Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Die hebben we vaker gehoord afgelopen tijdPelox schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:03:
Zo. Dat was Doge. Tot over 4 jaar!
:fill(white):strip_exif()/f/image/sSCSjdBVMcW0Wwq8phKmr9u7.png?f=user_large)
Of nog goedkoper
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
Ik vrees dat deze hond ook 9 levens heeft, maar voorlopig kan er heel wat vermogen naar BitcoinPelox schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:03:
Zo. Dat was Doge. Tot over 4 jaar!

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Nee ADARichh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:04:
[...]
Ik vrees dat deze hond ook 9 levens heeft, maar voorlopig kan er heel wat vermogen naar Bitcoin
Zit er sinds een paar dagen geleden in , puur op de gok , heeft leuk uitgepakt , maar de reden ervan kan ik ook niet vindentumtum100 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:40:
Iemand die verge heeft? Wat is de reden dat die aan het moonen is?
Klopt wat je zegt alleen leek BNB zich daar vaak weinig iets wat van aan te trekken.Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:03:
[...]
BTC pakt dominance terug, daar hebben de meeste andere cryptocurrency last van.
Als er op de plek van 'time' nou 'amount' had gestaan..
Ik merk bij BNB.. dat het loont bij elke dip van BNB in te stappen en bijv. de dag erna te verkopen met winst.Imperium schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:05:
[...]
Klopt wat je zegt alleen leek BNB zich daar vaak weinig iets wat van aan te trekken.
Haha, ik kreeg vanochtend een mail van Kraken dat je daar tegenwoordig ADA kan staken. Nu deed ik daar niet aan (doe mij maar Bitcoin, en gewoon HODL), maar ik dacht vooruit dan maar
Dus ik stake nu een klein bedrag aan ADA voor de lol. Vrij saai eigenlijk.
Maar anyhow, ADA mag ook wel mee moon doen van mij, ja
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Behoorlijk. Trekt wel weer bij, maar had gisteren moeten verkopen en nu terugkopen. Vandaag geen tijd gehad om de koersen in de gaten te houden.WhySoSerious schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:44:
Eth/BTC rekt?
Zeker saai! Lekker tochRichh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:08:
[...]
Haha, ik kreeg vanochtend een mail van Kraken dat je daar tegenwoordig ADA kan staken. Nu deed ik daar niet aan (doe mij maar Bitcoin, en gewoon HODL), maar ik dacht vooruit dan maar
Dus ik stake nu een klein bedrag aan ADA voor de lol. Vrij saai eigenlijk.
Maar anyhow, ADA mag ook wel mee moon doen van mij, ja
Vast en zeker... waar zit de adder dan eigenlijk?Skalders schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:10:
Op binance kan je ADA toch staken aan een betere APY?
Dat is zeer verstandig.peterhhh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:12:
Na dit soort groene dagen haal ik er vaak toch wel 1/3 uit. Meer mensen die dat doen hier?
Waarschijnlijk niet, dus.
Maktub
Neepeterhhh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:12:
Na dit soort groene dagen haal ik er vaak toch wel 1/3 uit. Meer mensen die dat doen hier?
Waar uit? Waar heen?peterhhh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:12:
Dus je hebt er inmiddels al 8/3 uitgehaald?peterhhh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:12:
Wiskid! Beter stop jij te beleggen in wat dan ookStokstaart schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:15:
[...]
Dus je hebt er inmiddels al 8/3 uitgehaald?
Toch zieke arbitrage opportunity dit of niet dan? Als je ETC koopt op Binance en naar CB Pro stuurt..Stokstaart schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:01:
[...]
Had ik even geluk dat mijn ETC's op CB stondenToevallig gisteravond een onwaarschijnlijk hoge sell order gezet op het BTC pair..
Ja, gek genoeg een paar weken geleden ook al op ETC. Geen idee wat daar mis gaat..Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:16:
[...]
Toch zieke arbitrage opportunity dit of niet dan? Als je ETC koopt op Binance en naar CB Pro stuurt..
Heel gek. Keek 10 minuten geleden op CMC onder "Markets" hoe de prijzen van ETC zijn per exchange.Stokstaart schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:17:
[...]
Ja, gek genoeg een paar weken geleden ook al op ETC. Geen idee wat daar mis gaat..
