als ik vanuit PCS/Metamask BNB wil storten op mn Binance account. dan kopieer ik vanuit mn binance spotwallet toch het BNB adres in Metamask?
metamask staat al ingesteld op smart chain.
dan ga ik dat morgen(deze) ochtend nl eerst maar eens even doen.
[ Voor 14% gewijzigd door readytoflow op 09-05-2021 04:19 ]
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Edit: Wat een awkward nerd is die elon toch ook btw
[ Voor 19% gewijzigd door Antifon op 09-05-2021 05:41 ]
Idd, net de lokale top op ETH weten te hitten met een swing. Nu even veilig in fiat aankijken hoe dit afloopt.Antifon schreef op zondag 9 mei 2021 @ 06:10:
D'r zijn wel meer munten hard aan het dalen sinds Doge down gaat trouwens. Blij als die hele Doge shitshow weer voor een tijdje over is.
Aan de andere kant zijn we allemaal volwassen kerels. Ik had wat DOGE gekocht op 20 (euro)cent, het leeuwendeel verkocht op 61 en het (bijna) laatste deelte op 45 cent net na ie verder neer ging. Heb er nu nog 50 ofzo... mocht er nog wat gebeuren. Het blijft een zeer typische pump/dump coin en we hebben 'mazzel' dat Ome Elon soms wat leuke winst genereert ;-)lucatoni schreef op zondag 9 mei 2021 @ 06:26:
Mijn take profit op doge is geraakt. Mooie winst te pakken. Blijft eigenlijk best triest wat Elon Musk aan het doen is. Een vd rijkste mannen vd wereld een beetje pump en dump met een coin, waar overduidelijk een hoop verliezers zijn, en hij als winnaar wegloopt.
Heeft ook een computer!
Toch een leuke 56% winst gehaald op mijn inzet.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Hier het fragment van Elon.... Komen vast betere versies later, maar dan weet je in ieder geval wat hij heeft gezegd.
Alleen sta ik nu slecht, dat wordt even uitzitten of uiteindelijk verlies (maar niet meer dan 10%) en dan stop ik er mee.
Holy shit kijk die comments. Gast op reddit is 45K USD kwijt door zijn DOGE niet te verkopen.lucatoni schreef op zondag 9 mei 2021 @ 06:39:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share
Hier het fragment van Elon.... Komen vast betere versies later, maar dan weet je in ieder geval wat hij heeft gezegd.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Volgens mij wist iedereen stiekem dat dit ging gebeuren..Snap niet dat iemand dan met zoveel geld erin niet oppast.Da_maniaC schreef op zondag 9 mei 2021 @ 06:47:
[...]
Holy shit kijk die comments. Gast op reddit is 45K USD kwijt door zijn DOGE niet te verkopen.
Yup hier ook de doge short gesloten op een mooie profit inmiddelsMellamel schreef op zondag 9 mei 2021 @ 06:48:
[Afbeelding]
En gesloten 0.48, nu lekker verder slapen
God morks in wysterious ways.
Valt mij nog mee hoeveel de prijs gezakt is, ging minder hard dan ik had verwacht.
Welcome to AmericaAnakin_ schreef op zondag 9 mei 2021 @ 07:21:
en dan die reclames om de 5 minuten pffffttt
Schitterend, iedereen gaat los op twitter en reddit 🤣Deman23 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 06:49:
[...]
Volgens mij wist iedereen stiekem dat dit ging gebeuren..Snap niet dat iemand dan met zoveel geld erin niet oppast.
Alsof Elon het wat interesseert
Rookie mistake… stop loss op 60 cent gezet voor 100% ipv 75%
Had een veel ergere dump verwacht
Dag is ook niet voorbijSupershiva schreef op zondag 9 mei 2021 @ 07:37:
Moet zeggen dat ik de dump van DOGE nog mee vind vallen. Ff naar 50 cent om daarna weer te klimmen naar inmiddels 56 cent…
Rookie mistake… stop loss op 60 cent gezet voor 100% ipv 75%
Had een veel ergere dump verwacht
Amerikanen slapen lekker, als ze wakker worden gaat het bloedbad voor doge verder.
Is er een manier om ze naar die crypto munten te krijgen?
The only way is up!
