Eens, maar gelukkig vormen die een erg klein gedeelte van mn PF.Pelox schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:05:
Jammer van mijn bloedrode neo en dot.. verder zie het er leuk uit in mijn pf.
:strip_exif()/f/image/2tQpUQjmoGdec7ERcz8a3CGC.jpg?f=fotoalbum_large)
Soms kan het toch allemaal heel simpel zijn. Wanneer sluiten? Heb hem op 0.59...maar kan misschien nog lager?
[ Voor 19% gewijzigd door lucatoni op 08-05-2021 22:02 ]
Wanneer ETH verkopen?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Ik zou wachten tot moon orbitlucatoni schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:08:
[Afbeelding]
Soms kan het toch allemaal heel simpel zijn. Wanneer sluiten? Heb hem op 0.59...maar kan misschien nog lager?
NietEwivis schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:08:
Wanneer ETH verkopen?
Op de lowEwivis schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:08:
Wanneer ETH verkopen?
Zero.
31 februari 2022 zegt mijn glazenbol...Ewivis schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:08:
Wanneer ETH verkopen?
Hij gaat toch omhoog nu? Op gegeven moment verkopen of doe je dat alleen met kleine munten?
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
DOT heeft Ali Baba ook, maar dat betekent inderdaad niet dat ie rond de 40 dolar moet blijven hangen. Net zoals UNI.WhySoSerious schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:07:
[...]
Eens, maar gelukkig vormen die een erg klein gedeelte van mn PF.
Ik zal wat meer rovers aannemen…
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
dan juist verkopen. Sell high, buy low. bewezen principeEwivis schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:10:
Hij gaat toch omhoog nu? Op gegeven moment verkopen of doe je dat alleen met kleine munten?
Is ali baba 1001 een stapje hoger dan de intro-course ali-baba101 of juist de professional versie en niet de een vervolg (201) op de instap versie?Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:11:
[...]
DOT heeft Ali Baba ook, maar dat betekent inderdaad niet dat ie rond de 40 dolar moet blijven hangen. Net zoals UNI.
Ik zal wat meer rovers aannemen…
DOGE bedoel je.Ewivis schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:08:
Wanneer ETH verkopen?
Hier een vergelijkbare entry. Ik houd hem denk ik nog wel even vast. Misschien sluit ik een deel in spikes ofzo. Maar ik zie Doge nog wel sub 30 cent gaan in de komende dagen.lucatoni schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:08:
[Afbeelding]
Nee; de meesten denken dat het wat te maken heeft met de verhalen van 1001 nacht, maar het zijn enen en nullen, die staan voor binair, tech, bitcoin. Ik had ook voor 1010 kunnen kiezen, maar het werd 1001.-Colossalman- schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:15:
[...]
Is ali baba 1001 een stapje hoger dan de intro-course ali-baba101 of juist de professional versie en niet de een vervolg (201) op de instap versie?
Een modern sprookje dus.
SchitterendAli Baba 1001 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:25:
[...]
Nee; de meesten denken dat het wat te maken heeft met de verhalen van 1001 nacht, maar het zijn enen en nullen, die staan voor binair, tech, bitcoin. Ik had ook voor 1010 kunnen kiezen, maar het werd 1001.
Een modern sprookje dus.
Wat is met je short positie je take profit target voor Doge?PHPResource schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 16:30:
ETH M0000n
Helaas, m´n short op doge nog weinig succesvol
Zo denken veel mensen dat ik 19 jaar ben.. maar 2002 is het jaar dat ik me registreerde op tweakers..Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:25:
[...]
Nee; de meesten denken dat het wat te maken heeft met de verhalen van 1001 nacht, maar het zijn enen en nullen, die staan voor binair, tech, bitcoin. Ik had ook voor 1010 kunnen kiezen, maar het werd 1001.
Een modern sprookje dus.
Zero.
When moon?
Saaie zaterdag zo.
Saaie zaterdag zo.
Veel support rond de 0.60, dus 0.59 kan wat moeite kosten. Ik zou wel een stop limit plaatsen, want stel dat hij door SNL toch omhoog schiet.lucatoni schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:08:
[Afbeelding]
Bij mij zijn beide posities ongeveer even groot, dus is mij om het evenPelox schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:29:
[...]
Btc afgelopen maand -0.8%
Eth afgelopen maand +80%
Had liever 40/40 gehad..
Liever deze stijging van ETH en dan shitcoins richting BTC.
Was je toen wel al 19Pelox schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:28:
[...]
Zo denken veel mensen dat ik 19 jaar ben.. maar 2002 is het jaar dat ik me registreerde op tweakers..
Ik werd 20 in 2002…maar tweakers ken ik pas sinds 2 jaar
Komt wel goed, als btc gaat trekken springt iedereen weer op die trein, ook eth.Pelox schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:29:
[...]
Btc afgelopen maand -0.8%
Eth afgelopen maand +80%
Had liever 40/40 gehad..
XRP = trash
ETH oppompen en dan weg laten stromen in BTC is wat ik zie-Colossalman- schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:06:
[...]
Elke maand een beetje bij leggen. je hoort mij niet klagen
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
ALT season begint denk volgende week of over 2 weken? Nieuwe mensen die nu in Doge zitten zien opeens dat naast Doge en BTC ook nog andere coins bestaan, ze zien voor het eerst DOT, ETH, ADA en denken oh? er is meet dan alleen Doge en gaan aar ook in zitten, zo werkt het toch?

