[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #16 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 156 ... 254 Laatste
Acties:
  • 916.271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:14:
Hoe kan het toch dat ik iedere keer dezelfde fouten maak. Ik spreek met mezelf af dat ik bij een pump op de top probeer te verkopen. Zie ik PNT omhoog vliegen, op +50% denk ik, ik wacht nog ff (breek voor de 1ste keer afspraak met mezelf). Op +80% wederom twijfel, wederom niet verkocht.

Iedere keer denk ik bij een pump dat het helemaal goed gaat komen met een coin. Eindelijk hij vertrekt. Terwijl ik weet dat elke coin een keer aan de beurt komt om te pumpen, en dit meestal maar van korte duur is. Dat is ook waarop ik ze heb gekocht.

Hebzucht... :X
Mijn ervaring to dusver.... Vergeet TA, enz (dat is de kers op de taart voor later).
Er zijn maar 3 dingen die je nu moet leren:
  1. Beheers je emoties
  2. Wees geduldig
  3. Luister naar je gevoel
Als dit niet lukt, stel je voor dat je voor een vriend of familielid bezig bent. Zou je dezelfde beslissing maken? 100% ja, doen.
99% ja, NIET DOEN.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:02

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:30:
[...]

Mijn ervaring to dusver.... Vergeet TA, enz (dat is de kers op de taart voor later).
  1. Beheers je emoties
  2. Wees geduldig
Als dit niet lukt, stel je voor dat je voor een vriend of familielid bezig bent. Zou je dezelfde beslissing maken? 100% ja, doen.
99% ja, NIET DOEN.
Punt 3 is wel link. Alleen je gevoel en geen kennis of enige trend proberen te ontdekken (of dan tenminste nog sentiment onder ons sjacheraars hier) maakt je denk ik ook heel kwetsbaar voor fomo/wishfull thinking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald.42
  • Registratie: Maart 2021
  • Niet online
Voorlopig lijkt het op woensdag avond volgens de Taro strategie.

Ik wacht het nog even af maar als het niet anders wordt ga ik mijn trading potje voor de nacht ook maar in fiat parkeren.

Ik vertrouw het maar niks...

Vandaag overigens nog wel een paar kratjes bier verdient met wat coinhoppen🤗

Solar 15040wp 12x425 ZZW schuin dak 8x260 N schuin dak16x zzw platdak, 6x430 terras oost, wp Sprsun10Kw, wpb arostor 150l, 3x Marstek 5,12kwh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-10 19:35
Nee jij schrijft wizkid met een 's' terwijl je iemand voor dom uit maakt. Jij bent gewoon af.

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-09 06:02
Ronald.42 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:33:
Voorlopig lijkt het op woensdag avond volgens de Taro strategie.

Ik wacht het nog even af maar als het niet anders wordt ga ik mijn trading potje voor de nacht ook maar in fiat parkeren.

Ik vertrouw het maar niks...

Vandaag overigens nog wel een paar kratjes bier verdient met wat coinhoppen🤗
Hier idem dito, +10% t.o.v gisteravond.
Parkeren die handel.

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:27:
[...]

Ik wilde al zeggen, pohh wat een schijtartikel. Maar zo zit ik ook weer niet in elkaar :+ .
Haha ja sorry die was echt brak...

Maar waar het op neerkomt is dat ETC al meerdere 51% attacks heeft gehad...

Voor de speculatie lijkt het weinig uit te maken, al is het wat de fundementalisten betreft een dooddoener voor een blockchain.

Ik denk dat veel ETH miners hun rigs wel op ETC zullen richten wanneer ETH de overstap naar PoS maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 20:59

-Sander-

///M Powerrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

WhySoSerious

Be the change.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
enomiss schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:30:
[...]

1. Beheers je emoties
  2. Wees geduldig
99% ja, NIET DOEN.
Ik heb dit vanmiddag nog toegepast. Ik had DOT mooi op de top verkocht. Mooi winst gepakt. Vervolgens had ik DOT opnieuw gekocht maar werd helaas toch de dalende lijn ingezet. Toen zag het er even niet goed uit. Ik had over 10 minuten een sollicitatiegesprek. Ik moest dus op tijd zijn. Ik kon mijn telefoon niet meer checken. Ik loop naar de deur van het bedrijf en ik zie dat BTC enorm begint te sprinten. Ik wist dat DOT dan weer omhoog zou gaan. En dat deed DOT. Ik had mijn verkoop order van DOT staan op exact dezelfde waarde als waar ik DOT eerder verkocht had. Ik dacht, op deze manier pak ik alsnog geen winst en haal ik max break even. Ik zag DOT zo hard gaan, ik dacht die vliegt er vast voorbij. Zou ik heel even wachten zodat ik nog snel een OCO kan instellen voordat ik het gesprek in ga? Zou ik mijn sell order verwijderen en hopen dat koes veel hoger staat als ik uit het gesprek kom? Toen dacht ik. Wacht even. Ik heb eerder op de dag veel gewonnen, hoe erg is het om op dat niveau voor een uurtje te blijven qua winst? Zou ik dit risico nemen als ik het voor een vriend was het doen? Toen dacht ik heel snel NEE. Ik heb mijn sell order laten staan, ik liep door de deur naar binnen, ik liep door de deur naar buiten, en mijn sell order was gehit. Geen winst in dat uur, wel een fijn gevoel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom901
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

tomtom901

Moderator General Chat
A87 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:29:
Short geopend met 1x risk 1%. omlaag die trage moneywesternunion ponzi!!!
Loopt je short nog?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

nog steeds xD

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
En @Verwijderd , wanneer zet jij de 2de short in van DOGE? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H333A
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-02-2022
Vandaag 30% van het totaal eruit gehaald, dit gaat naar reguliere aandelen.
Wat over blijft is verdeeld als volgt 50% long term hodl (btc/dot/link/bnb/agi/grt/ren/ada) / 30% cash (voor drops) / 20% trade (nu powr/ksm).
Geeft wat rust.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