Toen stond Coinbase er nog op, nu is die weg..
Interessant, heel interessant.
[ Voor 4% gewijzigd door Chaes op 05-05-2021 18:19 ]
Maken jullie gebruik van bots? Of volgen jullie live de koers en verkopen/kopen jullie dan handmatig?
Gewoon uit interesse. Want ik geloof dat ik beetje old skool alles zelf aan het doen ben.
Ik heb account bij coinbase (werkt voor mij fijn) en ook binance vind die heel rommelig en niet duidelijk. (Gebruik de app op de telefoon)
Moet ik serieus de [/sarcasm] tag weer in gaan voegen?peterhhh schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:15:
[...]
Wiskid! Beter stop jij te beleggen in wat dan ook
Werken? dat doe ik wel ergens andersredslow schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:19:
Hoe werken jullie?
Maken jullie gebruik van bots? Of volgen jullie live de koers en verkopen/kopen jullie dan handmatig?
Gewoon uit interesse. Want ik geloof dat ik beetje old skool alles zelf aan het doen ben.
Ik heb account bij coinbase (werkt voor mij fijn) en ook binance vind die heel rommelig en niet duidelijk. (Gebruik de app op de telefoon)
Holdredslow schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:19:
Hoe werken jullie?

Dat valt me nog mee. Maar ik moet eerst nog wat ETH op m'n wallet zetten. Nog nooit gedaan namelijk... maar dit lijkt me wel zo veel potentieel hebben dat ik het aandurf.Gelukszoekr schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:49:
[...]
Het was $30 dollar inderdaad. Tja, je moet wat soms..
Met Pendle dan, Formation vertrouw ik niet, die gebruiken een Bitcoin-logo naast een overzicht over BSC. Als je dat al verkeerd doet...
[ Voor 48% gewijzigd door A87 op 05-05-2021 18:30 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
ik maak gebruikt van diverse bots:redslow schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:19:
Hoe werken jullie?
- 3comma's GRID bot voor volatiele paren, werkt enkel goed in bull market
- 3comma's diverse DCA bots, allen op de BTC paren met bedoeling meer BTC te verzamelen, vooral met scalping strategie (1 a 2% per trade). werkt enkel goed in bull market
- sinds 2 maanden ook de B-cube toegevoegd (https://www.b-cube.ai/index.html). werkt goed in zowel bull als bear als tijdens correcties.
ik heb met bovenstaande bots die 1 maand in werking zijn van 0,3 BTC naar 0.4 BTC geweest, dus het werkt voorlopig vrij goed
ik probeer me te verdiepen om zelf trade's te kunnen doen maar het ontbreekt me aan TA kennis en durf om eens iets te proberen, en als ik iets probleer doet de koers meestal het omgekeerde. Daarom het "bots pad" beginnen te volgen.
[ Voor 5% gewijzigd door mathiasc op 05-05-2021 18:32 ]
Ik ga Formation ook wel in de gaten houden. Voor beide geld dat het denk ik wel iets dat pas over enkele maanden los gaan. Als het al los gaat...Glenn Hoddle schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:26:
[...]
Dat valt me nog mee. Maar ik moet eerst nog wat ETH op m'n wallet zetten. Nog nooit gedaan namelijk... maar dit lijkt me wel zo veel potentieel hebben dat ik het aandurf.
Met Pendle dan, Formation vertrouw ik niet, die gebruiken een Bitcoin-logo naast een overzicht over BSC. Als je dat al verkeerd doet...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
YouTube: Market Cipher Basic Strategy: Part 1 - The First 4 Indicators You Wa...
YouTube: Intro to Market Cipher: Everything You Need to Know
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Zo wacht ik ook nog steeds op het echte los gaan van INJ. Al is die recentelijk wel wat beginnen te moonen , 2x is natuurlijk voor deze low cap coins nog lang niet waar we op mikken.Misschien dat ik een zelfde bescheiden betje maar op deze coins ga doen, dank voor de tip(s)Gelukszoekr schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:32:
[...]
Ik ga Formation ook wel in de gaten houden. Voor beide geld dat het denk ik wel iets dat pas over enkele maanden los gaan. Als het al los gaat...
