Eth rekt

groene golf is volume = nice
Ff een korte dip denk ik. 4H ziet er ook goed uit
[ Voor 40% gewijzigd door A87 op 05-05-2021 16:25 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Is inderdaad bij futures exchange. Die ritjes naar huis als er een long openstaat zijn wel niet zo goed voor de tikkerTaro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:18:
[...]
Ah, daar, ik ram vaak gewoon op de Cross 3x tab bij spot trading
Bij 1 uur en 4 uur.knakworst schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Hoe ver ben je in/uitgezoomd? Ik vind het op de 1-uur en 2-uur grafiek wel wat zonniger worden eigenlijk.
Ik had verwacht aan de hand van de berichten hier, dat ie duidelijk zal laten zien "wie de baas is".
Dat heeft ie nog niet gedaan maar dat is ook niet iets wat je elke keer als er even een dipje geweest is moet verwachten.streamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:27:
[...]
Bij 1 uur en 4 uur.
Ik had verwacht aan de hand van de berichten hier, dat ie duidelijk zal laten zien "wie de baas is".
Je moet ook niet alles te letterlijk nemenkeepitfrosty schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:21:
[...]
Als btc nu naar beneden gaat trekken omdat die niet door de 59 komt, zeg dan maar dag tegen de groene dildos voor nu. Druk maken is wat overdreven.
Maar klopt, als BTC gaat zakken doen de alts weer 10x harder mee

daar moet ie eerst goed voor boven de MA lijntjes komen op de dailystreamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:27:
[...]
Bij 1 uur en 4 uur.
Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024
Dan kan je toch nu mooi alles in DOGE stoppen. Weet je zeker dat je er niet meer naar om hoeft te kijken. Nooit.
edit; nvm :x
[ Voor 93% gewijzigd door StevenzeN op 05-05-2021 16:35 ]
Hehe je hebt gelijk.elektriekert schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:29:
[...]
Je moet ook niet alles te letterlijk nemen.
Maar klopt, als BTC gaat zakken doen de alts weer 10x harder mee
Verwijderd
Ben nu all in gegaan op DOGE thanks!!!!!! When lambo?YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:32:
[...]
Dan kan je toch nu mooi alles in DOGE stoppen. Weet je zeker dat je er niet meer naar om hoeft te kijken. Nooit.
Ok grapje. Ga m'n eth nooit verkopen
Lambo? Ik bedoelde meer dat je zo van je centen af komt, ooit.Verwijderd schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:34:
[...]
Ben nu all in gegaan op DOGE thanks!!!!!! When lambo?
Ok grapje. Ga m'n eth nooit verkopen
Maar veel plezier met je eth nog, je lijkt je geld gewoon te willen houden, saai.
Verwijderd
YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 16:35:
[...]
Lambo? Ik bedoelde meer dat je zo van je centen af komt, ooit.

Nou BTC laat nu ff zien dat je omhoog wil, niet zo twijfelen
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Ja, moet je nagaan als het weer lente wordt.
Maar ik heb mijn 3x long laten lopen en ben na de pullback all-in gegaan:
:fill(white):strip_exif()/f/image/tm7WGxNkUNeqwLNhbXctx9oL.png?f=user_large)
Kennis delen > DM | Replace fear of the unknown with curiosity | 54 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 10.660 Wp PV
Dit geeft de burger moedTaro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:01:
[...]
[Afbeelding]
Mooie entry, goed bezig.Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:01:
[...]
[Afbeelding]
Maar woensdagavond was toch juist sell time?Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:01:
[...]
[Afbeelding]
Nou, dat was gelukkig snel achterhaald.Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 15:50:
Wat enorm weinig volume, hij valt bijna stil. Volgens mij heeft iedereen het opgegeven met BTC
Dit was het, het feest is over, cryptowinter is coming
Het is pas woensdagmiddag.Het Fantoom schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:06:
[...]
Maar woensdagavond was toch juist sell time?
