Had er een heel jaar vaak naar gekeken tot het een leipo werd
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 08-05-2021 21:48 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Had er een heel jaar vaak naar gekeken tot het een leipo werd
[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 08-05-2021 21:48 ]
Als je actief bent in deze wereld dan ga je coins met elkaar vergelijken en voelt BTC alsof het stilstaatBad Brains schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:44:
[...]
Van $8100 naar $64000 in 52 weken, het is zo effin langzaam...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Dit heb ik ook dusveertje schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:27:
Ik vind het wel lang duren voor die DOGE eindelijk instort, voel me net die opa die over BTC de hele tijd roept dat het een bubbel is.
Ik heb geen idee wie die kerel is, maar ik weet wel dat je aardig op weg lijkt te zijn hem op te volgen.A87 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:47:
[...]
Had er een heel jaar vaak naar gekeken tot het een leipo werd![]()
, alleen maar troep chillen en affiliate links
nevermind is een lang lang verhaalSmultie schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:48:
[...]
Ik heb geen idee wie die kerel is, maar ik weet wel dat je aardig op weg lijkt te zijn hem op te volgen.
Is dat niet de definitie van ALT season, dat alles een hoop het beter doet dan BTC?Gelukszoekr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:47:
Als je actief bent in deze wereld dan ga je coins met elkaar vergelijken en voelt BTC alsof het stilstaat
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Jaar terug was ie best oke. Nu is de crypto volledig naar zijn kop gestegen. Irritant snertjongA87 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:47:
[...]
Had er een heel jaar vaak naar gekeken tot het een leipo werd![]()
, alleen maar troep chillen en affiliate links spammen om geld te verdienen
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
4000DutchCrownNL schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:22:
ETH gaat nog ff een ritje naar boven proberen, $3900 soon?
slippage hoger zetten, probeer iedere keer 1% te verhogen, tot ie het pakt (is dan vrijwel instant)Gelukszoekr schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:58:
Ik probeer een coin te approven via Sushiswap, en dat duurt nu al een uur. Is dat normaal? Iemand een tip?
[ Voor 13% gewijzigd door Kol Nedra op 08-05-2021 22:26 ]
nothing stops this train
Denk die piekt even en knalt dan terug, even voor ik ga slapen boel omzetten in iets anders en morgenvroeg als ie weer goed laag staat terugkopen...DutchCrownNL schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:22:
ETH gaat nog ff een ritje naar boven proberen, $3900 soon?
ik heb nu net alles verkocht...KeRsTmAnNeKe schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:25:
[...]
Denk die piekt even en knalt dan terug, even voor ik ga slapen boel omzetten in iets anders en morgenvroeg als ie weer goed laag staat terugkopen...
Zul je zien dat nu ik een keer rekening hou met een mogelijke dip van za op zo, het niet gebeurt en alles als een malle omhoog gaat
Het gaat niet om het werkelijke traden, ik probeer eerst de coin te approvenKol Nedra schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:25:
[...]
slippage hoger zetten, probeer iedere keer 1% te verhogen, tot ie het pakt (is dan vrijwel instant)
Voordeel is dat ik morgenvroeg wakker wordt met evenveel ETH en BTC als nu... en evenveel DOGE... waarbij ik stiekem hoop dat er iets bizars gaat gebeuren met Elon in SNL waardoor ze een factuur 1000 meer waard zijn geworden...Remko.me schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:26:
[...]
ik heb nu net alles verkocht...
en als ik alles altijd verkoopt gaat het mis... dus misschien moet je toch vasthouden?
Met al die cashback in CRO kan het ook niet anders dan dat het de waarde drukt natuurlijk. Dan is meer dan 100 procent over een jaar een fantastisch resultaat.Antifon schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:28:
Heb het hier eerder gezegd, maar wat is die CRO toch een baggermunt. Tijdens altruns waarbij btc stabiel is volgt hij btc en doet het niets. Nu stijgt btc en daalt CRO.![]()
Ik ben blij dat m'n munten inmiddels uit stake zijn. Bij de eerstvolgende pump gaat alles eruit behalve de VISA stake. Het geld kan in andere munten namelijk wel beter renderen.
