[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 157 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:05
YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:51:
Klein beetje RVN en UNI gekocht voor de nacht (en wellicht dag), eens zien wat ze van plan zijn.
Met een reden of gokken?

Ik heb 50 procent Ada verkocht. Die stond lang in het rood en eindelijk wat geld eruit. Die gaat naar de Moon dus nu.

[ Voor 20% gewijzigd door AMARONE op 05-05-2021 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:41

YES

Moderator General Chat
AMARONE schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:54:
[...]

Met een reden of gokken?
Als een n00b driehoekjes tekenen en hopen dat ie naar boven uitbreekt. Kijken of ik er mee weg kom :+
Zou het je zeker niet aanraden om mij na te doen want ik doe dit echt pas net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daacuso
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:07
YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:55:
[...]

Als een n00b driehoekjes tekenen en hopen dat ie naar boven uitbreekt. Kijken of ik er mee weg kom :+
Ach, exact de reden dat ik een zak btt heb aangeschaft vanavond :9

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Inmiddels 5 uur verder en heb nog steeds geen ETC in m'n CB Pro ontvangen die ik via Binance stuurde (test transactie)

https://blockscout.com/et...3e5/internal-transactions

Hoeveel block confirmations zijn er nodig? Zijn er nu bijna 1,300 gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• captainleduc
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 15:38
Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:59:
Inmiddels 5 uur verder en heb nog steeds geen ETC in m'n CB Pro ontvangen die ik via Binance stuurde (test transactie)

https://blockscout.com/et...3e5/internal-transactions

Hoeveel block confirmations zijn er nodig? Zijn er nu bijna 1,300 gedaan.
40.000

Probeerde hetzelfde qua arbitrage maar dit gaat dagen duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
AMARONE schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:54:
[...]

Met een reden of gokken?

Ik heb 50 procent Ada verkocht. Die stond lang in het rood en eindelijk wat geld eruit. Die gaat naar de Moon dus nu.
Same here, gekocht rond de 0,85 laatst dus mooie winst. Hopelijk binnenkort weer terugkopen in een dipje. Die zal er toch wel een keer aankomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Bumpy_NL schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:53:
[...]

Van de week had ik ook een opmerking over Nexo gemaakt. P2P empire heeft een review geschreven over Nexo en daar noemen ze toch behoorlijk wat red flags. Ik ga zelf wat vermogen weghalen daar. Het platform en de voorwaarden zijn verder wel erg fijn vind ik, maar ik vertrouw het toch niet helemaal.
Ik vond dat nogal een eenzijdig review, op het onnozele af, waarin ze klachten van mensen op twitter serieus namen. Die rooie vlaggen waren verder eigenlijk alleen dingen waar ze niet achter konden komen, want ja, transparant zijn ze inderdaad niet. (Net als Binance, waarvan niemand weet waar ze gevestigd zijn.)
Terwijl bij Nexo wel zowaar 30% van de winst als dividend wordt uitgekeerd, waardoor je dus weet dat ze al hun hele bestaan winst maken. Ze hebben een bedrijfsmodel dat per definitie erg winstgevend is. Maar nee, volgens P2PEmpire zou het wel eens een ponzi kunnen zijn... dat slaat gewoon werkelijk nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
[...]

RVN en UNI zijn mij niet onbekend. Vooral UNI een leuke winst gepakt voorheen.

Mijn grootste pijn is dego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

captainleduc schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:00:
[...]

40.000

Probeerde hetzelfde qua arbitrage maar dit gaat dagen duren
Holy shit haha... gelukkig is het wisselgeld.

Thanks in ieder geval _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:43
Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:03:
[...]

Holy shit haha... gelukkig is het wisselgeld.

Thanks in ieder geval _O-
Ik denk dat 'ie bedoelt dat er 40k confirmations nodig zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaes
  • Nu online

Chaes

#HODL

Youp1e schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:06:
[...]

Ik denk dat 'ie bedoelt dat er 40k confirmations nodig zijn.
Ja, dat was me duidelijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
Antifon schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:28:
[...]

Hoe het kan? Je hebt zo te lezen je emoties niet onder controle, zoals de meesten die proberen te traden.
Mwah. Andersom lukt het wel. Ik verkoop niet in paniek en koop wanneer alles dieprood staat. Kijk ook niet naar TA’s. Het is echt speculeren op herstel en pumps. Ik maak ook gewoon gezonde winst. Het had alleen veel meer kunnen zijn als ik m’n verstand zou volgen.

Waar het mis gaat is de ‘get rich or die trying’ mentaliteit denk ik. Wie het kleine niet eert is het grote niet weert. Het kleine ben ik inmiddels doof / immuun voor geworden en ik ben alleen nog maar bezig met de grote klapper. Doge is echt een marteling wetende dat ik hier een flinke hoop van had tussen 0,02 en 0,09.

Niet gezond I know. Maar wel het eerlijke verhaal.

[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-05-2021 23:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youp1e
Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:09:
[...]

Ja, dat was me duidelijk?
Dan heb ik niks gezegd.. |:( 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wehave
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 22:11
Verwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:24:
Daytrading.

It leaves them big scars on the soul.

Ik heb er ooit eens een stukje over geschreven:

Het leven van een daytrader - door Cryptosletje. (pseudoniem, meer anonimiteit)
Toch hoog geklommen he in de crypto wereld.
Van cryptosletje die in het begin niet serieus werd genomen tot de Jaapio van nu die door menig forum member word aanbeden en veel wijsheid en leiderschap word toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antifon
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:06
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:09:
[...]

Mwah. Andersom lukt het wel. Ik verkoop niet in paniek en koop wanneer alles dieprood staat. Kijk ook niet naar TA’s. Het is echt speculeren op herstel en pumps. Ik maak ook gewoon gezonde winst. Het had alleen veel meer kunnen zijn als ik m’n verstand zou volgen.

Waar het mis gaat is de ‘get rich or die trying’ mentaliteit denk ik. Wie het kleine niet eert is het grote niet weert. Het kleine ben ik inmiddels doof / immuun voor geworden en ik ben alleen nog maar bezig met de grote klapper. Doge is echt een marteling wetende dat ik hier een flinke hoop van had tussen 0,02 en 0,09.

Opzich niets mis met 'get rich or die trying' toch. Dat is ook gewoon een strategie. Maar daar hoort dan wel bij dat 'dying' een optie is die je moet accepteren :)

En als je winst maakt dan moet je er sowieso niet te veel over inzitten. Ff een keer zuchten en je hoofd schudden.. en door. Wel makkelijk gezegd natuurlijk, maar de volgende kans ligt vast wel weer ergens voor het oprapen denk ik dan altijd maar.

[ Voor 11% gewijzigd door Antifon op 05-05-2021 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
AMARONE schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:02:
[...]

RVN en UNI zijn mij niet onbekend. Vooral UNI een leuke winst gepakt voorheen.

Mijn grootste pijn is dego
RVN kende ik nog niet. Was een beetje in de top zoveel van CMC aan het rondneuzen en grafiekjes aan het kijken. UNI kende ik al, nog niet eerder gehad.

DEGO heb ik nooit gehad. Zoals zoveel coins.

Zoveel trades doe ik niet, maar ik wil nu met deze twee gewoon eens testen of mijn teken-testjes kunnen werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:14
Acidrain schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 14:05:
[...]

Vorig jaar? Begin 2018 bedoel je denk ik?
Alles stond toen sky high, NEO stond toen op 299, kort daarna ben ik heel veel geld verloren... |:(

GAS zet ik elke ochtend lekker om naar BNB (Dust burn) en schuif ik naar mn vault op Binance.
Thanks voor de tip! Zeker gezien dat BNB nu goed staat ga ik ook gebruik maken van de dust burn

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
[...]

Ik geloof zelf nooit in die lijntjes die men trekt. Hoe kan je in godsnaam op basis van een stukje historie voorspellen wat een coin zal doen.

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb het dan over voorspellingen waarbij men onverwachte en externe gebeurtenissen meenemen.denk bijvoorbeeld aan het bericht van Beiden laatst.

Dat heeft niets met het reguliere verloop van de munt te maken toch?

Waar ik wel in geloof zijn de support en resistance waardes. Dat zijn psychologische grenzen die spelen op emoties. Maar dat is meer voor de daytrader.

Dus kom bij mij niet aan met een driehoek langs de highs en lows over een periode. Dat zegt toch niks?

Crypto is gebaseerd op emotie en fomo. Buy rumour, sell the news.

Zo sta ik er in. Maar ik ben niet ervaren dus wat weet ik er van. Ik wilde dit al een tijdje kwijt.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

Taro schreef op donderdag 29 april 2021 @ 15:24:
@SteffanS BSV is de slechtste keuze die je kunt maken... Maar het is aan jezelf om te bepalen hoe je dat terugverdient, daar kan niemand wat zinnigs over zeggen.
Huh? Hoezo BSV slechtste keuze? Ding staat op +47% de afgelopen week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
CyBeRSPiN schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:31:
[...]

Huh? Hoezo BSV slechtste keuze? Ding staat op +47% de afgelopen week.
Iets met principes.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tranzy schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:28:
[...]

Ik geloof zelf nooit in die lijntjes die men trekt. Hoe kan je in godsnaam op basis van een stukje historie voorspellen wat een coin zal doen.

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb het dan over voorspellingen waarbij men onverwachte en externe gebeurtenissen meenemen.denk bijvoorbeeld aan het bericht van Beiden laatst.

Dat heeft niets met het reguliere verloop van de munt te maken toch?

Waar ik wel in geloof zijn de support en resistance waardes. Dat zijn psychologische grenzen die spelen op emoties. Maar dat is meer voor de daytrader.

Dus kom bij mij niet aan met een driehoek langs de highs en lows over een periode. Dat zegt toch niks?

Crypto is gebaseerd op emotie en fomo. Buy rumour, sell the news.

Zo sta ik er in. Maar ik ben niet ervaren dus wat weet ik er van. Ik wilde dit al een tijdje kwijt.
Je nuanceert je eigen stelligheid al met dingen als support en resistance. Die lijnen gaan overigens ook direct over support en resistance. Check de posts van 0108daniel anders eens, die zit er echt niet vaak naast, met zijn lijntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:09
Snelle vraag; er slingert hier nog een beetje e-gulden (125EFL) en guldencoin (600NLG) rond. Is dat nog ergens te verkopen? Stelt immers amper iets voor. Doe tegenwoordig eigenlijk niets meer met crypto namelijk... behalve het vasthouden van een "beetje" BTC waarvan ik nog atijd de private key kwijt ben (Papercoin maar het papier is dus zoek) :+

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
Mistraller schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:33:
Snelle vraag; er slingert hier nog een beetje e-gulden (125EFL) en guldencoin (600NLG) rond. Is dat nog ergens te verkopen? Stelt immers amper iets voor. Doe tegenwoordig eigenlijk niets meer met crypto namelijk... behalve het vasthouden van een "beetje" BTC waarvan ik nog atijd de private key kwijt ben (Papercoin maar het papier is dus zoek) :+
Je kan het naar mijn wallet sturwn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas90
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08-10 23:01

Bas90

Addicted2bass

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:09:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H-gnsFLlo8bPsYCmHYr7niqvv10=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0IA73Q5w5HF71yjXAoBADuLI.jpg?f=user_large

Dat dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12:51
Mistraller schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:33:
bitrex, stex, yobit handelen nog in NLG

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
twit schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:06:
[...]

Dat mist nog in het Taro schema he. Hoe laat die woensdagavond nu precies begint in zijn strategie ;). Ik probeer er nog een 57.3, 5, 6 sell order uit te krijgen voor 50-30-20% van btc potje maar misschien blijkt dat te greedy als ik zie dat we net al even onder de 57 doken.
:)

3x Bitcoin short loopt inmiddels:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YXAyS8tPSqVum4VgMQwJXdjObeM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/fhaXXpqr2lxut4o2j01IeZB1.png?f=user_large

En voor de zekerheid ook ETH verkocht, al kan die vannacht natuurlijk prima doorstijgen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LREvT3vEzCF7fJs11b8C2f8Xzjo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/r3KfIDMneCfjCq6h0vhxctUZ.png?f=user_large

En weer wat DOGE teruggekocht.

Op de short staat een stop loss (in profit), al zie ik zowel BTC als ETH de komende uren nog wel terugveren. Benieuwd hoe het er morgenochtend uitziet.

Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-10 21:24
Tranzy schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:28:
[...]

Eens. Het zijn dezelfde basisprincipes die je ook met gezond verstand kunt zien. Daarnaast kunnen alle TA’s het raam uit zodra BTC een scheet laat, of ander nieuws uit komt. Of een whale besluit coin x te pumpen vandaag.

TA’s werken mijns ziens wel (beperkt) op aandelen, maar op crypto is het meer geluk dan wijsheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aarebe1
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-08-2023

Aarebe1

Maxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:41
Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:37:
[...]

[Afbeelding]

En voor de zekerheid ook ETH verkocht, al kan die vannacht natuurlijk prima doorstijgen:
[Afbeelding]

Op de short staat een stop loss (in profit), al zie ik zowel BTC als ETH de komende uren nog wel terugveren. Benieuwd hoe het er morgenochtend uitziet.
Wat denk je dat DOGE gaat doen vannacht? Ik zit er ook over te twijfelen namelijk; vind het alleen moeilijk voor welk bedrag ik het zou willen kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youp1e
Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:37:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Daytrade je ook met Doge? Heb vandaag de juiste dipjes en topjes mee kunnen pakken, was vrij vandaag, Heeft me 30%+ opgeleverd, ben zojuist op 0.635 uitgestapt naar fiat, ik zou de rest van de week vrij kunnen nemen haha! Maar wat een stress joh..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Youp1e schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:41:
[...]
Daytrade je ook met Doge?
Ja, ben bijv. gisteravond voor de veiligheid uitgestapt en heb dus vannacht erg veel misgelopen. Daarom vannacht met een kleiner aantal waarmee ik het wel aandurf aan boord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Youp1e
Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:44:
[...]

Ja, ben bijv. gisteravond voor de veiligheid uitgestapt en heb dus vannacht erg veel misgelopen. Daarom vannacht met een kleiner aantal waarmee ik het wel aandurf aan boord.
Tof. (edit- niet dat je wat bent misgelopen.. 8)7 maar dat je er op trade)Ik weet op het moment niet zo goed meer wat ik ermee aanmoet.. dat hij zich nu lijkt te consolideren is toch wel opmerkelijk.. En ergens wil ik ook weer inkopen met SNL in het achterhoofd.

[ Voor 6% gewijzigd door Youp1e op 05-05-2021 23:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:53
wow!! moet je NEO/BUSD eens checken, what happened there? :o

alleen bij die te zien, bij USDT of BTC ziet het er normaal uit

nothing stops this train

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kennis delen > DM

Topicstarter
Kol Nedra schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:48:
wow!! moet je NEO/BUSD eens checken, what happened there? :o

alleen bij die te zien, bij USDT of BTC ziet het er normaal uit
Ik denk dat @Pelox winst heeft genomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:49:
[...]

Dan istie aardig wat misgelopen nog :+
En dan had ie dat wel ff mogen melden; voor dat bedrag had ik wel een paar willen overnemen 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Nnoitra op 05-05-2021 23:52 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:33:
[...]

Je nuanceert je eigen stelligheid al met dingen als support en resistance. Die lijnen gaan overigens ook direct over support en resistance. Check de posts van 0108daniel anders eens, die zit er echt niet vaak naast, met zijn lijntjes.
Misschien moet ik mijn stelling in een vraag omzetten.

Hoe kan je op basis van highs en lows een voorspelling doen. Er zijn aan de lopende band gebeurtenissen (externe factoren) die het verloop beïnvloeden. Dat zijn geen vaste data.

Blijkbaar mis ik dat er ondanks onbekende variabelen toch een patroon te volgens is.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
Tranzy schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:52:
[...]

Hoe kan je op basis van highs en lows een voorspelling doen. Er zijn aan de lopende band gebeurtenissen (externe factoren) die het verloop beïnvloeden. Dat zijn geen vaste data.

Blijkbaar mis ik dat er ondanks onbekende variabelen toch een patroon te volgens is.
Omdat heul veel mensen op dezelfde patronen handelen?
En als het er maar genoeg zijn, dan komen de patronen wel uit :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:49:
[...]

Klopt maar wel in usdt ;)

Iets later wel.

[ Voor 47% gewijzigd door Pelox op 06-05-2021 00:02 ]

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-10 22:20

The Chosen One

Zie signature!

Ik kan je amount nog wel ontcijferen hoor. :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-01-2024
@Taro zit je nog steeds in ONT voor langere tijd? Ik heb hem nog steeds, zit 100 euro in maar doet niks.. eigenlijk hehe

Bekijk mijn site: Remko.me

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
The Chosen One schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:00:
Ik kan je amount nog wel ontcijferen hoor. :+
Nee hoor ;)

Zero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wari Oman
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 19-05-2021
CUMROCKET pompte als een malle vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ladonna
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 12-04 19:15
Vorig jaar wat sys gekocht voor de hodl.
Moody zei toen dat ie wel tot 0,50 cent zou kunnen gaan. Ik weet het nog goed, ik heb lang met een bag vol gezeten haha
Ik dacht ik neem een shitcoin voor mn hodl pot.
Geen spijt van . Mn inleg er uit en in doge, op naar de 1 dollar:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
Pelox schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:00:
[...]

Klopt maar wel in usdt ;)

Iets later wel.
NEO's verkopen nog voordat ie weer z'n waarde van zo'n 2 weken geleden aantikt.
:N

Dit is niet het goede voorbeeld geven heh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Nnoitra schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:07:
[...]

NEO's verkopen nog voordat ie weer z'n waarde van zo'n 2 weken geleden aantikt.
:N

Dit is niet het goede voorbeeld geven heh :P
Ze 5 min later weer terugkopen omdat je spijt hebt wel?

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
Pelox schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:08:
[...]

Ze 5 min later weer terugkopen omdat je spijt hebt wel?
:Y *O* :Y *O* :Y *O* :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:27
NEO sentiment neemt toe lees ik

*hoogt sell order leveraged longpositie op*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Nu online
The Redman schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:09:

Is nooit weggeweest 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
The Redman schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:09:

Wellicht een dipje na vandaag, daar wilde ik op gokken.. maar er komt nog zoveel aan.. ik hodl wel door.. heb wel wat ander alt spul verkocht mochten we morgen toch dippen.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
hou SKEY in de gaten jongens 15 mei Smartnet testnet launch ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wari Oman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9c6-BJVyFO1tOHhq4ZH7RjO2Tc0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5xWpALz5j5gg8BVtAt0RWt0P.png?f=user_large

Kijk naar de CUMROCKET CEO en zeg me met een straight face dat we niet naar de maan gaan.

Sex sells. En met 18+ NFT store zijn ze één van de eersten.

[ Voor 7% gewijzigd door Wari Oman op 06-05-2021 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Wari Oman schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:13:
[Afbeelding]

Kijk naar de CUMROCKET CEO en zeg me met een straight face dat we niet naar de maan gaan.

Sex sells.
Ik zie geen sex.. }:|

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Redman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 18:27
Pelox schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:12:
[...]

Wellicht een dipje na vandaag, daar wilde ik op gokken.. maar er komt nog zoveel aan.. ik hodl wel door.. heb wel wat ander alt spul verkocht mochten we morgen toch dippen.
Ik heb de laatste dagen wat gespeeld met een flufje airdrop shitcoin uit 2017 die ik vond op mijn Ledger. Begonnen met $75 aan gratis gekregen LivePeer Token (eigen inleg: $5 ETH fee). Ondanks véél te vroeg gesloten leverage longs op DOGE, ETC en BCH is het een leuk bedrag geworden :+ dus vanochtend een 3x NEO LONG gekocht maar die doet echt helemaal niks :+ Intussen zie ik medeshitcoins DOGE, ETC en BCH gewoon verder moonen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Eth heeft er weer zin an.. en neo ook natuurlijk oOo

Morgen vandaag nieuwe ath voor eth.

[ Voor 64% gewijzigd door Pelox op 06-05-2021 00:23 ]

Zero.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Niemand?

YouTube: LIVE: Starship SN15 Flight Test

[ Voor 27% gewijzigd door Aarebe1 op 06-05-2021 00:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PFY
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18-08-2024

PFY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wari Oman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sh9DxW0v3FehccnLv68NyqbTOkk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VsHEpOGSnGIsdIPeE8hqYHF4.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Dit was een boom toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remko.me
YESSSS to the moon and back!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Eth op de brommer richting een nieuw ATH

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Remko.me schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:31:
YESSSS to the moon and back!!!
Volgens mij niet hoor. Zag die camera trillen. Alsof er iets hard ten gronde kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Aarebe1 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:33:
[...]

Volgens mij niet hoor. Zag die camera trillen. Alsof er iets hard ten gronde kwam.
Is die precies in dat rek geland?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Richh
  • Laatst online: 18:03
Drie keer raden wie eergisteren z'n DOT maar eens heeft ingewisseld 7(8)7 man man man.

Om een grootheid te citeren: "kutmunten!"

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keinless
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 06-08-2024
Al geweest.. hij is alweer geland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
keinless schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:38:
[...]

Al geweest.. hij is alweer geland
Succesvol geland _/-\o_ machtig mooi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remko.me
Aarebe1 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:33:
[...]

Was een succesvolle vlucht! Natuurlijk geen perfecte landing maar dit is aardig succesvol!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Zit nu long sinds 56800. stoploss in entry :9. als het mis gaat heb ik 0 winst 0 verlies

[ Voor 115% gewijzigd door A87 op 06-05-2021 00:42 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Bitcoin doet een starshipje op de 5m chart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aarebe1

Aarebe1

Maxi

Hoeveel sats voor een ritje met de SN69?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wari Oman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5eUX4RU_IQpx-SvltPRK0ISuGc4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/1ipiygiX0CZI8GXSRiTsmwPS.png?f=fotoalbum_large

koopjes

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RaptorXS
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-03-2022
Gisteren vroeg ik om Link en een ATH
Afgelopen middag om een ETH en BTC stijging.
Best wel gemakkelijk zo en je hoeft geen lijntjes in grafiekjes te kleuren.....
8)
Gaap, saaie crypto... ETH een ATH. :z

[ Voor 12% gewijzigd door RaptorXS op 06-05-2021 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Wel top dit gisteren eth gekocht op 2875. Sell order op 2925. Was niet gehit..toen rooie candles en panic sell op 2860 haha. Nu dus ath. Leerpuntje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aslanboy1905
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Richh schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:38:
Drie keer raden wie eergisteren z'n DOT maar eens heeft ingewisseld 7(8)7 man man man.

Om een grootheid te citeren: "kutmunten!"
Waarom heb je dot verkocht als ik het vragen mag?

AMD Ryzen 3700x | Asus X470-F Gaming | DDR4 16GB @ 3766C14 | Powercolor Red Devil RX 5700 XT

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xavorius
  • Laatst online: 02-10 20:35
RaptorXS schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:51:
Gisteren vroeg ik om Link en een ATH
Afgelopen middag om een ETH en BTC stijging.
Best wel gemakkelijk zo en je hoeft geen lijntjes in grafiekjes te kleuren.....
Wat ga je morgen vragen? dan stap ik alvast in. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
SKEY klimmend naar ATH, nog maar 1 weekje en dan haalt ie wel een nieuwe ATH wel 8)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youp1e
Kijk Doge moonen.. ben je net uitgestapt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-10 16:46
Remko.me schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 00:02:
@Taro zit je nog steeds in ONT voor langere tijd? Ik heb hem nog steeds, zit 100 euro in maar doet niks.. eigenlijk hehe
? Gaat best hard omhoog toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
Aslanboy1905 schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 01:06:
[...]

Waarom heb je dot verkocht als ik het vragen mag?
Geen idee, DOT schoot niet op, ik verveelde me denk ik.
Traden is ook niks voor mij _O- daarom heb ik onlangs ook mijn trade pot vergroot.

[ Voor 8% gewijzigd door Richh op 06-05-2021 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Zou Doge net zoals gisteren rond 2u weer gaan Moonen? Ik moet slapen maar moet dit toch ff zien haha. Fuck

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 00:52
enomiss schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 01:41:
Zou Doge net zoals gisteren rond 2u weer gaan Moonen? Ik moet slapen maar moet dit toch ff zien haha. Fuck
Het begin van die 'moonshot' was pas tegen 5 uur en duurde tot tegen 8-en.
Succes met wachten dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Eth!! :9
jaja die gaat mooi afsluiten deze dag! :) de dag afgesloten op ~3530

LTC trouwens ook goed bezig! afgesloten op ~356

[ Voor 46% gewijzigd door Kol Nedra op 06-05-2021 02:02 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
gijsvogel schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 01:49:
[...]

Het begin van die 'moonshot' was pas tegen 5 uur en duurde tot tegen 8-en.
Succes met wachten dan maar ;)
Om 2u was toch echt de ommekeer gisteren, en nu lijkt ie ook een scheet te laten om 2u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Klopt, maar dat stukje van de run hadden we daarvoor al gemaakt, dus dat tel ik niet mee 8)

En ach, dat ding laat wel vaker scheten...

[ Voor 45% gewijzigd door gijsvogel op 06-05-2021 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
gijsvogel schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 01:59:
Klopt, maar dat stukje van de run hadden we daarvoor al gemaakt, dus dat tel ik niet mee 8)

En ach, dat ding laat wel vaker scheten...
[YouTube: BonBon Hondescheten reclame uit de jaren 90 (Nederlands)]
Haha vroega waren die de shit. Hopelijk is dit een krachtige scheet die de Shiba de ruimte in schiet. Kan ik lekker gaan slapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
zozo, NEO/BTC gaat ook hard, we zijn pas 7 minuten in de nieuwe dag en is van 2001 naar 2048 gegaan :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
Kol Nedra schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 02:07:
zozo, NEO/BTC gaat ook hard, we zijn pas 7 minuten in de nieuwe dag en is van 2001 naar 2048 gegaan :)
Je loopt 2u achter?
Mega irritant trouwens als je op Binance app naar grafiek gaat en terug, dan zijn je getalletjes gewist. -O-

[ Voor 19% gewijzigd door enomiss op 06-05-2021 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gijsvogel
Zit er hier nog iemand in EOS toevallig?

Dendert net door zijn laatste high van 2,5 week geleden heen en zit op een paar procentjes van de 2 year high (€ 7,80) af.
ATH ligt net boven de €19
Rockets are fueled, All aboard!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
enomiss schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 02:11:
[...]

Je loopt 2u achter?
Mega irritant trouwens als je op Binance app naar grafiek gaat en terug, dan zijn je getalletjes gewist. -O-
iig op Binance is het wel een nieuwe dag (sinds 13 minuten geleden)
veel exchanges hanteren deze tijd toch?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wehave schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:14:
[...]

Toch hoog geklommen he in de crypto wereld.
Van cryptosletje die in het begin niet serieus werd genomen tot de Jaapio van nu die door menig forum member word aanbeden en veel wijsheid en leiderschap word toegewezen.
Het is ongeloveloos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oNo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 23:20

oNo

De dikke ADA sellwall @1.50 is weggekocht 😎

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:24
ADA liftoff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Op naar de 2 dollar.. 😄

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
  • Nu online
Kol Nedra schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 02:07:
Gaat echt hard :+

Maar kan nog veel harder.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YO9v1jgUEl8ez8UTvUMVxQM8HTg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ksTNsQMS7Ywpc1YKtvTRscjt.jpg?f=fotoalbum_large

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Tranzy schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 23:52:
[...]

Ik lag te slapen toen je deze vraag postte dus vandaar nu pas/alsnog reactie ;)

Ik weet niet waarom het zo werkt. Ik ben een beginneling en zie hier en in het NK topic veel analyses en bijvoorbeeld de grafieken die 0108daniel vaak post komen ook echt vaak uit. Omdat ik niet van blind volgen houd ben ik er zelf naar gaan kijken, of ik dat ook kan. Dingen als support en resistance werken omdat heel veel mensen erin geloven zoals @Nnoitra al zei.

Misschien kan je deze vraag met wat meer onderbouwing in het NK topic kwijt. Daar zitten veel doorgewinterde tekenaars die misschien beter uit kunnen leggen waarom zij denken dat het werkt. En als je er naar googled vind je vast ook wel wat redenen waarom het zou kunnen werken. Ik denk zelf dat het ook veel met groepsgedrag/psychologie te maken heeft uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:32

Mystikal

It never hurts to help!

Lekker wakker worden weer.
Gisteren 1inch gekocht, nu +23%. Even S/L opgeschoven.

Volgende moet Stmx worden!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Side-Kick
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:07

Side-Kick

Timmy!

Artikel over pump en dump groepen:
https://nos.nl/l/2379563

[ Voor 3% gewijzigd door Side-Kick op 06-05-2021 07:57 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18:59
ETH vannacht op z'n ATH verkocht. Goed gegokt. Mag nu wel weer iets meer naar beneden om terug te kopen.
Pagina: 1 ... 157 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!