Terugsturen naar binance en daar tradenWackmack schreef op zondag 9 mei 2021 @ 07:43:
Vraaje, net mijn doge coin van binance naar mijn trustwallet gestuurd. Wil het nu swappen naar link/vet/trx/dot maar dat lijkt allemaal niet te kunnen.
Is er een manier om ze naar die crypto munten te krijgen?

Vloeit wat DOGE binnen denk ik zo
[ Voor 37% gewijzigd door keanu_ op 09-05-2021 08:09 ]
Als je vanaf jouw MetaMask terug zou willen naar Binance dan heb je het BEP20 adres nodig van Binance (dat is een 0x adres) om het te ontvangen. Bij twijfel altijd eerst even een klein bedrag overmaken, de kosten zijn heel laag iets van 7 cent en in MetaMask zit je niet met een minimum dus doe het met 0.01 BNB bijv.readytoflow schreef op zondag 9 mei 2021 @ 04:16:
just checking:
als ik vanuit PCS/Metamask BNB wil storten op mn Binance account. dan kopieer ik vanuit mn binance spotwallet toch het BNB adres in Metamask?
metamask staat al ingesteld op smart chain.
dan ga ik dat morgen(deze) ochtend nl eerst maar eens even doen.
Ik scan altijd voor de zekerheid mijn adres bij Binance zodat ik zeker de juiste heb ook al staat ie in mijn adresboek en is ie vooralsnog altijd hetzelfde.
[ Voor 10% gewijzigd door tymiek op 09-05-2021 08:18 ]
Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o
Waar blijft die weekenddip?
[ Voor 17% gewijzigd door Het Fantoom op 09-05-2021 08:20 ]
Die was gisteren heel eventjes toch ?Het Fantoom schreef op zondag 9 mei 2021 @ 08:19:
Wat is dit? Heb ik gisteren alles verkocht en dan stijgt ADA weer
Waar blijft die weekenddip?
Dat was wel heel zwak dan. Het stijgt al te lang nu, waar blijft die -20%?
Helemaal uitgestapt?Het Fantoom schreef op zondag 9 mei 2021 @ 08:24:
[...]
Dat was wel heel zwak dan. Het stijgt al te lang nu, waar blijft die -20%?
Voor 75%. Ik weet niet hoe het bij jullie is maar mijn PF waarde is de afgelopen 2 weken amper veranderd.
[ Voor 24% gewijzigd door Het Fantoom op 09-05-2021 08:29 ]
+20% in fiat, +25% in sats.Het Fantoom schreef op zondag 9 mei 2021 @ 08:28:
[...]
Voor 75%. Ik weet niet hoe het bij jullie is maar mijn PF waarde is de afgelopen 2 weken amper veranderd.
Gewoon HODL.
Netjes! Afgelopen 2 weken was hodl beter geweest, maar de 2 weken daarvoor niet.
Achteraf gezien niet nee. Maar traden leidt bij mij niet per se tot een beter resultaat. Dus voor mijn eigen rust en de efficiency van de markt (zie hoe doge over ETH en BTC verdeeld wordt) heb ik een PF wat zwaar op die twee leunt, met daarbij flufjes KSM, DOT en Nexo.Het Fantoom schreef op zondag 9 mei 2021 @ 08:33:
[...]
Netjes! Afgelopen 2 weken was hodl beter geweest, maar de 2 weken daarvoor niet.
Probeer de markt niet te verslaan. Ride the wave bruh
2 Weken geleden de HODL pot verdubbeld. Het BTC dipje vanmorgen prima doorgekomen vanmorgen en dan naar een ATH. Net voor de 1 dollar de helft verkocht en nu weer met de HODL pot verder.
Even kijken wanneer ik dit om zet naar BTC, de fiat is even geparkeerd, ofzo.
Ik wacht nl. nog op 2 instapmomenten (IOTA/COTI), heb er al winst op maar iets meer cumulatie zou mooi zijn
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Zero.
echt zo verschrikkelijk amerikaans. kromme tenen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
De dip komt vandaag niet hoor, gewoon ETH en BTC kopen.loxO_o schreef op zondag 9 mei 2021 @ 08:41:
In anticipatie op de weekend dip heb ik gisteren mijn eth, bitcoin en ada naar fiat gehaald (had ik beter niet kunnen doen) en nu weet ik niet wat ik moet doen 😋. Wachten tot de dip daadwerkelijk komt en dan weer kopen, of nu gelijk weer inspringen op een bepaalde coin?
|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||
Hier ook ETH op 3000 verkocht, met de gedacht om op +-2750 terug te kopen 🤔-Muncky- schreef op zondag 9 mei 2021 @ 08:50:
[...]