CRO is lange termijn, wellicht hele lange termijn.Antifon schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:28:
Heb het hier eerder gezegd, maar wat is die CRO toch een baggermunt. Tijdens altruns waarbij btc stabiel is volgt hij btc en doet het niets. Nu stijgt btc en daalt CRO.![]()
Ik ben blij dat m'n munten inmiddels uit stake zijn. Bij de eerstvolgende pump gaat alles eruit behalve de VISA stake. Het geld kan in andere munten namelijk wel beter renderen.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Ja eens dat het een prijsdrukkend effect heeft. Maar dat hij btc meestal wel in negatieve zin volgt (vooral overreageren als btc down gaat) en veel minder in positieve zin, dat is wel hoogst irritant.knakworst schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:33:
[...]
Met al die cashback in CRO kan het ook niet anders dan dat het de waarde drukt natuurlijk. Dan is meer dan 100 procent over een jaar een fantastisch resultaat.
[ Voor 3% gewijzigd door Kol Nedra op 08-05-2021 22:52 ]
nothing stops this train
Niemand vraagt hier ook om iedere paar weken een x2 toch? Feit is gewoon dat de munt zwaar underperformed, daar kunnen we toch gewoon eerlijk over zijn.Nnoitra schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 22:39:
[...]
CRO is lange termijn, wellicht hele lange termijn.
Gezien de supply en history is het volgens mij redelijk duidelijk dat dit dingetje niet elke paar weken ff x2 doet ofzo.
[ Voor 99% gewijzigd door Antifon op 08-05-2021 22:55 ]
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Www.google.nlLadonna schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:00:
Wat is snl waar jullie het over hebben en elon musk
[ Voor 47% gewijzigd door Pelox op 08-05-2021 23:18 ]
Zero.
De YouTube video die ik post is de officiële, incl. herinnering en start over +-6 uur.Pelox schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:16:
Uuuuh... zien jullie die live-stream nu?
Dat is toch een scam of wat??
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Welke is "die"?Pelox schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:16:
Uuuuh... zien jullie die live-stream nu?
Dat is toch een scam of wat??
Als ik zelf zo'n gigantische zak Doge had, was ik waarschijnlijk al grotendeels uitgestapt. Die gasten gaan toch zeker niet wachten op Elon. Die kunnen al lang en breed cashen. Gespreid over de afgelopen dagen ben je binnen. Ondertussen blijft men Doge kopen want de koers houdt zich nog vrij netjes vandaag. Met andere woorden als zo'n whale pumpt en het een beetje slim en gespreid doet is 'ie gewoon binnen.Sluw schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:13:
Als ik zo kijk is het rustig DOGE dumpen al begonnen? Ben benieuwd of er nog wat vuurwerk komt maar kan me voorstellen de grote holders op tijd willen verkopen.
[ Voor 8% gewijzigd door Youp1e op 08-05-2021 23:19 ]
Onder de video van Taro staat een live-stream met Elon. Zet hier geen linkje, is onzin. Nevermind.
Zero.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Bedoel je met sell een hoge sell order? Want dat zou ik je wel aanraden om winst te pakken. Met alleen een stop loss ga je 99% zeker verlies maken en mis je een eventuele top.The Chosen One schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:27:
Denk dat ik maar een sell/stop limit order zet op 0.63 of zo en ga slapen.
Als dogecoin dumpt, moet je een goedkope Iphone van Swappie kopen...
https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+
En wilde 50% sell/limit op 0,75 en 50% op 0,99 doen. Dat bedoel je?Taro schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:29:
[...]
Bedoel je met sell een hoge sell order? Want dat zou ik je wel aanraden om winst te pakken. Met alleen een stop loss ga je 99% zeker verlies maken en mis je een eventuele top.
[ Voor 7% gewijzigd door The Chosen One op 08-05-2021 23:57 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
OCO instellen idd, maar dan bijv. 2 of 3 verschillende orders, dus ieder voor 50% of 33%. Allemaal met een ander sell & stop loss bedrag.The Chosen One schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:38:
[...]
En wilde 50% sell/limit op 0,75 en 50% op 0,99 doen. Dat bedoel je?
Maar volgens mij is dat handiger om te doen met een OCO? Alleen dan kan ik geen 2 (hogere) limieten zetten?
Price: 0,75The Chosen One schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 23:38:
[...]
@Taro Bijv; Price 0,75 (USDT), stop/limit 0,62 50% dus? (+1 indien zo)
Ik ben Vet uit het oog verloren. Had er 5000 in december. Had nu 8x zoveel waar d geweestNgangatar schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 09:53:
[...]
VET gisteren een gedeelte verkocht en vannacht weer gekocht. Was een leuke trade.