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
En dan nog geen idee wat te doen

Kovan is een testnet - dus momenteel kan je met die site zelf ook nog niks.Skalders schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:34:
Ik kijk naar die pendle site en heb echt geen idee hoe ik dat moet gebruiken. Kan mn wallet connecten en dan krijg ik al de boodschap 'Unsupported network. Please connect to Kovan.'
Zou ik ook zeggenStokstaart schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:19:
[...]
Moet ik serieus de [/sarcasm] tag weer in gaan voegen?
Hoe hoor je dan de pendle token te kopen er er yield van te krijgen?Glenn Hoddle schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:41:
[...]
Kovan is een testnet - dus momenteel kan je met die site zelf ook nog niks.
Pendle koop je bijvoorbeeld hierSkalders schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:34:
Ik kijk naar die pendle site en heb echt geen idee hoe ik dat moet gebruiken. Kan mn wallet connecten en dan krijg ik al de boodschap 'Unsupported network. Please connect to Kovan.'
https://app.sushi.com/swa...388fad14726482e061b8da827
Gaat het via trust wallet -> pancakeswap ook? En waar dien je dan te staken?Gelukszoekr schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:42:
[...]
Pendle koop je bijvoorbeeld hier
https://app.sushi.com/swa...388fad14726482e061b8da827
noobquestions
Oh dat pakt eigenlijk best prima uit.Wo Ve schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:01:
Ik ben een uur geleden voor 45% uit btc gestapt, en in altcoins gezet. Ada, eth & dot, nu knalt btc natuurlijk weer omhoog, graag gedaan
Eth

Helaas. Het een ERC20 token. Dus ben je al $30 kwijt aan fees. De coins bestaat pas 6 dagen geen staking of iets dergelijks.Skalders schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:44:
[...]
Gaat het via trust wallet -> pancakeswap ook? En waar dien je dan te staken?
noobquestions
Eerst even inlezen en goed overwegen dus. Het is geen Binance shitcoin om ff een tientje in te knallen
Verwijderd
Ik ram op die groene knop met rechts, met links betast ik mezelf als de candles daarna groot en groen zijn.redslow schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:19:
Hoe werken jullie?
Als de candles groot en rood zijn ga ik wat anders doen, open ik de gordijnen van mijn rukbunker en verga ik bijna door het aanschouwen van vers daglicht.
De wereld buiten het internet is eng.
Waves? Die is net de afgelopen dagen ontploft!streamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:53:
Bijna overal groene getallen![]()
And here I'm waiting for Waves
Ook waves beweegt in waves
Nu handmatig in de bearmarket bots.redslow schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:19:
Hoe werken jullie?
Ik weet het, ik weet het.Gelukszoekr schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:55:
[...]
Waves? Die is net de afgelopen dagen ontploft!
Ook waves beweegt in waves
En ik moet op mijn handen zitten om nu niet vlug naar ETH te gaan...
Wat denken jullie? Buy the news? Of toch moon morgen? Ik hoop op dat laatste, dat is ook reden van mijn mooie aankoop.
Ik heb juist gelezen dat bots geen goed idee is in de bearmarket.
Is dat zo? Ik heb 25% van mijn pf te danken aan bots de afgelopen twee jaar. Is maar net hoe je die dingen instelt natuurlijk. Valt mij vooral op dat mensen in een bearmarket te hebberig worden van bots. 5 of 6 trades per week is zat, als ze maar goed zijn.roflexx schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:01:
[...]
Ik heb juist gelezen dat bots geen goed idee is in de bearmarket.
De een zegt dat dit de uitweg is van BTC en de ander zegt weer dat dit de laatste opleving is, om daarna hard naar de 52 te gaan.
Ben benieuwd wie er gelijk gaan krijgen.
Wel via trust wallet -> sushiswap.Skalders schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:44:
[...]
Gaat het via trust wallet -> pancakeswap ook? En waar dien je dan te staken?
noobquestions
Verder wat @Gelukszoekr schrijft. Lees je in.
[ Voor 0% gewijzigd door m-vw op 05-05-2021 19:08 . Reden: Fiexed @ ]
De 52k is dan nog maar het begin...streamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:04:
De een zegt dat dit de uitweg is van BTC en de ander zegt weer dat dit de laatste opleving is, om daarna hard naar de 52 te gaan.