nothing stops this train
Dat zit er wel in helaas ja. Het doet me ook steeds minder, stelletje lamzakken zijn het.
Maar toch.. rip goeie zin morgen

Beetje het; there are 10 kind of people, those who understand binary and those who don't.Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:25:
[...]
Een modern sprookje dus.
Dikke prima, qua sats in een maand er 25% op vooruit gegaan.A87 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:33:
[...]
ETH oppompen en dan weg laten stromen in BTC is wat ik zie
Ik denk, persoonlijke mening.. doe er vooral niks mee, dat ETH leuk mee blijft komen en zelfs wat sneller gaat rijden dan BTC.Mr_Ripple schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:33:
[...]
Komt wel goed, als btc gaat trekken springt iedereen weer op die trein, ook eth.
Ik was nog net 21 in oktober 2002.. kon ik nog maar even terug. Dan wist ik het wel.Ali Baba 1001 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:33:
[...]
Was je toen wel al 19
Ik werd 20 in 2002…maar tweakers ken ik pas sinds 2 jaarbeter laat dan nooit he
Zero.
mijn eerste account hier was 1999, kwijtgeraakt en in 2006 nieuw accountPelox schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:36:
[...]
Ik was nog net 21 in oktober 2002.. kon ik nog maar even terug. Dan wist ik het wel.
1001 == 9-Colossalman- schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:34:
[...]
Beetje het; there are 10 kind of people, those who understand binary and those who don't.
1010 == 11
als ik dan mocht kiezen deed ik 0111 (==7)
pfff moet eigenlijk 3 schermen hebben ipv 2
1 scherm voor Tweakers
1 scherm voor de rode en groene candles
1 scherm voor Hearthstone
1 scherm voor Tweakers
nothing stops this train
euh..you forget one important screen..Kol Nedra schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:43:
pfff moet eigenlijk 3 schermen hebben ipv 2![]()
1 scherm voor Tweakers
Dus je bent zon type als dit-Colossalman- schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:34:
[...]
Beetje het; there are 10 kind of people, those who understand binary and those who don't.
YouTube: The Worst - Man (Manhunt: Unabomber)
Hearthstone kan op je telefoon of tablet.Kol Nedra schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:43:
pfff moet eigenlijk 3 schermen hebben ipv 2![]()
1 scherm voor Tweakers
Zero.
Haha ja maar alsof ik destijds 1001 gekozen had ivm binair of zo…het was gewoon 1001 nacht hoor.-Colossalman- schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:40:
[...]
1001 == 9
1010 == 11
als ik dan mocht kiezen deed ik 0111 (==7)
De rest is gewoon geneuzel van de bovenste plank; ik snap echt niks van code of zo hoor. Ik heb het geluk gehad enkele rovers te ontmoeten die mij de schatkamers van crypto hebben laten zien en dankzij hen heb ik enkele sleutels bemachtigd. Sesam open U, maar dan in 24 woorden.
Iedereen weer terug naar DOGE?
Hij leek door de 1H MA 99 te zakken, dus had hem al naar beneden bijgesteld naar rondom de 2H MA 99. Dus iets boven 51 cent usdt. Maar het lijkt een wick te worden waarbij hij toch support vindt op de 1H ma 99. Even afwachten nog.Patvs120 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:28:
[...]
Wat is met je short positie je take profit target voor Doge?
De slapende honden lijken weer wakker gemaakt te zijn. Doge lijkt weer onderweg om uit te breken naar de 69 cent.
Verkocht, vertrouw DOGE niet plukje laten staan.
[VIDEO=,,"TOMBSTONE Clip - Doc Holiday meets Johnny Ringo (1993) Valmerauder schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:47:
De slapende honden lijken weer wakker gemaakt te zijn. Doge lijkt weer onderweg om uit te breken naar de 69 cent.
[ Voor 10% gewijzigd door A87 op 08-05-2021 20:09 ]
ik prefereer ook liever een super positie ipv binair(vrouw ook). Heb ook niks met coderen. 101 is vaak een beginners course, 201 de opvolger.. 1001 klintk dan als expertAli Baba 1001 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:45:
[...]
Haha ja maar alsof ik destijds 1001 gekozen had ivm binair of zo…het was gewoon 1001 nacht hoor.
De rest is gewoon geneuzel van de bovenste plank; ik snap echt niks van code of zo hoor. Ik heb het geluk gehad enkele rovers te ontmoeten die mij de schatkamers van crypto hebben laten zien en dankzij hen heb ik enkele sleutels bemachtigd. Sesam open U, maar dan in 24 woorden.
🤣Ha ha ik heb niks met nullen, gaat mij om winst 😁
dan heb je inderdaad ééntjes nodig. Hoeveel bit ga je voor?pletter schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 19:53:
🤣Ha ha ik heb niks met nullen, gaat mij om winst 😁
eerder 3900 denk ikBananeman schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:01:
ETH vanavond nog $9300?
Lijkt erop inderdaad, zou mooi zijn!Wasbehindu schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:03:
