelijker dan een shortsqueeze lijkt mewouterwouter2 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 12:54:
[...]
Zon' 70% is long DOGE nu (op Binance), dus je gokt tegen wel meer. Ach, het kan alle kanten op.
[Afbeelding]
hahaha idd. Kan een spektakel wordenGelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:00:
[...]
In dat geval is een longsqueeze aannemelijker dan een shortsqueeze lijkt me
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Vraagje; is er bij een Ledger in combinatie met een XRP account ook mogelijk om het volledige bedrag te verzenden? Het is blijkbaar zo dat je (op dit moment) 20 XRP moet laten staan als kosten voor de wallet. Zijn er manieren om alsnog deze 20 XRP te verzenden, bijvoorbeeld door het account te verwijderen en dat het dan vrij komt?
Nee, helaas, same here:Cpt.Iglo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:14:
Vraagje; is er bij een Ledger in combinatie met een XRP account ook mogelijk om het volledige bedrag te verzenden? Het is blijkbaar zo dat je (op dit moment) 20 XRP moet laten staan als kosten voor de wallet. Zijn er manieren om alsnog deze 20 XRP te verzenden, bijvoorbeeld door het account te verwijderen en dat het dan vrij komt?
/f/image/NSAADRxB1KLNL75jwKwdjIAt.png?f=fotoalbum_large)
Staat los van Ledger, is onderdeel van het XRP gebeuren.
[ Voor 3% gewijzigd door Taro op 09-05-2021 13:19 ]
Schijnbaar kan je je account sluiten en de laatste xrp versturen met behulp van de xumm app, heb het nooit geprobeerd.Cpt.Iglo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:14:
Zero.
Ik zit wel te twijfelen om de eth te verkopen.
Maar dat dacht ik bij 3700 usd ook.
Wanneer heb je genoeg? Ja ik kan ook de helft verkopen. Twijfels twijfels
Komop Link, knal eens dik door de 50 heen.
Alvast dank.
Alvast dank.
[ Voor 8% gewijzigd door RaptorXS op 09-05-2021 13:29 ]
Winst pakken is nooit verkeerd. Deels of volledig. Ik zou deels winst pakken persoonlijk op ETH (al gedaan ook). Kans dat het verder stijgt is zeker aanwezig, maar er kan ook best een daling of stagnatie aan zitten te komen. Niemand die dat daadwerkelijk kan zeggen. Hou er rekening mee dat ETH in een maand tijd (bijna) verdubbeld is.ApC_IcE schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:27:
Stop loss instellen?ApC_IcE schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:27:
Mee eens. Toch weet ik het gewoon nog niet. Er zou altijd een correctie komen. Maar naar welk bedrag. Bla bla bla.feye1 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:29:
[...]
Winst pakken is nooit verkeerd. Deels of volledig. Ik zou deels winst pakken persoonlijk op ETH (al gedaan ook). Kans dat het verder stijgt is zeker aanwezig, maar er kan ook best een daling of stagnatie aan zitten te komen. Niemand die dat daadwerkelijk kan zeggen. Hou er rekening mee dat ETH in een maand tijd (bijna) verdubbeld is.
Al enkele dagen resistance zie ik op 50, misschien vandaag wat extra euro vanuit de bank overzetten voor Link!RaptorXS schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:29:
Komop Link, knal eens dik door de 50 heen.
Alvast dank.
Evenals pareltje LUNA, zeer stabiel it's a matter of time voor de pump.
[ Voor 12% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2021 13:33 ]
nothing stops this train
En toch rommelt de lucht buiten hard vandaag... Zou het dan toch? 
:fill(white):strip_exif()/f/image/38kosMNGb4AivrXKI4Gi5Nip.png?f=user_large)
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Hmm, misschien is dat nog de moeite van het proberen waard voor het geval dat de prijs stijgt naar een tientje of meer.Pelox schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:22:
[...]
Schijnbaar kan je je account sluiten en de laatste xrp versturen met behulp van de xumm app, heb het nooit geprobeerd.
Ik doe mee! Op naar de 55 dollar 🤟🏻Kol Nedra schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:32:
[...]
Al enkele dagen resistance zie ik op 50, misschien vandaag wat extra euro vanuit de bank overzetten voor Link!
Fijn he, dat hebzucht gevoel.ApC_IcE schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:27:
Ik ben 22x met Vechain gegaan, nu ben ik nondeju aan het twijfelen om alles nog te laten staan.
ik moet mezelf nu gewoon ff een schop onder m'n hol geven
Eens. Het staat op de ledger op cold storage. Zodat ik er afblijf. Maar dit kriebelt als “dit kan niet lang meer doorgaan”
VET gaat dollartjes werk worden, dus zit je op 100x +elektriekert schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:33:
[...]
Fijn he, dat hebzucht gevoel.
Ik ben 22x met Vechain gegaan, nu ben ik nondeju aan het twijfelen om alles nog te laten staan.
Haha ja zulke gevoelens. Maar als ie over 3 maanden op 5k of 10k staat laat ik het staan.elektriekert schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:33:
[...]
Fijn he, dat hebzucht gevoel.
Maar dat weten we niet.
Als ie nu weer zakt naar 1500 is het zuur
Buy order zetten op 57,550.00 en dan 57,550.50 aantikken. Kan gewoon.
Nooit op ronde bedragen orders zetten. Beter doe je dan 57.551,10 oid.Justevo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:38:
Buy order zetten op 57,550.00 en dan 57,550.50 aantikken. Kan gewoon.
Vertel me dan meteen er ff bij of dit over 1 week is of over 3 jaarPlanR schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:35:
[...]
VET gaat dollartjes werk worden, dus zit je op 100x +
Ik heb de anjer flink verbrand door niets te verkopen tijdens de laatste bullrun en winst mis te lopen

Verkoop een deel ervan, doe er wat leuks mee in je leven of gebruik het om te herinvesteren. Liggen nog zoveel kansen buiten VET. Deel laat je staan omdat VET waarschijnlijk wel nog wat verder zal stijgen als de bullrun aanhoudt.elektriekert schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:42:
[...]
Vertel me dan meteen er ff bij of dit over 1 week is of over 3 jaar
Ik heb de anjer flink verbrand door niets te verkopen tijdens de laatste bullrun en winst mis te lopen
De reden dat ik eth nog even niet verkoop:
https://www.google.nl/amp...ction-2021-will-eth-go-up
Lees wel met flink pak zout
Als je nu helemaal uit ethereum bent (zoals ik) en je wilt er weer in want je had sowieso moeten hodlen (wat ik niet heb gedaan) op welk bedrag zou je dan nu weer een buy order zetten?
€0,-loxO_o schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:46:
Als je nu helemaal uit ethereum bent (zoals ik) en je wilt er weer in want je had sowieso moeten hodlen (wat ik niet heb gedaan) op welk bedrag zou je dan nu weer een buy order zetten?
Die price predictions vind ik vrijwel altijd de grootste bullshit die er zijn.ApC_IcE schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:45:
In mijn geval 5.000 usd.loxO_o schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:46:
Zero.
Ook echt een dipje voorspellen in 2027 tov van 2026ApC_IcE schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:45:
Ja, zoals ik al zei. Wat een bullshit
Komt goed,feye1 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:44:
[...]
Verkoop een deel ervan, doe er wat leuks mee in je leven of gebruik het om te herinvesteren. Liggen nog zoveel kansen buiten VET. Deel laat je staan omdat VET waarschijnlijk wel nog wat verder zal stijgen als de bullrun aanhoudt.
moet nog geld hebben voor het huis
6000loxO_o schreef op zondag 9 mei 2021 @ 13:46:
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!