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
ben wel benieuwd wie roept dat dit de laatste opleving is, heb je wat linkjes? Ben vooral benieuwd wat de onderbouwing daar van is van die yoetoebersstreamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:04:
Inmiddels al vele sites gelezen en YouTubers gehoord, maar ze spreken elkaar behoorlijk tegen.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
@Skalders houdt geloof ik wel van serieuze investeringen. En dit is er eentje, zo te zien is het de eerste die optie- en futuresstrategieën voor DeFi mogelijk maakt - en misschien eigenlijk wel strategieën überhaupt. Lijkt me dat daar best een behoorlijke markt voor moet zijn.Gelukszoekr schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:47:
[...]
Helaas. Het een ERC20 token. Dus ben je al $30 kwijt aan fees. De coins bestaat pas 6 dagen geen staking of iets dergelijks.
Eerst even inlezen en goed overwegen dus. Het is geen Binance shitcoin om ff een tientje in te knallen
Toch hoop ik dat hij wel nog naar de 53k gaat op zijn minst. Heb nogal spijt van verkoop op 56k

Niemand weet het dusstreamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:04:
Inmiddels al vele sites gelezen en YouTubers gehoord, maar ze spreken elkaar behoorlijk tegen.
Ergens in het midden wss
Ready for liftoff

Ik heb gisteren verkocht op 53.5k, waar klaag je over?DaWayne schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:08:
Toch hoop ik dat hij wel nog naar de 53k gaat op zijn minst. Heb nogal spijt van verkoop op 56k
Ik verwacht nog steeds een daling, maar die +10% van vandaag stond niet bepaald in het script...
Nemo potest nocere meam me invito tactiost
Ok top. Ik ken niet iedereen hier. Maar het lijkt alsof veel mensen hier helemaal vergroeid zijn met de BSC door lage fees en makkelijke instap.Glenn Hoddle schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:08:
[...]
@Skalders houdt geloof ik wel van serieuze investeringen. En dit is er eentje, zo te zien is het de eerste die optie- en futuresstrategieën voor DeFi mogelijk maakt - en misschien eigenlijk wel strategieën überhaupt. Lijkt me dat daar best een behoorlijke markt voor moet zijn.
Dit soort dingen blijven high risk. Maar omdat de fees hoog zijn ben je inderdaad genoodzaakt wel ten minste €500 er in te knallen lijkt me
I know that feeling bruh. Ik had een recordje te pakken. 'T ging toch niet meer lager dan ik had uitgedacht.TomTorquay schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:09:
[...]
Ik heb gisteren verkocht op 53.5k, waar klaag je over?![]()
Ik verwacht nog steeds een daling, maar die +10% van vandaag stond niet bepaald in het script...
:strip_exif()/f/image/8uGbOFjqv2nVk8cS6g5oRYDB.jpg?f=fotoalbum_large)
Man, wat was dit kut. Oh nee, dat is het nog steeds
die 58.3 is een dalende trendlijn vanaf ath over de lower high van 59k
[ Voor 15% gewijzigd door anti elppa op 05-05-2021 19:22 ]
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Zero.
Same. Heb het zelfs nog voor elkaar gekregen om $50 verlies te maken gisterPelox schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:20:
Ik ben gisteren met een klein deel uit eth gestapt. Eth stijging valt nog mee dus ik laat het lekker in fiat staan voorlopig.

Heb nog wat ETH in een vault staan dus beide kanten is op zich prima..
Hier nog iemand uit de sell 53.x club . Gelukkig had ik voor mezelf een soort stop loss op deze ‘short’ (dat is het eigenlijk als je op deze dip gokt) en rond de 54.4 / 54.8 weer ingestapt. Tot nu toe een ‘briljante’ move om deze paar k verlies te pakken maar ik zou graag de 58k zien breken voor ik geloof dat we nieuwe sterke support hebben..Ray_ schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:16:
[...]
I know that feeling bruh. Ik had een recordje te pakken. 'T ging toch niet meer lager dan ik had uitgedacht.
[Afbeelding]
Man, wat was dit kut. Oh nee, dat is het nog steeds
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Precies, speelkwartier voor al die shitcoins heeft nu lang genoeg geduurd.anti elppa schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:20:
btc moet nog ff voorbij de 58.3 ongeveer en dan daarna graag een daily close. Dan is het voor mij wel echt full bull mode en gaan we snel een nieuwe ath zien. Laat doge maar helemaal leeg lopen in btc.
die 58.3 is een dalende trendlijn vanaf ath over de lower high van 59k
Ben alleen benieuwd hoe ETH zich dan houdt.