Verwijderd

freshprince schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:43:
En @Verwijderd , wanneer zet jij de 2de short in van DOGE? :)
Ik denk over een maandje, vlak onder de 10 dollar grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:14
Heb een KuCoin bot runnen en die heeft in 16 uur tijd al 110x trading gedaan 🤣
Steeds kleine winsten van 0.012 cent (inleg€50)
Komt toch op €1.32 heb aangegeven dat de bot 50 orders mag plaatsen.
So far prima botje, ga nog een andere instellen denk 🙃

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Kol Nedra schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:46:
Is dat überhaupt zinvol als je de fees meetelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stokstaart
  • Laatst online: 08-10 19:35
Saylor gooit er weer een filmpje uit. Moet wel zeggen dat hij bij mij inmiddels wel wat aan zn geloofwaardigheid inboet.

[YouTube: Michael Saylor Dropping Some Knowledge - BITCOIN WILL SOON EXPLODE.]

https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
sOid schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:47:
[...]

Is dat überhaupt zinvol als je de fees meetelt?
+0.012 cent per trade winst, dus ja 😉

iig meer winst dan Just hidloen wacht op je uiterste verkoop prijs

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
@Stokstaart Weggeklikt bij "Take all time your time to figure out how to borrow more money to buy more bitcoin." :X

[ Voor 6% gewijzigd door sOid op 05-05-2021 20:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:07

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

Kol Nedra schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:46:
Dat is 2.64% winst, BTC zelf is bijna 5% gestegen in de laatste 24uur. Wat mij betreft maak je verlies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Firestorm schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:54:
[...]

Dat is 2.64% winst, BTC zelf is bijna 5% gestegen in de laatste 24uur. Wat mij betreft maak je verlies...
Zit nog op 0.70 winst, de prijs ligt net iets lager dan mijn entry prijs. Maar dankzij traden dus totale winst 0.70
Wanneer de prijs echt gaat stijgen zal de winst dus meer zijn dan puur HODL.

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:32:
[...]

Punt 3 is wel link. Alleen je gevoel en geen kennis of enige trend proberen te ontdekken (of dan tenminste nog sentiment onder ons sjacheraars hier) maakt je denk ik ook heel kwetsbaar voor fomo/wishfull thinking.
Ligt eraan hoe je gevoel kwalificeert. Ik kwalificeer gevoel als een verzameling van kennis die je niet (makkelijk) onder woorden kan brengen, of het kost een heel boek.

Gevoel is niet leeg, niet inhoudsloos, niet fake, het is iets tastbaars wat je kan en moet ontwikkelen.

Iedereen hier zal kunnen bevestigen, hoe langer je je begeeft in bepaalde materie, in een job, tussen bepaalde mensen, hoe meer gevoel je ontwikkelt voor die materie. Soms kan het natuurlijk zo zijn dat bepaalde materie je totaal niet ligt. Dan moet je dat snel genoeg opmerken, want dan zul je het waarschijnlijk nooit voldoende kunnen ontwikkelen (de waarheid is hard, ook voor mezelf).

Zo kan ik bijvoorbeeld nooit een gevoel ontwikkelen voor 'boerenverstand', dat lukt mij gewoon niet. Zo kunnen mijn hersenen niet functioneren. Niet handig in de bouwwereld waar deze term zegenviert. Ook zal ik nooit muziekinstrumenten kunnen spelen, sommige dingen kunnen mijn hersenen gewoon niet.

Omdat ik er zo insta weet ik ook exact waar mijn grenzen liggen. Ik weet dat ik in - voor mij - nieuwe materie zit. Ik weet dat de risico's groot zijn. Ik weet dat ik geen wiskundig genie ben. Ik zal dus nooit een TA mirakel worden. Dus ik zeg tegen mezelf, eerst gevoel ontwikkelen, ondertussen veel experimenteren en leren, en pas later uitgaan van mijn zogenaamde kennis.

Een TA geeft meestal en tegelijkertijd maximaal 50% kans op een goede inschatting. Het wordt groen of rood. Daarmee alleen ga je er dus nooit komen. Wat je dus nodig hebt is een brede basiskennis van het hele spectrum van de materie, een gevoel. Als je vervolgens daarop een sausje TA gooit kun je enorm presteren. Maar een TA gaat je dus niet beschermen tegen een bear market, eerder je gevoel. Wat zijn de nieuwsberichten van de laatste tijd? Wat is het sentiment wat je ervaart op internet en in RL? Geloof je dat er een crisis komt na Corona? Geloof je in langdurig bestaansrecht van crypto? Zo nee, lees je meer in tot je overtuigt raakt (of juist niet). Al dit soort dingen liggen aan de basis van jouw gevoel en die stellen jou in staat om te HODLEN of niet. Die bepalen of je geduld hebt of niet. Die bepalen of je ondoordachte beslissingen maakt of niet.