Vanavond alles weer verkopen dan? Of morgenvroeg pas. Ik volg je blind
Dat hoor je achteraf wel, uiteraard alleen als het goed is gegaanHet Fantoom schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:09:
[...]
Misschien is dit ook wel de reden waarom @Taro terughoudender is met posten. Mensen rennen er blind achteraan in de hoop meer winst te kunnen halen.Het Fantoom schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:09:
[...]
Nah verkopen als die rond de 0.9/1 ligt en dan wachten tot die weer helemaal instort of een anderen goedkope munt kopen voor de lange termijn.juiced01 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:07:
De winsten uit Doge gaan Bitcoin in?
Ik werk met kleine bedragen. Dus koop voor 100 euro een goedkope munt en kijk na paar jaar hoeveel die waard is.
Vind het ook jammer. Taro, laat je niet tegenhouden! Je inzichten geven dit topic een bestaansrecht.tomtom901 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:10:
[...]
Misschien is dit ook wel de reden waarom @Taro terughoudender is met posten. Mensen rennen er blind achteraan in de hoop meer winst te kunnen halen.
Give a Man a Fish, and You Feed Him for a Day. Teach a Man To Fish, and You Feed Him for a Lifetimetomtom901 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:10:
[...]
Misschien is dit ook wel de reden waarom @Taro terughoudender is met posten. Mensen rennen er blind achteraan in de hoop meer winst te kunnen halen.
Ik zou het juist fijn vinden. De beslissing om mee te gaan is altijd op eigen risico toch? Tenminste bij mij wel.
Wat is dat Doge toch een stablecoin laatste tijd he?
Beetje zwerven tussen 0,63 en 0,68 meer doet t niet.
Is dat er ook een van Hoskinson of zo?
Ook al zo’n stablecoin.
Ook al zo’n stablecoin.
Inzichten wel, blind volgen is niet de bedoeling, dat snap ik wel. Achteraf posten wat hij gedaan heeft en de redenering erachter vind ik een prima oplossing om alsnog die inzichten te krijgen. Ik ga straks ook nog eens kijken of ik kan inschatten wat er gaat gebeuren nu de uitbraak er is. Ben benieuwd of dat luktSkalders schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:11:
[...]
Vind het ook jammer. Taro, laat je niet tegenhouden! Je inzichten geven dit topic een bestaansrecht.
Ik ga wel akkoord, maar ook met de opmerking dat meevolgen op eigen risico is. Taro hoeft geen verantwoording af te leggen tegen eender wie. Als je nu een youtuber zijn advies volgt of een tweaker, je doet het zelf.YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:13:
[...]
Inzichten wel, blind volgen is niet de bedoeling, dat snap ik wel. Achteraf posten wat hij gedaan heeft en de redenering erachter vind ik een prima oplossing om alsnog die inzichten te krijgen. Ik ga straks ook nog eens kijken of ik kan inschatten wat er gaat gebeuren nu de uitbraak er is. Ben benieuwd of dat lukt
Ik zou het niet prettig vinden als ik weet dat sommigen letterlijk mijn trades kopiëren, stel dat ik ze zou delen en enig verstand van zaken had dan hèDuikerrr schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:12:
Ik zou het juist fijn vinden. De beslissing om mee te gaan is altijd op eigen risico toch? Tenminste bij mij wel.
Klopt, Taro kan de koers op deze manier manipuleren net als Elon Musk.tomtom901 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:10:
[...]
Je bent bovendien vaak te laat als je letterlijk volgt.
Eens. Maar zoals die YouTuber de keuze heeft om zijn filmpjes te posten, zo heeft Taro de keuze om zijn inzichten te delen of niet. Ook daarover hoeft hij geen verantwoording af te leggen. Ik kan me er wel in vinden en zou het geen fijne gedachte vinden als ik zou weten dat anderen blind zouden volgen wat ik hier zou schrijven.Skalders schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:14:
[...]