2x de 1.44 aangetikt en dan een ritje omlaag!keanu_ schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:09:
[...]
Ready for liftoff, dit is het moment rond $1.44
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Verwijderd
It leaves them big scars on the soul.
Ik heb er ooit eens een stukje over geschreven:
Het leven van een daytrader - door Cryptosletje. (pseudoniem, meer anonimiteit)
"Weer -25%. Verdomme alweer -25%..." Het percentage blijft door zijn hoofd spoken. In een vlaag van woede en emotie schreeuwt hij het woord dat al zo vaak voorbij is gekomen vandaag. "Shitcoins! Gatverdamme!" Met enorm geweld klapt hij zijn laptop dicht, dusdanig hard dat het scharnier los knapt van het scherm. Zijn trillende hand reikt naar het glas dat nooit lang van hem gescheiden is. De alcohol helpt zijn emoties te onderdrukken; de druk te dragen die op zijn tengere schouders rust.
De bittere wrange smaak van goedkope whiskey doet hem goed. "-25%. Hoe is het in godsnaam mogelijk om hier geld mee te verdienen..." denkt hij. Het is inmiddels half negen in de ochtend, een uur na de wekker. Door zijn zojuist gemaakte investering in Halalcoin is hij een aanzienlijk bedrag verloren. De koers kelderde instant na inkoop, zijn stoploss werd niet getriggerd en natuurlijk liep KuCoin weer vast door de standaard server problemen.
"Had ik maar..." er rolt een traan over zijn wangen als hij zijn mobiel bekijkt en Banano +39% ziet gaan op livecoinwatch. Zijn glas raakt leeg, tijd om bij te schenken. Bullish blijven. Dat is het psychisch bijna onmogelijke aspect van deze mentale strijd die elke dag tegen het ochtendgloren weer losbarst.
Om zijn zinnen te verzetten besluit hij zijn faforiete forum te bezoeken. Bij de eerste reactie waar zijn oog op valt ziet hij een plaatje van een aap die een banaan in zijn kont stopt. Verward leest hij de tekst bij de afbeelding: 'VET hodlers be like'.
Geschokt doet hij zijn telefoon uit. Wat is dit voor wereld waarin hij terecht is gekomen? Welke geestezieke personen zijn actief in deze duistere onderwereld van speculatie en volatiliteit? Wie zijn deze mensen? Waar blijft al dat geld?
Haha, dat moet een jaar of 3 geleden zijn, maar ik weet nog dat ik dat las.Verwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:24:
Daytrading.
It leaves them big scars on the soul.
Ik heb er ooit eens een stukje over geschreven:
Het leven van een daytrader - door Cryptosletje. (pseudoniem, meer anonimiteit)
...
Goed verhaal blijkbaar, anders bleef 't niet hangen. Of het was vanwege de gedachte die er op volgde.
'Die vent is krankjorum.'
Kan ook.
Ja, de instap wordt niet makkelijk gemaakt zo. Maar ik heb inmiddels wat Pendle.Gelukszoekr schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:13:
[...]
Ok top. Ik ken niet iedereen hier. Maar het lijkt alsof veel mensen hier helemaal vergroeid zijn met de BSC door lage fees en makkelijke instap.
Dit soort dingen blijven high risk. Maar omdat de fees hoog zijn ben je inderdaad genoodzaakt wel ten minste €500 er in te knallen lijkt me
Het lijkt me wel zo'n ding dat high risk is op zich zelf, als in, er zijn geen garanties dat het aanslaat. Maar als het werkt en aanslaat zou ik verbaasd zijn als hij niet x30 gaat.
Ach, het is een beredeneerde gok - het idee staat me aan, er hebben grote(re) namen in geïnvesteerd, en jij bent er mee aangekomen. Moge dit net zo moonen als Cake.
Gun het je van harte!
Ik heb ze al een geruime tijd
Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.
Thanks Ali! Quant is aan de tragere kant op dit moment, maar zal zijn momenten wel hebbenAli Baba 1001 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:51:
[...]
Als voornamelijk hodler dank ik vooral de shillers van DOT en LINK wie dat destijds ook waren; en de Jaapio’s die zo op BTC zijn blijven hameren.
En @HaruHaru met z’n Quant en Qtum
Ben hier sinds de bearmarket van 2018 en sindsdien lekker ingekocht samen met jullie! Zovaak gezien dat @Verwijderd gewoon niet wist waar de Buy button was, alleen maar de SELL en hij was flink into Nano. Goede keus geweest uiteindelijk.:D Na 2,5 jaar wist hij weer de Buy button te vinden.
Uiteraard meerderen hier waarmee goede gesprekken plaats hebben gevonden, Slux, Taro, en nog een paar, al met al blij met jullie allen, Behalve degenen die roepen dat BSV of BCH de echte Bitcoin is.
Top Tweakers!
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
Ik had expres een deel in eth 2.0 staking gezet en het andere deel verkocht.Nopheros schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:22:
[...]
Same. Heb het zelfs nog voor elkaar gekregen om $50 verlies te maken gister![]()
Heb nog wat ETH in een vault staan dus beide kanten is op zich prima..
Zero.
Precies, en daarvoor was het pancakeswap hype met Safemoon etc.....Sluw schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:59:
[...]
Ah joh, iedereen loopt op Doge te geilen, die gaat naar iets boven de $ 0,9 op vrijdag of zaterdag, dropt (want psychologisch in de buurt van $ 1) en dan komt de kudde weer bij Bitcoin.
Dus volgende week gaan we voor BTC 😉
nothing stops this train
Hebben ze John McAfee vrijgelaten?wimpie007 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:01:
Verge is ook met een wederopstanding bezig haha
Ik heb ook een leuke computer..
Ik heb afgelopen 1,5-2 jaar Quant geDCA-ed tot $6 . Kom maar op met die boom!HaruHaru schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:29:
[...]
Thanks Ali! Quant is aan de tragere kant op dit moment, maar zal zijn momenten wel hebbenQtum is heerlijk gegaan.
Ben hier sinds de bearmarket van 2018 en sindsdien lekker ingekocht samen met jullie! Zovaak gezien dat @Verwijderd gewoon niet wist waar de Buy button was, alleen maar de SELL en hij was flink into Nano. Goede keus geweest uiteindelijk.:D Na 2,5 jaar wist hij weer de Buy button te vinden.
Uiteraard meerderen hier waarmee goede gesprekken plaats hebben gevonden, Slux, Taro, en nog een paar, al met al blij met jullie allen, Behalve degenen die roepen dat BSV of BCH de echte Bitcoin is.![]()
Top Tweakers!
Nice! Ik helaas niks want heb geen Doge 😌
En FOMO doe ik niet aan, dat heb ik al afgelopen februari gedaan en ging helemaal mis, was een wijze les 👀
nothing stops this train
Haha same here, ik koop nog steeds in.elektriekert schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:35:
[...]
Ik heb afgelopen 1,5-2 jaar Quant geDCA-ed tot $6 . Kom maar op met die boom!
BTC/ETH/QNT/ADA/and some really weird a** coins.
[ Voor 15% gewijzigd door Chaes op 05-05-2021 19:52 ]
ja vanwege meerdere 51% aanvallen heb je extreem veel confirmations nodigChaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:51:
Uur geleden als test wat ETC overgemaakt van Binance naar CB Pro via het ETC netwerk (dus niet BEP20). ETC is uit m'n Binance en transactie staat als 'completed' in m'n transactiegeschiedenis, maar het staat nog niet op Coinbase Pro. Duurt het altijd zo lang met ETC?
ETC ook lekker heChaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 19:51:
Uur geleden als test wat ETC overgemaakt van Binance naar CB Pro via het ETC netwerk (dus niet BEP20). ETC is uit m'n Binance en transactie staat als 'completed' in m'n transactiegeschiedenis, maar het staat nog niet op Coinbase Pro. Duurt het altijd zo lang met ETC?
Maar nooit wat verstuurd, laatst gekocht en staat voorlopig nog op Binance te shinen

:strip_exif()/f/image/5tkQCAZvcKw2tOMY58BaCRFa.jpg?f=fotoalbum_large)
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Iedere keer denk ik bij een pump dat het helemaal goed gaat komen met een coin. Eindelijk hij vertrekt. Terwijl ik weet dat elke coin een keer aan de beurt komt om te pumpen, en dit meestal maar van korte duur is. Dat is ook waarop ik ze heb gekocht.