En vergis je niet, met enkel gevoel kun je heel ver komen. Lees maar eens wat investeringensgrootheden allemaal zeggen. Het is vaak niet harde kennis, maar vaak een gevoel. Sommige kunnen dat beter ontwikkelen dan anderen. En als je nog geen TA kan, vertrouw iets meer op je gevoel: dat zegt vaker nee dan ja, want: je kan nog geen TA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:58

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Af en toe hoor ik dat een groot deel van de trades via bots verloopt, maar ik zie nooit echt aanbevelingen over wat voor bots dan? Heb mij hier verder nog nooit in verdiept, jaren geleden wel eens mee gespeeld en toen voornamelijk verlies gedraaid helaas.

Zijn hier goede ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Dit is families die met elkaar wisselen van huis, die eene kerel is die RIJKE bitcoin tata die crypto poffertjes man. Die livanelli :z die van 100 euro 1 miljoen maakte :+ OP Binance! zat vooral ethereum te traden.
https://www.kijk.nl/progr...e2-2020-02-26/piS6BPkR4I6

[ Voor 15% gewijzigd door A87 op 05-05-2021 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Beekforel schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:04:
Af en toe hoor ik dat een groot deel van de trades via bots verloopt, maar ik zie nooit echt aanbevelingen over wat voor bots dan? Heb mij hier verder nog nooit in verdiept, jaren geleden wel eens mee gespeeld en toen voornamelijk verlies gedraaid helaas.

Zijn hier goede ervaringen?
Kijk eens, een heel topic over bots ;) [bots] Cryptocurrency automatisch handelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-10 16:45
pletter schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:34:
@Kol Nedra over DOGE toch dag loon binnen per dag.😋
Tuurlijk en dat is prima, ik heb ook kleine ritjes gemaakt. Maar omdat het hier toevallig goed gaat heb je ook mensen die dan maar in alle rare coins gaan investeren en als je je er niet in verdiept kan dat fout aflopen. Gaat bij doge voor een boel mensen ook gebeuren. Op zich niet mijn probleem maar toch goed om af en toe te benoemen dat het erg tijdelijk en risicovol is toch O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:40

Woohooo

Smilie, James Smilie

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TEeoH_t0brgYvgB6QCulMuZVnN4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Z5GeMoYSHOl7o4DvoXYy3Txx.png?f=fotoalbum_large

Sora (XOR) is nu ook Poloniex, misschien nog kan je met arbitrage nog een wat vangen en dit dunne orderbook. Wordt wel verkocht soms op 1000$+ met wat kleine orders terwijl die op Huobi nog op c.a. $670 staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:02:
[...]

Ligt eraan hoe je gevoel kwalificeert. Ik kwalificeer gevoel als een verzameling van kennis die je niet (makkelijk) onder woorden kan brengen, of het kost een heel boek.

Gevoel is niet leeg, niet inhoudsloos, niet fake, het is iets tastbaars wat je kan en moet ontwikkelen.

Iedereen hier zal kunnen bevestigen, hoe langer je je begeeft in bepaalde materie, in een job, tussen bepaalde mensen, hoe meer gevoel je ontwikkelt voor die materie. Soms kan het natuurlijk zo zijn dat bepaalde materie je totaal niet ligt. Dan moet je dat snel genoeg opmerken, want dan zul je het waarschijnlijk nooit voldoende kunnen ontwikkelen (de waarheid is hard, ook voor mezelf).

Zo kan ik bijvoorbeeld nooit een gevoel ontwikkelen voor 'boerenverstand', dat lukt mij gewoon niet. Zo kunnen mijn hersenen niet functioneren. Niet handig in de bouwwereld waar deze term zegenviert. Ook zal ik nooit muziekinstrumenten kunnen spelen, sommige dingen kunnen mijn hersenen gewoon niet.

Omdat ik er zo insta weet ik ook exact waar mijn grenzen liggen. Ik weet dat ik in - voor mij - nieuwe materie zit. Ik weet dat de risico's groot zijn. Ik weet dat ik geen wiskundig genie ben. Ik zal dus nooit een TA mirakel worden. Dus ik zeg tegen mezelf, eerst gevoel ontwikkelen, ondertussen veel experimenteren en leren, en pas later uitgaan van mijn zogenaamde kennis.

Een TA geeft meestal en tegelijkertijd maximaal 50% kans op een goede inschatting. Het wordt groen of rood. Daarmee alleen ga je er dus nooit komen. Wat je dus nodig hebt is een brede basiskennis van het hele spectrum van de materie, een gevoel. Als je vervolgens daarop een sausje TA gooit kun je enorm presteren. Maar een TA gaat je dus niet beschermen tegen een bear market, eerder je gevoel. Wat zijn de nieuwsberichten van de laatste tijd? Wat is het sentiment wat je ervaart op internet en in RL? Geloof je dat er een crisis komt na Corona? Geloof je in langdurig bestaansrecht van crypto? Zo nee, lees je meer in tot je overtuigt raakt (of juist niet). Al dit soort dingen liggen aan de basis van jouw gevoel en die stellen jou in staat om te HODLEN of niet. Die bepalen of je geduld hebt of niet. Die bepalen of je ondoordachte beslissingen maakt of niet.