De dip komt vandaag niet hoor, gewoon ETH en BTC kopen.
Jazeker ik heb mijn stack matic en ftm flink vergroot de afgelopen tijd. Tevens wat blue chip tokens op ftm netwerk gekochtoNo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 08:37:
Iemand die MATIC heeft?
2 Weken geleden de HODL pot verdubbeld. Het BTC dipje vanmorgen prima doorgekomen vanmorgen en dan naar een ATH. Net voor de 1 dollar de helft verkocht en nu weer met de HODL pot verder.
Even kijken wanneer ik dit om zet naar BTC, de fiat is even geparkeerd, ofzo.
[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 09-05-2021 09:07 ]
Waarom zou je eth verkopen?mannetje19 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 08:53:
[...]
Hier ook ETH op 3000 verkocht, met de gedacht om op +-2750 terug te kopen 🤔
Winst nemen en hij zal toch een keer weer iets terug zakken en stabiliseren 😉
Open een short dan.mannetje19 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:07:
[...]
Winst nemen en hij zal toch een keer weer iets terug zakken en stabiliseren 😉
Als je dat niet durft had je niet moeten uitstappen.
Ik hoop dat het een troll is, anders is ie sowieso te dom om te poepen :’)Da_maniaC schreef op zondag 9 mei 2021 @ 06:47:
[...]
Holy shit kijk die comments. Gast op reddit is 45K USD kwijt door zijn DOGE niet te verkopen.
Als nu ETC weer iets omhoog gaat is alles goed.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Bitcoin piggybank
https://youtu.be/bN-3OLmA1cM?t=2725
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Slapend rijk worden...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dat het nu nog meevalt zal deels ook komen door shorts die gesloten worden en wat reddit retards die denken dat dit een goed buy the dip moment is. Ik zie hem de komende dagen nog wel verder leeglopen.
[ Voor 5% gewijzigd door Antifon op 09-05-2021 09:26 ]
Ik twijfel om weer opnieuw in te stappen. Heb er in ieder geval leuke winsten mee gepakt afgelopen weken.
Same here. Ik wordt geliquideerd bij een nieuwe ath. Ik denk (en hoop) dat Doge z'n momentum ophoud. Dan kunnen we de short nog voorlopig laten draaien lijkt me..Antifon schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:25:
Hier loopt de short nog.
Dat het nu nog meevalt zal deels ook komen door shorts die gesloten worden en wat reddit retards die denken dat dit een goed buy the dip moment is. Ik zie hem de komende dagen nog wel verder leeglopen.
Antifon schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:25:
Hier loopt de short nog grotendeels (25% gesloten).
yorroy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:26:
Ik had een stop loss gezet op DOGE vannacht, maar goed dat ik dat gedaan heb.
Ik twijfel om weer opnieuw in te stappen. Heb er in ieder geval leuke winsten mee gepakt afgelopen weken.
Zero.
Dat is mijn verwachting ook ja. Kijkend naar de daily en weekly is er nog genoeg ruimte naar beneden.Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:27:
[...]
Same here. Ik wordt geliquideerd bij een nieuwe ath. Ik denk (en hoop) dat Doge z'n momentum ophoud. Dan kunnen we de short nog voorlopig laten draaien lijkt me..
Hier trouwens ook pas liquidatie op 86 cent, dus ruimte genoeg
Dus ga je evalueren waarom het niet de andere kant op gaat. Het is crypto, dus moet je dat evalueren.
Target is 1 dollar en Elon bij SNL was te vroeg klaarkomen. Even opnieuw opladen en weer verder...
Ja, ik heb gisteren ook verkocht en tijdens de weg naar beneden met wat swings nu een potje welke nog even blijft om een eventuele run mee te pakken.
Eventueel verlies is minder winst dus dit is een redelijk makkelijke afweging.