Zit wel direct aardig wat volume achter, zou me niks verbazen haha
https://opensea.io/seaart
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Wordt weer eens tijd dat BTC op waarde wordt geschatenomiss schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:12:
Wordt eens tijd dat ETH op waarde wordt geschat.
ik zit op 125$ monthly met mn 2070Super, en dat terwijl ik game en mn hashrate op 50% loopt tijdens het gamen
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Komt daarna.WoodyWindoW schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:15:
[...]
Wordt weer eens tijd dat BTC op waarde wordt geschat
https://opensea.io/seaart
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Ja je hebt een kleine fee die je betaald (per dag), dus je kan hem laten lopen maar dan moet je zorgen dat je wat extra fiat in je futures account hebt (als je binance gebruikt hiervoor)Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:17:
Domme vraag, maar op m'n leveraged short. Betaal ik hier iets van een fee op de lening? Maw is het raadzaam deze snel weer te sluiten, of kan je dit voor hetzelfde geld ook een maand laten draaien?
Let's go, op naar de 4k!Give a man a steak, he will eat for a day.
Teach a man to stake, he will eat for a lifetime
[ Voor 29% gewijzigd door Taro op 09-05-2021 00:26 ]
Khaelos schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:18:
doge lijkt leeg te lopen, nu 0,61$
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Thanks! Is die fee afhankelijk van de order grootte, of kom je met bijvoorbeeld €5 al een heel eind?DutchCrownNL schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:19:
[...]
Ja je hebt een kleine fee die je betaald (per dag), dus je kan hem laten lopen maar dan moet je zorgen dat je wat extra fiat in je futures account hebt (als je binance gebruikt hiervoor)
Je betaalt wat commission, maar dat is verwaarloosbaar. Daarnaast is er een funding fee, die kan zowel positief als negatief zijn. In Binance zie je bij futures boven het orderboek de huidige fee staan met een timer. Bij- of afschrijvingen vinden per 8u plaats.Gelukszoekr schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:17:
Domme vraag, maar op m'n leveraged short. Betaal ik hier iets van een fee op de lening? Maw is het raadzaam deze snel weer te sluiten, of kan je dit voor hetzelfde geld ook een maand laten draaien?
wat denk je dat hij daarna gaat doen op kort?Taro schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:21:
Vraag: Waar zijn je boekenkasten.
Antwoord: Verkocht voor Ethereum
[...]
Let's go, op naar de 4k!
[YouTube: The Ethereum Tsunami! $4k Watch Party!]
Zit te denken om voor 99% in eth te gaan en een lange vakantie te nemen van binance. Beetje klaar met het flippen van coins en tot de conclusie komen dat ik een beter resultaat zou hebben met een one time buy of ethereum.Mooody schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:21:
Ondanks de "onaantrekkelijke prijs" van ETH, gaat het toch stijl omhoog. Smart money koopt in, waar dumb money liever coins koopt die rond de dollar kosten en weinig toekomst hebben.
De luitjes in dit topic hebben voorkennis en kunnen beter handelen dan al die "n00bs" die nu en mass coins kopen die er weing toe doen. Maak gebruik van die kennis en handel niet exact zoals al die nieuwe klanten.
[ Voor 3% gewijzigd door Sunrise op 09-05-2021 00:31 ]
Doge is momenteel écht heel volatiel, nu zit ie alweer tegen de 0,65 aan.Khaelos schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:18:
doge lijkt leeg te lopen, nu 0,61$
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Een babe af en toe is prima, maar dit is een gedrocht. Graag natural beauties als we dan toch iets moeten posten, dat schrikt minder af.Khaelos schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:13:
[Afbeelding]
Poging 2!
Zo over haar gezicht, die ziet toch niemand..
Met of zonder tekst er overheen
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
[ Voor 52% gewijzigd door Kol Nedra op 09-05-2021 00:42 ]
nothing stops this train
Ik had in januari 2018 voor 1k euro aan VET gekocht. Begin maart 2021 besloten om quite te spelen in euro’s en het te converten naar ETH. Als ik iets langer had gewacht dan had ik nu 4x zoveel ETH. 😂AMARONE schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:02:
[...]
Ik ben Vet uit het oog verloren. Had er 5000 in december. Had nu 8x zoveel waar d geweest
Mooie vent die Benjamin, mag graag naar zijn filmpjes luisteren/kijken!Taro schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:21:
Benjamin Cowen is weer live:
Vraag: Waar zijn je boekenkasten.