En vergis je niet, met enkel gevoel kun je heel ver komen. Lees maar eens wat investeringensgrootheden allemaal zeggen. Het is vaak niet harde kennis, maar vaak een gevoel. Sommige kunnen dat beter ontwikkelen dan anderen. En als je nog geen TA kan, vertrouw iets meer op je gevoel: dat zegt vaker nee dan ja, want: je kan nog geen TA.
Ja als je zo'n uitgebreide invulling aan gevoel geeft, dan is gevoel een goed middel wellicht. Als je een opsomming van beslissingsfactoren geeft met enkel het woord 'gevoel' dan laat je natuurlijk enorm veel ruimte voor de invulling van die blijkbaar niet heel duidelijk afgebakende term. Een nuance/toelichting zoals deze kan dan wel van nut zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:06:
Dit is families die met elkaar wisselen van huis, die eene kerel is die RIJKE bitcoin tata die crypto poffertjes man. Die livanelli :z die van 100 euro 1 miljoen maakte :+ OP Binance! zat vooral ethereum te traden.
https://www.kijk.nl/progr...e2-2020-02-26/piS6BPkR4I6
Die zat op Poloniex. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

hm zag er uit als binance schermpje in een aflevering

NIET normaal die kerel eet voor 1500 euro per week met zijn ZUS,.., dat is zijn budget, knettergek.

een eetbudget van 1500 per week .. damn son

[ Voor 27% gewijzigd door A87 op 05-05-2021 21:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

@Verwijderd Geloof je nog steeds niet in safemoon? :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 08-10 22:46

Bever!

3

Woohooo schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:08:
[Afbeelding]

Sora (XOR) is nu ook Poloniex, misschien nog kan je met arbitrage nog een wat vangen en dit dunne orderbook. Wordt wel verkocht soms op 1000$+ met wat kleine orders terwijl die op Huobi nog op c.a. $670 staat.
ver weg blijven van dat soort orderboeken... of je moet met tientjes traden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bensimpel schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:13:
@Verwijderd Geloof je nog steeds niet in safemoon? :+
Nee. Maar hoezo? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Hij gaat deze week weer een run doen, dus bereid je vast maar voor :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Bensimpel schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:15:
[...]

Heb jij een glaze bol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toffetinus
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-06-2022
Doge gaat vannacht gewoon weer naar 60 eurocent.
Amerikanen dumpen de rest en stappen weer in Doge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

[...]

[MC] Cryptocurrency Meme Coins topic [HOOG RISICO]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

Short dichtik weet het ff niet met dfe markt

[ Voor 49% gewijzigd door A87 op 05-05-2021 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ja :+

Nah maar bekijk de chart maar eens, na een tijdje consolideren gaat die nu weer rustig omhoog.
* Bensimpel heeft nog geen enkele safemoon verkocht trouwens 8)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeR87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 07:03
enomiss schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:02:
[...]
Heel verhaal over gevoel.
Je probeert ‘gevoel’ toch uit te leggen, terwijl je aangeeft dat dat eigenlijk niet kan.

Als beginner denk ik juist dat je je gevoel wat meer naar de achtergrond moet verplaatsen en -zoals jij zelf ook semi aangeeft- je vooral moet baseren op kennis. Dus die nieuwtjes, posts op fora, uitleg over TA, sentiment etc etc heb je juist nodig. Gevoel neigt in deze meer naar ervaring, vallen en opstaan. Naarmate de ervaring toeneemt, zal je dat gevoel ontwikkelen.

Zoals jij gevoel nu omschrijft, lees ik dat als ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

A87 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:11:
[...]

hm zag er uit als binance schermpje in een aflevering

NIET normaal die kerel eet voor 1500 euro per week met zijn ZUS,.., dat is zijn budget, knettergek.

een eetbudget van 1500 per week .. damn son
Binance bestond toen nog niet, of net. Poloniex was toen hot.

Ik vond dat een mooie aflevering van Vice:

Maar 1500 per week voor eten, netjes. Zal dan ook wel in een scootmobieltje zitten onderhand :+

Edit: @A87 volgens mij heb je wel gelijk, lijkt idd wel op Binance!

Zou die gast ook baldiep in BNB zijn gegaan destijds? Die kon je toen echt voor centen werk oprapen...

Zou me niks verbazen als hij daar ook een miljoenmiljard mee heeft gewonnen inmiddels.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2021 21:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik gun het je van harte hoor, wat mij betreft gaat ie naar 10 cent.

Ik geloof er dan nog steeds niet in overigens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:09:
[...]

Ja als je zo'n uitgebreide invulling aan gevoel geeft, dan is gevoel een goed middel wellicht. Als je een opsomming van beslissingsfactoren geeft met enkel het woord 'gevoel' dan laat je natuurlijk enorm veel ruimte voor de invulling van die blijkbaar niet heel duidelijk afgebakende term. Een nuance/toelichting zoals deze kan dan wel van nut zijn ;)
Ja ik raad het echt aan.

Gevoel is voor mij het enige middel wat mij tegen mijzelf beschermt.

Je kan TA doen, maar je weet niet of je het goed doet, totdat het verkeerd uitpakt. Alleen tijd kan uitwijzen of jij statistisch meer succes dan falen hebt. En zelfs dat maakt weinig uit. De timing van beide kan cruciaal of fataal zijn.

Daarom zeg ik vaker tegen mijzelf: "jij gaat niet met leverage traden"
Een ander stemmetje zegt: "dat kan toch wel? ik heb al zoveel succesvolle trades..."
Ik zeg nogmaals tegen mijzelf: "jij gaat zeker de eerste 3-5 jaar niet met leverage traden, of pas als jij het gevoel hebt dat je de materie volledig beheerst"

[ Voor 3% gewijzigd door enomiss op 05-05-2021 21:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Bensimpel schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:18:
[...]

Ja :+

Nah maar bekijk de chart maar eens, na een tijdje consolideren gaat die nu weer rustig omhoog.
* Bensimpel heeft nog geen enkele safemoon verkocht trouwens 8)
TA op Safemoon, ha! :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08-10 13:14
enomiss schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:21:
[...]

Ja ik raad het echt aan.