De grootste afweging is de infinite supply en de 14.4 miljoen Doges die er elke dag bij komen. In een week moet er bij een prijs van 0.50$ dus 50M$ aan Doge gekocht worden om de prijs gelijk te houden. Dat is toch niet vol te houden?oNo schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:41:
Iedereen gaat uit van een dump van DOGE.
Dus ga je evalueren waarom het niet de andere kant op gaat. Het is crypto, dus moet je dat evalueren.
Target is 1 dollar en Elon bij SNL was te vroeg klaarkomen. Even opnieuw opladen en weer verder...
Ja, ik heb gisteren ook verkocht en tijdens de weg naar beneden met wat swings nu een potje welke nog even blijft om een eventuele run mee te pakken.
Eventueel verlies is minder winst dus dit is een redelijk makkelijke afweging.
Its a hussleSnikkeldrijer schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:50:
[...]
De grootste afweging is de infinite supply en de 14.4 miljoen Doges die er elke dag bij komen. In een week moet er bij een prijs van 0.50$ dus 50M$ aan Doge gekocht worden om de prijs gelijk te houden. Dat is toch niet vol te houden?
Dit, precies dit. Gister stapte een vriend van mij ook in Dogecoin. Ik vroeg hem wat de verwachtingen waren, antwoord was: ja die gaat makkelijk x10 is nu nog zoooo goedkoopSnikkeldrijer schreef op zondag 9 mei 2021 @ 09:50:
[...]
De grootste afweging is de infinite supply en de 14.4 miljoen Doges die er elke dag bij komen. In een week moet er bij een prijs van 0.50$ dus 50M$ aan Doge gekocht worden om de prijs gelijk te houden. Dat is toch niet vol te houden?

Heb geprobeerd uit te leggen hoeveel Doge er op een dag bijkomt maar dat maakte volgens hem niks uit.
volgende keer toch maar wekker zetten bij zo'n evenement, want een ritje meenemen bij die dump was mooi geweest, dus gefeliciteerd wie erin zat
[ Voor 39% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2021 10:06 ]
nothing stops this train
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Later maar eens inlezen hoe ik uberhaupt een deel van de short kan sluiten. <n00b
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ik had steeds de hoogste buyorder en laagste sellorder. Beide werden ook nog eens constant geraakt
AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT
Het kan altijd hoger maar ook lagerwimpie007 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:19:
Vind het toch lastig bepalen om winst te pakken op matic..kan maar zo nog een stuk hoger
Scheißemünze
Inleg eruit gehaald net..rest is dus winst
Hoe doen jullie dat? Alles eruit en wachten op dip of zoals ik. Inleg eruit en rest erin laten?
I, a stranger and afraid in a world I never made...
1.75 ath nuDutchCrownNL schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:04:
ADA zo te zien rejected op 1.74

Het valt niet op, maar op de weekly even sterk als ETH zie ik nu...Milo44 schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:26:
ADA nieuwe ATH en bijna 1,75
Hij lijkt nu ook wel ff lekker door te gaan, althans het volume lijkt nog niet af te nemenWhySoSerious schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:28:
[...]
Het valt niet op, maar op de weekly even sterk als ETH zie ik nu...

Vorige week ADA op mijn radar gezet, helaas niets mee gedaan. Moet echt wat meer mijn gut feeling gaan volgen
What goes up must go upDutchCrownNL schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:31:
[...]
Hij lijkt nu ook wel ff lekker door te gaan, althans het volume lijkt nog niet af te nemen
Volgens mij maakt Kraken ook nog wat extra's over morgen, want staked.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
[ Voor 3% gewijzigd door Pelox op 09-05-2021 10:44 ]
Zero.
Waar heb je die goudvis gekochtKol Nedra schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 01:30:
[...]
maandag dikke BTC pump, want Doge gaat een grote dump krijgen, tenminste dat zegt mijn glazen bol goudvis
Ik heb eth in eth2 gestaked maar zie niet hoeveel ik ervan heb.
Niet bang dat het seizoen ten einde komt?keanu_ schreef op zondag 9 mei 2021 @ 10:34:
ADA heeft nog zoveel groei potentie. Marketcap nog verwaarloosbaar!
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Het seizoen voor ADA moet nog beginnen. Alonzo, smart contracts
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!