Ik ga wel akkoord, maar ook met de opmerking dat meevolgen op eigen risico is. Taro hoeft geen verantwoording af te leggen tegen eender wie. Als je nu een youtuber zijn advies volgt of een tweaker, je doet het zelf.
Taro = Musk.Het Fantoom schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:14:
[...]
Klopt, Taro kan de koers op deze manier manipuleren net als Elon Musk.
Dit is zijn safe space waar hij bijkomt van het de hele dag manipuleren van de koers.
Van mij mag je vooral blijven posten hoor! Je post zijn altijd erg waardevol om te lezen. Als iemand je blind volgt en het gaat mis dat is dat meteen een mooie les voor diegene dat je ook zelf moet nadenken.Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:10:
[...]
Dat hoor je achteraf wel, uiteraard alleen als het goed is gegaan
Ik ben overigens heel blij dat mensen posten waar ze in investeren: toch wat mooie winsten weten te pakken op Cake, ANKR, SafeMoon, maar ook wel wat missers op DMG, IRIS
Ik kan wel zeggen dat ik daar ook veel van geleerd heb tot nu toe, bedankt @Taro :-)YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:14:
[...]
Ik zou het niet prettig vinden als ik weet dat sommigen letterlijk mijn trades kopiëren, stel dat ik ze zou delen en enig verstand van zaken had dan hè
Hm nieuwe markt voor stablecoin ADA. In Afrika veel zwerfhonden. Die kun je op de blockchain zetten. Grote markt. Adoptie. Maan.readytoflow schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:13:
Ook al zo’n stablecoin.
Overigens durf ik het nauwelijks te zeggen maar ADA grafiek ziet er best OK uit. Straks gaat die binnenkort ook nog naar een ATH...
[ Voor 13% gewijzigd door knakworst op 05-05-2021 17:21 ]
Ik krijg de laatste paar dagen zelfs meerdere keren per dag PM's of ik bepaalde voorspellingen kan doen of advies kan geventomtom901 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:10:
[...]
Maar ik zit hier voor de hobby en ik heb vakantie, dus ik sla even over.
Een mod heeft nooit vakantieTaro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:20:
[...]
Ik krijg de laatste paar dagen zelfs meerdere keren per dag PM's of ik bepaalde voorspellingen kan doen of advies kan geven

Edit:
spoiler:
Voordat iemand mij te letterlijk neemt...
Grapje natuurlijk
Fijne vavakantie
Grapje natuurlijk
Fijne vavakantie
[ Voor 14% gewijzigd door streamnl op 05-05-2021 17:23 ]
FOMO is real. Overigens vind ik het net als velen wel grappig om te lezen, al doet het voor mij persoonlijk met mijn hold strategie. Fijne vakantie :-)Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:20:
[...]
Ik krijg de laatste paar dagen zelfs meerdere keren per dag PM's of ik bepaalde voorspellingen kan doen of advies kan geven
Ik vind de posts van Taro van onschatbare waarde. Afgelopen dagen Taro's posts bijna helemaal terug gelezen tot het begin van dit topic. Erg leerzaam voor mij als newbie, dit kan ik iedereen aanraden. Scheelt ook een hoop herhalingsvragen.
@Taro Oprecht bedankt voor de tijd en moeite die je hierin steekt!
Ik snap helemaal dat hij het niet fijn vind als mensen hem letterlijk volgen. Ook al is dat zijn of haar eigen keuze. Achteraf posten is dus mogelijk een goeie oplossing. Wel jammer want het is extra leerzaam om meer realtime je eigen denkwijze af te zetten tegen dat van een ander.
@Taro Oprecht bedankt voor de tijd en moeite die je hierin steekt!
Ik snap helemaal dat hij het niet fijn vind als mensen hem letterlijk volgen. Ook al is dat zijn of haar eigen keuze. Achteraf posten is dus mogelijk een goeie oplossing. Wel jammer want het is extra leerzaam om meer realtime je eigen denkwijze af te zetten tegen dat van een ander.