Je kan TA doen, maar je weet niet of je het goed doet, totdat het verkeerd uitpakt. Alleen tijd kan uitwijzen of jij statistisch meer succes dan falen hebt. En zelfs dat maakt weinig uit. De timing van beide kan cruciaal of fataal zijn.

Een ander stemmetje zegt: "dat kan toch wel? ik heb al zoveel succesvolle trades..."
Ik zeg nogmaals tegen mijzelf: "jij gaat zeker de eerste 3-5 jaar niet met leverage traden, of pas als jij het gevoel hebt dat je de materie volledig beheerst"
Afbeeldingslocatie: https://www.hetamsterdamschevoetbal.nl/wp-content/uploads/2017/09/glazen-bol-2-1-630x330.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Ik geef alleen een tip dat SFM weer aan het rommelen is he, doe ermee wat je wilt ;)

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
XOR gaat ook weer lekker, $677 as we speak. Heb er niet veel, maar als we four digits gaan zien ben ik iig tevreden :)

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
enomiss schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:21:
[...]

Ja ik raad het echt aan.

Ja zoals jij gevoel omschrijft, zo gebruik ik het (deels) ook.
Daarbij probeer ik mijn 'doordachte gok' op basis van zelf vergaarde kennis, wat zoeken naar een trend en eventueel wat andere meningen te toetsen en zoek ik soms naar wat bevestiging. Pas daarna, als ik in mijn hoofd op basis van die factoren denk, dit ga ik doen, ga ik mijn gevoel even raadplegen. En daar zit dan ook wel kennis en ervaring die ik eerder opgedaan heb bij in.

Volgens mij verschilt mijn methode niet zoveel, het is gewoon een kwestie van hoe je bepaalde termen definieert of interpreteert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• enomiss
MikeR87 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:18:
[...]

Je probeert ‘gevoel’ toch uit te leggen, terwijl je aangeeft dat dat eigenlijk niet kan.

Als beginner denk ik juist dat je je gevoel wat meer naar de achtergrond moet verplaatsen en -zoals jij zelf ook semi aangeeft- je vooral moet baseren op kennis. Dus die nieuwtjes, posts op fora, uitleg over TA, sentiment etc etc heb je juist nodig. Gevoel neigt in deze meer naar ervaring, vallen en opstaan. Naarmate de ervaring toeneemt, zal je dat gevoel ontwikkelen.

Zoals jij gevoel nu omschrijft, lees ik dat als ervaring.
Klopt, ervaring ontwikkelt gevoel.

Je kan gevoel rondom bepaalde materie moeilijk uitleggen, maar je kan wel proberen uit te leggen wat gevoel is. Meer dan dat probeerde ik ook niet te omschrijven.

Zo te zien vertaal je het in ervaring, wat laat zien dat je goed begrijpt waar het deels om gaat. Echter, er zijn genoeg ervaren mensen die eigenlijk niet zo goed zijn in wat ze doen.

Verwissel niet gevoel met enkel euforie en andere eenzijdige gevoelens. Ik bedoel dan ook het hele spectrum. Als je denkt: "wow met deze trade kom ik binnen, dat ga ik doen", dan zal er hopelijk altijd tegelijkertijd een stemmetje zijn in je achterhoofd wat zegt, "zou je dat risico echt willen nemen?". Pas als je op een niveau bent dat je gerust tegen dat stemmetje kan zeggen: "ik vertrouw hier eigenlijk wel op", dan kan je zo een beslissing maken. Maar dat kun je waarschijnlijk pas na veel ervaring.

Ik zou dus zeggen, schakel je gevoel vooral niet uit. Laat het een rol spelen om je met beide benen op de grond te houden.

Zo, genoeg zweverig gelul. Hopelijk red ik er een paar van de ondergang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• freshprince
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 04-09 16:34
Bensimpel schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:26:
[...]

Ik geef alleen een tip dat SFM weer aan het rommelen is he, doe ermee wat je wilt ;)
Moet je wel meegeven dat je diamond hands hebt. Niet verkocht en geen panic selling! _/-\o_
Maar safemoon chat is nu voor het memetopic ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
keanu_ schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:27:
[...]

Het lijkt bijna alsof je het mij niet gunt ;)
En weeeer 1.44!

Gewoon helemaal rond ook.
En dan omlaag. Wat is er met dat getal?

ADA overigens 😛

[ Voor 19% gewijzigd door PlanR op 05-05-2021 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Bananeman schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:27:
XOR gaat ook weer lekker, $677 as we speak. Heb er niet veel, maar als we four digits gaan zien ben ik iig tevreden :)
Jammer dat XOR niet op Binance staat. Kan je deze swappen met pancakeswap? Er zitten nogal wat fees aan zo'n swap met XOR volgens mij.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-09 08:35

Mooody

elmoody

De Kraken recap van april is uit. Altijd interessant leesvoer imo.

https://kraken.docsend.com/view/6ynq2awh9eje6jn7

Ze zijn o.a. zeer positief over het verdere verloop van zowel BTC als ETH.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezekielll
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-08 15:35
Als ik de grafiek van HOT ten opzichte van btc moet geloven dan zou het zomaar kunnen dat hij nog een hele dikke run kan gaan maken in altseason... Vraag is alleen of er überhaupt nog beetje leven in het project zit... Gokje waard misschien?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• A87
  • Niet online

A87

aan die glazen bol te zien zijn er weer een paar nieuwbs bij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
zwembroek schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:34:
[...]

Jammer dat XOR niet op Binance staat. Kan je deze swappen met pancakeswap? Er zitten nogal wat fees aan zo'n swap met XOR volgens mij.
UniSwap of wat minder gebruikte exchanges: https://coinmarketcap.com/currencies/sora/markets/

Motor-forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
PlanR schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:33:
[...]

En weeeer 1.44!

Gewoon helemaal rond ook.
En dan omlaag. Wat is er met dat getal?

ADA overigens 😛
Rond 1.45 een behoorlijke sell wall.

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
ADA klimt vandaag ook stiekem omhoog he, hoop dat 'ie eindelijk uitbreekt, heb nog wel een goeie tas liggen.

edit: Ah scrolde te snel langs de vorige berichten

$1.45 nu!

[ Voor 23% gewijzigd door Sluw op 05-05-2021 21:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Bananeman schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:45:
[...]

Rond 1.45 een behoorlijke sell wall.
Hij is er voorbij.
Nu gas erop

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 27-07 17:47

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Zitten die shitcoins toch weer in dit topic. Nou, bij dezen een shotcointip: koop SafeJesus. Dat is namelijk zowel safe als Jesus. Zaligmakend voor zowel portemonnee als zielenheil.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
PlanR schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:51:
[...]

Hij is er voorbij.
Nu gas erop
Nu op $1.455 en $1.46 :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Verwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:18:
[...]

Binance bestond toen nog niet, of net. Poloniex was toen hot.

Ik vond dat een mooie aflevering van Vice:

[YouTube: Cryptomiljonair | Nieuw geld #1 | ING x Vice Money]

Maar 1500 per week voor eten, netjes. Zal dan ook wel in een scootmobieltje zitten onderhand :+

Edit: @A87 volgens mij heb je wel gelijk, lijkt idd wel op Binance!

Zou die gast ook baldiep in BNB zijn gegaan destijds? Die kon je toen echt voor centen werk oprapen...

Zou me niks verbazen als hij daar ook een miljoenmiljard mee heeft gewonnen inmiddels.
Oef, die zus van 'm mag de 4k ETH babe wel zijn. Niet de 70k BTC babe trouwens, zo knap is ze nou ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Glenn Hoddle schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:51:
[...]

Zitten die shitcoins toch weer in dit topic. Nou, bij dezen een shotcointip: koop SafeJesus. Dat is namelijk zowel safe als Jesus. Zaligmakend voor zowel portemonnee als zielenheil.
Ik wilde net in RNGesus stappen... Nu weet ik het niet meer....

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeR87
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 07:03
enomiss schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:31:
[...]

Klopt, ervaring ontwikkelt gevoel.

Je kan gevoel rondom bepaalde materie moeilijk uitleggen, maar je kan wel proberen uit te leggen wat gevoel is. Meer dan dat probeerde ik ook niet te omschrijven.

Eens, zeker aan iemand die totaal geen gevoel heeft bij hetgeen waarover het gaat.

Zo te zien vertaal je het in ervaring, wat laat zien dat je goed begrijpt waar het deels om gaat. Echter, er zijn genoeg ervaren mensen die eigenlijk niet zo goed zijn in wat ze doen.

Verwissel niet gevoel met enkel euforie en andere eenzijdige gevoelens. Ik bedoel dan ook het hele spectrum. Als je denkt: "wow met deze trade kom ik binnen, dat ga ik doen", dan zal er hopelijk altijd tegelijkertijd een stemmetje zijn in je achterhoofd wat zegt, "zou je dat risico echt willen nemen?". Pas als je op een niveau bent dat je gerust tegen dat stemmetje kan zeggen: "ik vertrouw hier eigenlijk wel op", dan kan je zo een beslissing maken. Maar dat kun je waarschijnlijk pas na veel ervaring.

Wederom eens. En dan komt de spiegel van pas. Wees eerlijk naar jezelf en vertrouw op je zelfkennis alvorens je wel/niet toegeeft aan het gevoel. Ik denk dar het daar bij velen fout gaat.

Ik zou dus zeggen, schakel je gevoel vooral niet uit. Laat het een rol spelen om je met beide benen op de grond te houden.

Zo, genoeg zweverig gelul. Hopelijk red ik er een paar van de ondergang.
Ben het zoals je ziet grotendeels met je eens hoor. Kon me alleen niet helemaal vinden in de uitleg/definitie die je gaf.

Gevoel laat zich inderdaad moeilijk definiëren, zeker wanneer je dit onder woorden moet proberen te brengen bij iemand die zich totaal niet in hetzelfde ‘vakgebied’ begeeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Ngangatar schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:53:
[...]

Ik wilde net in RNGesus stappen... Nu weet ik het niet meer....
Die zou eigenlijk beter zijn. Maar http://safejesus.money bestaat ten minste echt.
"SafeJesus Finance is a community-driven, fair-launched, DeFi token which builds value for its holders using four main principles: static rewards, liquidity pool acquisition, burns and prayers. Turning water into BNB and $400 into Lambo since year zero."

Schitterend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Meer mensen waarbij de pagina van Nexo blanco is nadat je op login klikt? Heb het op twee verschillende browsers..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Wie doet er een ADA babe? gewoon omdat het kan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

MikeR87 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:53:
[...]

Ben het zoals je ziet grotendeels met je eens hoor. Kon me alleen niet helemaal vinden in de uitleg/definitie die je gaf.