Antwoord: Verkocht voor Ethereum
[...]
Let's go, op naar de 4k!
[YouTube: The Ethereum Tsunami! $4k Watch Party!]
Je wilt ETH kopen, omdat het nu duur is geworden? Het is exact dezelfde ETH als toen het $300 was een paar maand geleden. Wil je die 1000% premium ervoor betalen is de vraag.Sunrise schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:26:
[...]
Zit te denken om voor 99% in eth te gaan en een lange vakantie te nemen van binance. Beetje klaar met het flippen van coins en tot de conclusie komen dat ik een beter resultaat zou hebben met een one time buy of ethereum.
Hmm doge weer omhoog, begin van verse komkommers?
Absoluut waar! Maar ik blijf het lastig vinden bijv. nu toch nog ETH bij te kopen (lees: te FOMO-en) aangezien die de laatste tijd al flink gestegen is.Mooody schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:21:
Ondanks de "onaantrekkelijke prijs" van ETH, gaat het toch stijl omhoog. Smart money koopt in, waar dumb money liever coins koopt die rond de dollar kosten en weinig toekomst hebben.
De luitjes in dit topic hebben voorkennis en kunnen beter handelen dan al die "n00bs" die nu en mass coins kopen die er weing toe doen. Maak gebruik van die kennis en handel niet exact zoals al die nieuwe klanten.
[ Voor 3% gewijzigd door WoodyWindoW op 09-05-2021 00:47 ]
Ik heb ook een leuke computer..
No guts no glory!!!!!1!Tranzy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:50:
Ik heb nog nooit in een shitcoin geïnvesteerd maar zou wel een gokje willen wagen voor 100 euro op Shib.
Hij is al dik gegaan. Maar tegenwoordig kijk ik nergens gek van op en hoop ik op gekke taferelen.
Your thoughts?
Een harde maar pijnlijke les, waar ik veel van geleerd heb is: never chase green candlesTranzy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:50:
Ik heb nog nooit in een shitcoin geïnvesteerd maar zou wel een gokje willen wagen voor 100 euro op Shib.
Hij is al dik gegaan. Maar tegenwoordig kijk ik nergens gek van op en hoop ik op gekke taferelen.
Your thoughts?
[ Voor 6% gewijzigd door WoodyWindoW op 09-05-2021 01:19 ]
Haha ja ik ook. Hopelijk gaat het weer een keer up
Niet omdat het nu duur is geworden maar omdat blijkbaar erg populair is bij groot kapitaal.Mooody schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:43:
[...]
Je wilt ETH kopen, omdat het nu duur is geworden? Het is exact dezelfde ETH als toen het $300 was een paar maand geleden. Wil je die 1000% premium ervoor betalen is de vraag.
Diezelfde vraag kun je je stellen wanneer je shitcoin x koopt op het moment.
Is zo.. maar stap er in dat ik het kwijt kan raken. En dat is dan maar zo.WoodyWindoW schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:53:
[...]
Een harde maar pijnlijke les, waar ik veel van geleerde heb is: never chase green candles
Maar ja, ik crypto kan alles blijkbaar, kijk maar naar DOGE.
[ Voor 3% gewijzigd door Tranzy op 09-05-2021 01:04 ]
Voor een korte rit zou ik zeggen prima, al zou ik dan alsnog wel even op een pullback wachten. Maar zet de chart eens op de weekly en vraag je dan even af of dat er uitziet als een goed instapmoment..Tranzy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 00:59:
[...]
Is zo.. maar stap er in dat ik het kwijt kan raken. En dat is dan maar zo.
Gaat ie nog even gek doen dan snoep ik er van mee. Enige is dat 550% in 24h best een stijging is nu.
Nevermind.. zie er vanaf..
Wat ga je doen dan?Sunrise schreef op zondag 9 mei 2021 @ 01:12:
Wat verwacht nu eigenlijk dat er gebeurt als Musk een mooi verkooppraatje heeft? Kan mij niet voorstellen dat fans van Musk dan (meer) gaan kopen. Die waren al fan en hadden al wel of geen doge. Denk niet dat ander publiek zich laat verleiden om in crypto en dan met name doge te stappen omdat Musk er 1 of 2 zinnen aan wijdt. Maar misschien zit ik er helemaal naast?
Kan je mij uitleggen waarom de zwarte horizontale lijn daar staat en niet hoger of lager?0108daniel schreef op zondag 9 mei 2021 @ 01:14:
Ik heb er weer eentje kunnen vinden.