[ Voor 6% gewijzigd door iceblack24 op 05-05-2021 17:41 ]
Misschien moeten we een algemeen appreciatie momentje houden voor TaroTaro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:20:
[...]
Is het mogelijks een idee om jouw bevindingen/resources en manier waarop jij juist te werk gaat eens samen te vatten ergens? Ik snap dat de start van de topic al heel wat bevat, maar je merkt toch dat veel mensen niet goed weten waar ze moeten beginnen. Dan kan je die PM's ook netjes afhandelen door ze daar naar te sturen
Zolang het vrijwillig is volgens mij wel
Als je allemaal Shiba's op de ADA Blockchain zet, heb je dan een DOGEADA coin? Dubbel moonknakworst schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:19:
[...]
Hm nieuwe markt voor stablecoin ADA. In Afrika veel zwerfhonden. Die kun je op de blockchain zetten. Grote markt. Adoptie. Maan.
Overigens durf ik het nauwelijks te zeggen maar ADA grafiek ziet er best OK uit. Straks gaat die binnenkort ook nog naar een ATH...
Bitcoin is trouwens weer lekker bezig met een rally, holy shit. En Bitcoin Cash dan? Die gaat vanuit het niets ook weer eens naar de maan.
Edit: waarschijnlijk het Dogecoin geld wat nu weer waar BTC, ETH en alts vloeit.
[ Voor 6% gewijzigd door GekkeHenk op 05-05-2021 17:25 ]
Mijn wens, ik hoop dat BTC nu weer terug gaat naar het begin dat ik instapte. Zodat ik een eerlijke kans heb om te beginnen en niet meteen met verlies 

Ik had een editje
Trap m uit het topic!!streamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:25:
Mijn wens, ik hoop dat BTC nu weer terug gaat naar het begin dat ik instapte. Zodat ik een eerlijke kans heb om te beginnen en niet meteen met verlies![]()
[...]
Ik had een editje
Helemaal naar het begin van de eerste slowchat? Of alleen #16iceblack24 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:23:
Ik vind de post van Taro van onschatbare waarde. Afgelopen dagen Taro's bijna helemaal terug gelezen tot het begin van dit topic.
https://www.youtube.com/watch?v=HagLHuLUNLw
59. Stoploss was hier getriggered op 62. 't Staat nu allemaal veilig in USDT. Morgen eens kijken waar ik het dan in ga stoppen.readytoflow schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:13:
Ook al zo’n stablecoin.
Ja maar ik zie nu ook een rode kaars ontstaan op de 1h chart dus blijkbaar was het niet genoeg!streamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:28:
[...]
Ik heb al mijn excuses voor het dipje gegeven in dit topic.

Eerlijk is eerlijk alleen 16Helemaal naar het begin van de eerste slowchat? Of alleen #16
DOGE feest afgelopen? Dat had ik NOOIT verwacht.
Nu niet mijn schuld. Ik sta aan de zijlijn.YES schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:28:
[...]
Ja maar ik zie nu ook een rode kaars ontstaan op de 1h chart dus blijkbaar was het niet genoeg!
Ik wil voortaan iets meer info hebben als ik ergens inspring, en vooral waarom. En dat wist ik nu niet.
Stel je voor je koopt doge voor 60 dollarcent
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ
Haha mooi. We zitten eigenlijk in hetzelfde schuitje, alleen jij staat dan op de kade en ik zit in het schuitje.streamnl schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:30:
[...]
Nu niet mijn schuld. Ik sta aan de zijlijn.
Ik wil voortaan iets meer info hebben als ik ergens inspring, en vooral waarom. En dat wist ik nu niet.
Ik ben juist niet uitgestapt omdat ik niet goed kon doorgronden wat er ging gebeuren, in tegenstelling tot jou, jij bleef juist aan de zijlijn omdat je het niet goed kon doorgronden.
Ik zwaai even vanuit het bootje

Ik heb hetzelfde.Taro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:20:
[...]
Van die man die hier ooit CAKE introduceerde. Kom ik nu met 2 nieuwe DeFi moonshots/shitcoins
Pendle en Formation
Beide projecten hebben komen met oplossingen om het risico van DeFi (Yield farming, impermanent loss etc.) te kunnen managen. Beide projecten hebben een kort geleden zo'n 3.5mil aan funding opgehaald. Grote backers. Potentiele moonshots dus.
Pendle is sinds 6 dagen verhandelbaar, Formation zal binnenkort verhandelbaar zijn (Q2)
https://formation.fi/
https://pendle.finance/
Dit is zeker wel financieel advies. Verkoop je nier en all-in op deze onzin
Geintje natuurlijk
Pendle en Formation
Beide projecten hebben komen met oplossingen om het risico van DeFi (Yield farming, impermanent loss etc.) te kunnen managen. Beide projecten hebben een kort geleden zo'n 3.5mil aan funding opgehaald. Grote backers. Potentiele moonshots dus.
Pendle is sinds 6 dagen verhandelbaar, Formation zal binnenkort verhandelbaar zijn (Q2)
Geintje natuurlijk
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ik zit stiekem echt te hopen op een dikke rode pilaar bij Doge en dat het geld allemaal overvloeit in BTC om de orde weer een beetje te herstellen.
Doe ff chart posten dan ja12!@!!@##!@
Net als Taro jij ook bedankt voor je bijdrages en plaatsvervangende excuses voor diegene die denken dat je hun persoonlijke waarzegger bent
Haha, gisteren nog een chart geposttomtom901 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:36:
[...]
Doe ff chart posten dan ja12!@!!@##!@![]()
Net als Taro jij ook bedankt voor je bijdrages en plaatsvervangende excuses voor diegene die denken dat je hun persoonlijke waarzegger bent
Ik heb momenteel geen posities lopen.
Graag gedaan hoor!
Haha hier ook. Leuk om de chart nu in de gaten te houden, hopende op de mother of all panic sellsMr.P!nk schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:35:
Ik zit stiekem echt te hopen op een dikke rode pilaar bij Doge en dat het geld allemaal overvloeit in BTC om de orde weer een beetje te herstellen.
Iemand die verge heeft? Wat is de reden dat die aan het moonen is?
Ja tof dat zoveel inhoudelijke kennis en inzichten worden gepost door tweakers. Ik bedoel, ze hoeven het ook niet te doen natuurlijk!
Ik denk dan, naast @Taro ook aan @anti elppa @Jedi_Pimp @Mooody @0108daniel (en dan vergeet ik er wss nog wel een paar, sorry daarvoor).
Mijn dank is groot!
Ik denk dan, naast @Taro ook aan @anti elppa @Jedi_Pimp @Mooody @0108daniel (en dan vergeet ik er wss nog wel een paar, sorry daarvoor).
Mijn dank is groot!
Lol, je zou vanmiddag je BTC maar verkocht hebben op 56k ivm incoming dip.
Na ja, dan maar wachten in de hoop dat de buy orders alsnog worden geraakt komende week.
En dan te bedenken dat net vandaag mijn ledger is binnengekomen (eerder dan verwacht en aangegeven). Kan ik er alleen USDT opzetten
Na ja, dan maar wachten in de hoop dat de buy orders alsnog worden geraakt komende week.
En dan te bedenken dat net vandaag mijn ledger is binnengekomen (eerder dan verwacht en aangegeven). Kan ik er alleen USDT opzetten

[ Voor 29% gewijzigd door DaWayne op 05-05-2021 17:49 ]
Dit klinkt erg goed. Bijna goed genoeg om 50 dollar aan fees te gaan betalen...Gelukszoekr schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:34:
Van die man die hier ooit CAKE introduceerde. Kom ik nu met 2 nieuwe DeFi moonshots/shitcoins
Pendle en Formation
Geintje natuurlijk
Het was $30 dollar inderdaad. Tja, je moet wat soms..Glenn Hoddle schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:47:
[...]
Dit klinkt erg goed. Bijna goed genoeg om 50 dollar aan fees te gaan betalen...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Als voornamelijk hodler dank ik vooral de shillers van DOT en LINK wie dat destijds ook waren; en de Jaapio’s die zo op BTC zijn blijven hameren.WoodyWindoW schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:41:
Ja tof dat zoveel inhoudelijke kennis en inzichten worden gepost door tweakers. Ik bedoel, ze hoeven het ook niet te doen natuurlijk!
Mijn dank is groot!
En @HaruHaru met z’n Quant en Qtum
Fly safe to the moon? Buy bitcoin.
Die ETC shitcoin zit gewoon lekker mee te liften op ETH zeg. $80 ... 
Ik wed dat dit voornamelijk komt door mensen die 'perongelijk' de verkeerde ETH kopen.

Ik wed dat dit voornamelijk komt door mensen die 'perongelijk' de verkeerde ETH kopen.
[ Voor 38% gewijzigd door Chaes op 05-05-2021 17:52 ]
BTC MOON BillionGazillion soon!
God morks in wysterious ways.
Schijnt door RobinHood te komen, via hun platform is ETC een van de goedkopere coins die nog geen pump had gehad.Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:51:
Eh op CB Pro heeft ie de $150 al aangetikt..Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:51:
Wel balen dat ik ETC niet lustte op $7, maar na de run van ETH, ETC serieus overweeg te kopen op +/- $75.. Wat mij wel bij ETC aanspreekt is de limited circulating supply van nu 126.891.481 ETC, bij ETH is die ongelimiteerd, net als bij DOGE.. Dat maakt ETC toch aantrekkelijk(er). En de marketcap van ETC vs ETH is ook nog niet zo hoog.Chaes schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:51:
[ Voor 4% gewijzigd door Sahara op 05-05-2021 18:00 ]
Aha, ik vroeg me al af waarom ETC vanuit het niets opeens meer opbrengt bij het minen dat ouwe vertrouwde ETHTaro schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:55:
[...]
Schijnt door RobinHood te komen, via hun platform is ETC een van de goedkopere coins die nog geen pump had gehad.
“Many of life’s failures are people who did not realize how close they were to success when they gave up” - Thomas Edison
Zie het ja, bizar koersverschil wel.Stokstaart schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:58:
[...]
Eh op CB Pro heeft ie de $150 al aangetikt..
Ik ben een uur geleden voor 45% uit btc gestapt, en in altcoins gezet. Ada, eth & dot, nu knalt btc natuurlijk weer omhoog, graag gedaan

Verge is ook met een wederopstanding bezig haha
Had ik even geluk dat mijn ETC's op CB stonden
Ik zie hier vaak dot maar niet veel ksm. Ik stake beiden, maar iets meer KSM dan DOT. meningen?
DOGE dipje. Hoop dat het naar 3 cent gaat
Wat is er in hemelsnaam met BNB aan de hand. Normaal loopt ie gelijk op met BTC, en nu zie ik m’n sats gewoon verdampen..
Haha Jaa maar wat is hier de rede van?wimpie007 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 18:01:
Verge is ook met een wederopstanding bezig haha
Gisteren natuurlijk rond de dip verkocht omdat ik dacht dat we dan toch nog 50k gingen zien.
Vandaag met een klein verliesje weer terug gekocht maar, gelukkig stijgt ie nog lekker door. Bitcoin, moon soon.
Vandaag met een klein verliesje weer terug gekocht maar, gelukkig stijgt ie nog lekker door. Bitcoin, moon soon.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dit topic is gesloten.
Let op:
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!
- De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
- Blijf on-topic.
- Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
- Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
- Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen.
- Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
- Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
- Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
- Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.
En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!