Gevoel laat zich inderdaad moeilijk definiëren, zeker wanneer je dit onder woorden moet proberen te brengen bij iemand die zich totaal niet in hetzelfde ‘vakgebied’ begeeft.
Zoals dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pPl8XZasVnFBFigPEBbZW2PUJVA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WqeVy0T4AtMbF9agFBgR8Yoq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gijsvogel
  • Laatst online: 17-09 00:52
Ik ben blij dat ik enige tijd geleden mijn LTC's van 2017 voor €115/st van de hand heb kunnen doen zeg... }:| ;w
Of mijn ETC's voor 7,40/st

Manman, dat gaat ook maar door.

Sorry, even mijn betraande ogen afvegen.
Ennn weer doorrrr....

Snif

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:55:
Meer mensen waarbij de pagina van Nexo blanco is nadat je op login klikt? Heb het op twee verschillende browsers..
Ja, ze hebben een probleempje. Vlak na dat ik wat ETH had onttrokken en dat was rond half zes vanmiddag. Het zou een paar uur duren vond de support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Glenn Hoddle schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:58:
[...]

Ja, ze hebben een probleempje. Vlak na dat ik wat ETH had onttrokken en dat was rond half zes vanmiddag. Het zou een paar uur duren vond de support.
Is dit iets wat 'normaal' is bij Nexo of hebben ze dit zelden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Sander-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-10 20:59

-Sander-

///M Powerrrrrr

Het is 10uur, zullen we alvast de inlegkruisjes klaar leggen voor de rode markt morgenochtend. :P :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

-Sander- schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:01:
Het is 10uur, zullen we alvast de inlegkruisjes klaar leggen voor de rode markt morgenochtend. :P :z
Mag, ik wil bijkopen maar alles schiet te hard omhoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
BTC lijkt vast te zijn begonnen :/

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 16:39
Dat mist nog in het Taro schema he. Hoe laat die woensdagavond nu precies begint in zijn strategie ;). Ik probeer er nog een 57.3, 5, 6 sell order uit te krijgen voor 50-30-20% van btc potje maar misschien blijkt dat te greedy als ik zie dat we net al even onder de 57 doken.

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:59:
[...]

Is dit iets wat 'normaal' is bij Nexo of hebben ze dit zelden?
Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Sowieso ben ik er erg tevreden over. De klantenservice is vriendelijk en snel - en ik heb inmiddels een stuk of 20 transacties van en naar Nexo gedaan, nooit enig probleem. Withdraws zijn gratis wat erg fijn is - hoef ik zelf geen $40 aan gas fee te dokken. Gisteren BTC verzonden, daar had Nexo de fee wat aan de lage kant gezet vond ik, duurde daardoor ruim 2 uur. Vandaag 2 ETH transacties die allebei binnen 10 minuten binnen waren. Prima tent, alleen communiceren ze een beetje matig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Heb de helft van m’n ADA uitgekocht op €1.23.
We zien het morgen wel!

Doorstijgen is prima, dippen is bijkopen 😃

Ga in iedergeval niet slapen met alles in!

[ Voor 15% gewijzigd door PlanR op 05-05-2021 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Fantoom
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-10 20:19
DutchCrownNL schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:03:
[...]

BTC lijkt vast te zijn begonnen :/
Idd, 60% verkocht net. Morgenvroeg de schade opnemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo

Woohooo

Smilie, James Smilie

gijsvogel schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:57:
Ik ben blij dat ik enige tijd geleden mijn LTC's van 2017 voor €115/st van de hand heb kunnen doen zeg... }:| ;w
Of mijn ETC's voor 7,40/st

Manman, dat gaat ook maar door.

Sorry, even mijn betraande ogen afvegen.
Ennn weer doorrrr....

Snif
Machtig, inderdaad zeg nu ik er ff over na denk. In jaar tijd

doge voor $0,004 verkopen
eth verkopen voor $240

Verder mag niet klagen eigenlijk maar toch is dat je plicht als Nederlander, hodl voorlopig maar ff ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananeman
  • Niet online
PlanR schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:12:
Heb de helft van m’n ADA uitgekocht op €1.23.
We zien het morgen wel!

Doorstijgen is prima, dippen is bijkopen 😃

Ga in iedergeval niet slapen met alles in!
Zo ook maar een deel verkopen, tis wachten op de gebruikelijke ADA-crash :P

Motor-forum.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kernie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-10 15:58
Hee 😠 niet verkopen Ada, hopelijk houdt ze nu eindelijk stand!

PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 08-10 17:50
Het Fantoom schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:13:
[...]

Idd, 60% verkocht net. Morgenvroeg de schade opnemen.
Nu wel een mooie bounce, maar dat hebben we vaker gezien van ome Bitcoin.
ETH oogt nog vrij sterk en ADA lijkt zowaar even los te lopen van beide, ben benieuwd :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
fck it, ik ga de boel afsluiten en hopen dat ADA en XRP morgen hoger staat dan nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Bananeman schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:15:
[...]

Zo ook maar een deel verkopen, tis wachten op de gebruikelijke ADA-crash :P
We zullen zien. Verschil is wel dat deze stijging niet door hype nieuws gedreven is, dus wellicht weet ADA nu wel de winst vast te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Jelmer93 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:17:
fck it, ik ga de boel afsluiten en hopen dat ADA en XRP morgen hoger staat dan nu :D
Jij hebt lef!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:12
Of een leven naast crypto :9

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:15
Hmm. Ik wou even een zakje verkopen maar hodl weer het beste denk. Behalve Ada. Die kan ik eindelijk even afromen.