ETC volgt eindelijk ETH
4k babe staat klaar dus even doorstomen mag ook wel..
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Hoeveel babes heb je tot je beschikking? misschien dat ali baba 1001 nog wat rovers voor je heeft?Stokstaart schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:15:
[...]
We kunnen wat mij betreft doorknallen naar de 20k per eth-Colossalman- schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:16:
[...]
Hoeveel babes heb je tot je beschikking? misschien dat ali baba 1001 nog wat rovers voor je heeft?
Jullie kunnen allemaal zeggen wat jullie willen, maar het liefst zie ik gewoon de veelzeggende screenshots van @A87 .
Dan is het in één beeld duidelijk waar we aan toe zijn.
Jij bent ook de gene die thuis een biertje drinkt in plaats van in het café, want ja, wat is er anders?rickvanuden schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:26:
Jullie kunnen allemaal zeggen wat jullie willen, maar het liefst zie ik gewoon de veelzeggende screenshots van @A87 .
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
ECht ik kan geeneens ff naar de sportschool of ff uitRickvN schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:28:
[...]
Jij bent ook de gene die thuis een biertje drinkt in plaats van in het café, want ja, wat is er anders?
[ Voor 4% gewijzigd door A87 op 08-05-2021 20:28 ]
Jammer inderdaad.... Ach ja, dan kunnen we in ieder geval genieten van jouw mooie grafieken.A87 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:28:
[...]
ECht ik kan geeneens ff naar de sportschool of ff uit, helemaal gek word je er van
Sporten mag wel op hoog niveauA87 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:28:
[...]
ECht ik kan geeneens ff naar de sportschool of ff uit, helemaal gek word je er van
Gelukkig is crypto een sport ansich. Je hartspier krijgt er flink van langs afentoe.
Vraagje: Mensen maken verschillende varianten van bestaande coins. Bijv. Bitcoin Cash en Ethereum Classic. Kan dit met andere coins ook? Hoe zit het met het merk recht?
[ Voor 4% gewijzigd door _Gast_ op 08-05-2021 20:38 ]
Verwijderd
Merk recht in een gedecentraliseerd systeem werkt niet zo goed, denk ik._Gast_ schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:37:
Vraagje: Mensen maken verschillende varianten van bestaande coins. Bijv. Bitcoin Cash en Ethereum Classic. Kan dit bij andere coins ook? Hoe zit het met het merk recht?
Voorbeeld 1: Binance Smart Chain en Ethereum. Wat is er anders? De naam en het feit dat CZ z'n smart chain lekker zelf draait.
Verder is het een lui staaltje ctrl-c + ctrl-v
Maak je niet druk, is meestal niets van te merken.A87 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:28:
[...]
Zo ETC pump meegenomen.
LSK lijkt de volgende te zijn
op Bitvavo dan he.
Go doge en Safemoon. dan is mijn weekje met 50% gains compleet
op Bitvavo dan he.
Ja precies dat dacht ik ook al. Doen ze wel slim eigenlijk. Beter goed gejat dan slecht bedacht lijkt me.Verwijderd schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:39:
[...]
Merk recht in een gedecentraliseerd systeem werkt niet zo goed, denk ik.
Voorbeeld 1: Binance Smart Chain en Ethereum. Wat is er anders? De naam en het feit dat CZ z'n smart chain lekker zelf draait.
Verder is het een lui staaltje ctrl-c + ctrl-v
Waarom denk je dat van LSK?hager1 schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:46:
Zo ETC pump meegenomen.
op Bitvavo dan he.
weerstand loopt terug en dieptepunt is geweest. breekt regelmatig door naar boven.
Ethereum Classic is de 'originele' Ethereum, voor de fork na de DAO hack._Gast_ schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:47:
[...]
Ja precies dat dacht ik ook al. Doen ze wel slim eigenlijk. Beter goed gejat dan slecht bedacht lijkt me.
Wikipedia: The DAO (organization)
Kon je zelf ook Googelen
[ Voor 3% gewijzigd door The Redman op 08-05-2021 20:54 ]
Zaterdagavond verkopen.Remko.me schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:52:
wat is het schema van @Taro ook alweer?
Was zaterdag kopen of verkopen? haha
Bij mij altijd verkopen, weekenddip die vannacht weer gaat komen.Remko.me schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:52:
Ah Ok.. vorige week had ik winst gepakt juist in de nacht dacht ik, vandaar mijn vraag.
Maar dan waag ik maar ook verkopen een keer :-)
Maar dan waag ik maar ook verkopen een keer :-)
Ah ok thanks voor de info. Maar soms wordt het ook gebruikt door buitenstaanders voor nieuwe tokens. Zoals hieronder. De vraag was dus of dit juridisch gezien oke is.The Redman schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:53:
[...]
Ethereum Classic is de 'originele' Ethereum, voor de fork na de DAO hack.
Kon je zelf ook Googelen

:strip_exif()/f/image/NuAGE8gWjt1Mq1xOb1VYM8WC.png?f=user_large)
I have 1 ETH.
— Alex Svanevik 🐧 (@ASvanevik) 8 mei 2021
You mint a new token.
I buy it for 1 ETH.
We now have 2 ETH worth of crypto.
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
You have $1M USD.
I start a new company.
You buy it for $1M.
We now have $2M worth of value
Ho ho de ETH babes zijn mijn territorium, en wat dat betreft ben ik net een tijgerStokstaart schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:15:
[...]
Z790, 4070Ti, 13600K, 32gb DDR5 6200mhz, Samsung 980pro 2TB, Scythe Mugen rev C , Corsair 4000D airflow | Seat Leon Cupra 300 ST 4DRIVE
Wat jij wil hoor, maar ik denk dat je even terug moet scrollen naar de tijd dat we de 1k en 2k passeerden..Khaelos schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:12:
[...]
Ho ho de ETH babes zijn mijn territorium, en wat dat betreft ben ik net een tijger
Volgens mij was @Stokstaart de eerste die in deze serie een ETH-variant postte. Ik weet dit enkel nog vanwege de uitmuntende kwaliteit van de toenmalige post.
Ja, op een of andere manier is me dat ook zeer goed bijgebleven.Ray_ schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:19:
Volgens mij was @Stokstaart de eerste die in deze serie een ETH-variant postte. Ik weet dit enkel nog vanwege de uitmuntende kwaliteit van de toenmalige post.
Ik sta ook sindsdien als een stokstaart.
N00bKhaelos schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:12:
[...]
Ho ho de ETH babes zijn mijn territorium, en wat dat betreft ben ik net een tijger
DOGE up en up!
De paar vrouwelijke users die dit topic bezoeken cringen hard..
Ik vind het wel lang duren voor die DOGE eindelijk instort, voel me net die opa die over BTC de hele tijd roept dat het een bubbel is.
Ik ben een noob hoor, maar is het met dit sentiment niet handiger om te holden? Omdat vandaag afwijkend lijkt te zijn van de gangbare weekenden?Remko.me schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:52:
En toen had je ineens ook ETC in je wallet....The Redman schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 20:53:
[...]
Ethereum Classic is de 'originele' Ethereum, voor de fork na de DAO hack.
Kon je zelf ook Googelen
meteen alle 1250 verkocht en al m'n ETH niet veel later ook

Ik lul ook zomaar wat
Heb 't idee dat er vannacht en morgen weer heel veel geld terug gaat vloeien in alts. Of nja, dat hoop ik tenminste omdat ik 80%+ in de alts zit.WoodyWindoW schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:28:
[...]
Ik ben een noob hoor, maar is het met dit sentiment niet handiger om te holden? Omdat vandaag afwijkend lijkt te zijn van de gangbare weekenden?

Ik denk andersom.Blaim schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:34:
[...]
Heb 't idee dat er vannacht en morgen weer heel veel geld terug gaat vloeien in alts. Of nja, dat hoop ik tenminste omdat ik 80%+ in de alts zit.
Btc richting de 60000 dan gaat ie hard zoals eth
Ladonna schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:40:
[...]
Ik denk andersom.
Btc richting de 60000 dan gaat ie hard zoals eth

Zero.
Van $8100 naar $64000 in 52 weken, het is zo effin langzaam...Ladonna schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 21:40:
Die btc heeft nu lang genoeg gekropen

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!