Hebzucht...

[ Voor 3% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 05-05-2021 20:16 ]
Stel je verkooporders meteen in, je bent op dat moment tevreden ermee en hou je er aan. Is echt de meest lucratieve manier.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:14:
Hoe kan het toch dat ik iedere keer dezelfde fouten maak. Ik spreek met mezelf af dat ik bij een pump op de top probeer te verkopen. Zie ik PNT omhoog vliegen, op +50% denk ik, ik wacht nog ff (breek voor de 1ste keer afspraak met mezelf). Op +80% wederom twijfel, wederom niet verkocht.
Iedere keer denk ik bij een pump dat het helemaal goed gaat komen met deze coin. Eindelijk hij vertrekt. Terwijl ik weet dat elke coin een keer aan de beurt komt om te pumpen, en dit meestal maar van korte duur is.
Hebzucht...
En de volgende keer verkoop je wel en stijgt die nog ff 100% door. That's crypto life..fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:14:
Hoe kan het toch dat ik iedere keer dezelfde fouten maak. Ik spreek met mezelf af dat ik bij een pump op de top probeer te verkopen. Zie ik PNT omhoog vliegen, op +50% denk ik, ik wacht nog ff (breek voor de 1ste keer afspraak met mezelf). Op +80% wederom twijfel, wederom niet verkocht.
Iedere keer denk ik bij een pump dat het helemaal goed gaat komen met een coin. Eindelijk hij vertrekt. Terwijl ik weet dat elke coin een keer aan de beurt komt om te pumpen, en dit meestal maar van korte duur is.
Hebzucht...
leer targets te berekenen?fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:14:
Iedere keer denk ik bij een pump dat het helemaal goed gaat komen met een coin. Eindelijk hij vertrekt. Terwijl ik weet dat elke coin een keer aan de beurt komt om te pumpen, en dit meestal maar van korte duur is. Dat is ook waarop ik ze heb gekocht.
Hebzucht...
Daar heb ik nog niks over gelezen. heb je een bron?Bever! schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:09:
[...]
ja vanwege meerdere 51% aanvallen heb je extreem veel confirmations nodig
Greed is a hell of drugfRiEtJeSaTe schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:14:
Hebzucht...
Verwijderd
https://www.want.nl/ethereum-classic-vijf-redenen/Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:17:
[...]
Daar heb ik nog niks over gelezen. heb je een bron?
Excuus, dit was wel echt een dikke kutlink.
Deze is beter:
https://www.coindesk.com/...-to-yet-another-51-attack
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2021 20:23 ]
Wachten op de crash dan instappen. tenzij je bag holder wilt worden. Grote kans dat de cyclus zich gewoon weer herhaalt..tenzij we in een super cyclus terecht komen en grote crashes en meerjarige bear markets zoals voorheen niet meer gaan hebben. Wat jammer zou zijn.elbandito schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:05:
Stel je hebt 10.000 euro en deze 3 jaar niet nodig, wat doe je:
A. alles in bitcoin
B. 100x100 euro verdeeld over 100 verschillende altcoins
The first casualty in war is always the truth...
Ik wilde al zeggen, pohh wat een schijtartikel. Maar zo zit ik ook weer niet in elkaarVerwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:18:
[...]
https://www.want.nl/ethereum-classic-vijf-redenen/
Excuus, dit was wel echt een dikke kutlink.
Deze is beter:
https://www.coindesk.com/...-to-yet-another-51-attack
Hoe het kan? Je hebt zo te lezen je emoties niet onder controle, zoals de meesten die proberen te traden. De hebzucht slaat dan toe waardoor je verkeerde keuzes maakt.fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 20:14:
Hebzucht...
Eigenlijk ga je er ook al met een hebzuchtige instelling in; je zegt namelijk dat je met jezelf afspreekt op de top te proberen verkopen. Dat is niet handig, omdat je nooit weet wanneer die is. Met een flinke pump zijn MA's bijvoorbeeld ook vrij nutteloos.
Wat anderen ook al zeggen; je kunt beter vooraf een doel hebben en op dat bedrag (iig gedeeltelijk) verkopen of een stoploss/ttp instellen.
Dit topic is gesloten.
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!