[ Voor 42% gewijzigd door AMARONE op 05-05-2021 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
AMARONE schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:21:
Hmm. Ik wou even een zakje verkopen maar hodl weer het beste denk. Behalve Ada. Die kan ik eindelijk even afromen.
Bij het eerste sprongetje boven de consolidatie periode 8)7 als je het geld nu nodig hebt prima natuurlijk... maar ik denk dat hier nog wel wat rek in zit. Of je moet morgen weer in willen stappen, ook onvoorspelbaar bij dit soort uitbraken, kijk naar recente situaties met ETH en LINK.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik ga lekker slapen met all in zoals elke dag 24/7 met HODL.

[ Voor 4% gewijzigd door zwembroek op 05-05-2021 22:27 ]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:15
Sluw schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:26:
[...]

Bij het eerste sprongetje boven de consolidatie periode 8)7 als je het geld nu nodig hebt prima natuurlijk... maar ik denk dat hier nog wel wat rek in zit. Of je moet morgen weer in willen stappen, ook onvoorspelbaar bij dit soort uitbraken, kijk naar recente situaties met ETH en LINK.
ja, ik laveer tussen uit en instappen elke keer omdat met de bedragen die ik nu erin heb zitten nog net geen fiets kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

zwembroek schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:27:
Ik ga lekker slapen met all in zoals elke dag 24/7 met HODL.
All-in op DOGE, morgenochtend dikke winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juiced01
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:45
knakworst schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:30:
[...]

All-in op DOGE, morgenochtend dikke winst.
8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loxO_o
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-08-2022
Verwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:24:
Daytrading.

It leaves them big scars on the soul.

Ik heb er ooit eens een stukje over geschreven:

Het leven van een daytrader - door Cryptosletje. (pseudoniem, meer anonimiteit)

"Weer -25%. Verdomme alweer -25%..." Het percentage blijft door zijn hoofd spoken. In een vlaag van woede en emotie schreeuwt hij het woord dat al zo vaak voorbij is gekomen vandaag. "Shitcoins! Gatverdamme!" Met enorm geweld klapt hij zijn laptop dicht, dusdanig hard dat het scharnier los knapt van het scherm. Zijn trillende hand reikt naar het glas dat nooit lang van hem gescheiden is. De alcohol helpt zijn emoties te onderdrukken; de druk te dragen die op zijn tengere schouders rust.

De bittere wrange smaak van goedkope whiskey doet hem goed. "-25%. Hoe is het in godsnaam mogelijk om hier geld mee te verdienen..." denkt hij. Het is inmiddels half negen in de ochtend, een uur na de wekker. Door zijn zojuist gemaakte investering in Halalcoin is hij een aanzienlijk bedrag verloren. De koers kelderde instant na inkoop, zijn stoploss werd niet getriggerd en natuurlijk liep KuCoin weer vast door de standaard server problemen.

"Had ik maar..." er rolt een traan over zijn wangen als hij zijn mobiel bekijkt en Banano +39% ziet gaan op livecoinwatch. Zijn glas raakt leeg, tijd om bij te schenken. Bullish blijven. Dat is het psychisch bijna onmogelijke aspect van deze mentale strijd die elke dag tegen het ochtendgloren weer losbarst.

Om zijn zinnen te verzetten besluit hij zijn faforiete forum te bezoeken. Bij de eerste reactie waar zijn oog op valt ziet hij een plaatje van een aap die een banaan in zijn kont stopt. Verward leest hij de tekst bij de afbeelding: 'VET hodlers be like'.

Geschokt doet hij zijn telefoon uit. Wat is dit voor wereld waarin hij terecht is gekomen? Welke geestezieke personen zijn actief in deze duistere onderwereld van speculatie en volatiliteit? Wie zijn deze mensen? Waar blijft al dat geld?
Haha ik vind dit heerlijk om te lezen! Heb je nog meer? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-09 12:00
Stokstaart schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:34:
[...]

Nee jij schrijft wizkid met een 's' terwijl je iemand voor dom uit maakt. Jij bent gewoon af.
Liep maar wat te dollen. Je laat je wel kennen. Trusten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-06 08:29
@Verwijderd wanneer het MC topic harder gaat dan het SC topic:

Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/images/5649b737a8fb3917cea9b1a14de31746/tenor.gif

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhhh
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 27-09 12:00
Hoop zeer dat ADA nu niet terugzakt naar zn stablecoin-niveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08-10 22:20

The Chosen One

Zie signature!

Ik laat Zelda staan en bekijk de rest lekker. En wat al in MTO gestopt is uiteraard.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES

YES

Moderator General Chat
Klein beetje RVN en UNI gekocht voor de nacht (en wellicht dag), eens zien wat ze van plan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bumpy_NL
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:49
Glenn Hoddle schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:07:
[...]

Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt. Sowieso ben ik er erg tevreden over. De klantenservice is vriendelijk en snel - en ik heb inmiddels een stuk of 20 transacties van en naar Nexo gedaan, nooit enig probleem. Withdraws zijn gratis wat erg fijn is - hoef ik zelf geen $40 aan gas fee te dokken. Gisteren BTC verzonden, daar had Nexo de fee wat aan de lage kant gezet vond ik, duurde daardoor ruim 2 uur. Vandaag 2 ETH transacties die allebei binnen 10 minuten binnen waren. Prima tent, alleen communiceren ze een beetje matig.
Van de week had ik ook een opmerking over Nexo gemaakt. P2P empire heeft een review geschreven over Nexo en daar noemen ze toch behoorlijk wat red flags. Ik ga zelf wat vermogen weghalen daar. Het platform en de voorwaarden zijn verder wel erg fijn vind ik, maar ik vertrouw het toch niet helemaal.
Pagina: 1 ... 156 ... 254 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!