Dit keer WRX/BTC.
De koers zit aan het einde van de driehoek.
Op de dag grafiek staat de stoch RSI laag en verwacht morgen of overmorgen een kruising met de blauw/oranje lijn.
[Afbeelding]
Ik kijk nog een uurtje en dan zet ik een stop limit order zodat ik in ieder geval geen verlies maak. Zie wel wat er gebeurd is als ik weer wakker word.
[ Voor 19% gewijzigd door Sunrise op 09-05-2021 01:21 ]
Ik wilde gebruik maken van het eventuele sentiment dat men na DOGE hetzelfde wil proberen met SHIB. Ik denk er immers ook aan. Dus als er maar genoeg mensen hetzelfde denken.Antifon schreef op zondag 9 mei 2021 @ 01:06:
[...]
Voor een korte rit zou ik zeggen prima, al zou ik dan alsnog wel even op een pullback wachten. Maar zet de chart eens op de weekly en vraag je dan even af of dat er uitziet als een goed instapmoment..
Ja ik dacht het ook jaKhaelos schreef op zondag 9 mei 2021 @ 01:22:
is er een kans dat Elon gaat roepen dat mensen vanaf morgen met DOGE een TESLA kunnen kopen?
Of Elon laat de volgende space ship zien die ze gaan testen en daar staat een grote Doge logo op 😉Khaelos schreef op zondag 9 mei 2021 @ 01:22:
is er een kans dat Elon gaat roepen dat mensen vanaf morgen met DOGE een TESLA kunnen kopen?
nothing stops this train
Oh ik dacht ff dat het om ETH ging. Het is al laatTranzy schreef op zondag 9 mei 2021 @ 01:18:
[...]
Ik wilde gebruik maken van het eventuele sentiment dat men na DOGE hetzelfde wil proberen met SHIB. Ik denk er immers ook aan. Dus als er maar genoeg mensen hetzelfde denken.
Maar had dit gisteren moeten bedenken en niet naar 550% run.
En het gaat tegen mijn principe. Ik wilde voor Easy money gaan om play money te genereren en daarmee wat actiever te leren traden.
Ik zit op dit moment alleen nog vol in VET als enige munt (restjes verkocht) dus moet wat te doen hebben in between
De zwarte horizontale lijn is een support lijn.Sunrise schreef op zondag 9 mei 2021 @ 01:17:
[...]
Kan je mij uitleggen waarom de zwarte horizontale lijn daar staat en niet hoger of lager?
Bron: https://www.marketwatch.c...?siteid=yhoof2&yptr=yahooDogecoin nears 75 cents, then slips as crypto pioneer Silbert seen betting against parody coin ahead of Elon Musk’s ‘SNL’ guest-host gig
Published: May 8, 2021 at 4:14 p.m. ET
By Mark DeCambre
‘But the time has come for you to convert your DOGE to BTC,’ says Silbert
Op basis hiervan ga je wat kopen of kijk je ook naar sentiment/nieuws?0108daniel schreef op zondag 9 mei 2021 @ 01:29:
[...]
De zwarte horizontale lijn is een support lijn.
Die staat daar omdat de koers daarop is terug gebounched.
Dat wil zeggen dat de support goed werk heeft verricht, de naam zegt het dus al
Een weerstandslijn is de diagonale lijn.
Dat is het tegenovergestelde als de support.
De weerstandslijn houd dus in dat de koers niet kan uitbreken, naar boven dus.
Een uitbraak bij de support lijn is altijd omlaag.
Een uitbraak bij een weerstandslijn is altijd omhoog.
Een weerstand of support lijn word bepaald door verschillende tijd periodes.
Om een snel voorbeeld te geven kan ik bijvoorbeeld de letter 'W' gebruiken.
Een weerstandslijn kan je plaatsen op de bovenkant van de W.
Je ziet dat de lijn dan de 3 toppen raakt.
Waar plaats je de support lijn? Precies, aan de onderkant van de W die de 2 bodems raakt
[ Voor 6% gewijzigd door Sunrise op 09-05-2021 01:52 ]
Ik kijk nooit naar nieuws van coins.Sunrise schreef op zondag 9 mei 2021 @ 01:43:
[...]
Op basis hiervan ga je wat kopen of kijk je ook naar sentiment/nieuws?
En bedankt voor de uitleg natuurlijk.
Ik hou 'm in de gaten, leuk om te volgen.
Ik ga pitten, doge exit geplaatst, goedenacht.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq